ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Πέρι: «Μου άρεσε η άμυνα που παίξαμε»

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021 18:33

Ικανοποιημένος από τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Λαυρίου και την πρόκριση του «τριφυλλιού» στον τελικό του Super Cup εμφανίστηκε στις δηλώσεις του ο Κέντρικ Πέρι, ο οποίος έδειξε έτοιμος να αναλάβει την ευθύνη της καθοδήγησης των «πρασίνων».

Αναλυτικά όσα είπε στην ΕΡΤ:

«Μου αρέσει το περιβάλλον εδώ, νιώθω καλά. Πρέπει να είμαι πειθαρχημένος με τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή και την ομάδα και να συνεχίσω την δουλειά.

Βάζει πάρα πολλή δουλειά ο Οκάρο Ουάιτ. Μου άρεσε η άμυνα που παίξαμε. Ομάδες σαν το Λαύριο θα παίζουν σκληρά απέναντί μας και θα προσπαθούν πάντα για το καλύτερο.

Ο πόιντ γκαρντ είναι η φωνή του προπονητή μέσα στο παρκέ. Και τις βραδιές που δεν είμαι καλός, θα πρέπει να ηγηθώ».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ουάιτ: «Η άμυνα μου έδωσε ώθηση στην επίθεση»

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021 18:26

Ο Οκάρο Ουάιτ ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής του Παναθηναϊκού, στη νίκη με 74-61 επί του Λαυρίου, τονίζοντας στις δηλώσεις του πως πήρε ενέργεια από την άμυνα, ενώ υπογράμμισε πως παρόλο που η ομάδα χρειάζεται χρόνο για να βελτιωθεί αυτό δεν αποτελεί καμία δικαιολογία.

Αναλυτικά οι δηώσεις του στην ΕΡΤ

«Προσπάθησα να κάνω το παιχνίδι μου. Ήταν λίγο δύσκολη η προετοιμασία για μένα. Ήθελα να παίξω την άμυνα μου και αυτό μου έδωσε ώθηση και στην επίθεση».

Για το αν ο Παναθηναϊκός, χρειάζεται χρόνο: «Είχα δύο χρόνια δύσκολα με τραυματισμούς. Είμαστε ακόμα στην προετοιμασία, όλοι χρειάζονται χρόνο. Είμαστε μια ομάδα με νέους παίκτες, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία. Αυτό που πρέπει να κάνω εγώ και η ομάδα, είναι να περνάμε περισσότερο χρόνο στο γήπεδο για να βελτιωθούμε».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Καθάρισε» με Ουάιτ και πήγε τελικό

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021 18:13

Την πρόκριση στον τελικό του Super Cup πήρε ο Παναθηναϊκός που επικράτησε του Λαυρίου με 74-61.

Στον πρώτο τους επίσημο αγώνα για τη νέα σεζόν οι «πράσινοι» είχαν σε μεγάλη μέρα τον Οκάρο Ουάιτ που με νταμπλ-νταμπλ (23 πόντους και 11 ριμπάουντ) οδήγησε το «τριφύλλι» στον τελικό, όπου θα βρει απέναντί του έναν εκ των ΑΕΚ-Προμηθέα.

Ο Παναθηναϊκός παρά το γεγονός πως έφτασε ακόμα και στο +20 (51-31) στις αρχές της τρίτης περιόδου είδε το Λαύριο να επιστρέφει και να μειώνει στους τρεις (53-50) στις αρχές της 4ης περιόδου. Όμως οι νταμπλούχοι κατάφεραν να βρουν το καθαρό μυαλό και τις σωστές επιλογές και να φτάσουν στη νίκη και την πρόκριση για τον μεγάλο τελικό.

Ο αγώνας

Ο Δημήτρης Πρίφτης επέλεξε για την αρχική πεντάδα του Παναθηναϊκού τους Πέρι, Σαντ Ρος, Παπαπέτρου, Ουάιτ και Φλόιντ, ενώ οι πρώτοι πέντε του Χρήστου Σερέλη για το Λαύριο ήταν οι Λιούις, Κάρτερ, Μουράτος, Κακλαμανάκης και Γκόινς.

Ο Παναθηναϊκός είδε το Λαύριο να ξεκινάει με καλά ποσοστά τον αγώνα και να βρίσκεται πίσω στο σκορ με 4-7 έπειτα από τη συμπλήρωση των δύο πρώτων λεπτών. Η άμυνα των «πρασίνων» δεν δούλευε σε υψηλά στάνταρ για να δυσκολέψει τους παίκτες του Λαυρίου, που συνέχισαν να έχουν το προβάδισμα (13-14) στα μέσα της πρώτης περιόδου. Σε ότι αφορά την επίθεση ο Ουάιτ είχε ξεκινήσει «ζεστός» έχοντας τους 7 από τους 13 πόντους του «τριφυλλιού», ενώ ο Γκόινς έκανε τη ζημιά για το Λαύριο με 3/3 τρίποντα. Οι δύο προπονητές ξεκίνησαν το ροτέισιον, αλλάζοντας κατά πολύ τις ομάδες τους, με τον Λευτέρη Μαντζούκα να περνάει και αυτός στο παρκέ για τον Παναθηναϊκό για τα τελευταία δύο λεπτά του πρώτου δεκαλέπτου. Μάλιστα με καλάθι και φάουλ ο νεαρός φόργουορντ έβαλε  μπροστά την ομάδα του με 23-21 που ήταν και το τελικό σκορ για την πρώτη περίοδο.  

Ο Παναθηναϊκός διατήρησε το προβάδισμα στη δεύτερη περίοδο και ο Νέντοβιτς ευστοχώντας για τρεις έστειλε για πρώτη φορά τους «πράσινους» στο +7 (28-21) στο 12’. Το Λαύριο απάντησε γρήγορα, εκμεταλλευόμενο και κάποια λάθη του «τριφυλλιού» μειώνοντας σε 28-25, αλλά το «τριφύλλι» είχε ανεβάσει στροφές, είχε βρει ρυθμό και προσπέρασε αρχικά με 34-25 και στη συνέχεια πήρε διψήφια διαφορά (39-27), ενώ απέμεναν 3:37 για το ημίχρονο. Το παιχνίδι συνέχισε να έχει καλό ρυθμό, ο Παναθηναϊκός ήλεγχε απόλυτα την κατάσταση και στις δύο πλευρές του παρκέ και κάπως έτσι με τρίποντο του καλού Πέρι πήγε για πρώτη φορά στο +13 (42-29) στο 18’. Ο Παναθηναϊκός είχε αποσυντονίσει εντελώς το Λαύριο και έτσι η ομάδα του Δημήτρη Πρίφτη έως το τέλος του ημιχρόνου κατάφερε να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο τη διαφορά, πηγαίνοντας στα αποδυτήρια με +17 (46-29).

Το τρίτο δεκάλεπτο ξεκίνησε με ένα κρεσέντο του Φλόιντ στο πρώτο δίλεπτο σε άμυνα και επίθεση, με τον δυναμικό σέντερ των «πρασίνων» να ανεβάζει τη διαφορά στο +20 (51-31) για τον Παναθηναϊκό. Οι δύο ομάδες δεν ήταν εύστοχες στην τρίτη περίοδο, αλλά ο Γκόινς που είχε επιστρέψει στο παρκέ για το Λαύριο βρήκε συνεχόμενες φορές το δρόμο προς το καλάθι του «τριφυλλιού», κατέβασε τη διαφορά σε 53-38 και ανάγκασε τον Πρίφτη να πάρει το πρώτο του τάιμ άουτ για το δεύτερο ημίχρονο 3:30 πριν το τέλος της περιόδου. Χωρίς τον Πέρι σε θέση «1» οι «πράσινοι» έδειξαν να δυσκολεύονται στη δημιουργία και μένοντας χωρίς σκορ για 3:30 έδωσαν την ευκαιρία στο Λαύριο να τρέξει ένα σερί 13-0 και να μειώσει σε 53-46 με τη λήξη της τρίτης περιόδου.

Το Λαύριο κατέβασε τη διαφορά στο 53-50 στο 31’ και έτσι μπήκε και πάλι δυνατά στην διεκδίκηση του ματς. Με Πέρι-Μέικον-Σαντ Ρος-Παπαπέτρου και Παπαγιάννη ο Παναθηναϊκός λειτούργησε καλύτερα στο παρκέ, πήρε μία ανάσα ανεβάζοντας κε νέου τη διαφορά στο +7 (61-54 στο 35’). Οι «πράσινοι» με 2/2 βολές του Παπαπέτρου μπήκαν στην τελική ευθεία του ματς έχοντας ένα καλό, αλλά όχι ασφαλείας προβάδισμα (68-58), αφού απέμεναν 2:47 για τη λήξη. Ο Παναθηναϊκός δεν έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του στα τελευταία λεπτά και κάνοντας τα φάουλ που του είχαν απομείνει ήλεγξαν τον ρυθμό, καθάρισαν την υπόθεση νίκη και επικράτησαν με 74-61.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης      

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Χεζόνια: «Στον Παναθηναϊκό δεν χειρίστηκαν σωστά την υπόθεσή μου»

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021 15:53

Ο Μάριο Χεζόνια σε δηλώσεις του στην ιστοσελίδα της Ούνικς Καζάν αναφέρθηκε εκ νέου στην φυγή του από τον Παναθηναϊκό υπογραμμίζοντας πως οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» δεν χειρίστηκαν σωστά την υπόθεσή του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κροάτη φόργουορντ της Ούνικς:

Για την την κατάσταση στον Παναθηναϊκό κι αν μίλησε με λεπτομέρειες: «Όχι ακριβώς με κάθε λεπτομέρεια, πίστεψε με κανείς δεν ήθελε να ακούσει όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με την κατάσταση στον Παναθηναϊκό. Αρχικά οι άνθρωποι ίσως να μην καταλάβουν τι συνέβη. Δεύτερον, δεν ήθελα να βλάψω τον σύλλογο αλλά αντίθετα- θα τους υπερασπιστώ, είμαι οπαδός του Παναθηναϊκού για πολλά χρόνια, ονειρεύτηκα να παίξω στο Παναθηναϊκό από την παιδική μου ηλικία. Ο σύλλογος με υπέγραψε κατά την διάρκεια της προηγούμενης σεζόν, μου προσέφερε πάρα πολλά και οι οπαδοί με αγάπησαν. Ήταν πολύ επίπονο για εμένα να παρακολουθώ την κατάσταση, αλλά όλο τον Ιούνιο και τον Ιούλιο ένιωσα δεν χειρίστηκαν σωστά την ανανέωση μου. Θα προσπαθώ όμως να περιγράφω αυτή την κατάσταση όσο πιο σωστά». 

Για την φάση με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο είπε: «Είναι εντελώς αηδίες, ήταν μια συνηθισμένη μπασκετική στιγμή όπου ο Τύπος ήθελε να δημιουργήσει ίντριγκα- ξεκίνησαν να το συζητάνε στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, να δημιουργούν στάμπες σε μπλουζάκια… Εγώ ποτέ δεν μίλησα για αυτό το επεισόδιο και ήμουν έκπληκτος σχετικά με την έκταση που πήρε το θέμα. Ήθελα να ρωτήσω τον καθένα, "τι σκατά κάνετε; Έτσι είναι το μπάσκετ παιδιά. Ο Γιάννης είναι από την αγαπημένη μου Ελλάδα, έχουμε παίξει αντίπαλοι εκατοντάδες φορές. Ήθελε να σκοράρει εναντίον μου κάθε φορά που τον μάρκαρα. Ήθελα να τον καταστρέψω κάθε φορά που εμφανιζόταν εναντίον μου στο παρκέ. Μετά από αυτό το παιχνίδι του μίλησα όπως συνήθως και όλα ήταν καλά. Μόνο οι φίλαθλοι έκαναν σαν τρελοί».

Σχετικά με τον αν συνεχάρη τον Γιάννη Αντετοκούνμπο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος του NBA: «Δεν έχω το τηλέφωνο του. Η επικοινωνία μας περιοριζόταν πάντα μέσα στο γήπεδο. Είδα όμως τον Γιάννη στην «φούσκα» ένα χρόνο πριν και του ευχήθηκε καλή τύχη για την μάχη του τίτλου, όπως μπορείτε να δείτε τελικά το κατέκτησε.  Θα συγχαρώ και αυτόν και τον αδερφό του Θανάση όσο πιο σύντομα γίνεται».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δημοπρατεί φανέλα του Παναθηναϊκού ο Μικάελσεν για τον παιδικό καρκίνο (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021 10:19

Η σύνδεση του Γιαν Μικάελσεν με την Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό παραμένει ισχυρή παρά το γεγονός πως ο Δανός παλαίμαχος άσσος έχει αποχωρήσει εδώ και αρκετά χρόνια από τη χώρα μας.

Οι μεγάλες ευρωπαϊκές νίκες και οι πορείες του Παναθηναϊκού στο παρελθόν είναι συνυφασμένες με την παρουσία του Δανού στο «τριφύλλι». Στο πλαίσιο αυτό μία από τις φανέλες που φόρεσε ο Μικάελσεν κατά τη θητεία του στον Παναθηναϊκό και συγκεκριμένα αυτή της εκτός έδρας νίκης του «τριφυλλιού» κόντρα στη Σάλκε (0-2), θα δημοπρατηθεί με σκοπό να στηρίξει το ίδρυμα για την καταπολέμηση του παιδικού καρκίνου.

Ο Δανός γνωστοποίησε αυτή την κίνηση μέσα από μία μακροσκελή ανάρτηση στο Facebook αναφέροντας μεταξύ άλλων:  

«Χθες μου έστειλαν αυτή την φωτογραφία, ένας φίλαθλος του Παναθηναϊκού (οι Έλληνες φίλαθλοι έχουν γράψει πως ήμουν ο καλύτερος παίκτες του κόσμου και εξαιρετικός άνθρωπος και είναι αφοσιωμένοι στον Παναθηναϊκό) και το μάτι μου έπεσε στην φωτογραφία, όταν ήμουν μαζί με τα αδέλφια μου στα... όπλα. Ήμουν πάλι στο γήπεδο, ένιωσα την αδρεναλίνη να κυλάει στις φλέβες μου και την καρδιά μου να χτυπάει πιο γρήγορα. Ώρα αγώνα!».  

«Αγαπάω αυτή την φωτογραφία αυτή της εκπληκτικής ομάδας: Νικοπολίδης, Φύσσας, Μπασινάς, Καραγκουνης, Ρενέ και Κόλκα (τα φιλαράκια μου), Κωνσταντίνου, Σόουζα, Σειταρίδης, Κυργιάκος και η νεότερη έκδοση μου (30 χρονών) Μικέλ σε καλύτερη φόρμα. 

Οι αναμνήσεις με γέμισαν. Οι Έλληνες της φωτογραφίας έγιναν Πρωταθλητές Ευρώπης το 2004. Τι εκπληκτικό επίτευγμα. Όπως το δικό μας θαύμα το 1992. Υπερήφανος που έπαιξα σε αυτή την ομάδα και έχω αναμνήσεις για όλη μου την ζωή. Εμπειρίες που με άλλαξαν γιατί έζησα το όνειρο μου και ορισμένα από τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. Η πράσινη φανέλα του Παναθηναϊκού σημαίνει πολλά για μένα. Θα δημοπρατήσω την φανέλα του Παναθηναϊκού για το ίδρυμα για τον καρκίνου του Παιδιού».

Δείτε την ανάρτηση

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με αλλαγές η ενδεκάδα κόντρα στο Βόλο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021 09:47

Η δεύτερη συνεχόμενη ήττα του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα έχει φέρει μεγάλο σκεπτικισμό στις τάξεις των «πρασίνων» και φυσικά στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς που καταστρώνει το πλάνο του για το αυριανό (26/9) παιχνίδι ενάντια στο Βόλο.

Στο εν λόγω παιχνίδι για την 4η αγωνιστικής της Super League 1 ο Σέρβος τεχνικός προσανατολίζεται σε εκ νέου αλλαγές στο αρχικό σχήμα, ώστε να φρεσκάρει την ενδεκάδα του.

Ο Ραμόν Λούντκβιστ αναμένεται να επιστρέψει στην ενδεκάδα των «πράσινων» στη θέση  πίσω από τον επιθετικό, τη στιγμή που οι Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος και Ρούμπεν Πέρεθ, όπως όλα δείχνουν θα διατηρήσουν στις θέσεις του στα χαφ.

Επιπρόσθετα, ο Σεμπάστιαν Παλάσιος δεν αποκλείεται να βρεθεί στο βασικό σχήμα, ενώ δίλημμα υπάρχει και για τη θέση του σέντερ φορ, με τους Φώτη Ιωαννίδη και Καρλίτος να ερίζουν για τη θέση. Κλείνοντας θυμίζουμε πως μοιρασμένες είναι οι πιθανότητες για αλλαγή και στη θέση του τερματοφύλακα, αφού οι Σωκράτης Διούδης και Αλμπέρτο Μπρινιόλι διεκδικούν γάντια βασικού, με τον Έλληνα γκολκίπερ να έχει το προβάδισμα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Εκκίνηση για τον πρώτο τίτλο της σεζόν

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2021 09:13

Τη διεκδίκηση του πρώτου τίτλου της νέας σεζόν ξεκινά απόψε ο Παναθηναϊκός, καθώς κοντράρεται με το Λαύριο στον πρώτο χρονικά ημιτελικό του Super Cup που θα διεξαχθεί στο κλειστό γήπεδο «Δ. Τόφαλος» της Πάτρας (16:30, ΕΡΤ3).

Ουσιαστικά απόψε ξεκινούν οι επίσημες διοργανώσεις για τους «πράσινους» που στοχεύουν στην κατάκτηση του τίτλου παρά το γεγονός πως έχουν νέα πρόσωπα και νέο προπονητικό επιτελείο, κάτι που απαιτεί χρόνο για το καλύτερο «δέσιμο» του συνόλου.

Ο Δημήτρης Πρίφτης στο σημερινό παιχνίδι θα έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, εκτός από τον Τζέρεμι Έβανς, τον οποίο και άφησε εκτός του ελληνικού ρόστερ όντας ο 7ος  από τους έξι ξένους που πρέπει να έχουν οι ομάδες δηλωμένους.  

Θυμίζουμε πως σε περίπτωση νίκης οι «πράσινοι» θα αντιμετωπίσουν την Κυριακή (26/9) στον τελικό της διοργάνωσης το νικητή του αγώνα Προμηθέας Πάτρας –ΑΕΚ.

Tο πρόγραμμα του Super Cup:

Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου

16:30: Παναθηναϊκός – Λαύριο Megabolt

21:00: Προμηθέας – ΑΕΚ

Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου

16:30: Μικρός τελικός

21:00: Μεγάλος τελικός

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Φιλική ήττα για τα «φίνα κορίτσια»

ΒΟΛΕΥ Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021 23:06

Το γυναικείο τμήμα βόλεϋ του Παναθηναϊκού έδωσε φιλικό ματς στη Θεσσαλονίκη κόντρα στον ΠΑΟΚ όπου ηττήθηκε με 2-1 σετ, ενώ παίχτηκε και ένα τέταρτο σετ.

Οι «πράσινες» αγωνίστηκαν στη συμπρωτεύουσα χωρίς τον προπονητή τους, Αποστόλη Οικονόμου που ήταν άρρωστος, ωστόσο για μία ακόμα φορά έγινα αρκετές δοκιμές σε πρόσωπα και σχήματα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι τα «φίνα κορίτσια» πήραν το πρώτο σετ με 24-26 δείχνοντας σχετικά καλή εικόνα. Στο δεύτερο σετ ηττήθηκαν στις λεπτομέρειες με 25-22 ενώ στο τρίτο έμειναν από νωρίς πίσω στο σκορ με αποτέλεσμα να το χάσουν με 25-18. Εν συνεχεία παίχτηκε και ένα τέταρτο σετ όπου οι γηπεδούχες επικράτησαν με 15-13.

Οι δύο ομάδες θα αγωνιστούν εκ νέου πάλι αύριο (25/9).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Έφτασε στην Ελλάδα ο Στάλεκαρ

ΒΟΛΕΥ Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021 22:07

Στην Ελλάδα για λογαριασμό του Παναθηναϊκού βρίσκεται ο Σάσο Στάλεκαρ, μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών του υποχρεώσεων με την Εθνική ομάδα της Σλοβενίας στο EuroVolley και τη δεύτερη θέση που κατέκτησε η χώρα του.

Ο νέος κεντρικός του «τριφυλλιού» γνωρίστηκε με τους ανθρώπους των «πρασίνων» και πλέον αναμένεται να ενσωματωθεί στις προπονήσεις, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα. Ο πανύψηλος κεντρικός ήταν ο τελευταίος παίκτης που περίμεναν οι «πράσινοι» να έρθει και πλέον ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος θα μπορεί να δουλέψει με πλήρες ρόστερ.  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρίφτης: «Να μην παίξουμε σαν φαβορί»

ΜΠΑΣΚΕΤ Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2021 20:32

Ο Δημήτρης Πρίφτης μίλησε στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του Super Cup και του αγώνα κόντρα στο Λαύριο με τον προπονητή του Παναθηναϊκού να μιλάει για το σεβασμό που έχει η ομάδα του Λαυρίου από τους «πράσινους», αλλά και για το πρώιμο στάδιο που βρίσκεται το «τριφύλλι».

Αναλυτικά όσα είπε:

«Να συγχαρώ τις ομάδες όπου συμμετέχουν στο Super Cup. Είναι αξιόλογες ομάδες. Προσωπικά έχω μεγάλο σεβασμό σ’ αυτό που παρουσιάζει το Λαύριο και στον κόουτς Σερέλη. Παρουσιάζει κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό. Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να μην παίξουμε σαν φαβορί. Να παίξουμε χωρίς να έχουμε στο μυαλό μας αυτόν τον τίτλο. Να βγάλουμε προσπάθεια, ένταση, έχουμε κίνητρο. Όλοι θέλουν το τρόπαιο και αυτό θέλουμε και εμείς».

Για το Λαύριο: «Το βασικό είναι ότι έχει τον ίδιο προπονητή για 8 χρόνια. Δείχνει μία σταθερότητα και πέρα από αυτό είναι μία ομάδα που παρουσιάζει κάτι διαφορετικό και ξεχωριστό στο τέμπο και στις επιλογές των παικτών. Το στιλ που αναπτύσσεται. Έχει κάτι διαφορετικό που φεύγει από τα τετριμμένα του σετ παιχνιδιού, με υψηλό ρυθμό».

Για το «κόψιμο» του Έβανς: «Ο κανονισμός είναι το πρώτο στοιχείο, πρέπει να παίξουν έξι ξένοι. Είναι εσωτερικοί λόγοι που μας οδήγησαν σ’ αυτό, σε σχέση με ρόστερ και μικροπροβλήματα. Θέλουμε να βρει ρυθμό ο Νέντοβιτς. Έχουμε κάποιους ψηλούς που μπορούμε να στηριχτούμε και γι’ αυτό πήραμε αυτή την απόφαση».

Για την ετοιμότητα: «Είμαστε σε ένα πρώτο στάδιο. Έχουμε κρατήσει έναν κορμό, αλλά η παρουσία μου και νέων παικτών δημιουργεί νέο σύνολο που θέλει χρόνο για να βελτιωθεί και να σταθεροποιηθεί. Είναι πολύ πρώιμο στάδιο και καλά καλά δεν ξέρουμε την εικόνα μας και των αντιπάλων μας. Όλοι θα το ζήσουμε αυτό. Ο στόχος είναι να φτάσουμε τα δικά μας στάνταρ. Σε μερικές ημέρες ξεκινά η Ευρωλίγκα από αύριο ξεκινούν οι επίσημες υποχρεώσεις».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram