Για όλα τα θέματα που αφορούν τον Παναθηναϊκό αναφέρθηκε σε δηλώσεις του ο Γιώργος Δώνης.
Ο Έλληνας προπονητής μιλώντας στην εφημερίδα «Πράσινη» επιβεβαίωσε τα πρόσφατα λεγόμενα του τεχνικού διευθυντή του «τριφυλλιού» Νίκου Νταμπίζα, πως ο βασικός στόχος είναι να αναδείξει ο σύλλογος παίκτες από τα «σπλάχνα» του, προκειμένου να επέλθει η εξυγίανση.
Επιπλέον αναφέρθηκε για τον επερχόμενο αγώνα Κυπέλλου κόντρα στη Λαμία, αλλά και το για το θέλει το 2019.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιώργου Δώνη:
Για το 2018: «Το εξάμηνο που είμαι στον Παναθηναϊκό ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία, έχουμε βάλει αρκετά πράγματα σε καλό δρόμο. Νομίζω όμως ότι αυτό που μετρά είναι η διάρκεια, ώστε να τελειώσει η χρονιά με τον καλύτερο τρόπο και να μπουν κάποιες πολύ καλές βάσεις για την πορεία και τους στόχους μας».
Για το τι θέλει για το 2019: «Μπροστά στην υγεία δεν βάζουμε κάτι άλλο. Σε ό,τι αφορά στα επαγγελματικά, για μένα κάθε μέρα είναι ένας καινούριος στόχος. Το βασικό είναι να βελτιώσουμε τους παίκτες μας με τους συνεργάτες μου, να βελτιώσουμε την ομάδα ώστε να μπορούμε να πηγαίνουμε ένα σκαλοπάτι περισσότερο σε αυτά που είναι να διεκδικήσουμε και σε ό,τι αφορά στον σύλλογο».
Για το αν πάει πίσω τον προγραμματισμό η διακοπή του πρωταθλήματος: «Τα δεδομένα πάντα διαφοροποιούνται σε μια χρονιά. Δεν θεωρώ ότι μας πήγε πίσω. Ήρθαν οι διακοπές, ξεκουραστήκαμε λίγο. Νομίζω πως πάντα χρειάζεται ένα διάλειμμα για να έρθουν οι ποδοσφαιριστές με καθαρό μυαλό και να συγκεντρωθούν περισσότερο στο επόμενο εξάμηνο που θα είναι πάρα πολύ δύσκολο και με μεγάλες απαιτήσεις.
Για το αν επηρεάζει την ομάδα η μεγάλη διακοπή: «Δεν μας φοβίζει, θεωρώ ίσα-ίσα πως μας δίνεται ένα διάστημα να δουλεύουμε σε κάποια πράγματα. Ήταν το πρώτο στάδιο όπου τα παιδιά προσαρμόστηκαν πολύ καλά, τώρα νομίζω πως μπορούμε να πάμε ένα βήμα παραπάνω και να βάλουμε κάποια πράγματα ακόμα στο παιχνίδι μας, έτσι ώστε να εμφανιστούμε καλύτεροι».
Για τα μεταγραφικά: «Εμείς από την αρχή της σεζόν, κινούμαστε με συγκεκριμένους στόχους, πάνω σε συγκεκριμένες συνθήκες. Νομίζω ότι βασικός στόχος είναι να βγάζει η ομάδα παιδιά από τα σπλάχνα της, να γίνεται καλύτερη και να εξυγιανθεί. Αυτός είναι ο μεγάλος στόχος της ομάδας και όχι οι μεταγραφές, γιατί είδαμε και τα προηγούμενα χρόνια σε πόσο δύσκολη θέση ήρθε η ομάδα».
Για το ματς με τη Λαμία στο Κύπελλο: «Παίζουμε με τη Λαμία, που είναι μια καλή ομάδα με νέο προπονητή. Σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα έχουμε τρία ματς με τη Λαμία. Το Κύπελλο είναι στόχος που θέλουμε να τον κυνηγήσουμε. Θέλουμε να προσπαθήσουμε πάρα πολύ να είμαστε καλοί για να περάσουμε στην επόμενη φάση».
Την τελευταία του προπόνηση για το 2018 έκανε σήμερα (31/12) το πρωί στο «Γεώργιος Καλαφάτης» ο Παναθηναϊκός.
To πρόγραμμα για τους «πράσινους» περιελάμβανε γυμναστήριο, ασκήσεις ενδυνάμωσης και αερόβια άσκηση, με τις γνωστές απουσίες να παραμένουν και να προστίθεται ακόμα μία.
Συγκεκριμένα οι Μακέντα, Σέχου και Κουρμπέλης ακολούθησαν και σήμερα ατομικό πρόγραμμα, θεραπεία έκανε ο Κότσαρης, ενώ στους απόντες λόγω ίωσης προστέθηκε και ο Καμπετσής.
Αύριο ανήμερα πρωτοχρονιάς υπάρχει ρεπό και η επιστροφή στις προπονήσεις έχει προγραμματιστεί για την Τετάρτη (2/1) το απόγευμα στις 17:00.
Σε εορταστικό κλίμα κινείται όλος ο κόσμος και όλος ο Παναθηναϊκός οργανισμός και από αυτό δεν θα μπορούσαν να ξεφύγουν οι ακαδημίες βόλεϊ των κοριτσιών του «τριφυλλιού».
Τα εκκολαπτόμενα «φίνα κορίτσια» μαζεύτηκαν στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» και έπαιξαν βόλεϋ με γιορτινή διάθεση, έχοντας ως επίτιμους προσκεκλημένους από την ανδρική ομάδα βόλεϊ τους Σωτήρη Πανταλέων, Γιώργο Πεντίδη, Γιώργο Φύτρο, Μάρκο Γαλιώτο και Δημήτρη Παλαιολόγο.
Η γιορτή είχε μεγάλη επιτυχία με τα μικρά παιδιά να έχουν την τύχη να συνομιλούν και να βλέπουν τα ινδάλματά τους, λίγες ώρες πριν τον ερχομό του 2019.
Δείτε εικόνες από τη εκδήλωση
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός την Κυριακή (30/12) πραγματοποίησε μία πολύ όμορφη γιορτή για τους μικρούς φίλους της ομάδας, με εκατοντάδες παιδιά να έχουν τη δυνατότητα να δουν από κοντά τους παίκτες της αγαπημένης τους ομάδας.
Τα χαμόγελα, τα δώρα και τα αυτόγραφα ήταν μέρος της εκδήλωσης, η οποία ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και στο παρακάτω βίντεο που δημοσίευσαν οι «πράσινοι».
«Ημέρα φιλάθλου» θα διοργανώσει για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά η ΚΑΕ Παναθηναϊκός, με το «τριφύλλι» να ανακοινώνει πως θα λάβει χώρα στον αγώνα πρωταθλήματος κόντρα στο Χολαργό (6/1), όπου θα υπάρχει γενική είσοδος με κόστος 3 ευρώ.
Αναλυτικά η «πράσινη» ανακοίνωση:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ, θέλοντας να ευχαριστήσει τους φιλάθλους της ομάδας για τη συγκλονιστική τους στήριξή και την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο, διοργανώνει για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά την «Ημέρα Φιλάθλου»! Για αυτή τη σεζόν o θεσμός που ονομάζεται «Ημέρα Φιλάθλου» ορίζεται για τον πρώτο εντός έδρας αγώνα του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ το 2019, αυτόν με τον Χολαργό (6/1, 17.00) με ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΟΔΟ 3€ και θα είναι ιδιαίτερη για έναν σημαντικό λόγο: τα έσοδα θα διατεθούν, μέσω του υπό σύσταση ιδρύματος «ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ», για κοινωφελείς σκοπούς.
Επίσης, στο πλαίσιο της «Ημέρας Φιλάθλου» θα φιλοξενηθούν στο γήπεδο παιδιά από οικογένειες που επλήγησαν το περασμένο καλοκαίρι από τις φονικές πυρκαγιές στο Μάτι και στην Ραφήνα σε μια συνεργασία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ και του Επίσημου Χορηγού της ομάδας της Superfoods.
Παράλληλα, από αυτό το παιχνίδι θα ξεκινήσουν και οι βραβεύσεις παλαίμαχων αθλητών του «τριφυλλιού» με αφορμή τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από την ίδρυση του τμήματος μπάσκετ του συλλόγου. Η αρχή θα γίνει από τον Τάκη Κορωναίο, ο οποίος αποτελεί μια εμβληματική φυσιογνωμία για τον Παναθηναϊκό!
Η διάθεση των εισιτηρίων πραγματοποιείται από τα κάτωθι σημεία:
Οι ενοχλήσεις που έχει στο γόνατο ο Δημήτρης Κουρμπέλης συνεχίζουν να υπάρχουν και για αυτό ακριβώς το λόγο ο Έλληνας αμυντικός μέσος συνεχίζει να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα.
Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού δεν λαμβάνει μέρος στις ασκήσεις με μπάλα που γίνονται στο Κορωπί, ωστόσο συνεχίζει κανονικά τις ασκήσεις φυσικής κατάστασης, ώστε να μη χάσει έδαφος σε σχέση με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του.
Το τεχνικό και ιατρικό επιτελείου του «τριφυλλιού» πήραν την απόφαση να μην χρησιμοποιήσουν τον παίκτη μέχρι να ξεπεράσει το πρόβλημα στο 100%, καθώς να θυμίσουμε πως ο Κουρμπέλης είχε ενοχλήσεις στο συγκεκριμένο σημείο και την περσινή σεζόν.
Να σημειωθεί πως τόσο ο Δημήτρης Κουρμπέλης, όσο και ο Παναθηναϊκός έχουν σύμμαχο σε αυτή τους την απόφαση τη διακοπή που υπάρχει στις αγωνιστικές υποχρεώσεις των ομάδων, με τους «πράσινους» να επιστρέφουν στη δράση στις 10 Ιανουαρίου στον αγώνα Κυπέλλου κόντρα στη Λάμια.
Όπως έχουμε προαναφέρει ο Δημήτρης Κολοβέτσιος είναι πολύ κοντά στο να ανανεώσει το συμβόλαιό του με τον Παναθηναϊκό, με τον ίδιο να δηλώνει πως η επιθυμία του είναι να παραμείνει στο «τριφύλλι».
Μιλώντας στο πλαίσιο της γιορτής που πραγματοποίησε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός για τα μικρά παιδιά, ο αμυντικός των «πρασίνων» ανέφερε πως θεωρεί τον σύλλογο οικογένειά του, ενώ ρωτήθηκε και απάντησε για το πώς βίωσε το 2018 που μας αποχαιρετά.
Αναλυτικά όσα είπε:
Πώς βίωσες το 2018 που έφυγε, μέσα στην ομάδα;
«Το 2018 ήταν μια περίεργη χρονιά για την ομάδα μας. Το πρώτο εξάμηνο ήταν δύσκολο, υπήρχαν πολλές δυσκολίες εξωαγωνιστικές αλλά και μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Θεωρώ ότι σιγά-σιγά τις ξεπεράσαμε στη νέα σεζόν. Παρουσιαστήκαμε δυνατοί, έχει έρθει η οργάνωση στην ομάδα κάτι που είναι πολύ σημαντικό και προχωράμε σε μια κανονικότητα. Αυτό μετράει. Σιγά – σιγά να χτίσουμε μια καλή ομάδα, έτσι ώστε ο Παναθηναϊκός να επανέλθει εκεί που βρισκόταν παλιά».
Η κλήρωση του Κυπέλλου σας έφερε κόντρα στη Λαμία. Όσοι είστε στην ομάδα, το βλέπετε σαν μια ευκαιρία για ρεβάνς για τον περσινό αποκλεισμό;
«Για εμάς θα ήταν καλό να μην το δούμε σαν ρεβάνς. Έτσι κι αλλιώς ο Παναθηναϊκός πάει σε κάθε παιχνίδι για τη νίκη, πάντα πάει για τη νίκη. Αυτό θα κάνουμε και κόντρα στη Λαμία, θα παίξουμε για να πάρουμε τη νίκη και φυσικά την πρόκριση που τη θέλουμε πάρα πολύ».
Είναι το Κύπελλο πιο εφικτός στόχος για εσάς σε σχέση με την πεντάδα στο πρωτάθλημα;
«Το Κύπελλο έχουμε πει από την αρχή της χρονιάς πως πρέπει να το κοιτάξουμε σαν στόχο. Θα μας ενδιέφερε πολύ. Θα πρέπει να είμαστε σοβαροί και συγκεντρωμένοι, αν το κάνουμε αυτό θεωρώ πως θα κάνουμε κάτι καλό στο τέλος».
Για εσένα είναι μια προσωπική ευχή η παραμονή σου στην ομάδα;
«Ναι! Μου αρέσει πολύ εδώ, οι συζητήσεις που έχουμε με τη διοίκηση είναι σε πολύ καλό δρόμο. Όπως είπα, μου αρέσει πάρα πολύ εδώ, τον Παναθηναϊκό τον αισθάνομαι σαν οικογένεια και θα ήθελα να μείνω».
Σε μία αξιοπρόσεκτη επίδοση κατάφερε να φτάσει ο Νικ Καλάθης στον τελευταίο αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στον Προμηθέα Πάτρας.
Ο αρχηγός του «τριφυλλιού» στον τελευταίο αγώνα των «πρασίνων» για το 2018 ξεπέρασε τις 1.000 συνολικά ασίστ στο πρωτάθλημα, επίτευγμα το οποίο χρειάστηκε μόλις 216 παιχνίδια για να το καταφέρει.
Δείτε τη σχετική ενημέρωση του ΕΣΑΚΕ
Ένα επίτευγμα με ιστορική αξία προέκυψε μέσα από το σημερινό παιχνίδι του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στην Πάτρα απέναντι στον Προμηθέα. Με τις οχτώ ασίστ που μοίρασε, ο Νικ Καλάθης έσπασε το “φράγμα” των 1.000 ασίστ και έγινε ο 6ος παίκτης στην ιστορία του επαγγελματικού Πρωταθλήματος που φτάνει σε αυτόν τον αριθμό. Χρειάστηκε 216 παιχνίδια για να τα καταφέρει.
*Με το 216ο παιχνίδι του στο Πρωτάθλημα, ο Καλάθης έγινε ο 7ος της σχετικής λίστας του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στα χρόνια του επαγγελματικού Πρωταθλήματος αφού ξεπέρασε τον Νίκο Οικονόμου.
Στη 13η θέση της ίδιας λίστας ανέβηκε ο Νίκος Παππάς, φτάνοντας τις 145 εμφανίσεις και προσπερνώντας τον Τιτ Σοκ.
*Ο Γιώργος Παπαγιάννης, στο 50ό παιχνίδι του στην Betshop Basket League, πρόλαβε να μαζέψει εννιά ριμπάουντ σε 13,5 λεπτά παρουσίας στο παρκέ, στην κορυφαία φετινή επίδοση του. Είχε επτά στο παιχνίδι της 4ης αγωνιστικής με το Ρέθυμνο Cretan Kings.
Ο διεθνής σέντερ με τα δύο εύστοχα δίποντα του εξάλλου, ξεπέρασε τα 100 στην κατηγορία. Έχει πλέον 101/169 (59,76%).

Στην τελική ευθεία έχει μπει όπως φαίνεται η ανανέωση του συμβολαίου του Δημήτρη Κολοβέτσιου με τον Παναθηναϊκό.
Οι δύο πλευρές, οι οποίες έχουν ήδη ξεκινήσει συζητήσεις για την επέκταση του συμβολαίου του Έλληνα αμυντικού, έχουν φτάσει σε καταρχήν συμφωνία και αυτό που απομένει είναι να πέσουν και οι υπογραφές.
Ο Λαρισαίος αμυντικός θα παραμείνει στο «τριφύλλι» έχοντας μία μικρή αύξηση στις ετήσιες αποδοχές του, ενώ οι περισσότερες πιθανότητες είναι το νέο συμβόλαιο να έχει τριετή χρονική διάρκεια.
Είναι γνωστό πως ο Γιώργος Δώνης δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στον σχηματισμό που θα έχει σε κάθε παιχνίδι ο Παναθηναϊκός, αλλάζοντας μάλιστα πολλές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα το σύστημα με το οποίο αγωνίζεται η ομάδα.
Όμως φαίνεται πως ο Έλληνας τεχνικός έχει στο μυαλό του τα συστήματα ακόμα και την ώρα που υπογράφει αυτόγραφα.
Ως απόδειξη, έρχεται η παρακάτω φωτογραφία που δείχνει ένα από τα αυτόγραφα που υπέγραψε σήμερα ο 49χρονος τεχνικός, κατά τη διάρκεια της γιορτής που έκανε για τα μικρά παιδιά η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, όπου ο προπονητής του «τριφυλλιού» έχει γράψει το σύστημα 4-2-3-1.
Δείτε την εικόνα