Η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε της ΑΕΚ με 3-0 και κατέκτησε το 4ο τουρνουά «Ιωάννης Μαλακατές».
Οι «πράσινες» ήταν ανώτερες σε όλη την διάρκεια του αγώνα και δίκαια έφτασαν στην κατάκτηση του ανεπίσημου τίτλου. Οι νταμπλούχες έδειξαν ότι ανεβάζουν στροφές εν όψει της αρχής των αγωνιστικών τους υποχρεώσεων και αναμφίβολα ικανοποίησαν τον κόσμο που βρέθηκε στο γήπεδο.
Στο αγωνιστικό μέρος στο πρώτο σετ οι δύο ομάδες μπήκαν δυνατά και πήγαιναν μαζί στο σκορ με 10-10. Λίγο αργότερα οι «πράσινες» κατάφεραν να ξεκολλήσουν και να πάρουν προβάδισμα με 17-15 και τελικά κατέκτησαν το σετ με 25-19 κάνοντας το 1-0.
Το δεύτερο σετ κατακτήθηκε με μεγαλύτερη δυσκολία από τον Παναθηναϊκό αφού το ματς ξεκίνησε και οι δύο ομάδες ήταν και πάλι μαζί στο σκορ με 7-7. Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να πάρει προβάδισμα με 14-13 όμως οι «κιτρινόμαυρες» εκμεταλλεύτηκαν κάποια λάθη και τελικά γύρισαν το ματς σε 14-17. Το «τριφύλλι» ανέτρεψε άμεσα την κατάσταση παρότι βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο και γύρισε το σκορ σε 19-18 και εν συνεχεία σε 25-22.
Στο τρίτο και τελευταίο σετ ο ΠΑΟ πήρε προβάδισμα με 8-7 αλλά οι φιλοξενούμενες πήραν και πάλι το προβάδισμα στο 16-17 και έπειτα με 17-19. Παρόλα αυτά και πάλι ο Παναθηναϊκός είχε την απάντηση και γύρισε το ματς κατακτώντας το σετ με 25-22.
MVP του τουρνουά αναδείχτηκε η Μάρθα Ανθούλη και πήρε το βραβείο από τον Αντιπρόεδρο του Παναθηναϊκού, Δημήτρη Βρανόπουλο. Το τρόπαιο της κατάκτησης του τουρνουά έδωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου, Παναγιώτης Μαλακατές στην αρχηγό της ομάδας Αθηνά Παπαφωτίου.
Τα σετ: 25-19, 25-22, 25-23
Παναθηναϊκός (Γκάιτς): Χατζηευστρατιάδου 9 (4/9 επ., 2 μπλοκ, 3 άσοι), Ίβκοβιτς, Ανάε 10 (9/26 επ. , 1 μπλοκ), Νικολογιάννη, Γκρόθες 7 (6/11 επ., 1μπλοκ), Παπαφωτίου 4 (3 μπλοκ, 1 άσος), Ανθούλη 13 (6/25 επ., 3 μπλοκ, 4 άσοι), Πολίτη, Ρόγκα (λ) (68% υπ.-26% αρ.), Μεταξά, Μερκούρη, Μέντιτς 10 (6/12 επ., 3 μπλοκ, 1 άσος)
ΑΕΚ (Αρσενιάδης): Νότη, Αρτακιανού (λ) (63%-32% αρ.), Νίζετικ 9 (9/34 επ.), Σακαλέρου, Διάλλα 3 (2 μπλοκ), Μελέτη , Καλαντάντζε 6 (5/9 επ., 1 άσος), Ξηντάρα, Βλαχάκη 9 (8/20 επ., 1 άσος), Κωνσταντινίδου 4 (2/4 επ., 2 μπλοκ), Καλντερόν, Αναγνώστου , Σίλβα 12 (8/24 επ., 3 μπλοκ, 1 άσος), Κιλίκοβα 8 (5/9επ., 1 άσος, 2 μπλοκ)
Το 2/2 έκανε στο πρωτάθλημα της Α1 Μπάσκετ Γυναικών ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επιβλήθηκε της Δάφνης Αγίου Δημητρίου στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» με 75-67.
Οι «πράσινες» για ένα δεκάλεπτο συνάντησαν σθεναρή αντίσταση από την ομάδα του Μπραχαμίου, όμως ανεβάζοντας σταδιακά την απόδοσή τους κατάφεραν να «χτίσουν» μία διαφορά ασφαλείας και να φτάσουν στη δεύτερη διαδοχική τους νίκη στο πρωτάθλημα, παρά την αξιόλογη εμφάνιση της Δάφνης.
Κορυφαίες για την ομάδα της Ελένης Καπογιάννη ήταν οι Πηνελόπη Παυλοπούλου (14π.), Τσάστιτι Ριντ (14π), Έμιλυ Πότερ (16π.) και Αρίκα Κάρτερ (17π).
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Κάρτερ, Σωτηρίου, Ριντ και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε για τη Δάφνη ήταν οι Γκρίτζα, Μόρις, Ουέλς, Σπαθάρου και Λούνα.
Το γρήγορο προβάδισμα του Παναθηναϊκού (8-5) έπειτα από τριάμισι λεπτά στην πρώτη περίοδο, διαδέχτηκε ένα σερί 2-10 για τις φιλοξενούμενες, που προηγήθηκαν με 10-15 στα μέσα της πρώτης περιόδου. Οι «πράσινες» αντέδρασαν και με τις Ριντ και Κάρτερ να οδηγούν στην επίθεση ισοφάρισαν 17-17 δύο λεπτά πριν το τέλος του πρώτου δεκαλέπτου. Ωστόσο στο χρόνο που απέμεινε η Δάφνη παρουσίασε καλύτερο πρόσωπο κλείνοντας την περίοδο στο +1 (19-20).
Στο δεύτερο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός ανέβασε σταδιακά την απόδοση του και στις δύο πλευρές του παρκέ. Η Σωτηρίου έδωσε προβάδισμα στο «τριφύλλι» μετά από ώρα (23-22 στο 14’), το οποίο διατήρησε το «τριφύλλι» και στην εξέλιξη της περιόδου. Ωστόσο η μαχητικότητα της Δάφνης ήταν τέτοια που δεν επέτρεψε στις «πράσινες» να χτίσουν ασφαλή διαφορά, κλείνοντας έτσι το πρώτο ημίχρονο όντας στο +4 (38-33), με την τριάδα των Ριντ, Κάρτερ και Πότερ να «οδηγούν».
Στο τρίτο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκό μπήκε με μεγαλύτερη συγκέντρωση και αυξημένη ενέργεια. Έτσι στο 22’ κατάφερε να φτάσει για πρώτη φορά σε διψήφια διαφορά (+10, 46-36). Από εκείνο το σημείο και έπειτα οι «πράσινες» έλεγξαν τον ρυθμό του αγώνα, καταφέρνοντας να ολοκληρώσουν το τρίτο δεκάλεπτο στο +9 (55-46).
Στο τέταρτο δεκάλεπτο οι γηπεδούχες διατήρησαν το +9 που είχαν από το τέλος της τρίτης περιόδου (60-51 στο 33’), με τον ρυθμό του αγώνα να έχει πέσει. Ο Παναθηναϊκός κατάφερε να ανοίξει τη διαφορά ακόμα και στο +14 (69-55 στο 35’) και από εκείνο το σημείο και έπειτα δεν δυσκολεύτηκε να φτάσει στη νίκη με 75-67 παρά την προσπάθεια της Δάφνης να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την αναμέτρηση.
Τα δεκάλεπτα: 19-20, 38-34, 55-46, 75-67
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 14, Ζιάκα, Παυλοπούλου 14 (1), Πότερ 16 (1), Σωτηρίου 9 (1), Μπάτσιου, Μπουντούρη, Αλεξανδρή 2, Φελούρη, Κάρτερ 17 (3), Θεοδωρομανωλάκη και Χαιριστανίδου 3.
Δάφνη Αγίου Δημητρίου (Μπουμπούς): Κάραλη, Λούνα 17, Πανούση, Σπαθάρου 17, Παγώνη 6,Μέμινι, Γουελς 12, Οικονομάκη Ζ., Οικονομάκη Κ. 1, Μόρις 6 και Γκρίτζα 8.
Με τα παιχνίδια της 2ης αγωνιστικής συνεχίζεται σήμερα το πρωτάθλημα της Α1 Μπάσκετ Γυναικών, εκεί όπου ο Παναθηναϊκός θα έρθει αντιμέτωπος εντός έδρας με τη Δάφνη Αγίου Δημήτριου (14:30, PAO TV).
Το «τριφύλλι» φιλοξενεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» την ομάδα του Μπραχαμίου, με στόχο τη νίκη που θα το διατηρήσει στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα, με το απόλυτο των δύο νικών σε ισάριθμα παιχνίδια.
Στην πρεμιέρα της Α1 οι «πράσινες» επικράτησαν σχετικά εύκολα εκτός έδρας του ΠΑΣ Γιάννινα και σήμερα καλούνται να πραγματοποιήσουν μία καλύτερη εμφάνιση, βγάζοντας στο παρκέ ακόμα περισσότερα στοιχεία από αυτά που δουλεύουν σε καθημερινή βάση στις προπονήσεις υπό τις οδηγίες της Ελένης Καπογιάννη και των συνεργατών της.
Μάλιστα ο βαθμός ετοιμότητας των κοριτσιών του Παναθηναϊκού γίνεται ακόμα πιο σημαντικός από τη στιγμή που πλησιάζει η πρώτη επίσημη ευρωπαϊκή αναμέτρηση για το EuroCup, στις 27 Οκτωβρίου στην έδρα της Λούμπλιν, στην Πολωνία.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Ραχιώτης, Φραγκούλη και Χριστοδουλάκης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Μπάσκετ Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ο Παναθηναϊκός μετά την ευρωπαϊκή νίκη στο Challenge Cup, έδωσε ένα φιλικό ματς με την Κηφισιά ενόψει της ρεβάνς με τη Σπάρτακ στο ΟΑΚΑ (19/10, 18:30).
Οι «πράσινοι» επικράτησαν με 3-1 σετ στο Ζηρίνειο σε ένα δυνατό φιλικό κόντρα σε έναν ανταγωνιστικό αντίπαλο.
Στο πρώτο σετ του αγώνα ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε πιέζοντας με το σερβίς του και έχοντας αποτελεσματικό μπλοκ προηγήθηκε 12-5 αλλά η Κηφισιά κατάφερε να μειώσει σε 13-11. Ο ΠΑΟ εκμεταλλεύτηκε λάθη του αντιπάλου και έκανε το 19-14. Οι γηπεδούχοι πλησίασαν στο 23-21 αλλά ο Παναθηναϊκός έκανε το 1-0 (25-22).
Αμφίρροπο ήταν το δεύτερο σετ με τις δύο ομάδες να εναλλάσσονται στο προβάδισμα. Οι «κυανόλευκοι» ήταν αυτοί που πήραν διαφορά τριών πόντων 14-11. Η Κηφισιά έμεινε μπροστά μέχρι το 22-19, όμως με τον Πετρέα στο σερβίς ο Παναθηναϊκός έτρεξε εντυπωσιακό σερί 6-0 παίρνοντας το σετ με 25-22 (2-0).
Δυνατές «μάχες» στο φιλέ έγιναν και στο τρίτο σετ με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν χέρι-χέρι μέχρι τα μισά της διαδρομής 14-14. Η Κηφισιά πίεσε την υποδοχή των πράσινων και 22-19. Το «τριφύλλι» προσπάθησε να επιστρέψει όμως οι γηπεδούχοι έκαναν το 2-1 (25-22).
Στο τέταρτο σετ οι ομάδες βρέθηκαν μαζί στο 11-11, ο Παναθηναϊκός όμως «πάτησε γκάζι» και πήρε διαφορά ασφαλείας κλείνοντας το σετ με 25-15.
Τα σετ: 25-22, 25-22, 22-25, 25-15.
Η διακύμανση του αγώνα:
1ο σετ: 8- 4, 16- 13, 21- 17, 25-22
2ο σετ: 7- 8, 13- 16, 19- 21, 25-22
3ο σετ: 8- 6, 15- 16, 18- 21, 22-25
4ο σετ: 6- 8, 16- 13, 21- 14, 25-15
Παναθηναϊκός (Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 14 (12/22 επ., 2 άσσους), Πετρέας 10 (3/9 επ., 3 άσσους, 4 μπλοκ), Γιάκομπσεν 2 (1/3 επ., 1 μπλοκ), Μπάσης, Ζήσης (λ, 47% υπ- 21%αρ.), Μάρκου 4 (4/8 επ.), Ρανγκέλ 18 (11/17 επ., 1 άσσος, 6 μπλοκ), Φράγκος 8 (7/13 επ., 1 άσσος), Κωστόπουλος 5 (3/5 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Ερνάντεζ 12 (12/16 επ.)
Κηφισιά (Χριστοφιδέλης): Οκοσόναβιτς 21 (19/33 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Κοσμάς (λ, 100% υπ.), Στιβαχτής, Ρικάρντο 12 (8/12 επ., 2 άσσους, 2 μπλοκ), Παπαδόπουλος, Φιλιππακόπουλος 3 (2/7 επ., 1 μπλοκ), Σπιλιώτης, Μορέιρα 8 (5/11 επ., 3 μπλοκ), Τσάβερς 15 (12/22 επ., 3 άσσους), Κοντοστάθης (λ, 30% υπ-5%αρ.).
Θετικά δείγματα γραφής έδειξε σε ένα ακόμα φιλικό ματς η ανδρική ομάδα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού που έπαιξε με ομάδα της μεγάλης κατηγορίας.
Ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για το προπονητή, Απόστολο Μπελτσίδη να δοκιμάσει όσα έχει δουλέψει με τους παίκτες του από την έναρξη της προετοιμασίας.
Οι «πράσινοι» άνοιξαν το σκορ στο 2΄ με τον Κρασώνη για να ισοφαρίσουν οι γηπεδούχοι τρία λεπτά αργότερα. Στο 8΄ ο Σχοινάς έκανε το 1-2 και ο Κωνσταντίνου το 1-3 στο 22’.
Οι γηπεδούχοι μείωσαν στο 29’ σε 2-3 και για να σκοράρει εκ νέου ο Σχοινάς στο 35’ σε 2-4. Οι γηπεδούχοι κατάφεραν να φέρουν το ματς στα ίσα στα τελευταία λεπτά.
Η τεχνική ηγεσία του «τριφυλλιού» είχε την ευκαιρία να τσεκάρει την αγωνιστική κατάσταση των παικτών του και παρότι υπήρχαν και λίγες απουσίες η ομάδα στάθηκε με αξιοπρέπεια.
Στον τελικό του 4ου τουρνουά «Ιωάννης Μαλακατές» βρίσκεται η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, καθώς επιβλήθηκε με 3-0 σετ του Ηλυσιακού στο δεύτερο χρονικά ημιτελικού του φιλικού τουρνουά.
Ο Μπράνκο Γκάιτς έδωσε χρόνο συμμετοχής σε όλες τις παίκτριες που είχε διαθέσιμες, δοκίμασε διάφορα σχήματα και έβγαλε τα συμπεράσματά του ενόψει της έναρξης των επίσημων αγωνιστικών υποχρεώσεων.
Πλέον αύριο (16/10, 17:00) τα «φίνα κορίτσια» θα αντιμετωπίσουν στον τελικό του τουρνουά την ΑΕΚ, που νωρίτερα είχε επικρατήσει της Θέτιδας Βούλας, στον πρώτο χρονικό ημιτελικό.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε καλύτερα στο πρώτο σετ και αφού πήρε προβάδισμα με 11-7, διατήρησε σταθερό το ρυθμό του και έφτασε στο 19-14. Οι «πράσινες» δεν δυσκολεύτηκαν να κάνουν το 25-19 και να κατακτήσουν το πρώτο σετ.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε κοιμισμένος και ο Ηλυσιακός προηγήθηκε με 1-4. Οι «πράσινες» γρήγορα ανέβασαν στροφές, προσπέρασαν με 13-12 και από εκείνο το σημείο και έπειτα δεν κοίταξαν ποτέ πίσω στο σκορ. Έτσι το «τριφύλλι» προηγήθηκε με 20-16 και στη συνέχεια καθάρισε και το δεύτερο σετ με 25-21.
Καλή ήταν η εκκίνηση του Ηλυσιακού και στο τρίτο σετ όπου προηγήθηκε με 4-7 και μάλιστα διατήρησε το προβάδισμά του και στη συνέχεια (12-15). Οι «πράσινες» βελτίωσαν βασικούς τομείς του παιχνιδιού, όπως το σερβίς και με άσσο της Ανάε ισοφάρισαν σε 17-17. Ο Παναθηναϊκός προσπέρασε με 20-19, μπαίνοντας στην τελική ευθεία του σετ και με συνεχόμενους άσσους η Παπαφωτίου συνέβαλε στο να φτάσει το «τριφύλλι» στο 25-23, να πάρει το τρίτο σετ και τη νίκη με 3-0 σετ.
Τα σετ: 3-0 (25-19, 25-21, 25-23)
Παναθηναϊκός Α.Ο. (Μπράνκο Γκάιτς): Χατζηευστρατιάδου 12 (7/15 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ), Ίβκοβιτς 3 (1/7 επ., 2 μπλοκ), Ανάε 12 (7/22επ., 3 άσσους 2 μπλοκ), Νικολογιάννη 12 (10/22 επ., 3 άσσους, 1 μπλοκ), Παπαφωτίου 2 (2 άσσους), Ανθούλη 14 (13/24 επ., 1 άσσος), Πολίτη (λ, 80% υπ- 40% αρ.), Ρόγκα (λ, 80% υπ-60% αρ.), Μεταξά 5 (2/5 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ).
Ηλυσιακός (Κάταλιν Κις): Σαμπάτη, (λ, 61% υπ-33% αρ.), Κασδοβασίλη 2 (2/6 επ.), Πενέ 6 (6/19επ.), Μπέντα 2 (2/2 επ.), Μπορχάνη 8 (8/28 επ.), Ράντοβιτς 8 (6/13 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Αργυρίου 12 (7/12 επ., 5 μπλοκ)
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τη δεύτερη νίκη του σε ισάριθμες αγωνιστικές πέτυχε στο πρωτάθλημα της Α1 πόλο για τον Α' Όμιλο ο Παναθηναϊκός επικρατώντας του Εθνικού με 10-8.
Οι «πράσινοι» έχοντας ως απόλυτο πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Σγουρίδη που πέτυχε τέσσερα τέρματα, ήταν ψύχραιμοι στα κρίσιμα σημεία, κράτησαν σε υψηλά επίπεδα την συγκέντρωσή τους όταν η ομάδα του Πειραιά κατάφερε να προσπεράσει στο σκορ και έτσι πήραν τους τρεις βαθμούς, γράφοντας το 2/2 στο πρωτάθλημα.
Αποθεώθηκαν από τους περίπου 150 φιλάθλους του Παναθηναϊκού που βρέθηκαν στον κολυμβητήριου του Γουδή οι παίκτες του Δημήτρη Μάζη.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα παίζοντας σκληρά στην άμυνα και εύστοχα στην επίθεση και έτσι πήρε το προβάδισμα με 2-0 ύστερα από γκολ των Τζελάτη και Κανδανολέων. Ο Εθνικός στην τελευταία επίθεση του πρώτου οκταλέπτου κατάφερε να σκοράρει με τον Τεσάνοβιτς, μειώνοντας σε 2-1.
Ο Παπαδόγκωνας πολύ γρήγορα στο δεύτερο οκτάλεπτο ισοφάρισε σε 2-2 για τον Εθνικό, για να απαντήσει ο Τόττης και να δώσει εκ νέου του προβάδισμα στον Παναθηναϊκό με 3-2, ενώ απέμεναν 5:47 για το ημίχρονο. Το «τριφύλλι» πήρε και πάλι προβάδισμα δύο τερμάτων αφού ο Χατζηγούλας με γκολ από την περιφέρεια έγραψε το 4-2, την ώρα που ο Ριστίσεβιτς είχε πολλές αποκρούσεις στο ενεργητικό του. Ο Σέρβος τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού νικήθηκε σε φάση με παίκτη λιγότερο από τον Μπεριστιάνο, που έκανε το 4-3.
Με πέναλτι του Κατσαγούνου ο Εθνικός ισοφάρισε σε 4-4, νωρίς στην τρίτη περίοδο. Η απάντηση του Παναθηναϊκού ήρθε σε γκολ με παίκτη παραπάνω, ύστερα από ωραίο γυριστό σουτ του Σγουρίδη, που έκανε το 5-4. Με τον ίδιο τρόπο ο Τεσάνοβιτς ισοφάρισε (5-5) στην αμέσως επόμενη επίθεση, αφού η «πράσινη» άμυνα πιάστηκε «κοιμώμενη», ενώ ο Εθνικός πήρε προβάδισμα για πρώτη φορά στο ματς με 5-6 με σκόρερ τον Βιτέλα. Ο Αλβέρτης από την περιφέρεια ισοφάρισε σε 6-6, ενώ απέμεναν 2:30 για το τέλος του οκταλέπτου. Ο Άντζιτς αστόχησε σε πέναλτι, όμως ο Μαυροβούνιος σκόραρε στην επόμενη επίθεση για το 7-6 της τρίτης περιόδου.
Το γκολ στο τέταρτο οκτάλεπτο καθυστέρησε, όμως ήρθε για τον Παναθηναϊκό και μάλιστα δύο φορές από τον Σγουρίδη, που ευστόχησε σε εκτέλεση πέναλτι για το 8-6 και σκόραρε από θέση φουνταριστού για το 9-6, απομένοντας λιγότερο από πέντε λεπτά για το τέλος του συναρπαστικού αγώνα. Ο Εθνικός μείωσε σε 9-7, αλλά και πάλι ο Σγουρίδης με τρομερό γυριστό από μακριά ανέβασε και πάλι τη διαφορά του σκορ στα τρία γκολ, πετυχαίνοντας το 10-7. Ο Βιτέλας μείωσε για τους φιλοξενούμενους σε 10-8, δύο περίπου λεπτά πριν το τέλος του αγώνα. Στο χρόνο που απέμενε ο Παναθηναϊκός έπαιξε με το χρόνο, αστόχησε σε πέναλτι με τον Αλβέρτη και έτσι το 10-8 έμεινε μέχρι το τέλος.
Τα οκτάλεπτα: 2-1, 2-2, 3-3, 3-2
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Τζελάτης 1, Κανδανολέων 1, Σιαμάς Γ., Δευτεραίος, Τόττης 1, Άντζιτς 1, Σγουρίδης 4, Χατζηγούλας 1, Δερμιτζάκης, Σιαμάς Π., Αλβέρτης 1, Βασιλάκης, Σιαμάς Χρ., Ζερβουδάκης.
ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ (Φάνης Κουντουδιός): Γρηγοριάδης, Κατσαγούνος 1, Ιωάννου, Τεσάνοβιτς 2, Θεοδόσης – Παπαλουκάς, Παπαδόγκωνας 2, Βιτέλας 2, Πρωτοψάλτης, Μπεριστιάνος 1, Μαθιόπουλος, Λαδάς, Δροσόπουλος, Βαλλιανάτος, Ζωγράφος.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Χρήστο Κατραντζή, για τη νέα αγωνιστική περίοδο ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, διατηρώντας στο έμψυχο δυναμικό του τον Έλληνα κολυμβητή.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Χρήστο Κατραντζή για το κολυμβητικό τμήμα για την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.
Σε μια σπουδαία ανανέωση προxώρησε ο Παναθηναϊκός για το κολυμβητικό τμήμα και διατηρεί τον Κατραντζή με το «τριφύλλι» στο σκουφάκι και φέτος.
Ο σπουδαίος «πράσινος» αθλητής θα συνεχίσει και φέτος να πρωταγωνιστεί με τα πράσινα χρώματα. Τη χρονιά που πέρασε ο Κατραντζής ήταν πρώτος στα Βενιζέλεια και στο Καρπενήσι ενώ στην Αλεξανδρούπολη ο Κατραντζής έσπασε το Παναθηναϊκό ρεκόρ στα 50μ. ελεύθερο. Επίσης ο Κατραντζής πήρε το χάλκινο μετάλλιο στα 100μ. ελεύθερο στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα σπάζοντας και το ρεκόρ Συλλόγου.
Σε δήλωση του στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟ ο Χρήστος Κατραντζής ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να αποτελώ μέλος της κολυμβητικής οικογένειας του Παναθηναϊκού. Το τμήμα δείχνει ότι βρίσκεται συνεχώς σε ανοδική πορεία και ασφαλώς η φετινή χρονιά θέλω να μας βρει ακόμα ψηλότερα με μετάλλια και ρεκόρ».
Τον Δημήτρη Τσαλιαγκό απέκτησε ο Παναθηναϊκός, ενισχύοντας έτσι ακόμα περισσότερο την ομάδα κολύμβησης με έναν αθλητή που θα αγωνίζεται στα 50μ., 100μ. και 200μ. πρόσθιο.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Δημήτρη Τσαλιαγκό για το κολυμβητικό τμήμα την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.
Σε μια σημαντική μεταγραφική προσθήκη προχώρησε ο Παναθηναϊκός για το κολυμβητικό του τμήμα αφού ενέταξε έναν αξιόλογο αθλητή στις τάξεις του.
Ο Δημήτρης Τσαλιαγκός πλέον θα ενισχύσει το «τριφύλλι» και είναι ένας κολυμβητής που πέφτει στα 50μ., 100μ. και 200μ. πρόσθιο.
Πρόκειται για έναν αθλητή που ήταν στο ΑΣΚ Ντέρη από τις πρωταγωνιστικές κατηγορίες και ξεχωρίζει η πρόσφατη παρουσία του στο Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα εφήβων που έγινε στη Ρώμη το 2021. Επιπλέον είχε λάβει μέρος και στην πρόσφατη Γυμνασιάδα.
Σε δήλωση του στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟ ο Τσαλιαγκός ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι πλέον στην οικογένεια του Παναθηναϊκού και θα συνεισφέρω από την πλευρά μου. Ο Παναθηναϊκός είναι ένας εμβληματικός Σύλλογος στην κολύμβηση και σίγουρα είναι μεγάλη η τιμή μου θα είμαι μέλος της ομάδας και θα παλέψω για το καλύτερο δυνατό».
Σαν σήμερα το 1980 έφυγε από τη ζωή ο Απόστολος Νικολαΐδης και ο Παναθηναϊκός Α.Ο. δεν ξέχασε έναν από τους σημαντικότερους ανθρώπους της ιστορίας του, που συνέβαλε στη γιγάντωση του μεγαλύτερου συλλόγου της Ελλάδας.
Ημέρα μνήμης είναι η σημερινή για όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού, αφού σαν σήμερα το 1980 έφυγε από την ζωή ο τεράστιος Απόστολος Νικολαϊδης και ο Σύλλογος δεν ξεχνά μια από τις σημαντικότερες μορφές του.
«Και οι γίγαντες πέφτουν. Και οι Διογένηδες λυγίζουν. Και οι λεβέντες κι όλοι οι μεγάλοι και τρανοί πεθαίνουν… Έφυγε ο μέγιστος του ελληνικού αθλητισμού, Απόστολος Νικολαΐδης. Η μεγαλύτερη μορφή και φυσιογνωμία αθλητού και αθλητικού παράγοντα δεν υπάρχει πια» έγραφε η Αθλητική Ηχώ για το χαμό του ανθρώπου που έδωσε όλη τη ζωή για το «τριφύλλι» ως αθλητής και ως παράγοντας, αφήνοντας τεράστιο έργο.
Τη σωρό του μεγάλου ηγέτη του Παναθηναϊκού στην νεκρώσιμη ακολουθία, είχαν πάρει στους ώμους τους οι αθλητές των «πρασίνων» Οικονομόπουλος, Καμάρας, Αντωνιάδης, Ζαχαρόπουλος (στίβος), Γεωργαντής, Ηλιόπουλος (βόλεϊ), Γκάρος, Καλογερόπουλος (μπάσκετ). Μια εβδομάδα μετά το θάνατο του το ΔΣ του συλλόγου έδωσε το όνομα του στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας.
Ο γεννημένος στη Φιλιππούπολη της Βουλγαρίας, Νικολαΐδης, εντάχθηκε στον Παναθηναϊκό το 1914 και εκ τότε τον υπηρέτησε μέχρι το τέλος της ζωής του. Τεράστιος πολυαθλητής, με σπουδαίες επιδόσεις στο ποδόσφαιρο, τον στίβο, το μπάσκετ και το βόλεϊ. Στην πορεία, διετέλεσε προπονητής, πρόεδρος της ΕΠΟ, του ΣΕΓΑΣ και του Παναθηναϊκού. Επί των ημερών του το «τριφύλλι» έφθανε τα 20 τμήματα εκ των οποίων τα περισσότερα έκαναν πρωταθλητισμό. Άλλωστε ο «πατριάρχης» πίστευε ότι ο σύλλογος μεγαλώνει, όσο αυξάνονται τα τμήματα που διέθετε και αφιέρωσε όλη του την ζωή στον ΠΑΟ.