ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Ράπτης: «Γνωρίζουμε τη βαρύτητα του αγώνα, θα κάνουμε τα πάντα για τη νίκη»

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 22:24

Ο Παναθηναϊκός κοντράρεται εκτός έδρας με τον Ολυμπιακό στο ντέρμπι της 7ης και τελευταίας για τον πρώτο γύρο αγωνιστικής της Volley League και ο Αλέξανδρος Ράπτης σε δηλώσεις του υπογράμμισε πως οι «πράσινοι» θα κάνουν τα πάντα για τη νίκη, γνωρίζοντας τη βαρύτητα που έχει το παιχνίδι και για τον κόσμο της ομάδας.

Αναλυτικά ο ακραίος του Παναθηναϊκού είπε:

«Προερχόμαστε από ένα δύσκολο ματς με τη Μακάμπι, το οποίο ήταν ο καλύτερος τρόπος για να πάμε σε ένα ντέρμπι με καλή ψυχολογία. Αυτό το ματς το αφήνουμε πίσω και στο μυαλό μας έχουμε πλέον το ματς με τον Ολυμπιακό που έχει τη δική του δυσκολία και ιδιαιτερότητα. Στόχος μας είναι ξεκάθαρα η νίκη και θα κάνουμε τα πάντα για να την κατακτήσουμε. Ξέρουμε τη βαρύτητα που έχει το ματς για τον κόσμο και τον Σύλλογο και το θέλουμε πολύ».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρακτική στον Παναθηναϊκό ο προπονητής Τζιόλης (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 21:55

Ο Αλέξανδρος Τζιόλης μετά από την ποδοσφαιρική του καριέρα ως παίκτης, ετοιμάζεται για τη νέα του σταδιοδρομία ως προπονητής. Μάλιστα ο άλλοτε ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού στο πλαίσιο της πρακτικής του φιλοξενήθηκε από το «τριφύλλι» και το επιτελείο του Ιβάν Γιοβάνοβιτς, τον οποίο είχε προπονητή όταν αγωνίζονταν στον ΑΠΟΕΛ.

Έτσι, με ανάρτησή του ο Τζιόλης θέλησε να ευχαριστήσει και δημόσια το επιτελείου του «τριφυλλιού» για τη φιλοξενία του.

Αναλυτικά ανέφερε: «Οι φιλίες στον χώρο του ποδοσφαίρου είναι σπάνιες, αλλά αληθινές. Από τον κ. Ιβάν Γιοβάνοβιτς απέκτησα σπουδαίες εμπειρίες στην μεταξύ μας συνεργασία και είμαι πολύ χαρούμενος για τη σχέση αλληλοεκτίμησης που χτίσαμε. Τον ευχαριστώ όπως και το τεχνικό του τιμ με τους περισσότερους εκ των οποίων συνεργάστηκα στην ποδοσφαιρική μου καριέρα. Θέλω να ευχαριστήσω και τον Παναθηναϊκό για τη «ζεστή» του φιλοξενία στο πλαίσιο της πρακτικής μου εξάσκησης για την απόκτηση του προπονητικού διπλώματος».

Δείτε την ανάρτησή του:

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νίκη επί Ολυμπιακού για τους Παμπαίδες του Παναθηναϊκού

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 19:17

Σημαντική εκτός έδρας νίκη με 40-54 πήραν οι Παμπαίδες (γεν. 2007) του Παναθηναϊκού, καθώς κατόρθωσαν και νίκησαν τον Ολυμπιακό στην έδρα του για την 4η αγωνιστική του Legacy Basketball Tournament .

Ο Παναθηναϊκός ήταν ανώτερος από τον αντίπαλο του από την αρχή του αγώνα και έφτασε δίκαια στη νίκη ενώ τα οκτάλεπτα του αγώνα ήταν: 4-11, 11-24, 21-33, 33-41, 40-54.

Παράλληλα οι κορασίδες του ΠΑΟ επιβλήθηκαν της Ένωσης Ιλίου με 88-28 για την 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος ΕΣΚΑ και τα δεκάλεπτα του αγώνα ήταν: 26-2, 51-13, 69-18, 88-28

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Τσεμπέρης Γιώργος - Τσεμπέρης Γιάννης ): Μαντζιώρη 2, Φελούρη 9(1), Μπάτσιου 14(2), Καμπάκα 6, Κεφάλα 10, Σπέντζου 10, Φραγκούλη 21, Σωφρονά, Κωστακοπούλου 2, Υφαντοπούλου 4, Ρηγοπούλου 10.

ΕΝΩΣΗ ΙΛΙΟΥ (Δρούμπαλης, Χούμου): Γαλάνη 13(1), Σαλατα, Ζγκουρη 2, Νασουλη, Μοτάκη, Προβιά 2, Χατζηγιαννάκη 5(1)

Ακόμα, τα Μίνι (γεν. 2009) του «τριφυλλιού» επιβλήθηκαν εντός έδρας του Παγκρατίου με 49-22 και τα οκτάλεπτα του ματς ήταν: 14-9, 22-12, 38-12, 44-18, 49-22.

Τέλος, οι Παγκορασίδες του ΠΑΟ ηττήθηκαν εντός έδρας σήμερα από τον Κρόνο Αγίου Δημητρίου με 40-52 στα πλαίσια του τουρνουά «Ηλίας Φωτεινάκης» για την 8η αγωνιστική.Αναλυτικά τα δεκάλεπτα: 7-16, 25-27, 27-46, 40-52.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Σκόρπισε στους... «πέντε ανέμους» τον Ατρόμητο η Κ19 του Παναθηναϊκού

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 19:03

Εξαιρετική εμφάνιση και ευρεία νίκη με 5-0 πήρε η ομάδα Κ19 του Παναθηναϊκού επί του Ατρομήτου, δείχνοντας πως βρίσκεται σε ανοδική πορεία.

Το «τριφύλλι» μπήκε δυνατά στο ματς και στο 13′ με τον Φρόκου να σεντράρει και τον Βολάκη να σκοράρει με ένα εκπληκτικό βολέ, έγινε το 1-0. Οι παίκτες του Βαγγέλη Σάμιου συνέχισαν να πιέζουν και στο 18′ έφτασαν στην επίτευξη ενός ακόμη γκολ με τον Μπιλάλ, ο οποίος πήρε το ριμπάουντ κι εκτέλεσε, έπειτα από σουτ του Κυριόπουλου και ασταθή απόκρουση του γκολκίπερ.

Στο 26′ οι «πράσινοι» σκόραραν ξανά με σουτ του Κωστόπουλου στο «Γ», ωστόσο ο βοηθός δεν είδε ότι η μπάλα πέρασε τη γραμμή με αποτέλεσμα να μην μετρήσει το γκολ. Ο Παναθηναϊκός όμως ήταν ασταμάτητος και σκόραρε για τρίτη φορά (28′) με κεφαλιά του Φρόκου έπειτα από σέντρα του Ζαφείρη, ενώ το 4-0 διαμορφώθηκε στο 35′ απ’ τον Μπιλάλ μετά από πάσα του Κυριόπουλου.

Οι ποδοσφαιριστές του «τριφυλλιού» παρέμειναν με το πόδι στο… γκάζι κι αφού έχασαν ακόμη δύο ευκαιρίες με τον Κυριόπουλο στο 39′ και τον Προδρομίτη στο 42′, έφτασαν στο επιβλητικό 5-0 στο 70′ με ένα εκπληκτικό γκολ του Φρόκου που έστειλε την μπάλα στο «Γ».

Παναθηναϊκός: Χατζηγιαννάκης, Ζαφείρης (73′ Τσεβάς), Παυλάκης, Καρνέσης (60′ Συμεωνίδης), Προδρομίτης, Κωστόπουλος (65′ Τσιάβος), Κυριόπουλος, Λιατίφης (60′ Χαχούλης), Μπιλάλ (73′ Νταμπίζας), Φρόκου, Βολάκης.

Ατρόμητος: Δήμος, Τρόκα, Πομώνης, Σταματούλλας, Γκαμάνης, Γκίνι, Πασά, Καραμάνης, Δαλαμήτρας, Τσαντίλας, Λαγγάς.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συνεχίζει αήττητο το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 18:34

Το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού συνεχίζει αήττητο την πορεία του στο πρωτάθλημα της Α1 αφού επιβλήθηκε του Άρη στη Θεσσαλονίκη. Οι «πράσινοι» έκανα το 3 στα 3 με τη σπουδαία νίκη τους επί του Άρη με 65-55.

Το «τριφύλλι» πραγματοποίησε ακόμη μια καλή εμφάνιση και έδειξε ότι είναι μια από τις ομάδες που θα διεκδικήσουν το πρωτάθλημα.

Τα δεκάλεπτα: 13-19, 23-34, 39-51, 55-65

Άρης: Τσακιλτσιδης, Ζαχαρουδης, Βαρυτιμήδης, Καλογιάννης, Παντελίδης, Κεφαλάς 12(1), Χρυσοβεργης 5,Τσιντάρης 12,Οικονόμου 16,Συμεωνίδης 2,Καραδήμος 8

Παναθηναϊκός: Χριστόφορος, Χρονοπούλου 10, Κοντογιάννης 6, Μπλερ 38(2), Μαρτσάκης 8,Τριανταφύλλου 3,Μιχαλοπουλου ,Σπαθης, Τουμαράς.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Θεραπεία ο Νέντοβιτς, καλύτερα ο Φλόιντ

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 16:17

Την προετοιμασία του για την «διαβολοβδομάδα» που ακολουθεί στην Euroleague αρχής γενομένης από τον αγώνα κόντρα στην Αρμάνι Μιλάνο το βράδυ της Τρίτης (14/12) ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, με μία προπόνηση που έλαβε χώρα στο ΟΑΚΑ.

Σε αυτή ο Νεμάνια Νέντοβιτς έκανε θεραπεία, ενώ ο Τζεχάιβ Φλόιντ ακολούθησε ένα μέρος του κανονικού προγράμματος, δείχνοντας πως ξεπερνάει σιγά σιγά το πρόβλημα που έχει στο ισχίο. Δεν αποκλείεται μάλιστα ο Αμερικανός σέντερ να είναι στην αποστολή του «τριφυλλιού», ενώ ο Νέντοβιτς θα μείνει εκτός και θα ετοιμαστεί για το παιχνίδι κόντρα στην Μπαρτσελόνα την προσεχή Πέμπτή στο ΟΑΚΑ.

Αύριο (13/12) οι «πράσινοι» θα προπονηθούν το πρωί στο ΟΑΚΑ και το μεσημέρι θα αναχωρήσουν για το Μιλάνο.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Άφησε την πράσινη στάμπα στο ΣΕΦ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 15:39

Το τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης του Παναθηναϊκού ολοκλήρωσε τη συμμετοχή του στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα κατακτώντας τέσσερα ακόμα μετάλλια σήμερα, ένα ασημένιο και τρία χάλκινα στους αγώνες που έγιναν στον ΣΕΦ.

Το «τριφύλλι» είχε μια πολύ καλή παρουσία και σήμερα στο Φάληρο δείχνοντας  ότι η πορεία του είναι ανοδική. Υπενθυμίζεται ότι στο προηγούμενο πανελλήνιο πρωτάθλημα ο Παναθηναϊκός είχε πέντε συμμετοχές και απολογισμό ένα χάλκινο μετάλλιο και στη φετινή διοργάνωση το «τριφύλλι» είχε 8 συμμετοχές (δεν μπόρεσε να αγωνιστεί ο Δαβής λόγω ασθένειας) και συνολικά 6 μετάλλια (τρία ασημένια και τρία  χάλκινα).

Αναμφίβολα η προπονήτρια Ηρώ Μαλλιαρού είναι ικανοποιημένη από τα συγκεκριμένα αποτελέσματα και το τμήμα στοχεύει συνεχώς ψηλότερα.

Στους σημερινούς αγώνες ξεχώρισε ο Παντελής Χαρακλιάς στην κατηγορία Τ10 καθώς κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στο ατομικό και πάλεψε για το καλύτερο δυνατό στον τελικό κόντρα στον Αλέξανδρο Διακουμάτο. Στην ίδια κατηγορία ο Γιώργος Αθανασόπουλος κατάφερε και πήρε το χάλκινο μετάλλιο δίνοντας σκληρές μάχες.

Σε ότι αφορά την κατηγορία Τ8 ο Θέμης Γιαννακαράς ήταν αξιόμαχος και κατάφερε και πήρε το χάλκινο μετάλλιο κόντρα σε δυνατούς αντιπάλους. Τέλος, το πρώτο του μετάλλιο στο πινγκ πονγκ πανηγύρισε και ο Κώστας Κατωπόδης καθώς κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία Τ4.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τέσσερις «πράσινοι» μιλούν για ντέρμπι με τον Ολυμπιακό (vid)

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 13:33

Το ντέρμπι της Volley League ανδρών ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό βρίσκεται προ των πυλών. Τη Δευτέρα (13/12 19:15) στο κλειστό «Μελίνα Μερκούρη» διεξάγεται το μεγάλο παιχνίδι με το οποίο ολοκληρώνεται ο 1ος γύρος του Πρωταθλήματος.

Ο Ολυμπιακός θέλει να διατηρήσει το αήττητο στο Πρωτάθλημα και ο Ευρωπαίος Παναθηναϊκός να του το «σπάσει», συνεχίζοντας παράλληλα τις επιτυχίες μετά τη μεγάλη νίκη κόντρα στη Μακάμπι και την πρόκριση στους «16» του «Challenge Cup».

Για το ντέρμπι των αιωνίων αντιπάλων και τους στόχους του Παναθηναϊκού στην εφετινή περίοδο, μιλούν αποκλειστικά στην κάμερα του ΟΠΑΠ, ο προπονητής της ομάδας Δημήτρης Ανδρεόπουλος και οι αθλητές Λούκας Ρανγκέλ, Θανάσης Πρωτοψάλτης και Μπραμ Βαν Ντεν Ντρις.

Δείτε το βίντεο

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ασημένια «τριφύλλια»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 12:02

Το τμήμα πινγκ πονγκ ΑμεΑ του Παναθηναϊκού έκανε πολύ καλή εμφάνιση την πρώτη ημέρα του Πανελληνίου πρωταθλήματος στο ΣΕΦ με δύο ασημένια μετάλλια.

Η προπονήτρια Ηρώ Μαλλιαρού έμεινε ικανοποιημένη από το πρώτο μισό της διοργάνωσης καθώς είδε τους Παντελή Χαρακλιά (ταξίδεψε από την Άρτα), Θέμη Γιαννακαρά και Γιώργο Αθανασόπουλο να παίρνουν το ασημένιο μετάλλιο στο ομαδικό ανδρών στις κατηγορίες Τ8-Τ10. Οι «πράσινοι» πάλεψαν και για το χρυσό ωστόσο λύγισαν από τον ΠΑΣΚΑ που έχει στις τάξεις του σπουδαίους αθλητές με διεθνή καριέρα όπως οι Χατζηκυριάκος και Μουχθής. Στην τρίτη θέση ήταν οι Αετοί Θεσσαλονίκης με τους Τσαναβά και Κάππα.

Παράλληλα στην κατηγορία Τ1 ο Χαράλαμπος Τζιμπρές ήρθε από την Πάτρα και κράτησε ψηλά τη σημαία της αγαπημένης του ομάδας αφού κατόρθωσε και πήρε το ασημένιο μετάλλιο.

Ο Τζιμπρές μάλιστα πάλεψε και για την πρώτη θέση και τελικά λύγισε κόντρα στον Γρηγόρη Χρυσικό του ΠΑΣΚΑ, ενώ την τρίτη θέση πήρε ο Χρήστος Μελέτης από τους Καστελλάνους.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η Έλντα Γρατσώνη είναι η πρώτη γυναίκα που αγωνίστηκε στην ιστορία του τμήματος πινγκ πονγκ ΑμεΑ του Συλλόγου.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Η φανέλα του Παναθηναϊκού στη μνήμη του Γέλοβατς (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 12 Δεκεμβρίου 2021 11:49

Την ειδική φανέλα η οποία φέρει το όνομα του αδικοχαμένου παίκτη της ΑΕΚ, Στέφαν Γέλοβατς αποκάλυψε μέσω ανάρτησης η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.

Όπως ανακοίνωσε ο ΕΣΑΚΕ, όλες οι ομάδες της Basket League την 10η αγωνιστική του πρωταθλήματος, η οποία είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Γέλοβατς, θα αγωνιστούν έχοντας στο πίσω μέρος της φανέλας τους το όνομα του Σέρβου άσσου της ΑΕΚ, ο οποίος έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 32 ετών.

Ωστόσο το παιχνίδι για τη συγκεκριμένη αγωνιστική ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τη Λάρισα αναβλήθηκε και έτσι οι «πράσινοι» πήραν την απόφαση να δημοσιεύσουν τη φανέλα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τιμώντας έτσι τον Στέφαν Γέλοβατς.

Δείτε εδώ την σχετική ανάρτηση των «πρασίνων» 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram