ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

«Τσέκαρει» Λύρατζη και Τσαούση

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 11:16

Η τακτική του Παναθηναϊκού να αναζητά νεαρούς Έλληνες παίκτες, οι οποίοι έχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης αλλά και διάθεση να αναδειχτούν, είναι κάτι που συνεχίζεται. Στο πλαίσιο αυτό ο Νίκος Νταμπίζας φαίνεται πως εκτός από τον τερματοφύλακα του ΠΑΟΚ, Μάριο Σιαμπάνη, έχει βάλει στο «μάτι» και δύο ακόμα νεαρούς άσσους του «δικεφάλου».

Ο λόγος για τους Λευτέρη Λύρατζη και Μάριο Τσαούση. Οι δύο 18χρονοι ακραίοι αμυντικοί το προσεχές καλοκαίρι ολοκληρώνουν τα συμβόλαιά τους με τους «ασπρόμαυρους» και σύμφωνα με όσα αναφέρει η «Πράσινη» δεν είναι ιδιαίτερα ζεστοί για να ανανεώσουν.

Έτσι δεν αποκλείεται ο Παναθηναϊκός να τους προσεγγίσει προκειμένου να τους εντάξει στο έμψυχο δυναμικό του, κάτι που θα ωφελήσει και τους δύο από τη στιγμή που οι «πράσινοι» έχουν αποδείξει ότι προσφέρουν ευκαιρίες σε νεαρούς παίκτες για να αναδείξουν το ταλέντο τους.

Επιστρέφουν στο Κορωπί οι «πράσινοι»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 10:31

Στις προπονήσεις επιστρέφουν απόψε οι παίκτες του Παναθηναϊκού, καθώς οι ημέρες της άδειας λόγω των εορτών των Χριστουγέννων ολοκληρώθηκαν.

Το απόγευμα ο Γιώργος Δώνης θα περιμένει τους παίκτες του στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Κορωπίου, ξαναμπαίνοντας έτσι σε αγωνιστικούς ρυθμούς ενόψει της επανέναρξης του πρωταθλήματος.

Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί πως τα προβλήματα τραυματισμών έχουν ελαχιστοποιηθεί με σχεδόν όλους τους παίκτες όπως όλα δείχνουν να είναι στη διάθεση του 49χρονου τεχνικού.

Φιλική νίκη για καλό σκοπό

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 10:09

Φιλική νίκη για καλό σκοπό πήρε η γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού επί της αντίστοιχης ομάδας του ΠΑΣ Γιάννινα σε ένα εορταστικό τουρνουά, το οποίο πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα για καλό σκοπό.

Οι «πράσινες» του Γιώργου Καντζιλιέρη επικράτησαν με 46-61, ενώ το highlight του αγώνα ήταν πως μέρος των εσόδων θα πάνε για την ενίσχυση της Κιβωτού του Κόσμου.

Αξιοσημείωτη ήταν η συμπαράσταση περίπου 100 οπαδών του «τριφυλλιού» που αποθέωσαν τις «πράσινες».

Αναλυτικά τα δεκάλεπτα του αγώνα :11-14, 24-30, 32-43, 46-61

Παναθηναϊκός (Καντζιλιέρης): Βασιλάκη, Τριανταφύλλου 2, Μούλη 8, Κοίλια Π. 3, Κοίλια Ν., Καλαμπάκου 15 (3), Ευαγγελάτου, Αρβανίτη, Σλούκα 17 (3), Μούτσα, Σιγάλα, Εζέτζα 16, Ακριβού.

Η βαθμολογία της Ευρωλίγκα (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 01:27

Ο Παναθηναϊκός επικράτησε της ΤΣΣΚΑ Μόσχας στο ΟΑΚΑ και έτσι μετέτρεψε το ρεκόρ του στην Ευρωλίγκα στο 7-8 (νίκες-ήττες). Πλέον οι «πράσινοι» βρίσκονται στην 11η θέση, ωστόσο ισοβαθμούν με τις Ζαλγκίρις, Αρμάνι και Μπασκόνια που βρίσκονται στην 8η, 9η και 10η θέση αντίστοιχα.

Δείτε την βαθμολογία μετά την ολοκλήρωση του πρώτου μισού της κανονικής περιόδου.  

Έτσι κέρδισε την ΤΣΣΚΑ ο Παναθηναϊκός (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 01:08

Ο Παναθηναϊκός επικράτησε της ΤΣΣΚΑ Μόσχας με 96-84 στο ντεμπούτο του Ρικ Πιτίνο στον "πράσινο" πάγκο. Έτσι το "τριφύλλι" πλησίασε και πάλι την πρώτη οκτάδα της βαθμολογίας.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο εκτεταμένα στιγμιότυπα από τη νίκη των πρωταθλητών Ελλάδας.

Γιαννακόπουλος: «Υποχρεωμένος να κάνω το καλύτερο για τον Παναθηναϊκό»

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 00:26

Λακωνικός ήταν ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σε δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας.

Ο ισχυρός άντρας της ΚΑΕ τόνισε: «Συγχαρητήρια σε όλους για τη νίκη σήμερα. Είμαι υποχρεωμένος από τη φύση μου να κάνω πάντα ό,τι καλύτερο μπορώ για τον Παναθηναϊκό».

Απολαυστικός Πιτίνο στη συνέντευξη τύπου

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 00:20

Ο Παναθηναϊκός ήταν απολαυστικός στο παρκέ και ο Ρικ Πιτίνο πήρε τη σκυτάλη από τους παίκτες του στη συνέντευξη τύπου.

Ο Αμερικανός τεχνικός είπε μεταξύ άλλων ότι δεν ετοίμασε εκείνος την ομάδα αλλά οι βοηθοί του που έκαναν εξαιρετική δουλειά, ενώ απέδωσε τη νίκη του «τριφυλλιού» στην καλή άμυνα και στην σωστή κυκλοφορία της μπάλας που οδήγησε σε αρκετές τελικές πάσες.

Επιπλέον σημείωσε πως δεν μπορεί να προφέρει τα ονόματα των παικτών και θα δώσει σε όλους παρατσούκλια, ενώ παρομοίωσε το κοινό του ΟΑΚΑ με αυτό του Κεντάκι.   

Αναλυτικά όσα δήλωσε μετά τη νίκη επί των Ρώσων:

«Αυτό που ήθελα από αυτό το ματς ήταν κάτι που είπα στους παίκτες. Δεν θα αλλάξω τα plays. Έβαλα μόνο δύο plays. Τους είπα πως δεν μπορούν να νικήσουν με αυτή την άμυνα που παίζουν. Όσο για το σουτ, τους είπα πως δεν μπορούν να πασάρουν. Μπορούσαν να σουτάρουν, αλλά δεν μπορούσαν να πασάρουν. Οι τέσσερις έβλεπαν τον έναν. Αν βάλετε τη κυκλοφορία της μπάλας στο παιχνίδι σας, θα τα πάτε καλύτερα, τους είπα. Δώσαμε 20 ασίστ και βάλαμε παραπάνω τρίποντα από τον αντίπαλό μας. Ο Καλάθης δεν ξέρω πόσα παίρνει, αλλά τα αξίζει όλα, μέχρι το τελευταίο λεπτό. Έχει τρομερή αντοχή. Δεν το έχω δει σε πολλούς παίκτες αυτό. Κατάφερε να στηρίξει την ομάδα. Παίξαμε καλά ως ομάδα. Όταν παίζεις τόσο σκληρά στην άμυνα και κάνεις μόνο 7 λάθη, θες πραγματικά να νικήσεις. Τους δίνω συγχαρητήρια, νίκησαν μια εξαιρετική ομάδα».

Για το πώς εξηγεί την ολική αλλαγή νοοτροπίας: «Τους είπα μερικές ιστορίες. Μία που τους είπα είχε να κάνει με τον Μπιλ Ράσελ και αυτό που είπε στην ομάδα μου στους Σέλτικς. Νομίζω πήραν το παράδειγμα. Είναι μια αστεία ιστορία. Ο Μπιλ είχε αργήσει μία ώρα λόγω κίνησης. Οι παίκτες δεν έπαιζαν σκληρά. Η ήττα είναι σαν τον καρκίνο. Οι παίκτες έπαιζαν για τους εαυτούς τους. Ο Μπιλ είδε το Νο. 7, δεν έλεγε κανέναν με το όνομά του. Είπε πως βλέπει το Νο. 7 και κρατάει την μπάλα και θέλει να πασάρει την τελευταία στιγμή για να πάρει την ασίστ. Του είπε να πασάρει τον πιο κοντινό παίκτη. Μετά είπε πως το Νο. 4 είναι σαν εμένα, κάνει κοψίματα. Αλλά, φωνάζει. Κάποιος πρέπει να του πει πως ακόμα η μπάλα είναι των άλλων. Μετά είδε το Νο. 34, τον Πολ Πιρς. Του είπε πως είναι τρομερός ρούκι, γιατί του θύμιζε τον Χάβλιτσεκ. Κλέβει την μπάλα, καρφώνει και μετά κοιτάει τις κάμερες. Ο Χάβλιτσεκ δεν θα το έκανε αυτό. Το Νο. 8 δεν θα σταματήσει να σουτάρει. Είναι θέμα σας να του βρείτε τα σουτ, είπε. Ρώτησε έναν Ουκρανό παίκτη αν εμπιστεύεται τους Αμερικανούς. Όλοι έβαλαν κάτω τα κεφάλια τους. Τους είπε πως το "εγώ" κάνει κακό, αφαιρεί το μεγαλείο από την ομάδα. Οι Σέλτικς νικούν, χαίρομαι. Οι Σέλτικς χάνουν, στεναχωριέμαι. Μετά τους είπε πως είμαι διαφορετικός από εσάς και τους είπε τα επιτεύγματά του. Υπήρχε τρομερή σιωπή. Και είπε, ξέρετε, εγώ είμαι ο Μπιλ Ράσελ. Εσείς όχι. 

Το "εγώ" βγάζει την ενέργεια, τους είπα την ιστορία στους παίκτες μου. Τους είπα πως έχετε συμβόλαιο μίας ημέρας και στο τέλος της ημέρας θα δείτε τον καθρέφτη. Τότε θα αποφασίσετε αν πρέπει να ανανεωθεί το συμβόλαιό σας. Σε όλους θα έπρεπε να ανανεωθεί το μονοήμερο συμβόλαιο σήμερα. Είχαν κίνητρο. Προσθέσαμε κινητικότητα στην ομάδα. Έδωσαν την καρδιά τους. Είμαι αήττητος, πετάω αύριο στο Μαϊάμι για να παραιτηθώ ως αήττητος. Φυσικά, κάνω πλάκα. Τώρα θα χρειαστέιτε δέκα λεπτά για το μεταφράσετε, σωστά;».

Για την πρώτη του επαφή με το ευρωπαϊκό μπάσκετ και την ατμόσφαιρα του ΟΑΚΑ: «Ήμουν προπονητής στο Πουέρτο Ρίκο. Ήταν διαφορετικά, έμαθα πολλά. Το ευρωπαϊκό μπάσκετ σήμερα είναι σαν τους Νικς που προπόνησα παλιά, πριν από 30+ χρόνια. Στο ΝΒΑ σκέφτονται διαφορετικά πλέον. Στο Πουέρτο Ρίκο έμαθα πολλά για τα διαφορετικά είδη του μπάσκετ. Τώρα είμαι στα 66 μου. Δεν θέλω ποτέ να σταματήσω να μαθαίνω, αυτός είναι ένας από τους λόγους που πήρα τη δουλειά εδώ. Όταν κάποιος σταματάει να μαθαίνει πρέπει να σταματήσει να κοουτσάρει. Εδώ μπορώ να μάθω και να ωριμάσω, γιατί είναι διαφορετικό το στυλ μπάσκετ. Είμαι ενθουσιασμένος με την Euroleague και με την άμυνα που παίξαμε. Το ίδιο ισχύει και για την κυκλοφορία μας. Αυτό θέλαμε να κάνουμε.

Η ατμόσφαιρα μου θύμισε το Κεντάκι. Αυτό είναι το υψηλότερο κοπλιμέντο που μπορώ να δώσω σε μια εξέδρα. Στο Κεντάκι το μπάσκετ είναι σαν θρησκεία. Ο κόσμος μας έδωσε ώθηση να παίξουμε αυτή την άμυνα, ήταν ο 6ος παίκτης μας. Είναι τιμή μου που προπονώ την ομάδα. Μου έδωσε συγχαρητήρια ο πρόεδρος και του είπα πως είναι δική μου τιμή που βρίσκομαι εδώ».

Για το αν χρειάζεται ενίσχυση η ομάδα: «Μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε ένα μεγάλο κόμπο γκαρντ, που μπορεί να παίξει στο "1" όταν έχει θέμα με τα φάουλ ο Καλάθης και να παίξει και στο "2". Ο Λεκαβίτσιους τα πήγε καλά. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και ένα μεγάλο κορμί στην άμυνα. Χάσαμε κάποια ριμπάουντ. Όμως, αν δεν γίνει, θα παίξουμε με τους παίκτες που έχουμε. Είμαι ευχαριστημένος με όσους έχουμε».

Για την αξιοποίηση του Κιθ Λάνγκφορντ και τους 96 πόντους που πέτυχε ο Παναθηναϊκός: «Βάλαμε πολλούς πόντους, γιατί κυκλοφορήσαμε την μπάλα, πήραμε καλά σουτ, είχαμε καλό spacing. Όλα αυτά είναι συστατικά για να βάλεις πολλούς πόντους. Όταν ο αντίπαλος επέστρεψε στο ματς είναι επειδή γυρίσαμε στις παλιές συνήθειες και τέσσερις κοιτούσαν έναν. Αυτή ήταν η διαφορά απόψε».

Για τα εύσημα που αξίζουν οι συνεργάτες του και την ελευθερία του Καλάθη και του Παπαπέτρου: «Είστε σωστός για τους συνεργάτες μου. Με προετοίμασαν για το ματς. Μου είπαν πως έχουν 75 plays. Ζήτησα μόνο 15. Δεν ήθελα πολλά. Δεν θα δούλευαν τα πολλά στην άμυνά μας. Δεν θέλαμε να μπερδέψουμε κάποιον. Μου έδωσαν τα σωστά plays. Έβαλα άλλα δύο. Οι συνεργάτες μου και ο GM είναι τρομεροί. Είμαι ενθουσιασμένος με το επίπεδο. Νιώθω σαν να είμαι στους Σέλτικς, με δεδομένη την παράδοση που υπάρχει. Είμαι εντυπωσιασμένος».

Για την παρομοίασε του Λούκας Λεκαβίτσιους με τον Λουκ Σκάιγουοκερ από το Star Wars: «Τους έδωσα χθες παρατσούκλια. Το μόνο αρνητικό που έχω βρει είναι ότι δεν μπορώ να πω τα ονόματα των παικτών. Όλοι είναι εξαιρετικοί. Αλλά δεν μπορώ να πω τα ονόματα και τους έδωσα παρατσούκλια. Θα τους δώσω κι άλλα, αρκεί να νιώθουν καλά με αυτά. Ο Flash είναι ο Θανάσης. Είπα στον Σκάιγουοκερ ότι αν είναι δική σου επιλογή αν θα σε λένε μικρό ή αν θα σε λένε εξαιρετικό αμυντικό, γιατί δεν έχεις πολλά κλεψίματα. Εκείνος δεν μιλάει καθόλου, βέβαια. Με κοιτάει λες και έχω τρία κεφάλια και έγνεψε καταφατικά». 

Για την full court άμυνά του και αν θα προσθέσει κι άλλα: «Θα προσθέσω κι άλλα. Τους είπα πως θέλει αρκετή δουλειά. Κάναμε πολλά στην προπόνηση. Είδατε πολλές παγίδες απόψε. Χρειάζεται να πιέσει ο πάγκος. Είμαι ενθουσιασμένος με τους ψηλούς μας, που δεν έπαιξαν. Θα έχουν όλοι μεγάλο ρόλο. Θα έχουμε διαφορετικές άμυνες. Θέλουν χρόνο. Στο κολέγιο μου έπαιρνε 3-4 εβδομάδες για να τις βάλω στο παιχνίδι μας. Αλλά, αν παίζουμε την αποψινή άμυνα, δεν θα τις χρειαζόμαστε τόσο».

Ιτούδης: «Δυστυχώς για εμάς ο αγώνας διήρκησε τέσσερα δεκάλεπτα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Σάββατο, 29 Δεκεμβρίου 2018 00:11

Στην ανωτερότητα του Παναθηναϊκού στο δεύτερο δεκάλεπτο στάθηκε σε δηλώσεις του στη Συνέντευξη Τύπου ο τεχνικός της ΤΣΣΚΑ, Δημήτρης Ιτούδης, χαρακτηρίζοντας δίκαιη τη νίκη του «τριφυλλιού».

Αναλυτικά όσα σχολίασε ο Έλληνας τεχνικός στην συνέντευξη τύπου:

«Καλά Χριστούγεννα σε όλους και καλή χρονιά σε εσάς και τις οικογένειές σας. Συγχαρητήρια στον Παναθηναϊκό για την νίκη. Ήταν καλύτερος και την άξιζε. Ο αγώνας δυστυχώς για εμάς διήρκεσε τέσσερα δεκάλεπτα και όχι τρία. Στο δεύτερο δεκάλεπτο ήταν πολύ καλύτερος. Πήρε τα ριμπάουντ, έτρεξε το γήπεδο, μας ανάγκασε να κάνουμε λάθη. Δεχτήκαμε 36 πόντους για τον λόγο αυτό είπα ότι άξιζαν την νίκη. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο. Είναι συγκινητικό και σε αγγίζει όταν αναγνωρίζεται η προσφορά σου».

Για τα νέα στοιχεία του Πιτίνο: «Όταν αλλάζει ο προπονητής και έρχεται κάποιος εγνωσμένης αξίας και με βεληνεκές περιμένεις πράγματα. Αναλύσαμε καλά το παιχνίδι. Είχαμε τρεις καλές προπονήσεις. Δοκιμάσαμε τις αλλαγές, παγίδες στο ποστ και στο μισό γήπεδο. Θέλαμε να χτυπήσουμε με τους καλούς μας σουτέρ και τις διεισδύσεις. Είχαμε πίεση, χάσαμε 11 βολές. Δεν είμαστε ομάδα που σε κομβικό σημείο χάνει βολές. Το δυνατό όπλο του Παναθηναϊκού είναι να τρέχει στον αιφνιδιασμό και να παίρνει πόντους στο transition. Χρειάζεται χρόνος να περάσει νέες ιδέες, αλλά είδαμε ότι καινούρια πράγματα στην κίνηση της μπάλας και της επίθεσης στο Princeton.

Δεν υπήρχε κάτι που δεν προβλέψαμε ή δεν αναλύσαμε. Δουλέψαμε την πίεση στην μπάλα. Μας στοίχισε η πίεση. Έχουμε σουτέρ τριών πόντων, τρία γκαρντ που δεν κάνουν λάθος αλλά σήμερα δεν έγινε. Επιμείναμε σε αυτό, να ανοίξουμε το γήπεδο. Ο Παναθηναϊκός έχει την ποιότητα και τον χαρακτήρα να αλλάξει και να σε πιέσει».

Τα είπαν σε καλό κλίμα με Κολοβέτσιο

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2018 19:32

Οι ανανεώσεις των συμβολαίων των Δημήτρη Κολοβέτσιου και Ουσμάν Κουλιμπαλί, όπως έχουμε αναφέρει, αποτελεί προτεραιότητα για τον Παναθηναϊκό και οι «πράσινοι»  έχουν πραγματοποιήσει τις πρώτες τους κινήσεις για να επέλθει συμφωνία το συντομότερο δυνατό.

Μάλιστα η περίπτωση του Έλληνα αμυντικού φαίνεται να είναι πιο προχωρημένη. Συγκεκριμένα ο Νίκος Νταμπίζας πραγματοποίησε συνάντηση με τον εκπρόσωπο του παίκτη, με το κλίμα να είναι πολύ καλό ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Παρόλο που δεν έγιναν αναφορές για τα οικονομικά δεδομένα, αμφότεροι έδειξαν θετικοί να παρατείνουν τη συνεργασία τους και έτσι εκτός συγκλονιστικού απροόπτου Κολοβέτσιος και Παναθηναϊκός θα συνεχίσουν μαζί, ιδιαίτερα από τη στιγμή που το συμβόλαιο του παίκτη δεν είναι ιδιαιτέρως μεγάλο.

Τέλος, μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να υπάρξει συνάντηση και με τον μάνατζερ του Ουσμάν Κουλιμπαλί, ενώ να σημειώσουμε πως για αύριο (29/12) είναι προγραμματισμένη η Συνέντευξη Τύπου του Νίκου Νταμπίζα, όπου πιθανόν να υπάρξουν περισσότερες πληροφορίες.

Στο World Tour ο Κωνσταντινόπουλος

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2018 16:59

Στο  World Tour που θα γίνει στην πρωτεύουσα της Ουγγαρία, Βουδαπέστη θα συμμετάσχει ο αθλητής της επιτραπέζιας αντισφαίρισης του Παναθηναϊκού, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, αποτελώντας έναν από τους επτά Έλληνες αθλητές που θα λάβουν μέρος.

Στη διοργάνωση έχουν δηλώσει συμμετοχή 218 αθλητές και 154 αθλήτριες από όλες τις ηπείρους, ενώ τα αγωνίσματα, στα οποία θα μετάσχουν, είναι το απλό σε άνδρες και γυναίκες, το διπλό σε άνδρες και γυναίκες και το διπλό μικτό. 

Ο Κωνσταντινόπουλος θα αγωνιστεί στο απλό στη διαδικασία των προκριματικών, ενώ στο διπλό έχει δηλωθεί μαζί με τον Αγγελάκη. Τέλος στο διπλό μικτό του Hungarian Open έχει δηλωθεί μαζί με την Παρίδη.