Στη συγκέντρωση που πρέπει να έχει ο Παναθηναϊκός για να μπορέσει να βγάλει την ένταση που απαιτείται κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας, παρά την ταλαιπωρία που έχουνε περάσει αρκετά μέλη της ομάδας με τον κορωνοϊό αναφέρθηκε στις δηλώσεις του ο Λεωνίδας Κασελάκης.
Για το πως θα παρουσιαστεί ο Παναθηναϊκός μετά τον κορωνοϊό: «Σίγουρα είναι ένα ερωτηματικό και για εμάς το πως θα παρουσιαστούμε μετά από όλα αυτά, αλλά θεωρώ ότι είναι μία περίοδος τη πανδημίας που χτυπάει όλες τις ομάδες λίγο ή πολύ. Ακόμα και οι ομάδες που δεν έχουν κορωνοϊό δεν παίζουν γιατί οι υπόλοιπες ομάδες έχουν. Εμείς από την πλευρά μας αυτό που έχουμε να κάνουμε, ξέροντας αυτές τις αντικειμενικές δυσκολίες, είναι να το βγάλουμε αυτό από το μυαλό μας, να προετοιμαστούμε με τα δεδομένα που έχουμε και να παρουσιάσουμε το καλύτερο δυνατό πρόσωπο απέναντι σε μία ομάδα που διψάει για νίκες γιατί το ματς έχει και βαθμολογική κίνητρο και για εμάς και για εκείνους. Και θα πρέπει να είμαστε πολύ υποψιασμένοι και συγκεντρωμένοι σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού».
Για τον αν θα υπάρχει στο μυαλό τους στο παιχνίδι: «Σίγουρα δεν θα είσαι ενεργοποιημένος όσο πρέπει και θα δίνει στον εαυτό σου δικαιολογία όταν θα μπορούσες να είχε αν δεν την είχες αυτή στο μυαλό σου. Γι αυτό όλα ξεκινούν από το μυαλό. Πρέπει να το αποβάλλουμε και να είμαστε όσο το δυνατόν πιο συγκεντρωμένοι για να μπορέσουμε να βγάλουμε την ένταση που απαιτείται σε ένα παιχνίδι Euroleague».
Για το τι πρέπει να προσέξει ο Παναθηναϊκός κόντρα στην ΤΣΣΚΑ: «Θέλω σίγουρα να είμαστε πιο σκληροί. Η ΤΣΣΚΑ έχει μέγεθος και δεν είναι απλά ό,τι έχει μέγεθος, αλλά το εκμεταλλεύονται αυτό, πηγαίνουν όλοι στο επιθετικό ριμπάουντ, οπότε το νούμερο ένα κλειδί θα είναι ο έλεγχος των αμυντικών μας ριμπάουντ. Για να μπορέσει να μας δώσει και πόντους στο ανοικτό γήπεδο, διότι όταν μία ομάδα επιτίθεται πολύ στο επιθετικό ριμπάουντ αυτόματα αφήνει κενό στο τρανζίσιον. Έτσι θα πρέπει να δώσουμε μεγάλη προσοχή, όχι για να αντικρούσουμε το δικό τους όπλο, αλλά για να γίνουμε παραγωγικοί στην επίθεση. Και σίγουρα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να μην τους δώσουμε ευκαιρίες να τρέξουν, για να περιορίσουμε όσο δυνατόν τις κατοχές της ΤΣΣΚΑ».
Για τον Κλάιμπερν: «Σίγουρα είναι ένας παίκτης που κάνει τη διαφορά στα παιχνίδια της ΤΣΣΚΑ την τελευταία διετία. Νομίζω πως το σημαντικό όταν αντιμετωπίζεις τέτοιους παίκτες δεν είναι να μην βάλουν πόντο, γιατί αυτό δεν γίνεται, αλλά να τους χαλάσεις τα ποσοστά. Και αυτό είναι κάτι που θα χαλάσει και τη χημεία της ομάδας εκείνη την στιγμή. Σίγουρα ο Κλάιμπερν είναι ο καλύτερος παίκτης της ΤΣΣΚΑ και ένας από τους καλύτερους στην Euroleague, αλλά εμείς πρέπει να κάνουμε ομαδική δουλειά σε άμυνα και επίθεση».
Ο Δημήτρης Πρίφτης στις δηλώσεις του ενόψει του αγώνα με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας αναφέρθηκε στην επάνοδο της ομάδας μετά από τα κρούσματα με τον κορωνοϊό και στο επίπεδο ετοιμότητας των «πρασίνων», ενώ ρωτήθηκε και απάντησε και για την μεταγραφή του Στέφαν Γιόβιτς.
Για την επιστροφή στη δράση μετά την περιπέτεια με τον κορωνοϊό: «Αρχικά, καλή χρονιά. Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους. Υγεία να έχουμε από εδώ και στο εξής όσο αυτό είναι δυνατό. Ήταν μια "δοκιμασία" αυτό το 20ήμερο από το τελευταίο παιχνίδι που παίξαμε με το Λαύριο. Ήταν μια ελλιπέστατη περίοδος αναφορικά με τις προπονήσεις. Αρκετοί παίκτες έλειψαν και προφανώς μετά τη σημαντική περίοδο απραξίας δεν είναι έτοιμη η επανένταξη. Μιλάμε για κάποια παιδιά που θα είναι με 1,5-2 προπονήσεις, για να μπουν σε αυτά τα παιχνίδια και αυτή την εβδομάδα που είναι αρκετά δύσκολη».
Για το επίπεδο ετοιμότητας στο «τριφύλλι»: «Είναι δύσκολο και για εμάς και για τους παίκτες. Κυρίως για τους παίκτες, γιατί έχουν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις που υπάρχουν για τη φυσική κατάσταση. Σε ό,τι αφορά τη δική μας δουλειά, 4-5 παιδιά προπονήθηκαν καλά. Κάποια άλλα είναι σε απραξία. Πρέπει να βρεις μια μέση διαδρομή, δεν είναι απλό. Αλλά αρκετές ομάδες υποφέρουν από αυτή την κατάσταση».
Για το ματς με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας: «Έχει μέγεθος, έχει κορμιά, έχει παιχνίδι στο low post, διαβάζει πολύ καλά, έχει χημεία. Θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι».
Για το πλάνο που υπάρχει για την ένταξη του Στέφαν Γιόβιτς στο ρόστερ: «Έρχεται από καιρό απραξίας, είναι σχεδόν ένα χρόνο εκτός. Χρειάζεται μια προοδευτική επανένταξη. Ας έρθει πρώτα, να τον δούμε, σε τι κατάσταση είναι, πώς θα είναι τις πρώτες μέρες και πώς θα ανταποκριθεί και σιγά - σιγά, προοδευτικά θα μπει στην προπόνηση και στα παιχνίδια. Θα το δούμε μέρα με την μέρα.
Στην περίπτωση που θα είναι καλά αγωνιστικά και θα έρθει σε μια καλή φυσική κατάσταση, προφανώς θα μπει πιο γρήγορα. Είναι ένας πολύ καλός παίκτης, ο οποίος έχει διάβασμα και εμπειρία. Μπορεί να σετάρει το παιχνίδι. Είναι ένας πολύ κατάλληλος παίκτης ανάμεσα στον πάγκο και στο υπόλοιπο της ομάδας. Είναι ιδανικός για αυτή τη σύνδεση που χρειάζεται πολλές φορές. Στην περίπτωση, φυσικά, που θα είναι σε καλή κατάσταση και θα έρθει στον ρυθμό που πρέπει».
Στη δράση επιστρέφει στο τέλος της εβδομάδας το πρωτάθλημα της Volley League ανδρών, μετά την διακοπή που είχε υπάρξει λόγω του κορωνοϊού και της αύξησης των κρουσμάτων.
Σε ότι αφορά το εκτός έδρας παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τον ΟΦΗ, στο Ηράκλειο ορίστηκε να διεξαχθεί το Σάββατο (15/1) με το πρώτο σερβίς να είναι προγραμματισμένο για τις 17:00. Ο αγώνας θα καλυφθεί και ζωντανά μέσω Live streaming από το Volley League ΕSAP TV.
Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2021
PAOK Sports Arena 19:15 (ΕΡΤ-3): ΠΑΟΚ - Α.Ο.Π.Κηφισιάς
Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2022
Δ.Βικέλας Βέροιας 16:30 (Volley League ΕSAP TV): Α.Π.Σ.Φίλιππος Βέροιας - Ολυμπιακός ΣΦΠ
Βαρδινογιάνειο Αθλητικό Κέντρο 17:00 (Volley League ΕSAP TV): Ο.Φ.Η. - Παναθηναϊκός Α.Ο.
Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2022
Δ.Βικέλας Σύρου 17:00 (Volley League ΕSAP TV): Α.Ο.Φοίνικας ΟΝΕΧ - Α.Ο.Ν.Σ.Μίλων
Σε απολογία κλήθηκε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός από το Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Λίγκας, σχετικά με την συμπεριφορά των φιλάθλων του στον αγώνα με τον Άρη.
Σημειώνεται πως στο συγκεκριμένο παιχνίδι μόλις 1.000 φίλαθλοι των «πρασίνων» βρέθηκαν στις εξέδρες του «Απόστολος Νικολαΐδης», αφού ίσχυαν τα περιοριστικά μέτρα που έχει θεσπίσει η κυβέρνηση για τα γήπεδα!
Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία την Πέμπτη, 13-1-2022 και ώρα 13:00 τις παρακάτω ΠΑΕ:
16ηαγωνιστική
Α/ Απόλλων Σμύρνης, Ε. Μονεμβασιώτης (Γεν. Αρχηγός): «Βάσει των αναφερομένων στο από 5/1/2022 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 5/1/2022 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα» στον αγώνα ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης-ΠΑΕ Ολυμπιακός.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 2, 5 επ, 10 παρ. 1 περ. δ I΄, 11 παρ. 1, 2 και 3, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 του Π.Κ. της ΕΠΟ, 12 παρ. 5 ΚΑΠ, 15 παρ. 5, 30 παρ. 8 και 9 Προκήρυξης Πρωταθλήματος SUPER LEAGUE 1 αγωνιστική περίοδος 2021 – 2022 και αρθ. 29 και 44 του Κανονισμού Γηπέδων Ασφάλειας και Προστασίας.
Β/ ΠΑΕ Ολυμπιακός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 5/1/2022 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 5/1/2022 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα» στον αγώνα ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης-ΠΑΕ Ολυμπιακός.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. β’, 15 παρ. 1 περ. γ’, 2 περ. α’, δ’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Γ/ ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 5/1/2022 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 5/1/2022 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα» στον αγώνα ΠΑΕ Παναθηναϊκός-ΠΑΕ Άρης.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 1 περ. γ’, 3 περ. α’, ζ’, του Π.Κ. της ΕΠΟ.
17ηαγωνιστική
Α/ ΠΑΕ Βόλος: «Βάσει των αναφερομένων στο από 9/1/2022 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 9/1/2022 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα» στον αγώνα ΠΑΕ Βόλος-ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α’, β’, 15 παρ. 2 περ. α’, 3 περ. α’, ζ’ του Π.Κ. της ΕΠΟ.
Συνέντευξη σε ισπανική ιστοσελίδα παραχώρησε ο Χουάνκαρ, όπου και αναφέρθηκε στην Ελλάδα και στον Παναθηναϊκό μετά την αποχώρησή του από τη Μάλαγα, αλλά και το μέλλον του στο «τριφύλλι».
Ο Ισπανός αριστερός μπακ ρωτήθηκε αρχικά για το αν επιθυμεί να παραμείνει στο «τριφύλλι» ανανεώνοντας το συμβόλαιο του, δίνοντας καταφατική απάντηση: «Η δική μου επιθυμία είναι να παραμείνω στην ομάδα. Στο ποδόσφαιρο όμως ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι θα συμβεί κι έτσι ως επαγγελματίας θα συνεχίσω να δίνω τα πάντα μέχρι την τελευταία στιγμή», είπε ο έμπειρος άσσος.
Για το γεγονός ότι φαίνεται χαρούμενος στην Ελλάδα, παρά το γεγονός πως έφυγε από τη Μάλαγα, ανέφερε:
«Έφυγα από τη Μάλαγα εξαιτίας της κατάστασης που επικρατούσε. Εγώ και πολλοί συμπαίκτες μου θελήσαμε να αναζητήσουμε μία ομάδα εκτός Ισπανίας και έτσι επέλεξα τον Παναθηναϊκό, ξεκινώντας με μεγάλο πάθος και ενθουσιασμό αυτό το νέο πρότζεκτ. Και είμαι πολύ χαρούμενος. Επιπλέον όλα μοιάζουν πολύ με την Ισπανία. Η Ισπανία πάντα θα μου λείπει βέβαια, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Ο σύλλογος με έπεισε με κάθε τρόπο, γιατί προφανώς πρόκειται για μία μεγάλη ομάδα που είναι πασίγνωστη στην Ευρώπη. Η ευκαιρία που μου δόθηκε ήταν τέλεια, γιατί και εγώ ήθελα να φύγω εκτός Ισπανίας και να αλλάξω περιβάλλον».
Σε ερώτηση που ανέφερε ότι ο Ολυμπιακός είναι ένα βήμα μπροστά από τις άλλες ελληνικές ομάδες και ποιος είναι ο στόχος του Παναθηναϊκού, είπε:
«Ο Ολυμπιακός είναι ένα βήμα μπροστά είναι η αλήθεια, γιατί στην βαθμολογία είναι αρκετά μπροστά από τους υπόλοιπους, όμως και εμείς πιστεύω πως έχουμε τους παίκτες για να τους αντιμετωπίσουμε στα ίσα. Νομίζω ότι με δουλειά και ταπεινότητα, μπορούμε να πετύχουμε την έξοδο στην Ευρώπη. Αυτός είναι ο στόχος της ομάδας. Έχουν περάσει πολλά χρόνια που η ομάδα απέχει από τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και αυτό είναι κάτι που δύσκολα βγαίνει από το μυαλό των φιλάθλων. Ο σύλλογος αντιμετώπισε οικονομικά προβλήματα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά τώρα όλα είναι καλά. Ο Παναθηναϊκός είναι μία πολύ σοβαρή ομάδα που δεν καθυστερεί καθόλου τις πληρωμές και ως εκ τούτου της αξίζει αυτή η αλλαγή. Όλοι δουλεύουμε για να κάνουμε την ομάδα να ονειρευτεί ξανά και τα πράγματα πηγαίνουν καλύτερα. Γιατί να μην εξασφαλίσουμε την έξοδό μας στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις;»
Για το πως είναι το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα:
«Είναι τρελό. Ακόμα και αν ξέρεις τι θα αντιμετωπίσεις, έχοντας παρακολουθήσει πολλά βίντεο από την παιδική σου ηλικία, η πραγματικότητα ξεπερνά τις προσδοκίες σου. Mπορεί να σε εκπλήξει. Είναι σαν να σου λένε καλωσήρθες στην κόλαση και κάτι παραπάνω. Οι οπαδοί ζουν τους αγώνες με πολύ μεγάλη ένταση. Και όχι μόνο το ποδόσφαιρο, αλλά όλα τα σπορ. Το ίδιο συμβαίνει και στο μπάσκετ, το βόλεϊ και το χάντμπολ. Τα στάδια γεμίζουν σε κάθε σπορ. Δεν είναι μόνο ότι ζουν πολύ έντονα όλα τα αθλήματα, αλλά και ότι νιώθουν τον σύλλογο σαν κάτι πολύ δυνατό, σχεδόν σαν αδερφό. Τώρα λόγο του κορωνοϊού αυτό συμβαίνει σε μικρότερο βαθμό, αλλά η αλήθεια είναι πως πρόκειται για κάτι εντυπωσιακό. Είναι ένα συναίσθημα που δεν μπορείς να το περιγράψεις με λέξεις. Μόνο αν το ζήσεις θα καταλάβεις ακριβώς αυτό που γίνεται».
Τέλος για μια παρελθοντική του δήλωση πως αν ήταν στο χέρι του θα πάλευε ώστε το ποδόσφαιρο να κερδίσει την χαμένη του αίγλη και αν η ένταση που ζουν οι Έλληνες το ποδόσφαιρο ταιριάζει με αυτό που είπε, σημείσε:
«Όπως έχω πει πολλές φορές, δυστυχώς σήμερα το ποδόσφαιρο είναι περισσότερο δουλειά παρά συναισθήματα. Αυτό είναι το σημαντικότερο πράγμα που θα ήθελα να πάρω από το ποδόσφαιρο του παρελθόντος. To γεγονός ότι και οι φίλαθλοι το βλέπουν έτσι σε κάνει πολύ χαρούμενο και σου δίνει κίνητρο».
Ο Παναθηναϊκός αγωνίζεται στην φάση των «16» του Challenge Cup βόλεϋ ανδρών με την ισχυρή Χόροντοκ και θέλει να τιμήσει την ευρωπαϊκή του ιστορία και να παλέψει να πάρει μια ακόμα νίκη που θα τον φέρει πιο κοντά στην πρόκριση στην επόμενη φάση.
Ο διαγώνιος του «τριφυλλιού» Μπραμ Βαν Ντεν Ντρις μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ερασιτέχνη για το συγκεκριμένο παιχνίδι αναφέροντας:
«Κοιτάμε κάθε αγώνα ξεχωριστά σε όλες τις διοργανώσεις και έχουμε στραμμένη την προσοχή μας στο παιχνίδι με την Χόροντοκ. Ξέρουμε ότι θα είναι ένα ματς δύσκολο ωστόσο εμείς οφείλουμε να παλέψουμε για να φέρουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για την ρεβάνς της Αθήνας και να καταφέρουμε να παίξουμε και στην επόμενη φάση του θεσμού».
Θυμίζουμε πως το παιχνίδι είναι προγραμματισμένο για την Τετάρτη (12/1), με το πρώτο σερβίς να έχει προγραμματιστεί στις 18:00, ενώ θα υπάρξει και ζωντανή κάλυψη μέσω Live Streaming.
Με κολακευτικά λόγια μίλησε για τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς αλλά και για τον Παναθηναϊκό ο Ντέμης Νικολαΐδης, σχολιάζοντας την εμφάνιση των «πρασίνων» στο τελευταίο παιχνίδι κόντρα στο Βόλο.
Ο παλαίμαχος άσσος μιλώντας στην εκπομπή της NOVA «Monday FC» είπε μεταξύ άλλων: «Καταπληκτικός ο Παναθηναϊκός σε δημιουργία, σχεδόν σε όλο το παιχνίδι. Έκανε μοιραία λάθη και τα πλήρωσε. Ένα από τα καλύτερα πρώτα του ημίχρονα, είναι μία κακή παρένθεση.
Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ βελτιωμένη ομάδα. Λατρεύω να ακούω τον Γιοβάνοβιτς, δεν είπε τίποτα για την κόκκινη κάρτα, γιατί παρατήρησε άλλα κομμάτια του παιχνιδιού».
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί ο Χρήστος Σέχου, με το «τριφύλλι» να ανακοινώνει επίσημα το γεγονός.
Ο νεαρός επιθετικός, ο οποίος τη φετινή περίοδο στελέχωνε τον Παναθηναϊκό Β', τόσο από την περσινή περίοδο, όσο και τη φετινή είχε υποπέσει σε πειθαρχικά παραπτώματα τα οποία πιθανότατα ήταν οι αιτίες για να παρθεί αυτή η απόφαση.
«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Χρίστο Σέχου. Ο 22χρονος επιθετικός αναδείχθηκε στην ακαδημία του Τριφυλλιού, υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο το 2017 και πρόλαβε να αγωνιστεί δύο φορές στην πρώτη ομάδα, μία στο πρωτάθλημα και μία στο Κύπελλο. Στην τρέχουσα περίοδο στελέχωνε τον Παναθηναϊκό Β.
Του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του».
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στον αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής της Euroleague, ανακοίνωσε η διοργανώτρια αρχή.
Όπως έγινε γνωστό στο ματς του ΟΑΚΑ ανάμεσα στο «τριφύλλι» και την ομάδα του Δημήτρη Ιτούδη θα σφυρίξουν οι Μπόρις Ρίζικ, Εμίν Μογκούλκοτς και Σάσο Πέτεκ.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μεταγραφικό σενάριο με πρωταγωνιστή τον Παναθηναϊκό έρχεται από την Βραζιλία, καθώς Μέσα από τη χώρα του καφέ αναφέρουν ότι οι «πράσινοι» ενδιαφέρονται για τον μέσο της Γκρέμιο, Λούκας Σίλβα.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι «πράσινοι» έχουν δείξει ενδιαφέρον για τον ποδοσφαιριστή, ωστόσο προς ώρας δεν έχουν κάνει κάποια πρόταση.
Ο Σίλβα αγωνίζεται στις θέσεις «6» και «8». Πέραν της Γκρέμιο, στην οποία αγωνίζεται από τον Ιανουάριο του 2020, ο Σίλβα κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί σε Ρεάλ Μαδρίτης, Μαρσέιγ και Κρουζέιρο. Είναι 28 ετών και το 2021 είχε συνολικά 48 συμμετοχές με 3 γκολ και ισάριθμες ασίστ.
Πλέον μένει να φανεί εάν το δημοσίευμα από την Βραζιλία έχει βάση και αν ναι κατά πόσο το ενδιαφέρον του «τριφυλλιού» για τον ποδοσφαιριστή είναι «ζεστό».