ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Την Κυριακή 14/10 το Παναθηναϊκός-Ηλιούπολη

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Δευτέρα, 08 Οκτωβρίου 2018 16:26

Την Κυριακή (14/10) στις 14:30 θα διεξαχθεί το παιχνίδι μεταξύ του Παναθηναϊκού και της Ηλιούπολης για την 3η αγωνιστικής του Κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ γυναικών, όπως έκανε γνωστό η ΕΟΚ.

Να θυμίσουμε πως το παιχνίδι είναι εντός έδρας και θα διεξαχθεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».

Αναλυτικά το πρόγραμμα της 3ης αγωνιστικής της Α’ Φάσης του Κυπέλλου Ελλάδας Γυναικών είναι:

Κυριακή 14 Οκτωβρίου

Αγ. Δημητρίου (Ν) 13.15 Κρόνος-Αγ. Παρασκευή

Π. Γιαννακόπουλος 14.30 Παναθηναϊκός-Ηλιούπολη

Ν. Ρυσίου 13.00 Αναγέννηση Ν.Ρ.-Πυλαία

Μαντουλίδη 12.00 Αστέρας Ιπ.-Παναθλητικός

Μακέντα: «Δεν έχω ξαναδεί ποτέ κάτι τέτοιο σε εκτός έδρας παιχνίδι»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 08 Οκτωβρίου 2018 15:49

Το εγκώμιο των φιλάθλων του Παναθηναϊκού έπλεξε με δηλώσεις του στην εφημερίδα "Πράσινη" ο Φεντερίκο Μακέντα, ενώ απαντώντας σε ερώτηση για την προσφορά τους στην ομάδα τόνισε πως μπορεί να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο κάτι στο οποίο θα βοηθήσει η διακοπή του πρωταθλήματος. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μακέντα στην Πράσινη: 

-Για το πείσμα της ομάδας να μην αποδέχεται την ήττα: 
«Αυτό ήταν και το πιο σημαντικό σε αυτό το παιχνίδι. Γιατί ξέρουμε ότι δεν παίξαμε καλά. Ξέρουμε ότι ο αντίπαλός μας ήταν καλύτερος στο συγκεκριμένο ματς, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Κάποιες φορές παίζεις εσύ καλά, κάποιες φορές ο αντίπαλος είναι σε καλύτερη μέρα από σένα. Δεν ήταν καλή μέρα για μας, αλλά δείξαμε σπουδαίο πνεύματα, σπουδαίο χαρακτήρα σαν ομάδα. Δεν τα παρατήσαμε ποτέ. Κι αυτό μας είπε κι ο προπονητής. Γιατί όταν έχεις μία άσχημη μέρα κι εμφάνιση είναι σημαντικό να καταφέρεις τουλάχιστον να μην χάσεις τον αγώνα». 

-Για τους οπαδούς της ομάδας: 
«Οι φίλαθλοί μας ήταν απίστευτοι απόψε. Δεν ξέρω τι να πω… Δεν έχω ξαναδεί ποτέ κάτι τέτοιο σε εκτός έδρας παιχνίδι. Ήταν κι ένας από τους λόγους που πιέσαμε μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα. Είναι πάντα εκεί για εμάς κι αυτό είναι συγκλονιστικό. Όταν έχεις τέτοια στήριξη πίσω σου, δίνεις πάντα το κάτι παραπάνω για την ομάδα…». 

-Ποια είναι η γνώμη του για το παιχνίδι εάν υπήρχαν άλλα πέντε λεπτά ακόμη: 
«(Γελάει). Νομίζω πως θα είχαμε νικήσει. Στο ποδόσφαιρο χρειάζεσαι κάποιες φορές αυτό το μικρό “κλικ” για να… ανάψεις την εικόνα σου μέσα στο γήπεδο. Η άποψή μου είναι πως, ναι, αν είχαμε 5-10 λεπτά ακόμα θα μπορούσαμε να νικήσουμε. Είμαστε όμως χαρούμενοι που πήραμε έστω τον ένα βαθμό, γιατί ξέρουμε πως δεν παίξαμε καλά και πρέπει να βελτιώσουμε πολλά πράγματα κατά τη διάρκεια της διακοπής για τις εθνικές ομάδες. Για να δουλέψουμε καλύτερα σαν ομάδα, επιθετικά κι αμυντικά». 

-Εάν είναι έτοιμος να παίζει 90 λεπτά πλέον: 
(γελάει ξανά). Όχι… Δεν είμαι ακόμα, γιατί δεν έκανα προετοιμασία το καλοκαίρι και είναι πολύ σημαντικό κομμάτι για έναν ποδοσφαιριστή. Ο προπονητής μου δίνει λεπτά κι αυτό είναι το πιο σημαντικό. Βεβαίως αυτό δεν είναι ακόμα ούτε το 50% αυτού που μπορώ να κάνω και θα δώσω σαν παίκτης στα επόμενα παιχνίδια. Είμαι χαρούμενος που ξεκίνησα καλά με την ομάδα και είναι σημαντικό που έβαλα γρήγορα αυτά τα γκολ». 

-Για το γεγονός ότι είχε την ψυχραιμία να εκτελέσει το πέναλτι στο τέλος του αγώνα: 
«Ήμουν πολύ κουρασμένος, αλλά ένιωθα πως έπρεπε να πάρω αυτή την ευθύνη στο πέναλτι. Δεν ήταν εύκολο, μετά από 90 λεπτά κούρασης και μπροστά στην κερκίδα των οπαδών μας. Ένιωσα όμως έτοιμος και πήγε καλά». 

-Για τις προσφορά του στην ομάδα στα πρώτα του παιχνίδια και εάν πιστεύει ότι μπορεί να συνεχίσει έτσι... 
«Ελπίζω να συνεχίσω έτσι, γιατί είναι σημαντικό για έναν στράικερ να σκοράρει. Όμως το παιχνίδι μου, δεν είναι απλά να σημειώνω γκολ.. Πρέπει να γίνω ακόμη πιο fit από πλευράς φυσικής κατάστασης και να κάνω περισσότερα πράγματα για την ομάδα μέσα στο γήπεδο. Δεν βλέπω ακόμη την εαυτό μου στο επίπεδο που θα ήθελα να είμαι. Ξέρω πως μπορώ να κάνω πολύ περισσότερα. Θα επιστρέψω καλύτερος μετά τη διακοπή…».

Συνάντηση Κουλιμπαλί-Καραγκούνη (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 08 Οκτωβρίου 2018 15:36

Μία συνάντηση ενός νυν και ενός πρώην παίκτη του Παναθηναϊκού έλαβε χώρα προσφέροντας ένα πολύ όμορφο στιγμιότυπο το οποίο έγινε γνωστό από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Ο λόγος για το Ουσμάν Κουλιμαπλί, ο οποίος βρέθηκε με τον Γιώργο Καραγκούνη και δεν έχασε την ευκαιρία να βγάλει μία φωτογραφία μαζί του, την οποία και ανέβασε ως story στο Instagram.

Μάλιστα ο αμυντικός από Μάλι συνόδευσε την φωτογραφία με το σχόλιο «Ωραίο να συναντάς και πάλι τον καλύτερο των καλύτερων»!  

Έσπασε το ρεκόρ στα διαρκείας και συνεχίζει

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 08 Οκτωβρίου 2018 15:23

Την αγάπη τους για την ομάδα μπάσκετ έδειξαν για μία ακόμα φορά οι οπαδοί του Παναθηναϊκού, οι οποίοι κατάφεραν να ξεπεράσουν το περσινό ρεκόρ των εισιτηρίων διαρκείας γράφοντας έτσι ένα νέο αριθμό ρεκόρ!

Συγκεκριμένα οι «πράσινοι» οπαδοί αγόρασαν αισίως 7.430 εισιτήρια ξεπερνώντας έτσι τον περσινό αριθμό των 7.356.

Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως αυτός ο αριθμός δεν είναι ο τελικός καθώς η διάθεση των καρτών διαρκείας συνεχίζεται μέχρι την Παρασκευή 12/10, κάτι που σημαίνει πως ο αριθμός θα μεγαλώσει κι’ άλλο.

Αναλυτικά τα σημεία πώλησης των εισιτηρίων διαρκείας είναι τα εξής:

Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010.
Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr.
Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό).

Θύματα επίθεσης δύο οπαδοί του Παναθηναϊκού

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 08 Οκτωβρίου 2018 15:13

Στο νοσοκομείο του Πύργου με πολλαπλά τραύματα κατέληξαν δύο οπαδοί του Παναθηναϊκού, οι οποίοι επέστρεφαν στα σπίτια τους, στην Αμαλιάδα, μετά το τέλος του εκτός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.

Όπως αναφέρει το protothema.gr, οι δύο νεαροί οπαδοί με το που κατέβηκαν από το αυτοκίνητό τους δέχτηκαν επίθεση από εννέα άτομα τα οποίο φορούσαν κουκούλες και κράνη, ενώ κρατούσαν καδρόνια, λοστούς, και μαχαίρια.

Οι δράστες αιφνιδίασαν τους δύο οπαδούς και άρχισαν να τους χτυπούν με αποτέλεσμα να καταλήξουν στο νοσοκομείο με τον ένα να φέρει πολλαπλά τραύματα από χτυπήματα και τον άλλον με δύο τραύματα από μαχαίρι.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως οι δράστες κατάφεραν να διαφύγουν από το σημείο της επίθεσης, ωστόσο η αστυνομικές αρχές είναι ενημερωμένες και προσπαθούν να εντοπίσουν τους δράστες, κάνοντας λόγω πως πρόκειται για οπαδούς άλλης ομάδας.

Η πρώτη σημαία της ελευθερίας ήταν… πράσινη!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 08 Οκτωβρίου 2018 14:52

Μια ιστορική στιγμή για την ελληνική ιστορία η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον Παναθηναϊκό, έλαβε χώρα σαν σήμερα το 1944, όταν και στο γήπεδο της Λεωφόρου υψώθηκε η πρώτη ελληνική σημαία, ενώ οι Γερμανοί κατακτητές δεν είχαν φύγει ακόμα από την Ελλάδα και την Αθήνα.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού 

Μια σπουδαία ημερομηνία είναι καταγεγραμμένη σαν σήμερα στο πράσινο ημερολόγιο  το 1944 , καθώς αποδεικνύει την ενεργή δράση του Παναθηναϊκού στα χρόνια της κατοχής και ο Σύλλογος δεν ξεχνά ποτέ τη συγκεκριμένη ημέρα.

Αναλυτικότερα στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας υψώθηκε για πρώτη φορά  η ελληνική σημαία  σφραγίζοντας με τον  καλύτερο τρόπο το γεγονός , ότι η έδρα του «τριφυλλιού» αποτελούσε έναν ζωντανό πυρήνα αντίστασης σε όλη τη διάρκειας της κατοχής.

Ο διευθυντής του γηπέδου της Λεωφόρου Αντώνης Βρεττός ύψωσε στον πιο ψηλό ιστό του γηπέδου τη «γαλανόλευκη»  και αμέσως οι φυλακισμένοι στα κολαστήρια του Αβέρωφ ξέσπασαν σε φωνές ενθουσιασμούς, ενώ οι Γερμανοί βρίσκονταν ακόμα στην Αθήνα.

Για την ακρίβεια ο Βρεττός έδωσε τη σημαία στους ποδοσφαιριστές Διονύση Δεστούνη και Νίκο Σίμο και υπό τους ήχους σαλπιγγών προχώρησαν στην ανέγερση σημαίας.

Μάλιστα η τελετή επαναλήφθηκε και το απόγευμα ενώ χιλιάδες Αθηναίοι δάκρυζαν από συγκίνηση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Αντώνης Βρεττός έστειλε επιστολή στον Δήμαρχο Αθηναίων Άγγελο Γεωργαντά στην οποία ανέφερε «Κύριε δήμαρχε , λαμβάνω τη τιμή να σας γνωστοποιήσω ότι υπό την ιδιότητα μου ως διευθυντού του Γυμναστηρίου του Παναθηναϊκού Α.Ο. ύψωσα εν αυτώ σήμερον 8 Οκτωβρίου  1944 και ώραν 7ην π.μ. την ελληνικήν σημαίαν με βαθύτατη συγκίνηση. Σας αναφέρω τα ανωτέρω , με συγκίνησιν την οποίαν επαυξάνει το γεγονός ότι δια πρώτη φοράν υψούται η ελληνική σημαία εις τη περιοχήν της κυρίως πρωτευούσης».

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα αποδυτήρια του γηπέδου βρήκαν απάγκιο και απανέμι τα παιδιά του Εμπιρείκιου ασύλου και του αναμορφωτικού ιδρύματος Σύρου. Μάλιστα τα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού  χρησιμοποιήθηκαν και για την Παρασκευή παιδικών συσσιτίων.

Εύκολη νίκη στο ποδόσφαιρο σάλας

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 07 Οκτωβρίου 2018 22:40

Το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού πήρε εύκολη νίκη απέναντι στην Ολυμπιάδα Αγίας Παρασκευής με 5-0 για την τρίτη αγωνιστική του πρωταθλήματος στο κλειστό της Κυψέλης.

Οι παίκτες του Απόστολου Μπελτσίδη μπήκαν δυνατά από την αρχή και «καθάρισαν» από νωρίς το παιχνίδι αφού ήταν μπροστά στο σκορ με 4-0 στο ημίχρονο. Στο δεύτερο μέρος οι "πράσινοι" έριξαν το ρυθμό τους παρόλα αυτά πέτυχαν ένα ακόμα γκολ φτάνοντας στο τελικό 5-0.

Τα γκολ πέτυχαν οι Γκελούσι (2), Παούρης (1), Οικονομόπουλος (1) και αυτογκόλ ο Μαντούβαλος.

Παναθηναϊκός: Μπάρδης, Γκαϊφύλλιας, Ντάρλας, Παπαευστρατίου, Οικονομόπουλος, Θεοδωρόπουλος, Λαμπάι, Παούρης  και  Γκελούσι.

Ανδρεόπουλος: «Δείξαμε δύο πρόσωπα»

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 07 Οκτωβρίου 2018 19:32

Στα δύο πρόσωπα που έδειξε ο Παναθηναϊκός στον αγώνα για το Λιγκ Καπ κόντρα στην ΑΕΚ, στάθηκε σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Ανδρεόπουλος.

Ο Έλληνας τεχνικός επισήμανε μετά τη λήξη του ματς:

«Στο σημερινό ματς με την ΑΕΚ δείξαμε δύο διαφορετικά πρόσωπα. Δείξαμε ένα πρόσωπο στα δύο πρώτα σετ και ένα διαφορετικό στα επόμενα τρία σετ.

Στα δύο αρχικά σετ δείξαμε την εικόνα που μας έχει συνηθίσει η ομάδα ενώ στη συνέχεια δείξαμε κάτι άλλο. Χάσαμε την επίθεση μας και γίναμε μονότονοι και στην συνέχεια άλλαξε και η εικόνα του ματς. Προφανώς και δεν λέει τίποτα απολύτως το σημερινό ματς και εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πιστεύω στην ομάδα μου και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να παίξουμε πολύ καλά».

«Ασημένια» η Πεδιαδιτάκη

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 07 Οκτωβρίου 2018 19:16

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε η Μαρίνα Πεδιαδιτάκη, η οποία κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στους αγώνες ξιφασκίας U17, που έγιναν στο κλειστό γυμναστήριο της Αγίας Βαρβάρας.

Η αθλήτρια του Παναθηναϊκού συνέχισε τις καταπληκτικές εμφανίσεις που πραγματοποιεί, ενώ καλή παρουσία είχε και η Κωνσταντίνα Σαϊτάνη που πήρε την 8η θέση.  

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως η Χαριτίνη Κούρκουλου ήταν 11η, η Χριστίνα Κάζαγλη 15η,  η Θεοδώρα Αντωνίου 16η , η Μαρία Κάζαγλη 19η και η Σοφία Ιωάννου 28η.

Έχασε την πρόκριση μέσα από τα χέρια του

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 07 Οκτωβρίου 2018 18:40

Εκτός συνέχειας του Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς» έμεινε ο Παναθηναϊκός ο οποίος γνώρισε την ήττα από την ΑΕΚ με 2-3 σετ. Οι «πράσινοι» αν και πήραν προβάδισμα με 2-0 στα σετ δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν αυτό που ξεκίνησαν, γνωρίζοντας την ήττα στο κλειστό της Κυψέλης.

Πολύ σημαντική η παρουσία του κόσμου ο οποίος έδωσε βροντερό παρόν και βοήθησε μέχρι τέλους τους παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου, οι οποίοι πλέον στρέφουν την προσοχή τους στους υπόλοιπους στόχους. Για τον Παναθηναϊκό πρώτος σκόρερ ήταν ο Γιορντάνοφ με 24 πόντους ενώ 17 σημείωσε ο Πελεκούδας.

1ο σετ

Το «τριφύλλι» ξεκίνησε δυναμικά στο πρώτο σετ όντας αποφασισμένο να το κάνει δικό του. Οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου με πρωταγωνιστές τους Πελεκούδα και Γιορντάνοφ πήραν ένα μικρό προβάδισμα 2-3 πόντων από την αρχή, το οποίο διατήρησαν μέχρι και το τέλος του σετ κατακτώντας το με 25-22, μέσα σε αποθέωση από τους φιλάθλους που έδωσαν δυναμικό παρόν στο γήπεδο της Κυψέλης.

2ο σετ

Στο δεύτερο σετ οι ομάδες πήγαιναν χέρι-χέρι στο σκορ με τον Παναθηναϊκό να βρίσκεται πίσω στο σκορ με 16-17. Ωστόσο σε εκείνο το σημείο οι καλές επιθετικές επιλογές των παικτών του Ανδρεόπουλου αλλά και οι άμυνες αυτοθυσίας των «πράσινων», τους βοήθησαν να τρέξουν ένα σερί 3-0 και να πάρουν το προβάδισμα με 19-17. Η ΑΕΚ απάντησε και ισοφάρισε σε 19-19, ενώ στη συνέχεια πέρασε μπροστά με 20-21 κάνοντας το παιχνίδι «θρίλερ». Οι «πράσινοι» όμως δεν είχαν πει την τελευταία τους λέξη και πήραν πάλι το προβάδισμα με 23-22 ύστερα από μπλοκ των Πελεκούδα και Γιορντάνοφ και 24-23 με νέο μπλοκ από Ανδρεόπουλο, Γιορντάνοφ, καταφέρνοντας να φτάσουν στο 25-23, κάνοντας το 2-0.

3ο σετ

Στο τρίτο σετ, με ένα μπλοκ άουτ και έναν άσσο του Χαράλαμπου Ανδρεόπουλου οι γηπεδούχοι πέρασαν μπροστά με 8-7, όμως η ΑΕΚ αντέδρασε και με τον Στοΐλοβιτς έκανε την ανατροπή και το 9-10. Οι «κιτρινόμαυροι» σε εκείνο το σημείο συνέχισαν να αποδίδουν καλύτερο βόλεϋ και ξέφυγαν στο σκορ με 13-16, όμως οι παίκτες του Ανδρεόπουλου κατάφεραν να φέρουν το ματς στα ίσια (16-16) με τρομερό μονό μπλοκ του Πελεκούδα στον Μόντα, αναγκάζοντας τους φιλοξενούμενους να καλέσουν τάιμ άουτ. Η διακοπή βοήθησε τους παίκτες της ΑΕΚ και πραγματοποιώντας ένα σερί 3-0 με το σκορ στο 17-17 έκαναν το 17-20 και έτσι ήταν η σειρά του Δημήτρη Ανδρεόπουλου να καλέσει τάιμ άουτ. Αν και οι γηπεδούχοι προσπάθησαν να ανατρέψουν την εις βάρος τους κατάσταση δεν τα κατάφεραν και έτσι ο «δικέφαλος» πήρε το σετ με 23-25 και μείωσε σε 2-1 στα σετ.

4ο σετ

Με «αιχμή του δόρατος» τον Πελεκούδα ο Παναθηναϊκός στην αρχή του τέταρτου σετ πήρε το προβάδισμα με 5-3, όμως πολύ γρήγορα οι δύο ομάδες ήρθαν και πάλι στα ίσια στο σκορ με 7-7.Το παιχνίδι συνέχισε να είναι ντέρμπι καθώς καμία από τις δύο ομάδες δεν μπορούσε να ξεφύγει στο σκορ, με τους πόντους να πηγαίνουν από ένας εκατέρωθεν φτάνοντας έτσι μέχρι το 21-21. Όλα έδειχναν πως το τέταρτο σετ θα το κατακτούσε η πιο ψύχραιμη ομάδα και αυτή που θα είχε το καθαρό μυαλό να πάρει τις σωστές επιλογές. Γιορντάνοφ και Τζιουμάκας έγραψαν το 22-22, ενώ ο Βούλγαρος διαγώνιος του Παναθηναϊκού ήταν αυτός που έγραψε και το 23-22. Ο Τζιουμάκας με μπλοκ άουτ έκανε το 23-23 και στην επόμενη επίθεση ο Γιορντάνοφ δέχτηκε το μπλοκ με τους φιλοξενούμενους να παίρνουν προβάδισμα με 23-24. Το σετ στην ΑΕΚ έδωσε ο Στοΐλοβιτς με άσσο, διαμορφώνοντας το 25-23, το 2-2 στα σετ και οδήγησε το ματς στο τάι μπρέικ.

5ο σετ/ Τάι μπρέικ

Στο πέμπτο και τελευταίο σετ οι «κιτρινόμαυροι» έχοντας την ψυχολογία με το μέρος τους πήγαν γρήγορα στο 1-3, όμως οι Γιορντάνοφ και Πελεκούδας ισοφάρισαν σε 3-3. Η ΑΕΚ έτρεξε ένα μικρό σερί και ξέφυγε με τρεις πόντους αυτή τη φορά (3-6) και έτσι ο τεχνικός του Παναθηναϊκού πήρε τάιμ άουτ προκειμένου να βελτιώσει τα κακώς κείμενα. Το «τριφύλλι» μετά το τάιμ άουτ παρουσιάστηκε καλύτερο και ισοφάρισε σε 7-7, όμως οι φιλοξενούμενοι στο πιο κρίσιμο σημείο έκαναν το 7-10. Η διαφορά αυτή ήταν δύσκολο να καλυφθεί και έτσι ο Παναθηναϊκός γνώρισε την ήττα με 12-15 και 2-3 σετ.

Τα σετ (2-3): 25-22, 25-23, 23-25, 23-25, 12-15

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 8 (3/4 επ., 2 άσσοι, 3 μπλοκ), Γιορντάνοφ 24 (22/49 επ., 2 μπλοκ), Ανδρεόπουλος 6 (4/14 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 65% υπ. - 30% άριστες), Πανταλέων 11 (7/11 επ., 1 άσσος, 3 μπλοκ), Ράπτης 9 (7/25 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 44% υπ. - 13% άριστες), Πελεκούδας 17 (11/16 επ., 2 άσσοι, 4 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 78% υπ. - 28% άριστες), Γαλιώτος.

ΑΕΚ (Νεόφυτος): Χαραλαμπίδης 11 (7/10 επ., 4 μπλοκ), Λιόκα 2 (1/1 επ., 1 άσσος), Παπαδόπουλος 6 (6/12 επ.), Στοΐλοβιτς 21 (18/33 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 78% υπ. - 59% άριστες), Κανέλος 5 (4/9 επ., 1 μπλοκ), Μότα 12 (10/26 επ., 2 μπλοκ, 45% υπ. - 15% άριστες) / Γκαράς (λ, 71% υπ. - 57% άριστες), Δρογκάρης 3 (1/1 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Κουλοχέρης, Μαυραγάνης 1 (1/1 επ.), Τζιουμάκας 17 (16/29 επ., 1 μπλοκ), Λάππας 1 (1 μπλοκ).

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης