ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Έτσι πέρασε από την Πάτρα ο Παναθηναϊκός (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 22:44

Δείτε εκτεταμένα στιγμιότυπα από τη νίκη του Παναθηναϊκού κόντρα στον Προμηθέα Πάτρας με 69-86, με την οποία οι "πράσινοι" ολοκλήρωσαν νικηφόρα τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις για το 2018.

Το μήνυμα του Πιτίνο μετά το ματς με τον Προμηθέα (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 22:26

Τα όσα ανέφερε στη Συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Προμηθέα, έγραψε στο twitter, ο Ρικ Πιτίνο.

Ο τεχνικός του «τριφυλλιού» με ανάρτησή του σημείωσε  «5 deflections και 9 ασίστ στο πρώτο ημίχρονο, μπροστά με 1 πόντο. 26 deflections και 15 ασίστ στο δεύτερο ημίχρονο, νίκη με 17 πόντους. 900-1000 οπαδοί του Παναθηναϊκού - τρομεροί οπαδοί».

Δείτε την ανάρτηση

Πιτίνο: «Περήφανος για τον Παππά, αγαπώ τον κόσμο του Παναθηναϊκού»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 22:13

Ιδιαίτερα αναλυτικός και μιλώντας πάλι με τη γλώσσα του μπάσκετ εμφανίστηκε στη συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Προμηθέα, ο Ρικ Πιτίνο.

Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού σημείωσε μεταξύ άλλων πως η βελτίωση της άμυνας στο δεύτερο ημίχρονο ήταν ένας από τους βασικούς παράγοντες, ενώ για μία ακόμα φορά αναφέρθηκε με καλά λόγια για τον κόσμο του «τριφυλλιού».    

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στη συνέντευξη Τύπου: 

«Σήμερα παίξαμε έχοντας τον Νικ Καλάθη τραυματία. Έκανε πολύ μεγάλη προσπάθεια για να παίξει, καθώς ήταν χτυπημένος. Είμαι περήφανος για τον Νίκο Παππά, ο οποίος έδωσε μεγάλη ώθηση στην ομάδα. 

Πολλά χρόνια πριν, όταν ήμουν στους Νικς, είχαμε διαπιστώσει πως με 35 deflections σε κάθε παιχνίδι κερδίζεις το 90% του αγώνα και χάνεις μόνον όταν ο αντίπαλος έχει 60-65% στα τρίποντα. Στο προηγούμενο παιχνίδι που δώσαμε είχαμε 31 deflections που δεν είναι μεν τέλεια επίδοση, αλλά είναι καλή. Οι 5 περιοχές που πρέπει να δίνουμε έμφαση είναι τα deflections, τα κλεψίματα, τα κοψίματα, οι χαμένες μπάλες-recovery και το tip από πίσω. Μάθαμε πολλά απόψε. Αν και θυμίζω ότι παίξαμε 36 ώρες πριν ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, στο α΄ ημίχρονο σήμερα είχαμε μόλις 5 deflections, τις λιγότερες στην καριέρα μου. Είπα στα παιδιά στο ημίχρονο ότι είναι μια ευκαιρία για να μάθουμε κάποια πράγματα. 

Τους είπα στα αποδυτήρια ότι αν και είστε εξαιρετικοί στην επίθεση, ακόμη και ο Στεφ Κάρι και ο Κέβιν Ντουράντ δεν θα μπορούσαν να περάσουν από αυτήν την πόρτα. Βελτιώσαμε λοιπόν την άμυνά μας και φτάσαμε στο β΄ ημίχρονο στα 26 deflections. Στο α΄ ημίχρονο κάναμε μόλις 9 ασίστ και στο β΄ ημίχρονο 15. Το να πασάρουμε και το να παίξουμε άμυνα ήταν τα κλειδιά. Πρέπει να μαθαίνουμε πράγματα και όταν κερδίζουμε και κυρίως ότι η ήττα δεν είναι επιλογή. 

Για την ατμόσφαιρα είπε: «Όπως είπα είναι σαν τους οπαδούς στο Κεντάκι. Για εμένα είναι σπουδαίο να έχουμε αυτή τη στήριξη, νιώθω πως είμαι σαν στο σπίτι μου. Με πήγαν μια βόλτα στην παραλία, ήταν πολύ ωραία, όπως και τα βουνά με το χιόνι στην κορυφή. Όταν η οικογένειά μου με ρώτησε για την Ελλάδα, όμως, δεν τους είπα για τις παραλίες και τα βουνά. Τους είπα για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού που τους αγαπάω πάρα πολύ. Θα ήθελα να ευχηθώ καλή χρονιά σε όλους, είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ και κοουτσάρω, απολαμβάνω κάθε δευτερόλεπτο».

Παππάς: «Μεγαλύτερο κίνητρο με Πιτίνο, για τη νίκη στο ΣΕΦ»

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 21:09

Στην άνοδο του Παναθηναϊκού απέδωσε τη νίκη κόντρα στον Προμηθέα Πάτρας ο Νίκος Παππάς, ο οποίος σημείωσε πως οι «πράσινοι» θα πάνε στο ΣΕΦ για να πάρουν τη νίκη.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Έλληνα γκαρντ στην ΕΡΤ

«Σκληρύναμε στην άμυνα και είχαμε καλύτερες επιλογές στην επίθεση. Είχαμε λίγη κούραση από τον αγώνα της ΤΣΣΚΑ αλλά μπήκαμε καλύτερα στο δεύτερο μέρος και πήραμε σχετικά άνετα τη νίκη».

Για την έλευση του Ρικ Πιτίνο είπε: «Είναι ανθρώπινο να υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο και καλύτερη ψυχολογία. Προσπαθεί να περάσει μία φιλοσοφία με καλύτερη άμυνα και μεγαλύτερο πρέσινγκ. Μας έχει πει ότι αδικούσαμε τους εαυτούς μας. Ξέρετε τι προπονητής είναι, ξέρετε τι έχει καταφέρει».

Για το ματς με τον Ολυμπιακό και αν μπορούν να πάρουν το διπλό στο ΣΕΦ τόνισε: «Εμείς μπορούμε να το κάνουμε. Θα πάμε για τη νίκη. Ο Ολυμπιακός έχει μία πολύ καλή ομάδα και έναν πολύ καλό προπονητή. Είμαστε σε καλή κατάσταση και θα πάμε για τη νίκη»

«Φόρτσαρε» και πέρασε από την Πάτρα

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 20:46

Νικηφόρο ήταν το πέρασμα του Παναθηναϊκού και από την έδρα του Προμηθέα Πάτρας, με τους «πράσινους» να επικρατούν στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής της Basket League με 69-86.

Το «τριφύλλι» στο ντεμπούτο του Ρικ Πιτίνο στο ελληνικό πρωτάθλημα, έδειξε να δυσκολεύεται για δύο περιόδους, ωστόσο έχοντας σε καταπληκτική μέρα τους Νίκο Παππά (18 πόντους) και Νικ Καλάθη (12 πόντους, 8 ασίστ) ανέβασε στροφές στο δεύτερο ημίχρονο και έφτασε εύκολα στη νίκη.

Θετικός ο Τόμας (14 πόντους, 5 ριμπάουντ). Παραμένει αήττητος ο Παναθηναϊκός. Δυναμικό παρών στο «Δ.Τόφαλος» από τους φίλους του «τριφυλλιού» που αποθέωσαν τους παίκτες και τον Ρικ Πιτίνο, ζητώντας τη νίκη στο επερχόμενο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Ολοκλήρωσαν με νίκη το 2018 οι πρωταθλητές.

Ο αγώνας

Ο Ρικ Πιτίνο ξεκίνησε την αναμέτρηση με τους Καλάθη, Λοτζέσκι, Παπαπέτρου, Τόμας, και Βουγιούκα, ενώ από τη μεριά του ο Μάκης Γιατράς απάντησε με τους Γκίκα, Λίποβι, Μπράουν, Μέιερ και Τσαϊρέλη. 

Το παιχνίδι ξεκίνησε έχοντας αρκετά γρήγορο ρυθμό και από τις δύο ομάδες με τον Παναθηναϊκό να βλέπει τον Προμηθέα να παίρνει το προβάδισμα με 9-4, ύστερα από τρία λεπτά αγώνα. Η ομάδα της Πάτρας συνέχισε να είναι ενθουσιώδης και βγάζοντας ενέργεια πάνω στο παρκέ έφτασε στο +7 (13-6) στο 5’. Στις επόμενες επιθέσεις οι δύο ομάδες έδειχναν να δυσκολεύονται να βρουν το δρόμο προς το καλάθι, πραγματοποιώντας βεβιασμένες ενέργειες και αρκετά λάθη. Το «τριφύλλι» δια χειρός Καλάθη μείωσε σε 13-9 στο 7’, ενώ ο Αντετοκούνμπο ευστοχώντας για τρεις από τη γωνία έκανε το 16-12 στο 8’. Το τέλος της πρώτης περιόδου βρήκε τους φιλοξενούμενους να υπολείπονται πέντε πόντων (21-16), με τον Παναθηναϊκό να παρουσιάζεται ιδιαίτερα άστοχος.

Στα πρώτα λεπτά της δεύτερης περιόδου οι «πράσινοι» έσφιξαν την άμυνά και έτσι βρήκαν την ευκαιρία σκοράροντας πέντε συνεχόμενους πόντους να φέρουν αρχικά το ματς στα ίσια (21-21) και στη συνέχεια να περάσουν μπροστά με 21-24 στο 12’, μετά το δεύτερο εύστοχο τρίποντο του Παππά. Το «τριφύλλι» συνέχισε να διατηρεί σε υψηλά στάνταρ την άμυνά του έχοντας δεχτεί μόλις ένα πόντο σε πέντε λεπτά, όχι όμως και την επίθεσή του, με το σκορ να διαμορφώνεται στο 22-26 στο 15’. Το σκορ παρέμεινε σε χαμηλά πλαίσια, με τον Παναθηναϊκό να διατηρεί ένα μικρό προβάδισμα δύο πόντων (29-31), μπαίνοντας στο τελευταίο δίλεπτο για το ημίχρονο. Η ομάδα του Ρικ Πιτίνο πήγε στα αποδυτήρια για την ανάπαυλα του ημιχρόνου προηγούμενη με ένα πόντο (34-35), έχοντας 10 παραπάνω ριμπάουντ από τον Προμηθέα (12-22) τα οποία δεν κεφαλαιοποίησε σε σκορ, αλλά και πέντε περισσότερα λάθη (2-7).

Στην αρχή της τρίτης περιόδου το «τριφύλλι» επέλεξε να πάει σε γρήγορες επιθέσεις και δικαιώθηκε, με τον Καλάθη να γράφει το 36-44 στο 22’ και να βάζει μπροστά στον παναθηναϊκό για πρώτη φορά με οκτώ πόντους. Η μεταμόρφωση των «πρασίνων» ήταν εμφανής και ο Παπαπέτρου σκοράροντας για τρεις από τη γωνία έκανε το 39-50 στέλνοντας τη διαφορά σε διψήφιο αριθμό. Ο Προμηθέας αντέδρασε άμεσα και μείωσε στους 5 (45-50), όμως ο σταθερός Παππάς δήλωσε και πάλι παρών και με το τρίτο του τρίποντο ανέβασε τη διαφορά στο +9 (47-56), Λίγο αργότερα ο Παπαγιάννης με φόλοου έγραψε το 47-59, ενώ η συμπλήρωση 30 λεπτών αγώνα βρήκε τους «πράσινους» στο +11 (50-61), διαφορά την οποία καλούνταν να υπερασπιστούν στα τελευταία δέκα λεπτά.

Η τέταρτη περίοδος ξεκίνησε με δύο συνεχόμενα τρίποντα από Παππά και Λεκαβίτσιους που έκαναν το σκορ 50-67. Παρόλο τη μεγάλη διαφορά η απόδοση των παικτών του Παναθηναϊκού παρέμεινε σε υψηλό τέμπο με το σκορ να παραμένει στα ίδια πλαίσια (57-75 στο 35’). Οι πρωταθλητές Ελλάδας βάδιζαν ολοταχώς προς μία ακόμα νίκη, την πρώτη του Ρικ Πιτίνο στο ελληνικό πρωτάθλημα. Στα εναπομείναντα πέντε λεπτά οι «πράσινοι» άρχισαν να προσφέρουν και θέαμα με βασικό πρωταγωνιστή τον Νικ Καλάθη, ενώ στα τελευταία δυόμισι λεπτά στο ματς πέρασε και ο Γιώργος Καλαϊτζάκης. Η διαφορά έφτασε στο +22 (60-82) στο 37’, ενώ το τελικό σκορ διαμορφώθηκε στο 69-86.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης    

Γέμισε παιδικά χαμόγελα η γιορτή της ΠΑΕ Παναθηναϊκός (pics)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 18:53

Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η γιορτή που διοργάνωσε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός για τους μικρούς φίλους της ομάδας.

Πολλές παιδικές φωνές γέμισαν σήμερα (30/12) το μεσημέρι το Lounge VIP του ΟΑΚΑ, με τους μικρούς φίλους του «τριφυλλιού» να γνωρίζουν από κοντά τους παίκτες αλλά και το τεχνικό τιμ των «πρασίνων» που ήταν παρών.

Όπως είναι φυσικό ο Γιώργος Δώνης και οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού ήταν αυτοί που τράβηξαν την προσοχή των παιδιών, τα οποία δεν σταμάτησαν να ζητούν αυτόγραφα με τους ανθρώπους του συλλόγου να μην τους χαλούν το χατίρι.

Από κει και πέρα πολλές ήταν και οι δραστηριότητες που μπορούσαν να κάνουν οι μικροί φίλοι με τον Πανάθα αλλά και έναν καταπράσινο Άγιο Βασίλη να βρίσκονται στην αίθουσα, όπως επίσης ξυλοπόδαροι, ταχυδακτολουργοί, αλλά και άνθρωποι που έβαφαν τα παιδιά και τους έφτιαχναν διάφορα σχέδια με μπαλόνια.

Μετά το πέρας της εκδήλωσης η ΠΑΕ παναθηναϊκός με ανακοίνωσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ευχαρίστησε όσους έδωσαν το παρόν αναφέροντας: «Εκατοντάδες παιδικά χαμόγελα από τη νέα γενιά φιλάθλων του Παναθηναϊκού φώτισαν τη γιορτή της ομάδας μας και έστειλαν το πιο αισιόδοξο μήνυμα ενόψει του νέου έτους! Από όλους εμάς στην ποδοσφαιρική ομάδα του Παναθηναϊκού ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στα παιδιά και στους γονείς για την ξεχωριστή αυτή ημέρα!».

Δείτε εικόνες από την εκδήλωση 

Τους «έτρεξε» ο Δώνης

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 17:58

Πρωινή προπόνηση περιελάμβανε το σημερινό πρόγραμμα για τους παίκτες του Παναθηναϊκού.

Το πρόγραμμα που ακολούθησαν οι «πράσινοι» στο «Γεώργιος Καλαφάτης» ήταν υψηλής έντασης με παιχνίδια με μπάλα, με τους περισσότερους ποδοσφαιριστές να βρίσκονται στη διάθεση του Γιώργου Δώνη.

Εξαιρέσεις αποτέλεσαν οι Κουρμπέλης και Μακέντα που ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, ενώ θεραπεία έκαναν οι Σέχου και Κότσαρης. Αξίζει να σημειωθεί πως απών ήταν ο Ινσούα ο οποίος θα επιστρέψει από την άδεια το νέο έτος.

Δεύτερος στα εισιτήρια στην Ευρωλίγκα ο Παναθηναϊκός

ΜΠΑΣΚΕΤ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 15:23

Ο πρώτος γύρος της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκα ολοκληρώθηκε και εκτός από τη θέση που καταλαμβάνει η κάθε ομάδα στον βαθμολογικό πίνακα, έγινε γνωστή και η λίστα των ομάδων, βάσει της προσέλευσης των φιλάθλων στους εντός έδρας αγώνες.

Σε αυτή τη κατηγορία ο κόσμος του Παναθηναϊκού για μία ακόμα χρονιά παίρνει άριστα, ευρισκόμενος στη δεύτερη θέση της σχετικής λίστας. Συγκεκριμένα οι «πράσινοι» μετρούν μέσο όρο 11.460 θεατές σε εννέα εντός έδρας ματς, όντας πίσω μόνο από την εντυπωσιακή Ζαλγκίρις Κάουνας που βρίσκεται στην κορυφή με 14.640.

Τέλος και προτού δείτε τη λίστα αξίζει να αναφερθεί πως η μεγαλύτερη προσέλευση των οπαδών του «εξάστερου» έγινε στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό κόβοντας 17.345 εισιτήρια.

Αναλυτικά οι θέσεις των ομάδων:

1. Ζαλγκίρις Κάουνας: 14.732 (117.859 σε 8 ματς)
2. Παναθηναϊκός: 11.460 (103.147 σε 9 ματς)
3. Μπασκόνια: 11.111 (66.666 σε 6 ματς)
4. Μακάμπι Τελ Αβίβ: 10.515 (73.609 σε 7 ματς)
5. Φενέρμπαχτσε: 9.845 (68.915 σε 7 ματς)
6. Ρεάλ Μαδρίτης: 9.582 (76.658 σε 8 ματς)
7. Αρμάνι Μιλάνο: 8.294 (58.059 σε 7 ματς)
8. Ολυμπιακός: 8.164 (57.150 σε 7 ματς)
9. ΤΣΣΚΑ Μόσχας: 7.764 (46.587 σε 6 ματς)
10. Αναντολού Εφές: 5.886 (41.206 σε 7 ματς)
11. Μπαρτσελόνα: 5.553 (33.319 σε 6 ματς)
12. Γκραν Κανάρια: 5.054 (40.438 σε 8 ματς)
13. Χίμκι: 5.032 (40.261 σε 8 ματς)
14. Μπουντούτσνοστ: 4.758 (38.069 σε 8 ματς)
15. Μπάγερν Μονάχου: 4.238 (42.380 σε 10 ματς)
16. Νταρουσάφακα: 2.315 (18524 σε 8 ματς)

Καμπερίδης: «Το κάθε παιχνίδι εξαρτάται από εμάς»

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 13:02

Ένα μίνι απολογισμό των όσων έχει καταφέρει να πετύχει μέχρι στιγμής η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού, έκανε με δηλώσεις του ο τεχνικός του «τριφυλλιού», Κυριάκος Καμπερίδης.

Ο Έλληνας τεχνικός μιλώντας στην «Πράσινη» είπε: «Είμαστε ικανοποιημένοι γιατί είμαστε μέσα στους στόχους μας. Έχουμε σημειώσει μεγάλη βελτίωση γι’ αυτό που ζητήσαμε, να είμαστε κάθε φορά και καλύτεροι. Δείχνουμε ότι φτιάχνουμε τη νοοτροπία της μεγάλης ομάδας. Ότι μπαίνουμε κάθε φορά στο ματς και το παιχνίδι εξαρτάται καθαρά από εμάς. Δεν είμαστε χαλαροί, ούτε υπερόπτες, έχουμε χτίσει μια σωστή νοοτροπία.

Στο τέλος όμως ξυρίζουν τον… γαμπρό. Αυτήν την στιγμή έχουμε μια διακοπή σε ένα σημείο που εμείς είμαστε φορμαρισμένοι και σε πολύ καλό επίπεδο. Ακολουθούν δύο πολύ δύσκολα παιχνίδια με Λαμία και ΠΑΟΚ εκτός, που μπορεί να είναι καθοριστικά. Ελπίζω να μην μας επηρεάσει η διακοπή, και παρά τις απουσίες των διεθνών μας να μπορέσουμε να παρουσιαστούμε το ίδιο καλοί ή και καλύτεροι στην επανέναρξη των υποχρεώσεών μας».

Από κει και πέρα να σημειώσουμε πως για να παραμείνουν τα «φίνα κορίτσια» σε καλή αγωνιστική κατάσταση, το τεχνικό επιτελείο των «πρασίνων» έχει προγραμματίσει τρία εκτός έδρας φιλικά παιχνίδια με τον ΖΑΟΝ, τα Βριλήσσια και την Άρτεμις Κορυδαλλού. Έτσι ο Κυριάκος Καμπερίδης υπολογίζει πως οι παίκτριές του θα είναι έτοιμες για τα πολύ δύσκολα ματς κόντρα στη Λαμία και τον ΠΑΟΚ που ακολουθούν με την έλευση του νέου έτους.   

Μαυρομμάτης: «Προς τιμήν του έμεινε ο Ουζουνίδης, ισορροπία τη φετινή σεζόν»

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Κυριακή, 30 Δεκεμβρίου 2018 12:41

Για την περσινή χρονιά που φεύγει, για τον Μαρίνο Ουζουνίδη και τον Γιώργο Δώνη, για τους φετινούς στόχους του Παναθηναϊκού, αλλά και για άλλα ενδιαφέροντα θέματα μίλησε στην εκπομπή «Goal χωρίς Σύνορα», ο αμυντικός του «τριφυλλιού», Φάνης Μαυρομμάτης.

Αναλυτικά τα όσα είπε:

Για τη χρονιά που φεύγει: «Το 2018 ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα, αλλά και δύσκολη χρονιά. Ωστόσο εμείς με την καινούργια σεζόν δημιουργήσαμε μια νέα ομάδα, η οποία έχει κυρίως νέα παιδιά. Προσπαθούμε να αποδώσουμε ένα πολύ καλό ποδόσφαιρο μέσα στον αγωνιστικό χώρο».

Για τη περσινή σεζόν με τον Μαρίνο Ουζουνίδη: «Με τον κ. Ουζουνίδη τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα, κυρίως στο δεύτερο μισό της σεζόν. Προς τιμήν του έκατσε στον Παναθηναϊκό και πάλεψε μέχρι το τέλος. Όσο τον έζησα εγώ, ήταν σοβαρός, έκανε βέβαια και την πλάκα του λίγο για να ξεχνιέται η δύσκολη κατάσταση».

Για την αλλαγή που έφερε ο Γιώργος Δώνης: «Όταν έφυγε ο κ. Ουζουνίδης του ευχηθήκαμε τα καλύτερα για τη συνέχεια. Σίγουρα με τον ερχομό του κ. Δώνη και του κ. Νταμπίζα, όλα μπήκαν στον δρόμο τους. Υπάρχει ισορροπία από την αρχή της χρονιάς, υπάρχει οργάνωση. Αν πάμε στο αγωνιστικό κομμάτι, έγιναν και μεταγραφές κάτω των 23 ετών. Χτίζουμε μια ομάδα με πολλές φιλοδοξίες για το μέλλον».

Για τον περσινό αποκλεισμό στο Κύπελλο: «Το πρώτο ματς στη Λαμία ήταν ιδιαίτερο, διότι παίχτηκε με πολύ χιόνι. Βέβαια, κι εμείς δεν καταφέραμε να καλύψουμε αυτό το ευρύ σκορ (σ.σ. 4-1) στη Λεωφόρο. Ο βασικός στόχος μας μέχρι τότε ήταν το Κύπελλο».

Για τον περσινό στόχο του πρωταθλήματος: «Ο τίτλος ήταν ένας στόχος που πέρυσι ήταν πολύ δύσκολο να επιτευχθεί, διότι δεν κυνηγούσαμε τίποτα παρά μόνο κοιτάζαμε να κερδίζουμε για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο».

Για το ντέρμπι του περσινού πρωταθλήματος στο "Γ. Καραϊσκάκης": «Είχε πολλή ένταση και ισοφαρίσαμε στα τελευταία λεπτά με το πέναλτι του Μουνιέ».

Για την ήττα από τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα: «Μας πείραξε πολύ και είχαμε κόντρα τη διαιτησία. Η εικόνα μας, βέβαια, ήταν πολύ καλύτερη σε σχέση με αυτά που λέει το σκορ».

Για την αβεβαιότητα του καλοκαιριού: «Ο κόσμος που παρακολουθούσε την προετοιμασία ήταν λίγο ανήσυχος. Είχε την ιδέα ότι η ομάδα δεν θα πήγαινε καλά και ότι ο υποβιβασμός θα ήταν κάτι που θα τον στεναχωρούσε. Αποδείχθηκε, όμως, ότι στο γήπεδο ήμασταν μια πολύ καλή ομάδα και σβήσαμε αμέσως το -6».

Για το ποιο παιχνίδι του έχει μείνει χαραγμένο: «Εκείνο με τον Ολυμπιακό που αποχώρησα τραυματίας. Προηγούμασταν 1-0 και τα τελευταία λεπτά ήταν μαρτυρικά. Με την ΑΕΚ θα μπορούσα να πω ότι αξίζαμε και τη νίκη. Ο ΠΑΟΚ είναι πρώτος στο πρωτάθλημα, πολύ δυνατός, ειδικά στην έδρα του».

Για τους στόχους της ομάδας τη φετινή σεζόν: «Το Κύπελλο. Να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται και, γιατί όχι, να το κατακτήσουμε. Επίσης, η πρώτη πεντάδα στο πρωτάθλημα. Να τερματίσουμε όσο ψηλότερα γίνεται».

Τέλος, ο Μαυρομμάτης σημείωσε: «Να ευχηθώ υγεία σε όλους τους ποδοσφαιριστές. Να πάνε όσο το δυνατόν καλύτερα ατομικά. Για τον κόσμο μας θέλω να πω ότι θα δουλεύουμε κάθε μέρα πολύ σκληρά στην προπόνηση, προκειμένου να αποδίδουμε ωραίο και σωστό ποδόσφαιρο».