Ερασιτέχνης

Παναθλητικός - Παναθηναϊκός: Για το 3/3 τα κορίτσια

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Σάββατο, 22 Οκτωβρίου 2022 10:11

Την τρίτη της νίκη στο πρωτάθλημα θα επιδιώξει να πάρει απόψε η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού η οποία αντιμετωπίζει εκτός έδρας τον Παναθλητικό Συκεών για την 3η αγωνιστική της Α1 (15:00).

Οι «πράσινες», που είναι το ξεκάθαρο φαβορί της αναμέτρησης, θέλουν να συνδυάσουν την καλή εμφάνιση και τη νίκη, που θα επιτρέψει στο «τριφύλλι» να παραμείνει στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

Παράλληλα η Ελένη Καπογιάννη θα έχει τη δυνατότητα να δώσει αγωνιστικό χρόνο στις παίκτριες της, πριν από τον πρώτο ευρωπαϊκό αγώνα της σεζόν για το EuroCup, ενάντια στην Λούμπλιν στις 27 Οκτωβρίου (19:00) εκτός έδρας!

Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Ταρενίδης Στ., Ελευθεριάδης και Χατζημπαλίδης.

Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Μπάσκετ Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Να διατηρήσει τα κεκτημένα

ΒΟΛΕΥ Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2022 19:35

Η VolleyLeague Γυναικών κάνει πρεμιέρα αυτό το Σαββατοκύριακο με τον Παναθηναϊκό να δοκιμάζεται στην έδρα του ΠΑΟΚ για την 1η αγωνιστική. Στο πλαίσιο αυτό η επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας προχώρησε σε ένα αφιέρωμα για το «τριφύλλι» που έχει ως στόχο του να διατηρήσει τα κεκτημένα της περσινής περιόδου όπως κατέκτησε τόσο το πρωτάθλημα όσο και το Κύπελλο.  

Αναλυτικά:

Ο Παναθηναϊκός το 2022 επέστρεψε στην κατάκτηση τίτλων μετά από μία δεκαετία. Αναδείχθηκε κυπελλούχος Ελλάδας για πρώτη φορά μετά το 2010 και πρωταθλητής μετά το 2011.

Οι «πράσινες» με τον Σέρβο Μπράνκο Γκάιτς να συνεχίζει στη τεχνική ηγεσία στοχεύουν στη διατήρηση των κεκτημένων στην Ελλάδα και να προχωρήσουν όσο πιο μακριά γίνεται στο Challenge Cup.

Στο πράσινο στρατόπεδο παρέμειναν αρκετές αθλήτριες που συνέβαλαν στο περσινό νταμπλ και αυτές είναι η Ολλανδή ακραία και πολυτιμότερη του περσινού πρωταθλήματος Μάρετ Γκρότους, η MVP του περσινού κυπέλλου Πένυ Ρόγκα, οι κεντρικές Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου, Ναταλία Μεταξά και η Αθηνά Παπαφωτίου η οποία φέτος είναι και η αρχηγός της ομάδας.

Από τη Βούλα στο Μαρούσι μετακόμισε η Μάρθα Ανθούλη, η οποία μαζί με την επίσης νεαρή Σέρβα Αναστασία Ίβκοβιτς θα είναι οι δύο διαγώνιες του Παναθηναϊκού.

Η Αμερικανίδα ακραία Αντόρα Ανάε είναι η αντικαταστάτρια της Εύας Χαντάβα και την τετράδα των ξένων συμπληρώνει η Σέρβα κεντρική Σοφία Μέντιτς.

Αποκτήθηκαν επίσης η διεθνής ακραία Ασημίνα Νικολογιάννη, η πασαδόρος Λυδία Μερκούρη και το λίμπερο Ελεάνα Πολίτη.

«Ο στόχος παραμένει ο ίδιος και είναι να κάνουμε το νταμπλ. Το πρωτάθλημα θα είναι πιο δύσκολο από πέρυσι με δυνατές ομάδες. Οι λεπτομέρειες θα είναι αυτές που θα κρίνουν τον πρωταθλητή. Παίζουμε επίσης στην Ευρώπη και όσο προχωράμε θα αντιμετωπίζουμε καλύτερες ομάδες. Πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι σε κάθε παιχνίδι για να δίνουμε το 100%. Είμαι χαρούμενος από τη δουλειά στη προετοιμασία και είμαστε έτοιμοι για κάθε παιχνίδι, έχοντας και τον κόσμο στο πλευρό μας» δήλωσε ο Σέρβος τεχνικός Μπράνκο Γκάιτς και η αρχηγός Αθηνά Παπαφωτίου είπε:

«Είμαστε ανυπόμονες να ξεκινήσουμε. Θα είναι από τα πιο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα και στόχος είναι η διατήρηση των κεκτημένων. Θα έχουμε δύσκολο έργο γιατί πάρα πολλές ομάδες έχουν τον ίδιο στόχο με εμάς. Περιμένουμε όλο τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο για να μας υποστηρίξει».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Αλλαγή ημέρας στα ματς του Παναθηναϊκού με Πρωτέα Βούλας και Ελευθερία Μοσχάτου

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2022 19:11

Μία ημέρα νωρίτερα απ’ ότι αρχικά είχε προγραμματιστεί θα γίνει το παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στην Ελευθερία Μοσχάτου για την Α1 Μπάσκετ Γυναικών. Συγκεκριμένα αντί για την Κυριακή 4/12 το εκτός έδρας ματς για το «τριφύλλι» θα γίνει το Σάββατο στις 3/12 στις 14:00.

Το ίδιο θα ισχύσει και για το εκτός έδρας παιχνίδι των «πρασίνων» ενάντια στον Πρωτέα Βούλας για την 10η αγωνιστική, που θα διεξαχθεί το Σάββατο 10/12 στις 14:00 αντί για την Κυριακή 11/12. 

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Σας ενημερώνουμε ότι:

Λόγω κωλύματος του γηπέδου και μετά από συμφωνία των δύο Σωματείων, ο αγώνας Ολυμπιακός ΣΦΠ – ΓΣ Εσπερίδες Καλλιθέας, για την 4η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής Κατηγορίας Γυναικών, της 29/10/2022 αντί ώρας 17.00, θα διεξαχθεί στις 18.30, στο βοηθητικό του ΣΕΦ (αίθ. 5).

Για συγκοινωνιακούς λόγους και μετά από συμφωνία των δύο Σωματείων ο αγώνας ΑΕΟ Πρωτέας Βούλας – Παναθηναϊκός ΑΟ, για την 10η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής κατηγορίας Γυναικών αντί της 11/12/2022 και ώρας 13.00, θα διεξαχθεί στις 10/12/2022 και ώρα 14.00, στο Κλειστό Γυμναστήριο «Γ. Γεννηματάς».

Μετά από συμφωνία των δύο Σωματείων, ο αγώνας ΑΟ Ελευθερία Μοσχάτου – Ολυμπιακός ΣΦΠ, για την 5η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής Κατηγορίας Γυναικών, αντί της 06/11/2022 και ώρας 14.00, θα διεξαχθεί στις 05/11/2022 και ώρα 14.00, στο ΚΓ Μοσχάτου.

Μετά από συμφωνία των δύο Σωματείων, ο αγώνας ΑΟ Ελευθερία Μοσχάτου – Παναθηναϊκός ΑΟ, για την 9η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής Κατηγορίας Γυναικών, αντί της 04/12/2022 και ώρας 14.00, θα διεξαχθεί στις 03/12/2022 και ώρα 14.00, στο ΚΓ Μοσχάτου.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Πέρασε ως πρώτος ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2022 18:29

Το γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού τελικά προκρίθηκε από την πρώτη θέση του ομίλου του.

Η σημερινή νίκη της ιταλικής Νορμπέλο με 3-1 επί της ισπανικής Λέκα έδωσε την πρώτη θέση στο «τριφύλλι» και παράλληλα τη δεύτερη θέση στην ιταλική ομάδα.

Αυτό το σενάριο θα δώσει τη δυνατότητα στον Παναθηναϊκό να έχει μια θεωρητικά καλύτερη κλήρωση στη φάση των 16.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Το «πράσινο» αγωνιστικό πρόγραμμα του Σαββατοκύριακου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου 2022 14:45

Τα τμήματα και οι αθλητές του Παναθηναϊκού έχουν μπροστά τους ένα ακόμα σαββατοκύριακο γεμάτο αγωνιστική δράση.

Από το πρόγραμμα 22-23 Οκτωβρίου ξεχωρίζουν οι πρώτες «μάχες» των ομάδων βόλεϋ ανδρών και γυναικών κόντρα σε ΟΦΗ και ΠΑΟΚ, αντίστοιχα, όπως και η εκτός έδρας αναμέτρηση της ομάδας μπάσκετ γυναικών ενάντια στον Παναθλητικό.

Αναλυτικά το πρόγραμμα

Σάββατο 22 Οκτωβρίου

10:00 Παλλήνη Φυσίαθλον, Παναθηναϊκός-Θρίαμβος Νέου Κόσμου, ποδόσφαιρο σάλας Κ13

15:00 Επταπύργιο, Παναθλητικός-Παναθηναϊκός, 3η αγωνιστική μπάσκετ γυναικών

16:30 Πυλαία, 1η αγωνιστική Volleyleague γυναικών, ΠΑΟΚ-Παναθηναϊκός (Youtube Volleyleague)

17:00 Γουδή Παναθηναϊκός-Χίος 3η αγωνιστική πόλο ανδρών (PAOTV)

19:00 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Άγιος Στέφανος , Κορίτσια Κ18 (3) ΕΣΠΑΑΑ

19:30 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Ιάσων Κολωνού, 6η αγωνιστική ΕΣΚΑ Κορασίδες

21:00 κλ. Παύλος Γιαννακόπουλος, Παναθηναϊκός-Μαρκόπουλο, 3η αγωνιστική ΕΣΠΑΑΑ Αγόρια Κ18

 

Κυριακή 23 Οκτωβρίου

15:00 ΕΑΚ Βόλου, ΑΣ Βόλος 2004 -Παναθηναϊκός, φιλικό ποδόσφαιρο γυναικών

17:00 κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-ΑΕΚ, Κορίτσια Κ18 (2) ΕΣΠΑΑΑ

18:00 Ηράκλειο, ΟΦΗ-Παναθηναϊκός 1η αγωνιστική Volleyleague ανδρών (ESAP TV)

19:00 Κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Άγιος Στέφανος, 3η αγωνιστική Κορίτσια Κ20 ΕΣΠΑΑΑ

21:00 Κλ. «Παύλος Γιαννακόπουλος» Παναθηναϊκός-Πανερυθραϊκός, 2η αγωνιστική Αγόρια Κ21 ΕΣΠΑΑΑ

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ερνάντεζ: «7ος παίκτης μας ο κόσμος - Θα πετύχουμε μεγάλα πράγματα»

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2022 21:55

Ο Φερνάντο Ερνάντεζ μετά τη νίκη επί της Σπάρτακ Μιγιάβα ευχαρίστησε τους φιλάθλους τους Παναθηναϊκού για την στήριξη και εξέφρασε την αισιοδοξία του πως οι «πράσινοι» θα πετύχουν μεγάλα πράγματα.

Αναλυτικά όσα είπε ο Κουβανός διαγώνιος του Παναθηναϊκού:

«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού. Όπου παίζουμε είναι κοντά μας. Εδώ στο μεγάλο γήπεδο, στην Καλαμάτα και όπου παίζουμε. Είναι ο έβδομος παίκτης μας. Χωρίς αυτόν δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά. Αισιοδοξώ πως θα πετύχουμε μεγάλα πράγματα μέχρι το τέλος της σεζόν».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανδρεόπουλος: «Θα τα δώσουμε όλα για να πάμε όσο πιο μακριά γίνεται»

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2022 20:59

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Ανδρεόπουλος μετά τη νίκη και την πρόκριση επί της Σπάρτακ Μιγιάβα δε θέλησε να πει πολλά λόγια, υπογραμμίζοντας πως οι «πράσινοι» θα τα δώσουν όλα για να φτάσουν όσο πιο μακριά γίνεται στο Challenge Cup.

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού Δημήτρης Ανδρεόπουλος δήλωσε: 

«Ήταν ακόμα ένα καλό παιχνίδι παρότι βρισκόμαστε στην αρχή της σεζόν. Μας γνωρίζετε. Δεν θα πούμε μεγάλα λόγια. Το μόνο που θα πούμε είναι πως θα τα δώσουμε όλα για να πάμε όσο πιο μακριά γίνεται. Εάν με το καλό να ξαναμπούμε εδώ είναι ευχάριστο για μας. Μας δίνει χαρά και αναμνήσεις. Μακάρι να έχουμε τη δυνατότητα και στο μέλλον να μπούμε εδώ. Οι ομάδες βόλεϊ και μπάσκετ συνεργάζονται για το καλό του συλλόγου και των φίλων του Παναθηναϊκού».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Άνετος o Παναθηναϊκός προκρίθηκε στους «32» του Challenge Cup

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2022 20:25

Την πρόκριση στη φάση των «32» του Challenge Cup «σφράγισε» και επίσημα ο Παναθηναϊκός που επικράτησε και στο δεύτερο παιχνίδι της Σπάρτακ Μιγιάβα με 3-1 σετ και σε συνδυασμό με τη νίκη του από το πρώτο ματς με το ίδιο σκορ, έκανε το επόμενο βήμα στο θεσμό!

Οι «πράσινοι» έχοντας σε τρομερή ημέρα τον Ανδρέα Φράγκο συνεπικουρούμενος από τους Γίρι Κόβαρ και Φερνάντο Ερντάντες δεν δυσκολεύτηκαν να φτάσουν στην κατάκτηση των δύο πρώτων σετ και να «σφραγίσουν» την πρόκριση. Στο τρίτο σετ και λόγω του ροτέισιον από τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο, οι φιλοξενούμενοι κατάφεραν να μειώσουν σε 2-1, όμως στο 4ο σετ οι «πράσινοι» με ανατροπή στους τελευταίους πόντους έφτασαν στη νίκη απέναντι σε έναν αντίπαλο μικρότερης δυναμικότητας.

Έτσι πήραν το εισιτήριο για την επόμενη φάση, εκεί όπου θα αντιμετωπίσουν την Οντολένα Βόντα από την Τσεχία.

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε καλά στο πρώτο σετ, αφού ο Φράγκος τελείωνε σωστά τις μπάλες με αποτέλεσμα οι «πράσινοι» να προηγηθούν με 7-4. Το «τριφύλλι» ωστόσο έχοντας ένα κενό διάστημα στην απόδοσή του επέτρεψε στην Σπάρτακ Μιγιάβα να ισοφαρίσει σε 8-8, αλλά η «πράσινη» απάντηση ήρθε με τη βελτίωση του σερβίς, που έβαλε και πάλι τον Παναθηναϊκό μπροστά με 11-8. Από εκείνο το σημείο και μετά η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου επέβαλε πλήρως τον ρυθμό της και αφού προηγήθηκε με 14-10 και 20-15, «καθάρισε» το πρώτο σετ με 25-16, κάνοντας το 1-0, με περίσσια άνεση.

Όπως στο πρώτο σετ έτσι και στο δεύτερο ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με ενέργεια, καταφέρνοντας να προηγηθεί με 7-5, αφού ο Φράγκος συνέχιζε να κάνει καλό παιχνίδι, συνεπικουρούμενος από τους Κόβαρ και Ερντάντες. Οι τρεις «πράσινοι» συνέχισαν να οδηγούν εκ του ασφαλούς το «τριφύλλι» και στο δεύτερο σετ, φτάνοντας στο +5 (14-9). Η διαφορά δυναμικότητας ήταν τέτοια που έφερε τους γηπεδούχους στο 20-15 και στη συνέχεια οι «πράσινοι» κατέκτησαν εύκολα και το δεύτερο σετ με 25-17.

Στο τρίτο σετ η Σπαρτάκ μπήκε καλύτερα και προηγήθηκε με 2-5, όμως οι παίκτες του Παναθηναϊκού δεν άφησαν το σετ να τους ξεφύγει και πολύ γρήγορα με πρώτο χρόνο του Μπάση ισοφάρισαν σε 6-6. Ο κεντρικός του «τριφυλλιού» ήταν αυτός που με μπλοκ έβαλε μπροστά τους γηπεδούχους με 8-7, ενώ ο Κωστόπουλος, που πήρε χρόνο συμμετοχής έγραψε το 12-10. Οι φιλοξενούμενοι δεν ήθελαν να πέσουν αμαχητί και βρήκαν τα ψυχικά αποθέματα να ισοφαρίσουν σε 16-16, εκμεταλλευόμενοι και την «πράσινη» χαλάρωση, αλλά ο Κωστόπουλος στην τελική ευθεία του σετ, έγραψε το 20-18 με ωραίο χτύπημα στην ευθεία. Το σετ είχε και άλλες συγκινήσεις αφού η Σπάρτακ με άσσο του Βίσκουπ ισοφάρισε σε 22-22, ενώ προηγήθηκε και με 22-23. Το 24-24 έστειλε το σετ πέρα από τους 25 πόντους, το οποίο εν τέλει κατάφεραν να πάρουν οι Σλοβάκοι με 26-28 και να μειώσουν σε 2-1.

Έχοντας τον Μάρκου σε θέση διαγώνιου ο Παναθηναϊκός και η Σπάρτακ πήγαιναν χέρι-χέρι στο τέταρτο σετ 7-7. Από κακή επίθεση του Κωστόπουλου οι Σλοβάκοι πήραν προβάδισμα δύο πόντων (10-12) και μεγάλωσαν τη διαφορά στο 12-15. Τα πράγματα έγιναν ακόμα πιο δύσκολα για τον Παναθηναϊκό από άστοχη επίθεση του Κόβαρ που διαμόρφωσε το 16-20, για να μειώσει ο Ρανγκέλ σε 19-21. Οι παίκτες του Ανδρεόπουλου ανέβασαν στροφές και αφού ισοφάρισαν σε 23-23, πήγαν στο 25-23, πήραν το σετ και τη νίκη με 3-1.

Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 6 άσσους, 61 επιθέσεις, 13 μπλοκ και 21 λάθη αντιπάλων και της Σπάρτακ Μιγιάβα προήλθαν από 5 άσσους, 42 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 34 λάθη αντιπάλων.  

Τα σετ: 3-1 (25-16, 25-17, 26-28, 25-23)

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 17 (15/21 επ., 2 μπλοκ, 50% υπ. - 31% άριστες), Πετρέας 9 (5/6 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Ρανγκέλ 7 (4/11 επ., 3 μπλοκ), Φράγκος 11 (10/15 επ., 1 άσσος, 75% υπ. - 42% άριστες), Ερνάντεζ 17 (14/23 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 40% υπ. - 20% άριστες), Μπάσης 3 (3/5 επ.), Μάρκου 6 (5/10 επ., 1 μπλοκ), Κωστόπουλος 5 (4/8 επ., 1 μπλοκ, 52% υπ. - 24% άριστες).

ΣΠΑΡΤΑΚ ΜΙΓΙΑΒΑ (Γιάροσλαβ Πετρούτσα): Βάτζκα 6 (5/22 επ., 1 άσσος, 46% υπ. - 19% άριστες), Βίσκουπ 16 (13/29 επ., 3 άσσοι), Ζίμαν 7 (6/10 επ., 1 άσσος), Κοντς 13 (11/25 επ., 2 μπλοκ, 55% υπ. - 39% άριστες), Βάλο / Πάνκο (λ, 50% υπ. - 38% άριστες), Σίμα (λ), Ντόνετς Μ., Ντόνετς Α., Ρζίμαν 1 (1/1 επ.). 

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νίκη και μια «ανάσα» από την πρόκριση ο Παναθηναϊκός!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2022 16:01

Το γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού πέτυχε σπουδαία νίκη με 3-1 κόντρα στην ιταλική Νορμπέλο στο Μπολζάνο και το απόγευμα στις 7μ.μ. κόντρα στην ισπανική Λέκα θέλει να τσεκάρει το εισιτήριο για την επόμενη φάση.

Οι «πράσινες» συμμετέχουν σε όμιλο των τριών ομάδων που προκρίνονται οι δύο πρώτες και πλέον βρίσκονται με το ένα πόδι στην επόμενη φάση των 16 του Europe Cup.

Η Κατερίνα Τόλιου πέτυχε δύο μεγάλες νίκες, η Άνα Τοφάντ ήταν και πάλι ουσιαστική ενώ δυνατή μάχη έδωσε και η Κωνσταντίνα Παρίδη.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα

Κατερίνα Τόλιου-Μοσεόνι 3-0  (11-7, 11-6, 11-5)

Κωνσταντίνα Παρίδη-Ζαχαριά 0-3 (5-11, 9-11, 6-11)

Άνα Τοφάντ-Τρουντού 3-0 (11-4, 11-3, 11-2)

Τόλιου-Ζαχαριά 3-0 (11-8, 11-1, 11-6)

Ο απογευματινός αγώνας με τη Λέκα θα μεταδοθεί από τον ακόλουθο σύνδεσμο

https://www.ettu.tv/en-int/playerpage/1531158

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μπάσης: «Θέλουμε να παίξουμε το ίδιο καλά με το εκτός έδρας ματς»

ΒΟΛΕΥ Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2022 19:09

Ο Αχιλλέας Μπάσης μίλησε για τη ρεβάνς του Παναθηναϊκού ενάντια στην Σπάρτακ Μιγιάβα, με τον κεντρικό του «τριφυλλιού» να υπογραμμίζει πως οι «πράσινοι» δεν πρέπει να επαναπαυτούν από τη νίκη με 3-1 στο πρώτο παιχνίδι.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Κάναμε ένα καλό παιχνίδι με τη Σπάρτακ Μιγιάβα στη Σλοβακία αλλά χρειαζόμαστε ακόμη μια νίκη για την πρόκριση. Ήταν θεωρητικά μια εύκολη νίκη αλλά πρόκειται για μια καλή ομάδα που αν της το επιτρέψεις μπορεί να σου κάνει ζημιά. Θέλουμε να παίξουμε το ίδιο καλά με το εκτός έδρας ματς. Θέλουμε και χρειαζόμαστε τη στήριξη του κόσμου αύριο στο ΟΑΚΑ για να πάρουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα που είναι η πρόκριση».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram