Δύσκολο έργο απέναντι στην Αρμάνι Μιλάνο έχει απόψε ο «λαβωμένος» Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται στον ιταλικό βορρά με την ομάδα του Ετόρε Μεσίνα, στο πλαίσιο της 15ης στροφής της κανονικής περιόδου της Euroleague (21:30, Novasports Prime).
Οι «πράσινοι» μετά τη νίκη επί της Άλμπα Βερολίνου στο ΟΑΚΑ θα παραταχθούν στο πρώτο από τα δύο παιχνίδια της «διαβολοβδομάδας» με καλή ψυχολογία, ευελπιστώντας πως θα μπορέσουν να βρουν ένα θετικό αποτέλεσμα που θα τους ενισχύσει ακόμα περισσότερο, τόσο βαθμολογικά, όσο και ως προς την τόνωση της αυτοπεποίθησής τους, αφού σε δύο ημέρες ακολουθεί το ματς με την Μπαρτσελόνα στο ΟΑΚΑ. Φυσικά η αποστολή του «τριφυλλιού» που έχει ρεκόρ 4-10 δεν είναι καθόλου εύκολη απέναντι στην Αρμάνι που με ρεκόρ 9-5 είναι το ξεκάθαρο φαβορί.
Τα αγωνιστικά προβλήματα ταλανίζουν για μία ακόμα αγωνιστική τους «πράσινους». Οι Νεμάνια Νέντοβιτς και Τζεχάιβ Φλόιντ έμειναν στην Αθήνα λόγω τραυματισμών και δεν θα δώσουν το παρών. Από την άλλη ο Ετόρε Μεσίνα δε θα έχει διαθέσιμο τον άλλοτε παίκτη του Παναθηναϊκού, Ντίνο Μήτογλου. Απέναντί τους ωστόσο οι παίκτες του Δημήτρη Πρίφτη θα βρουν έναν παλιό τους γνώριμο, ο λόγος για τον Μπεν Μπέντιλ που εδώ και λίγες ημέρες βρίσκεται στο δυναμικό της ιταλικής ομάδας.
Οι Σρέτεν Ράντοβιτς (Κροατία), Χουάν Κάρλος Γκαρθία (Ισπανία) και Σαούλιους Ράτσις (Λιθουανία) θα είναι οι τρεις διαιτητές που θα «σφυρίξουν» στο σημερινό παιχνίδι.
Το πρώτο «βήμα» για να πάρει την πρόκριση στην προημιτελική φάση του Challenge Cup θέλει να κάνει απόψε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία θα αντιμετωπίσει τον Ερμή Οστάνδης στον πρώτο από τους δύο αγώνες που θα γίνουν στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι (15:30).
Οι «πράσινες», οι οποίες βρίσκονται σε καλό φεγγάρι με συνεχόμενες νίκες σε ντέρμπι, είναι έτοιμες να δώσουν σκληρή μάχη απέναντι στην βελγική ομάδα. Στόχος του «τριφυλλιού» είναι βεβαίως η νίκη που θα αυξήσει κατακόρυφα τις πιθανότητες πρόκρισης ενόψει του δεύτερου αγώνα.
Θυμίζουμε πως λόγω των πολλών κρουσμάτων COVID-19 στο Βέλγιο η ομάδα της Οστάνδης αιτήθηκε και τα δύο παιχνίδια να γίνουν στην Αθήνα, με το πρώτο να πραγματοποιείται σήμερα και το δεύτερο αύριο (15/12).
Αγωνιστικά προβλήματα για τον Παναθηναϊκό δεν υπάρχουν και έτσι ο Απόστολος Οικονόμου μπορεί να υπολογίζει σε όλες του τις παίκτριες.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι ο Ισπανός, Μάρκος Αντόνιο Φόλγκαρ Φράγκα και ο Βούλγαρος, Μπόρισλαβ Γιορντάνοφ.
Ο καλύτερος τερματοφύλακας της περσινής σεζόν στην Super League αναδείχτηκε ο Σωκράτης Διούδης στα βραβεία του ΠΣΑΠΠ.
Ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού την περασμένη σεζόν κατέγραψε 34 συμμετοχές και κατάφερε να κρατήσει ανέπαφη την εστία του σε 13 ματς. Η επίδοσή του αυτή, αλλά και οι σημαντικές επεμβάσεις που πραγματοποίησε σε πολλές περιπτώσεις, ήταν τα στοιχεία που τον ανέδειξαν σε κορυφαίο γκολκίπερ της σεζόν 2020-21. Θυμίζουμε πως ο Σωκράτης Διούδης είναι και διεθνής με την Εθνική ομάδα της Ελλάδας.
«Ειμαι πολύ χαρούμενος για το γεγονός πως οι συνάδελφοί μου μού κάνουν αυτή την τιμή και με βραβεύουν ως τον καλύτερο τερματοφύλακα και θέλω να τους ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου στον Παναθηναϊκό, καθώς και τους προπονητές που συνεργάστηκα την προηγούμενή σεζόν, γιατί ο καθένας ξεχωριστά με βοήθησε στο να διακριθώ μέσα από τη σημαντική δουλειά.»
Για την καλύτερη στιγμή του: «Η καλύτερη απόκρουση ήταν αυτή κόντρα στο ΟΦΗ. Ήταν αρκετά δύσκολη. Νομίζω το καλύτερο μου ματς ήταν κόντρα στον Άρη στη Θεσσαλονίκη».
Για το ποιο λόγο είναι η απόκρουση με τον ΟΦΗ η καλύτερη: «Είχα κάνει κίνηση να καλύψω το 1ο δοκάρι και είδα ενστικτωδώς τη μπάλα στην αντίθετη κατεύθυνση οπότε έπρεπε γρήγορα να πατήσω δυνατά και να αλλάξω κίνηση».
Για το αν ο τερματοφύλακας σημαίνει μοναξιά: «Ωραία μοναξιά για εμένα. Μου αρέσει η αίσθηση κάτω από τα δοκάρια και ουσιαστικά είμαστε ο τελευταίος κρίκος μιας αλυσίδας και όταν όλα έχουν χαθεί από τους υπόλοιπους μπορούμε να δώσουμε εμείς τη λύση. Νομίζω έχει και αυτό τη χάρη του».
Για το ποιος είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας την τελευταία 10ετία: «Εμένα προσωπικά μου αρέσει ο Τερ Στέγκεν. Τον τελευταίο χρόνο βρίσκεται σε μία δύσκολη συγκυρία. Η Μπαρτσελόνα δεν είναι η ομάδα που ήταν παλιότερα. Παράλληλα και ο Έντερσον της Σίτι είναι εκπληκτικός».
Για τον ανταγωνισμό με τον Μπρινιόλι: «Έχω μια διαφορετική αντίληψη για αυτό που λέτε ανταγωνισμό. Τουλάχιστον σε εμένα ο ανταγωνισμός είναι μόνο με τον εαυτό μου. Προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος καθημερνά. Σίγουρα όταν έχεις καλύτερους συμπαίκτες και βελτιώνουν το επίπεδο της προπόνησης βοηθάει στο να βάλεις και νέα στοιχεία στο παιχνίδι σου».
Ο Χαράλαμπος Ανδρεόπουλος μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού με 3-1 επί του Ολυμπιακού στο Ρέντη τόνισε πως όλοι είναι διψασμένοι για διακρίσεις.
«Τα πήγα καλά στο σερβίς. Μπορεί και να έτυχε και άλλα παιδιά έχουν καλές στιγμές και μπορούν να μας κερδίσουν ένα παιχνίδι. Είμαστε 14 έτοιμοι παίκτες για να δώσουμε τα πάντα και λύσεις στον προπονητή. Φέτος είμαστε διψασμένοι όλοι για διακρίσεις».
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού στου Ρέντη επικεντρώθηκε στην αντίδραση που έβγαλε η ομάδα του μετά το πρώτο σετ και υπογράμμισε πως παρόλο που το «τριφύλλι» είναι πρωταθλητής χειμώνα ότι… στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό!
Για το ματς με τον Ολυμπιακό: «Στην αρχή δεν μπήκαμε καλά και κυρίως στο πρώτο σετ προσπαθούσαμε να βρούμε το παιχνίδι μας. Η αλλαγή ήρθε από την πίσω ζώνη. Από εκεί ξεκίνησαν όλα και στη συνέχεια βελτιωθήκαμε και στα υπόλοιπα κομμάτια του παιχνιδιού».
Για το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός αναδείχθηκε πρωταθλητής χειμώνα: «Πρωταθλητής Χειμώνα; Εγώ ξέρω ότι στο τέλος ξυρίζουν τον γαμπρό (σ.σ. γέλια).Τον Απρίλη θα δούμε. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να συνεχίσουμε στο ίδιο τέμπο και με τον ίδιο τρόπο».
Με τον καλύτερο τρόπο ολοκλήρωσε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για τον πρώτο γύρο της Volley League ο Παναθηναϊκός που επικράτησε με 1-3 σετ του Ολυμπιακού μέσα στου Ρέντη και ανέβηκε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με λάθη το πρώτο σετ το οποίο και έχασαν. Ωστόσο από το δεύτερο και έπειτα ανέβασαν την απόδοσή τους, μείωσαν κατά πολύ τα λάθη τους και βρίσκοντας ρυθμό στην επίθεση με κορυφαίους τους Γιάκομπσεν, Ρανγκέλ, Ανδρεόπουλο και Πρωτοψάλτη, έκαναν την ολική ανατροπή και πήραν τους τρεις βαθμούς της νίκης, υποχρεώνοντας τους «ερυθρόλευκους» στην πρώτη τους ήττα.
Πρωταθλητής χειμώνα ο Παναθηναϊκός που βρίσκεται μόνος πρώτος στην κορυφή. Δεν έχασαν την αυτοσυγκέντρωσή τους οι «πράσινοι» όταν στο τρίτο σετ το ματς διακόπηκε για περίπου 15 λεπτά λόγω ρίψης αντικειμένων. Πεδίο μάχης ο περιβάλλοντας χώρος στο κλειστό του Ρέντη πριν την έναρξη του αγώνα με συγκρούσεις ανάμεσα σε οπαδούς του ΟΣΦΠ και την αστυνομία.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα έχοντας αποτελεσματικό το μπλοκ, ωστόσο κάποια προβλήματα στην υποδοχή για τους «πράσινους» δεν άφησαν τη διαφορά να ανοίξει πολύ (8-9). Το πρώτο σετ συνέχισε να είναι ανταγωνιστικό (13-13) με τις δύο ομάδες να προσπαθούν να πιέσουν από το σερβίς, ωστόσο αυτά δεν έβρισκαν στόχο. Τα προβλήματα στην υποδοχή συνεχίστηκαν για τον Παναθηναϊκό και έτσι οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με 17-13 και 18-14, αναγκάζοντας τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει και τα δύο τάιμ αόυτ που δικαιούταν στο σετ. Ο Ολυμπιακός προηγήθηκε ακόμα και με 20-14, ωστόσο ο Παναθηναϊκός με τον Βαν Ντεν Ντρις σε θέση σερβίς μείωσε σε 20-17. Το «τριφύλλι» δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την αντεπίθεση και απώλεσε το πρώτο σετ με 25-20.
Ο Ολυμπιακός προηγήθηκε και στο δεύτερο σετ με 10-6, με τους «ερυθρόλευκους» να λειτουργούν καλύτερα από τους «πράσινους», που έψαχναν ρυθμό στην επίθεση. Ο Παναθηναϊκός έπρεπε να διορθώσει την υποδοχή του, να απειλήσει από το σερβίς και να έχει καλές επιλογές στην επίθεση αν ήθελε να ξαναμπεί στο ματς. Οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου το έπραξαν και προσπέρασαν με 10-11, αλλά είδαν τους γηπεδούχους να παίρνουν κάποιους δύσκολους πόντους που τους έβαλαν ξανά μπροστά στο σκορ με 16-14. Τα λάθη πλήγωναν τους «πράσινους» και διατηρούσαν τον Ολυμπιακό μπροστά (19-17), αλλά η είσοδος του Μπάση για το σερβίς απέδωσε και το «τριφύλλι» ξαναπήρε τα ηνία με 20-21. Η ψυχολογία άλλαξε στρατόπεδο και με τον Γιάκομπσεν κορυφαίο ο Παναθηναϊκός έφτασε στο 21-25, ισοφαρίζοντας σε 1-1 τα σετ.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε με ανεβασμένη ψυχολογία στο τρίτο σετ και έχοντας μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στην επίθεση αλλά και παίζοντας με λιγότερο άγχος, κατάφερε να προηγηθεί με 4-10. Οι «πράσινοι» κυριαρχούσαν στο τρίτο σετ, η πίεση είχε μεταφερθεί στην πλευρά του Ολυμπιακού που έδειχνε εντελώς αποδιοργανωμένος και έτσι το σκορ διαμορφώθηκε στο 6-14 αφού το «πράσινο» μπλοκ έκανε… όργια. Το 10-20 μετά από πρώτο χρόνο του Ρανγκέλ μιλούσε από μόνο του. Με το σκορ στο 11-21 το παιχνίδι διακόπηκε για 15 περίπου λεπτά αφού οι οπαδοί του Ολυμπιακού πέταξαν στο τάραφλεξ μπουκάλια με αναψυκτικό, χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί κάποιο μέλος της αποστολή του Παναθηναϊκού, ωστόσο ο καλός ρυθμός που είχαν οι «πράσινοι» στο παιχνίδια έψαξε να υφίσταται. Μετά από αυτή την περιπέτεια, ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στο τάραφλεξ, πήρε το τρίτο σετ με 14-25 και το προβάδισμα με 1-2 στο σετ.
Η εκκίνηση του Παναθηναϊκού ήταν καλή και στο τέταρτο σετ με τους «πράσινους» να προηγούνται με 2-6, διαφορά την οποία διατήρησαν (7-14) με τους Πρωτοψάλτη και Χαράλαμπο Ανδρεόπουλο να τελειώνουν υποδειγματικά τις μπάλες που τους μοίραζε ο Γιάκομπσεν. Ο Δημήτρης Καζάζης κάλεσε τάιμ άουτ, αφού έβλεπε τον Παναθηναϊκό να καλπάζει προς τη νίκη. Οι γηπεδούχοι ανέβασαν κάπως το επίπεδο της ενέργειας τους μειώνοντας σε 12-17, ωστόσο το «τριφύλλι» έδειχνε να ελέγχει τον ρυθμό του αγώνα. Ο Παναθηναϊκός μπήκε στην τελική ευθεία του σετ με το σκορ στο 16-20 και το «τριφύλλι» δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη έφτασε στο 21-25 και πήρε τη νίκη με 1-3 σετ.
Οι πόντοι του Ολυμπιακού προήλθαν από 7 άσσους, 45 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 25 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 3 άσσους, 47 επιθέσεις, 15 μπλοκ και 30 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (25-20, 21-25, 14-25, 21-25)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. (Δημήτρης Καζάζης): Παγένκ 9 (6/12 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Στιβαχτής 3 (1/2 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μιγιαήλοβιτς 6 (5/20 επ., 1 άσσος, 50% υπ. - 33% άριστες), Έγκλεσκαλνς 14 (13/33 επ., 1 άσσος), Ζουπάνι 6 (4/5 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Πέριτς 13 (12/24 επ., 1 άσσος, 45% υπ. - 25% άριστες) / Ζήσης (λ, 50% υπ. - 42% άριστες), Χαραλαμπίδης 1 (1/1 επ.), Ανδρεάδης 1 (1/2 επ.), Κασαμπαλής, Δαλακούρας 2 (1/3 επ., 1 άσσος, 71% υπ. - 57% άριστες), Εφραιμίδης 1 (1/3 επ.).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Πρωτοψάλτης 14 (14/30 επ., 33% υπ. - 22% άριστες), Γιάκομπσεν 4 (1/1 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Ρανγκέλ 16 (10/16 επ., 6 μπλοκ), Ράπτης 2 (2/5 επ., 60% υπ. - 20% άριστες), Βαν Ντε Ντρις 11 (9/25 επ., 2 μπλοκ), Στάλεκαρ 9 (3/8 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ) / Γκαράς (λ, 54% υπ. - 27% άριστες), Μπάσης 1 (1 άσσος), Ανδρεόπουλος 8 (8/14 επ., 36% υπ. - 21% άριστες).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Σε πεδίο μάχης μετατράπηκε ο περιβάλλοντας χώρος του κλειστού στο Ρέντη λίγο πριν την έναρξη του αγώνα βόλεϋ μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού.
Για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο περίπου 40 οπαδοί των «ερυθρολεύκων» άρχισαν τις ρίψεις μολότοφ και φωτοβολίδων ευθείας βολής στις αστυνομικές αρχές, οι οποίες απάντησαν με κρότου-λάμψης προκειμένου να απομακρύνουν και να διασπάσουν το πλήθος.
Σε μία ευχάριστη δοκιμασία επέβαλε τον Ιωάννη Παπαπέτρου η Ευρωλίγκα, ζητώντας από τον αρχηγό του Παναθηναϊκού να σχολιάσει κάποιες λέξεις και μάλιστα όλα αυτά πριν την έναρξη της σεζόν.
Euroleague: «Ανταγωνιστική».
Final Four: «Ο απόλυτος στόχος».
ΟΑΚΑ: «Εχθρική έδρα».
Αυτή η σεζόν: «Εξαιρετική».
Διακοπές: «Ξεκούραση».
Γιώργος Παπαγιάννης: «Φίλος».
Προετοιμασία: «Την μισώ»
Οπαδοί του Παναθηναϊκού: «Παθιασμένοι».
Υποψήφιος MVP για τη σεζόν 2021-2022: «Βασίλιε Μίσιτς».
Το αναλυτικό πρόγραμμα από την 18η έως και την 26η αγωνιστική, δηλαδή μέχρι το τέλος της κανονικής διάρκειας της Super League 1, ανακοίνωσε η διοργανώτρια αρχή.
Σε αυτό συμπεριλαμβάνονται και τα ντέρμπι του Παναθηναϊκού, με αυτό κόντρα στον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο να γίνεται της 18ης αγωνιστικής να διεξάγεται την Κυριακή 16 Ιανουαρίου στις 19:30. Την 22η αγωνιστική θα λάβει χώρα το ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός (06/02, 19:30), ενώ την 25η ο Παναθηναϊκός θα υποδεχτεί την ΑΕΚ (27/02, 19:30).
Από κει και πέρα αξίζει να σημειωθεί πως η Λίγκα εκτός από το πρόγραμμα όρισε τις κληρώσεις για τα Playoffs και Playouts. H ηλεκτρονική κλήρωση των αγώνων Playoffs – Playouts θα πραγματοποιηθεί στις 8 Μαρτίου 2022.

Η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού υποδέχεται τον Ερμή Οστάνδης την Τρίτη 14 και την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου στις 15:30 σε δύο κολλητούς αγώνες που θα κρίνουν την πρόκριση στους «8» του Challenge Cup.
Η κεντρική του «τριφυλλιού» Τζένιφερ Κρος μίλησε για τις δύο αναμετρήσεις τονίζοντας τον ενθουσιασμό που υπάρχει στις τάξεις των «πρασίνων» για τα δύο αυτά παιχνίδια.
«Είμαστε ενθουσιασμένες για τα ματς με την Οστάνδη. Θεωρώ ότι είναι πλεονέκτημα που θα γίνουν και οι δύο αγώνες στην Αθήνα και θα έχουμε τους φιλάθλους στο πλευρό μας. Θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να πάρουμε τη νίκη. Θα είναι σημαντική στιγμή αν καταφέρουμε να προκριθούμε».