Ο Πασχάλης Στάικος αν και ξεκίνησε βασικός στο εκτός έδρα παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης αγωνίστηκε μόλις για 24 λεπτά καθώς αντικαταστάθηκε λόγο τραυματισμού στον προσαγωγό.
Μάλιστα ύστερα από εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο Έλληνας αμυντικός μέσος, έδειξαν πως έχει υποστεί θλάση στον αριστερό προσαγωγό, ενώ το ακριβές μέγεθος της ζημιάς θα αξιολογηθεί αύριο το πρωί με υπερηχογράφημα. Ωστόσο η πρώτη εκτίμηση δείχνει ότι θα μείνει εκτός προπονήσεων για 2 εβδομάδες.
Όπως και να έχει ο Γιώργος Δώνης έχει να λύσει ένα ακόμα πρόβλημα, ωστόσο το θετικό στην όλη υπόθεση είναι πως την ερχόμενη εβδομάδα του πρωτάθλημα διακόπτεται λόγω των υποχρεώσεων των Εθνικών ομάδων.
Την άποψή του πως αν το παιχνίδι είχε ακόμα λίγα λεπτά, ο Παναθηναϊκός θα είχε φύγει νικητής από την Τρίπολη εξέφρασε με δηλώσεις του ο Αργύρης Καμπετσής, αμέσως μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.
Αναλυτικά όσα είπε στη κάμερα της Nova:
Για το πόσο χρόνο χρειαζόταν ακόμα ο Παναθηναϊκός για τη νίκη: «Δέκα λεπτά ακόμα. Πηγαίναμε καλά αν είχαμε δυο τρία λεπτά θα κάναμε την ανατροπή».
Για το ότι στο δεύτερο ημίχρονο δεν έκανε πολλές φάσεις η ομάδα του: «Ήταν το πιο δύσκολο παιχνίδι για εμάς έως τώρα. Μετά το γκολ που δεχτήκαμε ξυπνήσαμε, είχαμε τον έλεγχο και κάναμε τις φάσεις. Το πιστεύαμε πολύ».
Για το αν είναι ευχαριστημένοι με την ισοπαλία: «Εμείς θέλαμε να έρθουμε εδώ να κερδίσουμε, δεν τα καταφέραμε, αλλά το σημαντικό είναι ότι δεν χάσαμε. Ευχαριστούμε τον κόσμο για την στήριξή του».
Για τον κόσμο: «Αυτό είναι το σημαντικότερο, που παρ' όλο που δεν κερδίσαμε ο κόσμος ήταν δίπλα μας και μας αποθέωσε».
Για το δοκάρι: «Ήταν ατυχία, συμβαίνουν αυτά».
Ανέτοιμη να διαχειριστεί τον πολύ κόσμο που ταξίδεψε στην Τρίπολη χαρακτήρισε σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα την ομάδα του, ο Γιώργος Δώνης ο οποίος παράλληλα έπλεξε το εγκώμιο του προπονητή του Αστέρα Τρίπολης, Σάββα Παντελίδη.
Αναλυτικά τα όσα είπε στην κάμερα της NOVA ο τεχνικός του Τριφυλλιού:
«Νομίζω ότι επηρεαστήκαμε αρνητικά απ' όλο αυτό. Είναι πασιφανές πως η ομάδα δεν περίμενε αυτή την καταιγίδα του κόσμου. Σήμερα παίζαμε απέναντι σε μια πάρα πολύ καλή ομάδα και απέναντι σ' έναν προπονητή που προσωπικά θεωρώ είναι ο καλύτερος ολόκληρης της Superleague τα τελευταία δύο χρόνια. Θα έλεγα ότι δεν είχαμε την σταθερότητα που έπρεπε σήμερα, αν και μετά το πρώτο δεκάλεπτο ισορροπήσαμε το ματς.
Στο δεύτερο 45λεπτο μέχρι να βρούμε το ρυθμό μας ο Αστέρας ήταν επικίνδυνος στις αντεπιθέσεις. Στο τελευταίο 20λεπτο ηρεμήσαμε τα πράγματα και καταφέραμε στο τέλος να κάνουμε φάσεις και να ισοφαρίσουμε. Δεν είναι εύκολο να το διαχειριστούμε όλο αυτό, όμως το σημαντικό είναι πως σε μια μέτρια βραδιά μας πήραμε έναν πολύτιμο βαθμό.
Μην ξεχνάμε πως είχαμε δοκιμάσει στην προετοιμασία το 5-3-2 βάσει του οποίου θέλαμε να οργανωθούμε, όμως χτύπησε ο Στάικος και μπήκε ο Μπουζούκης και πήγαμε στο 4-2-3-1. Έπρεπε να βρούμε τρόπο να διεκδικήσουμε τη νίκη, όμως και η ισοπαλία είναι καλό αποτέλεσμα».
Με δύο νίκες ξεκίνησε το γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού στο πρωτάθλημα της Α2 και βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας μαζί με τον Ταύρο και τον Άρη 2006.
Το τριφύλλι αγωνίστηκε για πρώτη φορά με τις βουλγάρες αθλήτριες Νέλι Τουσλέκοβα και Ελίτσα Ζαμφίροβα και η προπονήτρια Ηρώ Μαλλιαρού έμεινε ικανοποιημένη από την πρώτη εμφάνιση τους με την πράσινη φανέλα.
Εθνικός Αλεξανδρούπολης-Παναθηναϊκός 1-4
Παναγιώτα Μούρου-Ελίτσα Ζαμφίροβα 0-3 (2-11, 7-11, 2-11)
Θεοδώρα Βασιλειάδου-Νέλι Τουσλέκοβα 0-3 (6-11, 8-11, 5-11)
Βάνια Ζάνεβα –Μαρία Αρτσέτου 3-2 (9-11, 8-11, 11-6, 11-6, 11-6)
Παναγιώτα Μούρου-Νέλι Τουσλέκοβα 0-3 (9-11, 8-11, 3-11)
Βάνια Ζάνεβα –Ελίτσα Ζαμφίροβα 1-3 (11-9, 9-11, 8-11, 4-11)
Φοίνικες Πάτρας-Παναθηναϊκός 1-4
Αθηνά Λιβιεράτου-Νέλι Τουσλέκοβα 1-3 (4-11, 11-8, 6-11, 5-11)
Μαρία Μαστρογιάννη- Ελίτσα Ζαμφίροβα 0-3 (4-11, 8-11, 7-11)
Ελένη Αμπατζή-Μαρία Αρτσέτου 3-2 (11-6, 11-9, 6-11, 10-12, 11-7)
Αθηνά Λιβιεράτου-Ελίτσα Ζαμφίροβα 1-3 (11-8, 6-11, 1-11, 4-11)
Ελένη Αμπατζή –Νέλι Τουσλέκοβα 0-3 (10-12, 8-11, 8-11)
Με 3-5-2 αποφάσισε να παρατάξει τον Παναθηναϊκό στο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης», ο Γιώργος Δώνης.
Συγκεκριμένα, το «τριφύλλι» θα έχει τον Διούδη κάτω από τα δοκάρια, τους Πούγγουρα, Κολοβέτσιο και Μαυρομμάτη τριπλέτα στην άμυνα, με τους Κουλιμπαλί και Ινσούα να παίρνουν θέση στη δεξιά και αριστερή πλευρά αντίστοιχα. Οι Κουρμπέλης, Στάικος και Δώνης θα είναι στον άξονα, ενώ οι Χατζηγιοβάνης και Μακέντα θα είναι το δίδυμο στην επίθεση.
Περισσότερο ρεπορτάζ θα ακολουθήσει μετά το τέλος του αγώνα στην Τρίπολη, ο οποίος ξεκινά στις 20:30.
Ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του έμεινε ο Τσάβι Πασκουάλ, όπως δήλωσε στη Συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Ήφαιστο Λήμνου στην πρεμιέρα της Basket League.
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:
«Πρώτα απ’ όλα παίξαμε ένα σοβαρό παιχνίδι αν και στην αρχή δυσκολευτήκαμε να πιάσουμε ρυθμό. Ενδεχομένως ήμαστε λίγο έξω από τα νερά μας παίζοντας χωρίς οπαδούς, αλλά σιγά-σιγά βρήκαμε ρυθμό και βελτιώσαμε την άμυνά μας και το τρανζίσιον, πήραμε τα πρώτα πλεονεκτήματα» είπε αρχικά ο προπονητής του Παναθηναϊκού και συνέχισε:
«Κάτω από τα δύο καλάθια παίξαμε καλά αναφορικά με το στατικό παιχνίδι επιθετικά αλλά και αμυντικά και είχαμε κάποια προβλήματα στο τρανζίσιον τόσο στο επιθετικό, όσο και στο αμυντικό. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν λεπτομέρειες που πρέπει να βελτιώσουμε, αλλά είναι φυσιολογικό σε αυτή τη φάση. Σε γενικές γραμμές είμαστε ευχαριστημένοι που ξεκινήσαμε με αυτήν τη νίκη».
Για το πόσο βοηθάει το σημερινό παιχνίδι, αλλά και το προηγούμενο του Κυπέλλου, ενόψει του αγώνα της Πέμπτης για την Ευρωλίγκα με αντίπαλο τη Μακάμπι, είπε: «Κάθε αγώνας σε μία επίσημη διοργάνωση είναι σημαντικός. Υπάρχει και η δουλειά που κάναμε πριν αρχίσει τη σεζόν. Ελπίζουμε να είμαστε σε καλή κατάσταση την Πέμπτη, απέναντι σ’ έναν αντίπαλο που έχει ενισχυθεί πολύ σε αυτή τη σεζόν».
Τέλος για τον δημιουργικό τομέα ανέφερε: «Γενικά με το Παγκράτι δεν γυρίσαμε πολύ καλά την μπάλα. Σήμερα ήμαστε καλύτεροι σε αυτό, αν κι εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Είμαστε μία ομάδα που αρέσκεται στη δημιουργία και την πάσα. Αποτελεί ένα στοιχείο του οπλοστάσιού μας. Αλλά σε κάποια παιχνίδια είναι λίγο πιο περίπλοκο να το αξιοποιήσεις. Εξαρτάται από το κάθε παιχνίδι και την αντιμετώπιση του αντιπάλου».
Κανένα περιθώριο αμφισβήτησης δεν άφησε στην πρεμιέρα της Basket League ο πρωταθλητής Παναθηναϊκός, ο οποίος επικράτησε στο άδειο λόγω τιμωρίας ΟΑΚΑ του Ήφαιστου Λήμνου με 93-65 και ξεκίνησε με το δεξί τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για τη νέα σεζόν.
Οι «πράσινοι» παίζοντας χωρίς τους Ίαν Βουγιούκα και Βαγγέλη Σακελλαρίου που έμειναν εκτός από τον Τσάβι Πασκουάλ, δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα απέναντι στην ομάδα του Σωτήρη Μανωλόπουλου και παίρνοντας από νωρίς μια μεγάλη διαφορά έκαναν μία καλή και δυνατή προπόνηση ενόψει της πρεμιέρας της Ευρωλίγκα την προσεχή Πέμπτη κόντρα στην Μακάμπι Τελ Αβίβ. Ξεκίνησε με νταμπλ-νταμπλ ο Καλάθης (11 πόντους-10 ασίστ), καλή παρουσία και από τους Παππά και Τόμας (11 πόντους).
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε έχοντας στην αρχική πεντάδα τους Καλάθη, Λάνγκφορντ, Παπαπέτρου, Μήτογλου και Γκιστ, ενώ από την πλευρά του ο Ήφαιστος ξεκίνησε με τους Μανωλόπουλο, Γκότσερ, Εβανς, Γουίγκινς και Μπράζελτον. Αν και η ομάδα της Λήμνου ξεκίνησε καλά στην αναμέτρηση, ο Παναθηναϊκός βρήκε τις λύσεις που στην επίθεση και στα πρώτα πέντε λεπτά είχε φτάσει σε νταμπλ σκορ (14-7). Τρία λεπτά πριν το τέλος της περιόδου το σκορ είχε διαμορφωθεί στο 19-10, ενώ το +9 συνόδευσε τις δύο ομάδες μέχρι το τέλος της πρώτης περιόδου με τους πρωταθλητές να είναι μπροστά στο σκορ με 23-14.
Με την έναρξη της δεύτερης περιόδου η διαφορά πήγε για πρώτη φορά σε διψήφιο νούμερο (+11, 25-14), όμως ο Ήφαιστος αντέδρασε και μείωσε στους έξι (26-20) στο 13’. Οι παίκτες του Πασκουάλ έδωσαν τη δική τους απάντηση στο σερί των νησιωτών και τρέχοντας ένα σερί 10-0 έκαναν το σκορ 36-20 αναγκάζοντας τον Σωτήρη Μανωλόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ πέντε λεπτά πριν το ημίχρονο. Τα επόμενα λεπτά κύλισαν με τον Παναθηναϊκό να διατηρεί διαφορά 17 πόντων (49-32) με την οποία πήγε στα αποδυτήρια για την ανάπαυλα του ημιχρόνου.
Το παιχνίδι ήταν ηλίου φαεινότερο πως είχε καθαρίσει από το πρώτο ημίχρονο, καθώς η διαφορά στη δυναμικότητα των δύο ομάδων ήταν μεγάλη και αυτό επιβεβαιώθηκε και στα πρώτα λεπτά του τρίτου δεκαλέπτου όπου η απόσταση στο σκορ ξεπέρασε το φράγμα των 20 πόντων (53-32). Το τρίτο δεκάλεπτο ολοκληρώθηκε με τους «πράσινους» να βρίσκονται στο +24 (70-46) και να ελέγχουν απόλυτα το ματς. Το ροτέισιον από τον Καταλανό τεχνικό συνεχίστηκε και στο τέταρτο δεκάλεπτο εκεί όπου οι δύο προπονητές είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν διάφορα σχήματα, ενώ ο Τσάβι Πασκουάλ συνέχισε να μοιράζει το χρόνο σε όλους τους παίκτες. Το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 93-65 με τον Παναθηναϊκό να ξεκινά με το δεξί τις εγωιστικές του υποχρεώσεις για το πρωτάθλημα.
Το δρόμο στην πρώτη ομάδα του Παναθηναϊκού έδειξε αυτή της Κ19, η οποία πέρασε από την έδρα του Αστέρα Τρίπολης επικρατώντας με 2-0.
Το «τριφύλλι» που ήταν καλύτερο στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα κατάφερε να πάει στα αποδυτήρια για την ανάπαυλα του ημιχρόνου με σκορ 1-0 ύστερα από πολύ όμορφο πλασέ του Σέχου στο 24’, ενώ στο δεύτερο ημίχρονο ο νεαρός επιθετικός έκανε δύο τα τέρματά του με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι στο 83’.
Έτσι οι «πράσινοι» με αυτή τη νίκη έφτασαν τους 13 βαθμούς και έστω και προσωρινά βρίσκονται στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα. Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως την αναμέτρηση της Κ19 παρακολούθησε και ο Νίκος Νταμπίζας.
Ο Παναθηναϊκός θα έχει περίπου 4.000 χιλιάδες φιλάθλους να τον υποστηρίζουν στο σημερινό εκτός έδρας παιχνίδι κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης. Μάλιστα όπως ανακοίνωσαν οι γηπεδούχοι στο παιχνίδι έγινε Sold Out και έτσι το «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης» θα είναι κατάμεστο και θα θυμίζει μια μικρή Λεωφόρο.
Η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ανακοινώνει ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα εισιτήρια για τον αποψινό αγώνα ΑΣΤΕΡΑΣ - Παναθηναϊκός στο "Θεόδωρος Κολοκοτρώνης" (20:30).
Ως εκ τούτου τα εκδοτήρια θα παραμείνουν κλειστά όλη τη διάρκεια της ημέρας».
Πριν από λίγες ημέρες ο Αλέξανδρος Κιτρόεφ, ο οποίος είναι γνωστός για τα Παναθηναϊκά του αισθήματα και κατέχει την θέση του Associate Professon of History στο Haverford College, έκανε μία ανάρτηση στο προφίλ που διατηρεί στο twitter, την οποία και αναδημοσίευσε ο Γιάννης Αλαφούζος, με αποτέλεσμα να υπάρξουν αρκετές συζητήσεις γύρω από το συγκεκριμένα θέμα.
Η ανάρτηση του Αλέξανδρου Κιτρόεφ έλεγε πως «ο περιορισμός στις μεταγραφές ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στον Παναθηναϊκό» και από τη στιγμή που την αναδημοσίευσε και ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, όπως ήταν φυσικό έφερε αλυσιδωτές αντιδράσεις από την πλειοψηφία του κόσμους του «τριφυλλιού».
Ωστόσο σήμερα σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα sdna.gr ο καθηγητής ιστορίας Αλέξανδρος Κιτρόεφ ξεκαθάρισε τι ακριβώς συνέβη υποστηρίζοντας πως «γράφτηκε ειρωνικά αυτό που έκανε retweet ο Γιάννης Αλαφούζος».
Αναλυτικά το συγκεκριμένο απόσπασμα από τη συνέντευξη στο sdna:
Γράψατε σε πρόσφατα post σας πως ο περιορισμός στις μεταγραφές ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στην ομάδα. Που το στηρίζετε αυτό;
«Δεν το έγραψα εγώ αυτό, έβαλα σε εισαγωγικά μέρος ρεπορτάζ ενός αγγλόφωνου Ελληνο-αυστραλιανού αθλητικού σάιτ που παραθέτω συχνά με retweet με σκοπό την προβολή του Παναθηναϊκού στην αγγλόφωνη ποδοσφαιρική κοινότητα που με παρακολουθεί. Δυστυχώς όμως εδώ υπήρξε και το φαινόμενο του «χαμένο στη μετάφραση» διότι στα αγγλικά η έκφραση «το καλύτερο που μπορούσε να συμβεί» χρησιμοποιείται ειρωνικά και όχι κυριολεκτικά».
Τον είδαμε, μάλιστα (σ.σ. Γιάννη Αλαφούζο), να κάνει retweet την ανάρτησή σας για τους μεταγραφικούς περιορισμούς. Πως θα «μεταφράζετε» αυτή την κίνηση;
«Θα ήθελα να πιστεύω πως με παρακολουθούν στο τουίτερ όσοι το κάνουν διότι συνδυάζω την αγάπη μου για τον Παναθηναϊκό με λεκτικά ήπιες και εμπεριστατωμένες τοποθετήσεις. Δεν μπορώ να ξέρω γιατί έγινε το συγκεκριμένο retweet αλλά ελπίζω να είναι πρωϊμιο μιας οφειλόμενης ενημέρωσης προς όλους όσους αγαπούν και νοιάζονται για τον Παναθηναϊκό».