Δύο φορές εκπροσωπεί τον Παναθηναϊκό ο Νικ Καλάθης, στο βίντεο με τις δέκα καλύτερες ασίστ του Δεκεμβρίου για την Ευρωλίγκα.
Ο Έλληνας γκαρντ φιγουράρει στην πέμπτη και τη δεύτερη θέση του βαθμολογικού πίνακα, μοιράζοντας μάλιστα και τις δύο ασίστ στον Τζέιμς Γκιστ.
Δείτε το βίντεο
Ο Νίκος Παππάς θα κάνει αγώνα δρόμου για να προλάβει το ντέρμπι της 16ης αγωνιστικής της Ευρωλίγκα κόντρα στον Ολυμπιακό, αφού όπως έχει γίνει γνωστό από χθες, αντιμετωπίζοντας ένα πρόβλημα με τις αμυγδαλές του το οποίο του προκάλεσε υψηλό πυρετό.
Έτσι ο Έλληνας γκαρντ ο οποίος χθες πήγε εκτάκτως στο νοσοκομείο Υγεία, έστειλε το δικό του μήνυμα για το επερχόμενο ματς γράφοντας μέσω του Instagram, πως: «Για ηρωιλίκι πάμε πάλι...».

Ο Γιάννης Μπουζούκης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ιταλικών ομάδων, μεταξύ των οποίων και της Ίντερ και ο Γιώργος Καραγκούνης έχοντας θητεύσει στη Serie A και τους «νερατζούρι» είναι ίσως ο πιο κατάλληλος άνθρωπος για να σχολιάσει το εν’ λόγω θέμα.
Ο παλαίμαχος άσσος του Παναθηναϊκού, μίλησε στην ιστοσελίδα fcinternews.it και αναφερόμενος στο θέμα είπε: «Στον Παναθηναϊκό αγωνίζονται αυτή την περίοδο πολλά νέα παιδιά. Ας τους αφήσουμε να εξελιχθούν και να αποκτήσουν πείρα. Δεν θέλω να μιλήσω για τον Μπουζούκη με λεπτομέρειες. Είναι καλός παίκτης, όπως όμως και οι άλλοι. Θα πρέπει πρώτα να ωριμάσει και να γίνει στέλεχος της εθνικής ομάδας».
Για την Ιντερ είπε: «Είμαι φίλος της Ίντερ, αγαπώ την πόλη του Μιλάνο και έχω πολλούς φίλους εκεί. Έπαιξα στην Ίντερ για πρώτη φορά στο εξωτερικό και ήταν μια εξαιρετική ομάδα. Δεν ήταν εύκολη περίοδος, γιατί είχαμε την πίεση για τη νίκη. Κάναμε κάποιες καλές πορείες, κατακτήσαμε κι ένα Κύπελλο, αλλά μετά ήρθε το σκάνδαλο Calciopoli και εγώ είχα φύγει. Η Γιουβέντους είχε καλή ομάδα, αλλά θα έλεγα πως… ναι. Το έβλεπες από κάποια πράγματα στο γήπεδο. Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα πως αν δεν υπήρχε αυτή η κατάσταση θα είχαμε πάρει σίγουρα το πρωτάθλημα, αλλά αν όλα ήταν 100% καθαρά σίγουρα θα είχαμε παίξει για τις πιθανότητές μας να κερδίσουμε».
Τέλος για την κατάκτηση του Euro 2004 ο «Κάρα» υπογράμμισε: «Είναι η μεγαλύτερη χαρά της καριέρας μου. Κανένας δεν πίστευε πως θα ήταν εφικτό κάτι τέτοιο. Πήραμε το Euro και μάλλον ήταν η πιο απίστευτη επιτυχία στη σύγχρονη ιστορία του ποδοσφαίρου. Ένα τρομερό συναίσθημα».
Το πρόγραμμα των ημιτελικών του Κυπέλλου Ελλάδας στο μπάσκετ ανακοίνωσε η ΕΟΚ, κάνοντας έτσι γνωστό το πότε θα διεξαχθεί ο αγώνας του Παναθηναϊκού κόντρα Ολυμπιακό.
Συγκεκριμένα, οι «πράσινοι» θα υποδεχτούν στο ΟΑΚΑ τους «ερυθρόλευκους», την Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου στις 19:00, ενώ ο δεύτερος ημιτελικός μεταξύ της Κύμης και του ΠΑΟΚ θα γίνει την ίδια ημέρα στις 17:00.
Τα δύο ματς θα καλυφθούν τηλεοπτικά από την ΕΡΤ.
Πρόβλημα με το Νίκο Παππά προέκυψε στον Παναθηναϊκό λίγες ημέρες πριν από το ντέρμπι του ΣΕΦ κόντρα στον Ολυμπιακό.
Ο Έλληνας γκαρντ αντιμετώπισε πρόβλημα με τις αμυγδαλές του, με αποτέλεσμα να ανεβάσει πυρετό και να μεταβεί εσπευσμένα στο νοσοκομείο «Υγεία».
Έτσι δεν έλαβε μέρος στη σημερινή πρωτοχρονιάτικη προπόνηση και πλέον η συμμετοχή του στον αγώνα της Παρασκευής (4/1) αναμένεται να ξεκαθαρίσει τις προσεχείς ημέρες. Ο άσσος του «τριφυλλιού» έχει ξεκινήσει την αγωγή που του έχουν συστήσει οι γιατροί και πλέον μένει να φανεί αν τελικά θα δώσει το παρόν στο ματς της 16ης αγωνιστικής.
Από κει και πέρα το μοναδικό πρόβλημα που πονοκεφαλιάζει τον Ρικ Πιτίνο, είναι αυτό του τραυματία Κιθ Λάνγκφορντ, ο οποίος για μια ακόμα φορά έκανε ατομικό πρόγραμμα, καθώς δεν έχει ξεπεράσει τη θλάση που τον ταλαιπωρεί.
Ένας από τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού που αγαπήθηκαν όσο λίγοι, δεν ξεχνά το πέρασμά του από την Ελλάδα και το «τριφύλλι» και εύχεται «Καλή χρονιά» στα ελληνικά.
Ο λόγος για τον Τζιμπρίλ Σισέ, ο οποίος ανήρτησε στο λογαριασμό του στο Instagram μία εικόνα από την εποχή που αγωνίζονταν με τα «πράσινα» και ευχήθηκε για το 2019.
Δείτε την ανάρτηση
Η νέα χρονιά ξεκινά στην Ευρωλίγκα με τον Παναθηναϊκό να πηγαίνει στο ΣΕΦ για να αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής και έτσι η διοργανώτρια αρχή δεν θα μπορούσε να αφήσει ασχολίαστο το μεγάλο ματς.
Με ανάρτησή της η Ευρωλίγκα έδωσε στη δημοσιότητα το promo βίντεο του αγώνα και όντας ιδιαίτερα λακωνική σχολίασε: «Τι τρόπος να ξεκινήσει η χρονιά!».
Δείτε το βίντεο
Τις ευχές της για τον ερχομό του 2019 έδωσε μέσω ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
«Η διοίκηση, οι αθλητές, το τεχνικό επιτελείο και οι εργαζόμενοι της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ σας εύχονται από καρδιάς Καλή Χρονιά και Ευτυχισμένο το 2019», ήταν το μήνυμα των Πρωταθλητών Ελλάδας.
Δείτε την ανάρτηση
Ο Δημήτρης Κολοβέτσιος θα είναι όπως όλα δείχνουν ο πρώτος από τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού που θα ανανεώσει τη συνεργασία του με το «τριφύλλι», όμως για τους «πράσινους» υπάρχει και συνέχεια.
Ο λόγος για τους Ουσμάν Κουλιμπαλί και Δημήτρη Κουρμπέλη, οι οποίοι αποτελούν βασικά «γρανάζια» του συλλόγου και αναμένεται βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα να απασχολήσουν τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού.
Σε ότι αφορά τον αρχηγό, Δημήτρη Κουρμπέλη που έχει συμβόλαιο μέχρι το 2020, σύμφωνα με την «Πράσινη» ο Νίκος Νταμπίζας δεν πρόκειται να μπει άμεσα σε συζητήσεις για την επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών. Κάτι τέτοιο αναμένεται μετά το καλοκαίρι όπου το «τριφύλλι» θα έχει ολοκληρώσει τα θέματα που προηγούνται χρονικά.
Ένα από αυτά είναι η ανανέωση του συμβολαίου του Ουσμάν Κουλιμπαλί που ολοκληρώνεται το προσεχές καλοκαίρι. Ο τεχνικός διευθυντής των «πρασίνων» θα καταθέσει άμεσα επίσημη πρόταση στον αμυντικό από το Μάλι, η οποία θα είναι σύμφωνα με την νόρμα που ακολουθεί το «τριφύλλι» στα συμβόλαια των ποδοσφαιριστών. Σε περίπτωση που υπάρξει συμφωνία ο Κουλιμπαλί θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα «πράσινα», ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα αποχωρήσει το καλοκαίρι και ο Παναθηναϊκός θα προχωρήσει σε μεταγραφή για να καλύψει το κενό του.
Στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου μετά τον αγώνα κόντρα στον Προμηθέα Πάτρας, ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Ρικ Πιτίνο σχολίασε πως αγαπάει τον Νίκο Παππά. Λίγες ώρες μετά ο Έλληνας γκαρντ ανταπέδωσε τη φιλοφρόνηση αυτή, παραχωρώντας δηλώσεις στην εφημερίδα «Πράσινη».
Ο Έλληνας γκαρντ δήλωσε ενθουσιασμένος με τον έμπειρο τεχνικό, ενώ με αρκετή δόση χιούμορ εξέφρασε την προσδοκία του, πως στο τέλος της σεζόν ο Αμερικανός προπονητής θα τον καλέσει στο εξοχικό που διατηρεί στο Μαϊάμι!
«Μπορεί ο χρόνος που βρίσκεται στην ομάδα να είναι πολύ λίγος, αλλά η αλήθεια είναι πως ήδη υπάρχουν πολλές αλλαγές και φαίνονται. Και στην ψυχολογία μας, αλλά και στο παιχνίδι μας. Ο Πιτίνο είναι ένας πολύ μεγάλος προπονητής, κάτι που φαίνεται και από τις προπονήσεις. Έχει ιδέες για το παιχνίδι που δεν έχουμε ξανακούσει και ξαναδουλέψει, που είναι πρωτόγνωρες για μας. Έχει τεράστια προπονητική εμπειρία και αυτό είναι κάτι που μπορεί να μας βοηθήσει όλους. Έχουμε διάθεση, έχουμε κίνητρο και ουσία στο παιχνίδι μας. Μακάρι να μην το γρουσουζέψουμε και να συνεχίσουμε έτσι τώρα που το πρόγραμμα γίνεται ακόμη πιο δύσκολο. Κι εγώ και τα υπόλοιπα παιδιά είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τη συνέχεια», είπε αρχικά.
Για τις δηλώσεις του Πιτίνο πως τον αγαπά είπε: «Είναι ο πρώτος προπονητής στην καριέρα μου που λέει κάτι τέτοιο και τον ευχαριστώ πολύ. Να τα λέμε κι αυτά. Επίσης δεν έχω πρόβλημα να πω ότι κι εγώ τον αγαπώ πολύ. Είναι εξαιρετικός. Ελπίζω όλα να πάνε καλά και το καλοκαίρι να με καλέσει στο Μαϊάμι, όπου έχω ακούσει ότι έχει ένα πολύ ωραίο εξοχικό».
Για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό: «Είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι απέναντι στον μεγάλο ματς αντίπαλο. Η νίκη είναι για μας ζωτικής σημασίας. Θα προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για να προσπαθήσουμε να πάρουμε το διπλό στο ΣΕΦ», ανέφερε ο 29χρονος γκαρντ.
Για τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού: «Είδατε και στην Πάτρα τι έγινε… Ο κόσμος είναι πάντα δίπλα μας, είτε χάνουμε, είτε κερδίζουμε, είτε παίζουμε καλά, είτε όχι. Τον ευχαριστούμε και ελπίζουμε μέσα στο 2019 να του δώσουμε περισσότερες χαρές με το μπάσκετ που θα παίξουμε».