Η Ελεάννα Χριστινάκη στις δηλώσεις της αμέσως μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου από τον Παναθηναϊκό, στάθηκε στο άγχος που υπήρχε αφού το «τριφύλλι» ήταν το φαβορί της αναμέτρησης, ενώ υπογράμμισε πως η νίκη και το τρόπαιο ήταν ομαδική προσπάθεια.
«Κάθε παιχνίδι στο Κύπελλο είναι δύσκολο. Είχαμε στρες γιατί ήμασταν το φαβορί. Είμαστε πολύ χαρούμενες γιατί ήρθε ο πρώτος τίτλος στη χρονιά.
Η Κάρτερ είναι μεγάλη παίκτρια, αλλά ήταν ομαδική δουλειά. Όλα τα κορίτσια προσπαθήσαμε πολύ γιατί ήμασταν πίσω στο σκορ σε όλη την διάρκεια του αγώνα».
Η Ελένη Καπογιάννη στις δηλώσεις της μετά την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας, σημείωσε πως η εμπειρία των παικτριών της ήταν αυτή που έφερε στο τέλος το τρόπαιο παρά το άγχος και την μέτρια εμφάνιση.
Παράλληλα η προπονήτρια του «τριφυλλιού» σημείωσε πως οι πανηγυρισμοί θα κρατήσουν έως τη Δευτέρα το μεσημέρι και μετά η προσοχή των «πρασίνων» θα στραφεί στους τελικούς με τον Ολυμπιακό.
«Ο τελικός είναι τελικός. Απ' ότι διαπιστώσαμε οι αθλήτριές μας ήταν πιο αγχωμένες απ' ότι έπρεπε. Το Μοσχάτο έπαιξε πολύ καλά, έπαιξαν ιδανικό παιχνίδι εναντίον μας. Εμείς δεν βρεθήκαμε σε καλή μέρα. Στο τέλος μέτρησε η εμπειρία μας. Συγχαρητήρια στο Μοσχάτο, άξια ομάδα. Αλλά θέλω να δώσω συγχαρητήρια και σε εμάς. Δεν έχει σημασία το πώς επιτεύχθηκε, αλλά επιτεύχθηκε και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι αυτό.
Όταν έχεις άγχος δεν έχεις καθαρό μυαλό. Δεν δώσαμε μπασκετικές οδηγίες, αλλά κυρίως το πώς κάνουμε τα απλά πράγματα. Θέλω να συγχαρώ και τον κόσμο. Δεν ήταν τρομερά ποιοτικό παιχνίδι αλλά είχε σασπένς και ίσως να τους άρεσε αυτό.
Αυτό το Κύπελλο θα την ανεβάσει σήμερα την αυτοπεποίθηση μέχρι αύριο το μεσημέρι. Είναι δύσκολη η σειρά με τον Ολυμπιακό, είμαστε αουτσάιντερ. Θα πανηγυρίσουμε σήμερα γιατί το αξίζουμε, δώσαμε μεγάλη μάχη, αλλά από αύριο θα το ξεχάσουμε. Σίγουρα μπορεί να έχουν μια ανάταση αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα μείνουν και συγκεντρωμένες γιατί δεν έπαιξαν όπως έπρεπε. Άρα πιστεύω ότι θα είμαστε συγκεντρωμένες με τον Ολυμπιακό».
H Πηνελόπη Παυλοπούλου απέδωσε την κατάκτηση του Κυπέλλου στην ομαδική προσπάθεια του Παναθηναϊκού, με την αρχηγό του «τριφυλλιού» να δηλώνει πως η κατάκτηση της κούπας είναι μεγάλη τιμή.
«Είναι πολύ βαρύ και γι αυτό χρειάστηκε την υποστήριξη των συμπαικτριών μου. Πολλά συγχαρητήρια στην ομάδα. ήταν πολύ δύσκολο και αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα του Μοσχάτου έδειξε ότι άξιζε να βρίσκεται εδώ.
Είναι τεράστια η τιμή για εμάς. Εκείνη τη στιγμή έτυχε να είμαι εγώ, άλλες φορές η Κάρτερ, άλλες η Σωτηρίου. Λειτουργούμε σαν ομάδα. Εκείνη τη στιγμή όλες σκεφτόμασταν πώς θα κερδίσουμε τον αγώνα.
Θέλαμε το τρόπαιο και τα καταφέραμε. Η κούπα είναι κούπα και στο τέλος αυτό που μένει είναι ο τίτλος. Έχουμε δρόμο ακόμα μπροστά μας. Θα είμαστε συγκεντρωμένες στους τελικούς με μια καλύτερη ψυχολογία. Η Διονυσία είναι δυναμίτης, έχει πολύ μεγάλη δύναμη παρ' ότι μικρή στο μέγεθος».
Η Αρίκα Κάρτερ έκανε τα πάντα για να δώσει το Κύπελλο στον Παναθηναϊκό ενάντια στην Ελευθερία Μοσχάτου και εν τέλει τα κατάφερε.
Η Αμερικανίδα γκαρντ του Παναθηναϊκού με 19 πόντους, 4 ριμπάουντ και 7 ασίστ ήταν αυτή που ουσιαστικά κράτησε μέσα στο ματς το «τριφύλλι» και με ένα τρομερό τρίποντο και φάουλ στο τελευταίο λεπτό έβαλε σε θέση οδηγού τις «πράσινες», η οποίες έφτασαν εν τέλει στην κατάκτηση του τροπαίου. Έτσι η 26χρονη παίκτρια του «τριφυλλιού» μετά το Κύπελλο πήρε και το βραβείο της πολυτιμότερης παίκτριας του τελικού!
Σε δηλώσεις της η Κάρτερ ανέφερε: «Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έβγαινα MVP. Κάνω στο παιχνίδι αυτό ακριβώς που χρειάζεται η ομάδα και από τη στιγμή που αυτό έπρεπε να κάνω σήμερα το έκανα. Η ομάδα μας παλεύει σε κάθε παιχνίδι και γίνεται ομαδική προσπάθεια. Περιμέναμε να γίνει ένα δυνατό παιχνίδι γιατί ο τελικός του κυπέλλου είναι ξεχωριστός. Και οι δύο ομάδες διεκδικούσαν έναν τίτλο στο τέλος όμως ο Παναθηναϊκός στο τέλος ήταν καλύτερος και πήρε την νίκη.
Κυπελλούχος Ελλάδος στο μπάσκετ γυναικών για τη σεζόν 2022-23 είναι ο Παναθηναϊκός ο οποίος επικράτησε σε τελικό-θρίλερ της Ελευθερίας Μοσχάτου με 66-61!
Οι «πράσινες» για 39 λεπτά έβλεπαν την ομάδα του Μοσχάτου να σουτάρει εξαιρετικά από το τρίποντο (9/22, 40%) και να έχει το πάνω χέρι για την κατάκτηση του τροπαίου. Ωστόσο η κορυφαία του «τριφυλλιού» Αρίκα Κάρτερ (19 πόντους, 4 ριμπάουντ και 7 ασιστ) με τρίποντα και φάουλ στο τελευταίο λεπτό του αγώνα έβαλε μπροστά τον Παναθηναϊκό και ουσιαστικά χάρισε το Κύπελλο στην ομάδα της μετά από 23 χρόνια.
11 πόντους και 7 ριμπάουντ πρόσθεσε για τον αγχωμένο Παναθηναϊκός η Έμιλυ Πότερ, ενώ από εννέα πόντους είχαν οι Πηνελόπη Παυλοπούλου και Κατερίνα Σωτηρίου. 21 πόντους και 8 ασίστ είχε για την Ελευθερία Μοσχάτου η κορυφαία του αγώνα Λίλιαν Καρακασίδου, ενώ 16 πόντους πρόσθεσε η Νεφέλη Στούπα και 13 η Κεόντρια Κάλογουεϊ.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον τελικό με τις Παυλοπούλου, Κάρτερ, Χριστινάκη, Σωτηρίου και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε για την Ελευθερία Μοσχάτου ήταν οι Κάλογουεϊ, Στούπα, Καρακασίδου, Σταμάτη και Μπρούερ.
Το «τριφύλλι» ξεκίνησε καλύτερα στην πρώτη περίοδο. Οι «πράσινες» ήλεγχαν τα ριμπάουντ και τον ρυθμό του αγώνα και παρόλο που δεν ήταν εύστοχες στην επίθεση, χάρη στην καλή του άμυνα κατάφεραν να προηγηθούν με 4-0 στο 2’. Οι «πράσινες» κράτησαν για σχεδόν τέσσερα λεπτά απαραβίαστο το καλάθι τους, ωστόσο από εκείνο το σημείο και έπειτα η εικόνα του αγώνα άλλαξε. Η Ελευθερία Μοσχάτου με την Στούπα να πρωταγωνιστεί άρχισε να βρίσκει στόχο πίσω από 6,75. Έτσι η ομάδα του Μοσχάτου πήρε το μομέντουμ και αφού προσπέρασε για πρώτη φορά με 6-7 στο 7’ έφτασε και στο double σκορ (6-12). Ο Παναθηναϊκός έδειχνε να μην έχει απάντηση στο γρήγορο τέμπο της Ελευθερίας Μοσχάτου και έκλεισε την πρώτη περίοδο όντας στο -5 (10-15).
Στη δεύτερη περίοδο ο Παναθηναϊκός είχε καλύτερο «διάβασμα» στην άμυνα της Ελευθερίας Μοσχάτου και έτσι κατάφερε τα μετατρέψει το 12-19 στο 12’ σε 20-19 στο 14’ ύστερα από εύστοχο τρίποντο της Κάρτερ και σερί 7-0. Οι Στούπα, Κάλογουεϊ και Καρακασίδου συνέχισαν να κάνουν ζημιά στο «τριφύλλι» σκοράροντας πίσω από τα 6,75 με αποτέλεσμα να δώσουν και πάλι αέρα τεσσάρων πόντων στις τυπικά φιλοξενούμενες (20-24 στο 15’). Το 6/13 (42,6%) με το οποίο σούταρε η ομάδα του Μοσχάτου στα τρίποντα, συνδυαστικά με το 2/11 (18,2%) που είχε ο Παναθηναϊκός, ήταν το στατιστικό που έγερνε την πλάστιγγα υπέρ της Ελευθερίας, η οποία έκλεισε το πρώτο μέρος προηγούμενη με 27-33.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε με διάθεση να τρέξει στο τρίτο δεκάλεπτο και εκμεταλλευόμενος κάποια λάθη της Ελευθερίας Μοσχάτου μείωσε σε 33-35 στο 22’, αναγκάζοντας τον τεχνικό των τυπικά φιλοξενούμενων να καλέσει τάιμ άουτ. Η ομάδα του Μοσχάτου αντέδρασε με σερί 7-0, ανοίγοντας για πρώτη φορά τη διαφορά στο +9 (33-42 στο 25’), με την Στούπα να έχει φτάσει τους 14 πόντους. Οι «πράσινες» δεν χρησιμοποιούσαν σωστά τα φάουλ που είχαν να δώσουν για να βγάλουν εκτός ρυθμού τις αντιπάλους τους και από τη στιγμή που η μοναδική επιθετική απειλή ήταν η Κάρτερ, η Ελευθερία διατηρούνταν στο +8 (38-46 στο 28’). Η Αμερικανίδα του Παναθηναϊκού ήταν αυτή που με buzzer beater τρίποντο διαμόρφωσε το 43-49 στο τέλος της τρίτης περιόδου.
Το «τριφύλλι» στην τελευταία περίοδο έπρεπε να τα κάνει όλα σωστά αν ήθελε να επιστρέψει στο ματς και να πάρει το Κύπελλο. Με την Αλεξανδρή στον άσσο και την Πότερ ως σέντερ οι «πράσινες» μείωσαν σε 47-52 στο 33’, απέναντι στην άμυνα ζώνης της Ελευθερίας Μοσχάτου που είχε βγάλει εκτός νερών το «τριφύλλι». Ένα κλέψιμο και καλάθι της Χριστινάκη «έγραψε» το 39-52, με αποτέλεσμα ο προπονητής της Ελευθερίας να καλέσει τάιμ άουτ 6:13 πριν το τέλος του αγώνα. Το «τριφύλλι» μείωσε ακόμα και στο -1 (51-52 στο 35’), αλλά δεν μπόρεσε να περάσει μπροστά και έτσι η Ελευθερία Μοσχάτου άδραξε την ευκαιρία να φύγει και πάλι με πέντε πόντους διαφορά (52-57 στο 36’). Με τρίποντα των Παυλοπούλου και Κάρτερ ο Παναθηναϊκός προσπέρασε με 58-57, 1:35 για το τέλος του αγώνα αλλά η Καρακασίδου με τέσσερις προσωπικούς πόντους έγραψε το 58-61 μπαίνοντας στον τελευταίο λεπτό του αγώνα. Με τρίποντο και φάουλ της τρομερής Κάρτερ ο Παναθηναϊκός προσπέρασε (62-61) 52,7’’ για το τέλος. Η άμυνα για τις «πράσινες» βγήκε και το ματς πήγε στις βολές. Η Αλεξανδρή πήγε στη γραμμή 14,2’’ για το τέλος έβαλε την πρώτη έχασε τη δεύτερη, αλλά η Πότερ πήρε το επιθετικό ριμπάουντ και η Παυλοπούλου πήγε στις βολές με το σκορ στο 63-61 και 10,4’’ για το τέλος. Η αρχηγός με 2/2 βολές έκανε 65-61 και ουσιαστικά έδωσε το τρόπαιο στον Παναθηναϊκό, ο οποίος έφτασε στη νίκη με τελικό σκορ 66-61.
Τα δεκάλεπτα: 10-15, 27-33, 43-49, 66-61
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΌΣ (Καπογιάννη): Κωτούλα, Παυλοπούλου 9 (1), Πότερ 11 (5/20 σουτ, 7 ριμπάουντ), Σωτηρίου 9 (1 τρίποντο, 7 ριμπάουντ), Αλεξανδρή 3, Χριστινάκη 7 (6 ριμπάουντ), Κάρτερ 19 (4/9 τρίποντα, 7 ασίστ), Θεοδωρομανωλάκη 4 (1), Χαιριστανίδου 4
ΕΛ. ΜΟΣΧΑΤΟΥ (Σίμος): Κάλογουεϊ 13 (3/9 τρίποντα), Στούπα 16 (4/7 τρίποντα, 6 ριμπάουντ), Καρακασίδου 21 (2 τρίποντα, 5 ριμπάουντ, 8 ασίστ), Σταμάτη 2, Μπρούερ 9 (4/10 σουτ, 13 ριμπάουντ), Ταμπάκου.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Το Κύπελλο Ελλάδας διεκδικεί απόψε η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία κοντράρεται με την Ελευθερία Μοσχάτου στον τελικό του Final 4 στο κλειστό της Ζωφριάς στα Άνω Λιόσια (14.00, ERTflix).
Οι «πράσινες» θέλουν να επιβεβαιώσουν τον τίτλο του φαβορί και στο γήπεδο και να κατακτήσουν το πρώτο τίτλο της σεζόν, πριν επιστρέψουν και πάλι στους τελικούς του πρωταθλήματος.
Η Ελένη Καπογιάννη για μία ακόμα φορά δεν μπορεί να υπολογίζει στην Τσάστιτι Ριντ, ωστόσο το «τριφύλλι» έχει δείξει ότι μπορεί να καλύψει το κενό της Αμερικανίδας φόργουορντ/σέντερ, η απουσία της οποίας είναι σε κάθε περίπτωση πολύ μεγάλη απώλεια.
Ο Παναθηναϊκός επιστρέφει σε τελικό Κυπέλλου έπειτα από επτά χρόνια και οι «πράσινες» θέλουν να συνδυάσουν την επιστροφή τους αυτή με την κατάκτηση του τροπαίου.
Ο ποδηλάτης του Παναθηναϊκού, Μαρτίνος Μούτσιος κατάφερε και ανέβηκε στο βάθρο στην Πάτρα σε έναν πολύ απαιτητικό αγώνα.
Ο «πράσινος» αθλητής είχε πολύ καλή παρουσία σε έναν πολύ δύσκολο αγώνα με πολλά υψομετρικά που έγινε στην Αχαΐα έχοντας για αντιπάλους τους καλύτερους αθλητές από όλη την Ελλάδα. Αύριο (26/3) συνεχίζονται οι «πράσινες» παρουσίες στον αγώνα Πάτρα-Καλάβρυτα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μούτσιος ήταν πρώτος στην ηλικιακή κατηγορία U23.
Με υψηλούς στόχους συνεχίζουν τις «μάχες» τους σε ατομικά, διπλά και μεικτά οι αθλητές και η αθλήτρια του Παναθηναϊκού. Σήμερα ολοκληρώθηκε το μεικτό και το δίδυμο Παρίδη-Γ. Κωνσταντινόπουλου πήρε το ασημένιο μετάλλιο ενώ ο Κ. Κωνσταντινόπουλος πήρε το χάλκινο μετάλλιο.
Στο ατομικό των ανδρών ο Κώστας Αγγελάκης πέρασε στους 32 μπάι και αύριο στη φάση των 16 αντιμετωπίζει τον Μαδέση της ΑΕΚ.
Ο Γιώργος Κωνσταντινόπουλος πέρασε μπάι στους 32 και παίζει αύριο με τον νικητή του ζευγαριού Κερασίδη-Τζενίδη. Σε ότι αφορά τον Κώστα Κωνσταντινόπουλο πέρασε μπάι στους 32 και αύριο παίζει με τον Αϊβατίδη της ΑΕΚ.
Σε ότι αφορά τον Νίκο Αντωνιάδη πέρασε μπάι στους 32 και αύριο παίζει για τους 16 με τον Σγουρόπουλο του Ολυμπιακού.
Η Κωνσταντίνα Παρίδη παίζει αύριο με τη Μαραμβελλιωτάκη του Ολυμπιακού στη φάση των 16.
Στο διπλό ανδρών το «πράσινο» δίδυμο των Αντωνιάδη/Αγγελάκη παίζουν αύριο με τους Γιαννούτσο/Κορδούτη (Ολυμπιακού/Ρεθύμνου).
Το άλλο «τρίφυλλο» δίδυμο των αδερφών Κωνσταντινόπουλων νίκησαν το δίδυμο των Μπάκα/Τσόπτση (Ταύρος/ΑΕΚ) με 3-0 (11-3, 11-3, 11-4).
Η Κωνσταντίνα Παρίδη αγωνίζεται στο διπλό μαζί με την Ιωάννα Γερασιμάτου της ΑΕΚ για τις 16 κόντρα στις Κουλιούρη/Σοφρά από την ΧΑΝΘ.
Στα μικτά Παρίδη και Γ. Κωνσταντινόπουλος νίκησαν με 3-0 το δίδυμο Αλαρούπι/Γκαϊτατζή από ΑΣΕΑ Καβάλας και ΑΕΚ και στα προημιτελικά λύγισαν το δίδυμο Δουκέρη/Φωτιάδου (ΟΑ Χανίων/ΠΑΟΚ) με 3-1 (11-4, 11-5, 9-11, 11-3)
Ο Κ. Κωνσταντινόπουλος παίζει με την Αθανασοπούλου του Φοίνικα και επικράτησε απέναντι στο δίδυμο Σωτηρίου/Άμπα από τον Φοίνικα με 3-0 (11-7, 11-4, 11-2) και στα προημιτελικά νίκησαν το δίδυμο του Ολυμπιακού Ρηνιώτη/Κιούφη με 3-0 (11-7, 11-6, 11-5).
Στα ημιτελικά των μικτών υπήρξε «πράσινη» κόντρα με το δίδυμο Γ. Κωνσταντινόπουλου / Παρίδη να αντιμετωπίζει το δίδυμο Κ. Κωνσταντινόπουλου/Αθανασοπούλου και το πρώτο δίδυμο επικράτησε με 3-0 (11-5, 11-4, 11-7). Ο Κ. Κωνσταντινόπουλος παρά την ήττα κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο.
Στον τελικό Παρίδη και Γ. Κωνσταντινόπουλος διασταύρωσαν τα ξίφη του με το δίδυμο Σταματούρου/Παπαδημητρίου και τελικά ηττήθηκαν με 1-3 (8-11, 5-11, 11-8 3-11).
Την ήττα με 2-3 σετ γνώρισε από τον ΠΑΟΚ στο κλειστό του Αγίου Θωμά, στο Μαρούσι ο Παναθηναϊκός στο δεύτερο μεταξύ τους παιχνίδι για την ημιτελική φάση των Play Offs της Volley League Ανδρών.
Οι «πράσινοι» μετά από ένα κακό πρώτο σετ κατάφεραν να πάρουν τα επόμενα δύο και να προηγηθούν στο τέταρτο σετ με 20-19. Ωστόσο δύο σημαντικά λάθη σε εκείνο το σημείο έφεραν σε θέση οδηγού τους φιλοξενούμενους, που πήραν το σετ και ισοφάρισαν σε 2-2. Στο τάι μπρέικ οι λεπτομέρειες ήταν με τον ΠΑΟΚ, που πήρε το πέμπτο σετ και τη νίκη στην έδρα των «πρασίνων».
Πλέον ο Παναθηναϊκός βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο σε ότι αφορά τη συμμετοχή του στους τελικούς του πρωταθλήματος, όντας με 2-0 πίσω στις νίκες. Ως εκ τούτοι οι «πράσινοι» χρειάζονται τρεις συνεχόμενες νίκες για να είναι αυτοί που θα πάρουν την πρόκριση. Σε ενδεχόμενο νέας ήττας το «τριφύλλι» θα αποκλειστεί! Επόμενος αγώνας μεταξύ των δύο ομάδων για το πρωτάθλημα είναι στις 9 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη, αφού μεσολαβεί το Final 4 του Κυπέλλου.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Γιάκομπσεν πασαδόρο, τον Ερνάντες διαγώνιο, τους Πετρέα και Ρανγκέλ κεντρικούς, τους Κόβαρ και Φράγκο ακραίους και τον Ζήση σε θέση λίμπερο.
Στο πρώτο σετ ο ΠΑΟΚ ήταν αυτός που μπήκε καλύτερα, καταφέρνοντας να προηγηθεί με 1-5, ύστερα από συνεχόμενους άσσους του Βουλκίδη. Έχοντας το μπλοκ του σε εξαιρετική κατάσταση ο «δικέφαλος» μεγάλωσε τη διαφορά στο +6 (2-8), αναγκάζοντας τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει πολύ νωρίς και το δεύτερο τάιμ άουτ που είχε στη διάθεσή του. Ο Παναθηναϊκός δεν μπορούσε να βρει ρυθμό στην υποδοχή και την επίθεση απέναντι στους φιλοξενούμενους, οι οποίοι κυριαρχούσαν, παίρνοντας προβάδισμα με 5-15, όντας σχεδόν αλάνθαστοι στο παιχνίδι τους. Έχοντας την ψυχολογία με το μέρος του ο ΠΑΟΚ μπήκε στην τελική ευθεία του σετ με 12-20. Σε εκείνο το σημείο οι παίκτες του Παναθηναϊκού φάνηκε πως παράτησαν το σετ και διαμορφώνοντας το 12-25 ο ΠΑΟΚ πήρε προβάδισμα με 0-1 στα σετ.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε με ενέργεια στο δεύτερο σετ και φάνηκε να θέλει να δώσει απαντήσεις. Οι «πράσινοι» με καλό σερβίς, αλλά κυρίως καλό μπλοκ προηγήθηκαν με 5-1, αναγκάζοντας τον τεχνικό του ΠΑΟΚ να καλέσει τάιμ άουτ. Το «τριφύλλι» διατήρησε το προβάδισμα και στην εξέλιξη του σετ (10-4 και 14-7) και ο Ερνάντες με άσσο «έγραψε» το 17-9, για να φέρει το δεύτερο τάιμ άουτ από την πλευρά του Μιλενκόσκι. Σε αντίθεση με το πρώτο σετ, στο δεύτερο ο ΠΑΟΚ έκανε λάθη κυρίως στο σερβίς και αυτό το γεγονός σε συνδυασμό με την βελτιωμένη εικόνα των γηπεδούχων, συνέβαλε στο 20-11 έπειτα από καρφί στη διαγώνιο του Ερνάντες, ο οποίος ήταν αποτελεσματικός. Με 25-16 ο Παναθηναϊκός δε δυσκολεύτηκε να πάρει το δεύτερο σετ και να ισοφαρίσει σε 1-1.
Το τρίτο σετ ήταν πολύ ισορροπημένο στην αρχή του με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν πόντο-πόντο (8-8). Ένα μπλοκ του Ρανγκέλ και ένας άσσος του Ερνάντες έφεραν το 10-8 για τον Παναθηναϊκό και το πρώτο τάιμ άουτ από πλευράς ΠΑΟΚ. Οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν άμεσα (12-12) έπειτα από μπλοκ του Βουλκίδη στον Κόβαρ, αλλά το καλό σερβίς του Ιταλοτσέχου λίγο αργότερα και η χαλασμένη υποδοχή των φιλοξενούμενων έδωσε την ευκαιρία στον Ερνάντες να διαμορφώσει το 15-13 και να αναγκάσει τον τεχνικό του «δικεφάλου» να πάρει και το δεύτερο τάιμ άουτ που είχε διαθέσιμο. Ο Παναθηναϊκός είχε καλό σερβίς στο κρίσιμο σημείο και αυτό τον βοήθησε να μπει στην τελική ευθεία του σετ όντας στο +4 (20-16). Ο ΠΑΟΚ μείωσε σε 20-18, αλλά ο Παναθηναϊκός είχε την ουσία και με 25-23 πήρε το σετ και προβάδισμα με 2-1.
Ο Βουλκίδης έβαλε και πάλι δύσκολα στην υποδοχή του Παναθηναϊκού στο τέταρτο σετ και ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε με 3-6, κάτι που ανάγκασε τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε σταδιακά να μαζεύει τη διαφορά, μειώνοντας σε 10-11 με άσσο του Ερνάντες, για να καλέσει τάιμ άουτ ο τεχνικός των φιλοξενούμενων. Ο Κουβανός του «τριφυλλιού» αισθανόταν καλά, πήρε… επ’ ώμου τις επιθέσεις και έφερε το σετ στα ίσια (17-17). Το δεύτερο τάιμ άουτ του Γιόσκο Μιλενκόσκι δεν άλλαξε κατά πολύ την εικόνα του αγώνα, με τον Μπάση να αναλαμβάνει δράση στο σερβίς και με τη βοήθεια της τύχης να δίνει προβάδισμα στον Παναθηναϊκό με 20-19. Δύο σημαντικά λάθη από τους «πράσινους» έφεραν το «δικέφαλο» μπροστά στο σκορ (20-22) στο πιο «καυτό» σημείο του σετ και οι φιλοξενούμενοι δεν έχασαν την ευκαιρία με 21-25 να κάνουν το 2-2 στα σετ και να στείλουν το ματς στο τάι μπρέικ.
Στο τάι μπρέικ ο ΠΑΟΚ προηγήθηκε με 2-4, αλλά με μπλοκ του Γιάκομπσεν στον Ράπτη ήρθε το 4-4 και με νέο μπλοκ του Κόβαρ το -2 έγινε +1 (5-4) για τους «πράσινους». Ο Παναθηναϊκός δεν μπόρεσε να κρατήσει το προβάδισμα αφού η αλλαγή πλευρών βρήκε μπροστά τον «δικέφαλο» με 6-8. Με άουτ του Φράγκου οι «πράσινοι» έμειναν πίσω στο σκορ με 8-11, στην πιο κρίσιμη στιγμή του πέμπτου σετ. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος κάλεσε τάιμ άουτ και ο Παναθηναϊκός κατάφερε να μειώσει σε 10-11, για να φέρει νέο τάιμ άουτ από πλευράς Μιλενκόσκι. Η αστάθεια του Φράγκου στην υποδοχή έφερε άσσο του Γουόλς για το 10-13 και στη συνέχεια ο ΠΑΟΚ με 13-15 πήρε το τάι μπρέικ και τη νίκη με 2-3 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 6 άσσους, 46 επιθέσεις, 7 μπλοκ, 37 λάθη αντιπάλων και του ΠΑΟΚ οι πόντοι προήλθαν από 8 άσσους, 57 επιθέσεις, 8 μπλοκ, 31 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 2-3 (12-25, 25-16, 25-23, 21-25, 13-15)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κοβάρ 11π. (8/20επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος, 61%υπ., 22%αρ.), Πετρέας 4 (3/5επ., 1 μπλοκ), Γιάκομπσεν 1 (0/3επ., 1 μπλοκ), Ρανγκέλ 10 (7/10επ., 3 μπλοκ), Φράγκος 8 (8/15επ., 52%υπ., 28%αρ.), Ερνάντεζ 24 (20/32επ., 4 άσσοι) / Ζήσης (λ. - 47%υπ., 16%αρ.), Κωστόπουλος, Μπάσης 1 (1 άσσος).
Π.Α.Ο.Κ. (Γιόσκο Μιλενκόσφκι): Γιόρνα 12π. (10/24επ., 1 μπλοκ, 1 άσσος, 35%υπ., 20%αρ.), Γουόλς 4 (1/2επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος), Βουλκίδης 10 (5/7επ., 5 άσσοι), Ράπτης 8 (7/21επ., 1 άσσος, 38%υπ., 12%αρ.), Σκρεντάου 13 (9/11επ., 4 μπλοκ), Βαν ντε Ντρις 22 (21/30επ., 1 μπλοκ) / Κοκκινάκης λ. (69%υπ., 38%αρ.), Ηλίας, Σωτηρίου 1 (1/2επ.), Γάτσης 1 (1/1επ.), Τακουρίδης, Μπούτος 2 (2/2επ.).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τον ΠΑΟΚ φιλοξενεί απόψε ο Παναθηναϊκός στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι, στο δεύτερο μεταξύ τους παιχνίδι για την ημιτελική φάση της Volley League Ανδρών (17:00, PAO TV).
Οι «πράσινοι» πραγματοποίησαν κακή εμφάνιση και έπειτα από πέντε σερί νίκες επί του «δικεφάλου» τη φετινή σεζόν γνώρισαν την ήττα στο πρώτο ματς, στη Θεσσαλονίκη. Έτσι, στόχος της ομάδας του Δημήτρη Ανδρεόπουλου είναι πάση θυσία η νίκη, για να φέρει τη σειρά στα ίσια, κάνοντας το 1-1 στις νίκες.
Το «τριφύλλι» στο πρώτο παιχνίδι δεν είχε στη διάθεσή του τον Γίρι Κόβαρ, απουσία που στοίχησε στους «πράσινους». Ενδεχόμενη απουσία του έμπειρου ακραίου από το σημερινό παιχνίδι θα είναι εκ νέου μεγάλη απώλεια για τον Παναθηναϊκό, αφού μιλάμε για έναν παίκτη που αποτελεί βαρόμετρο.
Στην άλλη πλευρά, με ανεβασμένη ψυχολογία o ΠΑΟΚ είναι στην Αθήνα δίχως προβλήματα. Το σύνολο του Γιόσκο Μιλενκόσκι ποντάρει στο μομέντουμ, ευελπιστώντας να πάρει τη δεύτερη νίκη και να πλησιάσει στους τελικούς.
Θυμίζουμε πως ο νικητής κρίνεται στις τρείς νίκες. Σε 78 αγώνες πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός προηγείται στις νίκες του ΠΑΟΚ με 48-30.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Γεωργιάδης και Βουδούρης.