Ερασιτέχνης

Φοβερός Παναθηναϊκός ξέρανε τον ΠΑΟΚ και έκανε το 2/2

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2022 18:44

Σπουδαία νίκη πήρε ο Παναθηναϊκός για τη 2η αγωνιστική της Volley League Ανδρών επικρατώντας του ΠΑΟΚ εντός έδρας με 3-1 σετ.

Σε ένα παιχνίδι όπου όλα τα σετ κρίθηκαν στις λεπτομέρειες, οι «πράσινοι» είχαν την ουσία και πολλούς διαφορετικούς πρωταγωνιστές κατά τη διάρκεια του αγώνα, καταφέρνοντας να πάρουν τη νίκη και μάλιστα χωρίς βαθμολογικές απώλειες!

Πρωταγωνιστές για το «τριφύλλι» ήταν οι Φερνάντο Ερνάντεζ και Γίρι Κοβάρ, ενώ σημαντική συνεισφορά είχε και ο νεαρός λίμπερο Ξενοφώντας Γκουρμουσάς, που αντικατέστησε τον απόντα Δημήτρη Ζήση!

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τους Πετρέα, Ερνάντεζ, Κόβαρ, Φράγκο, Γιάκομπσεν και Γκρουμούσα.

Οι «πράσινοι» με τρεις συνεχόμενους άσσους του Ράπτη έμειναν πίσω στο σκορ με 2-6, αναγκάζοντας έτσι τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει πολύ νωρίς το πρώτο του τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός ξαναμπήκε στο παιχνίδι, αφού βελτίωσε το σερβίς του αλλά και τα ποσοστά τους στην επίθεση, ισοφαρίζοντας σε 11-11 με άσσο του Γιάκομπσεν. Οι γηπεδούχοι πήραν το μομέντουμ και με κορυφαίο τον Κοβάρ προσπέρασαν με 14-12, ενώ μπήκαν στην τελική ευθεία του σετ προηγούμενοι με 20-19. Οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν πόντο-πόντο στο πρώτο σετ (24-24), όμως ο Παναθηναϊκός ήταν καλύτερος στις λεπτομέρειες και ύστερα από τρομερή άμυνα του Γκρουμούσα και μπλοκ από Ρανγκέλ και Γιάκομπσεν πήρε το πρώτο σετ με 31-29.

Ο ΠΑΟΚ ξεκίνησε και πάλι καλύτερα από τον Παναθηναϊκό στο δεύτερο σετ παίρνοντας προβάδισμα με 3-6. Ξανά όμως οι «πράσινοι» αντέδρασαν και δίνοντας μπάλες στον Ερνάντεζ κατάφεραν να προσπεράσουν με 9-8, αφού ο Κουβανός είχε εξαιρετικά χτυπήματα. Οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν πόντο-πόντο στο επίσης ανταγωνιστικό δεύτερο σετ, μέχρι και πάλι ο Ερνάντεζ να «γράψει» το 17-15, με ένα τρομερό χτύπημα στη μεγάλη διαγώνιο. Η απάντηση του «δικεφάλου» ήρθε με σερί 4-0 που έκλεισε με άσσο του Ράπτη για το 17-19, με αποτέλεσμα ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος να καλέσει τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός δεν άφησε το σετ, ισοφαρίζοντας άμεσα σε 19-19, θυμίζοντας εν πολλοίς την εξέλιξη του πρώτου σετ. Μία κακή υποδοχή, οδήγησε σε λάθος πάσα τον Γιάκομπσεν με αποτέλεσμα οι φιλοξενούμενοι να προηγηθούν με 21-23 και να πάρουν το δεύτερο σετ διαμορφώνοντας το 23-25.

Ο Παναθηναϊκός ανέβασε στροφές στο τρίτο σετ και αφού προηγήθηκε με 3-0, συνέχισε στον ίδιο ρυθμό αυξάνοντας τη διαφορά του στο 11-8. Οι «πράσινοι» είχαν βάλει στην εξίσωση της επίθεσής τους και τον Φράγκο και αυτό μοιραία έφερε το 14-10, αναγκάζοντας τον τεχνικό του «δικεφάλου» να καλέσει το δεύτερο τάιμ άουτ που είχε στη διάθεσή του. Οι γηπεδούχοι συνέχισαν να ελέγχουν απόλυτα το σετ και αφού προηγήθηκαν με 18-12 και 21-16, «καθάρισαν» το τρίτο σετ με 25-21, παίρνοντας εκ νέου του προβάδισμα με 2-1, έχοντας προσθέσει πολυφωνία στην επίθεσή τους.

Όντας με την πλάτη στον τοίχο, ο ΠΑΟΚ πήρε τα ηνία του αγώνα στο τέταρτο σετ και μαζί το προβάδισμα με 4-7. Οι «πράσινοι» ισοφάρισαν σε 8-8, βάζοντας έτσι τέλος στη φούρια του ΠΑΟΚ, την ώρα που τα λάθη είχαν κάνει την εμφάνισή τους και στις δύο ομάδες, ίσως και εξαιτίας της κούρασης. Ένα ακόμη λάθος, αυτή τη φορά από τον Ερνάντεζ έβαλε και πάλι μπροστά τον ΠΑΟΚ με δύο πόντους (12-14), ενώ λίγο αργότερα ο «δικέφαλος» με συνεχόμενα μπλοκ του Γουόλς έφτασε ακόμα και στο 14-18! Ο Μπάσης πέρασε στο ματς και χάρη στα πολύ καλά σερβίς του Έλληνα κεντρικού ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε σε 18-18, ξαναμπαίνοντας στη διεκδίκηση του σετ. Από εκείνο το σημείο και μετά οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι-χέρι στο σκορ (24-24), που οδηγήθηκε με τη σειρά του πέραν των 25 πόντων. Κοβάρ και Ερνάντεζ και Γκρουμούσας συνέβαλαν τα μέγιστα με τον Παναθηναϊκό να φτάνει στο 28-26, να παίρνει το σετ και τη νίκη με 3-1 σετ.

Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 6 άσσους, 59 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 35 λάθη αντιπάλων και του ΠΑΟΚ προήλθαν από 7 άσσους, 50 επιθέσεις, 11 μπλοκ και 33 λάθη αντιπάλων. 

Τα σετ: 3-1 (31-29, 23-25, 25-21, 28-26)

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 17 (15/26 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 57% υπ. - 33% άριστες), Πετρέας 7 (5/10 επ., 2 μπλοκ), Γιάκομπσεν 1 (1 άσσος), Ρανγκέλ 8 (5/9 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Φράγκος 16 (14/25 επ., 2 άσσοι, 70% υπ. - 40% άριστες), Ερνάντεζ 22 (20/36 επ., 2 μπλοκ) / Γκρουμούσας (λ, 42% υπ. - 19% άριστες), Μπάσης 1 (1 άσσος).

Π.Α.Ο.Κ. (Γιόσκο Μιλενκόσκι): Γιόρνα 13 (11/22 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 43% υπ. - 24% άριστες), Κόστα 11 (9/12 επ., 2 μπλοκ), Γουόλς 4 (1/1 επ., 3 μπλοκ), Βουλκίδης 4 (2/6 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Ράπτης 11 (5/9 επ., 5 άσσοι, 1 μπλοκ, 36% υπ. - 18% άριστες), Βαν Ντε Ντρις 18 (17/34 επ., 1 μπλοκ) / Κοκκινάκης (λ, 70% υπ. - 45% αριστες), Σωτηρίου 3 (2/4 επ., 1 μπλοκ, 64% υπ. - 29% άριστες), Γάτσης, Τακουρίδης 4 (3/3 επ., 1 μπλοκ).

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρώτη ήττα για τον Παναθηναϊκό

ΠΟΛΟ Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2022 18:04

Την πρώτη του ήττα στο πρωτάθλημα γνώρισε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος ηττήθηκε από τον Ολυμπιακό με 20-5, στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Α1 Πόλο Ανδρών.

Το «τριφύλλι» σε ένα ματς όπου υπήρχε εμφανής διαφορά δυναμικότητας δεν κατάφερε να είναι ανταγωνιστικό γνωρίζοντας έτσι εύκολα την ήττα.

Οι «πράσινοι» δεν ξεκίνησαν δυνατά στο ματς και αφού έμειναν πίσω στο σκορ με 3-0, στα μέσα του πρώτου οκταλέπτου, ολοκλήρωσαν το πρώτο οκτάλεπτο όντας πίσω με 4-0. Το πρώτο γκολ του Παναθηναϊκού ήρθε στο δεύτερο οκτάλεπτο, όταν ο Δερμιτζάκης μείωσε σε 5-1 στα μέσα της περιόδου, αλλά το «τριφύλλι» είδε τους «ερυθρόλευκους» να απαντούν με τέσσερα γκολ για το 9-1 στο ημίχρονο του αγώνα.

Στο τρίτο οκτάλεπτο ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, χωρίς όμως να αλλάζει η εικόνα του. Οι «ερυθρόλευκοι» στο τέλος του τρίτου οκταλέπτου προηγήθηκαν με 13-1, ενώ ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τους «πράσινους» να γνωρίζουν την ήττα με 20-5.

Τα οκτάλεπτα: 4-0, 5-1, 4-0, 7-4

Ολυμπιακός (Ιγκόρ Μιλάνοβιτς): Μπίγιατς, Δήμου, Βάμος 2, Γενηδουνιάς 2, Φουντούλης 6, Γούβης 1, Δερβίσης 3, Γραμματικός, Μουρίκης 3, Κολόμβος 3, Παπαναστασίου, Δαμίγος, Γκίλλας, Λιαντζίρης.

Παναθηναϊκός (Δημήτρης Μάζης): Ριστίσεβιτς, Τζελάτης, Κανδανολέων, Γ. Σιαμάς, Δευτεραίος, Τόττης 2, Άντζιτς, Σγουρίδης 1, Χατζηγούλας, Δερμιτζάκης 1, Σιαμάς Π., Αλβέρτης, Κρατημένος, Χρ. Σιαμάς 1, Ζερβουδάκης.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ξεκίνημα με νίκη για τα κορίτσια του πινγκ πονγκ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2022 16:29

Το γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού πήρε τη νίκη στην επίσημη έναρξη των αγωνιστικών του υποχρεώσεων αφού επιβλήθηκε της ΧΑΝΘ με 4-1.

Οι «πράσινες» με κεκτημένη ταχύτητα από τις ευρωπαϊκές τους επιτυχίες πήραν την πρώτη τους νίκη στη Φλώρινα και ετοιμάζονται να δώσουν το δεύτερο παιχνίδι τους κόντρα στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης.

Αναλυτικά οι αγώνες:

Τόλιου-Κουλιούρη 3-0 (11-7, 11-2, 11-3)

Αρτσέτου-Σοφρά 0-3 (4-11, 3-11, 13-15)

Παρίδη-Τζαρίδου 3-0 (11-7, 11-6, 11-8)

Τόλιου-Σοφρά 3-0 (11-5, 11-8, 11-5)

Παρίδη-Κουλιούρη 3-0 (11-9, 11-7, 11-3)

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συνέχισε με νίκη το «πράσινο» πινγκ πονγκ

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2022 15:05

Το ανδρικό τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού επικράτησε χτες το απόγευμα του ΑΣ Πέρα στο ΣΕΦ και σήμερα το πρωί νίκησε στην Πάτρα τον ΓΑΣ Ελευσίνας!

Οι «πράσινοι» συνέχισαν με νίκη την έναρξη των επίσημων αγωνιστικών τους υποχρεώσεων και μετά τον ΑΣ Πέρα νίκησαν και τον ΓΑΣ Ελευσίνας. Το «τριφύλλι» επιβλήθηκε με 4-0 σήμερα, καθώς μετέβη στην πρωτεύουσα του νομού Αχαϊας και ακολουθεί το ματς με τον Ίφιτο Πατρών.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:

Περρής-Κ.Αγγελάκης  1-3 (12-10, 2-11, 6-11, 5-11)

Στάμου-Κ.Κωνσταντιονόπουλος 0-3 (3-11, 4-11, 0-11)

Στάμου-Ν.Αντωνιάδης 0-3 (7-11, 10-12, 8-11)

Πετρής-Κ.Κωνσταντινόπουλος 1-3 (5-11, 3-11, 11-6, 6-11)

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός: Ημέρα ντέρμπι για το «πράσινο» πόλο

ΠΟΛΟ Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2022 10:06

Τον Ολυμπιακό εκτός έδρας αντιμετωπίζει απόψε ο Παναθηναϊκός στο παιχνίδι που ξεχωρίζει από ολόκληρο το πρόγραμμα της 4ης αγωνιστικής της Α1 Πόλο Ανδρών (17:00, ΕΡΤ).

Οι «πράσινοι» μέχρι στιγμής έχουν δείξει τα αγωνιστικά βήματα προόδου που έχουν κάνει, αφού στα τρία παιχνίδια τα οποία έχουν προηγηθεί μετρούν δύο νίκες και μία ισοπαλία, όντας αήττητοι. Το «τριφύλλι» είναι το αουτσάιντερ του σημερινού αγώνα, απέναντι στον περσινό πρωταθλητή, ωστόσο οι παίκτες του Δημήτρη Μάζη θα «παλέψουν» για το καλύτερο δυνατό.

Οι Μαρία Δασκαλοπούλου και Γιάννης Αντζουλάκος θα είναι οι δύο διαιτητές που θα σφυρίξουν στο παιχνίδι.

Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Πόλο Ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παναθηναϊκός - Ολυμπιακός: Σεφτέ στο ντέρμπι θέλουν τα «φίνα κορίτσια»

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2022 09:24

Ημέρα ντέρμπι είναι η σημερινή για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος αντιμετωπίζει στο κλειστό του Αγίου Θωμά, στο Μαρούσι, τον Ολυμπιακό για την 2η αγωνιστική της Volley League Γυναικών (21:15, PAO TV).

Τα «φίνα κορίτσια» στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, την προηγούμενη εβδομάδα, κόντρα στον ΠΑΟΚ, δεν έδειξαν μεγάλο βαθμό ετοιμότητας, γνωρίζοντας την ήττα με 3-1 σετ. Σήμερα ωστόσο έχουν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να γυρίσουν το… διακόπτη και να πάρουν την πρώτη τους νίκη στο πρωτάθλημα απέναντι στον αιώνιο αντίπαλο τους. Μία νίκη πέραν των βαθμών που θα δώσει στις «πράσινες», θα συμβάλει φυσικά και στην τόνωση της ψυχολογίας ενόψει της συνέχειας!

Από τη μεριά του ο Ολυμπιακός, έρχεται στο Μαρούσι με τρεις βαθμούς από τη νίκη της πρώτης αγωνιστικής στο ντέρμπι με την ΑΕΚ και την ελπίδα να κάνει το 2/2 απέναντι στον περσινό νταμπλούχο Παναθηναϊκό!

Φυσικά οι παίκτριες του Μπράνκο Γκάιτς θα έχουν τη συμπαράσταση των οπαδών τους, που αναμένεται να δώσουν βροντερό παρών στο γήπεδο.

Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Κουτσούλας και Ράντσιου.

Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ: Ματς αποδείξεων χωρίς τον κόσμο του για το «τριφύλλι»

ΒΟΛΕΥ Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2022 09:04

Στη «μάχη» της 2ης αγωνιστικής της Volley League Ανδρών ρίχνεται απόψε ο Παναθηναϊκός, φιλοξενώντας στο κλειστό του Αγίου Θωμά, στο Μαρούσι, τον φιλόδοξο ΠΑΟΚ (16:30, PAO TV).

Οι «πράσινοι» μετά την εύκολη νίκη που πήραν στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος ενάντια στον ΟΦΗ, θέλουν να διπλασιάσουν τα θετικά αποτελέσματα, απέναντι σε έναν πολύ δύσκολο και φιλόδοξο αντίπαλο όπως ο «δικέφαλος».

Μάλιστα τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα για την ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου, αφού το παιχνίδι θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών λόγω της τιμωρίας της έδρας του «τριφυλλιού», που δε θα έχει την συμπαράσταση των φιλάθλων του!

Τα πρόσωπα του αγώνα είναι ο Βέλγος διαγώνιος του ΠΑΟΚ, Μπραμ Βαν ντε Ντρις και ο διεθνής ακραίος, Αλέξανδρος Ράπτης καθώς και ο Έλληνας κεντρικός του Παναθηναϊκού, Γιώργος Πετρέας. Οι δύο πρώτοι τον Μάιο πανηγύρισαν με τον Παναθηναϊκό την κατάκτηση του πρωταθλήματος και του Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς» και θα βρεθούν αντίπαλοι της παλιάς τους ομάδας. Πορεία αντίθετη είχε ο Πετρέας που από τον ΠΑΟΚ ενίσχυσε το κέντρο του Παναθηναϊκού και σε αυτό το ντέρμπι θα είναι οικοδεσπότης.

Σε 75 αγώνες πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός προηγείται στις νίκες 46-29. Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Γεροθόδωρος και Ονόπας.

Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πρεμιέρα με το «δεξί» για τους άνδρες του Παναθηναϊκού στο πινγκ πονγκ!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Σάββατο, 29 Οκτωβρίου 2022 01:12

Το τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού πέτυχε μια σπουδαία νίκη με 4-1 επί του ΑΣ Πέρα στο Νέο Φάληρο στην πρεμιέρα των αγωνιστικών του υποχρεώσεων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι «πράσινοι» πέτυχαν τη μεγάλη νίκη έχοντας τον Κώστα Αγγελάκη και πάλι στη σύνθεση τους ο οποίος επανήλθε από τραυματισμό και πέτυχε μάλιστα μεγάλη νίκη επί του Παντασάκ.

Αναλυτικά οι αγώνες:

Κ.Κωνσταντινόπουλος-Ρέουσεν  3-2 (11-9, 8-11, 8-11, 11-3, 11-5)

Αγγελάκης-Παντασάκ 3-1 (11-8, 15-17, 12-10, 11-9)

Κράστεφ-Δαμιάνης 3-0 (11-9, 11-9, 11-9)

Κ.Κωνσταντινόπουλος-Παντασάκ 1-3 (11-6, 13-15,10-12, 11-13)

Κράστεφ-Ρέουσεν 3-0 (11-6, 11-6, 16-14)

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γκρότες: «Ανυπομονούμε για το ματς με τον Ολυμπιακό»

ΒΟΛΕΥ Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου 2022 19:57

Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει τον Ολυμπιακό στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι για τη 2η αγωνιστική της Volley League Γυναικών (29/10, 21:15) και σε δηλώσεις της η Μάρετ Γκρότες τόνισε πως οι «πράσινες» είναι έτοιμες και… ανυπόμονες για το πρώτο ντέρμπι της σεζόν!

Αναλυτικά όσα είπε η Ολλανδέζα ακραία

«Το πρωτάθλημα φέτος είναι πολύ ανταγωνιστικό με περισσότερες καλές ομάδες. Κάθε μέρα δουλεύουμε σκληρά για να πετύχουμε τους στόχους μας. Είμαστε έτοιμες για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό και ανυπομονούμε. Επιτέλους θα αγωνιστούμε μπροστά στους φιλάθλους μας. Ελπίζω να σας δω όλους εκεί».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ιδανική πρεμιέρα με σούπερ άμυνα!

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2022 20:31

Ιδανικά ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του στο EuroCup Γυναικών ο Παναθηναϊκός, που επιβλήθηκε εκτός έδρας της Λουμπλίν με 38-51 για την 1η αγωνιστική του Α’ Ομίλου.

Οι «πράσινες» έχοντας ως κορυφαίες τις Τσάστιτι Ριντ (21π, 5ρ, 2ασ), Διονυσία Αλεξανδρή (10π, 3π, 3στ) και Πηνελόπη Παυλοπούλου (9π, 6ρ, 2ασ), μετά το πρώτο δεκάλεπτο ανέβασαν στροφές και με όπλο την εξαιρετική τους άμυνα έφτασαν σχετικά εύκολα στη νίκη, κόντρα στην πολωνική ομάδα.

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Κωτούλα, Θεοδωρομανωλάκη, Ριντ και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε για την Λουμπλίν ήταν οι Κλόουντεν, Κόσλα, Μακ, Στάνατσεβ και Τρέτσιακ.

Οι γηπεδούχες ήταν αυτές που ξεκίνησαν καλύτερα στον αγώνα καταφέρνοντας να πάρουν το προβάδισμα με 7-4, εκμεταλλευόμενες την αστοχία και τα λάθη των «πρασίνων», παρόλο την ενέργεια που έβγαζαν οι παίκτριες της Καπογιάννη στην άμυνα. Οι «πράσινες» έσφιξαν ακόμα περισσότερο την άμυνα τους και μέσα από αυτήν βρήκαν ρυθμό στην επίθεση, παίρνοντας το προβάδισμα με 7-8 (μετά το αρχικό 0-2) στο 8’. Το τέλος της πρώτης περιόδου βρήκε το «τριφύλλι» να διατηρεί βραχεία κεφαλή (9-11), με την Ριντ να έχει ήδη φτάσει τους 8 προσωπικούς πόντους.

Η καλή αμυντική συμπεριφορά του Παναθηναϊκού συνέχισε και στο δεύτερο δεκάλεπτο. Η πίεση στην μπάλα από την Αλεξανδρή είχε αποδιοργανώσει δημιουργικά την Λουμπλίν και η Ελληνίδα γκαρντ με τέσσερις συνεχόμενους πόντους έγραψε το 11-17 στο 15’. Το «τριφύλλι» κυριαρχούσε στο παρκέ και έτσι δεν άργησε η πρώτη διψήφια διαφορά για τις «πράσινες» (15-26) στο 18’. Το ημίχρονο ολοκληρώθηκε με τον Παναθηναϊκό να έχει πάρει διαφορά 13 πόντων (15-28), η μεγαλύτερη μέχρι εκείνη τη στιγμή στον αγώνα.

Ο Παναθηναϊκός δεν ξεκίνησε καλά επιθετικά στο τρίτο δεκάλεπτο, ωστόσο παρά τους δύο πόντους που είχε πετύχει, κατάφερε να διατηρήσει διψήφια διαφορά (20-30). Οι «πράσινες» γρήγορα «ξεκόλλησαν» και με σερί 0-8 μεγάλωσαν το προβάδισμά τους στο +18 (20-38) στο 27’. Κάπου εκεί οι «πράσινες» έδειξαν να χάνουν τη συγκέντρωσή τους, οι παίκτριες της Λουμπλίν το εκμεταλλεύτηκαν και ανοίγοντας τον ρυθμό μείωσαν σε 29-40, έχοντας μπει στα τελευταία δευτερόλεπτα της τρίτης περιόδου. Το τρίτο δεκάλεπτο ολοκληρώθηκε με το «τριφύλλι» στο +13 (30-43).

Οι «πράσινες» έμειναν και πάλι χαμηλά στο σκοράρισμα στο πρώτο πεντάλεπτο της τέταρτης και τελευταίας περιόδου και η Λουμπλίν, με κορυφαία την Μακ, κατέβασε τη διαφορά στο -11 (38-49 στο 35’), κάνοντας την τελική της αντεπίθεση για να επιστρέψει στο ματς. Ο Παναθηναϊκός βρήκε τις λύσεις στην αντεπίθεση των γηπεδούχων και έχοντας την απαραίτητη ψυχραιμία στο παιχνίδι του πάγωσε τον ρυθμό, φτάνοντας στη νίκη, χάρη στην εξαιρετική του άμυνα με τελικό σκορ 38-51.

Τα δεκάλεπτα: 9-11, 15-28, 30-43, 38-51

Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram