Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της Κηφισιάς, στο φινάλε της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος τόνισε πως τώρα ξεκινούν όλα αυτά που περίμεναν και πάλευαν οι «πράσινοι» όλη την σεζόν.
«Είχε ένα ενδιαφέρον το ματς, αλλά το τελειώσαμε όπως έπρεπε. Ήμασταν σοβαροί και υπεύθυνοι. Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα. Σε δέκα μέρες περίπου ξεκινάμε όλα αυτά που περιμέναμε και παλεύαμε όλη την σεζόν. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι».
Ο Παναθηναϊκός ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην αναμέτρηση της 13ης αγωνιστικής ποδοσφαίρου γυναικών, επικρατώντας με 11-1 της Μυκόνου.
Οι «πράσινες» πρόσθεσαν ακόμη ένα «τρίποντο» στη βαθμολογία που τις φέρνει πιο κοντά στο στόχο της ανόδου στη μεγάλη κατηγορία.
Το «τριφύλλι» άνοιξε το σκορ στο 14’ (1-0) με γκολ της Ντζάνη και 4’ αργότερα η Μπριάνα έκανε το 2-0. Λίγο πριν το ημίχρονο (37’) η Μύκονος μείωσε σε 2-1.
Στο δεύτερο μισό οι αθλήτριες του κόουτς Χαραλαμπίδη ανέβασαν στροφές και μέσα στα πρώτα 4’ είχαν διαμορφώσει το 4-1 με γκολ από τις Δεσπολλάρη (46’) και Γιαννούλα (49’). Μέχρι το 60’ ο Παναθηναϊκός είχε «καθαρίσει» το ματς με τρία ακόμη γκολ από τις Νταρζάνου (56’), Δεσπολλάρη (58’) και Ντζάνη (59’) για το 7-1. Τη διαφορά διεύρυναν κατά 4 ακόμη τέρματα η Λόγου (62’), η Σιαφαρίκα (70’) και η Ντζάνη (75’ & 80’) για το τελικό 11-1.
Παναθηναϊκός (Χαραλαμπίδης): Κουκουλοπούλου, Κοκοτσάκη, Ντζάνη, Δημητρίου, Τσιρούλη, Γρηγοροπούλου, Μπριάνα, Καμαριανού, Δεσπολλάρη, Πετροπούλου, Νταρζάνου. Έπαιξαν και οι Δούλη, Δέλιου, Σιαφαρίκα, Λόγου και Ζιώγα.
Με νίκη ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του για την κανονική διάρκεια της Volley League Ανδρών ο Παναθηναϊκός, επικρατώντας εκτός έδρας της Κηφισιάς με 3-0 σετ, στο πλαίσιο της 18ης αγωνιστικής.
Οι «πράσινοι» παρουσιάστηκαν άκρως σοβαροί απέναντι στην ομάδα των βορείων προαστίων, κυριάρχησαν πλήρως στο παρκέ του Ζηρίνειου και έφυγαν άνετα με τους τρεις βαθμούς της νίκης. Έτσι, το τέλος της κανονικής περιόδου βρίσκει τον Παναθηναϊκό στην τρίτη θέση της βαθμολογίας.
Χρόνο συμμετοχής στους Βασίλη Κωστόπουλο και Αχιλλέα Μπάση έδωσε ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος, ο οποίος χρησιμοποίησε στο τέλος του τρίτου σετ τον Άγγελο Μάρκου και τον Βασίλη Σερεμέτη.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Γιάκομπσεν στην πάσα, τον Ερνάντες σε θέση διαγώνιου, τους Πετρέα και Ρανγκέλ ως κεντρικούς, τους Κόβαρ και Φράγκο στις θέσεις των ακραίων και τον Ζήση σε ρόλο λίμπερο.
Από την αρχή του πρώτου σετ ο Παναθηναϊκός ήταν αποτελεσματικός στην επίθεση και αυτό τον βοήθησε να «χτίσει» από νωρίς μία μικρή διαφορά (1-3), την οποία διατήρησε και στη συνέχεια (10-12), παρόλο που η Κηφισιά στο μεσοδιάστημα είχε καταφέρει να ισοφαρίσει. Το μπλοκ των «πρασίνων» ήταν αρκετά λειτουργικό βάζοντας τους «πράσινους» μπροστά για πρώτη φορά με +3 (11-14). Ο Παναθηναϊκός μπήκε στην τελική ευθεία του πρώτου σετ προηγούμενος με 16-20 και δεν δυσκολεύτηκε με τον Ερνάντες να κάνει το 18-25, «βάφοντας» πράσινο το πρώτο σετ.
Το ξεκίνημα του Παναθηναϊκού στο δεύτερο σετ ήταν ακόμα καλύτερο, αφού οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με 0-3. Το μπλοκ των «πρασίνων» έμοιαζε απροσπέλαστο με αποτέλεσμα να έρθει το 5-11 και το πρώτο τάιμ άουτ από την πλευρά της Κηφισιάς και του Κώστα Χριστοφιδέλη. Η εικόνα του σετ δεν άλλαξε στη συνέχεια. Ο Παναθηναϊκός κυριαρχώντας στο παρκέ του Ζηρίνειου προηγήθηκε με 15-20 και έκανε το 2-0 στα σετ επικρατώντας με 18-25.
Στο τρίτο σετ ο Κωστόπουλος πέρασε στη θέση του Κόβαρ που έπαιρνε ανάσες από τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο. Όπως στα προηγούμενα δύο σετ, έτσι και στο τρίτο ο Παναθηναϊκός μπήκε από νωρίς μπροστά στο σκορ με μικρή διαφορά (2-4), για να πάει ο Ερνάντες στο σερβίς και με δύο σερί άσσους να διαμορφώσει το 6-10. Το «τριφύλλι» είχε βάλει το νερό στο αυλάκι για να πάρει την «καθαρή» νίκη. Οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με 9-16 και συνεχίζοντας να σερβίρουν εξαιρετικά έφτασαν στο 10-23, ύστερα από πέντε άσσους του Φράγκου σε έξι σερβίς! Ο Παναθηναϊκός πήρε το τρίτο σετ με 11-25 και τη νίκη με 0-3 σετ.
Οι πόντοι της Κηφισιάς προήλθαν από 1 άσσο, 33 επιθέσεις, 1 μπλοκ, 12 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού οι πόντοι προήλθαν από 9 άσσους, 40 επιθέσεις, 6 μπλοκ, 20 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 0-3 (18-25, 18-25, 11-25)
Α.Ο.Π.ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Κώστας Χριστοφιδέλης): Οκοσάνοβιτς 4π. (4/17επ.), Ρουσσόπουλος 1 (1/1επ.), Ρέγκο Ρικάρντο 12 (11/21επ., 1 άσσος, 52%υπ., 24%αρ.), Σπηλιώτης 1 (1/3επ.), Μαϊκόν 5 (5/7επ.), Τσέιβερς 10 (9/16επ., 1 μπλοκ, 78%υπ., 33%αρ.) / Κοσμάς (λ. - 45%υπ., 9%αρ.), Σιημήτρας, Στιβαχτής, Παπαδόπουλος 1 (1/2), Φιλιππακόπουλος, Τσικάτος 1 (1/2επ.), Δραβόπουλος.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κοβάρ 6π. (6/8επ., 70%υπ., 10%αρ.), Πετρέας 6 (5/8επ., 1 άσσος), Γιάκομπσεν 3 (1/1επ., 1 μπλοκ, 1 άσσος), Ρανγκέλ 6 (6/7επ.), Φράγκος 14 (7/15επ., 3 μπλοκ, 4 άσσοι, 64%υπ., 29%αρ.), Ερνάντεζ 14 (11/16επ., 1 μπλοκ, 2 άσσοι) / Ζήσης (λ. - 78%υπ., 22%αρ.), Μπάσης 2 (1/3επ., 1 άσσος), Μάρκου 1 (1/1επ.), Κωστόπουλος 3 (2/3επ., 1 μπλοκ, 43%υπ.), Γεωργίου, Σερεμέτης.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Το τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού πέτυχε δύο νίκες σε ισάριθμους αγώνες σε γυναίκες και άντρες κόντρα στο ΑΣ Πέρα και τα Χανιά αντίστοιχα.
Οι «πράσινες» και οι «πράσινοι» μετά την ολοκλήρωση των αγώνων έστειλαν το δικό τους μήνυμα για το δυστύχημα στα Τέμπη κρατώντας χαρτιά που έγραφαν: «Οι ζωές μας μετράνε».
Παναθηναϊκός Α.Ο. – ΑΣ Πέρα 4-0
Pergel – Τσεκούρα 3-0 (11-5, 11-5, 11-5)
Παρίδη – Knezevic 3-2 (11-9, 11-8, 10-12, 17-19, 11-5)
Τόλιου – Αβραάμ 3-0 (11-4, 11-5, 11-9)
Pergel – Knezevic 3-0 (11-7, 11-8, 11-9)
Παναθηναϊκός Α.Ο. – Ο.Α. Χανίων 4-0
Κωνσταντινόπουλος Κ. – Αγγελίδης 3-0 (11-3, 11-3, 11-3)
Αντωνιάδης – Δουκέρης 3-1 (11-3, 11-8, 7-11, 12-10)
Αγγελάκης – Μαυρομιατάκης 3-0 (11-3, 11-4, 11-5)
Κωνσταντινόπουλος Κ. – Δουκέρης 3-1 (11-4, 8-11, 11-3, 11-5)
Την Κηφισιά αντιμετωπίζει απόψε εκτός έδρας ο Παναθηναϊκός στο πλαίσιο της 18ης αγωνιστικής και τελευταίας για την κανονική διάρκεια της Volley League Ανδρών (17:00, ERT Sports).
Το «τριφύλλι» θα παραταχθεί στο Ζηρίνειο με στόχο τη νίκη και τους τρεις βαθμούς ώστε «κλειδώσει» την τρίτη θέση στην κανονική διάρκεια έναντι του Μίλωνα. Αρκετός ωστόσο είναι και ο βαθμός των δύο σετ, αφού οι «πράσινοι» είναι στο +3 από την ομάδα της Νέας Σμύρνης, που έχει πλεονέκτημα σε περίπτωση ισοβαθμίας.
Η Κηφισιά έχει 25 βαθμούς, έναντι 27 του Φοίνικα με τον οποίο παλεύει για την 5η θέση, με αποτέλεσμα η ομάδα των βορείων προαστίων να μην είναι αδιάφορη. Θεωρητικά η Κηφισιά θα μπορούσε να πάρει την 5η θέση και το πλεονέκτημα έδρα στις μεταξύ τους αναμετρήσεις ακόμα κι αν ισοβαθμήσει με την ομάδα της Σύρου καθώς έχει το πλεονέκτημα ισοβαθμίας.
Σε 35 αγώνες πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός προηγείται της Κηφισιάς με 22-13 νίκες.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Γεροθόδωρος και Μουλά Λ.
Δείτε τη βαθμολογία της Volley League κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Η αρχηγός του Παναθηναϊκού, Αθηνά Παπαφωτίου, μετά την ήττα από την ΑΕΚ στον τελικό Κυπέλλου δήλωσε απογοητευμένη, ενώ σημείωσε πως το «τριφύλλι» δεν πίεσε με σταθερότητα τον αντίπαλο.
«Συγχαρητήρια στην ΑΕΚ. Έπαιξαν καλύτερα δίκαια νίκησαν. Ήταν καλύτερες στο φιλέ για αυτό κέρδισαν. Πιέσαμε αλλά όχι σταθερά όπως η ΑΕΚ, δεν δείξαμε το πρόσωπο που θέλαμε σε έναν τελικό. Είμαστε απογοητευμένες».
Την ήττα με 3-1 σετ γνώρισε ο Παναθηναϊκός από την ΑΕΚ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας βόλεϋ γυναικών στην Άρτα.
Οι «πράσινες» παρουσιάστηκαν με πολλά σκαμπανεβάσματα στην απόδοσή τους, είχαν προβλήματα στην υποδοχή και σε συνδυασμό με κάποια λάθη σε κύρια σημεία των τεσσάρων σετ που παίχτηκαν δεν κατάφεραν να υπερασπιστούν τα περσινά τους κεκτημένα.
Κατώτερο των περιστάσεων για την κρισιμότητα του αγώνα ήταν το «τριφύλλι», που άφησε την «Ένωση» να κάνει το παιχνίδι της και να πάρει δίκαια τη νίκη.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με την Παπαφωτίου στην πάσα, την Ανθούλη διαγώνια, τις Χατζηευστρατιάδου και Μέντιτς κεντρικές, τις Ανάε και Γκρότες ως ακραίες και την Ρόγκα σε θέση λίμπερο. Από τη μεριά της η ΑΕΚ παρατάχθηκε με την Σίλβα διαγώνια, τις Καλαντάτζε και Κουλίκοβα κεντρικές, την Κωνσταντινίδου στην πάσα, τις Νίζετιχ και Καλντερόν ως ακραίες και λίμπερο την Αρτακιανού.
Έχοντας τη Σίλβα σε θέση σερβίς η υποδοχή του Παναθηναϊκού πιέστηκε και η ΑΕΚ προηγήθηκε με 1-3, όμως η Ανάε έκανε ακριβώς το ίδιο για να δώσει σερί στο «τριφύλλι», που προσπέρασε με 6-4, ύστερα από πόντο της Γκρότες. Η Ολλανδέζα ακραία του Παναθηναϊκού λίγο αργότερα πήγε στο σερβίς και πιέζοντας με τη σειρά της την υποδοχή της «Ένωσης» έφερε τις τυπικά γηπεδούχες στο +3 (11-8) για να μειώσει η ΑΕΚ σε 11-10. Μπλοκ και σερβίς ήταν οι βασικοί πυλώνες για το «τριφύλλι» που προηγήθηκε με 15-11, αναγκάζοντας τον Γιουνούς Οτσάλ να καλέσει τάιμ άουτ. Οι «κιτρινόμαυρες» όχι μόνο επέστρεψαν στο σετ, αλλά με ένα επιμέρους 8-0 προσπέρασαν με 15-19, αφού οι «πράσινες» είχαν βραχυκυκλώσει. Η ψυχολογία είχε περάσει στην πλευρά της ΑΕΚ, ο Παναθηναϊκός δεν είχε απάντηση και επιστροφή, με αποτέλεσμα να χάσει το πρώτο σετ με 21-25.
Όπως στο πρώτο έτσι και στο δεύτερο σετ η ΑΕΚ ήταν η ομάδα που πήρε πρώτη διαφορά δύο πόντων (1-3) για να προσπεράσει ο Παναθηναϊκός (4-3), αφού μπόρεσε να βγάλει κάποιες δύσκολες άμυνες. Οι «πράσινες» μεγάλωσαν ακόμα περισσότερο το προβάδισμά τους αρχικά με 9-6 και στη συνέχεια με 11-7, εκμεταλλευόμενες κάποια λάθη της «Ένωσης», που ανάγκασαν τον Γιουνούς Οτσάλ να πάρει τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός έχοντας ως κορυφαία την Ανάε μεγάλωσε στη συνέχεια του σετ τη διαφορά ασφαλείας (18-12), αφού ήταν αποτελεσματικός στις επιθέσεις του μη δίνοντας την ευκαιρία στις «κιτρινόμαυρες» να αντιδράσουν. Τα κορίτσια ήταν φίνα στο δεύτερο σετ και παίζοντας με την ψυχολογία στα ύψη έφτασαν στο 20-12 και στη συνέχεια «καθάρισαν» το σετ με 25-14, ισοφαρίζοντας σε 1-1 τα σετ.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε με πολλά λάθη που έδωσαν την ευκαιρία στην ΑΕΚ να προηγηθεί με 1-6, αφού η Νίζετιχ έκανε θραύση από το σερβίς. Ο Γιάννης Καλμαζίδης κάλεσε τάιμ άουτ για να σταματήσει το ρυθμό των «κιτρινόμαυρων». Το τάιμ άουτ απέδωσε, οι «πράσινες» βελτιώθηκαν και με άσσο της Χατζηευστρατιάδου μείωσαν σε 5-7. Παρά την αντεπίθεση του «τριφυλλιού» η ΑΕΚ δεν έχασε την ψυχραιμία της και μεγάλωσε τη διαφορά στο +6 (6-12), εξαιτίας της αστάθειας των «πρασίνων» στην υποδοχή αλλά και των συνεχόμενων μεταπτώσεων στην απόδοσή τους. Ο Γιάννης Καλμαζίδης κάλεσε και το δεύτερο τάιμ άουτ που είχε στη διάθεσή του, η απόσταση στο σκορ μειώθηκε ελαφρά (8-12), αλλά η ΑΕΚ κυριαρχούσε στο σετ διαμορφώνοντας το 9-15, έχοντας ως κορυφαία της Σίλβα και Νίζετιχ. Η αρχηγός του Παναθηναϊκού ήταν αυτή που ξεκίνησε την αντεπίθεση, καθώς τα σερβίς της Παπαφωτίου έπιασαν απροετοίμαστη την υποδοχή της ΑΕΚ και σε συνδυασμό με κάποια λάθη των φιλοξενούμενων «έγραψαν» το 14-15. Η ΑΕΚ μπήκε στην τελική ευθεία του σετ όντας στο +3 (17-20), ο Παναθηναϊκός δεν είχε τρόπο να σταματήσει την Νίζετιχ και έτσι με 20-25, το «τριφύλλι» έμεινε πίσω στο σκορ με 1-2.
Ο Παναθηναϊκός δεν είχε κανένα περιθώριο απώλειας στο τέταρτο σετ. Το «τριφύλλι» προηγήθηκε με 4-2, όμως δεν διατήρησε τη διαφορά καθώς πολύ γρήγορα έγινε το 4-4. Η εικόνα του σετ άλλαξε πολύ γρήγορα, αφού η κακή υποδοχή και οι κακές επιλογές στην επίθεση από τις «πράσινες» έφεραν την ΑΕΚ στο +3 (5-8). Ο Γιάννης Καλμαζίδης κάλεσε τάιμ άουτ, αλλά η «Ένωση» όχι μόνο διατήρησε τη διαφορά, αλλά την αύξησε στο +4 (8-12) από άουτ χτύπημα της Ανθούλη. Έτσι ο Έλληνας τεχνικός κάλεσε και δεύτερο τάιμ άουτ, ενώ πέρασε στο ματς την Παλάσιο για να δώσει λύσεις στην επίθεση αλλά και φρεσκάδα στο «τριφύλλι». Οι «πράσινες» μείωσαν σε 14-16, αλλά στην τελική ευθεία του σετ βρέθηκαν πίσω με 16-20. Το σετ δεν είχε επιστροφή ο Παναθηναϊκός είδε την ΑΕΚ να φτάνει στο 20-25 και οι «πράσινες» γνώρισαν την ήττα με 1-3 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 6 άσσους, 46 επιθέσεις, 14 μπλοκ και 20 λάθη αντιπάλων και της ΑΕΚ προήλθαν από 3 άσσους, 47 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 32 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 1-3 (21-25, 25-14, 20-25, 20-25)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 13 (7/17 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ), Ανάε 11 (7/34 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ, 45% υπ. - 18% άριστες), Γκρότους 11 (11/20 επ., 59% υπ. - 41% άριστες), Παπαφωτίου 8 (3/3 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Ανθούλη 15 (13/31 επ., 2 μπλοκ), Μέντιτς 8 (5/8 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 52% υπ. - 24% άριστες), Τζαγκαράκη (λ), Νικολογιάννη, Παλάσιος, Μεταξά, Μερκούρη.
Α.Ε.Κ. (Γιουνούς Οτσάλ): Νίζετιχ 15 (11/38 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ, 65% υπ. - 44% άριστες), Καλαντάτζε 5 (4/10 επ., 1 μπλοκ), Κωνσταντινίδου 4 (2/5 επ., 2 μπλοκ), Καλντερόν 12 (11/20 επ., 1 άσσος), Σίλβα 17 (17/34 επ.), Κουλίκοβα 4 (2/7 επ., 2 μπλοκ) / Αρτακιανού (λ, 55% υπ. - 38% άριστες), Ξηντάρα, Ξανθοπούλου.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Μήνυμα για την τραγωδία των Τεμπών έστειλαν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού που βρέθηκαν στο κλειστό της Άρτας για τον τελικό του Κυπέλλου Βόλεϋ Γυναικών.
Συγκεκριμένα, πριν από την έναρξη του τελικού οι οπαδοί του Παναθηναϊκού φώναξαν: «ΠΑΟ θρησκεία, Θύρα 13, δεν ήταν ατύχημα, ήταν δολοφονία».
Η Πηνελόπη Νίκα συμμετείχε σήμερα στο Παγκόσμιο Κύπελλο στη Βουδαπέστη και είχε πολύ καλή παρουσία.
Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού συμμετείχε σε ένα δύσκολο όμιλο με πολύ καλές και έμπειρες αθλήτριες ωστόσο κατάφερε να σημειώσει και μια νίκη.
Αναμφίβολα ήταν επιτυχημένη ως παρουσία καθώς η Νίκα δείχνει ότι μπορεί να σταθεί επάξια και σε διεθνές επίπεδο.
Δύο νίκες σε ισάριθμους αγώνες πέτυχε το τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού σε γυναίκες και άντρες κόντρα στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης και το Ρέθυμνο αντίστοιχα στη μέρα γενεθλίων του προπονητή τους Λευτέρη Μάκρα.
Εθνικός Αλεξανδρούπολης – Παναθηναϊκός 0-4
Χατζηκύρκα – Τόλιου 0-3 (4-11, 7-11, 3-11)
Μούρου – Pergel 0-3 (0-11, 0-11, 0-11)
Τράκα – Παρίδη 0-3 (5-11, 5-11, 8-11)
Χατζηκύρκα – Pergel 0-3 (5-11, 5-11, 2-11)
ΟΕΑ Ρεθύμνου – Παναθηναϊκός 1-4
Κορδούτης – Αντωνιάδης 3-1 (11-3, 3-11, 11-6, 11-6)
Κιούφης – Αγγελάκης 0-3 (0-11, 0-11, 0-11)
Δερεδάκης – Κωνσταντινόπουλος 0-3 (4-11, 2-11, 5-11)
Κορδούτης – Αγγελάκης 1-3 (11-4, 12-14, 10-12, 6-11)
Δερεδάκης – Αντωνιάδης 0-3 (5-11, 5-11, 8-11)