Το γυναικείο τμήμα ποδοσφαίρου του Παναθηναϊκού συνέχισε το νικηφόρο σερί του στην 7η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής επικρατώντας εκτός έδρας του Ιάσωνα Ιλίου με 4-0.
Οι «πράσινες» ήταν καταιγιστικές και δεν άφησαν περιθώρια αντίδρασης στον αντίπαλό τους σε κανένα σημείο του αγώνα. Το σκορ άνοιξε η Δούλη με γκολ στο 19’, ενώ στο 30’ η Ντζάνη πέτυχε το δεύτερο τέρμα του Παναθηναϊκού. Δύο λεπτά αργότερα η Σιαφαρίκα έκανε το 0-3 υπέρ του ΠΑΟ που ήταν και το σκορ ημιχρόνου.
Στο δεύτερο μισό οι αθλήτριες του κόουτς Χαραλαμπίδη κράτησαν σε υψηλά επίπεδα την απόδοσή τους και η Μπριάνα διαμόρφωσε στο 85’ το τελικό 0-4 υπέρ του «τριφυλλιού».
Η σύνθεση του Παναθηναϊκού (Γιάννης Χαραλαμπίδης): Κουκουλοπούλου, Λόγου, Ντζάνη, Δημητρίου, Τσιρούλη, Σιαφαρίκα, Καμαριανού, Δούλη, Δεσπολλάρη, Πετροπούλου, Νταρζάνου, Ανδρή, Σιάκκα, Δέλιου, Ανδρικοπούλου, Κοκοτσάκη, Μαρουδίτση, Γρηγοροπούλου, Μπριάνα, Μπασινά.
Τη νίκη-πρόκριση πήρε ο Παναθηναϊκός στα προημιτελικά του κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ με αμαξίδιο καθώς επικράτησε εκτός έδρας του Μέγα Αλέξανδρου με 56-66.
Οι «πράσινοι» είχαν το προβάδισμα στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα και κατάφεραν να έχουν την ουσία απέναντι σε έναν αντίπαλο που θα βρίσκεται ψηλά στις θέσεις του πρωταθλήματος. Επόμενος αντίπαλος για το «τριφύλλι» θα είναι ο Ήφαιστος Πάτρας και σίγουρα είναι το μεγάλο φαβορί για την πρόκριση στο φάιναλ φορ του κυπέλλου.
Στην πρώτη περίοδο ο Παναθηναϊκός πήρε προβάδισμα με 11-19 βγάζοντας καλή αμυντική λειτουργία και παράλληλα βρίσκοντας τον δρόμο προς το αντίπαλο καλάθι.
Στη δεύτερη περίοδο οι «πράσινοι» διατήρησαν την καλή άμυνα τους, ωστόσο δεν έβρισκαν με την ίδια ευκολία τον δρόμο προς το αντίπαλο καλάθι. Παρόλα αυτά η διαφορά αυξήθηκε στο 19-31 και οι παίκτες των Χρόνη-Γκανά πήγαν με καλή διαφορά στο ημίχρονο.
Η τρίτη περίοδος ήταν αυτή που μπήκαν τα περισσότερα καλάθια αλλά ακόμα και όταν άνοιξε το ματς ο Παναθηναϊκός είχε τις λύσεις και διατήρησε το προβάδισμα στο 40-50.
Στην τέταρτη και τελευταία περίοδο οι «τριφυλλοφόροι» έκαναν καλή διαχείριση στο σκορ και το τελικό 56-66 έφερε τη νίκη και την πρόκριση.
Μ. Αλέξανδρος (Χατζηζωγίδου): Μπαγκζαντεφάρτ 29, Διμπιτούζης Α. 6, Βάσσης 6, Διμπιτούζης Π. 5, Ζάκερι 1, Κεφαλάς 9, Βαρυτιμίδης και Σαουλίδης.
Παναθηναϊκός (Γκανάς-Χρόνης): Νέλσον 25, Μαρτσάκης 15, Κοντογιάννης 12, Χρονοπούλου 4, Αχμέντ 2, Δίτσης 8,Μιχαλοπούλου, Φύτρος, Σπαθής και Χριστόφορος.
Με νίκη συνέχισε τις υποχρεώσεις του για την Α1 ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε με 58-78 του Εύνικου στα Λιόσια για την 15η αγωνιστική.
Το «τριφύλλι» δυσκολεύτηκε για ένα ημίχρονο, ωστόσο στην επανάληψη με κορυφαίες της Αρίκα Κάρτερ (19π), Τσάστιτι Ριντ (18π) και Ελεάννα Χριστινάκη (15π), έβγαλε στο παρκέ την ποιότητα του και έφτασε σε μία ευρεία νίκη, πιο δύσκολα απ' ότι μαρτυράει το τελικό σκορ.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε άστοχος στην πρώτη περίοδο, με το ματς να έχει χαμηλό τέμπο και τον Εύνικο όχι μόνο να ακολουθεί στο σκορ, αλλά και να προπορεύεται με 14-11 στο 7'. Το +3 για την ομάδα των Λιοσίων παρέμεινε μέχρι το τέλος της πρώτης περιόδου, η οποία έκλεισε με το σκορ στο 20-17.
Στη δεύτερη περίοδο ο Παναθηναϊκός είχε καλύτερο ρυθμό στο σκοράρισμα και περισσότερη φρεσκάδα στις κινήσεις του. Η Ριντ «τράβηξε» επιθετικά τις «πράσινες» και φτάνοντας τους 12 πόντους, συνέβαλε στο να οδηγηθεί ο Παναθηναϊκός στα αποδυτήρια όντας στο +5 (32-37).
Αρχής γενομένης της τρίτης περιόδου, ο Παναθηναϊκός μπήκε με σκοπό να «καθαρίσει» το ματς. Η Ριντ (16 π.), παρέμεινε το… πρώτο βιολί, η Χριστινάκη πρόσθεσε ακόμα 12 πόντους και σε συνδυασμό με την βελτιωμένη αμυντική εικόνα η διαφορά μεγάλωσε. Στο 27' το «τριφύλλι» είχε φτάσει στο +11 (43-54), αλλά ο Εύνικος στην τελική ευθεία του τρίτου δεκαλέπτου μπόρεσε να μειώσει σε 51-57 και να δώσει ενδιαφέρον στην τέταρτη και τελευταία περίοδο.
Το τέταρτο δεκάλεπτο άνηκε αποκλειστικά στον Παναθηναϊκό. Η ομάδα της Ελένης Καπογιάννη πίεσε στην άμυνα, βρήκε ρυθμό και εύκολους πόντους στην επίθεση και αφού οδηγήθηκε στο ασφαλές + 16 (51-67) στο 35', «καθάρισε» τη νίκη με το τελικό σκορ 58-78.
Τα δεκάλεπτα: 20-17, 32-37, 51-57, 58-78
Εύνικος (Βελτσίστας): Καραγιάννη 9(1), Εμμανουηλίδου 14(3), Πολυμένη 9(3), Τσιανάκα, Ζουρνή, Κεσσέ 7(1), Κάμπελ 4, Τζόουνς 5, Κοτσίνη, Ναυροζίδου 4, Μίχου 6.
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 18, Ζιάκα, Κωτούλα 3(1), Παυλοπούλου 7(1), Πότερ 13, Σωτηρίου 3, Αλεξανδρή, Παλάσκα, Χριστινάκη 15, Κάρτερ 19(4), Θεοδωρομανωλάκη, Χαιριστανίδου.
Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Με ανάρτησή του ο Φερνάντο Ερνάντες αφιέρωσε την 5η νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ στους φιλάθλους του Παναθηναϊκού που πίστεψαν στην ομάδα και μετά από ήττες και όχι στους ψεύτικους οπαδούς που στηρίζουν το «τριφύλλι» μόνο στους θριάμβους!
«1-2-3-4-5 περήφανος για την ομάδα μου μετά από μακρινό ταξίδι με μεγάλη νίκη στο Challenge Cup δεν είμαστε στην καλύτερη κατάσταση για παιχνίδι ξανά κόντρα στον ΠΑΟΚ και παλεύουν μέχρι τέλους για να πάρουν την πρώτη νίκη απέναντί μας, αλλά η ομάδα μας άλλη μια φορά αποδεικνύει χαρακτήρα και με τη βοήθεια των Άγγελου Μάρκου, Βασίλη Κωστόπουλου και Αχιλλέα Μπάση σε μια σημαντική στιγμή του αγώνα. Αυτή η νίκη είναι για τους οπαδούς που πίστεψαν σε εμάς ακόμα και όταν χάσαμε από τον Μίλωνα και τον Πήγασο, και όχι για τους ψεύτικους οπαδούς που υποστηρίζουν την ομάδα μόνο όταν κάνει θριάμβους. Είμαστε Παναθηναϊκοί, η ομάδα μας παίζει πάντα για να κερδίσει και ας χάσουμε».
Στην έδρα του Εύνικου δοκιμάζεται απόψε ο Παναθηναϊκός για την 15η αγωνιστική της Α1 Μπάσκετ Γυναικών (13:00, Live Streaming).
Οι «πράσινες» μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών τους υποχρεώσεων για το EuroCup στρέφουν αποκλειστικά την προσοχή τους στις εγχώριες διοργανώσεις αρχής, το Κύπελλο και το πρωτάθλημα, αρχής γενομένης από το σημερινό παιχνίδι.
Στόχος τους «τριφυλλιού» είναι η νίκη για να παραμείνει σε απόσταση αναπνοής από την πρώτη θέση. Η Ελένη Καπογιάννη για το σημερινό παιχνίδι υπολογίζει και την Ελεάννα Χριστινάκη, που δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής στο τελευταίο ευρωπαϊκό ματς στο Ισραήλ ενάντια στην Ελιτζούρ Χολόν, όπως και την Αρίκα Κάρτερ που είχε μείνει εκτός αποστολής.
Οι Φραγκούλη, Μαρίγλη και Χαϊνά θα «σφυρίξουν» στο σημερινό παιχνίδι.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Μπάσκετ Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ, αναφέρθηκε στα συνεχόμενα παιχνίδια που δίνει το «τριφύλλι» και την κούραση που υπάρχει στους παίκτες.
«Η πιο δύσκολη κόντρα στον ΠΑΟΚ. Δεν ξέρω αν ήταν η πιο πολύτιμη, γιατί όλες οι προηγούμενες έδωσαν κάτι, δηλαδή μία πρόκριση και έναν τίτλο. Σίγουρα, σήμερα, εάν έπαιρνε τη νίκη θα είχε μεγάλο βαθμολογικό αβαντάζ όσον αφορά την κατάταξη του πρωταθλήματος ενόψει play-offs.
Δεν ξέρω τι συμβαίνει, γιατί με τόσα τέτοια τα παιχνίδια που έχουμε χάσει τον λογαριασμό. Πλέον δεν κοιτάω βαθμολογίες, κοιτάω μόνο το επόμενο παιχνίδι που έχουμε μπροστά μας και προσπαθώ να δημιουργήσω μία κατάσταση στην ομάδα μου, η οποία θα της επιτρέψει να μπει δυνατά στο παιχνίδι.
Μετά το δεύτερο - τρίτο σετ δεν είχαμε ανάσες ούτε για να πανηγυρίσουμε».
Μία ακόμα νίκη κόντρα στον ΠΑΟΚ πήρε ο Παναθηναϊκός, που επικράτησε με 1-3 σετ στη Θεσσαλονίκη για την 11η αγωνιστική της Volley League σε ένα παιχνίδι διαφήμιση για το βόλεϋ.
Οι «πράσινοι» παρά την κούραση από τα συνεχόμενα παιχνίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη κατέθεσαν και πάλι την ψυχή τους στο «Παλατάκι» και μπόρεσαν να πάρουν τη 5η συνεχόμενη νίκη τους σε ισάριθμα παιχνίδια επί του «δικεφάλου» τη φετινή περίοδο. Με τη νίκη αυτή ο Παναθηναϊκός ανεβαίνει στη 2η θέση της βαθμολογίας μαζί με τον ΠΑΟΚ και κοιτάει για ακόμα ψηλότερα.
Καθοριστικό για την «καθαρή» νίκη του Παναθηναϊκού ήταν το τέταρτο σετ, εκεί όπου οι «πράσινοι» έχοντας το προβάδισμα με 1-2 σετ, έμειναν πίσω με 20-15, όμως μπόρεσαν να επιστρέψουν και να το κατακτήσουν με 34-36! Μάλιστα το 20-15 έγινε 20-19, την ώρα που οι Ερνάντες και Κόβαρ έπαιρναν ανάσες στον πάγκο!
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Γιάκομπσεν στην πάσα, τους Φράγκο και Κόβαρ ως ακραίους, τους Πετρέα και Ρανγκέλ κεντρικούς, τον Ερνάντες διαγώνιο και τον Ζήση ως λίμπερο.
Το πρώτο σετ ξεκίνησε με τρία σερί, δύο για τον Παναθηναϊκό και ένα για τον ΠΑΟΚ. Οι «πράσινοι» με καλές άμυνες πήραν προβάδισμα 0-3, αλλά ο ΠΑΟΚ με όπλο του το μπλοκ διαμόρφωσε το 5-3, για να απαντήσει ο Παναθηναϊκός ξαναπαίρνοντας το προβάδισμα με 5-8. Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν ακόμα και με +5 (6-11), αλλά ακόμα ένα σερί από το «δικέφαλο» διαμόρφωσε το 12-12, εξανεμίζοντας τη διαφορά που είχε το «τριφύλλι». Έχοντας τον Γιάκομπσεν στο σερβίς και σε υψηλή ποιότητα την άμυνά του, ο Παναθηναϊκός μετέτρεψε το 12-12 σε 12-17. Η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου μπήκε στην τελική ευθεία του σετ με προβάδισμα πέντε πόντων (15-20) και με 18-25 έκανε το 0-1 στα σετ.
Ο Παναθηναϊκός πήρε κεφάλι στο σκορ και στο δεύτερο σετ (5-7), αλλά με άσσο του Βουλκίδη ο ΠΑΟΚ έγραψε το 8-8. Ο Βαν Ντεν Ντρις πήγε στο σερβίς και με συνεχόμενους άσσος, σημαδεύοντας τον Κόβαρ, ήταν αυτός που διαμόρφωσε το 13-9. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος κάλεσε τάιμ άουτ, αλλά η εικόνα του Παναθηναϊκού δεν άλλαξε προς το καλύτερο με αποτέλεσμα να έρθει το 16-10 και το δεύτερο τάιμ άουτ στο σετ από τον προπονητή των «πρασίνων». Οι γηπεδούχοι διατήρησαν τη διαφορά ασφαλείας (20-15) μπαίνοντας στην τελική ευθεία του σετ και ισοφάρισαν σε 1-1 αφού λίγο αργότερα έφτασαν στο 25-16.
Το γρήγορο προβάδισμα του Παναθηναϊκού στο τρίτο σετ με 3-5 ύστερα από μπλοκ άουτ του Κόβαρ, έγινε 8-6 με άσσο του Ουόλς και ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος κάλεσε τάιμ άουτ. Η ισοφάριση για το «τριφύλλι» ήρθε με τα δυνατά σερβίς του Ερνάντες και μία πάιπ του Κόβαρ που έγραψε το 11-11. Η αντίδραση του ΠΑΟΚ ήρθε με τον κορυφαίο του αγώνα Αλέξανδρο Ράπτη, ο οποίος βοήθησε για το 17-13, αλλά το «τριφύλλι» δεν τα παράτησε και επέστρεψε δυναμικά στο παρκέ μετά το τάιμ άουτ του Δημήτρη Ανδρεόπουλου μειώνοντας αρχικά σε 17-16 και στη συνέχεια ισοφαρίζοντας σε 19-19 με τριπλό μπλοκ στον Ράπτη. Ο Παναθηναϊκός πίεσε από το σερβίς με τον Φράγκο, ο Γιάκομπσεν έπαιξε έξυπνα και οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν με 21-23, αυξάνοντας έτσι την πίεση στους γηπεδούχους. Ο Παναθηναϊκός έχασε δύο ευκαιρίες για να πάρει το σετ, ο ΠΑΟΚ ισοφάρισε σε 24-24 με άσσο του Κόστα, αλλά οι «πράσινοι» διατήρησαν την ψυχραιμία τους και με κανονιά του Ερνάντες έκαναν 24-26 και το 1-2 στα σετ.
Στο τέταρτο σετ ο ΠΑΟΚ δεν είχε περιθώριο απώλειας και πιέζοντας από νωρίς προηγήθηκε με 9-5, το οποίο στη συνέχεια έγινε 13-8, κυρίως εξαιτίας της αναποτελεσματικότητας που είχαν οι «πράσινοι» στην επίθεση. Ο ΠΑΟΚ μπήκε στην τελική ευθεία το σετ προηγούμενος με 20-15, όταν ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος απέσυρε τους Ερνάντες και Κόβαρ, προκειμένου να τους ξεκουράσει ενόψει του τάι μπρέικ, το οποίο όπως φαινόταν ήταν προ των πυλών. Παρά τις αλλαγές του βασικού διαγώνιου και του ενός εκ των δύο βασικών ακραίων η δυναμική του «τριφυλλιού» αυξήθηκε και με άουτ του Ράπτη μείωσε σε 20-19. Ερνάντες και Κόβαρ επέστρεψαν στο ματς και οι «πράσινοι» ισοφάρισαν σε 22-22. Το 24-24 έστελνε το σετ στην παράταση. Μετά από πολύ ώρα ο Παναθηναϊκός με 34-36 πήρε το τέταρτο σετ και τη νίκη με 1-3 σετ!
Οι πόντοι του ΠΑΟΚ προήλθαν από 7 άσσους, 48 επιθέσεις, 11 μπλοκ και 35 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 2 άσσους, 62 επιθέσεις, 16 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (18-25, 25-16, 24-26, 34-36)
Π.Α.Ο.Κ. (Γιόσκο Μιλενκόσκι): Γιόρνα 13 (13/29 επ., 60% υπ. - 24% άριστες), Κόστα 4 (2/5 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Γουόλς 3 (1 άσσος, 2 μπλοκ), Βουλκίδης 8 (3/10 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Ράπτης 20 (16/47 επ., 4 μπλοκ, 55% υπ. - 31% άριστες), Βαν Ντε Ντρις 18 (14/45 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ) / Κοκκινάκης (λ, 75% υπ. - 54% άριστες), Ηλίας, Σωτηρίου, Γάτσης, Τακουρίδης, Μπούτος.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 21 (19/34 επ., 2 μπλοκ, 72% υπ. - 41% άριστες), Πετρέας 5 (2/8 επ., 3 μπλοκ), Γιάκομπσεν 2 (1/1 επ., 1 μπλοκ), Ρανγκέλ 16 (12/20 επ., 4 μπλοκ), Φράγκος 12 (9/28 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 43% υπ. - 14% άριστες), Ερνάντεζ 20 (16/44 επ., 4 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 47% υπ. - 30% άριστες), Γεωργίου, Μπάσης 4 (3/3 επ., 1 άσσος), Μάρκου, Κωστόπουλος.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο ξιφομάχος του Παναθηναϊκού, Πάνος Τριανταφύλλου κράτησε για ακόμα μια φορά ψηλά την πράσινη σημαία, καθώς κατέκτησε την tρίτη θέση στο Παγκόσμιο Κύπελλο ξιφασκίας με αμαξίδιο στις ΗΠΑ.
Ο «τριφυλλοφόρος» πρωταθλητής έκλεψε την παράσταση στη σπάθη (Β) και έφερε ένα ακόμα μετάλλιο έχοντας τη συμπαράσταση ομογενών φιλάθλων στην Ουάσινγκτον.
Ο Πάνος Τριανταφύλλου έδειξε από την αρχή το φορμάρισμα του καθώς πέτυχε 6 νίκες στον όμιλο κόντρα στον Χάνσεν (ΗΠΑ) , Ρασίντ (Αγγλία) , Βαντόν (Γαλλία) , Πλούτα (Πολωνία), Γκισόν (Βραζιλία) και Φιγκερέδο (Κολομβία).
Στη φάση των 16 νίκησε τον Βραζιλιάνο, Γουίσον με 15-9 και στα προημιτελικά επικράτησε του Ούγγρου, Ταρτζάνι με 15-13.
Στον ημιτελικό έδωσε μια σπουδαία μάχη απέναντι στον Γάλλο, Μαξίμ Βαλέτ και τελικά λύγισε στις λεπτομέρειες με 15-13 ωστόσο κατέκτησε ένα ακόμα μετάλλιο σε σπουδαία διεθνή διοργάνωση. Ο κόουτς του «τριφυλλιού» και ομοσπονδιακός τεχνικός, Δημήτρης Κάζαγλης είναι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και εστιάζει πλέον την προσοχή του στον Βασίλη Ντούνη που ξεκινάει την προσπάθεια του.
Ο Παναθηναϊκός ηττήθηκε από τον Υδραϊκό με 12-11 στο φινάλε της Α’ Φάσης της Α1 πόλο ανδρών και πλέον προετοιμάζεται για την επόμενη φάση του πρωταθλήματος στην οποία θα ξεκινήσει από την 5η θέση.
Οι γηπεδούχοι επέβαλαν τον δικό τους ρυθμό από το ξεκίνημα, προηγήθηκαν και με τέσσερα γκολ διαφορά, 8-4 και 9-5, με τους «πράσινους» να μειώνουν στο ένα και στο τελικό 12-11.
Οκτάλεπτα: 4-3, 4-2, 2-4, 2-2.
ΥΔΡΑΪΚΟΣ (Νίκος Καραμάνης): Μάμαλης, Μπεκές, Τακάτα 2, Παπαβασιλείου, Γκαράνης, Σουζούκ 2, Μπλάνης 1, Ρομπόπουλος 3, Δημακόπουλος, Λιαπάκης 4, Ζώρζος, Μπερτόλης, Μητράκης, Δαλαμπέκης, Μουρατίδης Ευ.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Μάζης): Ραστίσεβιτς, Τζελάτης, Κανδανολέων 1, Σιαμάς Γ., Δευτεραίος 1, Τόττης 1, Άντζιτς 2, Χωματάς, Χατζηγούλας 2, Δερμιτζάκης 3, Σιαμάς Π., Αλβέρτης 1, Βασιλάκης, Σιαμάς Χρ., Ζερβουδάκης.
Στη Β’ Φάση του πρωταθλήματος (21/1 – 29/3/23), σχηματίζονται εκ νέου δύο Όμιλοι των 8 ομάδων ο καθένας. Οι 4 πρώτοι των δύο Ομίλων της Α’ Φάσης, συγκροτούν τον έναν (G1) και οι άλλοι 8 (οι 4 δεύτεροι) τον δεύτερο (G2).
Λαμβάνεται υπόψη η συνολική βαθμολογία της Α’ Φάσης, ενώ οι ομάδες που μετείχαν στον ίδιο Όμιλο και στην Α’ Φάση, δεν αγωνίζονται μεταξύ τους.
Σε ότι αφορά τη βαθμολογία του ομίλου που ξεκινάει ο Παναθηναϊκός τη Β' Φάση έχει ως εξής: Ολυμπιακός 42, Βουλιαγμένη 42, Πανιώνιος 36 Απόλλων 31 Παναθηναϊκός 25, Περιστέρι 24, ΠΑΟΚ 24, Εθνικός 18.