Χωρίς να συναντήσει καμία απολύτως αντίσταση η ομάδα μπάσκετ γυναικών του Παναθηναϊκού επικράτησε της Τερψιθέας με 58-35 για τη δεύτερη αγωνιστική του Κυπέλλου Ελλάδας, κάνοντας έτσι το 2Χ2. Οι «πράσινες» όπως αποδεικνύει το τελικό σκορ πήραν με άνεση την πρόκριση για την επόμενη φάση του θεσμού που θα γίνει στις 14 Οκτωβρίου, εκεί όπου το «τριφύλλι» θα αντιμετωπίσει την Ηλιούπολη, σε ένα παιχνίδι όπου θα πραγματοποιηθεί εκ νέου στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Στο αγωνιστικό κομμάτι, οι παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη μπήκαν αποφασισμένες να δείξουν από νωρίς ποιος είναι το αφεντικό στην αναμέτρηση και ξεκίνησαν να «χτίζουν» τη διαφορά. Το τέλος της πρώτης περιόδου τις βρήκε μπροστά στο σκορ με +6 (16-10), ωστόσο η πιο καθοριστική περίοδος ήταν η δεύτερη. Εκεί το «τριφύλλι» ανέβασε στροφές και με όπλο του την πολύ καλή άμυνα, αλλά και την ευστοχία στην επίθεση πήγε στα αποδυτήρια για την ανάπαυλα του ημιχρόνου όντας μπροστά με 30-17.
Η εικόνα του πρώτου ημιχρόνου συνεχίστηκε και στο δεύτερο με τις «πράσινες» να μην αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα. Το τρίτο δεκάλεπτο έκλεισε με το σκορ στο 46-29, ενώ στη τελευταία, διαδικαστικού χαρακτήρα περίοδο ο Παναθηναϊκός ολοκλήρωσε τον θρίαμβο παίρνοντας τη νίκη με 58-35.
Πρώτη σκόρερ για τον Παναθηναϊκό ήταν η Μούλη με 16 πόντους, από κοντά οι Καλαμπάκου, Εζέτζα και Σλούκα που πρόσθεσαν 12, 11 και 10 πόντους αντίστοιχα.
Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Aκρίβου 1, Αρβανίτη 2, Ευαγγελάτου, Εζέτζα 11, Καλαμπάκου 12(1), Κοίλια Ν., Κοίλια Π., Μούλη 16, Μούτσα 4, Σιγάλα 2, Σλούκα 10(2), Βασιλάκη
Τερψιθέα: Κόρδαλη 1, Οικονομάκη 16, Μαργαρίτη, Καναβάρου, Καβακίδου, Λαμπράκη 6, Φλώκα 2, Λαμπράκη, Καπινιάρη 8, Οικονομάκη 2 και Μυλωνάκη.
Μία ακόμα νίκη σημείωσε το γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού για την Α2 Κατηγορία του πρωταθλήματος και έτσι οι "πράσινες" έκαναν το 3 στα 3 ξεκινώντας ιδανικά τις επίσημες υποχρεώσεις τους.
Το "τριφύλλι" επιβλήθηκε της ΧΑΝΘ με 4-1 και έδειξε από την αρχή ότι είναι μία από τις ομάδες που θα πρωταγωνιστήσουν.
Πλέον η προπονήτρια Ηρώ Μαλλιαρού προετοιμάζει τις παίκτριές της για την επόμενη αγωνιστική που θα διεξαχθεί στη Χίο.
Αναλυτικά τα σημερινά αποτελέσματα:
Ντίμοβα-Τουσλέκοβα 3-1 (11-4, 12-14, 11-8, 11-7)
Κουλιούρη-Ζαμφίροβα 0-3 (8-11, 7-11, 8-11)
Αθανασοπούλου –Αρτσέτου 1-3 ( 9-11, 14-12, 12-14, 9-11)
Ντίμοβα-Ζαμφίροβα 2-3 (5-11, 11-4, 11-5, 7-11, 6-11)
Αθανασοπούλου-Τουσλέκοβα 0-3 (6-11, 2-11, 5-11)
Βαθμολογία:
1)Παναθηναϊκός 6
2) Ταύρος 6
3) Άρης 2006 6
4)Παγχιακός 5
5)ΧΑΝΘ 4
6)Άλφα Καλλιθέας 3
7) Εθνικός Αλεξανδρούπολης 3
8) Φοίνικες Πάτρας 3
Χειρότερος από όσα αρχικά είχε προβλεφθεί είναι ο τραυματισμός του Πασχάλη Στάικου, ο οποίος αποχώρησε από το παινχίδι της 6ης αγωνιστικής κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης με πρόβλημα στον προσαγωγό.
Αν και αρχικά είχε προβλεφθεί πως ο νεαρός αμυντικός μέσος θα απουσίαζε για περίπου δύο εβδομάδες, η τελική ιατρική γνωμάτευση κάνει λόγο πως ο Έλληνας άσσος θα απουσιάσει για 20 ημέρες κάτι που σημαίνει πως είναι σίγουρα εκτός μάχης από τον αγώνα της 7ης αγωνιστικής κόντρα στον Πανιώνιο και βλέπουμε.
Τέλος να σημειωθεί πως το όνομα του Στάικου προστίθεται στη λίστα των τραυματιών στην οποία ήδη βρίσκονται οι Κάτσε, Μουνιέ, Άλτμαν και Γιόχανσον.
Ο 7ος πασέρ της Basket League έγινε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Νικ Καλάθης ο οποίος στην πρεμιέρα του νέου πρωταθλήματος κόντρα στον Ήφαιστο Λήμνου έκανε 10 τελικές πάσες φτάνοντας συνολικά τις 937 ασίστ.
Αναλυτικά το στατιστικό αφιέρωμα του ΕΣΑΚΕ:
Κάτι περισσότερο από 21 λεπτά παρουσίας στο παρκέ του ΟΑΚΑ στην πρεμιέρα με τον Ήφαιστο, ήταν αρκετά για τον Νικ Καλάθη για να μοιράσει 10 ασίστ και να γίνει ο 7ος πασέρ στην ιστορία της Betshop Basket League. Ο διεθνής γκαρντ του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, έφτασε τις 937 στην καριέρα του στην κατηγορία και προσπέρασε τον Νίκο Μπουντούρη που αποσύρθηκε έχοντας 933 ως προς τα χρόνια του επαγγελματικού Πρωταθλήματος (από το 1992-93).
Πέραν των 10 ασίστ του, ο γκαρντ των πρωταθλητών είχε και 11 πόντους φτάνοντας έτσι “με το καλημέρα” σε “double-double”. Ο Καλάθης στη 2η θητεία του με τα πράσινα (από το 2015-16) μετράει επτά “double-double” Πρωταθλήματος. Είχε ένα τη σεζόν 2015-16 (εκτός έδρας με το Λαύριο Aegean Cargo), ένα τη σεζόν 2016-17 (εκτός έδρας με το Ρέθυμνο Cretan Kings) και τέσσερα στην περσινή (εντός έδρας με τον ΠΑΟΚ στην κανονική περίοδο και στα πλέι οφ, τον Προμηθέα και το Λαύριο Aegean Cargo).
Ακόμη ο Καλάθης με τα δύο κλεψίματα που έκανε σήμερα, έφτασε στα 284 και στην 22η θέση της αντίστοιχης λίστας τον Νίκο Οικονόμου και τον Κώστα Χαραλαμπίδη.
ΜΙΚΡΑ
*Οι 28 ασίστ που καταγράφηκαν στη στατιστική του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, είναι η κορυφαία εντός έδρας επίδοση του σε παιχνίδι κανονικής περιόδου από τις 3 Απριλίου 2017. Τότε είχε 29 στο ματς με τα Τρίκαλα BC Aries ενώ είχε και πέρσι 29 ασίστ στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Κολοσσό H Hotels αλλά για τα πλέι οφ.
*Ο Λούκας Λεκαβίτσιους έδωσε έξι από τις 28 ασίστ του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, ισοφαρίζοντας την κορυφαία επίδοση του στο ελληνικό Πρωτάθλημα καθώς έφτασε σε αυτήν έξι φορές την περσινή σεζόν.
*Με τους πέντε πόντους του, ο Γιώργος Παπαγιάννης που επανεμφανίστηκε στην Betshop Basket League, ξεπέρασε τους 200.
*Οι “πράσινοι” έφτασαν τα επτά συνεχόμενα εντός έδρας παιχνίδια κανονικής περιόδου με τριψήφιο αριθμό ranking έχοντας 122 βαθμούς. Η τελευταία φορά που δεν τα κατάφεραν ήταν πέρσι στο ματς με τον Ολυμπιακό (72).
*Τα 22΄΄ παρουσίας του στο παιχνίδι ήταν αρκετά για να χαρίσουν στον Δημήτρη Χαριτόπουλο την 300ή εμφάνιση του στο επαγγελματικό Πρωτάθλημα στο οποίο έκανε ντεμπούτο πριν από σχεδόν 16 χρόνια. Ήταν στο παιχνίδι Ολύμπια Λάρισας-Άρης, στις 3 Νοεμβρίου 2002. Ο Χαριτόπουλος έγινε ο 44ος παίκτης στην ιστορία της Betshop Basket League που φτάνει σε αυτόν τον αριθμό συμμετοχών.
*Με τα δύο ριμπάουντ που είχε στο σημερινό παιχνίδι, ο Δημήτρης Σταμάτης ξεπέρασε τα 100 στην κατηγορία.
Στη "μάχη" της δεύτερης αγωνιστικής του Κυπέλλου μπάσκετ γυναικών μπαίνει σήμερα ο Παναθηναϊκός φιλοξενώντας στο κλειστό "Παύλος Γιαννακόπουλος" τον ΑΟ Τερψιθέας (14:30).
Οι παίκτριες του Γιώργου Καντζιλιέρη, μετά την πρώτη νίκη-πρόκριση που πήραν κόντρα στον Φάρο Κερατσινίου την προηγούμενη εβδομάδα θέλουν να διπλασιάσουν τις νίκες τους στον θεσμό και να συνεχίσουν το ταξίδι τους στη διοργάνωση.
Το σημερινό πρόγραμμα, της Α΄φάσης της 2ης Αγωνιστικής του Κυπέλλου Γυναικών είναι:
1ος Όμιλος
Μελισσίων 19.30 KAO Μελισσίων - ΓΣ Κρόνος Αγίου Δημητρίου Γρίβα, Χρηστίδης Π. (Ντίνος)
Π. Γιαννακόπουλος 14.30 Παναθηναϊκός ΑΟ – ΑΟ Τερψιθέας Γλυφάδας Σπυρόπουλος, Καλογριάς (Πόθου)
2ος Όμιλος
Αλεξάνδρειο 14.00 ΑΣ Αρης – ΑΕ Πυλαίας Τζιοπάνος Γ., Αναστασιάδης Γ. (Παπαδόπουλος Ν.)
Επταπυργίου 13.30 Παναθλητικός ΑΕΣ – ΜΓΣ Απόλλων Καλ. Βασιλόπουλος, Δέλλας (Φωτιάδης)
Τη νίκη πρόκριση στην ημιτελική φάση του Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς» θα επιδιώξει να πάρει σήμερα η ανδρική ομάδα βόλεϋ του Παναθηναϊκού ο οποίος υποδέχεται την ΑΕΚ (16:00,live streaming sdna.gr) στο κλειστό της Κυψέλης.
Οι «πράσινοι» οι οποίοι βρίσκονται στον Γ’ Όμιλο του Λιγκ Καπ «Νίκος Σαμαράς» έχοντας την συμπαράσταση των οπαδών τους που αναμένεται να γεμίσουν το κλειστό του Πανελληνίου, θέλουν μόνο τη νίκη μίας και ο αγώνας είναι νοκ-άουτ, έτσι ώστε στη συνέχεια να αντιμετωπίσουν την καλύτερη δεύτερη ομάδα του Α΄ ή του Β΄ ομίλου της διοργάνωσης.
Σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι ο τεχνικός του «τριφυλλιού» Δημήτρης Ανδρεόπουλος έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του. Τέλος να σημειωθεί πως στο παιχνίδι έχει οριστεί γενική είσοδος 5 ευρώ!
Να κατατεθούν τα πρώτα χρήματα από την πλευρά του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ περιμένουν στον Παναθηναϊκό, κάτι για το οποίο η διοίκηση των «πρασίνων» φέρεται να είναι ενήμερη από αυτή της Pan Asia.
Ωστόσο μέχρι αυτή τη στιγμή τα χρήματα αυτά δεν έχουν εμφανιστεί και για αυτό ακριβώς το λόγο σύμφωνα με δημοσίευμα της «LiveSport» ο Γιάννης Αλαφούζος ενημέρωσε πως για την ώρα θα καταβάλει αυτός το πόσο που χρειάζεται για να τακτοποιηθούν οι υποχρεώσεις της ομάδας.
Μάλιστα στο πλαίσιο των πληρωμών των παικτών και των υπαλλήλων της ΠΑΕ, αλλά και σε ότι αφορά το κομμάτι των διακανονισμών, ο τεχνικός διευθυντής του «τριφυλλιού», Νίκος Νταμπίζας έστειλε την περασμένη Παρασκευή επιστολή στο Διοικητικό Συμβούλιο, με την οποία ζητούσε να ενημερωθεί ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα των πληρωμών.
Τέλος να θυμίσουμε πως το καλοκαίρι μία από τις προϋποθέσεις που έθεσε Νταμπίζας προκειμένου να αναλάβει το πόστο του ήταν η συνέπεια στις πληρωμές, έτσι ώστε να μην υπάρξουν οι ντροπιαστικές στιγμές που έλαβαν χώρα την προηγούμενη σεζόν.
Εύκολη χαρακτήρισε την απόφασή του να παραμείνει στον Παναθηναϊκό, ο Νικ Καλάθης, ο οποίος για μία ακόμα φορά σε δηλώσεις του τόνισε πως στόχος του Παναθηναϊκού είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου και του Πρωταθλήματος, αλλά και η παρουσία του τριφυλλιού στο Final-4 της Ευρωλίγκα.
Αναλυτικά όσα είπε στη Real News:
Για τους στόχους του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ: «Οι φιλοδοξίες-προσδοκίες του συλλόγου δεν αλλάζουν ποτέ. Πρώτος στόχος είναι η πρόκριση στο Final Four. Και φυσικά το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Αλλά είναι σημαντικό προηγουμένως να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον στην ομάδα, καθώς έχουμε καινούργια παιδιά που καλούνται να εγκλιματιστούν στο νέο τους περιβάλλον».
Για την περσινή σεζόν: «Πέρυσι πήραμε το πρωτάθλημα, κάτι εξαιρετικά τιμητικό για την ιστορία και το πρεστίζ του κλαμπ. Όμως, χάσαμε το Κύπελλο. Στην Ευρωλίγκα πραγματοποιήσαμε καλή πορεία στην κανονική περίοδο, αλλά δεν καταφέραμε να προκριθούμε στο Final Four. Τη νέα σεζόν θέλουμε να παίξουμε το σωστό μπάσκετ την κατάλληλη στιγμή, τότε που θα κληθούμε να δώσουμε μια σειρά πέντε αγώνων με ομάδες όπως η ΤΣΣΚΑ, η Ρεάλ, η Φενέρ κ.ά. Αν μπορέσουμε, εννοείται, να αποδώσουμε καλό και σταθερό μπάσκετ, συνδυάζοντας θέαμα και ουσία σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, θα είναι το ιδανικό».
Για την παραμονή του στην ομάδα: «Ήταν μια εύκολη απόφαση. Δεν έχω παίξει πολύ με τα παιδιά λόγω της Εθνικής και ανυπομονώ να δεθώ μαζί τους, να γίνουμε ένα. Ως πλέι μέικερ, είναι και δουλειά μου να κάνω τους άλλους χαρούμενος».
Ο ξιφομάχος του Παναθηναϊκού Νίκος Ισμαγκίλοφ είχε καλή αγωνιστική παρουσία στην Ουγγαρία στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Εφήβων.
Ο ταλαντούχος ξιφομάχος είχε δύο νίκες και μία ήττα στη διοργάνωση και κατέλαβε την 57η θέση ανάμεσα σε 230 αγωνιζόμενους στη σπάθη.
Στον πρώτο γύρο ο Ισμαγκίλοφ επικράτησε του Oυκρανού Γιεγκόρ Σεμένοφ με 15-10 ενώ στον δεύτερο γύρο νίκησε τον Κάμντεν Ντροζ με 15-11.
Ο Ισμαγκίλοφ λύγισε στο τρίτο ματς στις λεπτομέρειες από τον Ιταλό Πιέτρο Τόρε με 15-13 και θα συνεχίσει και την Κυριακή τους αγώνες του στο ομαδικό.
Ικανοποιημένος από τη νοοτροπία των παικτών του, που αρνήθηκαν να χάσουν έμεινε ο Γιώργος Δώνης κάτι το οποίο τόνισε και κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης.
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:
«Σε κύρια σημεία δεν είχαμε σταθερή απόδοση, στο πρώτο δεκάλεπτο δεν μπήκαμε καλά, είχαμε προβλήματα και κακές επιλογές κι αυτό φάνηκε από το γεγονός ότι ο Αστέρας μας έκανε φάση στο πρώτο λεπτό. Μετά την αναγκαστική αλλαγή με τον Στάικο βρήκαμε ισορροπία στον αγωνιστικό χώρο, χωρίς να υπάρχουν μεγάλες φάσεις παρά μόνο απειλή. Στο δεύτερο μπήκαμε και πάλι άσχημα, δεχθήκαμε ένα γκολ και από το 50’ ως το 70’ η αντίδραση της ομάδας ήταν κακή. Ο Αστέρας είναι επικίνδυνος στο ανοικτό γήπεδο και είχε ευκαιρία για το 2-0 αλλά έπεσε πάνω στον Διούδη. Μετά το 70’ σταματήσαμε τις αντεπιθέσεις του Αστέρα, είχαμε τον έλεγχο και φαινόταν ότι το γκολ θα έρθει στη συνέχεια. Κρατάμε σίγουρα ότι οι παίκτες αρνήθηκαν να χάσουν το παιχνίδι. Το ποδόσφαιρο είναι ένα δίκαιο άθλημα και είναι σημαντικό να έχεις αποτελεσματικότητα», ανέφερε σχετικά με το αγωνιστικό κομμάτι.
Για τον κόσμο: «Από εκεί και πέρα όμως ένα δεύτερο πράγμα που κρατάω, είναι πως όλο αυτό που έγινε σήμερα από το ξενοδοχείο μέχρι και εδώ, με την παρουσία του κόσμου που τον ευχαριστούμε πολύ, δεν είμαστε έτοιμοι να το διαχειριστούμε και λειτούργησε αρνητικά».
Για το αν η ισοπαλία μοιάζει με νίκη: «Εμείς το βλέπουμε διαφορετικά. Ο πόντος ψυχολογικά είναι σημαντικός, όπως και ότι η ομάδα αρνήθηκε να χάσει. Από εκεί και πέρα παιχνίδια σαν το σημερινό θα έρθουν και στη συνέχεια αρκετά και θα πρέπει να είμαστε διαφορετικοί για να μπορέσουμε να το διαχειριστούμε καλύτερα».