ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Εξετάζει Φεράρι ο Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 19:09

Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται πολύ κοντά στο να αποκτήσει τον Σεμπάστιαν Παλάσιος, τη στιγμή που περιμένει στην Αθήνα τον Ματέους Βιτάλ για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του. Ωστόσο παρά το γεγονός πως η μεταγραφική περίοδος οδεύει προς το τέλος της, οι δύο αυτές μεταγραφές ενδέχεται να μην είναι οι τελευταίες του «τριφυλλιού».

Το τελευταίο διάστημα ο Παναθηναϊκός εξετάζει τις αγορές και για αριστερό μπακ και σύμφωνα με πληροφορίες οι «πράσινοι» έχουν κυκλώσει το όνομα του Φράνκο Φεράρι, ο οποίος είναι γνωστός στο ελληνικό κοινό, από την παρουσία του στην ομάδα του Βόλου (έχει συμβόλαιο μέχρι το 2023). Ο 29χρονος Αργεντινός προτάθηκε ο ίδιος στον Παναθηναϊκό και όπως προαναφέραμε δεν αποκλείεται να αποκτηθεί από το «τριφύλλι», αν βεβαίως ευοδωθούν οι επαφές με την πλευρά του βραχύσωμου πλάγιου αμυντικού και του Βόλου που θα λάβουν χώρα άμεσα.

Σε περίπτωση που ο 29χρονος Αργεντινός κατηφορίσει στην Αθήνα, τότε ο Ηλίας Χατζηθεοδωρίδης το πιθανότερο είναι πως θα παραχωρηθεί δανεικός και στη θέση του αριστερού μπακ στο ρόστερ του Παναθηναϊκού θα μείνουν οι Χουάνκαρ και Φεράρι. Ο Αργεντινός μπακ από το 2019 που βρίσκεται στην Ελλάδα μετρά 69 συμμετοχές σε πρωτάθλημα και κύπελλο, έχοντας 1 γκολ και 3 ασίστ.

Από κει και πέρα ανοιχτό παραμένει ακόμα το ενδεχόμενο απόκτησης ενός ακόμα εξτρέμ αλλά και ενός τερματοφύλακα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο αριθμός μελών του Παναθηναϊκού

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 17:05

Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει καθημερινά να εγγράφει νέα μέλη και να κάνει ανανεώσεις, τη στιγμή που παράλληλα συνεχίζεται η διάθεση των Season Passes και των καρτών PAO FOR ALL.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ερασιτέχνη συνολικά ο αριθμός των μελών του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου μέχρι σήμερα είναι 4.378 μέλη. Από τον συγκεκριμένο αριθμό μελών και από την αρχή του έτους υπήρξαν 920 νέες εγγραφές και 2.730 ανανεώσεις, ήτοι συνολικά 3.650 μέλη από την 1η Ιανουαρίου 2021. 

Δικαίωμα ψήφου έχουν τα 2.832 μέλη.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Οι λεπτομέρειες για τις εγγραφές στις Ακαδημίες βόλεϊ του Παναθηναϊκού

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 16:21

Τις λεπτομέρειες για την εγγραφή των αθλητών και αθλητριών από 5 έως 16 ετών στις ακαδημίες βόλεϋ ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός Α.Ο.   

Οι εγγραφές θα ξεκινήσουν στις 01/9/21 και θα πραγματοποιούνται μόνο από τη γραμματεία των Ακαδημιών Παναθηναϊκού Α.Ο. που βρίσκεται στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ «Παύλος  Γιαννακόπουλος» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η νέα αγωνιστική σεζόν πλησιάζει και η Ακαδημία βόλεϊ του Παναθηναϊκού ανοίγει τις πόρτες της για ακόμα μια επιτυχημένη χρονιά σε νεαρούς αθλητές και αθλήτριες από 5-16 ετών έως τη συμπλήρωση του μέγιστου αριθμού των 15 ατόμων ανά τμήμα.

Οι εγγραφές θα ξεκινήσουν στις 01/9/21 και θα πραγματοποιούνται μόνο από τη γραμματεία  των Ακαδημιών Παναθηναϊκού Α.Ο. που βρίσκεται στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ «Παύλος  Γιαννακόπουλος» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.

ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ

Όλοι οι αθλούμενοι/νες στην Ακαδημία θα πρέπει να προσκομίσουν ιατρική βεβαίωση για συμμετοχή σε κάθε είδους αθλητική δραστηριότητα.

Οι αθλητές/τριες των αγωνιστικών τμημάτων θα υποβληθούν υποχρεωτικά από γιατρό της ομάδας στον απαραίτητο καρδιολογικό έλεγχο για την έκδοση της κάρτας υγείας αθλητή/τριας.

Η ακαδημία μας θα παρέχει στους αθλητές και αθλήτριες τη δυνατότητα καρδιολογικού ελέγχου στο Ιατρείο του κλειστού «Παύλος Γιαννακόπουλος» για την έκδοση κάθε είδους ιατρικών βεβαιώσεων με επιπρόσθετο κόστος 15€.

Ο καρδιολογικός έλεγχος από γιατρό συνεργάτη της ακαδημίας μας θα πραγματοποιηθεί την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου.                                        

Για όλα τα παραπάνω θα ακολουθηθούν όλες οι απαιτούμενες διαδικασίες τήρησης των πρωτοκόλλων υγείας για την προστασία των αθλητών και προπονητών από την πανδημία του covid-19 . Πριν την έναρξη των προπονήσεων θα υπάρχει αναλυτική ενημέρωση σχετικά με το υγειονομικό πρωτόκολλο και τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης για την ασφαλή άθληση των νεαρών αθλητών/τριών.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

Η ακαδημία βόλεϊ του Παναθηναϊκού Α.Ο. λειτουργεί στις εγκαταστάσεις της Λεωφόρου Αλεξάνδρας (γήπεδο Απ. Νικολαΐδης) και πιο συγκεκριμένα στο κλειστό γήπεδο μπάσκετ «Παύλος  Γιαννακόπουλος», στο κλειστό γυμναστήριο «Γουδή», στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο και στο 2ο Πειραματικό Λύκειο.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Συλλόγου στο  210-6447861 και στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πρωταρχικός στόχος της Ακαδημίας είναι τα παιδιά να ευχαριστιούνται το βόλεϊ αλλά ταυτόχρονα να φτιάξουν χαρακτήρα που να διέπεται από αρχές και αξίες όπως η συνεργασία, η πειθαρχία, η κοινωνικότητα, η ομαδικότητα! Μέσω της εξειδικευμένης αυτής προσέγγισης οι προπονητές μας στοχεύουν στην δημιουργία ενός πολυδιάστατου αθλητή και μιας ολοκληρωμένης προσωπικότητας.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αποχώρησε ο Μαρκάκης από τον Παναθηναϊκό

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 16:07

Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί ο Δημήτρης Μαρκάκης.

Ο Έλληνας τεχνικός αφήνει το τμήμα βόλεϋ του «τριφυλλιού» το οποίο υπηρετούσε τόσο από το πόστο του στατιστικολόγου της ανδρικής ομάδας, όσο και του προπονητή των ακαδημιών, καθώς θα συνεχίσει την καριέρα του ως πρώτος προπονητής της Ένωση Νέων Παραλιμνίου.

Έτσι ο Παναθηναϊκός Α.Ο. εξέδωσε ευχαριστήρια ανακοίνωση προς τον Δημήτρη Μαρκάκη, αφήνοντας φυσικά ανοιχτή για το μέλλον την «πόρτα» της επιστροφής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος εύχεται καλή επιτυχία στον κόουτς Δημήτρη Μαρκάκη στο νέο του βήμα στην καριέρα του στην Ένωση Νέων Παραλιμνίου ως πρώτος προπονητής.

Ο Δημήτρης Μαρκάκης αποτέλεσε ένα βασικό κομμάτι για το τμήμα βόλεϊ του Παναθηναϊκού σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες τα τελευταία χρόνια.

Ήταν ο στατιστικολόγος του ανδρικού τμήματος βόλεϊ του «τριφυλλιού» ενώ παράλληλα ήταν προπονητής των ακαδημιών του Συλλόγου.

Προσέφερε από την πλευρά του τα μέγιστα ώστε να στεφθεί και πάλι Πρωταθλητής ο Παναθηναϊκός και αποτέλεσε ένα αναπόσπαστο κομμάτι του τεχνικού τιμ του ΠΑΟ.

Εις το επανιδείν Δημήτρη.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram 

Πιτίνο: «Μου άρεσε η αμυντική δουλειά του Πρίφτη» (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 14:52

Ο Ρικ Πιτίνο αντιμετώπισε τον Παναθηναϊκό ως αντίπαλο, στο φιλικό που έλαβε χώρα το απόγευμα της Τετάρτης (25/8) στο ΟΑΚΑ, με το «τριφύλλι» να επικρατεί της κολεγιακής ομάδας του Αϊόνα.

Το εν λόγω φιλικό ήταν το πρώτο από πλευράς Παναθηναϊκού και έτσι ο Αμερικανός προπονητής είναι από τους λίγους που έχει πάρει μία πρώτη «γεύση» για την ομάδα που ετοιμάζει ο Δημήτρης Πρίφτης. Ο 68χρονος Πιτίνο έδειξε ενθουσιασμένος με αυτό που είδε και σε ανάρτησή του στο Twitter μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τη δουλειά του Πρίφτη.

Συγκεκριμένα έγραψε: «Μου άρεσε πραγματικά αυτό που είδα να κάνει αμυντικά ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Πρίφτης. Με πίεση σε όλο το γήπεδο και καλό ρυθμό στην επίθεση. Όταν προστεθούν ο Νέντοβιτς, ο Ουάιτ και ο Έβανς η ομάδα θα γίνει τρομερή στην Euroleague».

Δείτε τη σχετική ανάρτηση 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram 

Στην Αθήνα ο Έβανς: «Να παίζουμε σκληρά σε κάθε ματς»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 14:21

Στην Αθήνα βρίσκεται πλέον ο Τζέρεμι Έβανς προκειμένου να ενσωματωθεί στην προετοιμασία του Παναθηναϊκού εν όψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.

Κατά την άφιξή στο «Ελ. Βενιζέλος» ο Αμερικανός φόργουορντ στις πρώτες του δηλώσεις εξέφρασε τον ενθουσιασμό του που θα ξεκινήσει δουλειά με τη νέα του ομάδα και έθεσε ως στόχο την κατάκτηση τίτλων.

«Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι στην Αθήνα. Ανυπομονώ πραγματικά να ξεκινήσω προπονήσεις με τον Παναθηναϊκό και να αρχίσει η σεζόν. Να δουλέψω με τους νέους συμπαίκτες και τους προπονητές μου ώστε να έχουμε μια καλή σεζόν. Πραγματικά αισιοδοξώ πως μπορούμε να τα πάμε πολύ καλά τόσο στις εγχώριες διοργανώσεις, όσο και στην Euroleague, όπου στόχος μας είναι να προκριθούμε στα Play offs διεκδικώντας την είσοδό μας στο Final 4», τόνισε αρχικά μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ.

Όσο για το τι γνωρίζει σχετικά με τον Παναθηναϊκό, ο Τζέρεμι Έβανς ανέφερε ότι: «Ο Παναθηναϊκός είναι ένα σπουδαίο κλαμπ. Παίζω στη Euroleague τα τελευταία χρόνια οπότε γνωρίζω καλά τη δυναμική του. Επίσης ξέρω και για τους φιλάθλους του. Είναι εκπληκτικοί, γεμίζουν το γήπεδο και υποστηρίζουν με θέρμη την ομάδα. Ανυπομονώ να βιώσω αυτή την ατμόσφαιρα που δημιουργούν».

Τέλος, σχετικά με τους προσωπικούς του στόχους, είπε: «Προσωπικός μου στόχος μου είναι να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους δικούς της στόχους. Να τη βοηθήσω σε άμυνα και επίθεση. Στόχος του Παναθηναϊκού είναι πάντοτε η κατάκτηση όλων των τίτλων. Το σίγουρο είναι ότι εμείς θα πρέπει να παίζουμε σκληρά σε κάθε ματς και να τα αντιμετωπίζουμε όλα σαν να είναι το τελευταίο».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πήρε Μανέτα ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 13:41

Η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του Παναθηναϊκού ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο, καθώς το «τριφύλλι» απέκτησε επίσημα τη Βούλα Μανέτα για τη σεζόν 2021-2022.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Βούλα Μανέτα, για την γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου, την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.

Το βιογραφικό της :

2013-2015 : Ροδόπη ‘87 Κομοτηνής

2016-2019 : ΑΟ Αγίας Παρασκευής

2019-2020 : Οδυσσέας Γλυφάδας

2020-2021 : ΑΟ Αγίας Παρασκευής

Σε δήλωση της στο www.pao1908.com η Μανέτα τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που τελικά θα καταφέρω να αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό, σε έναν από τους μεγαλύτερους συλλόγους στην χώρα μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους υπεύθυνους της ομάδας για την επιλογή τους και την υποστήριξη τους όλο αυτό το διάστημα. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε και είμαι έτοιμη να δώσω το 100% του εαυτού μου ώστε η ομάδα να εκπληρώσει τους στόχους της».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μπατίστ: «Το μυαλό μου και η καρδιά μου ξέρουν ότι αργά ή γρήγορα, τα πράγματα θα γυρίσουν»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 13:11

Ο Μάικ Μπατίστ βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες στην Ελλάδα και αυτός μάλιστα ήταν ο λόγος που έδωσε το παρών στο φιλικό του Παναθηναϊκού κόντρα στην κολεγιακή ομάδα του αμερικανικού Πανεπιστημίου Αϊόνα.

Ο άλλοτε σέντερ του «τριφυλλιού» παραχώρησε μια μεγάλη συνέντευξη στην ιστοσελίδα «Basketnews.com» και αναφέρθηκε τόσο στην παρουσία του στην Ελλάδα, ενώ υπογράμμισε πως αργά ή γρήγορα ο Παναθηναϊκός θα ξεπεράσει τις δυσκολίες που έχει και θα επιστρέψει στα γνωστά του στάνταρ.

Αναλυτικά όσα είπε:

Για την επιστροφή του στην Ελλάδα: «Μου έλειπαν οι φίλοι μου, τους οποίους θεωρώ οικογένειά μου. Σχεδιάζα να έρθω στην Ελλάδα και πέρυσι, αλλά δεν τα κατάφερα λόγω της πανδημίας. Είχα να έρθω τέσσερα χρόνια, σχεδόν μισή δεκαετία. Μεγάλο διάστημα. Μόλις άνοιξαν ξανά τα πάντα, είπα στον εαυτό μου: "Θέλω να πάω στο δεύτερο σπίτι μου". Όλοι με ρωτούσαν γιατί δεν πήγα σε ένα νησί. Είχα χρόνο να πάω και εκεί, αλλά ήθελα να έρθω εδώ για να δω σημαντικούς ανθρώπους για εμένα».

Για τη δημοπρασία που έκανε για τους πυρόπληκτους: «Μαζέψαμε σχεδόν 15.000 ευρώ. Ήθελα το ποσό που θα μαζευτεί, μεγάλο ή μικρό, να βοηθήσει. Μεγάλωσα στην Καλιφόρνια και φοβόμουν τις πυρκαγιές. Είναι δύσκολο να πρέπει να φύγεις από το σπίτι σου για 3-4 ώρες και να νιώθεις αβοήθητος. Μίλησα με τον ατζέντη μου, τον Νίκο Λώτσο και τον φίλο μου, Κώστα Σωτηρίου και βρήκα την ιδέα της δημοπρασίας».

Για την παρουσία του στην προπόνηση του Παναθηναϊκού: «Αυτό ήταν το πρώτο μέρος που ήθελα να πάω. Όταν έφτασα, η ομάδα έκανε προπόνηση. Γνώριζα πως είναι εκεί. Μίλησα με τον Αλβέρτη και συναντήθηκα με τον Δημήτρη Πρίφτη και τον Γιώργο Καλαϊτζή. Μιλάμε για πρώην συμπαίκτες μου, με τους οποίους θα πήγαινα στον... πόλεμο. Μπόρεσα να μιλήσω και στην ομάδα για τρία λεπτά, σχετικά με τις συνήθειες που θα πρέπει να έχουν οι παίκτες, τη ρουτίνα και την πειθαρχία τους. Ο Κέντρικ Πέρι για 15-20 λεπτά με ρωτούσε για το ευρωπαϊκό μπάσκετ και το πώς να προσαρμοστεί στην Ελλάδα. Του έδωσα τις συμβουλές μου».

Για τον φετινό Παναθηναϊκό: «Έχει αρκετή δουλειά να κάνει. Γνωρίζω πως περνάει μια δύσκολη περίοδο. Πρέπει να δείχνεις την αγάπη και τη στήριξη στην ομάδα σου ακόμα και στις δύσκολες στιγμές. Το μυαλό μου και η καρδιά μου ξέρουν ότι αργά ή γρήγορα, τα πράγματα θα γυρίσουν. Νομίζω πως ο Διαμαντίδης και ο Αλβέρτης κάνουν καλή δουλειά αυτή τη στιγμή. Ακόμα μαθαίνουν πώς να την κάνουν τη δουλειά. Είναι δύσκολο να τα μάθεις όλα, αλλά κάθε εμπειρία σε προετοιμάζει για το καλύτερο».

Για το πώς μπορεί να επιστρέψει το «τριφύλλι» στις δόξες του παρελθόντος: «Αυτή είναι μια πραγματικά δύσκολη ερώτηση. Δεν ασχολούμαι με το πώς παίρνουν τις αποφάσεις ή με το πώς είναι οικονομικά, δεν είναι δουλειά μου. Όμως, το επίπεδο ταλέντου που είχαμε εμείς ήταν διαφορετικό. Η Euroleague είναι πιο δύσκολη τώρα. Εντάξει, όλα αυτά είναι μέρος του μπάσκετ, ο κόσμος πρέπει να τα καταλάβει. Είναι δύσκολο να επαναληφθεί η δυναστεία που είχαμε με τον Ζέλικο. Ελπίζω και εύχομαι πως κάποια στιγμή αυτή θα έρθει και τότε θα είμαι εκεί για να τους στηρίξω».

Για το αν ο ίδιος θα σκεφτόταν ποτέ να αναλάβει θέση GM: «Με τίποτα. Δεν το σκέφτομαι καθόλου. Όμως, θυμάμαι πως διάβαζα ένα άρθρο που ο Διαμαντίδης έλεγε πως ένιωσε ότι ήταν καθήκον του να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό και να βοηθήσει όπως μπορεί. Ευχήθηκε να γυρίσουν κι άλλοι. Είμαι πρόθυμος να δώσω τις συμβουλές μου σε ανθρώπους που θέλουν να τις ακούσουν».

Για τον Μάριο Χεζόνια: «Θυμάμαι όταν ήμουν στους Χόρνετς εκείνος αγωνίζοταν ή με τους Μάτζικ ή με τους Νικς. Πέσαμε ο ένας πάνω στον άλλον. Δεν έχεις χρόνο στη διάθεσή σου να μιλήσεις με τους παίκτες, δεν είναι το παρκέ ο κατάλληλος χώρος. Όμως, μπορείς να έχεις μια συνομιλία δύο λεπτών. "Ήσουν ένας από τους αγαπημένους μου παίκτες στον Παναθηναϊκό", μου είπε. Συνέβη αυτό. Πέρυσι η κατάσταση ήταν διαφορετική για τον ίδιο. Είχε την ευκαιρία να έρθει στην Ελλάδα και να παίξει. Πιστεύω πως κατάφερε ορισμένα καλά πράγματα, αλλά τώρα έχει προχωρήσει σε άλλο κεφάλαιο της ζωής του».

Για το αν περίμενε την επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς στην Παρτιζάν: «Όχι δεν την περίμενα. Όμως, είναι όμορφο να τον βλέπεις να γυρίζει στο σπίτι του, στην ομάδα που βοήθησε να γίνει ευρωπαϊκή υπερδύναμη. Νομίζω πως αυτό θα προσπαθήσει να πετύχει και τώρα. Η ομάδα του είναι φαβορί για το Eurocup. Θα πρέπει να δουλέψει. Τίποτα δεν είναι δεδομένο και ο κόουτς Ομπράντοβιτς το καταλαβαίνει αυτό. Θα το περνάει στους παίκτες κάθε μέρα. Είμαι σίγουρος πως οι παίκτες θα το καταλάβουν και θα δουν πόσο εργασιομανής είναι».

Για το αν ο ίδιος είναι έτοιμος να γίνει πρώτος προπονητής: «Θα έλεγα όχι ακόμα. Πρέπει πολλά να μάθω και το γνωρίζω. Ο στόχος μου είναι να γίνω πρώτος προπονητής, αλλά ακόμα βρίσκομαι στη διαδικασία. Δεν είναι πως θα πέσω στο κρεβάτι και θα συμβεί αύριο. Είναι εύκολο για εμένα να παρακολουθώ μπάσκετ, το έκανε σε όλη μου τη ζωή. Κάθεσαι και βλέπεις το άθλημα, καταλαβαίνεις τι σου λέει, χωρίς να λέει λέξη. Όταν έχεις τέτοια σύνθεση, τη χρησιμοποιείς υπέρ σου. Ελπίζω μια μέρα να πάρω αυτή την ευκαιρία. Θέλω την πίεση, να δω αν μπορώ να πετύχω στόχους, να έχω επιτυχίες ή αποτυχίες». 

Για τον Βασίλη Σπανούλη: «Φυσικά και έχουμε μιλήσει. Αυτή τη στιγμή είμαι σπίτι του. Περάσαμε όλο το βράδυ και τη σημερινή μέρα μαζί. Φάγαμε σούσι, είχαμε τρομερές συζητήσεις για το παρελθόν και συγκεκριμένες αναμνήσεις μας. Μιλήσαμε για τις οικογένειές μας, τη ζωή, τον χαρακτήρα μας και το όραμά του για το μέλλον. Έχει πολλές ιδέες. Ανυπομονώ να δείτε τι σκέφτεται αυτός ο άνθρωπος. Δεν μπορώ να σας τα πω εγώ, αλλά σίγουρα θα μείνει στο μπάσκετ. Αυτή τη στιγμή απολαμβάνει τον χρόνο με την οικογένειά του. Θέλει να μείνει γύρω από το παιχνίδι, αλλά δεν νομίζω πως έχει ξεχωρίσει έναν συγκεκριμένο ρόλο. Όταν σταματάς από την ενεργό δράση σκέφτεσαι άλλα πράγματα. Δεν υπάρχει κάποιος οδηγός για όλα αυτά. Πρέπει να περάσεις μια φάση που θα σκεφτείς».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Λούντκβιστ: «Θα κάνω ό,τι καλύτερο για το σύλλογο» (vid)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 13:05

Ο Ραμόν Λούνκβιστ λίγο μετά την επίσημη ανακοίνωσή του από τον Παναθηναϊκό πραγματοποίησε τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του «τριφυλλιού» τονίζοντας πως θα κάνει ότι μπορεί για να βοηθήσει την να πετύχει τους στόχους της, ενώ παράλληλα χαρακτήρισε τη μεταγραφή του ένα πολύ καλό βήμα για την καριέρα του.

Αναλυτικά όσα είπε στο PAO TV:

Μετά από χρόνια στην Ολλανδία αλλάζεις χώρα. Κρίνεις τον Παναθηναϊκό ως βήμα μπροστά στην καριέρα σου;

«Ναι, ο Παναθηναϊκός είναι ένας μεγάλος σύλλογος. Δεν είναι το πρώτο βήμα μου σε άλλη χώρα, γιατί μετακόμισα στα 16 μου σε άλλη χώρα, ήταν μεγάλο βήμα για μένα τότε και είναι κάτι παρόμοιο τώρα. Σε μια εντελώς διαφορετική χώρα από την Ολλανδία και τη Σουηδία, αλλά είμαι ενθουσιασμένος και θεωρώ ότι είναι ένα καλό βήμα για εμένα».

Τι γνωρίζεις για τον Παναθηναϊκό;

«Γνωρίζω ότι έχει μεγάλη ιστορία, επιτυχίες στην Ευρώπη και πως τα τελευταία 8-10 χρόνια δεν ήταν από τα πλέον επιτυχημένα για το σύλλογο. Είναι ένας πολύ μεγάλος σύλλογος με πολλούς φιλάθλους».

Όταν έμαθες για την πρόταση του Παναθηναϊκού, πως αντέδρασες;

«Κοίταξα να δω εάν έχει τώρα Σουηδούς ποδοσφαιριστές, γνωρίζοντας ότι είχε στο παρελθόν κάποιους αν και δεν ήξερα ότι ήταν τόσοι πολλοί! Παρατήρησα ότι γνώριζα κάποιους από την παρουσία τους στην εθνική ομάδα. Δεν είχα ακούσει τίποτα αρνητικό για το σύλλογο και θεωρώντας ότι είναι ένα καλό βήμα στην καριέρα μου, έκανα αυτή την επιλογή».

Ήρθες ως δανεικός στον Παναθηναϊκό. Τι φιλοδοξίες έχεις;

«Να αγωνιστώ όσο το δυνατόν περισσότερο και να τερματίσει η ομάδα όσο το δυνατόν σε καλύτερη θέση στο πρωτάθλημα. Περιμένω ότι θα παίξω καλό ποδόσφαιρο, θα κάνω ό,τι καλύτερο για το σύλλογο και πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω κάτι που δεν υπήρχε πριν».

Μιλώντας γι΄ αυτό το «κάτι», μπορείς να μου περιγράψεις τις ικανότητες σου;

«Είμαι δημιουργικός ποδοσφαιριστής. Στην επίθεση μπορώ να παίξω καλά και επίσης μπορώ να παίξω box to box, να δουλεψω πραγματικά σκληρά, μπορώ να αμυνθώ επίσης, αλλά κυρίως παίζω επιθετικά και σουτάρω και είμαι δημιουργικός, θα δούμε».

Από την πράσινη φανέλα της Χρόνιγκεν, στην πράσινη του Παναθηναϊκού;

«Είδα τη φανέλα, μου θυμίζει αρκετά την παλιά μου φανέλα, με ομορφότερο σήμα σε αυτή».

Τι μήνυμα θέλεις να στείλεις στους φίλους του Παναθηναϊκού;

«Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και ελπίζω και εσείς το ίδιο. Ας κάνουμε μια πραγματικά καλή χρόνια».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανακοινώθηκε ο Λούντκβιστ

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021 11:43

Παίκτης του Παναθηναϊκού είναι και επίσημα ο Ραμόν Λούντκβιστ, καθώς το «τριφύλλι» ανακοίνωσε την απόκτηση του παίκτη με τη μορφή δανεισμού για μία σεζόν από την Γκρόνινγκεν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την απόκτηση με τη μορφή δανεισμού από την ολλανδική Χρόνινγκεν του Σουηδού μέσου Ραμόν – Πασκάλ Λούντκβιστ.

Το μεταγραφικό απόκτημα του Τριφυλλιού γεννήθηκε στις 10 Μαΐου 1997 στο Άλγκουστρουμ της Σουηδίας και έχει ρίζες από τη Νικαράγουα. Ποδοσφαιρικά ο Λούντκβιστ ξεκίνησε στην Κάλμαρ και στα 16 του εντοπίστηκε από τους σκάουτς της Αϊντχόφεν. Στα 19 του έκανε ντεμπούτο στην πρώτη ομάδα της PSV και για 2,5 χρόνια ήταν μόνιμα ανάμεσα σε πρώτη ομάδα και ομάδα νέων. Τον Ιανουάριο του 2019 μετακόμισε στη Μπρέντα όπου πήρε άμεσα φανέλα βασικού. Έξι μήνες αργότερα η Χρόνινγκεν επένδυσε σε αυτόν και δεν έχασε. Εξελίχθηκε σε μόνιμο στέλεχός της την επόμενη διετία.

Έχει χριστεί διεθνής σε Κ17 και Κ19 της Σουηδίας.

Καλωσορίζουμε τον Ραμόν – Πασκάλ στην οικογένεια του Παναθηναϊκού.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram