Η Ευρωλίγκα κάνει εκκίνηση αυτή την εβδομάδα και η διοργανώτρια αρχή ετοίμασε ένα βίντεο αφιέρωμα για τον Παναθηναϊκό, στο οποίο φιλοξενούνται δηλώσεις των Ιωάννη Παπαπέτρου, Δημήτρη Πρίφτη και Νεμάνια Νέντοβιτς.
Μιλώντας ο αρχηγός του «τριφυλλιού» στο βίντεο με τίτλο «Πεινασμένος να επιστρέψει», ανέφερε: «Θέλω μία ομάδα που να παλεύει σε κάθε ματς και με τον τρόπο αυτό να ολοκληρώσουμε με επιτυχία την χρονιά, σύμφωνα με όσα θέλει η ομάδα. Σίγουρα, στόχος μας είναι τα πλέι οφ οπότε άπαντες πρέπει να πιέσουμε τους εαυτούς μας για να είμαστε σε αυτή την τροχιά».
Νωρίτερα ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Πρίφτης επεσήμανε: «Ο Παναθηναϊκός είμαι ομάδα που πάντα θέτει τους υψηλότερους δυνατούς στόχους. Σίγουρα πρέπει να παρουσιαστούμε καλύτεροι από την περασμένη χρονιά και να τερματίσουμε σε υψηλότερη θέση».
Από την πλευρά του, ο Νεμάνια Νέντοβιτς στάθηκε στην «καλή» πίεση που υπάρχει για νίκες λέγοντας: «Αυτή η φανέλα είναι πραγματικά πολύ βαριά. Εκατομμύρια φίλοι της ομάδας βλέπουν κάθε παιχνίδι. Δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλές ομάδες στην Ευρώπη με τόση πίεση, με την καλή έννοια. Είναι ένα κλαμπ με σπουδαία ιστορία και πρέπει να παλεύεις σε κάθε παιχνίδι».
Χωρίς τον Φραν Βέλεθ θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός στο ντέρμπι του «Γ. Καραϊσκάκης» κόντρα στον Ολυμπιακό την προσεχή Κυριακή στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής της Super League.
Ο Ισπανός κεντρικός αμυντικός υποβλήθηκε την Τρίτη (28/09) σε μαγνητική τομογραφία, όπου διαπιστώθηκε πως έχει υποστεί τράβηγμα στο δικέφαλο. Από τη μία τα νέα είναι θετικά, αφού ο τραυματισμός δεν είναι σοβαρός, από την άλλη όμως αυτό είναι αρκετό για να στερήσει τη συμμετοχή του Βέλεθ στο ντέρμπι, αφού σε περίπτωση που οι «πράσινοι» πάρουν το ρίσκο και τον χρησιμοποιήσουν, ελλοχεύει ο κίνδυνος θλάσης.
Ως εκ τούτου και με τον Σένκεφελντ να είναι εκτός μάχης, το κεντρικό αμυντικό δίδυμο του «τριφυλλιού» την Κυριακή θα αποτελείται από τους Πούγγουρα και Σάρλια.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός και ο ΟΠΑΠ ανανέωσαν τη συνεργασία τους, την οποία επισφράγισαν με μία τελετή που έλαβε χώρα στο γήπεδο της Λεωφόρου. Η κάμερα του «τριφυλλιού» βρέθηκε στο «Απόστολος Νικολαΐδης» και κατέγραψε διάφορα στιγμιότυπα.
Δείτε το σχετικό βίντεο
Ο Παναθηναϊκός κινείται σε ρυθμούς Euroleague αφού την Πέμπτη (30/9) το βράδυ θα κάνει πρεμιέρα κόντρα στη Μονακό, στο πρώτο παιχνίδι της ιστορίας των μονεγάσκων στο θεσμό, ωστόσο το ίδιο ισχύει και για την αντίπαλό του.
Μάλιστα ο τεχνικός της ομάδας του πριγκιπάτου, Ζβέζνταν Μίτροβιτς μίλησε για το ιστορικό ματς της Μονακό απέναντι στους έξι φορές πρωταθλητές Ευρώπης αναφέροντας: «Όλος ο κόσμος είναι ενθουσιασμένος για το πρώτο ματς στην ιστορία μας στην Ευρωλίγκα, που θα είναι κόντρα στον Παναθηναϊκό. Πιστεύω ότι οι παίκτες θέλουν να τα δώσουν όλα και να πάνε καλά. Είναι μία σημαντική στροφή για τη Μονακό, τη διοίκηση, τους παίκτες και τον κόσμο της. Όλοι ανυπομονούμε για το παιχνίδι».
Για την εικόνα της ομάδας του στα φιλικά είπε: «Κάναμε πολλές αλλαγές κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Σήμερα η ομάδα έχει αλλάξει εντελώς με 12 νέους παίκτες. Αλλά, πιστεύω ότι κάναμε καλή δουλειά. Χρειάζεται ακόμη χρόνος για να βρούμε χημεία και να είμαστε ανταγωνιστικοί. Αλλά, είμαι αισιόδοξος, ενώ τα επίσημα ματς θα μας βοηθήσουν ακόμη περισσότερο».
Για την προσέγγιση του για τον αγώνα με τον Παναθηναϊκό: «Έχουμε αναλύσει το παιχνίδι τους, όπως κάνουμε πάντα, προκειμένου να εστιάσουμε στα δυνατά και αδύναμα σημεία τους. Πάντα μία πρεμιέρα είναι εντελώς διαφορετική απ’ όλα τα άλλα παιχνίδια και έχει ξεχωριστή γεύση. Ο Παναθηναϊκός αντιμετώπισε σπουδαίες ομάδες στην προετοιμασία του και αυτό μας έδωσε τη δυνατότητα να μελετήσουμε τα διαφορικά συστήματα που εφάρμοσε» ανέφερε ο Μίτροβιτς.
Τέλος, έστειλε και το μήνυμα του, προς τον κόσμο της ομάδας: «Θα τους ζητήσω να έχουν υπομονή με την ομάδα στην αρχή της σεζόν, καθώς θα χρειαστούμε χρόνο για να φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο. Είμαι πολύ χαρούμενος για εκείνους, που θα τους δούμε στο γήπεδό μας κόντρα σε θρυλικές ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός και η Μπαρτσελόνα, στα πρώτα δύο εντός έδρας της σεζόν. Είναι μεγάλη ευκαιρία για τους φιλάθλους, ώστε να δουν τόσο σπουδαίες ομάδες σε μία λίγκα που συμμετέχουμε και εμείς».
Αξιόλογες εμφανίσεις με μετάλλια και καλά πλασαρίσματα πραγματοποίησαν οι αθλητές ποδηλασίας του Παναθηναϊκού στην ανάβαση Φυλής. Ξεχώρισε η 3η θέση της Βασιλικής Βούτζαλη στις γυναίκες και η 2η θέση του Γιώργου Μαρκεσινη στην κατηγορία Μάστερς Α'.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του ΠΑΟ:
3η Βασιλική Βούτζαλη γυναίκες 38.13.60
25ος Κώστας Ξηρογιάννης άνδρες
2ος Γιώργος Μαρκεσινης Μάστερς Α, 9ος Μιχάλης Καλούπης, 14ος Κώστας Δρακόπουλος
11ος Θανάσης Μεσσήνιος,13ος Παναγιώτης Ζακυνθινός, 14ος Κώστας Πιπίνης Μαστερς Γ1
Μάστερς Γ2 4ος Παναγιώτης Καλλιμάνης
Με τα χρώματα του Παναθηναϊκού θα αγωνίζεται και τη νέα περίοδο η Κατερίνα Τόλιου, καθώς ο Ερασιτέχνης ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου της Ελληνίδας πρωταθλήτριας του πινγκ πονγκ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την αθλήτρια πινγκ πονγκ, Κατερίνα Τόλιου για την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.
Σε μια πολύ σημαντική ανανέωση προχώρησε το «τριφύλλι» καθώς διατήρησε στο έμψυχο δυναμικό του τη διεθνή Κατερίνα Τόλιου.
Η αθλήτρια του ΠΑΟ αναδείχτηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας πριν λίγες ημέρες στο ατομικό ενώ ήταν και πρωταθλήτρια Ελλάδας στο διπλό.
Σε δήλωση της η Τόλιου τόνισε: «Ανυπομονώ να ξεκινήσει η νέα σεζόν και οι επίσημες αγωνιστικές υποχρεώσεις με τον Παναθηναϊκό. Η νέα σεζόν θα είναι διαφορετική και για εμάς και για τις άλλες ομάδες.
Έχουμε ενισχυθεί σημαντικά ενώ υπάρχουν και αρκετές καλές ξένες αθλήτριες στο πρωτάθλημα. Ελπίζω αυτή η χρονιά να κυλήσει ομαλά και να δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό στις εγχώριες διοργανώσεις».
Με τα χρώματα του Παναθηναϊκού θα συνεχίσει να αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο Κώστας Κωνσταντινόπουλος, που ανανέωσε τη συνεργασία του με το τμήμα πινγκ πονγκ του «τριφυλλιού».
Αναλυτικά η ανακοίνωση
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με αθλητή της επιτραπέζιας αντισφαίρισης Κώστα Κωνσταντινόπουλο για την αγωνιστική σεζόν 2021-2022.
Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά με το «τριφύλλι» στο στήθος θα αγωνίζεται ο Κώστας Κωνσταντινόπουλος , ένας από τους καλύτερους Έλληνες παίκτες.
Ήταν και πάλι μέσα στα μετάλλια στο πρόσφατο ατομικό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα και αναμφίβολα θα βοηθήσει τα μέγιστα ώστε να πρωταγωνιστήσει το «τριφύλλι» στο πρωτάθλημα που ξεκινάει.
Σε δήλωση του στο www.pao1908.com ο Κωνσταντινόπουλος τόνισε: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά στον Παναθηναϊκό και θα προσπαθήσω να αποδώσω το καλυτερο δυνατό. Θα στηρίξω στο μέγιστο την ομάδα. Στόχος μας είναι η πρωτιά και σε πρωτάθλημα και κύπελλο .
Στο πρόσφατο πρωτάθλημα πήρα τη δεύτερη θέση στο ομαδικό και την τρίτη θέση στο ατομικό. Είμαι προετοιμασμένος και μαζί με τα υπόλοιπα παιδιά θα δουλέψουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης φιλοξενήθηκε σε εκπομπή του ΟΠΑΠ λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση του Super Cup από τον Παναθηναϊκό και ο γενικός διευθυντής του «τριφυλλιού» μίλησε για την κατάκτηση του πρώτο τροπαίου της σεζόν από τους «πράσινους».
Παράλληλα ο «Φράγκι» ανέλυσε την πρεμιέρα της Euroleague και τον αγώνα Μονακό-Παναθηναϊκός που θα διεξαχθεί την Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου, στις 20:00, ενώ αναφέρθηκε στην απουσία του Βασίλη Σπανούλη από την εφετινή Euroleague.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Δείτε το σχετικό βίντεο
Ο Τάσος Χατζηγιοβάνης σε δηλώσεις του είπε πως ο φετινός Παναθηναϊκός είναι καλύτερη ομάδα από πέρυσι, σημείωσε πως ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς τον έχει βοηθήσει να εξελιχθεί, ενώ ενόψει ντέρμπι υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» πρέπει να τρώνε σίδερα στο Φάληρο.
Αναλυτικά όσα είπε στην εφημερίδα «Live Sport»
«Πάντα στην έδρα μας είναι αλλιώς, γιατί έχουμε την υποστήριξη των οπαδών μας. Μας δίνουν ενέργεια και στήριξη. Πρέπει όμως να το βρούμε και εκτός έδρας. Εκεί, το αρνητικό ήταν ότι δεν καταφέραμε να απαντήσουμε στα δύο γρήγορα γκολ που δεχτήκαμε. Είμαστε μεγάλη ομάδα και πρέπει να επιστρέφουμε. Πρέπει να το βελτιώσουμε αυτό και πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά. Μην ξεχνάμε ότι είμαστε στην αρχή και θα παίξουμε πάνω από 30 ματς».
Στη συνέχεια σημείωσε: «Είμαστε καλύτερη ομάδα από πέρσι και αυτό θεωρώ ότι φαίνεται στις φάσεις που δημιουργούμε. Έχουμε ένα καθαρό και επιθετικό πλάνο, δουλεύουμε σκληρά, έχουμε έναν προπονητή που μας μαθαίνει πως να επιτεθούμε. Τίποτα δεν είναι τυχαίο».
Σχετικά με την προσωπική του απόδοση και την συνεργασία του με τον Γιοβάνοβιτς, ανέφερε: «Παίζω για έκτη χρονιά εδώ, μεγαλώνω, βλέπω τα πράγματα αλλιώς. Αλλά πρέπει να τονίσω ότι ο προπονητής με έχει βοηθήσει πάρα πολύ από την ημέρα που ήρθε και με βοηθάει καθημερινά. Μου μιλάει συνέχεια για τις επιλογές που θα κάνω στο γήπεδο. Πιστεύω ότι φαίνεται και στον τρόπο παιχνιδιού μου».
Τέλος, μιλώντας για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, τόνισε: «Ο στόχος μας είναι η νίκη. Πάντα πρέπει να παίζουμε για τη νίκη. Αν πας απλά για να μην χάσεις, θα χάσεις. Είναι το κορυφαίο ντέρμπι και παίζεται στην καρδιά του κάθε παίκτη. Αυτά τα ματς μένουν στην ιστορία. Πρέπει να πάμε εκεί και να... τρώμε σίδερα».
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Ιβάν Γιοβάνοβιτς, παραχώρησε δηλώσει στο πλαίσιο της εκδήλωσης για την ανανέωση της χορηγικής συμφωνίας του Παναθηναϊκού με τον ΟΠΑΠ, στη Λεωφόρο, αναφέροντας ότι το ποδόσφαιρο τα τελευταία χρόνια πληγώθηκε από την απουσία του κόσμου.
Αναλυτικά όσα είπε
«Η συνεργασία του ΟΠΑΠ με τον Παναθηναϊκό ταιριάζει γιατί είναι και οι δύο πολύ μεγάλοι οργανισμοί και προσφέρουν πάρα πολύ και οι δύο στην ελληνική κοινωνία και όχι μόνο στο ποδόσφαιρο. Ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο έχει πληγωθεί τα τελευταία δύο χρόνια από την απουσία του κόσμου από τα γήπεδα λόγω της πανδημίας. Ουσιαστικά ό,τι κάνουμε εμείς είναι για τους φιλάθλους. Όλοι μας χαιρόμαστε που πλέον έχουμε διαφορετικές συνθήκες στο γήπεδο. Τέτοιου είδους συνεργασίες βοηθάνε στην ανάπτυξη του ποδοσφαίρου και ό,τι όμορφο υπάρχει γύρω μας και έχει σχέση με το ποδόσφαιρο. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι μαζί σας σήμερα».