Θέση στην καλύτερη ομάδα της 20ης αγωνιστικής της Volley League γυναικών έχει η Μάρετ Γκρότες, με την Ολλανδή ακραία του Παναθηναϊκού να ξεχωρίζει με την απόδοσή της κόντρα στον Ηλυσιακό.
Πασαδόρος: Μίλανα Μπόζιτς (Α.Ο. Θήρας) 7π. (4/6 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ).
Διαγώνια: Γκιζέλ Σίλβα (Α.Ε.Κ.) 18π. (13/23 επ., 4 άσσοι, 1 μπλοκ)
Κεντρικές: Έμιλυ Κωνσταντέλλου (Α.Ο. Θήρας) 13π. (9/13 επ., 4 μπλοκ), Κυριακή Τερζόγλου (Π.Α.Ο.Κ.) 6 (3/6 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ).
Ακραίες: Μαριένα Τζιν Χέιντεν (Α.Σ.Π. Θέτις) 20π. (17/34 επ., 2 άσσοι., 1 μπλοκ, 44% υπ.-19% άριστες), Μάρετ Γκρότες (Παναθηναϊκός Α.Ο.) 9π. (9/13 επ., 60% υπ.-40% άριστες)
Λίμπερο: Μαριάννα Μπελιά (Α.Ο. Θήρας) 48% υπ. - 43% άριστες.
Η Κατερίνα Σωτηρίου σε δηλώσεις της μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα και την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου τόνισε ενθουσιασμένη για τη συμμετοχή στον τελικό, όπου θέλει να επιστρέψει στις κατακτήσεις τίτλων.
«Ήταν ένα δυνατό παιχνίδι. Συγχαρητήρια στον ΠΑΣ Γιάννινα, μπήκε δυνατά στο παρκέ και ήθελε να διεκδικήσει ότι του αναλογεί. Δικαία βρέθηκε στο Final 4 και θέλω να τους συγχαρώ για την προσπάθειά τους. Συγχαρητήρια βέβαια και στην ομάδα μας που έκανε ένα σπουδαίο αγώνα, χάσαμε βέβαια και κάποια ελεύθερα σουτ τα οποία αν έμπαιναν θα είχαν διευρύνει τη διαφορά.
Είναι πολύ σπουδαίο που πήγαμε στον τελικό. Μας αξίζει, αλλά πρέπει να μείνουμε ταπεινοί και να περιμένουμε τον αγώνα της Κυριακής, καθώς θέλουμε να πάρουμε το κύπελλο. Έχω χρόνια να κατακτήσω έναν τίτλο και θα ήθελα να συμβεί με τον Παναθηναϊκό. Είμαι ενθουσιασμένη… Όλα βέβαια αυτά τα συναισθήματα πρέπει να περιμένουν ως την Κυριακή».
Την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ γυναικών έπειτα από 23 χρόνια πήρε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε στον πρώτο ημιτελικό του ΠΑΣ Γιάννινα με 81-62.
Οι «πράσινες» σε ένα παιχνίδι όπου ήταν το απόλυτο φαβορί, ξεκίνησαν τον αγώνα μουδιασμένα, όμως από τη δεύτερη περίοδο και έπειτα ανέβασαν στροφές, φτάνοντας εν τέλει εύκολα στη νίκη και την πρόκριση στον τελικό της Κυριακής. Εκεί το «τριφύλλι» θα αγωνιστεί με τη νικήτρια ομάδα από τον αγώνα Ελευθερία Μοσχάτου - Νίκη Λευκάδας (20:00).
Κορυφαία για τον Παναθηναϊκό ήταν η Έμιλυ Πότερ με double-double (24 πόντους και 13 ριμπάουντ), ενώ ακολούθησαν οι Αρίκα Κάρτερ (16π) και Ελεάννα Χριστινάκη (14π).
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Αλεξανδρή, Κάρτερ, Χριστινάκη, Σωτηρίου και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε για τον ΠΑΣ Γιάννινα ήταν οι Μπριγκς, Σαρηγιαννίδου, Μαρίνη, Πρόβο και Εβόντο.
Ο ΠΑΣ Γιάννινα ξεκίνησε καλύτερα στο παιχνίδι, παίρνοντας προβάδισμα με 0-4 στο 2'. Ο μουδιασμένος Παναθηναϊκός άρχισε σταδιακά να βρίσκει ρυθμό και αφού μείωσε σε 7-8 στο 4', κατάφερε να πάρει για πρώτη φορά προβάδισμα στο ματς με τρίποντο της Χριστινάκη (15-12 στο 7’). Το «τριφύλλι» κράτησε το προβάδισμα μέχρι το τέλος της πρώτης περιόδου, η οποία ολοκληρώθηκε με το σκορ στο 22-20.
Από τη δεύτερη περίοδο ο Παναθηναϊκός άρχισε να ρολάρει καλύτερα και με κορυφαίες τις Πότερ και Χριστινάκη, έφτασε για πρώτη φορά στο +8 (30-22 στο 14’). Ο ΠΑΣ αντέδρασε μειώνοντας σε 30-27 στο 15’, αλλά οι «πράσινες» είχαν τις λύσεις για να αυξήσουν και πάλι τη διαφορά στο +8 (39-31 στο 18’). Το τέλος του πρώτου μέρους βρήκε τον Παναθηναϊκό να έχει διψήφιο προβάδισμα 12 πόντων (45-33), αφού η Κάρτερ σκόραρε με τη λήξη.
Στην τρίτη περίοδο ο Παναθηναϊκός μπήκε με σκοπό να «καθαρίσει» τη νίκη και την πρόκριση. Όντας εύστοχες και με καλές επιλογές στην επίθεση, οι παίκτριες της Καπογιάννη στο 22' πήγαν τη διαφορά στο +17 (50-33), διαφορά την οποία διατήρησαν έως το 25’ (57-40). Οι φιλοξενούμενες με σερί 6-0, μείωσαν σε 57-46 στο 27', όμως η «ζεστή» Κάρτερ διαμόρφωσε στο 28' το 60-46. Η Αμερικανίδα του Παναθηναϊκού ήταν αυτή που και πάλι έγραψε το 62-51 στο φινάλε του τρίτου δεκαλέπτου.
Στην τέταρτη περίοδο οι «πράσινες» πέρασαν την μπάλα στην Πότερ και η Καναδή σέντερ με σταθερότητα στην απόδοσή της «έγραψε» το στο 32' το 68-51. Ο ΠΑΣ έκανε την τελευταία του προσπάθεια να ξαναμπεί στο ματς μειώνοντας σε 68-55 στο 34’, αλλά δεν μπόρεσε να καταφέρει κάτι περισσότερο. Με κορυφαία την Πότερ, ο Παναθηναϊκός αύξησε τη διαφορά στα λεπτά που απέμεναν, η Ελένη Καπογιάννη έδωσε χρόνο συμμετοχής σε όλες τις παίκτριες που είχε στη διάθεσή της και εν τέλει ο Παναθηναϊκός έφτασε στη νίκη με 81-62.
Τα δεκάλεπτα: 22-20, 45-33, 62-51, 81-62
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ, Ζιάκα ,Κωτούλα, Παυλοπούλου 4, Πότερ 24, Σωτηρίου 8, Αλεξανδρή 7 (1), Παλάσκα 3, Χριστινάκη 14 (2), Κάρτερ 16 (3), Θεοδωρομανωλάκη 3 και Χαιριστανίδου 2.
ΠΑΣ Γιάννινα (Μαργαρίτης): Μπριγκς 17, Πράπα, Σαρηγιαννίδου 9 (1), Μαρίνη 14, Στεργίου 2, Πρόβο, Τζήμου, Κουτσάφτη, Γκιζάνη 2, Εβόντο 18 (1) και Κωνσταντάρα.
Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ γυναικών θα επιδιώξει να πάρει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται με τον ΠΑΣ Γιάννινα στον πρώτο χρονικά ημιτελικό του Final 4 στο κλειστό της Ζωφριάς στα Άνω Λιόσια (17:00, Live Streaming).
Οι «πράσινες» είναι το φαβορί τόσο του ημιτελικού όσο και της διοργάνωσης, κάτι που καλούνται να αποδείξουν στο παρκέ για να πάρουν την πρόκριση στον τελικό της Κυριακής (26/5, 14:00).
Η Ελένη Καπογιάννη για το σημερινό παιχνίδι δεν μπορεί να υπολογίζει την Ελισάβετ Μπουντούρη, ενώ εκτός πιθανότατα θα είναι και η Τσάστιτι Ριντ.
Θυμίζουμε πως το δεύτερο ζευγάρι της ημιτελικής φάσης του Final 4 είναι το Ελευθερία Μοσχάτου - Νίκη Λευκάδας (20:00).
Το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας γυναικών του Παναθηναϊκού επιβλήθηκε εντός έδρας της Αθήνας 90΄ με 5-1.
Οι «πράσινες» είχαν εύκολο έργο κόντρα στον αντίπαλο τους και βρήκαν τον δρόμο προς τα δίχτυα με τις Μπριάνα (2), Νταρζάνου, Λόγου και Δημητρίου.
Παναθηναϊκός (Χαραλαμπίδης): Πετροπούλου, Γρηγοροπούλου, Δούλη, Δέλιου, Κουκουλοπούλου, Λόγου, Νταρζάνου, Κοκοτσάκη, Δημητρίου, Τσιρώνη, Καμαριανού και Μπριάνα.
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος στις δηλώσεις του μετά την ήττα από τον ΠΑΟΚ στον πρώτο ημιτελικό των Play Offs δε θέλησε να σταθεί στην απουσία του Γίρι Κόβαρ, υπογραμμίζοντας πως οι «πράσινοι» δεν εκμεταλλεύτηκαν τις στιγμές που είχαν τη δυνατότητα κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Για την απουσία του Κόβαρ και αν επηρέασε την ομάδα του: «Συμβαίνουν αυτά, σημασία έχει τι συμβαίνει μέσα στο παιχνίδι. Ο ΠΑΟΚ μας πίεσε με το σερβίς του και από την άλλη κάποιες στιγμές του αγώνα που εμείς μπορούσαμε να τις εκμεταλλευτούμε και να μείνουμε κοντά στο σκορ για να κάνουμε την αντεπίθεσή μας, δεν το κάναμε».
Για το τι θα διορθώσει η ομάδα του, όσον αφορά κυρίως στη μονοδιάστατη ανάπτυξη: «Δίκιο έχετε, όμως τώρα έχουμε μπροστά μας ένα ακόμη πολύ δύσκολο ματς και θα προσπαθήσουμε να το πάρουμε».
Την ήττα με 3-0 σετ γνώρισε ο Παναθηναϊκός από τον ΠΑΟΚ στον πρώτο μεταξύ τους ημιτελικό των Play Offs της Volley League ανδρών.
Οι «πράσινοι» παρουσίασαν το κακό αγωνιστικό τους πρόσωπο στο PAOK Sports Arena, είχαν άσχημα ποσοστά στην επίθεση και σε συνδυασμό με την απουσία του τραυματία, Γίρι Κόβαρ και την πίεση του ΠΑΟΚ από το σερβίς έμειναν πίσω στη σειρά των ημιτελικών με 1-0.
Επόμενο παιχνίδι το προσεχές Σάββατο (25/3, 17:00) στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι, όπου οι «πράσινοι» θα προσπαθήσουν να φέρουν τη σειρά στο 1-1. Στις τρεις νίκες το «εισιτήριο» για τους τελικούς!
Ο Παναθηναϊκός παρατάχθηκε με τον Γιάκομπσεν στην πάσα, τους Πετρέα και Ρανγκέλ κεντρικούς, τους Φράγκο και Κωστόπουλο ακραίους, τον Ερνάντες διαγώνιο και τον Ζήση ως λίμπερο.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με σταθερή υποδοχή και εκμεταλλευόμενοι κάποιες αστάθειες στις επιθέσεις του ΠΑΟΚ προηγήθηκαν με 2-4, 3-6 και 4-8, γεγονός που έφερε το πρώτο τάιμ άουτ για τους γηπεδούχους. Ο «δικέφαλος» μείωσε τα λάθη του, δυσκόλεψε το σερβίς του για την υποδοχή των «πράσινων» και με άσσο του Βουλκίδη μείωσε σε 9-10 και στη συνέχεια προσπέρασε 13-12 με δύο σερί άσσους από τον Βαν Ντεν Ντρις. Ο ΠΑΟΚ πήρε ψυχολογία, προσπερνώντας με 16-14 και μπήκε στην τελική ευθεία του πρώτο σετ όντας στο +3 (20-17), ύστερα από νέο άσσος του Βουλκίδη. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος κάλεσε τάιμ άουτ, αλλά ο Παναθηναϊκός δεν μπόρεσε να γυρίσει το σετ, το οποίο με 25-20 πήρε στον ΠΑΟΚ.
Στο δεύτερο σετ οι δύο ομάδες πήγαιναν πόντο-πόντο (7-7), με τους «πράσινους» να έχουν τις ευκαιρίες να πάρουν μεγαλύτερη διαφορά πέραν του ενός πόντου, ωστόσο από τη μία κάποια λάθη από την άλλη ο Ερνάντες, που δεν ήταν καθόλου «ζεστός», δεν τους το επέτρεπαν. Έτσι ο ΠΑΟΚ πήρε προβάδισμα με 15-13, το οποίο στη συνέχεια μεγάλωσε στο 17-13 με διπλό μπλοκ πάνω στον Κουβανό διαγώνιο του «τριφυλλιού». Το σκορ έφτασε ακόμα και το 20-13, αφού το μπλοκ του ΠΑΟΚ ήταν απροσπέλαστο. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος πέρασε στο ματς τους Μάρκου, Σάντερ, Γεωργίου και Μπάση, αλλά το σετ δεν είχε επιστροφή και με 25-16, οι γηπεδούχοι έκαναν το 2-0.
Ο Βαν Ντεν Ντρις που έκανε τεράστια ζημιά στο δεύτερο σετ με τα μπλοκ του, στο τρίτο ξεκίνησε με διαδοχικούς άσσους βάζοντας τον ΠΑΟΚ μπροστά στο σκορ με 5-1. Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος κάλεσε άμεσα τάιμ άουτ και ο Παναθηναϊκός επέστρεψε βελτιωμένος μειώνοντας σε 6-4 ύστερα από δύο συνεχόμενους άσσους του Ερνάντες. Παρόλη την επιστροφή του «τριφυλλιού» οι γηπεδούχοι διατήρησαν το προβάδισμα και με άσσο του Βαν Ντεν Ντρις διαμόρφωσαν το 13-10. Η κακή απόδοση των «πρασίνων» συνεχίστηκε, ο ΠΑΟΚ έφτασε στο +4 (17-13) και μπήκε στην τελική ευθεία του σετ προηγούμενος με 20-15. Ο Παναθηναϊκός με καλά σερβίς του Κωστόπουλου μείωσε σε 24-22, αλλά είδε τον ΠΑΟΚ να φτάνει στο 25-22 και να παίρνει τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του ΠΑΟΚ προήλθαν από 9 άσσους, 37 επιθέσεις, 11 μπλοκ, 18 λάθη αντιπάλων και οι πόντοι του Παναθηναϊκού από 3 άσσους, 29 επιθέσεις, 2 μπλοκ, 24 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-20, 25-16, 25-22)
Π.Α.Ο.Κ. (Γιόσκο Μιλενκόφσκι): Γιόρνα 8π. (8/14επ., 70%υπ., 50%αρ.), Γουόλς 5 (2/2επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος), Βουλκίδης 7 (3/3επ., 2 μπλοκ, 2 άσσοι), Ράπτης 14 (13/23επ., 1 άσσος), Σκρεντάου 6 (4/7επ., 2 μπλοκ), Βαν ντε Ντρις 17 (7/19επ., 5 μπλοκ, 5 άσσοι) / Κοκκινάκης (λ. - 25%υπ., 25%αρ.), Σωτηρίου.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Πετρέας 4π. (4/11επ.), Γιάκομπσεν, Ρανγκέλ 8 (6/8επ., 2 μπλοκ), Φράγκος 3 (3/11επ., 23%υπ., 15%αρ.), Κωστόπουλος 6 (5/6, 1 άσσος, 47%υπ., 20%αρ.), Ερνάντεζ 13 (11/29επ., 2 άσσοι) / Ζήσης (λ. - 42%υπ., 37%αρ.), Γεωργίου, Μπάσης, Μάρκου, Σάντερ.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Πρεμιέρα στα Play Offs της Volley League ανδρών κάνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος αντιμετωπίζει τον ΠΑΟΚ, στο PAOK Sports Arena, στον πρώτο μεταξύ τους ημιτελικό (19:45, EΡT3).
Το «τριφύλλι» έχει βρεθεί απέναντι στο «δικέφαλο» άλλες πέντε φορές μέσα στη σεζόν σε πρωτάθλημα, League Cup και Super Cup, με τους «πράσινους» να έχουν ισάριθμες νίκες. Έτσι η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου θέλει να δώσει συνέχεια στο σερί αυτό και να πάρει την πρώτη από τις τρεις νίκες που χρειάζεται για να βρεθεί στους τελικούς.
Θυμίζουμε πως οι πέντε ημιτελικοί του ζευγαριού θα γίνουν 22/3, 25/3, 5/4, 8/4, 12/4, με τους δύο τελευταίους εφόσον χρειαστούν.
Αξίζει να σημειωθεί πως σε 77 αγώνες πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός προηγείται στις νίκες 48-29.
Διαιτητές του αγώνα θα είναι οι Γεροθόδωρος και Παπακοσμάς.
Οι νεάνιδες του Παναθηναϊκού πανηγύρισαν την κατάκτηση του πρωταθλήματος ΕΣΚΑ στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» στην αναμέτρηση κόντρα στον Ανταίο.
Τα κορίτσια του «τριφυλλιού» επιβεβαίωσαν με τον καλύτερο τρόπο την ανωτερότητα τους και έτσι γιόρτασαν το 8ο πρωτάθλημα ΕΣΚΑ της ιστορίας τους το οποίο ήταν και αήττητο. Με αυτή την κατάκτηση τροπαίου ο Παναθηναϊκός πλέον αριθμεί 1.681 τίτλους.
Στο αγωνιστικό μέρος ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 51-43 του Ανταίου και τα δεκάλεπτα ήταν: 16-20,36-23,48-29,51-43.
Παναθηναϊκός ( Ζιάκας- Μαντζιώρης- Τσεμπέρης): Κατσούλη 2, Ζιάκα 10(2), Γιαννακοπούλου 7, Παναγιωτοπούλου Ζ. 3(1), Μπάτσιου 12(3), Παλάσκα 12(2), Μπαμπανίκα, Καμπάκα, Σπέντζου 2, Δεληστάθη, Φραγκούλη 3, Υφαντοπούλου.
Ανταίος ( Διαμαντής- Σταύρου): Ουγγούου, Ισίμπορ, Ομπιεφούλε 2, Αναζόντο, Μελαδίνη, Κουβόρντε 23(2), Εραρούι Μ. 13(3), Εραρούι Β. 2, Ναντί 2, Εζεοντίκε 1.