Ο Κώστας Σλούκας στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του Super Cup αναφέρθηκε στη σημαντικότητα που έχουν για τον Παναθηναϊκό οι τίτλοι.
«Ο οργανισμός του Παναθηναϊκού είναι από τους μεγαλύτερους και επιβιώνει με τίτλους. Φέτος είναι μια πρόκληση για όλους μας. Μπαίνουμε στα βαθιά, το Super Cup είναι ένας πολύ σημαντικός τίτλος και δεν υπάρχουν δικαιολογίες».
Για τη δική του παρουσία είπε: «Είμαι έμπειρος παίκτης αλλά έχω τη πολύτιμη βοήθεια του προπονητή μου και των συμπαικτών μου. Θέλουμε την πρώτη κούπα και θέλω να κάνω ότι χρειαστεί προκειμένου να μπορέσουμε να έχουμε μια επιτυχημένη χρονιά».
Για την πορεία του με τον Κώστα Παπανικολάου είπε: «Έχουμε μεγαλώσει με τον Κώστα, ήμασταν πάρα πολλά χρόνια συμπαίκτες. Τώρα είμαστε αντίπαλοι. Πήραμε άλλους δρόμους και για 40 λεπτά η επιτυχία του ενός είναι η αποτυχία του άλλου».
Διπλό πρόβλημα προέκυψε στον Παναθηναϊκό, μία ημέρα πριν την έναρξη των αγωνιστικών του υποχρεώσεων και τον ημιτελικό του Super Cup κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Στη σημερινή προπόνηση ο Ντίνος Μήτογλου αποχώρησε τραυματίας με πόνους στην αριστερή γάμπα. Ο Έλληνας φόργουορντ πήγε στο νοσοκομείο για να κάνει μαγνητική προκειμένου να φανεί το μέγεθος του προβλήματος.
Ωστόσο αυτό δεν ήταν το μοναδικό πρόβλημα, καθώς εκτός προπόνησης τέθηκε και ο Ιωάννης Παπαπέτρου με ενοχλήσεις στο γόνατο.
Αμφότεροι δεν υπολογίζονται για τον αυριανό αγώνα ενάντια στο «δικέφαλο» και πλέον θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε πότε ακριβώς θα είναι διαθέσιμοι και αν θα υπολογίζονται για τον τελικό της Κυριακής σε περίπτωση πρόκρισης των «πρασίνων».
Ο Έργκιν Αταμάν μίλησε στην Media Day, με τον τεχνικό του Παναθηναϊκού να και αναφέρθηκε στο πως θέλει να «χτίσει» την ομάδα του, στους στόχους της ερχόμενης περιόδου, στο νέο ΟΑΚΑ, αλλά και στους Κώστα Σλούκα και Κάιλ Γκάι.
Για τους στόχους της νέας σεζόν: «Έχουμε μεγάλους στόχους και προσδοκίες για την φετινή σεζόν. Θέλουμε να δώσουμε χαρά στο κοινό μας καθώς τα τελευταία χρόνια δεν έχει μεγάλες επιτυχίες. Αυτή την χρονιά όμως δημιουργήσαμε μια πολύ καλή ομάδα και σίγουρα οι στόχοι μας είναι πολύ υψηλοί και θέλουμε να δώσουμε την αυτοπεποίθηση στους φίλαθλους μας. Πάντα η ομάδα που προπονώ έχει υψηλούς στόχους, οπότε θα προσπαθήσω να κάνω ότι καλύτερο μπορώ.
Για το αν είναι ικανοποιημένος από την προετοιμασία της ομάδας: «Ναι είμαι ικανοποιημένος. Το μόνο αρνητικό είναι ο τραυματισμός του Βιλντόζα που επιδρά αρνητικά στον Κώστα Σλούκα, ο οποίος κουράζεται από τα συνεχόμενα παιχνίδια. Ωστόσο ελπίζω ότι ο Λούκα θα αγωνιστεί στο Super Cup. Θέλουμε να παρουσιαστούμε με επιθετικό χαρακτήρα σαν ομάδα, ιδιαίτερα στην άμυνα οπότε ναι είμαι ικανοποιημένος.
Για το στυλ μπάσκετ που θα παρουσιάσει φέτος η ομάδα: «Ο Παναθηναϊκός θα παίξει στο δικό μου στυλ, όπως η Αναντόλου Εφές τα τελευταία 5 χρόνια στην Euroleague. Οπότε θα προσπαθήσουμε να παίξουμε επιθετική άμυνα και θα υποστηρίξουμε ένα υψηλό τέμπο στο παρκέ, με πολλά τρεξίματα και αιφνιδιασμούς. Φυσικά θα χρειαστεί να προσάρμοσέ το παιχνίδι μας ανάλογα τον αντίπαλο. Επίσης θέλω να δώσω την ελευθέρια στους παίκτες μου, αλλά εννοείται ότι πρέπει να τηρούν πιστά το σύστημα στην επίθεση, να παίζουν έξυπνα, και να «τρέξουν» την ομάδα στον αιφνιδιασμό. Αυτό θα είναι ένα από τα κλειδιά μας την φετινή σεζόν»
Για την πρόκληση να οδηγήσει τον Παναθηναϊκό στον Final Four: «Εννοείτε. Έχω την εμπειρία να οδηγήσω την ομάδα στο Βερολίνο. Το έκανα με την Εφές τα τελευταία χρόνια. Είναι σημαντικό ότι ο Παναθηναϊκός ολοκλήρωσε την παρουσία του στην διοργάνωση σε χαμηλή θέση, ωστόσο θα τα αλλάξουμε όλα. Εγώ επέλεξα τους παίκτες και πιστεύω ότι είναι πάρα πολύ καλοί παίκτες. Είμαι σίγουρος ότι το ΟΑΚΑ θα πάρει… φωτιά φέτος και για όλες τις ομάδες θα είναι πολύ δύσκολα να κερδίσουν εδώ μέσα»
Για το νέο ΟΑΚΑ: «Ναι μου αρέσει πολύ. Ειδικά η αλλαγή του παρκέ. Είναι ένα από τα καλύτερα γήπεδα της Ευρώπης. Έχω παρατηρήσει πολλές αλλαγές και στα αποδυτήρια και στο κεντρικό χώρο, αλλά ξέρω ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες αυτή την σεζόν. Το ΟΑΚΑ είναι ένα μοντέρνο γήπεδο και οι φίλαθλοι όταν έρχονται εδώ θα απολαμβάνουν την ομάδα μου και θα είναι χαρούμενοι»
Για τον παίκτη που τον έχει εντυπωσιάσει στην προετοιμασία: «Ο Κάιλ Γκάι έκανε ένα πολύ καλό τουρνουά και με έχει αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο. Η αλήθεια είναι ότι αγωνίζεται για πρώτη φορά στο επίπεδο της Euroleague, ωστόσο μας έδωσε πολλά πράγματα στο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος». Επίσης ο Μπαλτσερόφσκι έχει δείξει καλά στοιχεία. Είναι σε μικρή ηλικία και θέλει να αποδείξει πράγματα, ενώ πολύ κάλος είναι και ο Γκραντ, ο οποίος μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτό το επίπεδο σε άμυνα και επίθεση»
Για το αν είναι χαρούμενος που έχει τον Κώστα Σλούκα: «Ναι είμαι πολύ χαρούμενος. Όλα αυτά τα χρόνια συζητούσαμε για το πως να σταματήσουμε το pick n’ roll του. Τώρα συζητάμε για το πως θα τον χρησιμοποιήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε στην επίθεση. Είναι ένας έμπειρος παίκτης, είναι ο οργανωτής και το κλειδί της ομάδας μας. Την περασμένη σεζόν πήγε στον τελικό της Ευρωλίγκα και το έχασε στο τέλος. Ο Κώστας είναι ένας υπέροχος χαρακτήρας και είναι πολύ σοβαρός στην δουλειά του»
Για το αν είναι καλό ή κακό που θα αντιμετωπίσουν τον Ολυμπιακό 3 φορές σε ένα μήνα: «Σίγουρα και για τις δυο ομάδες είναι καλό. Για όλες τις ομάδες είναι καλό, έτσι είναι η κλήρωση. Είναι πολύ ωραίο που η Eurolegue ξεκινάει με αυτό το παιχνίδι. Αλλά καθένα από τα τρία παιχνίδια θα είναι διαφορετικό, το Super Cup είναι πολύ σημαντικό.
Για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού: «Μου αρέσουν οι οπαδοί μας, παίρνουμε ενέργεια από αυτούς και από την ημέρα που έφτασα στην Αθήνα με σέβονται. Όχι μόνο οι οπαδοί του Παναθηναϊκού, ακόμα και του Ολυμπιακού. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα ως προπονητής, καθώς θέλω να εκπληρώσω τα όνειρά τους».
Ένα πολύ όμορφο στιγμιότυπο έλαβε χώρα κατά τη διάρκεια της Media Day της Euroleague στον Παναθηναϊκό.
Οι Χουάντσο Ερνάνγκομεθ, Κάιλ Γκάι και Κώστας Αντετοκούνμπο στάθηκαν μπροστά στην κάμερα και με το μικρόφωνο ανά χείρας τραγούδησαν τον ύμνο του Παναθηναϊκού. Όπως είναι φυσικό το κλίμα ήταν ιδιαίτερα ευχάριστο, με τα γέλια ανάμεσα στους τρεις παίκτες να είναι ασταμάτητα.
Στη διάθεση των φίλων του Παναθηναϊκού είναι από σήμερα τα εισιτήρια για όλους τους εντός έδρας αγώνες της Euroleague.
Όπως ανακοίνωσε το «τριφύλλι», όσοι φίλοι της ομάδας επιθυμούν μπορούν να κλείσουν θέση για όποιο από τα 17 εντός έδρας παιχνίδια επιθυμούν. Έτσι, τέθηκαν στη διάθεσή τους και τα εισιτήρια της πρεμιέρας της Euroleague κόντρα στον Ολυμπιακό.
Οι διαιτητές που θα διευθύνουν τους αγώνες του Super Cup έγιναν γνωστοί.
Συγκεκριμένα επιλέχθηκαν οι: Πέτρος Παπαπέτρου, Βάσω Τσαρούχα, Μάνος Τσολάκος, Στέλιος Συμεωνίδης, Νίκος Τζιοπάνος, Ηλίας Καρπάνος, Γιάννης Τσιμπούρης και Νώντας Χριστινάκης.
Η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή (29/9) στις 10.00.
ΚΓ Καλλιθέας 17.00 Περιστέρι-Ολυμπιακός Βιντζηλαίος-ΝΙκηφορίδης
ΚΓ Καλλιθέας 20.30 ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός Ξάνθος-Φάκαρος
Σάββατο 30/9
ΚΓ Καλλιθέας 17.00 Μικρός τελικός Ξάνθος-Φάκαρος
ΚΓ Καλλιθέας 20.30 Τελικός Βιντζηλαίος-ΝΙκηφορίδης
Ο ΕΣΑΚΕ ανακοίνωσε το Sold Out στα εισιτήρια των αγώνων του Super Cup, που θα διεξαχθεί στη Ρόδο, την τρέχουσα εβδομάδα.
«Μέσα σε λίγες ημέρες εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια για το Super Cup 2023 by aegean islands που θα πραγματοποιηθεί στη Ρόδο και οι Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Περιστέρι bwin και ΠΑΟΚ mateco θα διεκδικήσουν τον πρώτο τίτλο της σεζον.
Όπως γίνεται αντιληπτό, το ενδιαφέρον για τις αναμετρήσεις που θα κρίνουν τον πρώτο τίτλο της σεζόν είναι τεράστιο, κάτι το οποίο αποδείχθηκε και από το γεγονός πως τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγες ημέρες.
Υπενθυμίζεται ότι η είσοδος στο κλειστό της Καλλιθέας Ρόδου στις δύο ημέρες του τουρνουά ην Παρασκευή 29 και το Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου θα γίνει με ταυτοπροσωπία (ονοματεπώνυμο, αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο, email και ΑΜΚΑ) ενώ στην είσοδο θα γίνεται σωματικός έλεγχος από την Αστυνομία.
Το πρόγραμμα του Super Cup 2023 by aegean islands:
Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου
17:00: Περιστέρι bwin - Ολυμπιακός
20:30: ΠΑΟΚ mateco – Παναθηναϊκό
Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου
17:00: Μικρός Τελικός
20:30: Μεγάλος Τελικός
Οι αγώνες του Super Cup 2023 by aegean islands θα μεταδοθούν τηλεοπτικά από την ΕΡΤ3».
Ο Κώστας Σλούκας στις δηλώσεις του μετά το τέλος του 5ου τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στάθηκε στην ψυχραιμία που είχαν οι «πράσινοι» στο τέλος του αγώνα, ενώ αναφέρθηκε και στις επερχόμενες μάχες στο Super Cup.
«Είχαμε πολλά σκαμπανεβάσματα στο παιχνίδι, είναι φυσιολογικό, είναι ακόμα αρχή της χρονιάς. Στο τέλος ήμασταν ψύχραιμοι και πήραμε τη νίκη».
Για το Super Cup: «Κοιτάμε μπροστά μας, έχουμε μια πρόκληση με τον πρώτο τίτλο της χρονιάς».