Σε μεταγραφικό… καρέ προχώρησε ο Παναθηναϊκός αναφορικά με το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας, ανακοινώνοντας την απόκτηση των Παναγιώτη Μπελτσίδη, Γιάννη Μαργώνη, Δημήτρη Λιαρόπουλου και Γιάννη Μπελτσίδη για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Παναγιώτη Μπελτσίδη για το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας για την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.
Ο 25χρονος γκολκίπερ αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά τον Παναθηναϊκό κάτω από τα γκολπόστ και θα αποτελέσει ένα βασικό όπλο στη μάχη για την άνοδο στη μεγάλη κατηγορία.
Πρόκειται για έναν πορτιέρο που από το 2015 αγωνιζόταν στην ομάδα του Υπερίωνα ενώ την επόμενη χρονιά πήρε μεταγραφή για την ΑΕΚ. Την σεζόν 2019-2020 έπαιζε στον Ηνίοχο και αποκτήθηκε από το «τριφύλλι» από την ομάδα της Αθήνας 90΄
Σε δήλωση του ο Παναγιώτης Μπελτσίδης ανέφερε: «Ξεκινάμε όλοι μαζί μια νέα προσπάθεια και σίγουρα όσοι είμαστε στην ομάδα του Παναθηναϊκού σε αυτή την εκκίνηση της είμαστε χαρούμενοι. Νομίζω ότι δεν είναι ώρα να πούμε πολλά λόγια , θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ και να εκπροσωπήσαμε άξια τη φανέλα που φοράμε και την ιστορία που κουβαλάει».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Γιάννη Μαργώνη για το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας για την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.
Σε μια ακόμα δυναμική προσθήκη προχώρησε ο Παναθηναϊκός αφού απέκτησε τον 30χρονο Γιάννη Μαργώνη ανεβάζοντας το επίπεδο του ρόστερ.
Πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με πλούσιο βιογραφικό και στο παρελθόν έχει αγωνιστεί στο 11άρι στη Γ΄Εθνική σε ομάδες όπως είναι ο Εθνικός Αστέρας και ο Ασπρόπυργος.
Παράλληλα έχει πέρασμα από αρκετές ομάδες της ΕΠΣΑ και έχει αγωνιστεί στα εξής σωματεία: Ήφαιστος Περιστερίου, Χρυσούπολη Περιστερίου, Πλάτων Αθηνών και Γαλαξίας Περιστερίου
Σε δήλωση του ο Μαργώνης τόνισε: «Είναι μια πολύ ιδιαίτερη και ξεχωριστή στιγμή για εμένα. Το να αγωνιστώ με το τριφύλλι στο στήθος με κάνει να νιώθω συγκίνηση και είναι μεγάλη μου τιμή. Θα κάνω τα πάντα για να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Ξέρουμε πόσο βαριά φανέλα φοράμε όλοι μας και θα την τιμήσουμε και με το παραπάνω».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Δημήτρη Λιαρόπουλο για το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας για την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.
Σε μια ακόμα σημαντική μεταγραφή προχώρησε το τμήμα futsal του «τριφυλλιού» καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του τον Δημήτρη Λιαρόπουλο.
Πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή που θα προσθέσει μεγαλύτερη ποιότητα στην ομάδα και αναμένεται να βοηθήσει τα μέγιστα ώστε να ανέβει το «τριφύλλι» στη μεγάλη κατηγορία.
Ο 24χρονος έχει πλούσιο βιογραφικό και είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι το 2016 αγωνιζόταν στον Υπερίωνα και μάλιστα ήταν εκ των πρώτων σκόρερ στο πρωτάθλημα των εφήβων.
Κατόπιν αγωνίστηκε με τη φανέλα της Κόμπρας ενώ εν συνεχεία έπαιξε στην ΑΕΚ. Την σεζόν 2020-2021 εντάχθηκε στο ρόστερ της Ολυμπιάδας Αγίας Παρασκευής ενώ πέρυσι αγωνιζόταν με την Αθήνα 90΄.
Σε δήλωση του ο Λιαρόπουλος ανέφερε: «Είμαι χαρούμενος που εντάσσομαι στον Παναθηναϊκό και στόχος όλων στην ομάδα είναι να κάνουμε ότι καλύτερο για να την πάμε εκεί που της αρμόζει. Η χαρά μου είναι διπλή γιατί έρχομαι στην ομάδα που υποστηρίζω καιν μαζί με τους υπόλοιπους συμπαίκτες μου, το τεχνικό τιμ και τη στήριξη της διοίκησης θα πάμε εκεί που πρέπει».
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Γιάννη Μπελτσίδη για το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας για την αγωνιστική σεζόν 2022-2023.
Μια ακόμα σημαντική προσθήκη για το futsal του «τριφυλλιού» καθώς τα «πράσινα» χρώματα θα φοράει και ο 23χρονος, Γιάννης Μπελτσίδης.
Ένας ακόμα ποδοσφαιριστής που θα ανεβάσει την ποιότητα και την τεχνική της ομάδας εντάχθηκε στον Παναθηναϊκό και θα είναι ένα ακόμα βέλος στη φαρέτρα της τεχνικής ηγεσίας.
Από το 2016 αγωνιζόταν με τους έφηβους της ΑΕΚ ενώ εν συνεχεία πήρε μεταγραφή για τον Υπερίωνα που ήταν και ανάμεσα στους πρώτους σκόρερ στους έφηβους.
Από το 2019 αγωνιζόταν με τη φανέλα της ομάδας της Αθήνας 90΄ και από εκεί αποκτήθηκε και από τον Παναθηναϊκό Α.Ο.
Σε δήλωση του ο Γιάννης Μπελτσίδης είπε: «Είναι μεγάλη η τιμή για μένα να είμαι μέλος της ομάδας του Παναθηναϊκού και σίγουρα μας βαραίνει όλους μια επιπλέον ευθύνη όταν φοράμε το τριφύλλι. Στόχος μας είναι να πετύχουμε τον στόχο της ανόδου σε μια σεζόν που εύχομαι να κυλήσει ομαλά χωρίς τραυματισμούς για όλους».
Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται τα εισιτήρια για τον αγώνα της ομάδας βόλεϋ γυναικών κόντρα στον ΑΟ Θήρας, το προσεχές Σάββατο 5 Νοεμβρίου στις 20:00 στο κλειστό του Αγίου Θωμά.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει τη διάθεση των εισιτηρίων για τον αγώνα του βόλεϊ γυναικών κόντρα στον Α.Ο. Θήρας το Σάββατο 5 Νοεμβρίου στις 20:00 στο κλειστό του Αγίου Θωμά.
Οι «πράσινοι» οπαδοί αποτελούν τη μεγάλη δύναμη του Συλλόγου και τα «φίνα κορίτσια» τους αναμένουν στο πλευρό τους για την αναμέτρηση της 4ης αγωνιστικής της Volley League.
Γνωστοποιείται ότι για τον αγώνα του Σαββάτου 5 Νοεμβρίου στις 20:00 δικαίωμα εισόδου έχουν μόνο οι κάτοχοι διαρκείας και όσοι αγοράσουν τα εισιτήρια τους μέσω Viva.gr στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.viva.gr/tickets/sports/panathinaikos-a-o-thyras-bolleu-league-gynaikon/
Εισιτήρια δε θα διατίθενται στο γήπεδο πριν τον αγώνα.
Η πρώτη εμβόλιμη αγωνιστική στη Volley League γυναικών θα πραγματοποιηθεί απόψε, με τον Παναθηναϊκό να αντιμετωπίζει εκτός έδρας τη Λαμία στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής (18:00 Star Κεντρικής Ελλάδας).
Οι «πράσινες» χωρίς να έχουν καθόλου χρόνο για ξεκούραση, προέρχονται από τη μεγάλη νίκη επί του Ολυμπιακού στο ντέρμπι της περασμένης αγωνιστικής, όπου και πήραν τους πρώτους τους τρεις βαθμούς. Σκοπός για την ομάδα του Μπράνκο Γκάιτς είναι μία ακόμα «καθαρή» νίκη, που φυσικά θα συνδυαστεί με καλή εμφάνιση.
Ο Σέρβος τεχνικός θέλει από τις παίκτριές του να μπουν συγκεντρωμένες και να «καθαρίσουν» το ματς με όσο το δυνατόν λιγότερη κούραση, καθώς το ερχόμενο Σάββατο ακολουθεί το πολύ δύσκολο παιχνίδι με τον ΑΟ Θήρας.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Κουτσής και Μαυράκης.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Στη «μάχη» της 5ης αγωνιστικής της Α1 Πόλο Ανδρών ρίχνεται απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος φιλοξενεί την ΑΕΚ στο κολυμβητήριο του Γουδή (17:00, PAO TV).
Οι «πράσινοι», μετά την πρώτη τους ήττα την περασμένη αγωνιστική στο πρωτάθλημα από τον Ολυμπιακό, δίνουν το δεύτερο συνεχόμενο ντέρμπι τους ενάντια στο «δικέφαλο» με στόχο την υπεράσπιση της έδρας του και την επιστροφή στις νίκες.
Από τη μεριά της η «Ένωση» με νίκη ξεπερνάει το «τριφύλλι» στη βαθμολογία και αυτό είναι το ζητούμενο για τους «κιτρινόμαυρους», που βρίσκονται ένα βαθμό πίσω από τον Παναθηναϊκό.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Γιώργος Σταυρίδης και Αιγέας Παντελής.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Πόλο Ανδρών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Η γυναικεία ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού το απόγευμα της Τετάρτης (2/11,18:00) θα αντιμετωπίσει εκτός έδρας τη Λαμία στο πλαίσιο της εμβόλιμης 3ης αγωνιστικής της Volley League γυναικών.
Στο πλαίσιο αυτό η κεντρική του «τριφυλλιού», Ειρήνη Χατζηευστρατιάδου μίλησε για το εν λόγω παιχνίδι αναφέροντας:
«Είχαμε δύο δυνατούς αγώνες στην έναρξη της σεζόν και ακολουθεί η εμβόλιμη αγωνιστική με τη Λαμία. Πρόκειται για ένα ματς που πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικές, να πάμε με καθαρό μυαλό παρά την κούραση που υπάρχει λόγω των παιχνιδιών. Πρέπει να πάμε συγκεντρωμένες και φυσικά το ίδιο ισχύει και για το δύσκολο ματς του Σαββάτου με τη Σαντορίνη».
Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού, Μάρθα Ανθούλη είναι η MVP της 2ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Volley League Γυναικών.
Η διεθνής διαγώνια του «τριφυλλιού» στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό ήταν η κορυφαία με 24 πόντους με 65% αποτελεσματικότητα στην επίθεση (22/34 τελειωμένες με 1 άσσο και 1 μπλοκ), οδηγώντας την ομάδα της στη νίκη με 3-0 σετ.
«Είμαι πολύ χαρούμενη που αναδείχτηκα MVP. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα μου που με βοήθησε να το πετύχω αυτό. Ήταν πολύ σημαντική η νίκη αυτή κόντρα στον Ολυμπιακό. Παρά την ήττα από τον ΠΑΟΚ στην πρώτη αγωνιστική, επιστρέψαμε δυναμικά και δίνουμε το 100% του εαυτού μας σε κάθε αγώνα. Κοιτάζουμε τον κάθε αγώνα ξεχωριστά. Ο κόσμος του Παναθηναϊκού είναι δίπλα μας και αυτό μας δίνει ιδιαίτερη χαρά και δύναμη να συνεχίσουμε να παλεύουμε για να πετύχουμε όλους τους στόχους που έχουμε θέσει» δήλωσε στο άκουσμα της είδησης η Μάρθα Ανθούλη.
Παράλληλα, στην καλύτερη επτάδα της 2ης αγωνιστικής μαζί με τη Μάρθα Ανθούλη είναι και η πασαδόρος του Παναθηναϊκού, Αθηνά Παπαφωτίου.
Η καλύτερη επτάδα της 2ης αγωνιστικής:
Πασαδόρος: Αθηνά Παπαφωτίου (Παναθηναϊκός Α.Ο.) 2 πόντους (1/1 επ., 1 μπλοκ)
Διαγώνια: Μάρθα Ανθούλη (Παναθηναϊκός Α.Ο.) 24 πόντους (22/34 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ)
Κεντρικές: Αλίσα Φίτερερ (Α.Ο. Μαρκοπούλου Revoil) 13 πόντους (8/12 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ), Τατιάνα Κουλίκοβα (Α.Ε.Κ.) 11 πόντους (6/11 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ)
Ακραίες: Όλγα Στράντζαλη (Π.Α.Ο.Κ.) 14 πόντους (13/26 επ., 1 μπλοκ, 67% υπ. - 42% άριστες), Λιούμπισα Κέτσμαν (Α.Ο. Θήρας) 8 πόντους (8/13 επ., 57% υπ. - 57% άριστες).
Λίμπερο: Πασχαλίνα Θεοδοσίου (Άρης, 55% υπ. - 11% άριστες).
Την αλλαγή ώρας στην αναμέτρηση του Παναθηναϊκού κόντρα στην Ελευθερία Μοσχάτου για την 9η αγωνιστική της Α1 Μπάσκετ Γυναικών ανακοίνωσε η ΕΟΚ. Όπως έγινε γνωστό το παιχνίδι θα διεξαχθεί στις 17:00 αντί για τις 14:00 που ήταν αρχικά προγραμματισμένο.
Μετά από συμφωνία των δύο Σωματείων, ο αγώνας ΑΟ Ελευθερία Μοσχάτου – Παναθηναϊκός ΑΟ, για την 9η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής Κατηγορίας Γυναικών, της 03/12/2022 αντί ώρας 14.00, θα διεξαχθεί στις 17.00, στο κλειστό γυμναστήριο Μοσχάτου.
Τη δεύτερη θέση κατέκτησε ο νεαρός μποξέρ του Παναθηναϊκού, Παρασκευάς Καλλέας στο διεθνές τουρνουά που έγινε στο Νόβισαντ.
O πυγμάχος του «τριφυλλιού» πήρε το ασημένιο μετάλλιο στην κατηγορία των 70 κιλών, έχοντας καλή παρουσία στη διοργάνωση. Μάλιστα, θα μπορούσε να διεκδικήσει και το χρυσό μετάλλιο στον τελικό με τον Λάζαρ Ραντόσεβιτς, όμως δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα του καθώς γλίστρησε και τραυματίστηκε.
Την Κυριακή 30/10 πραγματοποιήθηκε στο Τατόι από την Ποδηλατική Ένωση Παλαιμάχων Αθλητών, η ατομική χρονομέτρηση «Ανάβαση Κατσιμίδι».
Ο αγώνας έγινε στη μνήμη του προσφάτως αδικοχαμένου αθλητή της Προόδου ΝΒ και αγαπημένου όλων των συναθλητών και παραγόντων της ελληνικής ποδηλασίας, Νίκου Σπύρου.
Στο αγωνιστικό κομμάτι, ο αθλητής του Παναθηναϊκού, Μιχάλης Καλούπης, πήρε τη 2η θέση στην κατηγορία masters A με χρόνο 32:07:81, επίδοση που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία καθώς ο «πράσινος» αθλητής ταξιδεύει από τη Χίο αποκλειστικά για να συμμετάσχει στους αγώνες της ομάδας.
Στην κατηγορία masters Δ2, ο Θανάσης Περίδης κατέλαβε την 4η θέση.
Απόλυτα επιτυχημένο τριήμερο για το ανδρικό τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης του Παναθηναϊκού καθώς νίκησε και σήμερα στην Πάτρα και αυτή τη φορά επικράτησε του ΑΣΕΑ Καβάλας με 4-0.
Κ. Κωνσταντινόπουλος-Τιμαπόπουλος 3-0 (11-4, 11-3, 11-2)
Αγγελάκης-Φέλτσερ 3-1 (11-8, 11-9, 8-11, 16-14)
Αντωνιάδης-Απαρούπι 3-1 (8-11, 11-7, 11-3, 16-14)
Κ. Κωνσταντινόπουλος-Φέλτσερ 3-0 (11-4, 11-2, 11-6)
Σε ότι αφορά τις γυναίκες ηττήθηκαν στη Φλώρινα από τις Σάρισες με 4-2 και οι αγώνες ήταν οι εξής:
Τόλιου-Μπάλιντ 3-1 (7-11, 11-8, 12-10, 11-7)
Παρίδη-Τζούπιθ 1-3 (7-11, 5-11, 11-8, 5-11)
Πέργκελ-Μαξούτι 0-3 (6-11, 1-11, 3-11)
Τόλιου-Λίου 3-2 (11-5, 11-9, 6-11, 8-11, 11-2)
Πέργκελ-Μπάλίντ (5-11, 11-9, 9-11, 8-11)
Παρίδη-Μαξούτι 0-3 (1-11, 6-11, 5-11)