Την προετοιμασία του για τον αγώνα της Πέμπτης (11/11, 21:00) κόντρα στην Ούνικς Καζάν, συνέχισε ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση που έλαβε χώρα στο κλειστό του ΟΑΚΑ.
Στη σημερινή προπόνηση, ο Δημήτρης Πρίφτης είχε στη διάθεσή του όλους τους παίκτες, εκτός από τον τραυματία Νεμάνια Νέντοβιτς. Ο Σέρβος γκαρντ ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, συνεχίζοντας έτσι την πορεία του προκειμένου να ξεπεράσει τη θλάση στον προσαγωγό που τον έχει θέσει νοκ-άουτ.
Πλέον ο Δημήτρης Πρίφτης θα περιμένει την προπόνηση της Τετάρτης (10/11) για να δει την κατάσταση του Νέντοβιτς και αν μπορεί να υπολογίζει στις υπηρεσίες του.
Για τη Θεσσαλονίκη χωρίς προβλήματα αναχώρησε νωρίς το μεσημέρι η αποστολή της γυναικείας ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού, ενόψει του αυριανού (10/11) αγώνα στο πλαίσιο της 7ης αγωνιστικής κόντρα στον Άρη, στο ντέρμπι κορυφής της Volley League Γυναικών.
Οι «πράσινες» στο πρώτο τους δύσκολο παιχνίδι της σεζόν με νίκη θα μείνουν μόνες πρώτες στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα. Μιλώντας για το παιχνίδι, ο προπονητής του «τριφυλλιού», Απόστολος Οικονόμου δήλωσε:
«Είναι το πρώτο δύσκολο ματς για τη φετινή σεζόν. Κι οι δύο ομάδες προερχόμαστε από μια θετικής σειρά αποτελεσμάτων και νομίζω ότι αύριο θα φανεί ποιος βρίσκεται επάξια στην πρώτη θέση και όχι λόγω προγράμματος. Ξέρουμε ότι ο Άρης εντός έδρας παίζει πολύ κι ότι οι επιθετικές του αιχμές είναι οι Μερκάδο, Έβανς οπότε έχουμε ως στόχο να τις περιορίσουμε για να κερδίσουμε».
Από τη μεριά του ο τεχνικός του Άρη, Γιάννης Τσαϊρέλης ανέφερε: «Ξεκινά μια σειρά αγώνων με μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας από τους προηγούμενους. Αυτή τη στη στιγμή εμείς κι ο Παναθηναϊκός είμαστε αήττητοι στο πρωτάθλημα και ξέρουμε ότι έχουμε να αντιμετωπίσουμε ένα ποιοτικό αντίπαλο με γεμάτο ρόστερ. Περιμένουμε να έχουμε τη στήριξη του κόσμου μας ώστε να έρθει το επιθυμητό αποτέλεσμα. Η σειρά των αγώνων με Παναθηναϊκό, Σαντορίνη, ΑΕΚ, Ολυμπιακό θα δείξει που μπορούμε να φτάσουμε».
Ο Παναθηναϊκός έχει κάνει το πρώτο, πολύ μεγάλο βήμα για να πάρει την πρόκριση στην ημιτελική φάση του League Cup «Νίκος Σαμαράς», έχοντας επικρατήσει στο πρώτο παιχνίδι εκτός έδρας του ΟΦΗ με 3-0 σετ.
Ως εκ τούτου οι «πράσινοι» στο δεύτερο παιχνίδι ακόμα και με ήττα μπορούν να πάρουν την πρόκριση στην επόμενη φάση. Μάλιστα σήμερα ορίστηκε το δεύτερο ματς το οποίο θα διεξαχθεί την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου στις 15:45, στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Τον Ντάριλ Μέικον φιλοξένησε η εβδομαδιαία εκπομπή «ΟΠΑΠ Game Time μπάσκετ» ενόψει της 9ης αγωνιστικής της Euroleague.
Ο Αμερικανός γκαρντ του Παναθηναϊκού που είναι στην 3η θέση της Euroleague ως προς τον μέσο όρο πόντων, ανέλυσε τον αγώνα του «εξάστερου» με την Ούνικς Καζάν και δήλωσε αισιόδοξος για την αναμέτρηση της Πέμπτης (21:00).
«Όλοι έχουν αυτοπεποίθηση ότι θα τα καταφέρουμε. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά αν μείνουμε μαζί ενωμένοι ως ομάδα τότε όλα θα πάνε καλά και θα αλλάξουμε την κατάσταση πολύ γρήγορα», είπε μεταξύ άλλων ο 26χρονος άσσος του «τριφυλλιού».
Τις επαφές με την πλευρά του Λούκας Βιγιαφάνιες για να μπει τέλος στο πρόβλημα που έχει υπάρξει μετά την επιβολή υψηλού προστίμου τον περασμένο Αύγουστο, το οποίο αρνείται να πληρώσει ο Αργεντινός, ξεκίνησε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Σκοπός των δύο πλευρών είναι να βρεθεί η λύση χωρίς να χρειαστεί το θέμα να τραβήξει στα δικαστήρια, ωστόσο όπως σας έχουμε αναφέρει από εχθές, αυτό θα συμβεί μόνο αν υπάρξουν αμοιβαίες υποχωρήσεις και κατ' επέκταση μειωθεί το ποσό με το οποίο έχει τιμωρηθεί ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός.
Αξίζει να σημειωθεί πως από μέρους του Βιγιαφάνιες δεν έχει υπάρξει κάποια προσφυγή, (όπως άλλωστε σας έχουμε αναφέρει στο χθεσινό ρεπορτάζ), απλώς το θέμα κατέληξε στην Πρωτοβάθμια Επιτροπή Επίλυσης Οικονομικών Διαφορών της ΕΠΟ, αφού βάσει κανονισμού η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ήταν υποχρεωμένη να ενημερώσει την ομοσπονδία από τη στιγμή που επέβαλε πρόστιμο άνω του 3% των ετήσιων απολαβών του ποδοσφαιριστή.
Αν δεν το έκανε, τότε ο Βιγιαφάνιες θα είχε δικαίωμα να κινηθεί δικαστικά και θα κέρδιζε την προσφυγή του.
Πλέον μένει να φανεί η κατάληξη της υπόθεσης.
Ανοιχτό παραμένει ακόμα το ζήτημα μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Λούκας Βιγιαφάνιες, σχετικά με το πρόστιμο που είχαν επιβάλει οι «πράσινοι» στον Αργεντινό μετά το ατυχές επεισόδιο που έλαβε χώρα σε προπόνηση του «τριφυλλιού», όταν και ο Βιγιαφάνιες χτύπησε τον Τάσο Χατζηγιοβάνη.
Θυμίζουμε πως μετά το περιστατικό οι «πράσινοι» είχαν επιβάλει βαρύ πρόστιμο στον Αργεντινό που έφτανε τις 60.000 ευρώ, την ίδια ώρα που εκείνος δεν το δέχονταν αφού υποστήριζε πως δεν χτύπησε τον συμπαίκτη του.
Όλο το διάστημα που μεσολάβησε μέχρι και σήμερα καμία από τις δύο πλευρές δεν άλλαξε την στάση της και έτσι το ζήτημα θα λύνονταν σήμερα από την Πρωτοβάθμια Επιτροπή Επίλυσης Οικονομικών Διαφορών της ΕΠΟ. Ωστόσο οι εκπρόσωποι και των δύο πλευρών ζήτησαν και πήραν αναβολή μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου, με στόχο να τα βρουν εξωδικαστικά.
Ο «Βίγια» φαίνεται ενοχλημένος από το ύψος του προστίμου, οι «πράσινοι» δεν το μειώνουν και πλέον οι δύο πλευρές αναμένεται να βρουν είτε εξωδικαστικά, με αμοιβαίες υποχωρήσεις, είτε η λύση θα δοθεί δικαστικώς.
Όπως και να εξελιχθεί το θέμα, το μόνο σίγουρο είναι πως μιλάμε για κάτι πρωτόγνωρο, ιδιαίτερα από τη στιγμή που ο ποδοσφαιριστής υπολογίζεται κανονικά από την ομάδα!
Στην Ελλάδα επέστρεψε το απόγευμα της Δευτέρας (8/11) η αποστολή της εθνικής ομάδας κολύμβησης που συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα 25αρας πισίνας του Καζάν.
Ανάμεσα στους αθλητές ήταν φυσικά και η κολυμβήτρια του Παναθηναϊκού, Άννα Ντουντουνάκη, η οποία από τα πέντε μετάλλια συνολικά με τα οποία επέστρεψε στις αποσκευές της η ελληνική αποστολή, κατάφερε να πάρει τα δύο και μάλιστα σε ισάριθμους τελικούς στους οποίους αγωνίστηκε στα 50 και τα 100 μέτρα πεταλούδα.
Στις δηλώσεις της, λίγο μετά την άφιξη της αποστολής στο «Ελ. Βενιζέλος», η «πράσινη» πρωταθλήτρια είπε: «Ήταν μία ιδιαίτερη διοργάνωση καθώς ακολούθησε των Ολυμπιακών Αγώνων. Για εμένα πήγε πολύ καλά, ήταν το απόλυτο που κατάφερα να πάρω και στα δύο αγωνίσματά μου, δηλαδή μετάλλιο. Χαίρομαι που έχω καταφέρει να φτάσω σε αυτό το επίπεδο.
Σαν αποστολή πήγαμε όλοι πολύ καλά, κάναμε πανελλήνια ρεκόρ και αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό. Ευχαριστώ πολύ τον προπονητή μου, τον γυμναστή μου και σε όλη την ομάδα που δουλεύουμε μαζί. Ελπίζω να έχουμε μία καλή πορεία στο μέλλον».
Σε τροχιά πρωταθλήματος παραμένει ο Παναθηναϊκός στο ελληνικό πρωτάθλημα eFootball της HFP - PES Greece, καθώς επικράτησε με 4-0 της FIFA Hellas και με 8-0 του Εδεσσαϊκού για την 14η και 15η αγωνιστική αντιστοίχως.
Ο Παναθηναϊκός προηγείται στην βαθμολογία με 52 βαθμούς, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Intrepid Fox με 50.
Η αυλαία για τον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος πέφτει σήμερα απέναντι στον Αθηναϊκό και παράλληλα γίνεται η πρεμιέρα για τον δεύτερο κόντρα στον Απόλλωνα Παραλιμνίου.
Tο πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Euroleague, «One Team», στο οποίο η ΚΑΕ Παναθηναϊκός συμμετέχει για όγδοη συνεχόμενη χρονιά, άνοιξε την αυλαία του, σήμερα (8/11) στο βοηθητικό προπονητικό κέντρου του ΟΑΚΑ.
Συγκεκριμένα, τα παιδιά από τα Special Olympics Hellas είχαν την ευκαιρία να παίξουν μπάσκετ και να μάθουν τα μυστικά του αθλήματος από τους ambassadors της ομάδας, Ιωάννη Παπαπέτρου και Τζέρεμι Έβανς. Μαζί τους βρέθηκαν και οι Δημήτρης Διαμαντίδης και Γιώργος Καλαϊτζής μοιράζοντάς τους πολλά χαμόγελα.
Στις προπονήσεις επέστρεψαν οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού μία ημέρα μετά την ήττα στη Λεωφόρο από τον ΠΑΟΚ για την Super League 1.
Όπως συμβαίνει συνήθως την επόμενη των αγώνων, στην προπόνηση της Δευτέρας (8/11) οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ. Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα με τον ΠΑΟΚ έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι με περιορισμούς.
Ο Λούντκβιστ αισθάνθηκε ενοχλήσεις λόγω τενοντίτιδας και ακολούθησε θεραπεία. Σε θεραπεία υποβλήθηκε και ο τραυματίας Πούγγουρας, ενώ με ατομικό πρόγραμμα συνέχισαν οι Κουρμπέλης και Μπεκ.
Θυμίζουμε πως την ερχόμενη εβδομάδα δεν υπάρχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις.