Στο Adidas Next Generation Tournament της Euroleague θα πάρει μέρος ο U18 ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού.
Το τουρνουά θα πραγματοποιηθεί από τις 25-27 Ιανουαρίου.
Η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού αναφέρει:
Για τo Μόναχο αναχωρεί την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2019 η U18 ομάδα του Παναθηναϊκού Α.Ο., όπου θα λάβει μέρος στο Adidas Next Generation Tournament της Euroleague (25-27 Ιανουαρίου 2019). Οι «πράσινοι» έφηβοι θα αντιμετωπίσουν την U18 Alba Berlin (την Παρασκευή 25 Ιανουαρίου στις 14:00), την U18 Real Madrid (το Σάββατο 26 Ιανουαρίου στις 11:30) και την U18 ratiopharm Ulm (το Σάββατο 26 Ιανουαρίου στις 17:30), ενώ την τελευταία ημέρα της διοργάνωσης θα αγωνιστούν σε παιχνίδι κατάταξης.
Το Adidas Next Generation Tournament αποτελεί το σημαντικότερο τουρνουά εφήβων στην Ευρώπη με τη συμμετοχή των πιο καταξιωμένων Συλλόγων, ενώ η παρουσία του Παναθηναϊκού Α.Ο. στο ετήσιο πανευρωπαϊκό U18 μπασκετικό ραντεβού της Euroleague δίνει την ευκαιρία στους αθλητές μας να αγωνιστούν σε μια διεθνή διοργάνωση και να αποκομίσουν σπουδαίες εμπειρίες!
Υποστηρικτής των προγραμμάτων της οργάνωσης «Solidarity Now» είναι η ΠΑΕ Παναθηναϊκός, με τους «πράσινους» να υποδέχονται στις εγκαταστάσεις της Παιανίας 20 πρόσφυγες.
Αναλυτικά η πράσινη ΠΑΕ αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της:
«Ο Παναθηναϊκός και η ακαδημία του υποδέχθηκαν στις εγκαταστάσεις της Παιανίας 20 πρόσφυγες που βρίσκονται σε πρόγραμμα μέριμνας της οργάνωσης «Solidarity Now». Γονείς και παιδιά μαζί με το εξειδικευμένο προσωπικό της οργάνωσης απόλαυσαν μία μέρα γεμάτη αθλητισμό και χαμόγελα που τους χάρισαν απλόχερα οι ιθύνοντες της ακαδημίας του Παναθηναϊκού. Οι άνθρωποι της ομάδας ξενάγησαν τους επισκέπτες στις εγκαταστάσεις του προπονητικού κέντρου της Παιανίας, συζήτησαν μαζί τους την κοινή αγάπη για το ποδόσφαιρο, ενώ μικροί και μεγάλοι ευχαριστήθηκαν παιχνίδι με τις αναμνηστικές μπάλες ποδοσφαίρου, που πρόσφερε η ομάδα.
Η διοργάνωση αυτής της δράσης με τη συνδρομή της ομάδας του Παναθηναϊκού, υποστηρίζει το έργο της οργάνωσης «Solidarity Now» για την ομαλή ενσωμάτωση των ανθρώπων αυτών στην ελληνική κοινωνία».
Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε στο Foot Mercato ο Ουσμάν Κουλιμπαλί, ο οποίος μίλησε για όλους και για όλα στον Παναθηναϊκό.
Ο αμυντικός από το Μάλι ρωτήθηκε και απάντησε τόσο για την περσινή χρονιά και τα προβλήματα που αντιμετώπισε το «τριφύλλι», όσο και για την ανανέωση του συμβολαίου του με τους «πράσινους». Επιπλέον δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον τριετή αποκλεισμό του συλλόγου από τις εγχώριες διοργανώσεις.
Αναλυτικά όσα είπε στο Foot Mercato:
Είσαι ήδη στην 3η σεζόν στον Παναθηναϊκό και με τις τόσες αλλαγές που έχουν γίνει μπορούμε να πούμε πως είσαι ένας βετεράνος του κλαμπ;
«Είμαι ένας από τους… survivor της ομάδας (σ.σ. γέλια). Είμαι από τους παλιούς στην ομάδα μαζί με τον Δημήτρη Κουρμπέλη. Νιώθω πάρα πολύ καλά εδώ, παρόλες τις τελευταίες αλλαγές. Είμαι 2,5 σεζόν στον Παναθηναϊκό και στην Ελλάδα για 5 χρόνια. Είναι η πρώτη μου εμπειρία αφότου έφυγα από τη Γαλλία».
Ξέρεις καλά τη Γαλλία, έκανες προπονήσεις στη Γκινγκάμπ και έπαιξες 5 χρόνια στη Μπρεστ, τα 3 από αυτά στη Ligue 1. Τι αναμνήσεις κρατάς από αυτή την περίοδο;
«Ήταν μια πολύ ωραία περίοδος στην καριέρα μου. Μετά από μια σεζόν στην Γκινγκάμπ, πήγα ως επαγγελματίας στη Μπρεστ. Ήμουν στην ομάδα της Μπρεστ που ανέβηκε το 2010 και τότε έμεινα για τρία χρόνια σε τοπ επίπεδο. Παίξαμε για παράδειγμα απέναντι στην Παρί Σεν Ζερμέν του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Όταν πέσαμε ξανά το 2013, ήταν το τέλος μιας μεγάλης περιόδου για εμένα και ήθελα να ανακαλύψω το εξωτερικό».
Και τότε ήρθε η πρόταση από την Ελλάδα και τον Πλατανιά; Πως προέκυψε αυτό;
«Ήταν το τέλος του συμβολαίου μου με την Μπρεστ. Ένας μάνατζερ μου πρότεινε την Ελλάδα και τον Πλατανιά, που μόλις είχε ανέβει στην πρώτη κατηγορία. Φοβόμουν λίγο τα οικονομικά προβλήματα στη χώρα. Οι άνθρωποι μου έλεγαν «θα χάσεις τον εαυτό σου εκεί». Ήταν μια δύσκολη επιλογή αλλά είχα ακούσει καλά λόγια από τον Αντχάρ Γιαχία που έπαιζε εκεί. Με παρότρυνε. Μου είπε πως αν είχα μια καλή χρονιά θα μπορούσαν να με δουν άνθρωποι από μεγάλες ομάδες όπως ο Παναθηναϊκός ή ο Ολυμπιακός και αυτό έγινε μετά από λίγο καιρό».
Στη συνέχεια, ήταν ο μεγάλος Παναθηναϊκός που σε κάλεσε…
«Στον Παναθηναϊκό δεν μπορείς να αρνηθείς. Ήμουν αποφασιστικός στις δυο σεζόν μου με τον Πλατανιά και ο τότε προπονητής της ομάδας, Αντρέα Στραματσόνι, με ήθελε. Με κάλεσε την τελευταία ημέρα των μεταγραφών το καλοκαίρι του 2016, ήμουν στο αεροπλάνο για να πάω στην εθνική ομάδα του Μάλι».
Στον Παναθηναϊκό όλα πήγαιναν βάσει σχεδίου μέχρι τον προηγούμενο Απρίλιο, όταν οι ποδοσφαιριστές έκαναν απεργία από τις προπονήσεις. Μπορείς να μας εξηγήσεις τί έγινε τότε;
«Υπήρξαν αρκετοί μήνες που δεν είχαμε πληρωθεί. Περισσότεροι από πέντε που δεν είχαμε πλήρη πληρωμή. Υπήρξαν μικρές καταβολές, με καθυστερήσεις. Ήταν κάτι πολύ μπερδεμένο. Ήταν η πιο δύσκολη περίοδος στην καριέρα μου. Στα αποδυτήρια ήταν δύσκολα, έπρεπε να έχουμε υπομονή, δεν είχαμε επιλογή».
Ποιος ξεκίνησε αυτή την απεργία;
«Ήταν απόφαση όλης της ομάδας. Δεν υπήρχε κάποιος αρχηγός, ήμασταν όλοι μαζί. Δυο προπονήσεις ουσιαστικά έγινε αυτό. θέλαμε να δείξουμε τον θυμό μας, αλλά στα παιχνίδια παίζαμε σοβαρά. Έπρεπε να δείξουμε πως αν δίνουμε εμείς τα πάντα στο γήπεδο, έπρεπε να κάνει και η διοίκηση μια προσπάθεια».
Τότε υπήρξε κάποια ομιλία από τον πρώην προπονητή σας, τον Μαρίνο Ουζουνίδη, για να σας κρατήσει ενωμένους;
«Προσπαθούσε να μας ενθαρρύνει να παίξουμε. Για τον κόσμο, για τους υπαλλήλους του κλαμπ, για τους εαυτούς μας. Ήξερε πως ήταν μπερδεμένη κατάσταση, είχε κι αυτός τα παράπονά του για όλο αυτό. Μας ζήτησε απλά να κάνουμε τη δουλειά μας στο γήπεδο».
Τελικά, ο Παναθηναϊκός αποκλείστηκε από την Ευρώπη εξαιτίας όλων αυτών των θεμάτων…
«Ναι, δεν ξέρω τι θα γίνει… Όταν βλέπεις μια ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό να μην παίζει Ευρώπη, για τρία χρόνια, είναι μεγάλο διάστημα. Ελπίζω μέχρι τότε, να έχει βρεθεί μια λύση και να ανακληθεί αυτή η ποινή».
Δεν ήταν όμως, μόνο αυτό, αρχίσατε και το πρωτάθλημα με μειονέκτημα έξι βαθμών…
«Είναι η αλήθεια, η ομάδα άρχισε το πρωτάθλημα με -6 βαθμούς. Είναι ντροπή γιατί είχαμε μια πάρα πολύ καλή αρχή στη σεζόν και τώρα είμαστε στην 5η θέση. Κανείς δεν μας πίστευε. Ο νέος προπονητής μας, Γιώργος Δώνης, κατάφερε να δέσει τους νέους με τους παλιούς».
Όλα έχουν διευθετηθεί τώρα; Οι πληρωμές είναι στην ώρα τους;
«Από την αρχή της σεζόν είναι όλα κανονισμένα. Υπάρχει νέος προπονητής, νέος τεχνικός διευθυντής, μια νέα ομάδα. Είναι μια νέα αρχή. Το κλαμπ έχει αρχίσει να κάνει τις πληρωμές. Η σεζόν άρχισε ξανά σε νορμάλ επίπεδα. Δεν υπάρχουν παλιοί για να θυμούνται τις κακές στιγμές, ίσως εκτός από εμένα (σ.σ. γέλια)».
Πως κατάφεραν να διευθετήσουν τα πράγματα;
«Ο Παναθηναϊκός πούλησε και αποδέσμευσε διάφορους παίκτες με υψηλό μισθό, για να ισορροπήσει το μπάτζετ. Αρκετοί παίκτες έφυγαν, το κλαμπ απευθύνθηκε σε παιδιά από την ακαδημία του. Νομίζω είμαστε η πιο νεανική ομάδα στο πρωτάθλημα. Υπάρχουν περίπου 15 ποδοσφαιριστές νέοι, που πλαισιώνονται από 6-7 έμπειρους παίκτες όπως εγώ. Είναι πολύ καλό για αυτούς που έχουν την ευκαιρία να παίζουν σε ένα κλαμπ όπως ο Παναθηναϊκός και σε υψηλό επίπεδο».
Είχες αμφιβολίες σε κάποιες στιγμές;
«Υπήρξαν στιγμές που αναρωτήθηκα αν αυτό θα δουλέψει. Αλλά όταν ξέρεις το κλαμπ, ξέρεις ποιος είναι ο Παναθηναϊκός. Είναι αδύνατο να βυθιστεί. Όχι ένα μυθικό κλαμπ όπως εμείς, ήταν κάτι που δεν μπορεί κανείς να φανταστεί. Ξέρω πως με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, τα πράγματα θα γίνουν και πάλι καλύτερα».
Παρά τα προβλήματα, πως είναι μια ομάδα σαν τον Παναθηναϊκό;
«Όταν κοιτάζεις την ιστορία του κλαμπ, με την παρουσία του στο Champions League κυρίως, γεμάτα γήπεδα, ατμόσφαιρα είναι κάτι που δεν μπορείς να περιγράψεις. Είναι ένα πραγματικά μοναδικό κλαμπ. Έχει τους περισσότερους οπαδούς στη χώρα. Είναι οι καλύτεροι οπαδοί που υπάρχουν»!
Ποια είναι η σχέση σου με τους συμπαίκτες σου και με τους οπαδούς;
«Όπου και να πάμε, ο κόσμος μας είναι εκεί. Ακόμα κι αν χάσουμε θα τους χειροκροτήσουμε και θα μας χειροκροτήσουν. Είμαστε πολύ κοντά τους. Είναι θετικοί σαν οπαδοί, είναι πάντα εκεί για εμάς».
Βλέποντας το μέλλον σου, τελειώνει το συμβόλαιό σου σε έξι μήνες, ποια είναι τα πλάνα σου;
«Μιλάω με τον Παναθηναϊκό. Θέλουν να με ανανεώσουν. Δεν έχουμε φτάσει ακόμα σε συμφωνία, μιλάω με την οικογένειά μου και τους φίλους μου και θα αποφασίσω».
Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την ομάδα σου, θα μπορούσες να έχεις φύγει σαν ελεύθερος το καλοκαίρι, τί έγινε τότε;
«Με τα προβλήματα που υπήρχαν στις πληρωμές, θα μπορούσα να έχω προσφύγει στη FIFA αλλά δεν το έκανα. Όπως πάντα, έμεινα κοντά στο κλαμπ και αυτό ήταν αδύνατο να το κάνω. Υπήρξε μια συμφωνία και μου έδωσαν την ευκαιρία να φύγω αν έβρισκα κάτι καλύτερο οπουδήποτε. Αλλά ο στόχος μου δεν ήταν να φύγω, απλά για να φύγω. Δεν βρήκα κάτι που να μου κάνει και έμεινα».
Έχεις παίξει 30 παιχνίδια στη Ligue 1 και 34 στη Ligue 2, έχεις ένα καλό βιογραφικό για μια γαλλική ομάδα που θα θέλει να σε αποκτήσει, σωστά;
«Ναι, γιατί όχι. Έχω την εμπειρία της Γαλλίας. Αν ένα φιλόδοξο κλαμπ θέλει να μου μιλήσει, είμαι ανοικτός σε αυτό. Θα ήθελα να έχω μια τέτοια πρόκληση. Να αλλάξω τον αέρα μου. Είμαι ένας παίκτης που δεν αλλάζει συχνά κλαμπ. Όταν το κάνω, πάντα μένω τουλάχιστον δυο ή τρία χρόνια και νομίζω πως τα κλαμπ αρέσκονται σε τέτοιου τύπου παίκτες».
Σου λείπεi η Γαλλία;
«Ναι, σίγουρα. Μου έχει λείψει λίγο η Γαλλία. Η οικογένεια και οι φίλοι μου είναι εκεί, κυρίως στο Παρίσι. Συνεχίζω να παρακολουθώ το γαλλικό πρωτάθλημα. Μου αρέσει και στο εξωτερικό αλλά μια επιστροφή στη Γαλλία δεν θα ήταν δυσάρεστη. Είμαι ανοικτός σε διαφορετικές επιλογές που μπορεί να μου προσφερθούν».
Το μοναδικό ευχάριστο γεγονός που είχε το εκτός έδρας παιχνίδι του Παναθηναϊκού κόντρα στη Λαμία ήταν η επιστροφή στην ενεργό δράση του Όμρι Άλτμαν.
Ο Ισραηλινός μεσοεπιθετικός μετά από περίπου 10 μήνες αγωνίστηκε και πάλι σε επίσημο αγώνα, βάζοντας έτσι τέλος στο δύσκολο χρονικό διάστημα που πέρασε.
Σήμερα ο 24χρονος άσσος μέσω του Instagram έστειλε το δικό του μήνυμα για το γεγονός αυτό, χαρακτηρίζοντας το χθεσινό βράδυ συναρπαστικό
Αναλυτικά ο Άλτμαν έγραψε
«Μια πολύ συναρπαστική νύχτα για εμένα χθες. Μετά από 10 μήνες χωρίς να βρίσκομαι στο γήπεδο για να κάνω αυτό που αγαπώ, είμαι πάλι πίσω. Ευχαριστώ τους οπαδούς για την πολύ ζεστή υποδοχή! Πολύ απογοητευμένος από το αποτέλεσμα αλλά με ψηλά το κεφάλι και γεμάτος ενέργεια για το παιχνίδι της Πέμπτης. Ευχαριστώ την οικογένεια, την κοπέλα, τους φίλους, τους συμπαίκτες και το επιτελείο του Παναθηναϊκού που ήταν εκεί για εμένα σε αυτό το μακρύ ταξίδι. Ειδικές ευχαριστίες στο ιατρικό τιμ και τον Μάνο Κασαπάκη που εξασφάλισαν ότι είμαι πιο δυνατός από ποτέ. Τα λέμε την Πέμπτη»
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς συνεχίζει την τρελή του πορεία στο Αυστραλιανό Open παίρνοντας την πρόκριση για την ημιτελική φάση και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός δεν ξέχασε τον Έλληνα τενίστα, στέλνοντας για μία ακόμα φορά τα συγχαρητήριά του.
«Στέφανε συνέχισε να μας κάνεις υπερήφανους!» ήταν το μήνυμα των πρωταθλητών Ελλάδας στον νεαρό τενίστα.
Σε δύσκολη καμπή σημείωσε ο Γιώργος Δώνης πως βρίσκεται ο Παναθηναϊκός, με τον Έλληνα τεχνικός να μιλάει στη Συνέτευξη Τύπου.
Ο 49χρονος τεχνικός τόνισε πως το «τριφύλλι» μετά τις γιορτές δεν παρουσιάζεται όπως πρέπει, ενώ υπογράμμισε πως οι απουσίες δεν είναι δικαιολογία για την ήττα.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου ο Γιώργος Δώνης:
Για το αν έκανε κάποιες επιλογές στην ενδεκάδα επειδή αντιμετώπισε ως συνδυασμό τα δύο ματς με τη Λαμία:
«Δεν το βλέπω συνδυαστικά, αλλά στέκομαι μόνο στο σημερινό παιχνίδι. Ήμασταν υποτονικοί στο πρώτο μέρος, στις μονομαχίες, στις ενέργειες μας σε όλα. Όλη η ομάδα ήταν υποτονική. Παρόλα αυτά, κάναμε ένα κακό πρώτο ημίχρονο αλλά το παιχνίδι ήταν ισορροπημένο.
Είχαμε ευκαιρίες και οι δύο ομάδες, όπως εμείς του Μακέντα, που τη θεωρώ εύκολη φάση. Στο δεύτερο μέρος ήμασταν πιο ζωντανοί, πατάγαμε καλύτερα, αλλά είχαμε μία κακή αντίδραση σε μία μεγάλη μπαλιά και δεχτήκαμε ένα ωραίο γκολ από τον Μπερτόλιο που μας άφησε πίσω στο σκορ.
Δυστυχώς, μετά κάναμε φάσεις αλλά δεν σκοράραμε για να αποφύγουμε την ήττα. Είμαστε σε μία δύσκολη καμπή, δεν γυρίσαμε καλά από τις γιορτές, τα ξέρετε τα προβλήματα και δεν θα τα επαναλάβω, θέλουμε να ανασυγκροτηθούμε και να παρουσιάσουμε ένα δυνατό γκρουπ και να επανέρθουμε στα γνωστά στάνταρ μας».
Για τις απουσίες που υπάρχουν λόγω της ίωσης και των τραυματισμών: «Αυτό το διάστημα δεν είναι καλό για εμάς. Πολλοί παίκτες έμειναν πίσω σε φυσική κατάσταση με την ίωση, υπάρχουν τραυματίες, αλλά αυτά δεν είναι δικαιολογίες και θα έπρεπε να είμαστε καλύτεροι και πιο δυνατοί στον αγωνιστικό χώρο».
Τον αριθμό των 300 κλεψιμάτων έφτασε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Νικ Καλάθης, στο σημερινό αγώνα πρωταθλήματος κόντρα στον Ήφαιστο Λήμνου.
Αναλυτικά η ενημέρωση του ΕΣΑΚΕ:
Ένα κλέψιμο στο σημερινό παιχνίδι με τον Ήφαιστο ήταν αρκετό για να οδηγήσει τον Νικ Καλάθη σε ένα ξεχωριστό επίτευγμα. Ο διεθνής γκαρντ έγινε ο 17ος παίκτης στην ιστορία της Betshop Basket League που έφτασε τα 300 κλεψίματα. Παράλληλα ξεπέρασε τον Κώστα Τσαρτσαρή που αποσύρθηκε από τα παρκέ, έχοντας 299.
Ο Καλάθης είναι ο 2ος «κλέφτης» στην ιστορία του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, πίσω μόνο από τον Δημήτρη Διαμαντίδη που φορώντας τα πράσινα από το 2004 ως το 2016, έκανε 559 κλεψίματα. Η διαφορά των δύο σπουδαίων γκαρντ βέβαια σε μέσους όρους, είναι μικρή. Ο Καλάθης έφτασε τα 300 κλεψίματα στη 218η εμφάνιση του (1,37 μ.ό) ενώ ο Διαμαντίδης έκανε τα 559 κλεψίματα σε 397 παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ (1,4 μ.ό.).
Ο 30χρονος γκαρντ έγινε ο 6ος παίκτης στην ιστορία του επαγγελματικού Πρωταθλήματος με 1000+ ασίστ και 300+ κλεψίματα.
Κορυφαία επίδοση της καριέρας του στην κατηγορία είναι τα πέντε κλεψίματα, επίδοση στην οποία έφτασε τέσσερις φορές. Κόντρα στον ΠΑΟΚ τη σεζόν 2011-12, την Κηφισιά τη σεζόν 2015-16, τον Απόλλωνα Πατρών το 2015-16 και στον 3ο τελικό των περσινό πλέι οφ με τον Ολυμπιακό.
Κατά τα άλλα…
*Ένα κλέψιμο που τον οδήγησε επίσης σε ένα ξεχωριστό επίτευγμα, έκανε και ο Τζέιμς Γκιστ. Με αυτό ο Αμερικανός φόργουορντ έφτασε τα 141 στην κατηγορία και έγινε ο 2ος ξένος «κλέφτης» στην ιστορία του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ αφού ξεπέρασε τον Γιάκα Λάκοβιτς.
*Με τους οχτώ πόντους του στο παιχνίδι της Λήμνου, ο Νίκος Παππάς έγινε ο 51ος παίκτης στην ιστορία του επαγγελματικού Πρωταθλήματος που φτάνει τους 2.300.
*Ο Θανάσης Αντετοκούνμπο έσπασε το «φράγμα» των 300 πόντων στην Betshop Basket League, έχοντας εννιά στο σημερινό ματς.
*Ο Ήφαιστος έμεινε για πρώτη φορά χωρίς τάπα. Γενικότερα η 14η αγωνιστική ήταν αυτή με τις περισσότερες μηδενικές επιδόσεις, αφού χωρίς τάπα έμειναν ακόμη ο Κολοσσός H Hotels, ο ΠΑΟΚ και το Περιστέρι Βίκος Cola.
*Σε ατομικό επίπεδο, ο Τόντρικ Γκότσερ με τα τρία ριμπάουντ που μάζεψε, έφτασε τα 200 στο ελληνικό Πρωτάθλημα.
Το ενδεχόμενο απόκτησης ενός ξένου παίκτη ο οποίος θα κάνει τη διαφορά, αποκάλυψε με δηλώσεις του ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος.
Ο τεχνικός της ομάδας βόλεϋ του Παναθηναϊκού μετά το τέλος του αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό σημείωσε: «Προσπαθήσαμε με όλες μας τις δυνάμεις για να κάνουμε κάτι θετικό. Μέχρι το τέλος του 3ου σετ ήμασταν ανταγωνιστικοί και μέσα στον αγώνα. Στο τέλος του 3ου σετ και στο 4ο το σερβίς του Ολυμπιακού και η δύναμη του διαγωνίου του έκαναν τη μεγάλη διαφορά. Ήταν τα δύο στοιχεία που έκαναν το άνοιγμα στο σκορ. Δεν είχαμε διάρκεια από το τέλος του 3ου σετ και μετά και αυτό είναι μέχρι ενός σημείου φυσιολογικό για τα δεδομένα που υπάρχουν. Μπήκαμε καλά, ήμασταν προετοιμασμένοι αλλά ο Ολυμπιακός ασκούσε πίεση από τη γραμμή του σερβίς και τον διαγώνιο του. Ο Παναθηναϊκός κάνει προσπάθεια εδώ και πολύ καιρό για να πάρει κάποιο παίκτη από την διεθνή αγορά που θα κάνει τη διαφορά στην ομάδα αλλά ακόμα είμαστε στην αναζήτηση»
Χωρίς βαθμό αποχώρησε από το ΔΑΚ Λαμίας, ο Παναθηναϊκός, ο οποίος γνώρισε την ήττα από την τοπική ομάδα με 1-0.
Οι «πράσινοι» ξόδεψαν το πρώτο ημίχρονο όντας ιδιαίτερα υποτονικοί δημιουργώντας ευκαιρίες με το σταγονόμετρο, ωστόσο σε μία από αυτές είδαν τον Μακέντα να αστοχεί από πολύ καλή θέση. Στην επανάληψη έμειναν νωρίς πίσω στο σκορ με γκολ του Μπερτόλιο στο 52’, χωρίς να μπορέσουν στη συνέχεια να ρεφάρουν και να πάρουν κάτι από το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Στα θετικά για το «τριφύλλι» η επανεμφάνιση του Όμρι Άλτμαν έπειτα από 10 περίπου μήνες απουσίας. Τα ξαναλένε για το Κύπελλο την Πέμπτη οι δύο ομάδες.
Ο Γιώργος Δώνης παρέταξε τον Παναθηναϊκός με σχηματισμό 4-4-2 κα συγκεκριμένα τον Διούδη κάτω από τα γκολπόστ με τον Γιόχανσον να παίζει στα δεξιά και τον Οικονόμου αριστερά, ενώ οι Κολοβέτσιος και Μαυρομάτης ήταν το δίδυμο των στόπερ. Στη μεσαία γραμμή πήραν θέση οι Κάτσε και Δώνης με τους Μπουζούκη και Χατζηγιοβάνη να βρίσκονται στις δυο πτέρυγες, πλαισιώνοντας τους Μουνιέ και Μακέντα που αποτέλεσαν το επιθετικό δίδυμο.
Από τη μεριά του ο Μάκης Χάβος, παρέταξε την Λαμία με σχηματισμό 4-2-3-1 επιλέγοντας τους Σαράνοβ, Βασιλαντωνόπουλο, Αντέτζο, Πλιάτσικα, Σκαρντοβέλι, Μπλάζιτς, Δημούτσο, Τομάς, Καραμάνο, Μπερτόγλιο, Μπαράλες.
Στα πρώτα 15 λεπτά ο αγώνας κύλισε χωρίς τη μεγάλη ευκαιρία με τη Λαμία να είναι αυτή που φαινόταν πιο ορεξάτη, χωρίς ωστόσο να έχει απειλήσει με αξιώσεις την εστία του Διούδη. Η πρώτη καλή στιγμή στο ματς ήταν για τους γηπεδούχους, οι οποίοι στο 22ο λεπτό βγήκαν στην αντεπίθεση με τον Μπερτόγλιο να δίνει στον Μπαράλες ο οποίος επιχείρησε το σουτ, όμως ο Διούδης δήλωσε παρών και μπλόκαρε σταθερά.
Οι «πράσινοι» ήταν εντελώς ακίνδυνοι επιθετικά μέχρι το 29’ όπου ο Μακέντα έχασε τρομερή ευκαιρία για να ανοίξει το σκορ. Συγκεκριμένα ο Μπουζούκης πέρασε κάθετη πάσα προς τον Μουνιέ που βγήκε τετ α τετ, στη συνέχεια τζαρτζαρίστηκε με τον Αντέτζο και έχασε την ισορροπία του ωστόσο η μπάλα έφτασε στον Μακέντα ο οποίος εντελώς ανενόχλητος από πλεονεκτικό θέση πλάσαρε πάνω από το οριζόντιο δοκάρι του Σαράνοβ.
Στο 36’ η Λαμία προχώρησε στην πρώτη αναγκαστική αλλαγή περνώντας στη θέση του Μπλάζιτς τον Μπουλούλη.
Από τη φάση του 29ου λεπτού και μετά το «τριφύλλι» είχε ανεβάσει την απόδοσή του και στο 41’ είχε νέα μεγάλη ευκαιρία καθώς ο Χατζηγιοβάνης έβγαλε τη σέντρα από τα αριστερά, αλλά ο Μακέντα δεν μπόρεσε να πιάσει καλά το πλασέ με τη μπάλα να περνάει άουτ.
Λίγα δευτερόλεπτα μετά η Λαμία απάντησε στην ευκαιρία του Παναθηναϊκού με τον Μπερτόλιο ο οποίος πήρε τη μπάλα από τα δεξιά και έκανε το δυνατό αριστερό σουτ, αλλά η μπάλα πέρασε σύριζα έξω από το αριστερό δοκάρι του Διούδη.
Στην επανάληψη οι δύο ομάδες ξεκίνησαν χωρίς αλλαγές, με τον Παναθηναϊκό να δέχεται πολύ νωρίς γκολ και να μένει πίσω στο σκορ στο 52’. Ο Μπαράλες πήρε την κεφαλιά πάσα προς τον Μπερτόλιο, έπειτα από βαθιά μπαλιά από τα δεξιά, και ο τελευταίος σούταρε με τη μία νικώντας τον Διούδη και έκανε το 1-0.
Το γρήγορο γκολ στο δεύτερο μέρος ανέβασε τη ψυχολογία των γηπεδούχων οι οποίοι σε διάστημα τριών λεπτών (58’ και 60’) είχαν δύο καλές ευκαιρίες με Καραμάνο και Μπαράλες, όμως και στις δύο περιπτώσεις ο Διούδης ήταν εκεί για να δώσει τη λύση.
Στο 59’ ο Άλτμαν έπειτα από περίπου 10 μήνες επέστρεψε στην ενεργό δράση παίρνοντας τη θέση του Μουνιέ, με τον Παναθηναϊκό στη συνέχεια να φτάνει κοντά στην ισοφάριση όμως τόσο ο Γιόχανσον, όσο και ο Μακέντα δεν μπόρεσαν να νικήσουν τον Σαράνοβ, που κράτησε το 1-0.
Στο 73’ ο Γιώργος Δώνης τα έπαιξε όλο για όλα περνώντας στη θέση του Χατζηγιοβάνη τον Καμπετσή, ενώ στο 78’ ο Χρήστος Δώνης έδωσε τη θέση του στον Βέργο, με τον τεχνικό του «τριφυλλιού» να «φορτώνει» έτσι την επιθετική γραμμή για τα τελευταία λεπτά.
Στα επόμενα λεπτά όπως ήταν φυσικό η Λαμία οπισθοχώρησε και ο Παναθηναϊκός ενέτεινε την πίεσή του προκειμένου να πετύχει το γκολ της ισοφάρισης. Στο 85’ ο Βέργος έκανε το σουτ όμως η μπάλα πέρασε αρκετά άουτ και ο Μακέντα στο 88’ δεν μπόρεσε να γίνει απειλητικός ύστερα από απ’ ευθείας εκτέλεση φάουλ του Μπουζούκη.
Στο 93’ ο Παναθηναϊκός έφτασε πολύ κοντά στο να ισοφαρίσει καθώς ο Καμπετσής από γέμισμα βρέθηκε μόνος του στο δεύτερο δοκάρι, ωστόσο το πλασέ του δεν ήταν καλό από πλεονεκτική θέση έστειλε τη μπάλα πάνω από το οριζόντιο δοκάρι του τερματοφύλακα της Λαμίας.
Λαμία: Σαράνοφ, Βασιλαντωνόπουλος, Αντέτζο, Πλιάτσικας, Βάντερσον, Δημούτσος, Μπλάζιτς (36’ Μπουλούλης), Μπερτόλιο (66’ Έπσταϊν), Καραμάνος, Τομας (81’ Καρυπίδης), Μπαράλες.
Παναθηναϊκός: Διούδης, Γιόχανσον, Κολοβέτσιος, Μαυρομάτης, Οικονόμου, Μπουζούκης, Δώνης (78’ Βέργος), Κάτσε, Χατζηγιοβάνης (73’ Καμπετσής), Μουνιέ (59’ Άλτμαν), Μακέντα.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Την ήττα με σκορ 3-1 γνώρισε ο Παναθηναϊκός στο ντέρμπι της 13ης αγωνιστικής της VolleyLeague κόντρα στον Ολυμπιακό.
Οι «πράσινοι» με εξαίρεση το τέταρτο σετ, παρουσίασαν ένα πάρα πολύ καλό πρόσωπο κοντράροντας στα ίσα τον αντίπαλό τους, ωστόσο αυτό δεν ήταν αρκετό να τους δώσει τη νίκη. Με τους Γιορντάνοφ και Πελεκούδα να ξεχωρίζουν, το «τριφύλλι» έκανε μεγάλη ζημιά από θέση σερβίς στους «ερυθρόλευκους» και πήρε το πρώτο σετ, ωστόσο αν και μπορούσε να κατακτήσει ένα από τα επόμενα δύο, δεν τα κατάφερε γνωρίζοντας έτσι την ήττα από τον πιο πλήρη Ολυμπιακό.
Τα έδωσαν όλα για άλλη μία φορά οι παίκτες του Δημήτρη Ανδρεόπουλου, οι οποίοι παραμένουν στην τέταρτη θέση του βαθμολογικού πίνακα έχοντας ολοκληρώσει και τα δύο ντέρμπι με ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό.
Στο πρώτο σετ ο Ολυμπιακός πήρε αρχικά το προβάδισμα με 8-5, ωστόσο ο αποφασισμένος Παναθηναϊκός ξεκίνησε να μαζεύει τη διαφορά φτάνοντας στο 10-10 με μπλοκ του Πανταλέων. Η συνέχεια ήταν δραματική με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν πόντο-πόντο και το «τριφύλλι» να παίρνει το προβάδισμα με 13-14. Το προβάδισμα αυτό ανέβασε την ψυχολογία των «πρασίνων» που συνέχισαν να διατηρούν το προβάδισμα. Μπαίνοντας την τελική ευθεία ο άσσος του Πελεκούδα διαμόρφωσε το σκορ στο 18-20, με τον Παναθηναϊκό να φτάνει στην κατάκτηση του πρώτου σετ με 23-25, ύστερα από μπλοκ άουτ που κέρδισε ο Ράπτης.
Στο δεύτερο σετ και πάλι οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν χέρι-χέρι στο σκορ μέχρι οι «πράσινοι» να υποπέσουν σε λάθη και να δώσουν την ευκαιρία στους «ερυθρόλευκους» να ξεφύγουν στο σκορ με 11-8. Ο Ανδρεόπουλος κάλεσε τάιμ άουτ, ωστόσο οι γηπεδούχοι συνέχισαν να έχουν μία διαφορά ασφαλείας (18-14). Το «τριφύλλι» δεν είχε πει την τελευταία του λέξη με σερί 0-4 ισοφάρισε σε 18-18, ωστόσο ο Ολυμπιακός και πάλι πέρασε μπροστά με 21-19, για να φτάσει στην κατάκτηση του σετ με 25-22 και να ισοφαρίσει σε 1-1.
Στο τρίτο σετ οι γηπεδούχοι ξεκίνησαν δυνατά και πήραν προβάδισμα με 3-0, όμως με αντεπίθεση διαρκείας και πιέζοντας από θέσει σερβίς το «τριφύλλι» αντέστρεψε την κατάσταση και πέρασε μπροστά με 10-12, με τον Πελεκούδα να κάνει πολύ καλό παιχνίδι, όπως και ο Γιορντάνοφ που είχε βάλει πολύ δύσκολα στην υποδοχή του ΟΣΦΠ. Ο Παναθηναϊκός συνέχισε να είναι μέσα στο σετ και με νέο άσσο, αυτή τη φορά από τον Ράπτη πέρασε μπροστά με 17-18. Σε εκείνο το σημείο οι «πράσινοι» φαίνεται να έχασαν την αυτοσυγκέντρωση τους δίνοντας την ευκαιρία στους γηπεδούχους να πάρουν το προβάδισμα με 21-19 και στη συνέχεια να κατακτήσουν και το σετ με 25-22, κάνοντας το 2-1.
Στο τέταρτο σετ ο Παναθηναϊκός φάνηκε να μένει από δυνάμεις, ενώ σταμάτησε να πιέζει από θέση σερβίς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Ολυμπιακός να αισθανθεί πιο άνετα στο τάραφλεξ και να πάρει προβάδισμα με 13-7 αναγκάζοντας έτσι τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να καλέσει τάιμ άουτ. Οι περισσότερες λύσεις που είχε σε έμψυχο υλικό ο Ολυμπιακός έγειραν την πλάστιγγα υπέρ των «ερυθρολεύκων» οι οποίοι πήραν το σετ με 25-17 και τη νίκη με 3-1.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης