ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Τα στιγμιότυπα από το Παναθηναϊκός - Ούνικς (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 23:44

Ο Παναθηναϊκός γνώρισε νέα ήττα στο ΟΑΚΑ από την Ούνικς Καζάν με 72-74 για την 9η αγωνιστική της Euroleague, απογοητεύοντας για μία ακόμα φορά με την εμφάνισή του.

Δείτε τα στιγμιότυπα του αγώνα

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Χεζόνια: «Άξιζα τις αποδοκιμασίες, μόνο Παναθηναϊκός»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 23:35

Άξιος των αποδοκιμασιών που δέχτηκε από τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού δήλωσε ο Μάριο Χεζόνια, αμέσως μετά τη νίκη της Ούνικς Καζάν επί του «τριφυλλιού» στο ΟΑΚΑ.

Αναλυτικά όσα είπε ο Κροάτης στην κάμερα της NOVA:

«Όλα έγιναν λάθος σήμερα. Είμαι χαρούμενος που κερδίσαμε. Υπήρχαν πολλά σκαμπανεβάσματα. Ήμασταν συγκεντρωμένοι ως το τέλος, παλέψαμε και κερδίσαμε.

Για την προσωπική του απόδοση: «Ανατρίχιασα όταν προσγειωθήκαμε, Ήταν δύσκολο για εμένα σήμερα. Μου λείπουν όλοι εδώ, ο κόσμος και η ομάδα. Είναι δύσκολο να παίζεις εναντίον τους. Αλλά το έκανα».

Για τις αποδοκιμασίες: «Τις άξιζα. Τους καταλαβαίνω. Δεν συγχωρώ ούτε τον εαυτό μου. Γιατί αυτή η ομάδα είναι πάνω από όλους. Εμπιστεύτηκα πολύ κάποιους ανθρώπους και είμαι απογοητευμένος. Τους αγαπώ πολύ. Είναι στο μυαλό μου τόσο καιρό. Φώναζαν το όνομά μου στο αεροδρόμιο. Θα τους αγαπώ για πάντα, είναι η ομάδα μου. Φυσικά και τους συγχωρώ, έτσι είναι αν παίζεις εδώ ως αντίπαλος».

Για την κίνηση να αγγίξει το logo πριν την έναρξη του ματς: «Μόνο ΠΑΟ. Είναι δύσκολο να μιλήσω για αυτά τα συναισθήματα. Δεν αλλάζω, θα μείνει για πάντα η αγάπη για την ομάδα μου».

Για πιθανή επιστροφή: «Δεν λέω τίποτα. Δεν ήθελα να πάω στο ΝΒΑ. Εμπιστεύτηκα κάποιους πολύ, πάρθηκαν λάθος αποφάσεις. Θα δούμε τι θα γίνει, δεν λέω τίποτα μήπως γίνει κάτι λάθος. Φυσικά και θα ήθελα να γυρίσω».

Πρίφτης: «Κακό αποτέλεσμα για εμάς»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 23:24

Ο Δημήτρης Πρίφτης μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα με τον Ούνικς Καζάν είπε πως στην τελευταία φάση η μπάλα ήταν σχεδιασμένο να φτάσει στον Μέικον και όχι στον Παπαπέτρου.

Αναλυτικά όσα είπε ο προπονητής του «τριφυλλιού» στη συνέντευξη Τύπου της αναμέτρησης:

«Δυστυχώς, ήταν ένα κακό αποτέλεσμα για εμάς. Παλέψαμε, προσπαθήσαμε, με βάση το πώς μπορούμε να προσπαθήσουμε. Σίγουρα, διαχειριστήκαμε άσχημα την τελευταία κατοχή. Είχαμε την ευκαιρία να βρούμε καλύτερο σουτ. Είναι αυτό που είναι. Πρέπει να προχωρήσουμε, δεν έχουμε πολλά να πούμε».

Για τη βελτίωση του Γιώργου Παπαγιάννη και το DNP του Γιόγκι Φέρελ: «Σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος, είναι σε καλύτερη κατάσταση ο Γιώργος, αλλά το σημαντικό είναι να κερδίζει η ομάδα. Σίγουρα, παίζοντας καλύτερα μας δίνει πιο πολλές πιθανότητες να κερδίσουμε. Πρέπει να σταθεροποιηθεί. Σε ό,τι αφορά το δεύτερο, η Ούνικς είχε ψηλά σχήματα. Εμείς στα γκαρντ είμαστε πολύ κοντοί για τέτοια σχήματα. Έπρεπε να κάνω μια επιλογή στο ποιους θα χρησιμοποιήσω. Βρήκε και ο Πέρι κάποιο ρυθμό στο τέλος. Επέλεξα να δώσω και τη δυνατότητα στον Νέντοβιτς να μπει στο παιχνίδι, έστω για αυτά τα 3'. Γι' αυτό και δεν του έδωσα του Φέρελ τη δυνατότητα να παίξει».

Για το τρίποντο του Παπαπέτρου στο φινάλε και το γεγονός πως φάνηκε να έχει την πρόθεση να πασάρει: «Έχω εμπλοκή και ευθύνη στην τελευταία φάση. Η μπάλα κατέληξε στον Ιωάννη και σαφώς πήρε την ευθύνη. Αλλά, ήταν σχεδιασμένο κάτι άλλο να γίνει και να πάει η μπάλα στον Μέικον με έναν σχεδιασμό, ο οποίος δεν εκτελέστηκε. Γι' αυτό τον λόγο κατέληξε ο Ιωάννης να πάρει αυτό το δύσκολο σουτ».

Για αυτό που έφταιξε στο «τριφύλλι» πριν από την τελευταία φάση: «Δυο - τρεις κατοχές και δυο - τρεις λεπτομέρειες και στην επίθεση και στην άμυνα. Έβαλε και ο Λορένζο Μπράουν ένα καθοριστικό σουτ στο τέλος. Υπήρξαν καθοριστικές στιγμές, όπως εκείνο το φάουλ πίσω από το ταμπλό. Γενικά, νομίζω πως ήταν μικρές λεπτομέρειες, που δεν διαχειριστήκαμε καλά. Δεν είχαμε και καλό μακρινό σουτ, ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο».

Για τη συνέχεια του Παναθηναϊκού και αυτά που σκέφτεται να κάνει, ενόψει των αγώνων με τη Ζαλγκίρις και την Μπάγερν: «Αρχικά πρέπει να κερδίσουμε την ΑΕΚ σε δύο μέρες. Εγώ αυτό σκέφτομαι τώρα σε πρώτη φάση. Σκέφτομαι πώς θα βελτιωθούμε και πώς θα παίξουμε καλύτερα, πιο πειθαρχημένα, πιο οργανωμένα, με μεγαλύτερη συγκέντρωση. Πρέπει να δέσουμε. Αυτή τη στιγμή δεν δείχνουμε δεμένοι, έχουμε κενά. Δεν παίζουμε σωστά, δεν παίζουμε αυτό που θέλω, είναι προφανές. Προσπαθούμε και στην προπόνηση και στα παιχνίδια. Δεν έχω να πω κάτι, δουλειά. Πρώτα σκέφτομαι την ΑΕΚ».

Για την πίεση από τον κόσμο: «Ο κόσμος μας βοηθάει. Μας βοηθάει, είναι θετικό. Έρχεται και μας βοηθάει. Βγάζουμε αντίδραση, προσπαθούμε και το κάναμε με τον ΠΑΟΚ. Είχαμε διαφορετική νοοτροπία. Αλλά είναι και διαφορετικά τα επίπεδα των παιχνιδιών και πρέπει να ανεβάσουμε το επίπεδό μας. Πώς θα γίνει αυτό; Με δουλειά. Δεν γίνεται να αλλάξουμε τα πρόσωπα. Με δουλειά. Είναι και πνευματικό το πρόβλημα, έχουμε διαδοχικές ήττες και αυτό σίγουρα μας επηρεάζει».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δεν βλέπεται, δεν αντέχεται

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 22:45

Την ήττα με σκορ 72-74 γνώρισε από την Ούνικς Καζάν στο ΟΑΚΑ ο Παναθηναϊκός για την 9η αγωνιστική της Euroleague. Για ένα ακόμα ματς το «τριφύλλι» παρουσιάστηκε πολύ κακό, χωρίς οργανωμένο παιχνίδι (12 ασίστ) και απελπιστικά άστοχο στην επίθεση, δίνοντας το δικαίωμα στην επίσης κακή ομάδα του Μάριο Χεζόνια να φύγει με το διπλό από το ΟΑΚΑ.

Με αποδοκιμασίες υποδέχτηκαν τον Κροάτη άσσο οι οργανωμένοι φίλοι του «τριφυλλιού», ο οποίος πανηγύρισε με σφιγμένες γροθιές τη νίκη της ομάδας του. Στο 2-7 το ρεκόρ του «τριφυλλιού» που παραμένει στην 17η θέση της βαθμολογίας.

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τους Μποχωρίδη, Μέικον, Παπαπέτρου, Ουάιτ και Παπαγιάννη, την στιγμή που οι πέντε πρώτοι για την Ούνικς Καζάν ήταν οι Λορέντζο Μπράουν, Μπράντλι, Χεζόνια, Βοροντσέβιτς και Τζον Μπράουν.

Οι δύο ομάδες ξεκίνησαν το παιχνίδι ιδιαίτερα άστοχες, με τον Λευτέρη Μποχωρίδη να είναι εκείνος που είχαν αναλάβει σε πρώτη φάση το μαρκάρισμα στον Χεζόνια, που όποτε έπιανε την μπάλα άκουγε τις αποδοκιμασίες από τους οργανωμένους οπαδούς του «τριφυλλιού». Η συμπλήρωση πέντε λεπτών αγώνα βρήκε τον Παναθηναϊκό να προηγείται με 9-1. Ο Περάσοβιτς κάθισε τον Χεζόνια στον πάγκο και η Ούνικς ξεκίνησε να λειτουργεί με μεγαλύτερη ομαδικότητα που τη βοήθησε να μειώσει σε 9-7 (στο 7’). Το παιχνίδι συνέχισε να έχει χαμηλό ρυθμό, οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να γυρίσουν το ματς και να προηγηθούν με 13-15 (στο 9’), όμως ένα δύσκολο καλάθι του Πέρι στο τέλος του χρόνου για το πρώτο δεκάλεπτο διαμόρφωσε το 15-15.

Τα πολλά λάθη (7 στο 12’) πλήγωναν τον Παναθηναϊκό, όμως με το δίδυμο Έβανς και Φλόιντ στους ψηλούς, οι «πράσινοι» κέρδιζαν σε ενέργεια και ταχύτητα, τόσο στην άμυνα όσο και στην επίθεση. Ο Σαντ Ρος ευστόχησε για τρεις και έγραψε το 24-19 στο 13’, αλλά και πάλι η Ούνικς με τον Χεζόνια να έχει επιστρέψει στο παρκέ βρήκε τον τρόπο να μειώσει σε 26-25 (στο 15’), σε ένα πολύ κακό ποιοτικά παιχνίδι. Οι φιλοξενούμενοι ήταν απελπιστικά άστοχοι, ωστόσο ο Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να εκμεταλλευτεί αυτό το στοιχείο για να φτάσει σε μία διαφορά ασφαλείας, αφού και τα δικά του στατιστικά ήταν ελαφρώς καλύτερα, αλλά άσχημα σε γενικές γραμμές. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με 32-27 στο 18’ και διατήρησαν το προβάδισμα μέχρι το τέλος του ημιχρόνου, ωστόσο η Ούνικς είχε προλάβει να κατεβάσει στο ελάχιστο τη διαφορά (36-35).

Στην τρίτη περίοδο ο Νεμάνια Νέντοβιτς έκανε ντεμπούτο στο ματς (13’) την ώρα που το σκορ ήταν στο ισόπαλο 41-41. Οι φιλοξενούμενοι ανέβασαν στροφές και σημαδεύοντας τον Νέντοβιτς σε κάθε τους επίθεση κατάφεραν για πρώτη φορά να φτάσουν στο +5 (43-48) στο 25’ μεταφέροντας έτσι ακόμα μεγαλύτερη πίεση στην πλευρά του «τριφυλλιού» που έψαχνε εναγωνίως τρόπο να αντιδράσει. Ο Παναθηναϊκός ήταν κακός, έχοντας μόνο να επιδείξει κάποιες εκλάμψεις καλών φάσεων με οργανωτή ή εκτελεστή τον Μέικον και συνοδοιπόρο του τον Παπαγιάννη (ήδη νταμπλ-νταμπλ με 10 πόντους και 12 ριμπάουντ). Στο 27’ οι «πράσινοι» με σερί 6-0 προσπέρασαν (49-48), όμως δεν μπόρεσαν να διατηρηθούν μπροστά στο σκορ στο τέλος της περιόδου και μάλιστα χρειάστηκαν ένα τρίποντο δια χειρός Παπαπέτρου με την κόρνα της λήξης για να ισοφαρίσουν σε 54-54.

Η ένταση στην τέταρτη περίοδο ανέβηκε κατακόρυφα με τις μάχες στις δύο ρακέτες να θυμίζουν πόλεμο κανονικό, αλλά την ποιότητα του ματς να παραμένει στα χαμηλά πατώματα. Ο «ζεστός» Παπαπέτρου έγραψε το 63-59 στο 33’, ενώ με το σκορ στο 63-62, 5:30 πριν το τέλος ο Μέικον επέστρεψε στο ματς κάνοντας δίδυμο στα γκαρντ με Πέρι. Το παιχνίδι πήγαινε πόντο πόντο (70-70 στο 37’) και όδευε ολοταχώς σε φινάλε θρίλερ. Στο κρισιμότερο ριμπάουντ του αγώνα ο Παναθηναϊκός ήταν απών και ο Λορέντζο Μπράουν άρπαξε τη δεύτερη ευκαιρία και σκοράροντας έγραψε το 72-74, ενώ απέμεναν 19,7 δευτερόλεπτα για το τέλος. Ο Παπαπέτρου στην τελευταία επίθεση του αγώνα αστόχησε σε τρίποντο και έτσι ο Παναθηναϊκός γνώρισε την εντός έδρας ήττα.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Χουάνκαρ: «Είμαι πολύ καλά στον Παναθηναϊκό»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 21:55

Συνέντευξη σε Μέσο της πατρίδας του παραχώρησε ο Χουάνκαρ, ο οποίος μίλησε μεταξύ άλλων και για την παρουσία του στον Παναθηναϊκό. Ο Ισπανός αριστερός μπακ φιλοξενήθηκε στο «El Chiringuito» και μεταξύ άλλων εξήγησε πως αισθάνεται καλά στην Ελλάδα και τον Παναθηναϊκό.

Διαβάστε ένα μέρος της συνέντευξης του Χουάνκαρ:

Για την Ρεάλ Μαδρίτης και την γενικότερη καριέρα του στην Ισπανία: «Σε όλες τις ομάδες τα πήγα καλά πιστεύω απλά. Πάντα είχα θέματα τραυματισμού και αυτοί οι τραυματισμοί δεν με άφηναν απλά ένα μήνα εκτός αλλά έπρεπε να μπω στο χειρουργείο. Είμαι περήφανος για την καριέρα μου και ευχαριστημένος από τον εαυτό μου διότι σε κάθε ομάδα που παίζω τα δίνω όλα».

Για το πέρασμα του από την Μαλάγα: «Πέρασα πολύ καλά στην Μάλαγα. Θα θυμάμαι για πάντα το πέρασμα μου από εκεί. Σκέψου ότι ακόμα και σήμερα μου στέλνουν μηνύματα οι οπαδοί της ομάδας αυτής. Έχω καλές αναμνήσεις από εκεί και από την ομάδα και από τους φιλάθλους της».

Για τον Παναθηναϊκό και την Ελλάδα: «Μπορώ να σου πω ότι είμαι πολύ καλά στον Παναθηναϊκό. Παρά το γεγονός ότι η άλλαξα χώρα, προσαρμόστηκα πολύ γρήγορα. Η Ελλάδα μοιάζει πολύ με την Ισπανία και αυτό με βοήθησε πολύ. Ο τρόπος ζωής των Ελλήνων μοιάζει πολύ με των Ισπανών.  Βέβαια εδώ πίνουν περισσότερο καφέ από εμάς. Σκέψου ότι εγώ πίνω τρεις καφέδες την ημέρα. Επίσης μου αρέσει πολύ η φέτα που έχουν εδώ στην Ελλάδα. Όλα είναι πολύ καλά. Γενικότερα για τους Έλληνες μπορώ να πω ότι έχουν περισσότερο χαρακτήρα από εμάς».

Για το αν θα ήθελε να γυρίσει στην Ισπανία: «Σχεδιάζω να είμαι στο υψηλότερο επίπεδο για όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα γίνεται. Θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή είμαι στα καλύτερα μου. Έχω στο πίσω μέρος του μυαλό μου την επιστροφή στην Ισπανία, δεν βιάζομαι να πάρω κάποια απόφαση διότι περνάω πολύ καλά στον Παναθηναϊκό. Είμαι πολύ ικανοποιημένος εδώ και χαρούμενος. Θα δούμε τι θα γίνει.»

Για το δυνατό του χαρακτηριστικό: «Μπορώ να πω ότι το δυνατό μου σημείο είναι η ταχύτητα μου. Εχω αλλάξει πολλές θέσεις στην καριέρα μου. Η αλήθεια είναι ότι κάθε μέρα που περνάει μαθαίνω κάτι από το ποδόσφαιρο».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με Νέντοβιτς η 12άδα του Παναθηναϊκού κόντρα στην Ούνικς

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 19:58

Με τον Νεμάνια Νέντοβιτς να δίνει το παρών στη δωδεκάδα του θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός κόντρα στην Ούνικς Καζάν στο ΟΑΚΑ.

Ο Σέρβος γκαρντ απ’ ότι φαίνεται ξεπέρασε το πρόβλημα θλάσης που αντιμετώπιζε και έτσι τέθηκε στη διάθεση του Δημήτρη Πρίφτη για το πολύ σημαντικό παιχνίδι του «τριφυλλιού» ενάντια στην ρωσική ομάδα του Μάριο Χεζόνια που βρίσκεται κανονικά στη σύνθεσή της.

Η 12άδα του Παναθηναϊκού: Πέρι, Μέικον, Παπαγιάννης, Μποχωρίδης, Παπαπέτρου, Φέρελ, Κασελάκης, Ουάιτ, Φλόιντ, Νέντοβιτς, Έβανς, Σαντ Ρος

Η 12άδα της Ούνικς: Σπίσου, Μπράουν Τζον, Κάνααν, Μπράουν Λορέντσο, Μπράντλεϊ, Ζάιτσεβ, Χεζόνια, Κλιμένκο, Ουζίνσκι, Τζεκίρι, Μάγιο, Βοροντσέβιτς  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Προπόνηση με απουσίες - Αποφόρτιση ο Παλάσιος

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 19:46

Στις προπονήσεις επέστρεψαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού το απόγευμα της Πέμπτης (11/11), με τις απουσίες για είναι υπαρκτές.

Συγκεκριμένα απόντες ήταν οι Αλεξανδρόπουλος, Ιωαννίδης και Χριστογεώργος λόγω των εθνικών ομάδων, αλλά και ο τραυματίας Πούγγουρας. Από κει και πέρα ο Παλάσιος έκανε πρόγραμμα αποφόρτισης και οι Κουρμπέλης και Μπεκ ατομικό.

Σε ότι αφορά το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και παιχνίδι σε μικρούς χώρους.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κυκλοφορούν την Παρασκευή (12/11) τα εισιτήρια του Παναθηναϊκός Β' – ΑΕΚ Β'

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 18:31

Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού κυκλοφορούν ηλεκτρονικά από την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021 στις 12 το μεσημέρι, τα εισιτήρια για τον αγώνα της Β' ομάδας κόντρα στην ΑΕΚ Β' (14/11, ώρα έναρξης 3.00 μ.μ.). 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός πληροφορεί τους φιλάθλους της σχετικά με τα εισιτήρια της αναμέτρησης της β΄ομάδας με την ΑΕΚ Β’ στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης» (14/11, ώρα έναρξης 3.00 μ.μ.) στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Betsson Super League 2 2021-22 τα εξής:

  • Τα εισιτήρια κυκλοφορούν ηλεκτρονικά από την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2021 στις 12 το μεσημέρι.
  • Η διάθεση τους θα γίνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ INTERNETΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΑΣ
  • Τα εκδοτήρια της Λεωφόρου θα παραμείνουν κλειστά.
  • Για την αγορά κάθε εισιτηρίου είναι υποχρεωτική η καταχώρηση του ονόματος και του αριθμού ΑΜΚΑ κάθε φιλάθλου.
  • Τα εισιτήρια που αφορούν φιλάθλους κάτω των 15 ετών αγοράζονται σε θέσεις youth πακέτο (ένας συνοδός και ένα συνοδευόμενο μέλος).

Οι τιμές των εισιτηρίων ανά θύρα έχουν ως εξής:

ΘΥΡΑ ΤΙΜΗ
8, 12 5€
9,10, 11 10€

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ

Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο πλαίσιο του αγώνα με την AEK Β’ επισημαίνει στους φιλάθλους της ομάδας μας τα εξής:

– Βάσει του ΦΕΚ 5138/Β/5.11.2021 τα εκδοτήρια της θύρας 3 θα παραμείνουν κλειστά καθώς επιτρέπεται μόνο η ηλεκτρονική πώληση των εισιτηρίων.

– Οι θύρες του γηπέδου θα ανοίξουν τρεις ώρες πριν από την έναρξη του αγώνα, δηλαδή στις 12.00,  προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός κατά την είσοδο των φιλάθλων στις κερκίδες.

-Οι κάτοχοι απλού εισιτηρίου οφείλουν να προσέρχονται στο γήπεδο είτε με το ευρωπαϊκό είτε με το ελληνικό πιστοποιητικό εμβολιασμού κατά της COVID-19 ή το πιστοποιητικό νόσησης κατά τους έξι τελευταίους μήνες, το οποίο θα επιδεικνύουν στους προελέγχους, μαζί με το αποδεικτικό ταυτότητας (ταυτότητα, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης κλπ). Το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ και το ελληνικό εδώ.

– Σε περίπτωση που κάποιος φίλαθλος δεν έχει πιστοποιητικό εμβολιασμού ή νόσησης δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στην εγκατάσταση, με εξαίρεση τους ανήλικους φιλάθλους ηλικίας 13 έως 17 ετών και τα παιδιά 12 ετών και κάτω που θα πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύονται.

-Για τους ανήλικους που συνοδεύονται και ανήκουν στο ηλικιακό όριο 13 – 17 ετών, η είσοδος θα επιτρέπεται με τη βεβαίωση αρνητικού ελέγχου με PCR test εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών ή Rapid test εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών προ της διεξαγωγής του αγώνα.

-Για τους ανήλικους που συνοδεύονται και ανήκουν στο ηλικιακό όριο 12 ετών και κάτω, επιτρέπεται να εισέρχονται και με αρνητικό self – test που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.

-Κατά την άφιξή τους στο γήπεδο, οι φίλαθλοι οφείλουν να περιορίσουν το χρόνο παραμονής τους σε κοινόχρηστους χώρους και να κατευθύνονται άμεσα προς τη θύρα εισόδου όπου βρίσκεται η θέση τους.

-Οι φίλαθλοι κατά την είσοδο τους, αλλά και κατά την παραμονή τους στο γήπεδο πρέπει να φορούν προστατευτική μάσκα και να τηρούν απόσταση 1,5μ. από τον προπορευόμενό τους.

H συνεργασία όλων μας, η τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων και η συμμόρφωση με τις οδηγίες του προσωπικού ασφαλείας, θα διασφαλίσει την απρόσκοπτη παρουσία όλων στην ιστορική μας έδρα.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νέος επικεφαλής προπονητής στο τμήμα πυγμαχίας

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 15:37

Νέο επικεφαλής έχει πλέον το τμήμα της πυγμαχίας του Παναθηναϊκού που ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας του με τον άλλοτε πυγμάχο της ομάδας, Μάκη Θεοτοκάτο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού

Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Μάκη Θεοτοκάτο για το τμήμα της πυγμαχίας.

Ο έμπειρος πρώην πυγμάχος του «τριφυλλιού» επιστρέφει στο Σύλλογο ως ο νέος επικεφαλής των προπονητών για να βοηθήσει από αυτό το πόστο.

Tο «πράσινο» μποξ του ΠΑΟ με έτος ίδρυσης το 1926 είναι από τα πιο αναγνωρίσιμα στη χώρα με 90 επίσημους τίτλους και έδρα το προπονητήριο της Θύρας 5 του γηπέδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Χεζόνια: «Αμοιβαία η αγάπη μας με τον Παναθηναϊκό»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 11 Νοεμβρίου 2021 14:55

Για την σύνδεσή του με τον Παναθηναϊκό μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Μάριο Χεζόνια, λίγο πριν αντιμετωπίσει το «τριφύλλι», όντας πλέον παίκτης της Ούνικς Καζάν.

Ο Κροάτης φόργουορντ μεταξύ των όσων είπε στην ιστοσελίδα vtb-league.com υπογράμμισε πως υπάρχει αμοιβαία αγάπη με τον Παναθηναϊκό, ενώ δεν ξέχασε το Final 4 του 2011 στη Βαρκελώνη όπου είχε την πρώτη του δια ζώσης επαφή με τους φιλάθλους των «πρασίνων».

Μεταξύ άλλων ο Χεζόνια είπε:

«Το χρώμα του Παναθηναϊκού είναι το πράσινο. Αυτό είναι το αγαπημένο μου χρώμα. Ήταν από πολύ καιρό πριν φαίνεται, το 2011 όταν η Μπαρτσελόνα φιλοξένησε το Final Four, εκεί έπαιξαν η Σιένα, η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μακάμπι και ο Παναθηναϊκός. Φυσικά, ένα σωρό κόσμος ήρθε να στηρίξει τον Παναθηναϊκό. Τότε τους είδα ζωντανά για πρώτη φορά. Όχι μόνο οι Έλληνες φίλαθλοι, αλλά και οι υπόλοιποι, ήταν εξωπραγματικά πολλοί. Μετά εμποτίστηκε με την ατμόσφαιρα του Final Four, συνειδητοποίησα πόσο μεγάλη είναι αυτή η διοργάνωση. Έπαιζα τότε στο Ζάγκρεμπ και κερδίσαμε την Euroleague Junior. Στην ανάπαυλα του τελικού ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τη Ρεάλ Μαδρίτης μας δόθηκε ένα τρόπαιο. Μετά από αυτό, όλοι οι συμπαίκτες μου επέστρεψαν στις θέσεις τους και εγώ απλώς πήγα εκεί που κάθονταν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού και έμεινα εκεί. Και οι πιο ένθερμοι οπαδοί που ακολουθούν την ομάδα παντού με θυμήθηκαν και μετά, όταν μετακόμισα στη Μπαρτσελόνα.

Στην Ελλάδα όλοι αποδοκιμάστηκαν, αλλά εγώ όχι. Για εμένα είχε μόνο αγκαλιές. Από χρόνο σε χρόνο, η σύνδεσή μου με τον κόσμο της ομάδας γινόταν όλο και πιο δυνατή. Ακόμη συνεχίζω να παρακολουθώ τον ποδοσφαιρικό και μπασκετικό Παναθηναϊκό. Και με τους Έλληνες φιλάθλους παρέμεινα κοντά. Ακόμη και στο ΝΒΑ, μιλούσα συνεχώς για αυτούς σε συνεντεύξεις, επικοινωνούσα μαζί τους στα κοινωνικά δίκτυα. Λοιπόν, όταν βρέθηκα στην Ελλάδα για τον Παναθηναϊκό, μπήκα στο επίκεντρο της υποστήριξής τους. Αυτό είναι μεγάλη τιμή για μένα. Έχουμε αμοιβαία αγάπη με τον Παναθηναϊκό».

Για την προσαρμογή του και την ζωή του στην Ρωσία, είπε: «Μου αρέσουν όλα. Είναι διαφορετικά εδώ. Μου αρέσει πολύ το φαγητό. Κάνω γιόγκα και διαλογισμό τα πρωινά, κοιμάμαι πολύ, δουλεύω... Είναι καλά. Στόχος μου είναι να κερδίζω σε κάθε αγώνα και να είμαι πάντα η καλύτερη version του εαυτού μου. Να κυριαρχήσω, να κερδίσουμε».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram