Γράφει ο Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Με ήττα ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στη φετινή Euroleague ο Παναθηναϊκός, καθώς οι «πράσινοι» είδαν τον Ολυμπιακό να περνά νικηφόρα από το ΟΑΚΑ με 78-88 σε ένα ματς που κρίθηκε στην παράταση!
Σε ένα παιχνίδι όπου αμφότερες οι ομάδες παρουσιάστηκαν με απουσίες, οι «πράσινοι» με τη δυναμική του ΟΑΚΑ αλλά και τη διάθεση που έδειξαν κατάφεραν να προηγηθούν έως και με 11 πόντους. Ωστόσο ο Ολυμπιακός χάρη στην ομοιογένειά του αλλά και το αέρα του φαβορί κατάφερε να γυρίσει το ματς και να πάρει το προβάδισμα στην τέταρτη περίοδο. Οι «πράσινοι» έβρισκαν συνεχώς πρωταγωνιστές και έδειχναν έτοιμοι να πάρουν τη νίκη, αλλά κάποια λάθη στο τέλος και ένα άστοχο σουτ του Σλούκα με τη λήξη, έστειλε το ματς στην παράταση. Εκεί το «τριφύλλι»... άδειασε εντελώς. Ο Ολυμπιακός όντας μπαρουτοκαπνισμένος σε τέτοιες καταστάσεις έτρεξε σερί 12-0 και ουσιαστικά τελείωσε το ματς.
Ο Κώστας Σλούκας με 20 πόντους ήταν ο πρώτος σκόρερ, ενώ εξαιρετικός ήταν και ο Χουάντσο Ερνανγκόμεθ (13 πόντοι, 10 ριμπάουντ) με double – double, όπως και ο Ματίας Λεσόρ (10 πόντοι, 10 ριμπάουντ). 17 πόντους από τον Μάριους Γκριγκόνις που συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις.
Ο Τόμας Ουόκαπ με 17 πόντους (5/10 τρίποντα), 2 ριμπάουντ, 5 ασίστ και 3 κλεψίματα και ο Νάιτζελ Ουίλιαμς - Γκος με 16 πόντους και 3 ασίστ, ήταν οι πρωταγωνιστές για τους «ερυθρόλευκους». Ο Άλεκ Πίτερς τελείωσε το ματς με double - double (17 πόντοι, 10 ριμπάουντ σε 37'), ενώ ο Νίκολα Μιλουτίνοφ είχε 15 πόντους, 7 ριμπάουντ σε 36'. Διψήφιος και ο Αϊζάια Κάνααν, που έκανε ζημιά με σημαντικά σουτ (14 πόντοι με 4/6 τρίποντα).
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τους Βιλντόζα, Γκραντ, Γκριγκόνις, Ερνανγκόμεθ και Μπαλτσερόφσκι, ενώ οι πρώτοι πέντε του Ολυμπιακού ήταν οι Γουόκαπ, Κάναν, Παπανικολάου, Πίτερς και Μιλουτίνοβ.
Η συμπλήρωση τεσσάρων λεπτών αγώνα βρήκε τις δύο ομάδες ισόπαλες (8-8). Οι «πράσινοι» είχαν μεγάλη διάθεση στην επίθεση, ωστόσο οι «ερυθρόλευκοι» τιμωρούσαν κάθε αδυναμία στην άμυνα. Γουόκαπ και Πίτερς ήταν «ζεστοί» πίσω από τα 6,75, δίνοντας το προβάδισμα στους «ερυθρόλευκους» (10-14 στο 6’), αλλά οι γηπεδούχοι βρήκαν λύσεις από τον Μπαλτσερόφσκι (7 πόντους), ο οποίος διαμόρφωσε το 15-16, πριν το πρώτο τάιμ άουτ 3’:26’’ για το τέλος της περιόδου. Ο Μιλουτίνοβ είχε αναλάβει την επίθεση του Ολυμπιακού κάνοντας καλή δουλειά και απέναντι στον Μπαλτσερόφσκι, αλλά και στον Λεσόρ, ο οποίος πέρασε στο ματς. Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν ακόμα και με 17-21 στο 9’, όμως οι «πράσινοι» απάντησαν και με τους Ερνανγκόμεθ και Σλούκα μείωσαν σε 22-23 στο τέλος της πρώτης περιόδου.
Στην έναρξη της δεύτερης περιόδου ο Μιλουτίνοβ χρεώθηκε με το δεύτερο προσωπικό του φάουλ, κάθισε στον πάγκο και λόγω της απουσίας του Φαλ, ο Σίκμα αγωνίστηκε σε θέση σέντερ. Ο Παναθηναϊκός προσπέρασε με 24-23 στο 12’ και από εκείνο το σημείο οι «πράσινοι» με μπροστάρη τον Σλούκα διατήρησαν το προβάδισμα 32-29 στο 14’. Την ίδια ώρα ο Λεσόρ είχε καταφέρει να χρεώσει τον Σίκμα με δύο φάουλ, όσα δηλαδή και ο Μιλουτίνοβ που ήταν στον πάγκο, αφού οι «πράσινοι» είχαν σαφή στόχευση να φθείρουν τους ψηλούς του Ολυμπιακού. Ο Παναθηναϊκός ήλεγχε το ρυθμό του αγώνα στη δεύτερη περίοδο και αυτό του έδωσε το δικαίωμα να πάει στο +6 (35-29 στο 15’), αναγκάζοντας τον Γιώργο Μπαρτζώκα να καλέσει τάιμ άουτ μετά από λάθος του Λαρεντζάκη σε επίθεση των φιλοξενούμενων. Ο Σλούκας έγινε διψήφιος με 11 πόντους, όπως και το προβάδισμα του Παναθηναϊκού (39-29 στο 17’) για πρώτη φορά. Ο Ολυμπιακός στο χρόνο που απέμενε κατάφερε να εκμεταλλευτεί κάποια λάθη στις επιθέσεις του «τριφυλλιού», κατεβάζοντας το τη διαφορά στο -7 (43-36), στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου.
Τα στατιστικά του πρώτου μέρους
Παναθηναϊκός: 9/17 δίποντα, 4/8 τρίποντα, 13/15 βολές, 14 ριμπάουντ ( 5 επιθετικά - 9 αμυντικά), 7 ασίστ, 4 κλεψίματα, 6 λάθη, 1 μπλοκ
Ολυμπιακός: 10/15 δίποντα, 5/15 τρίποντα, 1/1 βολές, 12 ριμπάουντ (5 επιθετικά - 7 αμυντικά), 10 ασίστ, 3 κλεψίματα, 8 λάθη, 1 μπλοκ
Η τρίτη περίοδος ξεκίνησε με το τρίτο φάουλ του Μπαλτσερόφσκι που τον έφερε στον πάγκο, αλλά και την επιστροφή του Ολυμπιακού στο ματς που μείωσε σε 48-44 στο 24’ και 51-49 στο 25’ με τρίποντο του Κάνααν, την ώρα που οι «ερυθρόλευκοι» σούταραν με 42% (8/19) στο τρίποντο! Οι Γκριγκόνις και Ερνανγκόμεθ κράτησαν τους «πράσινους» μπροστά στο σκορ με προσωπικά καλάθια, αλλά αυτό που έψαχναν ήταν η πιο σκληρή άμυνα. Έτσι και έγινε, καθώς οι παίκτες του Αταμάν έβγαλαν από τη βολή τους τους «ερυθρόλευκους» και με ένα μίνι σερί 8-3, έκλεισαν το τρίτο δεκάλεπτο προηγούμενοι με 59-52.
Στο ξεκίνημα της τέταρτης περιόδου ο Ολυμπιακός έκανε την αντεπίθεσή του για να πάρει και πάλι τα ηνία του ματς. Οι «πράσινοι» με κάποια λάθη τους διευκόλυναν και με κάρφωμα του Μιλουτίνοβ μείωσαν σε 59-57, αναγκάζοντας τον Αταμάν να πάρει τάιμ άουτ στο 32’. Τα λάθη συνεχίστηκαν το σερί του Ολυμπιακού έφτασε το 10-0 και οι «πράσινοι» βρέθηκαν να κυνηγούν (59-62 στο 34’), ύστερα από τρίποντο του Γουίλιαμς-Γκος. Από το 59-63 και τον Παναθηναϊκό στα… σχοινιά, μία καλή άμυνα και ένα τρίποντο του Σλούκα, έβαλαν φωτιά στο ΟΑΚΑ και με κάρφωμα του Λεσόρ διαμορφώθηκε το 66-63, όντας πλέον η σειρά του Γιώργου Μπαρτζώκα να καλέσει τάιμ άουτ 4:37 πριν τη λήξη. Η απάντηση από του πειραιώτες δεν άργησε να έρθει, μιας και ο Παναθηναϊκός άφησε χώρο στους Γουίλιαμς-Γκος και Γουόκαπ σε δύο διαφορετικές επιθέσεις και αμφότεροι ευστόχησαν πίσω από τα 6,75 για το 66-69 και το νέο τάιμ άουτ, αυτή τη φορά από τον Αταμάν, 3’:09’’ πριν το τέλος του αγώνα. Ο Γκριγκόνις έδειξε την κλάση του με δύο κολλητά τρίποντα έδωσε προβάδισμα ξανά στον Παναθηναϊκό (72-69) αλλά οι «πράσινοι» χρειάζονταν κάτι παραπάνω για να πάρουν τη νίκη, μιας και ο Πίτερς ισοφάρισε σε 74-74, μπαίνοντας στο τελευταίο λεπτό του αγώνα. Η άμυνα βγήκε για τους γηπεδούχους, αλλά ο Λεσόρ μετά το ριμπάουντ έκανε λάθος πάσα και η κατοχή πέρασε εκ νέου στους «ερυθρόλευκους», με το σκορ ισόπαλο και μία επίθεση 14 δευτερόλεπτων από τα 20,4 που απέμεναν για το τέλος. Ο Γουόκαπ αστόχησε στη διείσδυση, ο Σλούκας με 8 δευτερόλεπτα στο χρονόμετρο έφτασε στην άλλη άκρη του γηπέδου και λίγο έλειψε να σκοράρει, η μπάλα δεν του έκανε το χατίρι και έτσι το ματς οδηγήθηκε στην παράταση!
Με σερί 7-0 στα τρία από τα πέντε λεπτά της παράτασης ο Ολυμπιακός ξέφυγε 74-81 και έτσι ο Αταμάν κάλεσε τάιμ άουτ, αφού πλέον το ματς είχε ξεφύγει από τον έλεγχο των «πράσινων». Οι παίκτες του Αταμάν έδειξαν να έχουν αδειάσει πνευματικά και έτσι οι «ερυθρόλευκοι» δε δυσκολεύτηκαν να τελειώσουν τη δουλειά στην παράταση και να πάρουν τη νίκη με τελικό σκορ 78-88.
Τα δεκάλεπτα: 22-23, 43-36, 59-52, 74-74
Παράταση: 78-88
Χωρίς εκπλήξεις στη 12άδα του θα παραταχθεί ο Παναθηναϊκός κόντρα στον Ολυμπιακό, στο ντέρμπι της 1ης αγωνιστικής της Euroleague.
Θυμίζουμε πως για τους «πράσινους» εκτός λόγω τραυματισμών είναι τόσο ο Ντίνος Μήτογλου, όσο και ο Ιωάννης Παπαπέτρου. Στην αντίπερα όχθη, εκτός για τον Ολυμπιακό είναι οι Μουσταφά Φαλ και Ίγκνας Μπραζντέικις.
Αναλυτικά η 12άδα του Παναθηναϊκού: Καλαϊτζάκης, Βιλντόζα, Γκάι, Μωραΐτης, Μπαλτσερόφσκι, Σλούκας, Γκραντ, Λεσόρ, Αντετοκούνμπο, Γκριγκόνις, Ερνανγκόμεθ, Μαντζούκας
Αναλυτικά η 12άδα του Ολυμπιακού: Ουόκαπ, Ουίλιαμς - Γκος, Κάνααν, Λούντζης, Λαρεντζάκης, Πάπας, ΜακΚίσικ, Παπανικολάου, Πίτερς, Σίκμα, Μιλουτίνοφ, Τανούλης.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός απευθύνθηκε στους φίλους της ομάδας ενόψει του ντέρμπι με τον Ολυμπιακό σημειώνοντας πως πρέπει να προστατευτεί η έδρα και να μη γίνει χρήση laser και καπνογόνων.
Εν όψει της αναμέτρησης της Παρασκευής (6/10, 21.15) με αντίπαλο τον Ολυμπιακό για την πρώτη αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Euroleague, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ενημερώνει τους φιλάθλους της πως οι θύρες του ΟΑΚΑ θα ανοίξουν τρεις ώρες πριν την έναρξή της (18.15).
ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Η διάθεση των ελάχιστων εναπομεινάντων εισιτηρίων για την αναμέτρηση με τον Ολυμπιακό συνεχίζεται με τους κάτωθι τρόπους:
Πρεμιέρα στην Euroleague κάνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος φιλοξενεί στο ΟΑΚΑ τον Ολυμπιακό, στο ντέρμπι της 1ης αγωνιστικής (21.15, Novasports Prime).
Λίγες μόλις ημέρα μετά τη βαριά ήττα του «τριφυλλιού» στον τελικό του Super Cup, οι «πράσινοι» έρχονται και πάλι αντιμέτωποι με τους «ερυθρόλευκους», αυτή τη φορά για την Euroleague. Το κίνητρό τους είναι ακόμα μεγαλύτερο μετά την κακή εμφάνιση του περασμένου Σαββάτου, με τον στόχος για την ομάδα του Έργκιν Αταμάν να είναι η νίκη προκειμένου να ξεκινήσει με τις καλύτερες προϋποθέσεις τις ευρωπαϊκές της υποχρεώσεις.
Ο Τούρκος προπονητής δε θα έχει στη διάθεσή του τους Ντίνο Μήτογλου και Ιωάννη Παπαπέτρου που ταλαιπωρούνται από τραυματισμούς. Σε ότι αφορά τους «ερυθρόλευκους», ο Γιώργος Μπαρτζώκας δεν μπορεί να υπολογίζει τον Μουσταφά Φαλ ο οποίος αντιμετωπίζει πρόβλημα στο γόνατο.
Διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης θα είναι οι Ρόμπερτ Λοτερμόζερ, Εμίλιο Πέρεζ και Μίλαν Νέντοβιτς.
Ο Ματίας Λεσόρ στη συνέντευξη Τύπου εν όψει της αυριανής εντός έδρας αναμέτρησης του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό για την 1η αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Euroleague (6/10, 21.15) στάθηκε
«Υπάρχει μεγάλος ενθουσιασμός για την έναρξη της σεζόν και το γεγονός ότι αντιμετωπίζουμε τον Ολυμπιακό μας κάνει ακόμα πιο ενθουσιασμένους. Όλοι θέλουν να παλέψουν στο παρκέ και να δείξουν διαφορετική εικόνα από αυτή που είχαμε το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Κάποιες φορές δεν χρειάζεται χρόνος για να είσαι μαχητικός στο παρκέ. Προφανώς έχεις κάνει πολλά λάθη για να χάσεις με τόσο μεγάλη διαφορά. Είδαμε τα λάθη μας. Ο κόσμος θα μας δώσει ώθηση και εμείς θέλουμε να του δείξουμε γιατί πρέπει να είναι δίπλα μας όλη τη σεζόν».
Σχετικά με την ώθηση που θα δώσει ο κόσμος στην ομάδα, τόνισε: «Ο Παναθηναϊκός διαθέτει μία από τις καλύτερες βάσεις φιλάθλων σε όλη την Ευρώπη. Προφανώς τα τελευταία χρόνια η ομάδα δεν τους προσέφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα, οπότε και ο κόσμος δεν στήριζε την ομάδα όπως συνήθιζε. Πρέπει να τους δώσουμε λόγους να έρχονται στο γήπεδο, ξεκινώντας από αυτό το παιχνίδι».
Τέλος, κληθείς να αναφερθεί στους τομείς του πάθους και της μαχητικότητας που πρέπει να επιδείξουν οι πράσινοι, κάτι που σημείωσε μεταξύ άλλων στην ομιλία του ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ο Ματίας Λεσόρ είπε: «Δεν ξέρω αν το πάθος και η μαχητικότητα που ζήτησε ο κ. Γιαννακόπουλος αρκούν, αλλά ναι πρέπει να δώσουμε ό,τι έχουμε στο παρκέ. Όλοι το αντιλαμβάνονται, δεν είναι πυρηνική φυσική εξάλλου, ότι μπάσκετ είναι παιχνίδι επιμονής και υπομονής. Στο τέλος της ημέρας πρέπει να παλεύεις για κάθε μπάλα, κάθε κατοχή, κάθε άμυνα».
Ο Έργκιν Αταμάν μίλησε στη συνέντευξη Τύπου εν όψει της αυριανής εντός έδρας αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό για την 1η αγωνιστική της κανονικής περιόδου της Euroleague (6/10, 21.15), κάνοντας ειδική αναφορά στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού.
«Ο Ολυμπιακός ένα από τα δύο μεγαλύτερα φαβορί για τον τίτλο στην EuroLeague. Πέρσι έχασε το τρόπαιο για λίγα δευτερόλεπτα. Είμαστε μια ομάδα με 11 νέους παίκτες, αλλά είμαστε μια καλή ομάδα με δυνατούς χαρακτήρες. Την περασμένη εβδομάδα ηττηθήκαμε βαριά στον τελικό του Super Cup. Τώρα παίζουμε στην έδρα μας και έχουμε την ώθηση από περίπου 20.000 θεατές, θα παλέψουμε σίγουρα για το παιχνίδι. Σίγουρα δεν είναι εύκολο παιχνίδι. Ούτε για αυτούς θα είναι όμως εύκολο ματς. Κάθε προπονητής θέλει να ξεκινάει τη χρονιά απέναντι σε έναν εύκολο αντίπαλο, αλλά η κλήρωση ήταν έτσι. Φέτος θέλουμε να κερδίσουμε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια.
Στη διάρκεια της προετοιμασίας παίξαμε τέσσερα παιχνίδια απέναντι σε ομάδες επιπέδου EuroLeague και χάσαμε μόνο το ένα, αυτό απέναντι στη Φενέρμπαχτσε. Κερδίσαμε την Μακάμπι, την Μπάγερν και την Εφές. Νομίζω ότι το ματς της περασμένης εβδομάδας στο Super Cup ήταν εντελώς διαφορετικό, όμως υπάρχει ένα σημαντικό ζήτημα. Σε εκείνα τα ματς είχαμε φουλ ρόστερ, ενώ τώρα δεν θα έχουμε τον Μήτογλου και τον Παπαπέτρου. Ξεκινάμε τη σεζόν χωρίς δύο πολύ σημαντικούς παίκτες στον ρόλο που έχουν ο καθένας. Όπως και έχει η σεζόν είναι μεγάλη και όλες οι ομάδες θα αντιμετωπίσουν τραυματισμούς, σε εμάς συνέβη στην αρχή. Αυτό μας χαλάει όσα δουλέψαμε στην προετοιμασία, τώρα πρέπει να αλλάξω κάποια πράγματα».
Κλείνοντας, έκανε ειδική μνεία στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού: «Σίγουρα οι οπαδοί στο ΟΑΚΑ θα μας δώσουν μεγάλο κίνητρο. Όταν παίζεις σε τέτοια ατμόσφαιρα, προσπαθείς πιο σκληρά. Στον αντίποδα δεν πρέπει να παρασυρθούμε και να επικεντρωθούμε στο μπάσκετ. Πρέπει να έχουμε κίνητρο, αλλά να είμαστε έξυπνοι γιατί παίζουμε με ένα πολύ καλό αντίπαλο. Πρέπει να εκμεταλλευτούμε την έδρα μας και να αρχίσουμε τη σεζόν με ένα sold-out. Ελπίζω αυτό να ισχύσει σε όλα τα ευρωπαϊκά παιχνίδι, γιατί ο στόχος μας δεν είναι να κερδίσουμε μόνο τον Ολυμπιακό, αλλά να είμαστε στο Top-6 στο τέλος της κανονικής περιόδους για να μπούμε στα playoffs».
Με τις ίδιες απουσίες συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το αυριανό (6/10) ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στην πρεμιέρα της Euroleague.
Όπως και χθες έτσι και σήμερα εκτός προπόνησης έμειναν ο Ντίνος Μητογλου λόγω θλάσης στη γάμπα και ο Ιωάννης Παπαπετρου με ενοχλήσεις στο γόνατο. Αμφότεροι έκαναν θεραπεία.
Ως εκ τούτου, όλα δείχνουν πως μετά τον Ντίνο Μήτογλου, ούτε ο Ιωάννης Παπαπέτρου θα μπορέσει να αγωνιστεί στην πρεμιέρα των «πρασίνων» στην Euroleague.
Θυμίζουμε πως στη σημερινή προπόνηση έδωσε το παρών και ο ιδιοκτήτης της ομάδας. Δημήτρης Γιαννακόπουλος, ο οποίος μίλησε στους παίκτες.
Ο Παναθηναϊκός μετράει αντίστροφά για το δεύτερο ντέρμπι της σεζόν κόντρα στον Ολυμπιακό, μετά από αυτό του τελικού στο Super Cup, όπου γνώρισε βαριά ήττα, η οποία συνδυάστηκε με κακή εμφάνιση.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος έδωσε σήμερα το παρών στην προπόνηση των «πρασίνων» στο ΟΑΚΑ, όπου και μίλησε στους παίκτες, περίπου 24 ώρες πριν το τζάμπολ για την 1η αγωνιστική της Euroleague.
«Εύχομαι να έχουμε μια καλή σεζόν. Δεν είμαι ικανός να μιλήσω για θέματα μπάσκετ. Αυτό που μπορώ να πω είναι πως όταν μια ομάδα είναι νέα όπως εμείς, δεν έχει χημεία και δεν μπορεί να βρίσκεται με κλειστά μάτια, ο μόνος τρόπος να παρουσιάσει την εικόνα που θέλει ο κόσμος είναι να παλεύει. Θεωρώ ότι το Σάββατο δεν παλέψαμε όσο έπρεπε. Αυτό ανήκει στο παρελθόν. Είτε χάσουμε, είτε κερδίσουμε αυτό που θέλω να δω είναι να παλεύουμε για κάθε μπάλα και για κάθε κατοχή. Εάν ο κόσμος δει ότι παλεύουμε θα είναι δίπλα μας όλη τη χρονιά», είπε ο μεγαλομέτοχος των έξι φορές πρωταθλητών Ευρώπης, ενώ στη συνέχεια έκανε το καθιερωμένο «ζντο» με τους παίκτες στο κέντρο του γηπέδου.
Στον Πανερυθραϊκό θα αγωνίζεται και επίσημα τη νέα σεζόν ο Αλέξανδρος Σαμοντούροβ, ο οποίος θα κάνει χρήση διπλού δελτίου. Ως εκ τούτου σε περίπτωση που ο Παναθηναϊκός τον χρειαστεί για την Basket League θα μπορεί να αγωνιστεί.
«Καλώς ήρθες, Αλέξανδρε!
Η διοίκηση του Πανερυθραϊκού ΑΣ βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του αθλητή Αλέξανδρου Σαμοντούροβ, ο οποίος τη σεζόν 2023-2024 θα αγωνίζεται με την φανέλα της ομάδας μας με την χρήση του διπλού δελτίου, ερχόμενος από τον Παναθηναϊκό.
Ο 18χρονος ταλαντούχος «άσος» (4, 2.11) αποτελεί έναν εκ των πιο ταλαντούχων αθλητών της γενιάς του πανευρωπαϊκά, ως μια από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού μπάσκετ, με την παρουσία του στην Νέα Ερυθραία να αποτελεί άλλη μια επιβεβαίωση των καρπών, που αποδίδει σε όλους τους τομείς το αναπτυξιακό πρόγραμμα του συλλόγου μας.
Ο Αλέξανδρος ξεκίνησε το μπάσκετ από τα 10 του χρόνια στην Ακαδημία ΔΕΚΑ του Νίκου Χατζηβρέττα, με την οποία ξεχώρισε όχι μόνο σε αγώνες αναπτυξιακών πρωταθλημάτων, αλλά και σε επίπεδο Ανδρών, αφού οδήγησε την ομάδα στην κατάκτηση του τίτλου στον 5ο όμιλο του Βορρά της Γ’ Εθνικής τη σεζόν 2021-2022, ενώ την ίδια χρονιά είχε ανακηρυχθεί και MVP του τουρνουά Rising Stars της ΕΟΚ. Οι επιδόσεις του με τη ΔΕΚΑ προκάλεσαν το ενδιαφέρον κορυφαίων ευρωπαϊκών ομάδων, με τον Παναθηναϊκό να τον κάνει δικό του και να κατακτά μαζί του το πρωτάθλημα της Α1 Εφήβων της ΕΣΚΑ, ενώ έφτασε και στον τελικό του Rising Stars, με τον Αλέξανδρο να αποκτά και παραστάσεις με την ανδρική ομάδα των «πρασίνων».
Στις πρώτες του δηλώσεις ως αθλητής του Πανερυθραϊκού, ανέφερε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σε μια ομάδα με όνειρα και επιδιώξεις, όπως ο Πανερυθραϊκός, που έχει αποδείξει το τι σημαίνει για την νοοτροπία και την φιλοσοφία του η αξία του νέου Έλληνα αθλητή. Ευχαριστώ, τόσο το σύλλογο όσο και, φυσικά, τον Παναθηναϊκό, για την ευκαιρία που μου δίνεται να αποκτήσω σημαντικές εικόνες σε όλα τα επίπεδα την νέα σεζόν και αντίστοιχα να βελτιωθώ ομαδικά και ατομικά. Ανυπομονώ να ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα της Elite League και να φτάσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε».
Ο Πανερυθραϊκός ΑΣ νιώθει την ανάγκη να ευχαριστήσει τη διοίκηση του Παναθηναϊκού για τη συνεργασία του στη διαδικασία της χρήσης του διπλού δελτίου του αθλητή. Καλωσορίζουμε τον Αλέξανδρο στη μεγάλη μας οικογένεια και του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες».