ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Δεύτερη η Βούτζαλη

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 08 Νοεμβρίου 2021 15:57

Πολύ καλή παρουσία είχε το ποδηλατικό τμήμα του Παναθηναϊκού στην ανάβαση του Υμηττού.

Συγκεκριμένα η Βασιλική Βούτζαλη κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στις γυναίκες. Παράλληλα στην κατηγορία Μάστερ Γ΄ ο Θανάσης Μεσσήνιος κατέκτησε την ένατη θέση και ο Παναγιώτης Ζακυνθινός τη 12η θέση.

Ο αγώνας ήταν μήκους 10 χιλιομέτρων καθώς ξεκίνησε από τη διασταύρωση για Κατεχάκη και τερμάτισε στις κεραίες.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αποστολάκης: «Ή να αλλάξει νοοτροπία η διοίκηση Αλαφούζου ή να σηκωθεί να φύγει»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 08 Νοεμβρίου 2021 14:52

Χείμαρρος ήταν σε δηλώσεις του για τον Παναθηναϊκό ο Στράτος Αποστολάκης. Ο παλαίμαχος άσσος του «τριφυλλιού» σημείωσε πως ο Παναθηναϊκός μικραίνει συνεχώς και πως δεν θέλουν την ομάδα κομμένη και ραμμένη, από πέμπτη μέχρι όγδοη. Παράλληλα ζήτησε από την διοίκηση του Γιάννη Αλαφούζου είτε να αλλάξει νοοτροπία είτε να σηκωθεί να φύγει!

Διαβάστε αναλυτικά τη συνέντευξή του στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ: 

«Ο Παναθηναϊκός είναι μια ομάδα που δεν μπορείς να της έχεις εμπιστοσύνη. Δεν μπορείς να ελπίζεις σε μια ομάδα που δύσκολα κερδίζει, παίζει εντός έδρας και χθες το έχασε κι αυτό και δεν είναι αξιόπιστη. Έχει τρομακτικές διακυμάνσεις, είναι μια ομάδα που δεν σε πείθει και το μόνο θετικό που μπορείς να βρεις σε αυτήν την ομάδα είναι δυο τρεις καλοί ποδοσφαιριστές και ένας καλός προπονητής. Για μένα ο Γιοβάνοβιτς αξίζει να είναι στον Παναθηναϊκό και υπό καλύτερες συνθήκες θα μπορούσε να δείξει καλύτερο έργο και καλύτερα αποτελέσματα με την ομάδα».

Συνεχίζοντας στον ίδιο τόνο σημειώνει πως:
«Θεωρώ ότι με τα όπλα που έχει η ομάδα με αυτά πάει. Ας δούμε το πρόβλημα λίγο πιο βαθιά. Μικραίνει ο Παναθηναϊκός, κάθε χρόνο και περισσότερο. Να γίνει κάτι συνταρακτικό, γιατί έλεος, πλέον βαρεθήκαμε με όλο αυτό. Ή να πάμε πάνω ή να πάμε κάτω. Πιο κάτω δεν μπορεί να υπάρξει γι’ αυτήν την ομάδα, τη φανέλα, τον κόσμο και την ιστορία. Άρα ή να αλλάξει νοοτροπία η διοίκηση Αλαφούζου ή να σηκωθεί να φύγει και δεν ξέρω τι πλήρωσε τι έδωσε τι χρωστάει τι του χρωστάνε. Εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με επιχείρηση για να δούμε λογιστικά τα συν και τα πλην. Έχουμε από πίσω μια τεράστια ιστορία κι ένα τεράστιο κόσμο. Πρέπει να απολογούμαστε σε αυτούς κάθε χρόνο και Κυριακή. Εμείς έτσι αισθανόμασταν όλο αυτό το διάστημα που περάσαμε από εκεί. Και ήταν πολύ μεγάλο. Έπρεπε να απολογηθούμε και για τα πεπραγμένα τα διοικητικά και τεχνικά και ποδοσφαιρικά. Στο τέλος της σεζόν έπρεπε να απολογηθείς. Εδώ δεν υπάρχει απολογία. Και να σας πω και κάτι άλλο, εδώ είναι και κάτι αόριστο. Αυτή τη στιγμή ποιος διοικεί τον Παναθηναϊκό; Κάποια φρούτα που προέκυψαν και είναι αυτή τη στιγμή στον Παναθηναϊκό; Να δούμε ποιοι είναι, έχουν ονοματεπώνυμο; Ποιος διοικεί, να ζητήσουμε από κάποιον ευθύνες. Το μόνο θύμα εκεί που εμφανίζεται στον κόσμο είναι ο προπονητής και οι παίκτες. Μαγειρεύεις με τα προϊόντα που έχεις. Αυτοί εδώ οι παίκτες είναι μέχρι εκεί, προφανώς δεν μπορούν να έχουν διάρκεια. Παίζουν ένα παιχνίδι καλό και σε τρία είναι εξαφανισμένοι. Αυτή είναι η ποιότητα αυτών των παιδιών. Κι από τον μόνο που ζητάμε εμείς ευθύνες, είναι ο προπονητής. Όχι. Ή οι παίκτες. Ότι μπορεί να μας φταίει ο Χατζηγιοβάνης ή ο Διούδης ή ο Κουρμπέλης ή ο Αλεξανδρόπουλος. Ζητάμε περισσότερες ευθύνες κι από τους Έλληνες κιόλας. Ας βγει κάποιος μπροστά και να πει ο Παναθηναϊκός είμαι εγώ.  Δεν υπάρχει διοίκηση να πει ότι είμαι εγώ. Μη μου πείτε ότι είναι ο Μαυροκουκουλάκης ας πούμε. Κι εγώ αυτή τη στιγμή μιλάω σαν ένας άνθρωπος ας πούμε του Παναθηναϊκού. Δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω από αυτό που λέτε εσείς ή που λέει ο κόσμος. Μεγάλε ή πας μπροστά ή πας πίσω. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Δηλαδή αν δεν παίξουμε πλέι άουτ θα είναι επιτυχημένη η χρονιά; Θα περιμένουμε να τιμωρηθεί ο Άρης ή να είναι ντεφορμέ ο Αστέρας Τρίπολης, μήπως και πλασαριστούμε πέμπτοι ή τέταρτοι; Δεν γίνονται αυτά.

Κάποια στιγμή πρέπει να απολογηθεί κάποιος και να πει εγώ έσωσα μια ομάδα, αλλά ναι μεν τον έσωσα και τον έχω μονίμως στην εντατική; Κι εγώ έχω θέληση να πάρω τον Παναθηναϊκό, όπως και χιλιάδες σαν κι εμένα. Αυτό δεν αρκεί όμως, γιατί εδώ έχουμε μια ευθύνη. Πρέπει να απολογηθούμε σε κάποιους, στον κόσμο, στην ιστορία και τον ίδιο μας τον εαυτό. Να την πληρώνουν δηλαδή οι παίκτες; Αφού αυτοί είναι ζυγισμένοι και μετρημένοι μέχρι εκεί. Συν πλην μπορεί να υπάρξουν, να κερδίσουμε ας πούμε τον Βόλο ή τον Ιωνικό. Αλλά αυτά τα παιδιά, δεν έχουν διάρκεια για να πάμε πολύ παραπάνω. Είναι μέχρι εκεί. Όταν βρίσκεις παίκτες την τελευταία εβδομάδα των μεταγραφών και κάνεις πέντε την τελευταία βδομάδα, αν ήταν καλοί ποδοσφαιριστές θα τους είχαν πάρει τα αρπακτικά. Τους έχουν τσεκάρει. Δηλαδή τα λαγωνικά του Παναθηναϊκού τους βρήκαν την τελευταία εβδομάδα; και δεν ήταν ένας. Πέντε παίκτες πήραν, τις τελευταίες δέκα μέρες. Ακόμη κι αυτοί που ξεχωρίζουν δεν είναι για μεγάλα πράγματα. Είναι για έναν Παναθηναϊκό ο οποίος φυτοζωεί και μπορεί να δείξουν κάποια πράγματα. Δεν είναι για παραπάνω, δεν είναι για δυάδα και τριάδα. Δεν μπορείς με αυτούς τους παίκτες. Είναι απλοί ρολίστες. Όταν τους θέλεις πρωταγωνιστές το Σαββατοκύριακο, δεν μπορούν να σηκώσουν το βάρος».

«Ο Χατζηγιοβάνης και ο Αλεξανδρόπουλος, πρέπει να παρασυρθούν από τους άλλους. Να τους τραβάνε κι όχι να τραβάνε αυτοί την ομάδα. Ο Παναθηναϊκός είναι φτιαγμένος για διαφορετικά πράγματα, εκτός κι αν μας πείσει η διοίκηση Αλαφούζου, ότι ο Παναθηναϊκός είναι 6ος κι 7ος και να το έχουμε εικόνισμα και να το υποστούμε και να τον ευχαριστούμε κιόλας. Μαγική συνταγή για την επιτυχία δεν υπάρχει. Το πρόβλημα όμως είναι ότι φτιάχνουμε κάτι και το βελτιώνουμε, το οργανώνουμε και πάμε βήμα βήμα. Εδώ είναι ασανσέρ. Μία κάνουμε ένα ματς καλό και τρία κάτω. Υπάρχει μια διάχυτη απογοήτευση και ο κόσμος δεν ασχολείται πλέον. Παρόν και μέλλον δεν υπάρχει».

Ήταν κι αυτά που λέτε στο μυαλό σας, όταν οικογενειακώς φαντάζομαι, πήρατε την απόφαση να πάει ο υιός Αποστολάκης στην Κύπρο, αντί να ανανεώσει με τον Παναθηναϊκό;
«Δεν έχω μιλήσει ποτέ γι’ αυτό. Θεωρώ ότι μέσα στη γενικότερη φιλοσοφία, εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων, ότι δεν θέλουν να χτίσουν μια ομάδα. Η Ακαδημία του Παναθηναϊκού δουλεύει καλά. Πάντα έβγαζε παίκτες, είτε καλούς, είτε για παραπάνω πράγματα, είτε για λιγότερα. Αυτό όμως, θέλουμε να το αξιοποιήσουμε; Να χτίσουμε μια ομάδα και να παίρνουμε και πέντε παίκτες; Δεν μπορώ να το ανεχτώ ότι αυτή τη στιγμή είναι καλύτερος ο Ιωαννίδης από τον Μακέντα. Τρελαίνομαι. Ένα παιδί που έπαιζε στη Β Εθνική, με έναν ποδοσφαιριστή που παίρνει ένα εκατομμύριο. Άρα πρέπει να αποδώσεις πολλαπλάσια από τον Ιωαννίδη και δεν το βλέπουμε αυτό μέχρι στιγμής. Άρα έγινε λάθος επιλογή. Κι αφού δεν μπορούμε να βρούμε αντίστοιχους καλούς στη θέση του Μακέντα, θα πάμε σε αυτά τα παιδιά. Να τα εκπαιδεύσουμε περισσότερο, να τους δώσουμε τη δυνατότητα, όχι για να γίνουν πλούσιοι και να τους αλλοιώσει το χρήμα, αλλά να τους δείξουμε ότι τους σεβόμαστε και τους έχουμε εκεί. Εγώ θεωρώ ότι τους πιο πολλούς μικρούς της Ακαδημίας, θέλουν να τους φτιάχνουν, να φεύγουν για να παίρνει τα τροφεία η ομάδα. Όπως έγινε και με τον Κώστα. Το σημαντικότερο για αυτούς ήταν να πάει ο Κώστας σε μια ξένη ομάδα, όπως έγινε με τον ΑΠΟΕΛ, για να πάρουν τα 240 χιλιάρικα που ήταν τα τροφεία για να τα φέρει βόλτα. Κι εμμέσως πλην σαφώς, ήταν και μια προειδοποίηση για μένα, ότι ο κύκλος μου στην ομάδα έχει κλείσει… Τέλος πάντων, αφού δείχνουν καλά δείγματα αυτά τα παιδιά, πρέπει να τα κρατάμε εκεί και να μη δίνουμε τη δυνατότητα σε γυρολόγους, Μακέντα. Επειδή γνωρίζουν τι εστί Παναθηναϊκός. Επειδή γεννήθηκαν εκεί, γαλουχήθηκαν εκεί και ξέρουν τι είναι Παναθηναϊκός. Η Ακαδημία είναι ίσως το μοναδικό πράγμα που δουλεύει καλά.

Έχουν ακόμα γήπεδο πλαστικό, που είναι από τα χρόνια του Πανιωνίου, για να σας πω και το άλλο. Σε όλα αυτά τα χρήματα που δαπανήθηκαν επί ημερών Αλαφούζου, έχουν ένα γήπεδο αρχαίο από την εποχή του Πανιωνίου. Στην Ακαδημία, που έχει βγάλει τόσους παίκτες. Εδώ και 15 χρόνια».

«Εφόσον δεν έχουμε τη δυνατότητα για καλό σκάουτινγκ, ας αλλάξουμε τη φιλοσοφία μας, να πάμε σε ένα τέτοιο μοντέλο και να φτιάξουμε δική μας ομάδα, ελληνική, που άρεσε στον κόσμο επί Δώνη, με έναν καλό προπονητή. Γιατί έφυγε ο Δώνης, αφού πήγαινε καλά; Θεωρώ ότι η διοίκηση αυτή, δε θέλει να μεγαλώσει ο Παναθηναϊκός. Τη θέλουν κομμένη και ραμμένη, από πέμπτος μέχρι όγδοος. Κι αν δεν πάει στα πλέι άουτ, θα είναι επιτυχία».

Άρα, σε ότι αφορά τον Κώστα, είναι λες και σας έδειξαν είτε την οικονομική πρόταση, είτε με τον πιθανό χρόνο που θα έπαιζε, ότι τον θέλει τόσο ώστε να χτίσει πάνω του. Θα πει κάποιος ότι έφυγε από τον Παναθηναϊκό και δεν παίζει…
«Αν είναι μάγοι αυτοί που ασχολούνται με τον Παναθηναϊκό και δουν την προοπτική του Αποστολάκη ή του Ζαγαρίτη, τότε θα είχαμε και καλύτερο αποτέλεσμα. Δε νομίζω ότι τώρα, μπορεί να δει κάποιος από αυτούς που είναι τώρα στον Παναθηναϊκό, τόσο μακριά. Δεύτερον, με τα τότε δεδομένα που ήταν βασικός ο Κώστας σε όλες τις Εθνικές ομάδες και από καλός μέχρι πολύ καλός στα παιχνίδια που έπαιξε με τον Δώνη, καταλαβαίνουμε ότι έχουμε χρέος να του κάνουμε μια σοβαρή πρόταση για να του ανανεώσουμε. Εγώ μίλησα για τη νοοτροπία, όχι μόνο για τον Κώστα. Άλλα παιδιά θα προχωρήσουν πολύ, άλλα λίγο. Αν μου πείτε ότι επειδή δεν έπαιξε πολύ στον ΑΠΟΕΛ και παίζει ο Σάντσες στον Παναθηναϊκό, τότε εντάξει… μπορούμε να κάνουμε τέτοιες συγκρίσεις. Σίγουρα μπορεί να μην ήταν η καλύτερη επιλογή να πάει στον ΑΠΟΕΛ. Εμείς ψάχναμε να βρούμε μια άλλη ομάδα, όταν από τον Παναθηναϊκό έδειχναν ότι αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο, ήταν να πάρει τα τροφεία από τον ποδοσφαιριστή. Τον είχαν κοστολογήσει για αυτά τα χρήματα κι ενώ οι εισηγήσεις του Δώνη ήταν θετικές. Διοικητικά δεν μπορούσε αυτό να ολοκληρωθεί, άρα αφήσαμε την εισήγηση στην άκρη, αφήσαμε ένα ταλέντο της ομάδας για να εισπράξουμε εμείς τα τροφεία. Το ίδιο έγινε με τον Βαγιαννίδη, το ίδιο με τον Ζαγαρίτη. Αν το είδαν και είναι μάγοι, ότι δεν θα έχουν την εξέλιξη όπως ο Ζαγαρίτης, ο Βαγιανίδης ή ο Κώστας κι έχουν αυτοί που φέρνουν κάθε χρόνο για να κάνουμε υπερκοστολογήσεις ή να οικονομάνε κάποιοι γύρω γύρω, έτσι δεν θα φτιάξεις ομάδα ποτέ. Το μοναδικό υγιές κομμάτι είναι η Ακαδημία. Όποιος πήγε προπονητής με μεράκι και φιλοσοφία, πέτυχε κιόλας. Ο Δώνης τους αξιοποίησε, είχε μια πετυχημένη πορεία η ομάδα και άρεσε και στον κόσμο. Εμείς πλασάρουμε ένα προϊόν που πρέπει να αρέσει στον κόσμο και να έχει επιτυχία. Κι αν μας βγει κι ένας παίκτης και μπορέσουμε να τον πουλήσουμε, όπως κάνει ο Ολυμπιακός για παράδειγμα και γεμίσουμε και τα ταμεία, είναι το καλύτερο. Αλλά από πού θα γεμίσουμε το ταμείο; Υπάρχει περίπτωση ο Χουανκάρ, που πάει τόσο καλά, να έρθει μια ομάδα και να σου γεμίσει το ταμείο; Αυτά είναι δικαιολογίες από μια μερίδα, επικοινωνιακή, που λέει ότι έφυγαν αυτά τα παιδιά, δεν έπιασαν και καλά κάναμε και δεν τους ανανεώσαμε. Αν δώσεις σε ένα παιδί 50 χιλιάδες το χρόνο για να τον κερδίσεις και να αισθάνεται καλά, απέναντι σε αυτούς που είναι πλουσιοπάροχα αμειβόμενοι, είναι κακό πράγμα; Και με τις πιθανότητες να το πας, κάποια στιγμή από τους πέντε, οι τρεις θα παίξουν στην ομάδα, είναι σίγουρο. Και βλέπετε ότι παίζουν πολύ περισσότεροι από τρεις. Και οι τρεις που ανέφερα, αυτή τη στιγμή θα έπαιζαν στον Παναθηναϊκό. Έφυγαν για να πάνε κάπου καλύτερα, οι απαιτήσεις είναι περισσότερες κι έχουν το μέλλον μπροστά τους. Το βλέπω και  από τον Κώστα κι εδώ θα είμαστε και θα το δούμε».

Άρα δε μετανιώσατε που φύγατε από τον Παναθηναϊκό, αλλά ίσως δεν ήταν η καλύτερη επιλογή ο ΑΠΟΕΛ. Σωστά;
«Ναι. Ήταν κακή επιλογή. Δύσκολη ομάδα, είναι στα κάτω του κι ο Κώστας πήγε στον ΑΠΟΕΛ, γιατί έχει ακόμα το όνομα. Όπως ο Παναθηναϊκός. Προέκυψε και η πανδημία, που για ένα παιδί 20 χρονών σε άλλη χώρα, το έκανε δυσκολότερο. Και σε ομάδα που τα τελευταία χρόνια είναι σε κάμψη. Δυσκολεύεται, δεν παίζει Ευρώπη, πέρυσι έπαιξε για πρώτη φορά πλέι άουτ. Αλλά μέσα από τις δύσκολες περιόδους, αυτά τα παιδιά, φτιάχνουν χαρακτήρα και βελτιώνονται. Είναι ένα δύσκολο κομμάτι καριέρας, που όλοι το περάσαμε».

«Κανένας Έλληνας σε καμία ομάδα, δεν νιώθει τουρίστας. Αισθάνεσαι περισσότερα πράγματα και ποτέ αυτά τα παιδιά δε νιώθουν τουρίστες. Θέλουν να αποδείξουν πράγματα και να παίξουν καλό ποδόσφαιρο. Οι πιο πολλοί ξένοι όμως, αν κάτι στραβώσει, παίζουν μόνο για τα χρήματα. Πρέπει να επιμένουμε σε Έλληνες ποδοσφαιριστές. Κι εμείς έχουμε περισσότερες απαιτήσεις από τους Έλληνες, παρά από τους ξένους. Εδώ έχουμε σε μια ασυλία τους απίθανους ξένους, όχι όλοι και έχουμε απαιτήσεις από τους Έλληνες. Αξίζει να επιμένουμε λοιπόν σε Έλληνες, που έχουν περισσότερα οφέλη, από όποια πλευρά κι αν το δεις».

«Κι ένα μεγαλύτερο παράδειγμα, είναι ο Κότσαρης. Είναι ένας από τους καλύτερους τερματοφύλακες στην Ελλάδα. Καταλαβαίνετε αυτό το παιδί πόσο πολύ ταλαιπωρήθηκε κι αμφισβητήθηκε στον Παναθηναϊκό. Και μόλις πήρε την ευκαιρία, έδειξε πράγματα. Αυτό πιστεύω και για τα άλλα παιδιά. Ο ΠΑΟΚ για παράδειγμα έχει τελείως διαφορετική φιλοσοφία στις Ακαδημίες του. Τα προσέχει και οικονομικά και φροντίζουν από νωρίς να τα δέσουν με το σύλλογο. Ο Τζόλης, ο Κούτσιας που έρχεται από πίσω. Παρόλο που ο Σαββίδης είναι οικονομικά καλά και θα μπορούσε να πάρει ξένους, βλέπουμε ότι επιμένει στην Ακαδημία, για να πλαισιώσουν την ομάδα με … ελληνικό αίμα.

Και κάτι τελευταίο. Εμείς στον Παναθηναϊκό δεν παίζουμε και Ευρώπη. Να πεις θα πάω εκεί γιατί παίζω Τσάμπιονς Λιγκ. Εμείς δεν παίζουμε πουθενά, σε λίγο ούτε βαλκανικό Κύπελλο δεν θα παίζουμε. Αφού δεν πας για πρωτάθλημα και δεν έχεις τέτοιες υποχρεώσεις, φτιάξε την ομάδα σου, κράτα τον Δώνη για να αρέσει στον κόσμο. Όπως με την ομάδα του Κυράστα, που άρεσε και δεν πήρε τίτλους. Γιατί δεν λειτουργούμε με βάση αυτό που αρέσει στον κόσμο; Άρα είσαι κόντρα, είσαι απέναντι. Αλλιώς για ποιο λόγο, ας μας το εξηγήσει κάποιος. Διώξαμε τον Δώνη και πήραμε τον απίθανό τον Ισπανό, τον Πογιάτος, γιατί; Πείτε μου μια καραβιά που έφερε ο Ρόκα με τον Πογιάτος. Αμέσως έπεσε το επίπεδο και πήγαμε πιο κάτω, αντί να κάνουμε μερικές διορθωτικές κινήσεις».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Διαθέσιμα τα εισιτήρια για Ούνικς και ΑΕΚ

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 08 Νοεμβρίου 2021 14:06

Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει την Ούνικς Καζάν την Πέμπτη (11/11) για την 9η αγωνιστική της Euroleague και η «πράσινη» ΚΑΕ ενημέρωσε πως τα εισιτήρια της αναμέτρησης είναι ήδη σε κυκλοφορία, όπως και του ερχόμενου παιχνιδιού με την ΑΕΚ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει τους φιλάθλους της πως ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για τις εντός έδρας αναμετρήσεις με την Unics Kazan (11/11, 21.00) για την 9η αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Euroleague και την ΑΕΚ (13/11, 20.00) για την 7η αγωνιστική της Stoiximan Basket League.

Κλείστε τη θέση σας με τους κάτωθι τρόπους:

Ηλεκτρονικά στα paobc.gr & 

Τηλεφωνικά στο 11876 με χρέωση 0,96€/ λεπτό (Σταθερό), 1,09€/ λεπτό (Κινητό).

Την Πέμπτη 11/11 από τις 18.00 μέχρι και την ώρα έναρξης του αγώνα με την Unics Kazan από τα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ, στο Parking 5.

Στους κατόχους εισιτηρίων παρέχεται δωρεάν στάθμευση στο The Mall Athens, με αγορές από 5€ και άνω από τα καταστήματα εστίασης του @themallathensofficial, την ημέρα του αγώνα (για περισσότερες πληροφορίες ενημερωθείτε από το γραφείο πληροφοριών).

Για την έκδοση εισιτηρίου που αφορά Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) με αμαξίδιο καλέστε στο 214 402 2541, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.

ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ

Η KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επισημαίνει στους φιλάθλους της πως, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ισχύουν τα κάτωθι ως προς τους όρους προσέλευσής τους στον αγώνα με την Unics Kazan:

- Οι κάτοχοι κάρτας διαρκείας ή απλού εισιτηρίου οφείλουν να προσέρχονται στο γήπεδο με το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή το πιστοποιητικό νόσησης κατά τους έξι τελευταίους μήνες, το οποίο θα επιδεικνύουν στους προελέγχους, μαζί με το έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο ή άδεια παραμονής).

- Σχετικά με την είσοδο των ανήλικων φιλάθλων (4 έως 17 ετών) στο γήπεδο, θα γίνεται με τη βεβαίωση αρνητικού ελέγχου με PCR τεστ εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών ή rapid test εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών προ της διεξαγωγής του αγώνα ή με αρνητικό self – test που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.

- Σε περίπτωση που κάποιος ενήλικος φίλαθλος δεν έχει στην κατοχή του έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης ή κάποιος ανήλικος κάτι από τα ανωτέρω, δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στην εγκατάσταση.

- Οι φίλαθλοι κατά την είσοδό τους, αλλά και κατά την παραμονή τους στο γήπεδο πρέπει να φορούν προστατευτική μάσκα.

- Οι θύρες θα είναι ανοικτές τρεις (3) ώρες πριν την έναρξη του αγώνα δηλαδή από τις 18.00, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός κατά την είσοδο των φιλάθλων στο γήπεδο.

- Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα παρουσίας θεατών υφίσταται αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμένους θεατές ή νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο και έως πέντε (5%) του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού θεατών για μη εμβολιασμένους ανήλικους έως και δεκαεπτά (17) ετών.

- Σημειώνεται πως τα πάνω διαζώματα του ΟΑΚΑ (401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411) θα παραμείνουν κλειστά.

Σε περίπτωση τροποποίησης της νομοθεσίας θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«200άρισε» ο Πρίφτης

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 08 Νοεμβρίου 2021 11:24

Τις 200 συμμετοχές το πρωτάθλημα της Basket league έφτασε ο Δημήτρης Πρίφτης στον αγώνα του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ, ενώ στο ίδιο παιχνίδι οι Παπαγιάννης, Σαντ Ρος και Μέικον, κατάφεραν να ανέβουν ψηλότερα στις στατιστικές κατηγορίες.

Αναλυτικά όσα αναφέρει ο ΕΣΑΚΕ:

Ξεχωριστό ήταν το σημερινό παιχνίδι για τον Δημήτρη Πρίφτη αφού ήταν το 200ό του στους πάγκους της Stoiximan Basket League. Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ μετράει 104 νίκες και 96 ήττες. Τα 109 από τα 200 τα έκανε ως προπονητής του Άρη και τα υπόλοιπα με ΑΕΚ, Καβάλα, Ίκαρο Καλλιθέας, Κολοσσός H Hotels και βέβαια Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ.

Ακόμη…

Γιώργος Παπαγιάννης ήταν ο κορυφαίος του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ και συνδύασε την πολύ καλή εμφάνιση του με κάποια ατομικά επιτεύγματα. Με τους 16 πόντους του ξεπέρασε τους 900 σε 122 εμφανίσεις στη Stoiximan Basket League. Ο διεθνής σέντερ έγινε ο 24ος παίκτης στην ιστορία των «πράσινων» στο επαγγελματικό Πρωτάθλημα που έφτασε σε αυτόν τον αριθμό.

Ο Παπαγιάννης είχε 8/9 δίποντα και με αυτά έφτασε και ξεπέρασε τα 400 στην κατηγορία. Έχει 406/622 (65,27%).

Ακόμη με τα δύο επιθετικά ριμπάουντ που μάζεψε, ο σέντερ του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ έφτασε τα 200 στη Stoiximan Basket League.

*Με τους 14 πόντους τους ο Ντάριλ Μέικον έφτασε τους 400 σε 24 αγώνες στη Stoiximan Basket League (16,66 μέσος όρος).

*Τους 600 πόντους ξεπέρασε στο ελληνικό Πρωτάθλημα ο Χάουαρντ Σαντ-Ρος. Το κατάφερε στο 78ο παιχνίδι του στην κατηγορία.

Σε ομαδικό επίπεδο…

*Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ «χτύπησε» με αποτελεσματικότητα από μέση και κοντινή απόσταση. Έχοντας 28 εύστοχα δίποντα ισοφάρισε την κορυφαία επίδοση του φετινού Πρωταθλήματος αφού τόσα είχε ο Ολυμπιακός στο ματς της 2ης αγωνιστικής στο Λαύριο. Το κατάφερε έχοντας και υψηλό ποσοστό ευστοχίας (71,79%) που πάντως δεν είναι ρεκόρ περιόδου το οποίο κρατάει από την πρεμιέρα το Λαύριο Megabolt με 74,19% στο ίδιο γήπεδο (23/31).

*Ενδεικτική της κυριαρχίας του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ μέσα ρακέτα ήταν το επιμέρους σκορ. Σημείωσε 52 πόντους που αποτελούν ρεκόρ για τη φετινή Stoiximan Basket League αφού το προηγούμενο ήταν εκείνο των 50 πόντων που σημείωσαν μέσα από τη ρακέτα το Περιστέρι Vitabiotics στην 1η και ο Ιωνικός HNC Revolution στη 2η αγωνιστική.

Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το ρεκόρ του +32 που είχαν οι «πράσινοι» στο επιμέρους σκορ μέσα από τη ρακέτα αφού ο ΠΑΟΚ Mateco είχε μόλις 20 πόντους, αποφεύγοντας οριακά το αρνητικό ρεκόρ της σεζόν που έχει ο Κολοσσός H Hotels από την 5η αγωνιστική με 18 πόντους. Το +32 λοιπόν στο σκορ μέσα από το «ζωγραφιστό» είναι ρεκόρ περιόδου αφού το προηγούμενο ήταν το +20 που έκαναν οι «πράσινοι» στο Περιστέρι για την 4η και ο Ολυμπιακός απέναντι στον Προμηθέα στην 3η αγωνιστική, αμφότεροι με σκορ 44-24.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συμπλήρωσε κίτρινες ο Χουάνκαρ, κινδυνεύουν Καρλίτος και Σάρλια

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 08 Νοεμβρίου 2021 08:07

Χωρίς τον Χουάνκαρ θα πρέπει να πορευτεί σε ένα από τα επόμενα τέσσερα παιχνίδια πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός, αφού ο Ισπανός αριστερός μπακ στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ συμπλήρωσε τέσσερις κίτρινες κάρτες.

Ως εκ τούτου ο έμπειρος άσσος θα πρέπει να εκτίσει την ποινή της μίας αγωνιστικής σε ένα από τα ματς με Λαμία (εκτός), Παναιτωλικό (εντός), ΑΕΚ (εκτός) ή Ατρόμητο (εντός).

Αξίζει να σημειωθεί πως στο όριο με τρεις κίτρινες κάρτες είναι οι Καρλίτος και Σάρλια.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

«Ασημένιες» στο 3Χ40 τουφέκι

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 08 Νοεμβρίου 2021 00:38

Αυλαία στις φετινές υποχρεώσεις του στο πανελλήνιο πρωτάθλημα έδωσε ο Παναθηναϊκός ΑΟ, αγωνιζόμενος σε «διπλό ταμπλό» στα σκοπευτήρια Βύρωνα και Μαλακάσας.

Στη Μαλακάσα η τριπλέτα Κατςίρης-Λιβέρης-Σαλταγιάννης κατέλαβαν την 4η θέση στην ομαδική κατάταξη στο Πιστόλι Ταχύτητας Ανδρών.

Την ίδια ώρα, στο Εθνικό Σκοπευτήριο Βύρωνα, οι «πράσινες τουφεκούδες» Στογιάνοβα-Μακράκη-Κηπαράκη κατέλαβαν τη 2η θέση στην ομαδική κατάταξη στο 3x40 Τουφέκι Γυναικών.

 Στον τελικό του αγωνίσματος, η Μαρούσα Μακράκη κατέκτησε το Αργυρό και η Στογιάνοβα Βέσυ το Χάλκινο μετάλλιο αντίστοιχα. Ολοκληρώνοντας την πολύ δύσκολη φετινή σκοπευτική σεζόν, ξεκινάει αυτόματα η προετοιμασία για την αγωνιστική δράση του 2022, με εξίσου μεγάλες προσμονές και απαιτήσεις.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

1.630 οι «πράσινοι» τίτλοι!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 07 Νοεμβρίου 2021 23:15

Μια ακόμα ημέρα… τίτλων για τον Παναθηναϊκό Α.Ο. καθώς το τμήμα Μάστερς της κολύμβησης πρώτευσε σε όλες τις κατηγορίες (Ανδρών-Γυναικών και Γενικής βαθμολογίας) και συνέχισε το σερί πρωταθλημάτων του από το 2018 και έπειτα.

Αναλυτικά οι πρωταθλητές και οι πρωταθλήτριες του «τριφυλλιού»:

Γυναίκες: Αλεξανδρίδου Τασία Καλογεροπούλου Μαρία Κατσικάρη Μαρία Οικονομοπούλου Σοφία Σέρβου Ιωάννα Παπαδοπούλου Ζωή Λαμπριανίδη Άννα Νικολή Ναυσικά Σάπαρη Κατερίνα Αγιάννη Βάσια Δρακοπούλου Ναταλία Σταματίκου Ιωάννα Γιαννουκάκου Φιλία Ντάλα Αννέτ Λύκου Θεοδώρα Νίκα Πηνελόπη Αργυροπαίδου Κορίνα,

Άνδρες: Τσώνος Αντώνης Γρηγοράκης Πέτρος Λέτσος Κωνσταντίνος Κουρής Κοσμάς Αλυφαντής Γιώργος Κουρλιούρος Νίκος Μυλωνάς Γιάννης Γεωργιόπουλος Μιχάλης Δεμέτης Βασίλης Κραββαρίτης Ανδρέας Μοίρας Μάνος Γκοτζιάς Δημήτρης Παπαδημητρίου Γιώργος Πολίτης Άκης Φιλιππάκος Λάζαρος Σουρμελής Δημήτρης Κυριτσόπουλος Βάϊος Παπαδόπουλος Ηρακλής Παπουρτζής Νήφων Ρίζος Ηλίας

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

No description available.

No description available.

No description available.

Τα highlights της νίκης του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 07 Νοεμβρίου 2021 23:07

Ο Παναθηναϊκός έβγαλε αντίδραση και έφυγε νικητής από την Πυλαία επικρατώντας του ΠΑΟΚ με 64-81 στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της Basket League.

Δείτε τα στιγμιότυπα

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μαουρίσιο: «Τα ντέρμπι κρίνονται στις λεπτομέρειες»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 07 Νοεμβρίου 2021 22:59

Ο σκόρερ του μοναδικού τέρματος του Παναθηναϊκού στο ματς με τον ΠΑΟΚ, ο Μαουρίσιο, στις δηλώσεις του μετά το παιχνίδι αναφέρθηκε στις λεπτομέρειες που κρίνουν τα δύσκολα παιχνίδια, αλλά και στην προσπάθεια που έκαναν οι «πράσινοι» για να πάρουν τη νίκη.

Αναλυτικά όσα είπε

«Τα ντέρμπι είναι δύσκολα και κρίνονται στις λεπτομέρειες, Ο ΠΑΟΚ είναι μια δυνατή ομάδα. Εμείς προσπαθήσαμε, αλλά δεν καταφέραμε να πάρουμε το αποτέλεσμα».

Για το τι φταίει που μετά την ισοφάριση δεν πήρε το αποτέλεσμα που ήθελε: «Είναι δύσκολο και θα έλεγα πως είναι θέμα τακτικής. Μετά την ισοφάριση προσπαθήσαμε να πετύχουμε και άλλο γκολ. Δυστυχώς προέκυψε το πέναλτι το οποίο συμβαίνει στο ποδόσφαιρο. Ο ΠΑΟΚ το εκμεταλλεύτηκε και πήρε τη νίκη».

Για το γκολ και την μεγάλη ευκαιρία στο 1-1, αλλά και την συνολική του απόδοση: «Αυτό που μπορώ να πω για εμένα είναι πως σε όλες τις προπονήσεις δίνω το μάξιμουμ για να είμαι διαθέσιμος σε όλα τα ενενήντα λεπτά των αγώνων και όταν μπαίνω στο γήπεδο προσπαθώ να κάνω το καλύτερο για την ομάδα μου. Η απόφαση για το αν θα παίζει ο Μαουρίσιο δεν είναι δική μου. Ο σκοπός μου είναι να βοηθάω την ομάδα και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ. Και κάθε φορά που μπαίνω θα δίνω ότι καλύτερο για την ομάδα».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γιοβάνοβιτς: «Μπορούσε να είχε διαφορετική έκβαση το ματς»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 07 Νοεμβρίου 2021 22:47

Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ με 3-1 τόνισε πως μετά το 1-1 αμφότερες οι ομάδες θα μπορούσαν να είχαν σκοράρει για να πάρουν τη νίκη, ωστόσο αυτό το έκανε ο ΠΑΟΚ με το πέναλτι στο 85’, το οποίο όπως είπε είναι μία φάση που θα συζητηθεί.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στη συνέντευξη Τύπου: 

«Όταν χάνεις ένα ντέρμπι 3-1 απογοητεύουμε τον κόσμο, είναι πολύ δύσκολο να βρεις λέξεις και δικαιολογίες. Μπορούσε να είχε διαφορετική έκβαση το ματς. Οι δύο ομάδες είχαν τον έλεγχο και τις φάσεις για να βάλουν γκολ. Μπορούσαμε να σκοράρουμε και εμείς και ο ΠΑΟΚ, οι φιλοξενούμενοι το έκαναν και κέρδισαν. Τόσο στο πρώτο μέρος αλλά και το πέναλτι που πήρε».

Για τη δύσκολη συνέχεια του πρωταθλήματος: «Είναι φυσιολογικό να απογοητευτεί ο κόσμος σήμερα αλλά και με τα τελευταία αποτελέσματα και αμφισβητήσει. Όλοι εδώ ζούμε με αυτό, είναι μέρος του ποδοσφαίρου, μας πληγώνει που όσοι ήρθαν έφυγαν απογοητευμένοι, για εμένα αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Όταν απογοητεύεις τους φιλάθλους που έκαναν υπέροχη ατμόσφαιρα είναι αυτό που μας πειράζει όλους. Στο δεύτερο μέρος θα μπορούσαμε να ελέγξουμε το παιχνίδι, όμως πήγαμε σε ένα παιχνίδι που ήταν ανεξέλεγκτο. Είναι κάτι που θα μπορούσαμε να το είχαμε αποφύγει μετά το 1-1 και να έχουμε κατοχή μπάλα και να ηρεμήσουμε. Με τη διάθεση που είχαμε βιαζόμασταν και τελειώναμε γρήγορα τις φάσεις και όχι με υπομονή παίζαμε άναρχα. Θα μπορούσαμε να παίξουμε καλύτερα μετά τις αλλαγές, να παίξουμε για την κατοχή απέναντι σε μια ομάδα πιο κουρασμένη από εμάς, για αυτό δεχθήκαμε και δύο γκολ στο τέλος».

Για το πέναλτι και το χαρακτήρα του Παναθηναϊκού: «Δυσκολεύομαι να πάρω θέση για το πέναλτι, είναι μία αρκετά αμφισβητούμενη φάση που θα συζητηθεί, με τη μπάλα να βγαίνει από την περιοχή, ήταν δύσκολη απόφαση και για τον διαιτητή αφού έδωσε προβάδισμα στον ΠΑΟΚ. Όταν προέρχεσαι από άσχημα αποτελέσματα και δεν είχαμε συνέχεια μετά τα εντός έδρας ματς κρινόμαστε από αυτό και απογοητεύουμε τον κόσμο. Τα παιδιά προσπαθούν για το καλύτερο, όμως τα αποτελέσματα κάνουν μια ομάδα όλο και καλύτερη και δυνατή. Δυστυχώς τα αποτελέσματα δεν είναι καλά για το επίπεδό μας, όμως πιστεύω στα παιδιά». 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram