ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Πρίφτης: «Δεν κοιτάω τη βαθμολογία γιατί απογοητεύομαι»

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 18:07

Ο Δημήτρης Πρίφτης στις δηλώσεις του ενόψει του αγώνα του Παναθηναϊκού με την Άλμπα, είπε πως τόσο ο Ιωάννης Παπαπέτρου, όσο και Οκάρο Ουάιτ θα είναι παρόντες στην 12άδα αλλά όχι στην κατάσταση που θα πρέπει, ενώ σχολίασε τόσο τον τραυματισμό του Νέντοβιτς, όσο και τη βαθμολογική θέση του «τριφυλλιού» στην Euroleague.  

Ο προπονητής του «τριφυλλιού» δήλωσε: 

«Είναι κάποια πράγματα που πρέπει να τα διαχειριστούμε. Είναι κρίμα αυτό που συνέβη με τον Νέντοβιτς. Επανήλθε στην καλή του κατάσταση στην εβδομάδα με το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό και μετά χάσαμε τον Ιωάννη για αρκετές μέρες. Χάσαμε τον Οκάρο για πέντε μέρες, ο Ιωάννης έμεινε για αρκετό καιρό έξω. Σίγουρα, αυτοί οι παίκτες δεν είναι στην κατάσταση που θα θέλαμε. Θα είναι παρόντες αύριο. Αλλά, αυτό το παρόντες πρέπει να μπει σε εισαγωγικά. Προφανώς, η απουσία του Νέντοβιτς είναι αρκετά σημαντική. Παρ' όλα αυτά, εκ των έσω θα προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Παίζουμε στο γήπεδό μας. Θέλουμε να είμαστε σκληροί, κυρίως πνευματικά και να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι».

Σχετικά με τον τραυματισμό του Νεμάνια Νέντοβιτς και το αν υπήρχε πρόθεση από την μεριά του Αλέξανδρου Νικολαΐδη ήταν ξεκάθαρος: «Όχι, για όνομα του Θεού. Δεν νομίζω. Όχι, όχι. Αλίμονο. Να το πω μια απροσεξία ή μια υπερβολική επιθετικότητα στην άμυνα. Αυτό είναι θεμιτό για κάθε παίκτη. Δεν νομίζω κάτι άλλο, όχι. Για όνομα του Θεού».

Σε ερώτηση για την αυριανή αντίπαλο του Παναθηναϊκού είπε ότι: «Είναι μια ιδιαίτερη ομάδα, παίζει το παιχνίδι της ό,τι και να γίνεται, είτε χάνει 20 πόντους, είτε κερδίζει 20 πόντους. Στο παιχνίδι και στο διάβασμα είναι καλή. Δεν σκέφτεται να είναι στο -20 ή στο -15. Δεν σκέφτονται αυτό το ψυχολογικό κομμάτι. Είναι μια ομάδα που παίζει με μίνιμουμ άγχος. Αυτό είναι το όπλο της. Γι' αυτό όλοι παίζουν καλύτερα και σουτάρουν καλύτερα. Έχουν ταχύτητα. Φυσικά, έχουν κάνει και σημαντικές νίκες».

Τέλος, αναφορικά με το αν κοιτάει τη βαθμολογία του Παναθηναϊκού σχολίασε ότι: «Δεν την κοιτάω, γιατί απογοητεύομαι. Θεωρώ πως είναι κρίμα ότι έχουμε παίξει πέντε παιχνίδια, στα οποία θα μπορούσαμε να είχαμε κάνει δύο - τρεις νίκες τουλάχιστον. Αλλά, καταλαβαίνω ότι αυτή η κρίση εκ του αποτελέσματος είναι πραγματική συνθήκη. Από τα αποτελέσματα κρινόμαστε και τα αποτελέσματα δεν είναι καλά. Όμως, δεν μπορώ και να δεχτώ αυτή τη λογική, αυτό το γνωστό "δοκάρι και μέσα είσαι καλός, δοκάρι και έξω είσαι κακός". Προσπαθούμε, βελτιωνόμαστε. Έχουμε τώρα αυτές τις ατυχίες που πρέπει να διαχειριστούμε. Αναμφίβολα τα αποτελέσματά μας δεν είναι καλά και αυτό μας στεναχωρεί. Είμαστε όλοι μαζί και κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Η Παπαφωτίου MVP της 11ης αγωνιστικής

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 17:14

Η Αθηνά Παπαφωτίου αναδείχθηκε MVP της 11ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών. Η πασαδόρος του Παναθηναϊκού μπορεί να είχε έναν πόντο στο ντέρμπι αιωνίων με τον Ολυμπιακό, ωστόσο οργάνωσε εξαιρετικά το παιχνίδι της ομάδας της που νίκησε τελικά με 3-1 παραμένοντας στην κορυφή της βαθμολογίας.

Η Αθηνά Παπαφωτίου γεννήθηκε στις 23 Αυγούστου του 1989 στην Αθήνα και είναι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Αθήνας -με μεταπτυχιακές σπουδές στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο της Κύπρου στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)- ενώ μιλά αγγλικά, γερμανικά, γαλλικά και ισπανικά. Κι επειδή στην περίπτωση της η όρεξη για γνώση είναι ανεξάντλητη αυτήν την περίοδο κάνει το δεύτερο μεταπτυχιακό της στην Ιατρική των Καταστροφών!

Ξεκίνησε το βόλεϊ στον Ηλυσιακό ενώ έχει αγωνιστεί με την Αγία Παρασκευή, τον Πανιώνιο, τον Παναθηναϊκό και την ΑΕΚ για να ακολουθήσει μια εξαετία στο εξωτερικό πριν επιστρέψει στις πράσινες.

Έχει παίξει δύο σεζόν στη Στουτγάρδη (2014-2015, 2020-2021), τρεις στη Μιλούζ (2015-2017, 2018-2019), ενώ το 2017-2018 ξεκίνησε στην ιταλική Κονελιάνο και ολοκλήρωσε στην πολωνική Λοντζ και τέλος το 2019-2020 αγωνίστηκε στην ιταλική Φιλοτράνο.

«Χαρούμενη που επέστρεψα»

«Αρχικά θέλω να πω ότι έλειπα πολλά χρόνια από την Ελλάδα και ειλικρινά είμαι χαρούμενη που επιστρέφοντας βλέπω ότι υπάρχει 5-6 πολύ ανταγωνιστικές ομάδες με αποτέλεσμα να παίζουμε συνέχεια δυνατά παιχνίδια. Αυτό νομίζω ήταν κάτι που έλλειπε τα προηγούμενα χρόνια και είναι πάρα πολύ καλό για το πρωτάθλημα», σχολίασε ο έμπειρη πασαδόρος και συμπλήρωσε:

«Από κει και πέρα ένα ματς μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού σίγουρα έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Εμείς είμαστε χαρούμενες με τη νίκη και την πρώτη θέση, αλλά είναι πάρα πολύ νωρίς ακόμη, ενώ με τον ανταγωνισμό που υπάρχει στο φετινό πρωτάθλημα δεν υπάρχει χρόνος για να χαρείς μια μεγάλη ή αντιστοίχως να λυπηθείς από μία ήττα γιατί ακολουθεί το επόμενο παιχνίδι. Απλά στο ματς με τον Ολυμπιακό ήταν σημαντική η γενικότερη εικόνα, με τις γεμάτες κερκίδες, την ωραία ατμόσφαιρα. Νομίζω ήταν κάτι ωραίο σ' αυτές τις δύσκολες εποχές που ζούμε και φυσικά πολύ περισσότερο για τον κόσμου του Παναθηναϊκό που είχε καιρό να πανηγυρίσει μια νίκη εις βάρος του αιωνίου αντιπάλου στο βόλεϊ γυναικών».

Όσον αφορά την προσωπική της διάκριση η Αθηνά παραδέχθηκε: «Κι αυτό είναι ένα στοιχείο που κάνει λίγο μεγαλύτερη τη χαρά αυτής της νίκης. Είναι μια αναγνώριση, αν και για να πω την αλήθεια την ώρα του αγώνα ένιωθα ότι όλες οι συμπαίκτριες μου έκαναν σημαντικά πράγματα για να κερδίσουμε».

Ο πρώτος γύρος της Volley League γυναικών ολοκληρώνεται το ερχόμενο Σάββατο μ' ένα ακόμη μεγάλο ντέρμπι καθώς ο Παναθηναϊκός υποδέχεται τον ΠΑΟΚ που είναι στο -2 από τις πράσινες.

«Είχαμε παίξει κάποια φιλικά στην αρχή της σεζόν με τον ΠΑΟΚ, αλλά με την Λι είναι μια διαφορετική ομάδα κι αυτό φαίνεται. Περιμένω ένα εξίσου δυνατό ματς κι εμείς από την πλευρά μας θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να πάρουμε μία ακόμη νίκη».

Επιστρέφοντας λοιπόν μετά από 7 χρόνια στο ελληνικό πρωτάθλημα η Αθηνά φαίνεται να απολαμβάνει την κάθε στιγμή και περιμένει ακόμη καλύτερα πράγματα στο δεύτερο μισό της Volley League.

«Όπως είπα και προηγουμένως υπάρχει ένα γκρουπ ομάδων όπως ο Παναθηναϊοκός, ο ΠΑΟΚ, ο Ολυμπιακός, ο Άρης, η ΑΕΚ αλλά και η Σαντορίνη που είναι πραγματικά πολύ δυνατές και οι μεταξύ τους διαφορές είναι πολύ μικρές οπότε όσο πλησιάζουμε προς το τέλος τόσο θα μεγαλώνει το ενδιαφέρον. Κι αυτή η εικόνα δικαιώνει απόλυτα την επιλογή μου να επιστρέψω στην Ελλάδα και θέλω να ευχαριστήσω τον Παναθηναϊκό που μου έδωσε την ευκαιρία».

Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως ανάμεσα στις κορυφαίες της 11ης αγωνιστικής της Volley League ήταν επίσης η Εύα Χαντάβα και η Πέννυ Ρόγκα.

Αναλυτικά η κορυφαία επτάδα:

Πασαδόρος: Αθηνά Παπαφωτίου (Παναθηναϊκός Α.Ο.) 1π. (1/6 επ.).

Ακραίες: Ευαγγελία Χαντάβα (Παναθηναϊκός Α.Ο.) 21π. (18/42 επ., 3 μπλοκ, 32% υπ. - 16% άριστες), Γιουνέσκα Ρόμπλες (Α.Ο. Λαμίας 2013)

Κεντρικές: Ιωάννα Πολυνοπούλου (Π.Α.Ο.Κ.) 14π. (7/11 επ., 7 μπλοκ), Βιβιάν Αραούχο (Α.Ο. Λαμίας 2013) 9π. (5/10 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ).

Διαγώνια: Ντίσα Λέγκος (Ηλυσιακός Α.Ο.) 16π. (13/21 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ).

Λίμπερο: Παναγιώτα Ρόγκα (Παναθηναϊκός Α.Ο.) (λ, 69% υπ. - 50% άριστες σε 32 υποδοχές).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κυκλοφόρησαν τα εισιτήρια με τον ΠΑΟΚ

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 16:28

Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται τα εισιτήρια για τον εντός έδρας αγώνα κόντρα στον ΠΑΟΚ το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής της Volleyleague Γυναικών. Στα 5 ευρώ το κόστος του εισιτηρίου!  

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τον τρόπο διάθεσης των εισιτηρίων για τον αγώνα του γυναικείου τμήματος βόλεϊ κόντρα στον ΠΑΟΚ για το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου στα πλαίσια της 13ης αγωνιστικής της Volleyleague.

Τα «φίνα κορίτσια» βρίσκονται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα και αναμένουν τη συμπαράσταση των οπαδών του «τριφυλλιού» ώστε να παραμείνουν στην κορυφή και μετά τον αγώνα με τον «δικέφαλο του βορρά».

Ο Παναθηναϊκός ενημερώνει ότι η αγορά των εισιτηρίων θα γίνεται μέσω viva.gr στον ακόλουθο σύνδεσμο:

https://www.viva.gr/tickets/festival/sports/panathinaikos-ao-paok-volley-league-gynekon/

Οι πόρτες για τους φιλάθλους που είναι κάτοχοι διαρκείας ή έχουν προμηθευτεί εισιτήριο θα ανοίξουν στις 19:15 προς αποφυγή συνωστισμού.

Οι κάτοχοι διαρκείας θα μπορούν να εισέλθουν στο γήπεδο με την επίδειξη της κάρτας τους στην είσοδο και οι κάτοχοι εισιτηρίου με την επίδειξη του εισιτηρίου τους.

Σας γνωρίζουμε ότι θα τηρηθούν αυστηρά τα υγειονομικά πρωτόκολλα και η είσοδος στο γήπεδο επιτρέπεται μόνο με την επίδειξη του πιστοποιητικού εμβολιασμού ή του πιστοποιητικού νόσησης εντός έξι μηνών. Παρακαλείσθε να έχετε μαζί σας έγγραφο ταυτοποίησης (πχ ταυτότητα, διαβατήριο).

Τέλος, σας υπενθυμίζουμε ότι η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική. 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κύπελλο: Ορίστηκε το Εσπερίδες - Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 14:43

Η ΕΟΚ ανακοίνωσε το αναλυτικό πρόγραμμα για τους προημιτελικούς στο Κύπελλο Μπάσκετ Γυναικών. Σε ότι αφορά το ματς του Παναθηναϊκού κόντρα στις Εσπερίδες, ορίστηκε την Κυριακή 19 Δεκεμβρίου, όπως και τα υπόλοιπα παιχνίδια, με το τζάμπολ να πραγματοποιείται στις 19:30.

Αναλυτικά το πρόγραμμα έχει ως εξής:

Κλαδισού 12.00 ΟΑ Χανίων-ΠΑΣ Γιάννινα

ΠΑΟΚ 14.00 ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός

Αγ. Δημητρίου (Π) 16.45 Δάφνη Αγ. Δημητρίου-Ελευθερία Μοσχάτου

Εσπέρου 19.30 Εσπερίδες Καλλιθέας-Παναθηναϊκός

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με Βέλεθ, Σάρλια και Χατζηθεοδωρίδη η προπόνηση!

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 13:46

Τρεις επιστροφές περιελάμβανε η προπόνηση της Πέμπτης (9/12) στον Παναθηναϊκό, ο οποίος συνέχισε την προετοιμασία του για το ματς του Σαββάτου ενάντια στον Ατρόμητο Περιστερίου, με το οποίο ολοκληρώνεται ο πρώτος γύρος της Super League 1.

Συγκεκριμένα οι Φραν Βέλεθ, Ζβόνιμιρ Σάρλια και Ηλίας Χατζηθεοδωρίδης επέστρεψαν σε κανονικούς ρυθμούς και πλέον είναι έτοιμοι για το προσεχές παιχνίδι. Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως μετά από σχεδόν τρεις εβδομάδες απουσίας προπονήθηκε με την ομάδα και ο Γιασίν Αγιούμπ, ενώ ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Δημήτρης Κουρμπέλης, Αχιλλέας Πούγγουρας και Ούφε Μπεκ.

Το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης αναλώθηκε από τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς σε τακτική προσέγγιση του παιχνιδιού του Παναθηναϊκού. Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, τακτική και παιχνίδι στο μισό γήπεδο.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συνεχίζεται για μία ακόμα χρονιά το πρόγραμμα PAO BC Academy ASD (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 13:36

Το πρόγραμμα της Ακαδημίας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, PAO BC Academy ASD, που έχει ως στόχο του την ένταξη παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού σε ένα πρόγραμμα ομαδικού αθλητισμού, συνεχίζεται για μία ακόμα χρονιά από το «τριφύλλι» με τον ΟΠΑΠ να προσφέρει τη βοήθειά του στους «πράσινους».

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

O ΟΠΑΠ, ο μεγαλύτερος υποστηρικτής του ελληνικού αθλητισμού, και η Ακαδημία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοίνωσαν τη συνεργασία τους για την υλοποίηση του κοινωνικού και αθλητικού προγράμματος PAO BC Academy ASD.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2019, με στόχο την ένταξη παιδιών με διαταραχές στο φάσμα του αυτισμού σε ένα πρόγραμμα ομαδικού αθλητισμού, ώστε να απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η άθληση στην υγεία τους. Το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες των παιδιών και υποστηρίζεται από εξειδικευμένους προπονητές, συνοδούς, ψυχολόγους, καθώς και γιατρούς που παρίστανται σε όλες τις προπονήσεις.

Η συνεργασία για το πρόγραμμα PAO BC Academy ASD ανακοινώθηκε την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021, στο Κλειστό Γήπεδο Μπάσκετ Altion Arena / OAKA, παρουσία της διοίκησης του ΟΠΑΠ, της διοίκησης, παικτών και μελών του προπονητικού επιτελείου της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και εκπροσώπων των ΜΜΕ. 

Ο Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΟΠΑΠ, κ. Καμίλ Ζίγκλερ, δήλωσε: «Με μεγάλη χαρά, παρουσιάζουμε σήμερα τη συνεργασία μας με την PAO BC Academy ASD. Όπως γνωρίζετε, εδώ και δεκαετίες, ο ΟΠΑΠ είναι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της ελληνικής κοινωνίας και του αθλητισμού. Ταυτόχρονα, δίνουμε έμφαση σε ένα καλύτερο μέλλον για τη νέα γενιά. Είμαστε, λοιπόν, περήφανοι που συμμετέχουμε σε αυτή την πολύ σημαντική πρωτοβουλία, που προωθεί τη συμμετοχή και τις ίσες ευκαιρίες στον αθλητισμό. Θέλω να ευχηθώ ό,τι καλύτερο στα παιδιά και τους γονείς τους. Εύχομαι να απολαύσουν το παιχνίδι. Επίσης, θα ήθελα να συγχαρώ τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ για την εξαιρετική δουλειά σε αυτόν το σημαντικό τομέα».

Ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, κ. Οδυσσέας Χριστοφόρου, τόνισε: «Πιστεύω ότι σήμερα στο ΟΑΚΑ καταγράφεται μια σημαντική στιγμή, καθώς ο ΟΠΑΠ ενώνει ξανά τις δυνάμεις του με τον Παναθηναϊκό, ώστε το μπάσκετ να δείξει για μια ακόμη φορά το κοινωνικό του πρόσωπο. Στον ΟΠΑΠ, είμαστε πραγματικά περήφανοι που στηρίζουμε το πρόγραμμα PAO BC Academy ASD, το οποίο συμβάλλει ουσιαστικά στη σωματική και ψυχική υγεία δεκάδων παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Πρόκειται για μια αξιέπαινη και σημαντική προσπάθεια, την οποία δεν θα μπορούσαμε να μην αγκαλιάσουμε. Άλλωστε, για τον ΟΠΑΠ, ο αθλητισμός και η κοινωνική προσφορά είναι έννοιες αλληλένδετες». 

Ο Πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, κ. Παναγιώτης Τριαντόπουλος, υπογράμμισε: «Αυτό που κάνουμε είναι πάνω από ομάδες και χρώματα. Όταν ξεκινήσαμε την Ακαδημία, θέλαμε να στηριχθεί πάνω στην ιδέα και στις αξίες του μπασκετικού Παναθηναϊκού. Σημασία δεν έχει να βγάλουμε πρωταθλητές, αλλά καλύτερους ανθρώπους. Σημασία έχει να χαίρονται τα παιδιά, να μάθουν να σέβονται τον συμπαίκτη και τον αντίπαλό τους και να βοηθήσουμε όσο δυνατόν περισσότερο την ελληνική κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, πριν από τρία χρόνια, ξεκινήσαμε το πρόγραμμα PAO BC Academy ASD. Υπήρχε συγκλονιστική ανταπόκριση από τα παιδιά και μεγάλη εμπιστοσύνη από τους γονείς, γεγονός που μας γέμισε με συγκίνηση. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον ΟΠΑΠ, που στηρίζει έμπρακτα αυτή την πολύ σημαντική προσπάθεια. Θα ήθελα να καλέσω την πολιτεία και όποιον άλλο μπορεί να στηρίξει τέτοιου είδους προγράμματα, γιατί πραγματικά η κοινωνία μας τα έχει ανάγκη».

Ο Γενικός Διευθυντής της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, κ. Φραγκίσκος Αλβέρτης, δήλωσε: «Ένα γεγονός που σημειώθηκε σε τμήμα της Ακαδημίας, πριν από τρία χρόνια, μας δημιούργησε τεράστιο προβληματισμό. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος, αρχίσαμε να ψάχνουμε τι μπορούμε να κάνουμε για να βοηθήσουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους. Από την ιδέα μέχρι την υλοποίηση ήταν μακρύς ο δρόμος. Τελικά, καταφέραμε και ξεκινήσαμε το τμήμα για παιδιά που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους της Ακαδημίας του Παναθηναϊκού και της ΚΑΕ, που δούλεψαν σκληρά για να μπορούμε αυτή τη στιγμή να δίνουμε χαρά σε 60-70 οικογένειες. Θέλω, επίσης, να ευχαριστήσω όλους όσοι ήταν δίπλα μας σε αυτό το εγχείρημα και φυσικά τον ΟΠΑΠ, που το έχει αγκαλιάσει από την πρώτη στιγμή και αποτελεί εγγύηση ότι στο μέλλον θα κάνουμε περισσότερα και καλύτερα πράγματα».

Ο ψυχολόγος της PAO BC Academy ASD, κ. Μανώλης Τσαγκαράκης, σημείωσε: «Από τη πρώτη ημέρα, όταν αναλάβαμε αυτή την πρωτοβουλία, αντιμετωπίσαμε αμφισβητήσεις και δυσκολίες. Συνήθως, όμως, όταν κάποιος πηγαίνει κόντρα σε μια δυσκολία, ανταμείβεται. Έτσι συνέβη και με εμάς. Η ανταμοιβή μας είναι η πρόοδος των παιδιών. Βλέπουμε ότι είναι πιο επικοινωνιακά, πιο δεσμευμένα στην καθημερινότητά τους, ξεφεύγοντας από την καθιστική ρουτίνα. Μακάρι όλες οι ομάδες να δημιουργήσουν τέτοια τμήματα για τα παιδιά». 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αλαφούζος: «Όποιος δεν μπορεί να φύγει - Ντροπή η 7η θέση»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 12:39

Επίσκεψη στο προπονητικό κέντρο του Παναθηναϊκού στο Κορωπί έκανε ο Γιάννης Αλαφούζος, ο οποίος και μίλησε σε έντονο ύφος στους παίκτες του «τριφυλλιού» για τη μέχρι τώρα πορεία τους στο πρωτάθλημα.

Ο μεγαλομέτοχος των «πρασίνων» μεταξύ άλλων τόνισε πως η πόρτα είναι ανοιχτή για όποιον νομίζει ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, ενώ χαρακτήρισε ντροπή το γεγονός ότι η ομάδα βρίσκεται στην 7η θέση.

Χαρακτηριστικά ανέφερε ο Γιάννης Αλαφούζος:

«Είμαι πολύ θυμωμένος και στεναχωρημένος με την εικόνα της ομάδας. Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να σας δίνονται όλα τα μέσα και να υπάρχει αυτό το αποτέλεσμα. Φτάσαμε μετά απ' όλα αυτά να έχετε μέχρι και το θράσος να τσακώνεστε μεταξύ σας ή να σχολιάζει ο ένας τον άλλον.  Ναι, κάποια παιχνίδια μπορούν να χαθούν, έτσι συμβαίνει στο ποδόσφαιρο. Είναι όμως αδιανόητο να έχουμε αυτή τη βαθμολογική θέση. Μας έχουν περάσει τα Γιάννινα και ο ΟΦΗ με το 1/4 του μπάτζετ. Ο Άρης στην ουσία είναι έξι βαθμούς μπροστά μας. Είμαστε έβδομοι. Το καταλαβαίνετε έβδομοι και γι' αυτό πρέπει να ντρεπόμαστε.

Έχετε ένα πολύ καλό προπονητή και μια εξίσου καλή τεχνική ομάδα κι όμως βρίσκεστε σε αυτή τη θέση. Σκεφτείτε πως ακόμα και πέρσι με τα τόσα γνωστά προβλήματα ήμασταν 5οι. Φέτος ήταν και είναι υποχρέωσή μας να φτάσουμε πολύ ψηλότερα. Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να σας πω, παίξτε τουλάχιστον για τον εαυτό σας. Πολλές φορές το πιο σημαντικό κίνητρο είναι αυτό που έχουμε μέσα μας.

Όποιος δεν θέλει ή δεν μπορεί να έρθει στα γραφεία να το πει και να φύγει. Δεν υπάρχει κανένα νόημα να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση. Μετά τις γιορτές μπορείτε να αποχωρήσετε, η πόρτα είναι ανοιχτή».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Με Λαμόνικα η τριάδα των διαιτητών στο Παναθηναϊκός - Άλμπα (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 10:34

Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στον αγώνα της Παρασκευής (10/12) για την 14η στροφή της Euroleague ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και την Άλμπα Βερολίνου ανακοίνωσε η διοργανώτρια αρχή.

Όπως έγινε γνωστό οι τρεις διαιτητές που θα βρεθούν στο ΟΑΚΑ θα είναι ο Λουίτζι Λαμόνικα μαζί με τους Κάρλος Περούγκα και Γιόσιπ Ραντοίκοβιτς. 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

13η στον κόσμο η Σαχίνη

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 08:09

Δύσκολη «μάχη» έδωσε η καταδύτρια του Παναθηναϊκού, Άννα Μαρία Σαχίνη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα καταδύσεων κατηγορίας νέων που διεξάγεται στο Κίεβο.

Η «πράσινη» αθλήτρια δεν κατάφερε για δύο μόλις βαθμούς να προκριθεί στον τελικό των 3μ τραμπολίνο Β’ κατηγορίας νεανίδων. Η 16χρονη πρωταθλήτρια κατέλαβε τη 13η θέση στον προκριματικό του αγωνίσματος καθώς βαθμολογήθηκε συνολικά με 275,60 βαθμούς, δηλαδή μόλις 2,25 βαθμούς πίσω από την 12η Κολομβιανή Λοτζάντα, που πέρασε στον τελικό (περνούν οι πρώτες 12 του προκριματικού).

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τέλος η Βιντσιλαίου από τον Παναθηναϊκό

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Πέμπτη, 09 Δεκεμβρίου 2021 01:35

Σε άλλη ομάδα θα συνεχίσει την καριέρα της η Αγγελική Βιντσιλαίου, η οποία αποτελεί παρελθόν από την ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού!

Η Ελληνίδα γκαρντ δεν ήταν ευχαριστημένη από το χρόνο συμμετοχής που είχε μέχρι τώρα. Έτσι ζήτησε από το «τριφύλλι» να μείνει ελεύθερη για να συνεχίσει την καριέρα της σε ομάδα του εξωτερικού. Ο Παναθηναϊκός έκανε δεκτό το αίτημά της και έτσι οι δρόμοι των δύο πλευρών χώρισαν.

Το θετικό στην όλη υπόθεση είναι πως το διαζύγιο έγινε σε καλό κλίμα, με ότι και αν αυτό συνεπάγεται σε περίπτωση μελλοντικής συνεργασίας των δύο πλευρών.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram