Στο κλειστό γυμναστήριο «Παύλος Γιαννακόπουλος» πραγματοποιήθηκε σήμερα (27/9) το απόγευμα ο ετήσιος αγιασμός του συλλόγου και σύσσωμος ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ήταν εκεί!
Μετά την ολοκλήρωση της Media Day του «τριφυλλιού», όλοι σχεδόν οι αθλητές του συλλόγου βρέθηκαν στον «Τάφου του Ινδού» για τον αγιασμό.
Νωρίτερα, ολοκληρώθηκε και ο αγιασμός των τμημάτων ΑμεΑ του ΠΑΟ στη θύρα 12 του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης».
Η διοίκηση του Παναθηναϊκού έδωσε το «παρών» και ευχήθηκε σε όλα τα τμήματα να έχουν μια υγιή και επιτυχημένη σεζόν.
Ο Αντιπρόεδρος του Συλλόγου, Δημήτρης Βρανόπουλος έδωσε τη δική του ευχή για τα τμήματα του ΠΑΟ στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη λέγοντας: «Θα ήθελα να ευχηθώ υγεία σε όλους τους αθλητές, χωρίς τραυματισμούς. Να είμαστε καλά και τα πρωταθλήματα και οι διακρίσεις θα έρθουν».
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram





Η καθιερωμένη Media Day του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού πραγματοποιήθηκε σήμερα στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» της Λεωφόρου, με εκπροσώπους και από τα 36 τμήματα του «τριφυλλιού» να δίνουν το παρών.
Σε δήλωσή του ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο, Παναγιώτης Μαλακατές τόνισε στο πλαίσιο της Media Day: «Μια καινούργια χρονιά ξεκινάει γεμάτη όνειρα, φιλοδοξίες και όπως πάντα με έναν μεγάλο στόχο, ο Παναθηναϊκός μας στο τέλος της χρονιάς να έχει κάνει περήφανους όλους τους φιλάθλους μας έχοντας κατακτήσει τίτλους και διακρίσεις.
Μια χρονιά που ο Παναθηναϊκός μας θα αγωνιστεί και στην Ευρώπη σε τέσσερα τμήματα βόλεϊ ανδρών, βόλεϊ γυναικών, πινγκ πονγκ ανδρών και μπάσκετ γυναικών και ελπίζουμε σε καλή πορεία με επιτυχίες.
Εύχομαι υγεία σε όλους τους αθλητές μας, προπονητές μας και επιτελεία και σύντομα ο αθλητισμός να επανέλθει σε πλήρη κανονικότητα με γεμάτα γήπεδα χωρίς διακρίσεις».
Ο Σωκράτης Διούδης μιλώντας σε εκδήλωση που πραγματοποίησε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός με τον ΟΠΑΠ στο Λεωφόρο αναφέρθηκε στη σεζόν και στους στόχους των «πρασίνων» αναφέροντας μεταξύ άλλων πως οι «πράσινοι» θέλουν να κάνουν χαρούμενους τους φιλάθλους του «τριφυλλιού».
Αναλυτικά όσα είπε:
«Βρισκόμαστε σε μία ιδιαίτερη σεζόν που επιδιώκουμε να επιστρέψουμε στην Ευρώπη αλλά και στις εγχώριες διοργανώσεις να διεκδικήσουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε. Στόχος μας είναι να κάνουμε τους φίλους της ομάδας χαρούμενους και προς αυτήν την κατεύθυνση δουλεύουμε όλοι μαζί».
Ο Καρλίτος σε δηλώσεις του αναφέρθηκε για τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Βόλου, μίλησε για τον εαυτό του τονίζοντας πως είναι ο ίδιος παίκτης με πέρυσι, ενώ υποσχέθηκε πως οι «πράσινοι» θα τα δώσουν όλα απέναντι στον Ολυμπιακό την προσεχή εβδομάδα.
Αναλυτικά όσα είπε ο Καρλίτος:
Φέτος εμφανίζεσαι πολύ καλύτερος. Τι έχει αλλάξει σε σχέση με πέρυσι;
«Ουσιαστικά είμαι ο ίδιος παίκτης. Τα πράγματα μας βγαίνουν πολύ καλύτερα από ότι την περασμένη σεζόν. Μπορώ να πω ότι δουλεύουμε και πολύ καλύτερα. Αυτό βέβαια αντικατοπτρίζεται ήδη στον αγωνιστικό χώρο. Το βλέπετε και εσείς».
Ο Παναθηναϊκός πήρε μια σημαντική νίκη απέναντι στον Βόλο. Επόμενο παιχνίδι ο Ολυμπιακός. Τι έχεις να πεις;
«Αυτό που μπορώ δεδομένα να πω είναι ότι θα τα δώσουμε όλα και σε αυτό το ματς και θα παλέψουμε μέχρι το τέλος. Αυτό κάνουμε σε κάθε ματς και αυτό θα κάνουμε και απέναντι στον Ολυμπιακό. Δεν θα ήθελα να πω κάτι άλλο για την επερχόμενη αναμέτρηση».
Πως αισθάνεσαι εσύ αυτή την περίοδο ;
«Γνωρίζω ότι παίζω σε έναν πολύ μεγάλο σύλλογο. Ξέρω τις ευθύνες μου και το τι πρέπει να κάνω. Βεβαίως και οι συμπαίκτες μου πρέπει να δώσουμε το καλύτερο γι αυτό τον σύλλογο».
Σε βλέπουμε ότι στα τελευταία ματς σκοράρεις αρκετά. Τι έχεις να πεις γι αυτό ;
«Μπορώ να σου πω ότι αισθάνομαι χαρούμενος για τους βαθμούς που παίρνουμε και όχι τόσο πολύ για τα γκολ. Οι βαθμοί που παίρνει η ομάδα έχουν σημασία σε αυτή τη φάση».
Αυτή η νίκη επί του Βόλου πόσο μπορεί να βοηθήσει τον ίδιο και τους συμπαίκτες του ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό;
«Το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα δύσκολο και περίεργο. Είδατε ότι την πρώτη αγωνιστική κερδίσαμε και μετά δεν πήραμε τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η σημερινή νίκη μας δίνει μια μικρή ώθηση».
Ο Παναθηναϊκός άφησε πίσω του τη νίκη με 5-1 κόντρα στο Βόλο και ξεκίνησε την προετοιμασία του για το ντέρμπι της ερχόμενη αγωνιστικής κόντρα στον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Ως είθισται την επόμενη ημέρα των αγώνων, έτσι και η σημερινή (27/9) προπόνηση του «τριφυλλιού» στο «Γ. Καλαφάτης» περιελάμβανε δύο γκρουπ. Στο πρώτο συμμετείχαν όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στο χθεσινό ματς και στο δεύτερο οι υπόλοιποι.
Οι βασικοί του αγώνα με το Βόλο έκαναν αποθεραπεία, εκτός των Βιτάλ και Βέλεθ οι οποίοι ακολούθησαν θεραπεία. Οι υπόλοιποι έκαναν προθέρμανση, κορόιδο και παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν οι αγωνιστικές υποχρεώσεις για τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού Α.Ο. στο μπάσκετ.
Συγκεκριμένα το Παιδικό τμήμα, με παιδιά γεννημένα 2006-07 επιβλήθηκε του ΝΕΦΟ Νικηφόρου με 76-36 για το πρωτάθλημα της Γ ΕΣΚΑ (15ος ΟΜΙΛΟΣ). Τα δεκάλεπτα του αγώνα ήταν: 19-12,39-18,50-27,76-36.
Παράλληλα η K11 αγοριών του ΠΑΟ έδωσε φιλικό ματς με το Μαρούσι που δεν κρατήθηκε σκορ.
Οι αθλητές και οι αθλήτριες στίβου του Παναθηναϊκού βρίσκονται μέσα στην κορυφαία δεκάδα με τις επιδόσεις στα αγωνίσματα τους.
Αναλυτικότερα:
Θανάσης Καλάκος 2η καλύτερη επίδοση 800μ. για το 2021 1.49.89, 9ος Χρήστος Παπούλιας 1.53.47
Χρηστός Παπούλιας 2η στα 1500μ. με 3.45.91
5000μ Κώστας Γκελαούζος 4η 14.29.29, Ανέστης Παπούλιας 7η 14.43.76
10000μ. Γιώργος Μίνος 7η 31.22.64
800μ. 2η Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου 2.06.94, 8η στα 1500μ. 4.32.39
5000μ. 3η Αναστασία Καρακατσάνη 16.39.64
Θετική εικόνα είχε το τμήμα ποδηλασίας του Παναθηναϊκού στην «Ανάβαση Καστανιάς» στα Λουτρά Υπάτης και στην ανάβαση Πεντέλης.
Συγκεκριμένα, στην «Ανάβαση Καστανιάς» ο Γρηγόρης Τριανταφύλλου τερμάτισε πρώτος στην κατηγορία Μάστερ Α΄και 5ος στην γενική κατάταξη.
Όσον αφορά την ανάβαση Πεντέλης, το «τριφύλλι» συμμετείχε στην κατηγορία ανδρών με τους Νίνη και Καζάνα, οι οποίοι τερμάτισαν στην 13η και 14η θέση αντίστοιχα, ενώ η Βούτζαλη τερμάτισε 2η.
Στην κατηγορία Μάστερ Α’ ο Καλούπης τερμάτισε στην 6η θέση, ο Καφρίτσας στη 10η στην κατηγορία Μάστερ Β’ και ο Μεσσήνιος στην 5η θέση στην κατηγορία Μάστερ Γ’.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός μία ημέρα μετά το ευρύ 5-1 στη νίκη του «τριφυλλιού» επί του Βόλου έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο με την παρακάμερα, η οποία επικεντρώθηκε κυρίως στις αντιδράσεις που υπήρχαν από τον πάγκο του «τριφυλλιού» κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Δείτε το
Ο καταιγιστικός Παναθηναϊκός συνέτριψε με 5-1 το Βόλο στη Λεωφόρο, με τους «πράσινους» μάλιστα να πετυχαίνουν δύο γκολ μέσα στα πρώτα τέσσαρα λεπτά του αγώνα με τους Καρλίτος και Ιωαννίδη.
Συγκεκριμένα το «τριφύλλι» είχε κάνει το 2-0 μετά από 3:38 στην αναμέτρηση, φτάνοντας έτσι στο πιο γρήγορο ζεύγος τερμάτων στην ιστορία του στο πρωτάθλημα από καταβολής Α’ Εθνικής (1959/60).
Άλλες πέντε φορές έχει σημειώσει δύο γκολ αλλά στο πρώτο πεντάλεπτο και όχι στο 4'. Πιο πρόσφατη, στις 29 Μαΐου 1996, όταν είχε επιβληθεί 3-1 του Εδεσσαϊκού στο ΟΑΚΑ, με σκόρερ τον Στράτο Αποστολάκη στο 3’ με πέναλτι και Γιώργο Δώνη στο 5’ με κεφαλιά.
Αξίζει να σημειωθεί πως το γκολ του Ιωαννίδη ήταν το υπ’ αριθμόν 3.800 για τους «πράσινους» στα 63 χρόνια στην Α’ Εθνική.