Ιδανικά ολοκλήρωσε τις υποχρεώσεις του για την κανονική διάρκεια της Α1 Μπάσκετ Γυναικών ο Παναθηναϊκός επικρατώντας με 58-86 του ΠΑΟΚ στο εξ’ αναβολής παιχνίδι της 22ης αγωνιστικής.
Οι «πράσινες» παρότι αγωνίστηκαν χωρίς την Τσάστιτι Ριντ, από το δεύτερο δεκάλεπτο και μετά ανέβασαν στροφές, έχτισαν μία διαφορά 10 πόντων στο ημίχρονο και στο δεύτερο μέρος «καθάρισαν» με άνεση την υπόθεση νίκη, σε ένα ματς χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον.
Η Αρίκα Κάρτερ με 17 πόντους ήταν η πρώτη σκόρερ του Παναθηναϊκού, ενώ από 13 σκόραραν οι Έμιλυ Πότερ, Κατερίνα Σωτηρίου και Ελεάννα Χριστινάκη και 10 πόντους η Διονυσία Αλεξανδρή. Από τον ΠΑΟΚ η Ζάντα Ουίλιαμς είχε 14 πόντους και 12 ριμπάουντ, με τις Χρύσα Κιλαζίδου (11π.), Ζαφειρένια Καρλάφτη (11π.) και Κούρτνι Πέρι (10π.) να ακολουθούν.
Πλέον οι «πράσινες» στρέφουν την προσοχή τους στη φάση των Play Offs όπου θα αναμετρηθούν με την Ελευθερία Μοσχάτου, όντας 2-0 μπροστά στις νίκες, αφού οι ομάδες μεταφέρουν τα αποτελέσματα της κανονικής διάρκειας. Ο νικητής κρίνεται στις τρεις νίκες.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Πότερ, Σωτηρίου, Χριστινάκη και Κάρτερ, ενώ οι πρώτες πέντε του ΠΑΟΚ ήταν οι Κιλαζίδου, Κιολέογλου, Ουίλιαμς, Ουίλσον και Καρλάφτη.
Οι δύο ομάδες ξεκίνησαν με καλό ρυθμό την πρώτη περίοδο, με τον Παναθηναϊκό να μπαίνει ωστόσο πιο δυνατά και να προηγείται με 7-12 στο 5’. Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να προσπέρασε με την Καρλάφτη (16-15) στο 7’, αλλά στο χρόνο που απέμενε έως το τέλος της περιόδου το «τριφύλλι» μπόρεσε να ανακτήσει το προβάδισμα, σημειώνοντας το 21-22.
Στο δεύτερο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός άρχισε να ανεβάζει σταδιακά στροφές, ξεκινώντας από την άμυνα. Οι «πράσινες» κράτησαν χωρίς πόντο τον ΠΑΟΚ για περίπου τέσσερα λεπτά και προηγήθηκαν με 21-34 στο 14’. Το «τριφύλλι» διατήρησε διψήφια διαφορά έως και το τέλος του ημιχρόνου, όπου ολοκληρώθηκε με το σκορ στο 32-42.
Στην τρίτη περίοδο η απόδοση του Παναθηναϊκού ήταν ακόμα καλύτερη και ουσιαστικά η ομάδα της Ελένης Καπογάννη «καθάρισε» το ματς. Χριστινάκη, Αλεξανδρή και Κάρτερ βρήκαν σκορ πίσω από τη γραμμή των 6,75, γράφοντας για πρώτη φορά στο ματς το +20 (36-56) στο 25’. Οι γηπεδούχες δεν μπορούσαν να αντεπεξέλθουν απέναντι στην άμυνα των «πρασίνων» και έτσι η διαφορά πήρε ακόμα μεγαλύτερες διαστάσεις (39-64), με την τρίτη περίοδο να κλείνει στο 42-64.
Η τέταρτη περίοδος είχε διαδικαστικό χαρακτήρα. Η Ελένη Καπογιάννη άνοιξε ακόμα περισσότερο το ροτέισιον, χρησιμοποιώντας όλες τις παίκτριες που είχε στην 12άδα. Ο Παναθηναϊκός ανέβασε τη διαφορά για πρώτη φορά στο +30 (50-80) στο 34’ και πήρε εύκολα τη νίκη με τελικό σκορ με 58-86.
Τα δεκάλεπτα: 21-22, 32-42, 42-64, 58-86
ΠΑΟΚ (Αγγελίδης): Κιλαζίδου 11, Κιολέογλου 2, Στεφανάκη 3(1), Κατσαμούρη, Μινοβγίδου, Γουίλιαμς 14, Γουίλσον 7, Καρλάφτη 11(2), Πέρι 10.
Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ζιάκα, Κωτούλα 6(1), Παυλοπούλου, Πότερ 13, Σωτηρίου 13, Αλεξανδρή 10(2), Παλάσκα 1, Χριστινάκη 13(1), Φελούρη, Κάρτερ 17(3), Θεοδωρομανωλάκη 9(1), Χαιριστανίδου 4.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τις υποχρεώσεις του για την κανονική διάρκεια της Α1 Μπάσκετ Γυναικών ολοκληρώνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος φιλοξενείται από τον ΠΑΟΚ σε εξ’ αναβολής παιχνίδι για την 22η αγωνιστική (14:00).
Οι «πράσινες» επιστρέφουν στην αγωνιστική δράση μετά τα προβλήματα που υπήρξαν λόγω κορωνϊού, που έφεραν και την αναβολή του αγώνα. Το παιχνίδι είναι χωρίς βαθμολογικό ενδιαφέρον, ωστόσο το «τριφύλλι» θέλει να κλείσει με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις του για την κανονική διάρκεια και στη συνέχεια να επικεντρωθεί στα Play Offs.
Θυμίζουμε πως ο Παναθηναϊκός στην πρώτη φάση των Play Offs θα αναμετρηθεί με την Ελευθερία Μοσχάτου, όντας 2-0 μπροστά στις νίκες, αφού οι ομάδες μεταφέρουν τα αποτελέσματα της κανονικής διάρκειας. Ο νικητής κρίνεται στις τρεις νίκες.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Ξενικάκης, Παπαγερίδης και Παπαγεωργίου.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Μπάσκετ Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Το Κύπελλο Ελλάδας θα διεκδικήσει απόψε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, αντιμετωπίζοντας την ΑΕΚ στο μεγάλο τελικό του Final 4 της Άρτας (21:30, ΕΡΤ3).
Τα «φίνα κορίτσια» μετά τη χθεσινή τους νίκη-πρόκριση επί του ΑΟ Θήρας με 3-0 σετ θα βρεθούν για 10η φορά σε τελικό, μετρώντας μάλιστα έξι κατακτήσεις. Στόχος για τις «πράσινες» είναι φυσικά να υπερασπιστούν τα κεκτημένα από την περσινή σεζόν και να πάρουν back to back το τρόπαιο. Αγωνιστικά προβλήματα για τον Γιάννη Καλμαζίδη δεν υπάρχουν, καθώς ο Έλληνας τεχνικός υπολογίζει σε όλες του τις παίκτριες.
Από τη μεριά της η «Ένωση» συμμετέχει για τέταρτη φορά σε τελικό, αφήνοντας εκτός τον ΠΑΟΚ (3-1) στο χθεσινό ημιτελικό. Οι «κιτρινόμαυρες» στο πρωτάθλημα έχουν επικρατήσει και στους δύο αγώνες της κανονικής διάρκειας του Παναθηναϊκού, κάτι που δίνει ένα ακόμα έξτρα κίνητρο στις «πράσινες» για να φτάσουν στη νίκη. Χωρίς απουσίες αναμένεται να αγωνιστεί και η ομάδα του Γιουνούς Οτσάλ.
Θυμίζουμε πως ο τελικός θα διεξαχθεί στο κλειστό γυμναστήριο Τ9 της Άρτας.
Η Πένυ Ρόγκα μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του ΑΟ Θήρας και την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου απέδωσε το αποτέλεσμα στο πλάνο του Γιάννη Καλμαζίδη, ενώ ενόψει του τελικού υπογράμμισε πως ο Παναθηναϊκός δεν φοβάται κανένα.
«Είναι χαμόγελο προσδοκίας και χαράς. Ανυπομονώ να παίξω αυτό το F4. Ήρθα από ένα χειρουργείο ρουτίνας, είχα άγχος για το αν μπορώ να βοηθήσω. Νομίζω τα πήγα καλά. Ήμασταν συγκεντρωμένες. Ακολουθήσαμε τις οδηγίες του προπονητή.
Όλα τα στοιχεία έχουν τη σημασία τους στο ματς. Όταν έχουμε καλή υποδοχή έχουμε και ηρεμία. Το τρίπτυχο σερβίς-μπλοκ-άμυνα μας πάει καλά αυτό το καιρό. Όλα χρειάζονται.
Νομίζω δεν παίζει ρολό που ηττηθήκαμε στη σεζόν από ΠΑΟΚ και ΑΕΚ. Ο Παναθηναϊκός δεν φοβάται κανέναν, σέβεται όλες τις ομάδες. Από την πρώτη έως την τελευταία. Κάθε ήττα είναι μεγάλο μάθημα, μαθαίνουμε από αυτές. Έχουμε γυρίσει σελίδα, έχει δρόμο το πρωτάθλημα και θα δούμε ποιον θα αντιμετωπίσουμε αύριο».
Ο Γιάννης Καλμαζίδης μετά τη νίκη-πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του ΑΟ Θήρας, σημείωσε πως ο τελικός είναι 50-50, ενώ υπογράμμισε πως οι «πράσινες» είχαν διαβάσει καλά το σημερινό ματς και έτσι πήραν την πρόκριση.
«Ποτέ δεν είναι εύκολο. Είναι ένα νοκ άουτ ματς και το κύπελλο έχει πάντα εκπλήξεις. Ήμασταν διαβασμένοι και αποδώσαμε καλά. Έχουν κάποια καλά σαν στοιχεία σαν ομάδα η Θήρα. Μπορέσαμε να ανταποκριθούμε, κάναμε αρκετά μπλοκ.
Πάντα είναι 50-50 η πιθανότητα κατάκτησης. Χάσαμε και από τους δύο φέτος (σ.σ. εννοεί ΑΕΚ και ΠΑΟΚ που αγωνίζονται στον άλλον ημιτελικό), θέλουμε να κερδίσουμε στον τελικό.
Όταν κρίνεται ένας τίτλος είναι κάτι εξτρά. Όποιος βρεθεί στην μέρα εκείνη τη στιγμή μπορεί να κατακτήσει το κύπελλο».
Την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας βόλεϋ γυναικών πήρε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος μετέτρεψε σε περίπατο τον πρώτο ημιτελικό κόντρα στον ΑΟ Θήρας, επικρατώντας με 3-0 σετ.
Οι «πράσινες» μπήκαν δυνατά και με μεγάλη συγκέντρωση στο παιχνίδι. Είχαν σταθερή υποδοχή και σωστές επιλογές στην επίθεση και ανεβάζοντας σταδιακά την απόδοσή τους δεν δυσκολεύτηκαν να πάρουν τη νίκη και την πρόκριση απέναντι στη νησιωτική ομάδα.
Πλέον το «τριφύλλι» περιμένει να δει ποιος θα είναι ο νικητής του δεύτερου ημιτελικού μεταξύ της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ για να μάθει τον αντίπαλό του στον μεγάλο τελικό (21:30).
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε καλά στο πρώτο σετ παίρνοντας από την αρχή μία μικρή διαφορά τριών πόντων (3-6). Το «τριφύλλι» όχι μόνο διατήρησε το προβάδισμα, αλλά στην εξέλιξη του σετ προηγήθηκε με 8-12 και 12-16. Με άσσο της Νικολογιάννη οι «πράσινοι» μπήκαν στην τελική ευθεία του πρώτου σετ έχοντας το υπέρ τους 16-20 και με 21-25 κατάφεραν να περάσουν μπροστά στα σετ.
Το δεύτερο σετ ήταν πιο ανταγωνιστικό, αφού ο ΑΟ Θήρας έμενε δίπλα στο «τριφύλλι» (9-9). Η Ανθούλη βγήκε μπροστά και με δύο σερί πόντους η Ελληνίδα διαγώνια έδωσε το πρώτο διψήφιο προβάδισμα (12-14) στον Παναθηναϊκό. Από εκείνο το σημείο και έπειτα τα «φίνα κορίτσια» ανέβασαν την ένταση τους και με όπλο τους το μπλοκ, αλλά και κάποια λάθη της Σαντορίνης, προηγήθηκαν με +5 (15-20) στο καθοριστικότερο σημείο του σετ. Οι «πράσινες» δεν άφησαν την ευκαιρία να πάει χαμένη και με 18-25, πήραν και το δεύτερο σετ.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός μπήκε με φούρια και την ψυχολογία στα ύψη. Έτσι το «τριφύλλι» προηγήθηκε με 0-3 και 1-6. Το σετ συνέχισε να είναι μονόλογος για την ομάδα του Γιάννη Καλμαζίδη, την ώρα που η νησιωτική ομάδα έδειχνε να έχει συμβιβαστεί με την ιδέα της ήττας. Ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε 4-14 και 8-20. Έτσι το τρίτο σετ βρήκε και αυτό νικητή τον Παναθηναϊκό με 9-25, με τα «φίνα κορίτσια» να πανηγυρίζουν την πρόκρισή τους στον τελικό του Σαββάτου.
Οι πόντοι του ΑΟ Θήρας προήλθαν από 4 άσσους, 28 επιθέσεις, 1 μπλοκ και 15 λάθη αντιπάλων και του Παναθηναϊκού προήλθαν από 5 άσσους, 33 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 27 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 0-3 (21-25, 18-25, 9-25)
Α.Ο. ΘΗΡΑΣ (Βλάντιμιρ Βάσοβιτς): Κωνσταντέλλου 5 (3/8 επ., 2 άσσοι), Μπόζιτς 3 (2/2 επ., 1 μπλοκ), Λάνγκεγκερ 5 (3/10 επ., 2 άσσοι, 57% υπ. - 40% άριστες), Μερκάδο 9 (9/23 επ.), Κέτσμαν 5 (5/23 επ., 87% υπ. - 73% άριστες), Κιουτσιούκη 2 (2/6 επ.) / Μπελιά (λ, 58% υπ. - 42% άριστες), Κασαμπάση (λ, 67% υπ. - 67% άριστες), Ζιώγα 2 (2/11 επ.), Καλαποδά 1 (1/1 επ.), Τσοχατζή 1 (1/1 επ.), Φάκη.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 10 (7/10 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ), Ανάε 12 (8/12 επ., 4 μπλοκ, 58% υπ. - 25% άριστες), Γκρότους 7 (4/13 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 67% υπ. - 11% άριστες), Παπαφωτίου 5 (3/4 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Ανθούλη 10 (8/23 επ., 2 μπλοκ), Μέντιτς 4 (3/7 επ., 1 άσσος) / Ρόγκα (λ, 43% υπ. - 29% άριστες), Νικολογιάννη, Παλάσιος, Μεταξά.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Ο ξιφομάχος του Παναθηναϊκού, Σάββας Καββαδίας συμμετείχε στο Παγκόσμιο Κύπελλο που γίνεται στη Βουδαπέστη.
Ο «τριφυλλοφόρος» αθλητής έλαβε μέρος στη σπουδαία διοργάνωση και έδειξε για ακόμα μια φορά ότι στέκεται επάξια και εκτός συνόρων.
Ο Σάββας Καββαδίας κατάφερε και πήρε δύο «παγκόσμιες» νίκες στο Pool και πραγματοποίησε καλές εμφανίσεις. Στην ίδια διοργάνωση θα συμμετέχει αύριο η ξιφομάχος του «τριφυλλιού», Πηνελόπη Νίκα.
Στη «μάχη» της τελικής φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας μπαίνει απόψε η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, που κοντράρεται με τον ΑΟ Θήρας στον πρώτο χρονικά ημιτελικό του Final 4 στην Άρτα (18:00, ERT Sports 1).
Το «τριφύλλι» θέλει να υπερασπιστεί τον τίτλο που κατέκτησε πέρσι στο Ηράκλειο και να πάρει τη νίκη που θα το στείλει στον αυριανό τελικό (21:30). Οι «πράσινες» φέτος έχουν κερδίσει και στις δύο αναμετρήσεις της Volley League τον ΑΟ Θήρας, οπότε επιθυμούν το 3/3. Ο Γιάννης Καλμαζίδης μπορεί να υπολογίζει σε όλες του τις παίκτριες.
Στον αντίποδα ο τυπικά γηπεδούχος ΑΟ Θήρας, στην 5η του παρουσία σε Final 4, διεκδικεί την τέταρτη σερί συμμετοχή του στον τελικό, έχοντας ήδη προκαλέσει αίσθηση καθώς στα προημιτελικά άφησε εκτός τον Ολυμπιακό.
Την τελευταία φορά που οι δύο ομάδες βρέθηκαν αντιμέτωπες σε ημιτελικό Κυπέλλου, ήταν το 2021, όταν και ΑΟ Θήρας καθώς είχε επικρατήσει με 3-2 στο κλειστό του Αγίου Θωμά. Ωστόσο πέρυσι στον τελικό της διοργάνωσης ο Παναθηναϊκός ήταν αυτός που είχε πάρει τη νίκη και το τρόπαιο.
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Δανιηλίδου και Γεωργάκη. Θυμίζουμε πως το άλλο ζευγάρι του Final 4 είναι το ΑΕΚ-ΠΑΟΚ (21:15, ΕΡΤ3).
Η προσφυγή του Ολυμπιακού στο ΑΣΕΑΔ για την αναβολή της τελευταίας αγωνιστικής του πρωταθλήματος πινγκ πονγκ βρήκε πρόσφορο έδαφος και έτσι το «θέλω» των «ερυθρολεύκων» έγινε δεκτό, αν και η Ομοσπονδία νωρίτερα είχε αρνηθεί την αναβολή της αγωνιστικής.
Η απόφαση αυτή έφερε την αντίδραση του Παναθηναϊκού. Με ανακοίνωσή του το «τριφύλλι» εκφράζει μία σειρά από εύλογα ερωτήματα προς τον τρόπο που πήρε την απόφαση το ΑΣΕΑΔ. Παράλληλα ζητά την τιμωρία όλων όσων θέλουν να κατακτούν τίτλου χειραγωγώντας θεσμικούς φορείς και δηλώνει έτοιμο να κερδίσει ή να χάσει εντός αγωνιστικού χώρου.
«Προς μεγάλη μας έκπληξη πληροφορηθήκαμε σήμερα το πρωί ότι το ΑΣΕΑΔ ακύρωσε την απόφαση του ΔΣ της ΕΦΟΕπΑ, η οποία ελήφθη στις 25/1/2023 και με την οποία είχε απορριφθεί το αίτημα του Ολυμπιακού για αναβολή των αγώνων του Διασυλλογικού Πρωταθλήματος της Α1, οι οποίοι είναι προγραμματισμένοι για το διήμερο 11-12/3 και στους οποίους ο Ολυμπιακός αντιμετωπίζει τον Παναθηναϊκό για τον τίτλο του Πρωταθλητή Ελλάδος.
Ακολούθησε, μάλιστα, ανακοίνωση του Ολυμπιακού, η οποία κάνει λόγο – μεταξύ άλλων - για “πανηγυρική δικαίωση” και για τον “αγώνα” που κάνει το εν λόγω Σωματείο με κάθε “νόμιμο” και “ηθικό” μέσο για “αγωνιστική ισονομία” και “δικαιοσύνη” στον αθλητισμό, ενώ αναφέρει ότι οι αγώνες πρέπει να κερδίζονται “εντός αγωνιστικών χώρων” !!!
Η σημερινή απόφαση του ΑΣΕΑΔ και η συνακόλουθη ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού δημιουργεί μία σειρά από εύλογα ερωτήματα, τα οποία είναι τα εξής:
ΓΙΑΤΙ ο Σύλλογός μας δεν κλήθηκε να παρέμβει ενώπιον του ΑΣΕΑΔ, αν και είχε άμεσο έννομο συμφέρον, αφού ο αγώνας, για τον οποίο ο Ολυμπιακός ζητούσε αναβολή, θα διεξαγόταν με την δική μας Ομάδα;
ΓΙΑΤΙ το ΑΣΕΑΔ παρενέβη κατ' αυτό τον τρόπο σε μία απόφαση που αφορά την αγωνιστική δραστηριότητα και δεν έλαβε υπόψιν του κατά την έκδοση της απόφασης όσα έγιναν στην αίθουσα του ΣΕΦ στις 25/2/2023, όταν ο Πρόεδρος του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, ο Προπονητής του Τμήματος, μέλη του ΔΣ και “ενεργά μέλη”, όπως ανέφερε ο Ολυμπιακός σε σχετική ανακοίνωσή του, εισέβαλαν κυριολεκτικά στην αίθουσα όπου διεξαγόταν το πρώτο – μετά την εποχή της πανδημίας του Covid – 19 – δια ζώσης Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΦΟΕπΑ, απειλώντας και προπηλακίζοντας τον Πρόεδρο και μέλη του ΔΣ της Ομοσπονδίας;
ΓΙΑΤΙ το ΑΣΕΑΔ δεν έλαβε υπόψη του ότι ο Ολυμπιακός μέσα σε ένα ημερολογιακό έτος έχει ζητήσει 4 φορές αναβολές αγώνων και μάλιστα σε ένα Πρωτάθλημα που διεξάγεται 5 Σαββατοκύριακα;
ΓΙΑΤΙ η ομάδα του Ολυμπιακού, τη μία και μοναδική φορά που ζήτησε αναβολή και δεν της δόθηκε ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙ; Και σε περίπτωση που ο Σύλλογος του Πειραιά δεν θυμάται, πρόκειται για την περίπτωση του Τοπικού Κυπέλλου Ανδρών, το οποίο διεξήχθη την προηγούμενη χρονιά.
ΓΙΑΤΙ οι αρμόδιες Αρχές δεν κάλεσαν σε απολογία τον Πρόεδρο του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, τον Προπονητή του Τμήματος και κάθε άλλο υπεύθυνο για όσα έγιναν στο ΔΣ της Ομοσπονδίας στην αίθουσα του ΣΕΦ στις 25/2, όταν μάλιστα ο ίδιος ο Ερασιτέχνης Ολυμπιακός σε σχετική ανακοίνωσή του παραδέχθηκε ότι τα παραπάνω πρόσωπα παρενέβησαν στο ΔΣ της ΕΦΟΕπΑ και, μάλιστα, ένα μήνα μετά την απόφαση της Ομοσπονδίας για αναβολή;
Και μετά απ' όλα όσα συνέβησαν στην αίθουσα του ΣΕΦ στις 25/2, ο συγκεκριμένος χώρος, στον οποίο μάλιστα διευθύντρια είναι η κα Χριστίνα Τσιλιγκίρη, θα εξακολουθήσει να θεωρείται ασφαλές μέρος για τη διεξαγωγή του αθλήματος της επιτραπέζιας αντισφαίρισης;
Δυστυχώς μετά απ' όλα τα παραπάνω ο Ολυμπιακός κάνει λόγο για “αξιοκρατία” και “δικαίωση” και για πρωταθλήματα που κερδίζονται “εντός των αγωνιστικών χώρων”, όταν, όλοι όσοι ασχολούνται στοιχειωδώς με την Ελληνικό Αθλητισμό, γνωρίζουν πόσες φορές ο Σύλλογος του Πειραιά έχει προσφύγει σε όλα σχεδόν τα αθλήματα στα Δικαστήρια για να “κερδίσει” πρωταθλήματα τα οποία δεν μπορούσε και δεν άξιζε σε καμία περίπτωση να κατακτήσει.
Όσον αφορά τον αθλητή μας, Παναγιώτη Γκιώνη, ο οποίος σημειωτέον έχει συμμετάσχει 5 φορές σε Ολυμπιακούς Αγώνες και στον οποίο γίνεται αναφορά στην ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, θέλουμε να αναφέρουμε ότι πρόκειται για άδικη στοχοποίηση του συγκεκριμένου αθλητή εκ μέρους του Συλλόγου του Πειραιά, αφού, όπως παραδέχονται και οι ίδιοι στην ανακοίνωσή τους, αν και είχε δικαίωμα ψήφου, ζήτησε να εξαιρεθεί και να μην ψηφίσει την ημέρα που ελήφθη η απόφαση για την αναβολή των αγώνων το διήμερο 11-12/3 από το ΔΣ της Ομοσπονδίας.
Μετά απ' όλα τα παραπάνω ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ΑΠΑΙΤΕΙ για ακόμα μία φορά να επιληφθούν ΑΜΕΣΑ οι αρμόδιες Αρχές και η ΕΦΙΠ για την παραδειγματική τιμωρία των υπευθύνων και όλων όσων επιθυμούν να απαριθμούν τίτλους και πρωταθλήματα χειραγωγώντας θεσμικά όργανα και Αρχές.
Δυστυχώς για εκείνους δεν έχει όλος ο φίλαθλος κόσμος “ασθενή μνήμη” και κάποιοι θυμούνται και δεν ξεχνούν τις “μεθόδους” που χρησιμοποιούν.
Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε την ευχή και την ελπίδα ο Σύλλογος του Πειραιά να εμφανισθεί στα γήπεδα την επόμενη φορά που θα έχει κάποια αντίρρηση για να κερδίσει τους αγώνες μέσα στους αγωνιστικούς χώρους, όπως ισχυρίζεται ότι κάνει. Εξάλλου, έχει και άξιους Έλληνες αθλητές...
Πάντως, ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος θα είναι εκεί για να αγωνισθεί. Γιατί ως ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ξέρει όχι μόνο να κερδίζει αλλά και να χάνει, πάντα εντός αγωνιστικών χώρων...».
Στον 2ο προκριματικό γύρο του απλού ανδρών σταμάτησε η πορεία του Παναγιώτη Γκιώνη στο World Table Tennis Singapore Smash. Ο αθλητής του Παναθηναϊκού, νωρίς το πρωί σήμερα 09/03 σε ώρες Ελλάδας έδωσε μία ακόμα δυνατή αναμέτρηση στα 5 σετ, γνώρισε την ήττα με 3-2 από τον εξαιρετικό νεαρό Γερμανό Κέι Στούμπερ και δεν μπόρεσε να πάει στον καθοριστικό 3ο γύρο και να παίξει για την πρόκριση στο κυρίως ταμπλό.
Σε ματς με συναρπαστική εξέλιξη απέκτησε μικρό προβάδισμα στο τελευταίο σετ, όμως δέχτηκε συνεχόμενους πόντους και μπήκε σε μειονεκτική θέση. Ο Γκιώνης αναμφίβολα έδειξε ότι είχε τη δυνατότητα να προχωρήσει στο main draw, ωστόσο την ίδια ώρα φάνηκε ότι εφόσον εξακολουθεί να ταλαιπωρείται σε αγώνες και προπονήσεις από το χρόνιο πρόβλημα στον αχίλλειο τένοντα δεν γίνεται να φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο απόδοσης. Έστω με αυτή την επιπλέον δυσκολία θα προχωρήσει με ορίζοντα τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2024 και σε πρώτη φάση θα περιμένει από το τουρνουά Smash ένα όφελος για την παγκόσμια κατάταξη. Στην ασιατική χώρα ήταν μαζί του ο εθνικός ομοσπονδιακός προπονητής Κώστας Βατσακλής.
Ο τοπ αμυντικός (νούμερο 91 σήμερα στην παγκόσμια κατάταξη) είχε αρχίσει νικηφόρα στους «64» όταν κατέβαλλε με 3-2 σετ το 2ο φαβορί του ταμπλό των προκριματικών, τον Ουκρανό Γιάροσλαβ Ζμουντένκο. Υψηλό εμπόδιο είχε και σήμερα Πέμπτη μπροστά του, καθώς ο πρωταθλητής Ευρώπης του απλού εφήβων το 2021, Κέι Στούμπερ (νούμερο 142 στο ranking list) είναι σταθερά εξελίξιμος κι έχει αρετές απέναντι και στην άμυνα.
Ο Γκιώνης πήρε οριακά το 1ο σετ, αλλά στα δύο επόμενα έχασε τον ρυθμό του, έκανε πολλά λάθη και παράλληλα ο Γερμανός επέβαλλε το παιχνίδι του. Επιστρατεύοντας την εμπειρία του ο πρωταθλητής μας βρήκε αντίδραση με σωστή τακτική και επιθέσεις σε δύσκολα σημεία για να φτάσει στην ισοφάριση. Επιπλέον, προηγήθηκε 4-2 στο 5ο σετ μπερδεύοντας κάποιες φορές τον 20χρονο αντίπαλό του και με το φάλτσο-άφαλτσο. Στο 5ο σετ όμως, ο Στούμπερ είχε στην τακτική του να επιτίθεται πολύ στο forehand βλέποντας ότι ο Γκιώνης υστερούσε σε φρεσκάδα και δεν είχε την καλύτερη κίνηση στο τραπέζι. Πήρε πολλούς πόντους με αυτόν τον τρόπο, πέρασε άμεσα μπροστά και ο Έλληνας άσος επηρεάστηκε στο κομμάτι της συγκέντρωσης για να βρεθεί στο 6-10 και τελικά να γνωρίσει την ήττα (11-9, 3-11, 4-11, 11-6, 8-11).