Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο με την παρακάμερα της νίκης επί του Ατρόμητου, στο οποίο για μία ακόμα φορά ξεχωρίζουν οι αντιδράσεις του πάγκου στα γκολ των «πρασίνων», αλλά και τα πειράγματα και οι αγκαλιές στο τέλος μεταξύ των Κουρμπέλη, Διούδη και Ιωαννίδη με τον άλλοτε συμπαίκτης τους, Φάνη Μαυρομμάτη.
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Απόστολος Οικονόμου μετά τη νίκη της ομάδας του επί του ΠΑΟΚ δήλωσε ικανοποιημένος από την πορεία της ομάδας του στον πρώτο γύρο του πρωταθλήματος και υπογράμμισε πως πρέπει άμεσα να ξεχάσουν το νικηφόρο ντέρμπι.
«Αν μου έλεγαν πριν το πρωτάθλημα ότι θα τελειώναμε τον πρώτο γύρο με μία ήττα, και θα ήμασταν στο +5 από την δεύτερη θέση, δεν θα το πίστευα. Τα συγχαρητήρια ανήκουν στις κοπέλες. Δεν παίξαμε τοπ σήμερα αλλά έχουμε ακόμη μεγάλα περιθώρια να πάμε καλύτερα. Ήταν μια νίκη επιβεβαίωσης και ψυχολογίας απέναντι σε ένα αντίπαλο όπως ο ΠΑΟΚ που μας πίεσε. Κρατάμε τη νίκη και το προβάδισμα των πέντε πόντων και συνεχίζουμε σεμνά και ταπεινά».
Ο σκόρερ του δεύτερου τέρματος στη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Ατρόμητου, ο Σεμπάστιαν Παλάσιος μίλησε για τη νίκη του «τριφυλλιού», τη δική του παρουσία, αλλά και τη συνέχεια υπογραμμίζοντας πως οι «πράσινοι» πρέπει να παίρνουν περισσότερες νίκες.
«Πήγαμε καλά. Με την ΑΕΚ είχαμε ευκαιρίες, προσπαθήσαμε, δεχτήκαμε γκολ νωρίς που ήταν καταλυτικό. Απόψε τα πράγματα πήγαν καλύτερα, δημιουργήσαμε ευκαιρίες, σκοράραμε κι έτσι ήρθε η νίκη.
Για την συνέχεια: «Σε κάθε ματς πρέπει να επιδιώκουμε νίκη, είμαστε μεγάλος σύλλογος, ξέρουμε που βρισκόμαστε. Πρέπει να βελτιωνόμαστε ολοένα και περισσότερο για να παίρνουμε περισσότερες νίκες.
Για την δικιά του παρουσία: «Είμαι παίκτης με εξαιρετική θέληση και όρεξη. Στο ποδόσφαιρο δημιουργούνται στιγμές που δεν μπορείς να σκοράρεις κι άλλες που εκμεταλλεύεσαι την ευκαιρία που σου δίνεται, όπως έγινε απόψε και σκόραρα για την ομάδα».
Πολύ μεγάλη νίκη πήρε η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού, η οποία επιβλήθηκε του ΠΑΟΚ στο Μαρούσι με 3-1 σετ στην 13η και τελευταία αγωνιστική του πρώτου γύρου της Volley League Γυναικών.
Τα κορίτσια ήταν «φίνα» σε ένα ακόμα ντέρμπι και έχοντας την αρχηγό τους, Εύα Χαντάβα ως κορυφαία έφτασαν σε μία ακόμα καθαρή νίκη, πήραν το τρίποντο και άνοιξαν ακόμα περισσότερο τη διαφορά από τους διώκτες τους.
Παραμένει μόνος πρώτος ο Παναθηναϊκός με +5 από Άρη και ΠΑΟΚ και +7 από τον Ολυμπιακό και πλέον στρέφει την προσοχή του στους αγώνες με την Οστάνδη για το Challenge Cup την Τρίτη και την Τετάρτη 14 και 15 του μήνα.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε δυνατά στο πρώτο σετ και με δυνατό σερβίς και μπλοκ προηγήθηκε με 5-2 και 8-4. Παρά το γεγονός πως η Στεπανένκο δεν ήταν αποτελεσματική στις πρώτες μπάλες που πήρε στο παιχνίδι, το «τριφύλλι» συνέχισε να έχει το μπλοκ του σε καλό βράδυ και ανέβασε τη διαφορά σε 15-10. Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού συνέχισαν να κυριαρχούν στο σετ και αφού έφτασαν στο 20-13, πήραν το πρώτο σετ με 25-17.
Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού έκαναν μεγάλη προσπάθεια στην άμυνα και κυρίως η Χαντάβα που είχε εξαιρετικές αντιδράσεις σε επιθέσεις του ΠΑΟΚ. Έτσι οι «πράσινες» προηγήθηκαν με 6-4 στο δεύτερο σετ, αλλά ο «δικέφαλος» ανεβάζοντας στροφές μέσα από καλά σερβίς και μπλοκ προσπέρασε με 9-11, αναγκάζοντας τον Απόστολο Οικονόμου να καλέσει τάιμ άουτ. Ο «δικέφαλος» ήταν σαφώς βελτιωμένος κοντά στο φιλέ διατηρώντας έτσι τη διαφορά που είχε πάρει νωρίτερα (14-16), ενώ μπήκε στην τελική ευθεία του σετ με το σκορ στο 16-20. Ο Παναθηναϊκός δεν είχε απάντηση και απώλεσε το δεύτερο σετ, γνωρίζοντας την ήττα με 18-25.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός έδωσε περισσότερες επιθέσεις στην Γκρότες και η Ολλανδέζα ακραία δεν λάθεψε κάνοντας το 9-6. Και πάλι ο ΠΑΟΚ με την Πολυνοπούλου και μπλοκ αντέδρασε και έφερε το ματς στα ίσια (10-10), αλλά οι «πράσινες» πλήρωσαν τις αντιπάλους τους με το ίδιο ακριβώς νόμισμα και χάρη στις Κωνσταντίνου και Κρος προηγήθηκαν με 17-13. Το 20-16 έδινε στον Παναθηναϊκό τον πρώτο λόγο για να πάρει το τρίτο σετ και το προβάδισμα και οι «πράσινες» δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη επικρατώντας με 25-20, κάνοντας το 2-1 στα σετ.
Η εκκίνηση στο τέταρτο σετ ήταν καταστροφική για τον Παναθηναϊκό που έμεινε πίσω στο σκορ με 0-3, 1-6 και 2-8. Ο Απόστολος Οικονόμου πήρε τάιμ αουτ ενώ προχώρησε και σε κάποιες αλλαγές για να αλλάξει τον ρυθμό του αγώνα, αποσύροντας την Στεπανένκο που δεν ήταν σε καλό βράδυ παίζοντας με Χαντάβα, Κωνσταντίνου και Γκρότες, δηλαδή με τρεις ακραίες και όχι καθαρόαιμη διαγώνιο. Η επιλογή του τεχνικού του Παναθηναϊκού απέδωσε και το «τριφύλλι» προσπέρασε με 12-10 με καλά σερβίς και δύο άσσους της Κρος. Το «τριφύλλι» πήγε και στο +3 (14-11), αλλά ο ΠΑΟΚ αντέδρασε και προσπέρασε με 14-16 σε μία ακόμα ανατροπή, αφού η Λι πίεζε αποτελεσματικά την υποδοχή του Παναθηναϊκού. Η Χαντάβα ήταν καταλυτική και με τη βοήθεια των σερβίς της Χατζηευστρατιάδου ισοφάρισε σε 18-18 και 20-20. Η ψυχολογία των παικτριών του Παναθηναϊκού ήταν σε υψηλό επίπεδο και αφού τα «φίνα κορίτσια» έφτασαν στο 23-20 πήραν το σετ με 25-23 και τη νίκη με 3-1 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 52 επιθέσεις, 11 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων και του Π.Α.Ο.Κ. προήλθαν από 5 άσσους, 47 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-17, 18-25, 25-20, 25-23)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Απόστολος Οικονόμου): Χατζηευστρατιάδου 12 (8/15 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ), Κρος 16 (10/17 επ., 2 άσσοι, 4 μπλοκ), Στεπανένκο 12 (8/31 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Γκρόθες 14 (14/32 επ., 58% υπ. - 58% άριστες), Παπαφωτίου 4 (1/3 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Χαντάβα 9 (9/25 επ., 50% υπ. - 41% άριστες) / Ρόγκα (λ, 50% υπ. - 40% άριστες), Κωνσταντίνου 3 (2/11 επ., 1 μπλοκ, 60% υπ. - 40% άριστες), Τσιτσιγιάννη, Παπαστεργίου, Καραγκούνη.
Π.Α.Ο.Κ. (Τάκης Φλώρος): Πολυνοπούλου 11 (6/12 επ., 5 μπλοκ), Καλαντάτζε 5 (3/7 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μερτέκη 15 (13/34 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 38% υπ. - 24% άριστες), Κογιάρ 18 (15/42 επ., 3 μπλοκ), Φιντόν 9 (7/24 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 43% υπ. - 43% άριστες), Λι 2 (1 άσσος, 1 μπλοκ) / Ξανθοπούλου (λ, 45% υπ. - 39% άριστες), Παπαδοπούλου (22% υπ. - 2% άριστες), Ηλιοπούλου, Κλέπκου, Κυπαρίσση 4 (3/8 επ., 1 άσσος).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο 1.638ος τίτλος του Παναθηναϊκού φέρνει την υπογραφή του τμήματος ξιφασκίας με αμαξίδιο του «τριφυλλιού» καθώς το «τριφύλλι» κατέκτησε το πρωτάθλημα με έξι χρυσά μετάλλια, έξι αργυρά και τρία χάλκινα.
Η υπεροχή του ΠΑΟ στο τμήμα ξιφασκίας με αμαξίδιο μπορεί να περίμενε περίπου 2,5 χρόνια καθώς τόσα πέρασαν από το περασμένο πρωτάθλημα ωστόσο όταν έφτασε η ώρα επιβεβαίωσαν τον τίτλο του φαβορί.
Ο κόουτ Δημήτρης Κάζαγλης δημιούργησε ένα πολύ δυνατό σύνολο έχοντας τους περισσότερους αθλητές-τριες του πρωταθλήματος και έφτασε δίκαια στην κατάκτηση του.
Στο πλευρό του ήταν πάντα ο βοηθός του Γιώργος Σουλιώτης που προσέφερε τις πολύτιμες υπηρεσίες του.
Στη γενική κατάταξη ο Παναθηναϊκός πήρε άξια την πρώτη θέση με έξι χρυσά μετάλλια, έξι αργυρά μετάλλια και τρία χάλκινα.
Δεύτερη ήταν η ομάδα του Σπάρτακου με τρία χρυσά μετάλλια και δύο ασημένια μετάλλια, ενώ τρίτη ήταν η ομάδα των Αετών με ένα χρυσό και ένα ασημένιο μετάλλιο.
Τέταρτη ήταν η ομάδα του Ιππόκαμπου με ένα χρυσό και ένα χάλκινο μετάλλιο και πέμπτη η ομάδα του Αμαρουσίου με δύο ασημένια μετάλλια.
Ξίφος ασκήσεως (Α-Β Ανδρών): 1ος Στέλιος Σουλιώτης (Παναθηναϊκός), 2ος Απόστολος Δαβής (Παναθηναϊκός)
Ξίφος ασκήσεως (Α-Β Γυναικών): 1η Έφη Βλάμη (Σπάρτακος), 2η Γεωργία Καλτσή (Παναθηναϊκός)
Ξίφος ασκήσεως (C-Ανδρών): 1ος Αντώνης Βούλγαρης (Ιππόκαμπος), 2ος Μιχάλης Ασβεστάς (Παναθηναϊκός)
Ξίφος Μονομαχίας (Α-Γυναικών): 1Η Έφη Βλάμη (Σπάρτακος), 2η Πένυ Σκάρου (Παναθηναϊκός)
Ξίφος μονομαχίας (Β-ανδρών): 1ος Πάνος Τριανταφύλλου (Παναθηναϊκός), 2ος Ατζολιδάκης (Μαρούσι), 3ος Βούλγαρης (Ιππόκαμπος)
Ξίφος μονομαχίας (Β-Γυναικών): 1η Κέλυ Λουφάκη (Αετοί), 2η Γεωργία Καλτσή (Παναθηναϊκός)
Ξίφος μονομαχίας (Α Ανδρών): 1ος Βασίλης Ντούνης (Παναθηναϊκός), 2ος Γεράσιμος Πυλαρινός (Σπάρτακος), 3ος Γιάννης Παπαϊωάννου (Παναθηναϊκός)
Σπάθη (Α΄ Γυναικών): 1η Έφη Βλάμη (Σπάρτακος), 2η Πένυ Σκάρου (Παναθηναϊκός)
Σπάθη (Β-Γ Ανδρών): 1ος Πάνος Τριανταφύλλου (Παναθηναϊκός), 2ος Ατζολιδάκη (Μαρούσι), 3ος Στέλιος Σουλιώτης (Παναθηναϊκός)
Σπάθη (Β Γυναικών): 1η Γεωργία Καλτσή (Παναθηναϊκός), 2η Κέλυ Λουφάκη (Αετοί)
Σπάθη (Α Ανδρών): 1ος Βασίλης Ντούνης (Παναθηναϊκός), 2ος, Γεράσιμος Πυλαρινός (Σπάρτακος), Απόστολος Δαβής (Παναθηναϊκός)
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα που ακολούθησε της νίκης με τον Ατρόμητο έκανε ένα μίνι απολογισμό του πρώτου γύρου, ενώ αναφέρθηκε και σε συγκεκριμένους ποδοσφαιριστές.
«Η νίκη στο σημερινό ματς ήταν δίκαια. Νομίζω μπορούμε να πούμε πως δεν είχε ιδιαίτερο ρυθμό το ματς. Είχαμε την κατοχή της μπάλας. Ιδιαίτερα στην αρχή δεν είχαμε τον ρυθμό που θέλαμε. Δημιουργούσαμε ευκαιρίες και είχαμε τη μπάλα στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου με αντεπιθέσεις. Είμαι ευχαριστημένος. Δεν είναι εύκολο, ειδικά απέναντι σε μία κλειστή άμυνα και πιστεύω δίκαια κερδίσαμε».
Τι τον έχει αφήσει ικανοποιημένο και τι όχι:
«Αυτό που με αφήνει ικανοποιημένο είναι πως αυτή τη στιγμή η ομάδα είναι διαφορετική από αυτή που ήταν στην προετοιμασία και στα φιλικά. Όσον αφορά την κυκλοφορία της μπάλας, την ανάπτυξη. Θέλουμε μια ομάδα που θα έχει τον έλεγχο. Νομίζω έχουμε κάνει αρκετά πράγματα. Όσον αφορά την επιλογή μας να παίξουμε με τον τρόπο που παίζαμε είμαι ικανοποιημένος γιατί διαφορετικά ξεκινήσαμε και φτάσαμε εδώ. Παίζουμε με περισσότερο κατοχή.
Σίγουρα τα αποτελέσματα δεν μας δικαίωσαν σε αρκετά παιχνίδια, γιατί κάναμε λάθη, δεχόμασταν γκολ και μετά χρειαζόταν υπερπροσπάθεια. Δεν με αφήνει ικανοποιημένο η βαθμολογία μας, θα μπορούσαμε να έχουμε περισσότερους βαθμούς. Βρεθήκαμε σε μία δύσκολη θέση λόγω των αποτελεσμάτων και η αντίδραση των παικτών στο γήπεδο ήταν θετική.
Είμαστε μία ομάδα που έχει περιθώρια βελτίωσης και αυτό δίνει στον προπονητή και στην ομάδα του τη δυνατότητα να δουλεύει περισσότερο.
Για μεταγραφές έχουμε χρόνο μπροστά μας ακόμη. Για εμάς έχει προτεραιότητα τα παιχνίδια που έχουμε και είναι πολύ κρίσιμα».
Για το ποιο είναι το στοιχείο της ομάδας:
«Ήμασταν ήρεμοι. Ήταν μία επαγγελματική νίκη. Σε κάποιες καταστάσεις τη στιγμή που είχαμε τη μπάλα δεν κινδυνεύαμε από τον αντίπαλο. Να ήμασταν λίγο πιο γρήγοροι. Δεν αγχωθήκαμε από το ισόπαλο αποτέλεσμα. Αυτό μπορεί να μην είναι καλό για τον θεατή αλλά είναι αναγκαίο για να σπάσουμε κλειστές άμυνες. Θα μπορούσαμε να έχουμε καλύτερο ρυθμό».
Για το εάν το γκολ του Παλάσιος θα τον ξεμπλοκάρει:
«Είναι ένας παίκτης που πραγματικά προσπαθεί και δημιουργεί καταστάσεις. Βρίσκεται στις φάσεις. Δεν είχε την τύχη να βάλει γκολ, σήμερα το έκανε σε μία ανύποπτη φάση. Εμένα μου αρέσουν οι παίκτες που μπαίνουν στις φάσεις, που επιζητούν το γκολ και ο Παλάσιος είναι τέτοιος. Πιστεύω θα μας δώσει περισσότερα πράγματα».
Για τον Σέκενφελντ που επέστρεψε:
«Είναι ένας παίκτης με εμπειρία και αποδοχή από τον Παναθηναϊκό. Ίσως αυτή τη στιγμή δεν είναι σε καλή αγωνιστική κατάσταση αλλά θα μας χρειαστεί σίγουρα. Είναι ένας καλός ποδοσφαιριστής, έμπειρος και μπορεί να μας βοηθήσει ανασταλτικά.»
Για τον Βιγιαφάνες και τον Αϊτόρ ανέφερε:
«Χαίρομαι που με ρωτάτε για αυτούς τους παίκτες. Σε αυτό το γκρουπ μπορεί να είναι και οι Μαουρίσιο, Σάντσες ή ο Χατζηθεοδωρίδης. Σαν προπονητής πρέπει να κάνεις κάποιες επιλογές όσον αφορά τον τρόπο που πρέπει να αγωνιστούμε. Δεν γίνεται να παίξουν όλοι. Δεν ήταν εύκολο για όλους αυτούς να το αποδεχτούν αυτό. Για εμένα έπαιξε μεγάλο ρόλο πως δεν τα παράτησαν αλλά μέσα στις προπονήσεις με ανάγκαζαν να αναρωτιέμαι και εγώ και να διαμορφώνω μια εικόνα όσον αφορά τους ίδιους. Πήραν τη θέση τους χάρη στον τρόπο που δούλευαν στις προπονήσεις. Έχουν πολύ καλή απόδοση και δεν θα την είχαν αν νόμιζαν πως ο Παναθηναϊκός δεν υπολογίζει πλέον σε αυτούς. Δικαίωσαν τους εαυτούς τους και τους πάντες. Ποτέ δεν ξέρεις πότε θα έρθει η ευκαιρία. Ο προπονητής έχει τον δυσάρεστο ρόλο που πρέπει να επιλέξει μόνο 11 παίκτες αλλά χαίρομαι για αυτούς που αποδίδουν όπως θέλει η ομάδα».
Δείτε εδώ όλη τη συνέντευξη τύπου:
Δεν τα κατάφερε η ομάδα πόλο του Παναθηναϊκού, καθώς ηττήθηκε με 8-7 εκτός έδρας από τον ΝΟ Χίου.
Ο ΝΟ Χίου, σαφώς βελτιωμένος, κατάφερε να εξουδετερώσει τα ατού του Παναθηναϊκού και να επιβάλει τον ρυθμό του από το δεύτερο οκτάλεπτο. Προηγήθηκε με 5-2, 7-4 και 8-6 και απλώς οι «πράσινοι» μείωσαν, στα 32 δευτερόλεπτα πριν από τη λήξη, στο τελικό 8-7.
Τα οκτάλεπτα:2-2, 2-0, 1-1, 3-4.
ΝΟ ΧΙΟΥ (Γιώργος Ντόσκας): Χόλαντ, Μιμίδης Στ., Σπανογιάννης, Γδύσης, Παππάς Κ. 1, Παππάς Αλ. 1, Κανδιόγλου 3, Χριστοφορίδης 1, Μαρουλάς, Κόλλιας, Καλαργυρός, Μπενέτος, Καρακούρος Ιω., Καρακούρος Μ. 1, Αμπάζης 1.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Μιχάλης Λαζαρίδης): Γαβαλάς Θ., Δανούρδης, Σιαμάς Χρ., Ξενάκης 2, Κουρλιάφτης 2, Καρακάσης Ν., Σιαμάς Π., Πανταζόπουλος, Ρομπόπουλος 1, Χατζηστεφάνου 1, Βέκκος 1, Παπαβασιλείου, Τριχάς, Δευτεραίος, Εγνατιάδης.
Σε δήλωση του ο προπονητής του ΠΑΟ Μιχάλης Λαζαρίδης ανέφερε: «Η ομάδα πάλεψε. Δυστυχώς είχαμε μέτρια απόδοση και δεν μπορούσαμε να επιβάλλουμε τον ρυθμό μας , αφού μπήκαμε στον δικό τους.
Είχαμε κακό ποσοστό στον παίκτη παραπάνω, και ενώ παλέψαμε δεν τα καταφέραμε. Πρέπει να σηκώσουμε κεφάλι και να νικήσουμε τον Βόλο στο Γουδί.
Η ομάδα δουλεύει πολύ στην προπόνηση και έχει μάθει να παλεύει όλα τα ματς. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια και είμαι αισιόδοξος ότι στο τέλος θα καταφέρουμε τον στόχο μας».
Ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στις νίκες επικρατώντας του Ατρόμητου με 2-0 και ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για τον πρώτο γύρο της Super League 1 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Ικανοποιημένος έμεινε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς από την απόδοση του Παναθηναϊκού στη νίκη της ομάδας του κόντρα στον Ατρόμητο, με τον Σέρβο τεχνικό να κάνει και μία σύντομη ανάλυση των πεπραγμένων του «τριφυλλιού» στο πρώτο γύρο.
«Έπρεπε να κερδίσουμε το ματς και νομίζω το κάναμε με έναν καλό τρόπο. Μπορεί σε κάποια διαστήματα να μην είχαμε καλό ρυθμό. Είχαμε τη διάθεση και δημιουργήσαμε φάσεις. Δεν ήταν εύκολο ματς. Ξέραμε πως δεν θα έχουμε πολλές ευκαιρίες. Στο τέλος ήταν δίκαιη και καθαρή νίκη.
Δεν κάναμε πολλά πράγματα στον 1ο γύρο και ελπίζουμε στη συνέχεια να κάνουμε και άλλα».
Με νίκη ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του για τον πρώτο γύρο της Super League ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας με 2-0 του Ατρόμητου στο 600ο ματς που δίνουν οι «πράσινοι» στη Λεωφόρο.
Οι «πράσινοι» παρά το γεγονός πως ήλεγχαν απόλυτα τον ρυθμό του αγώνα σε όλη τη διάρκεια, στο πρώτο μέρος δημιούργησαν μονάχα δύο φάσεις και στην πρώτη από αυτές, στο 31’ κατάφεραν να ανοίξουν το σκορ με τον Καρλίτος. Στην επανάληψη οι παίκτες του Γιοβάνοβιτς ήταν πιο ουσιαστικοί, έφτασαν περισσότερες φορές κοντά στο γκολ, σκοράροντας για δεύτερη φορά στο 75’ με τον Παλάσιος.
Δεν απειλήθηκε από το σύνολο του Περιστερίου η ομάδα του Ιβάν Γιοβάνοβιτς, που είδε την ομάδα του να βγάζει αντίδραση και να επιστρέφει στις νίκες μετά την ήττα από την ΑΕΚ, απέναντι στον Ατρόμητο, που έδειξε ότι δίκαια βρίσκεται στην ουρά του βαθμολογικού πίνακα.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς διατήρησε σε ένα ακόμα παιχνίδι σχηματισμό 4-3-3. Στο τέρμα κάθισε ο Μπρινιόλι και στην άμυνα από δεξιά προς αριστερά αγωνίστηκαν οι Σάντσες, Βέλεθ, Σάρλια και Χατζηθεοδωρίδης. Αμυντικό χαφ ήταν ο Πέρεθ, έχοντας δεξιά του τον Μαουρίσιο και αριστερά του τον Βιγιαφάνιες, ενώ στην επίθεση ο Παλάσιος ξεκίνησε το δεξί άκρο, ο Κανταλαπιέδρα στο αριστερό και ο Καρλίτος επέστρεψε στην κορυφή της επίθεσης.
Από τη μεριά του ο Γιώργος Παράσχος επέλεξε για τον Ατρόμητο σχηματισμό με τρεις αμυντικούς (3-4-3). Ο Γιαννιώτης ήταν στην εστία, ενώ οι Μαυρομμάτης, Χατζησαΐας και Στρούγγης συνέθεσαν την τριάδα της άμυνας από τα αριστερά στα δεξιά. Οι Χαρίσης και Σάλομον ήταν στον άξονα, ο Καστεγιάνο κάλυψε την αριστερή πλευρά και ο Βασιλαντονώπουλος την αριστερή. Τέλος στην τριάδα της επίθεσης ο Σπιριντόνοβιτς αγωνίστηκε στην αριστερή πλευρά, ο Μουνίθ στη δεξιά και ο Κουλούρης στην κορυφή.
Το πρώτο 15λεπτο στον αγώνα κύλισε με τον Παναθηναϊκό να έχει την κατοχή της μπάλας. Οι «πράσινοι» προσπαθούσαν να επιτεθούν κυρίως από τα αριστερά, αλλά και με κάθετο παιχνίδι δευτερευόντως, αφού η μπάλα βρισκόταν συχνά πυκνά στα πόδια των τριών κεντρικών μέσων και του ορεξάτου Βιγιαφάνιες, που έβγαζε ενέργεια και στην άμυνα. Ωστόσο παρά την διάθεση οι «πράσινοι» δεν είχαν καταφέρει να δημιουργήσουν επικίνδυνες καταστάσεις, αφού ο Ατρόμητος είχε επιλέξει να αμυνθεί μαζικά με 11 παίκτες κάτω από τη σέντρα και πίσω από την μπάλα.
Στα μισά του πρώτου ημιχρόνου η εικόνα του αγώνα δεν είχε αλλάξει και το παιχνίδι δεν είχε υποψία φάσης! Ο Παναθηναϊκός ήλεγχε απόλυτα τον ρυθμό αλλά δεν είχε τον τρόπο να διασπάσει την αντίπαλη άμυνα, κυρίως λόγω της αργής κυκλοφορίας της μπάλας που δεν επέτρεπε στους παίκτες του Γιοβάνοβιτς να δημιουργήσουν ρήγμα στη μαζική άμυνα του Ατρόμητου.
Ο Παναθηναϊκός παρά το γεγονός πως δεν είχε δημιουργήσει φάση, ευτύχισε στην πρώτη του καλή στιγμή να ανοίξει το σκορ. Στο 31’ ο Καρλίτος έπιασε την κεφαλιά από σέντρα του Κανταλαπιέδρα από τα δεξιά, νίκησε τον Γιαννιώτη και έγραψε το 1-0, επιστρέφοντας στο σκοράρισμα.
Στο 35’ το «τριφύλλι» έφτασε πολύ κοντά και σε δεύτερο γκολ. Μετά από κόντρα και νέο παράλληλο γύρισμα του Κανταλαπιέδρα από δεξιά, ο Παλάσιος από το δεύτερο δοκάρι με πλασέ στην κίνηση δεν μπόρεσε να νικήσει τον Γιαννιώτη, που έδιωξε σε κόρνερ, σε μία μεγάλη επέμβαση για τον Έλληνα τερματοφύλακα της ομάδας του Περιστερίου.
Η φάση αυτή ήταν και η τελευταία για το πρώτο ημίχρονο, το οποίο ολοκληρώθηκε χωρίς καθυστερήσεις με τον Παναθηναϊκό να διατηρεί το προβάδισμα με 1-0, έχοντας σκοράρει στην μία από τις δύο φάσεις που δημιούργησε και δημιουργήθηκαν συνολικά στο πρώτο μέρος!
Στο δεύτερο μέρος οι δύο ομάδες ξεκίνησαν χωρίς αλλαγές. Ο Παναθηναϊκός στο 48’ δημιούργησε την πρώτη του καλή στιγμή στο δεύτερο μέρος, ωστόσο ο Κανταλαπιέδρα υποδεχόμενος την πολύ καλή μπαλιά από τον Βιγιαφάνιες, φοβήθηκε να τελειώσει τη φάση σε πρώτο χρόνο με το δεξί πόδι, την έφερε στο αριστερό και έδωσε την ευκαιρία στην άμυνα του Ατρόμητου να στηθεί και να κοντράρει το σουτ που επεχείρησε σε δεύτερο χρόνο.
Ο Ατρόμητος δειλά δειλά είχε πάρει κάποια μέτρα στο γήπεδο για να βρει το γκολ της ισοφάρισης και έτσι οι γηπεδούχοι έβρισκαν χώρο να χτυπήσουν στην κόντρα. Σε μία από αυτές στο 55ο λεπτό ο Καρλίτος μετά από καλή σέντρα του Σάντσες, βρέθηκε απέναντι από τον Γιαννώτη αμαρκάριστος αλλά η κεφαλιά του δεν ήταν στη γωνία και έτσι ο γκολκίπερ των φιλοξενούμενων μπλόκαρε σχετικά εύκολα.
Στο 65’ ο Γιοβάνοβιτς έκανε τριπλή αλλαγή με τους Χατζηγιοβάνη, Αλεξανδρόπουλο και Μακέντα να αντικαθιστούν τους Κανταλαπιέδρα, Μαουρίσιο και Καρλίτος αντίστοιχα. Στο 68’ο Παράσχος απάντησε με τους Νάτσο και Μπεντινέλι περνούν στο ματς αντί των Χαρίση και Στρούγγη.
Από το 69 έως το 72’ ο Παναθηναϊκός είχε ένα τετράλεπτο που πίεσε ασφυκτικά τον Ατρόμητο για να πετύχει το δεύτερο γκολ, το οποίο αν και το γυρόφερνε του έλειπε η τελική προσπάθεια για να σκοράρει. Τελικά το γκολ επετεύχθη στο 75’ με τον πιο κινητικό του γηπέδου Σεμπάστιανν Παλάσιος να βρίσκει το γκολ που δικαιούται. Ο Αργεντινός κράτησε την μπάλα στη γραμμή της μεγάλης περιοχής του Ατρομήτου, συνέκλινε προς το κέντρο και με ένα δυνατό χαμηλό σουτ νίκησε τον Γιαννιώτη γράφοντας έτσι το 2-0.
Στο 79' Γκαλβάο και Ντένιτς μπήκαν στο ματς αντί των Μουνίθ και Σάλομον, ενώ στο 82’ ο Σένκεφλεντ επέστρεψε στην αγωνιστική δράση με τον Παναθηναϊκό αντικαθιστώντας τον Σάρλια. Οι αλλαγές συνεχίστηκαν με τον Βιτάλ να μπαίνει αντί του Παλάσιος στο 84’ και το παιχνίδι να οδεύει προς το τέλος του. Τα σκορ δεν άλλαξε με τον Παναθηναϊκό να παίρνει τη νίκη με 2-0.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης