Αλλαγή νοοτροπίας πρέπει να έχει στα επόμενα παιχνίδια ο Παναθηναϊκός, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Μπράνκο Γκάιτς μετά την ήττα του «τριφυλλιού» από την ΑΕΚ στο ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
«Δεν είμαστε περήφανοι για το πως παρουσιαστήκαμε σήμερα και φυσικά αυτές δεν είναι οι δυνατότητές μας. Η ενέργεια του αντιπάλου ήταν πολύ καλή, ενώ εμείς δε μπορέσαμε να κλείσουμε τα σετ. Στο πρώτο και τρίτο σετ κάναμε πολλά λάθη παρόλα αυτά ήμασταν κοντά. Το δεύτερο σετ ήταν όπως πρέπει να παίζουμε. Μετά τον τρόπο που χάσαμε το τρίτο σετ δε μπορέσαμε να μπούμε ξανά στο ματς. Δεν ήταν καλή η εικόνα μας. Πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία και να παίξουμε σαν Παναθηναϊκός στα επόμενα παιχνίδια».
Τη νίκη σε αγώνα-θρίλερ πήρε ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας του Φοίνικα Σύρου με 3-2 σετ στο πλαίσιο της 4ης αγωνιστικής της Volley League Ανδρών.
Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό παιχνίδι, ο Παναθηναϊκός αν και προηγήθηκε είδε την ομάδα της Σύρου να κάνει την ανατροπή. Ωστόσο από το τέταρτο σετ και μετά οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου έδειξαν χαρακτήρα και κατάφεραν με τη σειρά τους να ισοφαρίσουν αρχικά στο τέταρτο σετ και να πάρουν τη νίκη στο τάι μπρέικ.
Σημαντική συνεισφορά στη νίκη είχε ο Λούκας Ρανγκέλ για το «τριφύλλι», που αγωνίστηκε με κατ' ανάγκη λίμπερο τον Κωστόπουλο.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με τους Γιάκομπσεν, Κοβάρ, Ερνάντεζ, Ρανγκέλ, Πετρέα και τον Κωστόπουλο σε θέση λίμπερο.
Ο Φοίνικας προηγήθηκε με 4-7, αλλά πολύ γρήγορα το «τριφύλλι» επέστρεψε, ισοφαρίζοντας σε 7-7 με άσσο του Κοβάρ. Το πρώτο προβάδισμα για τον Παναθηναϊκό ήρθε με λάθος των φιλοξενούμενων (12-11), ενώ αμέσως μετά ακόμα ένας άσσος, αυτή τη φορά από τον Φράγκο, έγραψε το 13-11. Το μομέντουμ ήταν με την πλευρά των γηπεδούχων, που με συνεχόμενα μπλοκ προηγήθηκαν με 16-11, αλλά ο Φοίνικας είχε απάντηση μειώνοντας σε 18-17, πριν ισοφαρίσει σε 22-22 με τον Μιχάλοβιτς. Το μπλοκ του Παναθηναϊκού έκανε τη διαφορά στις λεπτομέρειες του πρώτου σετ και έτσι διαμορφώθηκε το 25-23, δίνοντας προβάδισα στα σετ στην ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου.
Όπως στο πρώτο σετ, έτσι και στο δεύτερο ο Φοίνικας προηγήθηκε με 5-7, εκμεταλλευόμενος κάποια εύκολα λάθη του Παναθηναϊκού, για να ισοφαρίσουν οι γηπεδούχοι σε 7-7. Οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν χέρι-χέρι στο σκορ 15-16, αφού καμία από τις δύο δεν μπορούσε να πάρει διαφορά ασφαλείας. Αυτό έγινε ίσως στο χειρότερο σημείο του σετ για τον Παναθηναϊκό, που είδε τον Φοίνικα να φτάνει στο 17-20. Το παιχνίδι είχε αρκετή ένταση με εκατέρωθεν διαμαρτυρίες προς τους διαιτητές για πολλές φάσεις. Η νησιωτική ομάδα διατήρησε και στη συνέχεια αυτή τη διαφορά και με 22-25, κατέκτησε το δεύτερο σετ και ισοφάρισε σε 1-1.
Η ομάδα της Σύρου και στο τρίτο σετ σημάδευε τον Κωστόπουλο στο σερβίς, προσπαθώντας να εκμεταλλευτεί το γεγονός πως ο Έλληνας ακραίος του Παναθηναϊκού έπαιζε κατ’ ανάγκη λίμπερο. Η απόφαση αυτή απέδωσε και έδωσε σημαντικό προβάδισμα (6-10) στους νησιώτες, που έδειχναν παράλληλα να έχουν περισσότερες λύσεις στην επίθεση. Σταδιακά ο Παναθηναϊκός μάζεψε τη διαφορά (13-15), μετά από κακό χτύπημα του Κλίκενμπεργκ, αλλά οι «πράσινοι» δεν είχαν διάρκεια στο παιχνίδι τους και ύστερα από μπλοκ του Τζούριτς στον Κόβαρ διαμορφώθηκε στο 14-18. Το «τριφύλλι» δεν φαινόταν πως μπορούσε να βρει τον τρόπο για να επιστρέψει στη διεκδίκηση του σετ, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Ρανγκέλ που έδινε πόντους με πρώτο χρόνο. Έτσι οι φιλοξενούμενοι πήραν και το τρίτο σετ με 19-25, ανατρέποντας το σκορ σε 1-2.
Ο Παναθηναϊκός έμεινε πίσω στο σκορ και στην αρχή του τέταρτου σετ με 1-5, αλλά το «τριφύλλι» δεν καθυστέρησε να φέρει το ματς στα ίσια με μπλοκ του Ρανγκέλ (6-6). Ο Ερνάντεζ «ζεστάθηκε» σε εκείνο το σημείο, τέλειωσε όσες μπάλες του μοίρασε ο Γιάκομπσεν και ο Παναθηναϊκός προσπέρασε με 14-9 ύστερα από άσσο του Κοβάρ. Ο Φοίνικας είχε υποχωρήσει στο τέταρτο σετ, σε αντίθεση με τον Παναθηναϊκό που ανέβαζε στροφές και με νέο άσσο του Πετρέα το σκορ διαμορφώθηκε στο 17-10. Ο Παναθηναϊκός με χαρακτηριστική άνεση έκανε το 25-11, ισοφάρισε σε 2-2 τα σετ και οδήγησε το ματς στο τάι μπρέικ.
Το καλό μομέντουμ που είχε ο Παναθηναϊκός από το τέταρτο σετ συνεχίστηκε και στο τάι μπρέικ, εκεί όπου οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με 4-1, δείχνοντας ότι έχουν αποθέματα ενέργειας. Ο Φοίνικας φαινόταν να έχει χάσει τον προσανατολισμό του και ο Ερνάντεζ μεγάλωσε ακόμα περισσότερο το προβάδισμα του Παναθηναϊκού κάνοντας το 9-3. Το ματς δεν είχε γυρισμό και ο Παναθηναϊκός λίγο αργότερα διαμόρφωσε το 15-5, φτάνοντας στη νίκη με 3-2 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 8 άσσους, 58 επιθέσεις, 14 μπλοκ και 24 λάθη αντιπάλων και του Φοίνικα Σύρου προήλθαν από 1 άσσο, 53 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 26 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-2 (25-23, 22-25, 19-25, 25-11, 15-5)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 10 (6/17 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ, 75% υπ. - 42% άριστες), Πετρέας 5 (3/10 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Γιάκομπσεν 5 (3/5 επ., 2 μπλοκ), Ρανγκέλ 13 (10/15 επ., 3 μπλοκ), Φράγκος 17 (11/25 επ., 3 άσσοι, 3 μπλοκ, 61% υπ. - 39% άριστες), Ερνάντεζ 30 (25/46 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ) / Κωστόπουλος (λ, 55% υπ. - 32% άριστες), Γεωργίου, Μπάσης.
Α.Ο. ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΣΥΡΟΥ ΟΝΕΧ (Δημήτρης Καζάζης): Μιχάλοβιτς 18 (17/37 επ., 1 μπλοκ), Χαραλαμπίδης 8 (7/11 επ., 1 μπλοκ), Ιερεσουέλο 3 (3/5 επ.), Κλίνκενμπεργκ 10 (10/23 επ., 53% υπ. - 26% άριστες), Τζούριτς 11 (4/8 επ., 7 μπλοκ), Φρομ 13 (12/29 επ., 1 άσσος, 59% υπ. - 24% άριστες) / Κωνσταντινίδης (λ, 41% υπ. - 19% άριστες), Σωνάκης (λ), Παπαλεξίου, Γαλιώτος, Ρουμελιωτάκης, Μανωλάκης, Παπαδόπουλος.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο αρσιβαρίστας του Παναθηναϊκού, Θοδωρής Ιακωβίδης πήρε το χρυσό μετάλλιο στο πανελλήνιο πρωτάθλημα στην Καβάλα.
Ο «Άτλαντας» του «τριφυλλιού» για ακόμα μια φορά απέδειξε ότι είναι ο κορυφαίος έλληνας αρσιβαρίστας στην κατηγορία των 96 κιλών και πανηγύρισε μια ακόμα πρωτιά. Συγκεκριμένα ο Ιακωβίδης ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου σηκώνοντας 156 και 190 κιλά αντίστοιχα και έδειξε για ακόμα μια φορά την ποιότητα του ως αθλητής.
Στην ίδια κατηγορία αγωνίστηκε και ο Κώστας Καραγγελής που πήρε την 7η θέση σηκώνοντας 117 και 121 κιλά αντίστοιχα.
Το γυναίκειο τμήμα επιτραπέζιας αντισφαίρισης του Παναθηναϊκού επικράτησε της ΑΕΚ με 4-1 και έδειξε το καλό αγωνιστικό του πρόσωπο.
Οι «πράσινες» παρά την κούραση από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό παρουσιάστηκαν με σοβαρότητα κόντρα στις «κιτρινόμαυρες» και κατάφεραν να πάρουν τη νίκη. Παρίδη και Τόλιου πήραν καθαρές νίκες, ενώ το πάλεψε και η Μαρία Αρτσέτου που αντικατέστησε την Τέρπου που προέρχεται από τραυματισμό.
Χρυσή Φωτιάδου-Κωνσταντίνα Παρίδη 0-3 (9-11, 5-11, 5-11)
Ιωάννα Γερασιμάτου-Κατερίνα Τόλιου 1-3 (9-11, 8-11, 11-8, 5-11)
Φωτεινή Μελετιέ-Μαρία Αρτσέτου 3-0 (11-7, 11-5, 11-5)
Χρυσή Φωτιάδου-Κατερίνα Τόλιου 1-3 (11-8, 10-12, 6-11, 9-11)
Φωτεινή Μελετιέ-Κωνσταντίνα Παρίδη 1-3 (7-11, 12-10, 12-14, 16-18)
Ηττημένος έφυγε από το κλειστό της Νέας Φιλαδέλφειας ο Παναθηναϊκός, αφού η ΑΕΚ επικράτησε με 3-1 σετ στο ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Οι «πράσινες» με εξαίρεση το δεύτερο σετ, πλήρωσαν τα πολλά και εύκολα λάθη που έκαναν ακόμα και σε σημεία που έδειχναν να ελέγχουν το παιχνίδι, όπως για παράδειγμα στο τρίτο σετ όπου το 16-19 έγινε 23-19! Έτσι έφυγαν με άδεια χέρια, χάνοντας έδαφος στο βαθμολογικό πίνακα, αφού απέχουν πλέον έξι βαθμούς από την κορυφή.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παπαφωτίου, Ανθούλη, Χατζηευστρατιάδου, Ανάε, Γκρότες και Ρόγκα.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με κακές επιθέσεις, που έδωσαν κόντρα μπάλες στην ΑΕΚ. Η «Ένωση» προηγήθηκε με 4-1 αναγκάζοντας έτσι τον Μπράνκο Γκάιτς να καλέσει ταιμ άουτ. Οι οδηγίες του Σέρβου τεχνικού έπιασαν τόπο και το «τριφύλλι» προσπέρασε με 5-6, αφού η Ανθούλη άρχισε να ανεβάζει στροφές. Τα λάθη ήταν πολλά και από τις δύο ομάδες, όμως αυτό δεν διαφοροποίησε την εικόνα του αγώνα που ήθελε το «τριφύλλι» να διατηρεί βραχεία κεφαλή (12-14). Τρεις λάθος επιθέσεις του Παναθηναϊκού από Γκρότες, Μέντιτς και Χατζηευστρατιάδου έβαλαν μπροστά και πάλι την ΑΕΚ με 17-16 και 17-19 και έτσι ο τεχνικός των «πρασίνων» πήρε και το δεύτερο τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στο παρκέ με «καθαρό» μυαλό, ισοφαρίζοντας σε 20-20. Στην τελική ευθεία του σετ οι γηπεδούχες είχαν την τύχη με το μέρος τους και με άσσο της Σίλβα, αφού πρώτα η μπάλα χτύπησε στο φιλέ και έπεσε στη μεριά του Παναθηναϊκού, έγινε το 25-23, με το «τριφύλλι» να μένει πίσω στα σετ με 1-0.
O Παναθηναϊκός μπήκε φουριόζος στο δεύτερο σετ και προηγήθηκε με 0-4. Το τάιμ άουτ από τον προπονητή της «Ένωσης» δε φάνηκε να αποδιοργανώνει τα «φίνα κορίτσια» που έχοντας σωστές επιλογές στην επίθεση και ελάχιστα λάθη, διεύρυναν ακόμα περισσότερο το προβάδισμα, φτάνοντας στο 7-14. Το δεύτερο σετ ήταν παράσταση για έναν ρόλο και είχε πρωταγωνιστή τον Παναθηναϊκό. Οι «πράσινες» έφτασαν στο 9-20 και με συνοπτικές διαδικασίες στο 12-25, ισοφαρίζοντας τα σετ σε 1-1.
Στο τρίτο σετ οι δύο ομάδες με μικρά σερί έδιναν η μία στην άλλη το προβάδισμα. Με το σκορ στο 8-6, ο Μπράνκο Γκάιτς κάλεσε τάιμ άουτ αφού τα λάθη είχαν αρχίσει να κάνουν και πάλι την εμφάνισή τους στην πλευρά του Παναθηναϊκού. Με άσσο της Μέντιτς ο Παναθηναϊκός ισοφάρισε σε 12-12 και το «τριφύλλι» προσπέρασε με 14-16, αφού είχε ανεβάσει το ποσοστό του στο μπλοκ. Η Σίλβα πήγε στο σερβίς για την ΑΕΚ και έβαλε εκ νέου δύσκολα στην υποδοχή του «τριφυλλιού», επιτρέποντας έτσι στις γηπεδούχες να προσπεράσουν με 22-19. Το σετ δεν είχε γυρισμό για τον Παναθηναϊκό, που δεν μπορούσε να βρει το αντίδοτο στη Σίλβα και έτσι η Κουβανή διαγώνια της ΑΕΚ διαμόρφωσε το 25-20, κάνοντας το 2-1 στα σετ.
Ο Παναθηναϊκός έμεινε πίσω στο σκορ με 8-3 και στο τέταρτο σετ, όντας φανερά επηρεασμένος από την εξέλιξη του τρίτου σετ. Στο διάστημα αυτό ο Μπράνκο Γκάιτς είχε χρησιμοποιήσει και τα δύο τάιμ άουτ που είχε στη διάθεσή του. Το «τριφύλλι» δεν μπορούσε να μπει στη διεκδίκηση του σετ συνεχίζοντας το ένα λάθος πίσω από το άλλο, την ώρα που οι γηπεδούχες έδειχναν έτοιμες να καθαρίσουν το ματς. Έτσι προηγήθηκαν με 13-5 και 20-10, πριν φτάσουν στο τελικό 25-12, σε ένα σετ όπου ο Παναθηναϊκός ήταν αδικαιολογήτως απών.
Οι πόντοι της ΑΕΚ προήλθαν από 6 άσσους, 46 επιθέσεις, 5 μπλοκ και 30 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 39 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 24 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-23, 12-25, 25-20, 25-12)
Α.Ε.Κ. (Ουνούς Οτσάλ): Νίζετιχ 9 (9/21 επ., 56% υπ. - 6% άριστες), Καλαντάτζε 5 (5/11 επ.), Κωνσταντινίδου 6 (3/5 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Καλντερόν 11 (9/19 επ., 2 μπλοκ, 25% υπ. - 0% άριστες), Σίλβα 20 (16/28 επ., 4 άσσοι), Κουλίκοβα 5 (3/5 επ., 2 μπλοκ) / Αρτακιανού (λ, 77% υπ. - 36% άριστες), Βλαχάκη 1 (1/3 επ.).
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Μπράνκο Γκάιτς): Χατζηευστρατιάδου 7 (5/9 επ., 2 μπλοκ), Ανάε 16 (12/27 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ, 65% υπ. - 20% άριστες), Γκρότους 10 (9/18 επ., 1 άσσος, 58% υπ. - 21% άριστες), Παπαφωτίου 2 (1/1 επ., 1 άσσος), Ανθούλη 9 (7/23 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Μέντιτς 9 (3/10 επ., 2 άσσοι, 4 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 50% υπ. - 27% άριστες), Νικολογιάννη 2 (2/5 επ.), Μεταξά 1 (1 μπλοκ), Μερκούρη.
Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Η πολυαθλήτρια του Παναθηναϊκού, Πηνελόπη Νίκα συμμετείχε στο Παγκόσμιο Κύπελλο ξιφασκίας που έγινε στο Ταλίν.
Η Νίκα κατάφερε και έκανε πολύ καλές εμφανίσεις στην παρθενική της εμφάνιση και παρά τις ήττες έδειξε ότι μπορεί να σταθεί επάξια στο συγκεκριμένο αγώνισμα σε διεθνείς αγώνες.
Η «πράσινη» πρωταθλήτρια έδωσε αρκετές δύσκολες μάχες σε ένα δυνατό όμιλο και μάλιστα έχασε δύο αγώνες στις λεπτομέρειες και έδειξε ότι παρότι είναι αθλήτρια του μοντέρνου πεντάθλου είναι δυναμική και στην ξιφασκία στο επέ.
Το ανδρικό τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού κόντραρε στα ίσα τον Ολυμπιακό ωστόσο ηττήθηκε με 4-2.
Το «τριφύλλι» μπορεί να λύγισε στο ΣΕΦ, ωστόσο έδειξε ότι μπορεί να τον αντιμετωπίσει ακόμα και χωρίς να έχει ξένους αθλητές στη σύνθεση του. Η ελληνική τριάδα ήταν ιδιαίτερα δυνατή και μάλιστα ο Κώστας Αγγελάκης σημείωσε δύο νίκες.
Αγγελάκης-Πουκάρ 3-2 (7-11, 11-6, 7-11, 11-4, 13-11)
Αντωνιάδης-Πίτσφορντ 0-3 (9-11, 7-11, 9-11)
Κωνσταντινόπουλος-Γκάτσινα 0-3 (5-11, 3-11, 7-11)
Αγγελάκης-Πίτσφορντ 3-1 (7-11, 11-4, 11-6, 12-10)
Κωνσταντινόπουλος-Πουκάρ 0-3 (9-11, 7-11, 9-11)
Αντωνιάδης -Γκάτσινα 0-3 (2-11, 7-11, 5-11)
Η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού ηττήθηκε με 3-1 σετ από την ΑΕΚ στο ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Το γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού ήταν ανταγωνιστικό παρότι αγωνίστηκε χωρίς ξένες και λύγισε τελικά με 4-2 από τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.
Οι «πράσινες» έδωσαν τον αγώνα τους κόντρα στις «ερυθρόλευκες» που παρατάχθηκαν μόνο με ξένες αθλήτριες και ήταν δυναμικές.
Η Κατερίνα Τόλιου ξεχώρισε καθώς πέτυχε τις δύο νίκες και η επικράτηση της επί της Πεσότσκα είναι ίσως μια από τις πιο σημαντικές της καριέρας της. Καλή ήταν και η παρουσία της Κωνσταντίνας Παρίδη που έχασε στις λεπτομέρειες τρία σετ από τις αντιπάλους της ενώ η Έλσα Τέρπου επέστρεψε μετά από τον τραυματισμό της.
Κατερίνα Τόλιου- Μαργαρίτα Πεσότσκα: 3-1 (11-13, 11-7, 11-9, 11-6)
Κωνσταντίνα Παρίδη-Τζορτζίνα Πότα: 0-3 (4-11, 12-14, 11-5)
Έλσα Τέρπου- Φιλίπα Μπέργκατ: 0-3 (7-11, 6-11, 6-11)
Κωνσταντίνα Παρίδη-Μαργαρίτα Πεσότσκα: 0-3 (11-13, 1-11, 10-12)
Κατερίνα Τόλιου- Φιλίπα Μπέργκατ: 3-0 (11-7, 11-5, 12-10)
Έλσα Τέρπου-Τζορτζίνα Πότα: 0-3 (6-11, 8-11, 7-11)
Ο Παναθηναϊκός κατάφερε και επικράτησε του Ρεθύμνου με 4-1 λίγο πριν αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό στο ανδρικό τμήμα πινγκ πονγκ.
Οι «τριφυλλοφόροι» επικράτησαν κόντρα στην αξιόμαχη κρητική ομάδα και έδειξαν να βρίσκονται σε καλή αγωνιστική κατάσταση.
Αγγελάκης-Λυκοστράτης 3-1 (9-11, 11-9, 12-10, 11-7)
Αντωνιάδης-Πρόβοστ 0-3 (2-11, 4-11, 4-11)
Κωνσταντινόπουλος-Κορδούτης 3-0 (11-9, 11-8, 11-9)
Αγγελάκης-Πρόβοστ 3-2 (11-5, 8-11, 5-11, 11-8, 11-2)
Κωνσταντινόπουλος-Λυκοστράτης 3-0 (11-6, 11-4, 11-6)