Δείτε εκτεταμένα στιγμιότυπα από την ήττα του Παναθηναϊκού στο Ισραήλ, από τη Μακάμπι Τέλ Αβίβ, με το «τριφύλλι» να χάνει και τη διαφορά της δικής του νίκης στο πρώτο γύρο.
Πιθανότητα να χάσει το υπόλοιπο της σεζόν μετά τον Νίκο Παππά, έχει και ο Κιθ Λάνγκφορντ, όπως τόνισε με δηλώσεις του στη συνέντευξη τύπου μετά το τέλος τους αγώνα κόντρα στη Μακάμπι, ο Ρικ Πιτίνο.
Ο Αμερικανός τεχνικός αιφνιδίασε τους πάντες με αυτή τη δήλωση, ενώ σε ότι αφορά τον Παναθηναϊκός σημείωσε πως πρέπει να βελτιωθεί στο σουτ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
«Η πρώτη μου επίσκεψη στο Τελ Αβίβ ήταν απολαυστική, εκτός παιχνιδιού. Η πόλη είναι όμορφη, με ωραίες παραλίες. Το πλεονέκτημα έδρας μετράει πολύ. Είμαστε μια ομάδα που παίζει σκληρά. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. Δίνουν ό,τι έχουν στις προπονήσεις και τα παιχνίδια. Όμως, δεν μπορούμε να σουτάρουμε. Τα σουτ μας δημιουργούν προβλήματα. Κάποτε είχα μια μικρή ομάδα, με 6,5 παίκτες, αλλά με σουτέρ. Πάντα έλεγαν πως χρειάζεσαι 3,5 σκόρερ. Δεν τους έχουμε. Έχουμε και τραυματισμούς βέβαια. Ο καλύτερός μας σκόρερ, ο Λάνγκφορντ, θα είναι πιθανότατα εκτός όλη τη σεζόν, ενώ ένας άλλος υπέστη ρήξη χιαστού. Όταν αναλύεις το ματς, βλέπεις τη διαφορά στα τρίποντα, αν και τα υπόλοιπα στατιστικά ήταν κοντά. Είχαμε ελεύθερα σουτ και σουτάραμε air balls. Εκείνοι έβαλαν σουτ με παίκτες μας πάνω τους. Αυτό πρέπει να δουλέψουμε. Έχουμε αυτό που έχουμε, δεν έχουμε τον Κάρι και τον Ντουράντ και πρέπει να βελτιωθούμε στο σουτ».
Για την Μακάμπι Τελ Αβίβ: «Νομίζω πως έβαλε δύσκολα σουτ με λίγο χρόνο στο ρολόι. Πήρε σουτ με πίεση και τα έβαλε. Κάποιες φορές είναι θέμα τακτικής. Απόψε είχαν 34% στα τρίποντα, ενώ εμείς είχαμε 18%. Επίσης, ο ψηλός τους έκανε τη διαφορά, έκανε εξαιρετική δουλειά».
Για τα deflections: «Αν έχεις 35 ανά ματς, είτε στο ΝΒΑ, είτε στο κολέγιο, κερδίζεις το 90% των αγώνων σου. Αυτές είναι οι κατηγορίες των deflections: κλεψίματα, τάπες, μπάλες 50-50. Η καλύτερή μου ομάδα στο Κεντάκι είχε 42 ανά ματς, οι καλές μου είχαν 35. Απόψε εμείς είχαμε 18. Είναι μια διαδικασία. Έχουμε ένα καλό γκρουπ παικτών, μου δίνουν ό,τι έχουν μέσα τους. Έχουμε ένα δύσκολο πρόγραμμα με εκτός έδρας ματς. Τώρα πάμε στο σπίτι μας. Είμαι ευχαριστημένος με το πόσο σκληρά δούλεψαν και με τη θέλησή τους για την νίκη».
Για τα σουτ: «Έχουμε τους παίκτες που έχουμε. Θέλω να έρχονται νωρίς, να δουλεύουμε στο σουτ. Ο Ντόνοβαν Μίτσελ δούλεψε να δουλέψει το σουτ του 2-3 ώρες κάθε μέρα. Βλέπετε τι κάνει τώρα στο ΝΒΑ. Οι παίκτες μας δεν έχουν κακή τεχνική, αλλά πρέπει να ξοδέψεις χρόνο για να σουτάρεις καλά».
Για την προσαρμογή του στην Ευρώπη: «Ήμουν προπονητής και στο Πουέρτο Ρίκο. Όλοι αναφέρονται στο θέμα της προσαρμογής. Δεν το θεωρώ τόσο μεγάλο. Όταν πηγαίνεις στο καλάθι και σε χτυπούν εδώ δεν το σφυρίζουν. Στο ΝΒΑ και στο κολέγιο είναι φάουλ. Πέραν αυτού, δεν υπάρχουν διαφορές. Υπάρχουν περισσότερα isolations στο ΝΒΑ. Αλλά, από την άλλη, οι Ουόριορς πασάρουν 12 φορές. Είναι μπάσκετ, δεν υπάρχουν αλλαγές. Είμαι εντυπωσιασμένος. Μου αρέσει να βλέπω και να μαθαίνω πράγματα εδώ. Όταν είσαι 66 και μαθαίνεις είναι διασκεδαστικό».
Για το πόσο πιέζει και πρεσάρει η ομάδα του: «Δεν είναι μια ομάδα που πρεσάρει. Δεν έχει την κατάσταση να πρεσάρει όπως θέλω. Αν είχα την προετοιμασία, ίσως πρεσάραμε λίγο καλύτερα. Δεν μπλοκάρουμε σουτ. Δεν έχουμε καλούς μπλοκέρ».
Για τις πιθανότητες πρόκρισης: «Ήξερα το πρόγραμμα όταν ανέλαβα. Ήξερα ότι θα είναι δύσκολα. Δεν είμαι ανόητος. Στόχος μου είναι να βοηθήσω κυρίως τους νεαρούς παίκτες της ομάδας να βελτιωθούν. Να γίνουν καλύτεροι στην άμυνα και να βελτιωθούμε στο σουτ. Βλέπω αλλαγές. Προσπαθώ να κάνω το καλύτερο καθημερινά, ώστε όταν τελειώσει η σεζόν και να πω στον ιδιοκτήτη και στο τζένεραλ μάνατζερ το τι πρέπει να κάνουν για να κατακτήσουν του χρόνου την Euroleague και το Τριπλ Κράουν. Πρέπει να ταιριάξεις όλα τα κομμάτια. Ίσως χρειάζεται λίγο διαφορετική δομή. Ο Καλάθης για παράδειγμα είναι εξαιρετικός στις ασίστ. Μπορεί να έχει 17 ασίστ σε κάθε ματς αν βελτιώσει το σουτ του. Για παράδειγμα σήμερα είχε 10. Σκεφτείτε αν διέθετε και καλύτερο σουτ. Είναι τρομερός πασέρ, ένας από τους καλύτερους που είδα ποτέ».
Για το τι θα κάνει ο Παναθηναϊκός στη συνέχεια: «Πρέπει να συνεχίσουμε να παίζουμε σκληρά κάθε βράδυ. Μου αρέσει να κερδίζω πάντα. Όλα είναι πιθανά. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά. Όταν δουλεύεις σκληρά κάποιες φορές επιβραβεύεσαι. Άλλες φορές έχεις το ταξίδι και βελτιώνεσαι για τη συνέχεια».
Επιθετικό πρόβλημα έχει ο Παναθηναϊκός σύμφωνα με όσα υποστήριξε σε δηλώσεις του ο Ματ Λοτζέσκι, μετά τη νέα εκτός έδρας ήττα του Παναθηναϊκού, αυτήν τη φορά από τη Μακάμπι Τελ Αβίβ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
«Πιστεύω πως στα τελευταία 3-4 παιχνίδια έχουμε θέμα στην επίθεση. Δεν σουτάρουμε καλά, ακόμα και αν έχουμε βελτιωθεί στην άμυνα. Αυτό ήταν το παιχνίδι σήμερα. Δεν μπορέσαμε να ευστοχήσουμε στα ανοικτά σουτ, ειδικά όταν παλεύαμε να επιστρέψουμε στα ματς. Πρέπει να δουλέψουμε, να κερδίσουμε κάθε παιχνίδι στην έδρα μας και να παλέψουμε σε όλα τα ματς. Είμαστε σε μία δύσκολη κατάσταση».
Ο Παναθηναϊκός αποκλείστηκε από τη συνέχεια του Κυπέλλου που αποτελούσε ένα από τους στόχους του «τριφυλλιού», ωστόσο ο Γιώργος Δώνης μιλώντας στη συνέντευξη τύπου, τόνισε πως υπάρχουν και επιμέρους στόχοι, οι οποίοι θα αποφέρουν κέρδη στην ομάδα.
Αναλυτικά δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου:
Για το αν χάθηκε η χρονιά για τον Παναθηναϊκό: «Υπήρχαν δύο στόχοι στην αρχή της σεζόν. Η πεντάδα και το Κύπελλο. Ο καθένας μπορεί να το μεταφράζει όπως θέλει όμως νομίζω ότι υπάρχουν επιμέρους στόχοι. Θα στηρίξουμε την ομάδα μας και τους παίκτες μας ώστε αυτή η χρονιά να έχει κέρδη. Σίγουρα υπάρχει απογοήτευση. Ίσως η πίεση μας έκανε να μην είμαστε για μεγάλο διάστημα ήρεμοι. Δεν αντιδρούσαμε σωστά, ήταν ένα παιχνίδι που όλα πήγαν στη λεπτομέρεια».
Για το αν θα εξακολουθήσει να υπάρχει αυτή η πίεση: «Υπάρχει μία σειρά πραγμάτων που μπορούμε να δικαιολογήσουμε. Εμείς πρέπει να μπούμε σε μία διαδικασία αγωνιστική και ψυχολογική. Όλοι θα είμαστε δίπλα στους παίκτες γιατί τους πιστεύουμε. Θεωρώ ότι έχουμε επηρεαστεί από διάφορες καταστάσεις. Ο βασικός μας σέντερ φορ ψάχνει να βρει τον εαυτό του, ο αρχηγός μας είναι για μεγάλο διάστημα έξω. Πολλοί παίκτες προσπαθούν να επανέλθουν σε θέμα φυσικής κατάστασης. Σίγουρα ήρθε και η πίεση του αποτελέσματος και όλα αυτά κάνουν ένα συνδυασμό. Πρέπει να λύσουμε ένα – ένα τα προβλήματα. Μπορεί και εγώ να διαχειρίστηκα λάθος τους παίκτες μου. Πχ στο ματς με την Ξάνθη έβαλα τέσσερις ανέτοιμους παίκτες. Ίσως αυτό έφερε και ένα ακόμα πρόβλημα στην ομάδα. Θα πρέπει να βάλω τις σκέψεις μου καλύτερα σε μία σειρά. Από αύριο θα είμαι δίπλα στους παίκτες μου».
Για το πως ξεπερνάει ένας παίκτης τις δύσκολες στιγμές: «Το εύκολο είναι να βρίσκουμε το μοιραίο ή τους μοιραίους. Έχει συμβεί σε Παγκόσμια Κύπελλα. Εμείς δεν ψάχνουμε να βρούμε τον μοιραίο. Όποιος και αν είναι εκεί εμείς θα είμαστε δίπλα του έτσι ώστε ο καθένας να αποδείξει ότι μπορεί να κάνει καριέρα. Παρ’ ότι δεν παίζουμε πάντως καλά μέσα στο 2019, έχουμε ευκαιρίες και δεν είμαστε αποτελεσματικοί».
Για το αν ο Παναθηναϊκός έχει γίνει προβλέψιμος: «Δεν νομίζω ότι είναι θέμα προβλέψιμου. Εμείς είμαστε ομάδα που σε κάθε στιγμή ζητάμε την μπάλα όπως και αν πηγαίνει ένα παιχνίδι. Όλα όμως μας δημιουργούν θέματα στο μυαλό. Την διαφορά όμως την κάνουν οι μεσοεπιθετικοί».
Για το αν το πρέπει επηρέασε την ομάδα μετά τον ΟΦΗ: «Δεν το νομίζω αυτό. Σε όλη αυτή την πορεία ξέραμε να διαχειριστούμε το αποτέλεσμα. Σήμερα μπήκε περισσότερο γιατί κρινόταν ένας στόχος. Σήμερα ήταν θέμα και πίεσης και απόδοσης. Δεν πιστεύω ότι μπήκε ποτέ στα αποδυτήρια το πρέπει που συζητείται έξω».
Την ήττα με σκορ 84-75 γνώρισε από τη Μακάμπι Τελ Αβίβ στο Ισραήλ ο Παναθηναϊκός, ο οποίος πλέον είναι με το 1,5 πόδι, εκτός πλέι οφ της Ευρωλίγκα, αφού έχασε και τη διαφορά του πρώτου αγώνα.
Αν και το παιχνίδι για τους «πράσινους» ήταν «τελικός», δεν κατάφεραν να φύγουν με τη νίκη και πλέον ελπίζουν σε κάτι παραπάνω από ένα θαύμα για να προκριθούν. Με 14 πόντους τελείωσε το ματς ο Λοτζέσκι, νταμπλ-νταμπλ ο Καλάθης (14π., 10ασ.), Δεν βοήθησε ο Κιλπάτρικ, κακή εμφάνιση και από τον Γκιστ.
Οι Καλάθης, Κιλπάτρικ, Παπαπέτρου, Τόμας και Γκιστ ήταν οι εκλεκτοί του Ρικ Πιτίνο, με τους Πάργκο, Γουίλμπεκιν, Καλοϊάρο, Μπλακ και Ο'Μπράιαντ να αρχίζουν το ματς για τη Μακάμπι.
Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν αρκετά καλά, με τον Καλάθη σε μόλις τέσσερα λεπτά να μετρά 7 πόντους με 3/3 δίπονταμ διαμορφώνοντας το 8-11. Στα μισά της περιόδου το παιχνίδι είχε γρήγορο ρυθμό με τις δύο ομάδες να επιδιώκουν να «χτυπήσουν» στον αιφνιδιασμό, με το «τριφύλλι» να διατηρεί ένα ελαφρύ προβάδισμα με 11-13 όταν έλαβε χώρα το πρώτο τάιμ άουτ από τον Γιάννη Σφαιρόπουλο. Ο Άντριαν Πέιν πέρασε στο ματς στο 7’ και σκόραρε για το 13-15. Ο Παναθηναϊκός λειτουργούσε εξαιρετικά στην επίθεση στα πρώτα εννέα λεπτά, εκμεταλλευόμενος τα μις-ματς και «χτυπώντας» μέσα στην ρακέτα, με την πρώτη περίοδο να ολοκληρώνεται με το σκορ στο 16-17.
Στο δεύτερο δεκάλεπτο το σκορ έγινε 16-20, όμως με ένα σερί 8-0 και πρωταγωνιστή τον Κοέν η Μακάμπι πήρε και πάλι το προβάδισμα με 24-20 στο 12’. Το σκορ συνέχισε να παραμένει σε αυτά τα πλαίσια, όσον αφορά τη διαφορά, με τον Λοτζέσκι με ωραίο γκολ φάουλ να γράφει μειώνει σε 29-27 στο 14’. Οι γηπεδούχοι ανέβασαν στροφές και έφτασαν μέχρι και το +9 (36-27), όμως οι «πράσινοι» αντέδρασαν και πάλι μειώνοντας σε 36-33, μπαίνοντας στο τελευταίο δίλεπτο για το πρώτο ημίχρονο. Το τέλος του πρώτου ημιχρόνου βρήκε τον Παναθηναϊκό πίσω στο σκορ με 40-35, αφήνοντας όλα τα σενάρια ανοιχτά για τα επόμενα 20 λεπτά.
Το τρίτο δεκάλεπτο ξεκίνησε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο για τον Παναθηναϊκό, ο οποίος έπειτα από τέσσερα λεπτά αγώνα είδε την Μακάμπι να φτάνει στο +15 (54-39). Ο Πιτίνο κάλεσε τάιμ άουτ και το «τριφύλλι» κατάφερε να μειώσει σε 56-46 απομένοντας 4:06 για το τέλος της περιόδου. Ο «ζεστός» Τόμας φτάνοντας τους 10 προσωπικούς πόντους μείωσε στους 8 (56-48), όμως μπαίνοντας στο τελευταίο λεπτό του δεκαλέπτου «η ομάδα του λαού» πήγε και πάλι τη διαφορά στο +12(62-50), χτυπώντας στο δευτερεύοντα αιφνιδιασμό με τον Τάιους. Αυτό που κατάφερε το «τριφύλλι» τα τελευταία 60 δευτερόλεπτα ήταν να μειώσει τη διαφορά σε μονοψήφιο αριθμό πόντων (-8, 62-54) με τον Λοτζέσκι που ήταν ο πρώτος σκόρερ του Παναθηναϊκού με 14 πόντους.
Με τον Λεκαβίτσιους να προσφέρει τη γνωστή ενέργεια και να σκοράρει σε τρίποντο η διαφορά πήγε στο -5 (62-57), όμως για μία ακόμα φορά οι φιλοξενούμενοι όποτε πήγαιναν να πλησιάσουν ακόμα πιο κοντά δεν τα κατάφερναν. Ο Καλοϊάρο έκανε τη ζημία και το σκορ 67-57 στο 33’, όμως λίγο αργότερα ο Παπαπέτρου σκοράροντας για τρείς διαμόρφωσε το 70-64, απομένοντας πέντε λεπτά για το τέλος του αγώνα. Ο Καλάθης έχοντας πετύχει ένα ακόμα νταμπλ-νταμπλ με τρομερή ενέργεια έκανε το 74-70, 2:34 πριν το τέλος, όμως ο Καλάριο με πέντε σερί πόντους έγραψε το 79-70,1:50 για το τέλος, βάζοντας ουσιαστικά τέλος στις όποιες ελπίδες είχε το «τριφύλλι» για να πάρει τη νίκη. Εν’ τέλει οι πρωταθλητές σε μία ακόμα εκτός έδρας κακή εμφάνιση, γνώρισαν την ήττα με 84-75, σπαταλώντας και τη διαφορά του πρώτου αγώνα.


Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τον αποκλεισμό από τη Λαμία στη διαδικασία των πέναλτι (4-2) γνώρισε ο Παναθηναϊκός και έμεινε εκτός από την προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Οι «πράσινοι» απέναντι στην ομάδα που έχει αποδειχτεί ο κακός τους «δαίμονας» ήταν καλύτεροι σε όλη τη διάρκεια του ματς και χάνοντας πολλές και καλές ευκαιρίες, κατάφεραν και ισοφάρισαν το σκορ (1-0) του πρώτου αγώνα με γκολ του Εμμανουηλίδη στο 84’. Στη συνέχεια το ματς οδηγήθηκε στην παράταση, όπου και εκεί το «τριφύλλι» ήταν ανώτερο και θα μπορούσε να είχε κλειδώσει την πρόκριση σε πολλές περιπτώσεις, με κορυφαία τη φάση του 120' όπου ο Βέργος αν πλάσαρε καλύτερα σε τρομερό τετ α τετ θα είχε σφραγίσει τη νίκη.
Έτσι το ματς οδηγήθηκε στη διαδικασία των πέναλτι, όπου η πιο τυχερή Λαμία κατάφερε να πάρει τη νίκη με 4-2 και συνολικό σκορ.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε την αναμέτρηση με σχηματισμό 4-2-3-1 και συγκεκριμένα τον Διούδη κάτω από τα δοκάρια και τετράδα στην άμυνα από τα αριστερά προς τα δεξιά τους Ινσούα, Μαυρομμάτη, Κολοβέτσιο και Γιόχανσον. Στα χαφ πήραν θέση οι Χατζηθεοδωρίδης και Κάτσε, στα δύο φτερά ο Καμπετσής και ο Χατζηγιοβάνης, ενώ ο Μπουζούκης ήταν λίγο πιο πίσω από τον Μακέντα που βρέθηκε στην κορυφή της επίθεσης.
Από τη μεριά του ο Μάκης Χάβος παρέταξε τη Λαμία με 4-5-1 με την ενδεκάδα να αποτελείται από τους Μελίσσα, Βασιλαντωνόπουλο, Αντέτζο, Καρυπίδη, Καραγκούνη, Καραμάνο, Ρόμανιτς, Καμπασόλ, Σκόνδρας, Ασίγκμπα και Μπουλούλη.
Οι «πράσινοι» μπήκαν δυνατά στον αγώνα προκειμένου να πετύχουν γρήγορα το γκολ που θα ισοφάριζε το σκορ του πρώτου αγώνα. Μόλις στο 8ο λεπτό το «τριφύλλι» έκανε την πρώτη του μεγάλη ευκαιρία με τον Μακέντα να «σπάει» τη μπάλα για τον Καμπετσή, που μπήκε από τα δεξιά στην περιοχή, αλλά το γύρισμα του για τον επερχόμενο Χατζηγιοβάνη με την αντίπαλη εστία κενή ήταν πολύ δυνατό. Ο Παναθηναϊκός συνέχισε να πιέζει και στο 13’ είχε νέα καλή στιγμή, με τον Μπουζούκη να βρίσκει τον Χατζηθεωδωρίδη, που κατέβασε ωραία τη μπάλα με το στήθος αλλά το σουτ του μέσα από την περιοχή σταμάτησε πάνω στο Βασιλαντωνόπουλο.
Η Λαμία βρήκε χώρους καθώς οι παίκτες του Δώνη είχαν ανέβει ψηλά για να σκοράρουν και στο 15’ είχαν την πρώτη πολύ μεγάλη ευκαιρία με τον Καραμάνο να βγαίνει τετ α τετ με τον Διούδη, αλλά το πλασέ του από θέση μέσα αριστερά πέρασε λίγο άουτ. Πέντε λεπτά μετά και πάλι η Λαμία χτύπησε στην κόντρα όμως οι παίκτες της δεν μπόρεσαν να συνεννοηθούν και έτσι η άμυνα του «τριφυλλιού» αποσόβησε τον κίνδυνο.
Στο 28’ ο Καμπετσής κράτησε ωραία τη μπάλα, η οποία έφτασε στον Χατζηθεοδωρίδη που έκανε το δυνατό αριστερό σουτ στην κλειστή γωνία του Μελίσσα που έδιωξε σε κόρνερ. Οι γηπεδούχοι συνέχισαν να πιέζουν με τον Ινσούα στο 31’ να σουτάρει από πλάγια θέση, όμως το σουτ δεν ήταν όσο δυνατό θα έπρεπε για να ανησυχήσει τον τερματοφύλακας των φιλοξενούμενων που μπλόκαρε.
Η Λαμία έκλεινε καλά τους χώρους και περίμενε τον Παναθηναϊκό στο μισό γήπεδο, έχοντας ως πρώτο της στόχο να διαφυλάξει το σκορ του πρώτου αγώνα. Από τη μεριά τους οι «πράσινοι» έχοντας την κατοχή, προσπαθούσαν μέσω της καλής κυκλοφορίας της μπάλας να βρουν τον τρόπο για να γίνουν απειλητικοί, ωστόσο μέχρι το τέλος του πρώτου ημιχρόνου δεν τα κατάφεραν και έτσι οι δύο ομάδες πήγαν στα αποδυτήρια ισόπαλες χωρίς τέρματα.
Με την έναρξη του δεύτερου μέρους ο Γιώργος Δώνης προχώρησε στην πρώτη του αλλαγή, περνώντας στη θέση του Ηλία Χατζηθεοδωρίδη τον Δημήτρη Κουρμπέλη. Η εικόνα στα πρώτα λεπτά δεν άλλαξε, με τον Παναθηναϊκό να έχει την κατοχή και να επιτίθεται και τη Λαμία να περιμένει τους «πράσινους» πότε στο μισό και πότε στα ¾ του γηπέδου.
Στο 55’ οι γηπεδούχοι έκαναν τη μεγαλύτερη ευκαιρία τους στο ματς, όταν ο Μακέντα μέσα από την περιοχή γύρισε τη μπάλα στον Κουρμπέλη που είχε κάνει κίνηση φορ, όμως η προβολή του τελευταίου από την μικρή περιοχή κόντραρε αρχικά στον Μελίσσα, στη συνέχεια στον Βάντερσον και κατέληξε κόρνερ.
Στο 67’ ο Δώνης έκανε τη δεύτερή του αλλαγή στο ματς βάζοντας στη θέση του Καμπετσή τον Εμμανουηλίδη, για να φρεσκάρει την επίθεση του, καθώς ο Παναθηναϊκός συνέχισε με περισσότερη ένταση και συχνότητα τις επισκέψεις του προς τα καρέ της Λαμίας. Στον αντίποδα οι φιλοξενούμενοι είχαν αρχίσει να παίζουν και με το χρόνο, διατηρώντας το προβάδισμα του πρώτου αγώνα.
Στο 70’ ο Εμμανουηλίδης βρέθηκε σε θέση βολής μέσα από τη μεγάλη περιοχή, όμως σημάδεψε πάνω στον Μελίσσα που μπλόκαρε. Η κατασκήνωση του Παναθηναϊκού στην περιοχή της Λαμίας συνεχίστηκε με τους «πράσινους» να έχουν 77% κατοχή αλλά και τις περισσότερες ευκαιρίες μπαίνοντας στο τελευταίο δεκάλεπτο.
Στο 80’ ο Βέργος πέρασε στο ματς στη θέση του Μαυρομμάτη, με τον Δώνη να παίζει φουλ επίθεση για τα τελευταία λεπτά. Η Λαμία βρήκε την ευκαιρία να απειλήσει στο ίδιο λεπτό αλλά το δυνατό σου του Ρόμανιτς κόντραρε και η μπάλα κατέληξε κόρνερ.
Αυτό που έψαχνε ο Παναθηναϊκός το βρήκε στο 84ο λεπτό, όταν ο Χατζηγιοβάνης έβγαλε την πολύ όμορφη σέντρα από τα αριστερά και ο Εμμανουηλίδης πετάχτηκε στο δεύτερο δοκάρι όπου με πλασέ στην κίνηση έγραψε το 1-0 ισοφαρίζοντας το σκορ του πρώτου αγώνα.
Ο Παναθηναϊκός συνέχισε να επιτίθεται για να πετύχει και το δεύτερο γκολ, όμως με τη συμπλήρωση 90 λεπτών αγώνα η κεφαλιά του Κολοβέτσιου βρήκε σε ετοιμότητα τον Μελίσσα που μπλόκαρε. Το σκορ δεν άλλαξε και οι δύο ομάδες οδηγήθηκαν στην παράταση.
Ο Παναθηναϊκός απείλησε με το «καλημέρα» της παράτασης, όμως ο Μελίσσας απέκρουσε την κεφαλιά του Ινσούα στο 92’, ενώ στο 94’ η Λαμία είχε διπλή ευκαιρία. Αρχικά ο Διούδης απέκρουσε το πλασέ σε τετ α τετ του Επστάιν και στη συνέχεια ο Ρόμανιτς σε κεφαλιά είδε τη μπάλα να πηγαίνει στο δεξί κάθετο δοκάρι. Στο 95’ ο Βέργος βγήκε σε τετ α τετ όμως δεν κατάφερε να σκοράρει και στο 105’ ο Μακέντα από θέση βολής σούταρε αδύναμα, με την κούραση όπως είναι φυσικό να έχει επηρεάσει τους παίκτες των δύο ομάδων. Η κατοχή συνέχισε να είναι συντριπτικά υπέρ του Παναθηναϊκού ο οποίος φαινόταν πιο φρέσκος σε σχέση με την πιο κουρασμένη Λαμία. Στο 120’ ο Βέργος έφτασε «δίπλα» από το 2-1 όμως δεν τα κατάφερε καθώς από πολύ κοντά ο Αντέτζο πρόλαβε και έκανε το τάκλιν γλιτώνοντας την ομάδα του και οδηγώντας το παιχνίδι στα πέναλτι.
Ο Χατζηγιοβάνης ευστόχησε στο πρώτο πέναλτι, όπως και ο Επστάιν. Ο Μακέντα ξαναέδωσε προβάδισμα στον Παναθηναϊκό σκοράροντας, ενώ το ίδιο έκανε και ο Μπουλούλης. Ο Μελίσσας απέκρουσε το πέναλτι του Κάτσε και ο Ρόμανιτς έδωσε προβάδισμα στη Λαμία για πρώτη φορά. Ο Κουρμπέλης στη συνέχεια σημάδεψε το οριζόντιο δοκάρι του Μελίσσα ο Καραμάνος σκόραρε και έτσι έδωσε την πρόκριση στη Λαμία που επικράτησε στα πέναλτι.
Παναθηναϊκός: Διούδης, Γιόχανσον, Κολοβέτσιος, Μαυρομάτης (79’ Βέργος), Ινσούα, Μπουζούκης, Κάτσε, Χατζηθεοδωρίδης (46’ Κουρμπέλης), Καμπετσής (67’ Εμμανουηλίδης), Μακέντα, Χατζηγιοβάνης.
Λαμία: Μελίσσας, Βασιλαντωνόπουλος (53’ Βάντερσον), Αντέτζο, Καρυπίδης, Ασίγκμπα, Σκόνδρας, Μπουλούλης, Καραγκούνης (71’ Επστάιν), Τομάς (72’ Πλιάτσικας), Ρόμανιτς, Καραμάνος.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Με δύο επιθετικούς ξεκινάει τη ρεβάνς κόντρα στη Λαμία ο Παναθηναϊκός, με τον Αργύρη Καμπετσή να παίρνει θέση δίπλα από τον Φεντερίκο Μακέντα, με πιθανότερο σχηματισμό το 4-4-2.
Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Δώνης επιλέγει τον Διούδη κάτω από τα δοκάρια και τετράδα στην άμυνα τους Ινσούα, Μαυρομμάτη, Κολοβέτσιο και Γιόχανσον.
Στα χαφ θα βρίσκονται οι Χατζηθεοδωρίδης και Κάτσε, στα δύο φτερά ο Μπουζούκης και ο Χατζηγιοβάνης και στην επίθεση οι Καμπετσής, Μακέντα.
Αναλυτικότερο ρεπορτάζ αναμένεται μετά το τέλος του αγώνα, ο οποίος ξεκινάει στις 19:30.
Δηλώσεις σε μέσο του Ισραήλ έκανε ο Ιωνάννης Παπαπέτρου. Ο φόργουορντ του Παναθηναϊκού ρωτήθηκε για τον Ρικ Πιτίνο αλλά και για τον Τσάβι Πασκουάλ, ενώ μιλώντας για τον εαυτό του σημείωσε πως φέτος αποδίδει καλύτερα, καθώς αισθάνεται καλά στο «τριφύλλι».
Αναλυτικά όσα είπε στην ιστοσελίδα «Walla»:
Για τον Ρικ Πιτίνο: «Είναι πολύ διαφορετικός άνθρωπος. Έχει μια ισχυρή προσωπικότητα που καθορίζει το ποιος είναι και όσα έχει πετύχει. Πάντα σε κάνει να καταλάβεις πόσο ικανοποιημένος ή απογοητευμένος είναι από εσάς. Φέρνει πράγματα που οι Ευρωπαίοι προπονητές δεν χρησιμοποιούν συχνά. Είναι διαφορετικό το στυλ του. Όμως, πιστεύω πως θα είμαστε καλά μόλις το συνηθίσουμε».
Για τον Γιάννη Σφαιρόπουλο, που θα βρει απέναντί του ως προπονητή της Μακάμπι: «Είναι κάπως περίεργο, περάσαμε τέσσερα χρόνια μαζί, τώρα τον προσέλαβε η Μακάμπι. Του εύχομαι τύχη. Τώρα είμαστε αντίπαλοι και αυτό που με ενδιαφέρει είναι να κερδίζω».
Για το αν έχει αλλάξει ο ίδιος στον Παναθηναϊκό και τη φόρμα της ομάδας: «Προσωπικά θεωρώ πως φέτος είμαι καλύτερος. Νιώθω καλά με την ομάδα και αποδίδω καλύτερα. Όμως, δεν έχω εξήγηση για τη διαφορετική εικόνα της ομάδας εντός και εκτός έδρας. Ίσως είναι ψυχολογικό το θέμα. Είναι δύσκολο να μας νικήσουν στην έδρα μας. Πρέπει να έχουμε την ίδια νοοτροπία και εκτός. Στο Κάουνας παίξαμε καλά, ήμασταν μέσα στο κάδρο, είχαμε την ευκαιρία να νικήσουμε, αλλά στα τελευταία λεπτά τα θαλασσώσαμε και απογοητεύσαμε τους εαυτούς μας».
Για τον Ντέιβιντ Μπλατ και τον Τσάβι Πασκουάλ: «Μίλησα με τον Μπλατ, ο οποίος είναι εξαιρετικός προπονητής και βλέπω πόσο καλή δουλειά κάνει στον Ολυμπιακό. Δεν έφυγα εξαιτίας του. Μάλιστα, του είχα πει πως θα το σκεφτώ ξανά, αφού πήγε στην ομάδα. Όμως, ο Τσάβι Πασκουάλ μου μίλησε και μου εξήγησε τι περιμένει από εμένα και τι ρόλο θα είχα. Ήθελα να κάνω αυτό το βήμα και να βγω από τη... ζώνη ασφαλείας, να χτίσω ξανά την αυτοπεποίθησή μου. Αυτό έκανα».
Για την επιστροφή στο ΣΕΦ: «Γνωρίζω πως ο κόσμος είναι νευριασμένος με την επιλογή μου, αλλά δεν με ξέρουν. Δεν γνωρίζουν τις συνθήκες και τις περιστάσεις. Άκουγα τι γινόταν στο παιχνίδι. Ήταν 10 χιλιάδες άνθρωποι που έλεγαν το ίδιο πράγμα και φώναζαν».
Για τον τραυματισμό του Νίκου Παππά: «Είμαι πολύ στεναχωρημένος. Ξέρω πόσο αγαπάει το παιχνίδι και θα περάσουμε μια δύσκολη περίοδο τώρα. Όμως, θα είμαστε μαζί του. Δεν είναι εύκολο να γυρίσεις από μια τέτοια ατυχία, αλλά πρέπει να δούμε την μεγάλη εικόνα».
Για το Final Four της Αθήνας: «Είναι κάτι που απέχει πολύ. Όμως, προφανώς, θα είναι μια μεγάλη ευκαιρία γα εμάς. Έχω παίξει σε δύο τελικούς με τον Ολυμπιακό. Στον πρώτο χάσαμε στη Μαδρίτη από τη Ρεάλ και στον δεύτερο στην Πόλη από τη Φενέρ. Καταλαβαίνω τη σημασία της έδρας. Σίγουρα, θα πρόκειται για μια μοναδική εμπειρία, αν βρεθούμε εκεί. Ο Παναθηναϊκός φιλοξένησε το τελευταίο του Final Four το 2007 και το πήρε. Τότε δεν είχα πάει στα ματς».
Στο match programme του αγώνα Παναθηναϊκός – Λαμία μίλησε ο Δημήτρης Κολοβέτσιος, ο οποίος μεταξύ άλλων ρωτήθηκε για την απόφαση του προκειμένου να ανανεώσει το συμβόλαιό του με το «τριφύλλι».
Ο Έλληνας αμυντικός είπε πως δεν του πήρε πολύ χρόνο για να απαντήσει θετικά στους «πράσινους», ενώ υπογράμμισε πως το κλίμα στην ομάδα είναι από τα καλύτερα που έχει συναντήσει.
Αναλυτικά οι δηλώσεις:
Στις πρώτες σου δηλώσεις ως παίκτης του Παναθηναϊκού το 2017 στην προετοιμασία της ομάδας είχες πει ότι η φανέλα και το κύρος του Παναθηναϊκού είναι τέτοια που σε έκαναν να μη σκεφτείς τίποτα προτού συμφωνήσεις. Για την απόφαση της ανανέωσης του συμβολαίου τι σκέφτηκες;
«Από τη στιγμή που η ομάδα έχει μπει σε μια κανονικότητα, έχει επιστρέψει η οργάνωση και το χαμόγελο, το βλέπω και εγώ ότι έχω βρει τον καλύτερό μου εαυτό στον Παναθηναϊκό. Εκτιμώ αυτά που μου έχει προσφέρει ο Παναθηναϊκός στο διάστημα που είμαι στην ομάδα. Τα σκέφτηκα όλα αυτά και μπορώ να πω ότι δεν μου πήρε πολύ χρόνο να αποφασίσω την παραμονή μου. Βλέπω ότι το κλίμα είναι υγιές, ότι είμαστε μια οικογένεια και πλέον ευχαριστιόμαστε το ποδόσφαιρο και εμείς και ο κόσμος».
Ανέφερες ότι ο Παναθηναϊκός είναι μια οικογένεια κάτι που έχεις επαναλάβει αρκετές φορές. Είναι τόσο σημαντικό για σένα και για τη ζωή ενός ποδοσφαιριστή αυτό το στοιχείο;
«Για μένα είναι πολύ σημαντικό γιατί αφορά την ψυχολογία και αυτό είναι από τα πιο βασικά στο ποδόσφαιρο. Το κλίμα στον Παναθηναϊκό είναι από τα καλύτερα που έχω συναντήσει στην καριέρα μου. Όταν συμβαίνει αυτό βοηθάει στην καθημερινότητα μας γιατί περνάμε πολλές ώρες μαζί στο προπονητικό κέντρο και όλα γίνονται πιο ευχάριστα».
Πρόσφατα ο προπονητής του Παναθηναϊκού είχε δηλώσει δημόσια ότι είσαι ο πιο βελτιωμένος ποδοσφαιριστής του ρόστερ. Πώς το εισπράττεις;
«Όταν βγαίνει ο προπονητής σου και το λέει αυτό δημόσια αισθάνεσαι όμορφα. Θα ήμουν ψεύτης να πω το αντίθετο. Με γεμίζει ευθύνες η αναφορά του γιατί σημαίνει ότι περιμένει ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση από μένα, όπως βέβαια περιμένει από όλους. Αυτό που είναι πολύ σπουδαίο φέτος για την πορεία της ομάδας και για όλους μας, είναι ότι ο προπονητής προσπαθεί μέσα από τις προπονήσεις να μας βελτιώσει. Εγώ βλέπω αυτή τη βελτίωση στον εαυτό μου. Μου έχουν δείξει εμπιστοσύνη και αυτό με κάνει να νιώθω καλύτερα. Όταν μου δίνονται ευθύνες θεωρώ ότι μπορώ να ανταπεξέλθω. Σίγουρα πιστεύω ότι έχω ακόμα περιθώρια βελτίωσης».
Στα 27 σου είσαι ένας από τους μεγαλύτερους σε ηλικία ποδοσφαιριστές του ρόστερ. Πώς αντιλαμβάνεσαι την παρουσία σου στα αποδυτήρια; Ως ενός έμπειρου που πρέπει να λειτουργεί ως μέντορας;
«Από την αρχή της περιόδου ξέραμε ότι θα είχαμε μια νεανική ομάδα και ότι τα παιδιά που θα έρθουν στην πρώτη ομάδα θα χρειαστούν βοήθεια από τους πιο έμπειρους. Έχω προσπαθήσει να τους βοηθήσω και καθημερινά κάνω όσα μπορώ για να τους κάνω να νιώσουν καλύτερα και ότι έχουν κάποιον κοντά τους. Γιατί και εμάς όταν ήμασταν νεαροί κάποιοι μας βοηθούσαν».
Τι προσδοκάς να σου συμβεί έως το 2022 που θα δεσμεύεσαι με συμβόλαιο με τον Παναθηναϊκό;
«Φαντάζομαι τον εαυτό μου να συμμετέχει σε πολλά παιχνίδια του Παναθηναϊκού, η ομάδα να γνωρίσει επιτυχίες, να επιστρέψει ξανά στην κορυφή γιατί αυτό της αξίζει και είναι μονόδρομος να την επαναφέρουμε εκεί. Ονειρεύομαι τίτλους. Από την άλλη τα όνειρα είναι καλά αλλά χρειάζεται δουλειά και αφοσίωση για να έρθουν τα αποτελέσματα. Επίσης θα ήταν όμορφο να μπορέσω να καθιερωθώ στην Εθνική ομάδα».
Με βαρύ χρηματικό πρόστιμο τιμωρήθηκε η ΠΑΕ Παναθηναϊκός από την πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκα. Στο «τριφύλλι» επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 15.850 ευρώ για υβριστικά συνθήματα αλλά και για το άναμμα καπνογόνων στον αγώνα κόντρα στην Ξάνθη.
Αναλυτικά
Α) ΠΑΕ Απόλλων Σμύρνης, Π. Μονεμβασιώτης (πρόεδρος): «Βάσει των αναφερομένων στο από 19/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 19/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για τη συμπεριφορά του κ. Π. Μονεμβασιώτη: Επιβάλλει στην ΠΑΕ ΑΠΟΛΛΩΝ ΣΜΥΡΝΗΣ χρηματική ποινή των πέντε χιλιάδων (5.000,00) ευρώ. Επίσης επιβάλλει στον κ. Π. Μονεμβασιώτη τις ακόλουθες πειθαρχικές ποινές, ήτοι : α) τη χρηματική ποινή των πέντε χιλιάδων (5.000,00) ευρώ και β) την ποινή της απαγόρευσης της εισόδου του στον αγωνιστικό χώρο και στα αποδυτήρια για ένα (1) μήνα.
Β) ΠΑΕ ΑΕΚ: «Βάσει των αναφερομένων στο από 20/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 20/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθ. πρωτ. 2247/19/143960 από 21/1/2019 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: χρηματική ποινή δεκαπέντε χιλιάδων (15.000,00) ευρώ.
Γ) ΠΑΕ Ξάνθη: «Βάσει των αναφερομένων στο από 20/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 20/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: συνολική χρηματική ποινή, πέντε χιλιάδων επτακοσίων πενήντα (5.750,00) ευρώ.
Δ) ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 21/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 21/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: συνολική χρηματική ποινή δεκαπέντε χιλιάδων οκτακοσίων πενήντα (15.850,00) ευρώ.
Ε) ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα: «Βάσει των αναφερομένων στο από 19/1/2019 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 19/1/2019 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της: χρηματική ποινή πέντε χιλιάδων (5.000,00) ευρώ.
ΣΤ) ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα: «Με την παρούσα μας, σας διαβιβάζουμε την υπ’ αριθμ. πρωτ. 3139/18-1-2019 Πειθαρχική Δίωξη του Υπευθύνου Ασκήσεως Διώξεως Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων, καλώντας σας συνάμα, όπως παραστείτε ενώπιόν μας, κατά την εκδίκασή της, η οποία προσδιορίσθηκε, κατά την ημερομηνία της 24ης-1-2019, ημέρα Πέμπτη, και ώρα 13:00.» Απαλλάσσει την εγκαλουμένη της πειθαρχικής παραβάσεως που της αποδόθηκε με την από 18-1-2019 δίωξη του Αναπληρωτή Υπεύθυνου Άσκησης Δίωξης Ποδοσφαιρικών Αδικημάτων, κατ’ εφαρμογή της διατάξεως του άρθρου 23 παρ. 1 και 2 του ΠΚ της ΕΠΟ, λόγω εξόφλησης της οφειλής.
*Η εκδίκαση της υπόθεσης ΠΑΕ ΟΦΗ, Ν. Παπαδόπουλος αναβλήθηκε για την Τρίτη 29-1-2019 και ώρα 13.00
Η κάτωθι απόφαση αφορά το Πρωτάθλημα Super League K17
ΑΕΛ Κ17: «Με την υπ’ αρ. πρωτ. 12/18-1-2019 Πράξη μας, που σας απεστάλη αυθημερόν με φαξ, σάς γνωστοποιήθηκαν τα εξής: «Βάσει των αναφερομένων στο από 12/1/2019 Φύλλο Αγώνος του διαιτητή της ποδοσφαιρικής αναμετρήσεως μεταξύ των ομάδων Α.Ε.Λ. Κ-17 και ΑΡΗΣ Κ-17, που διεξήχθη στη ΛΑΡΙΣΑ, στο γήπεδο «ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ», την 12η/1/2019, στο πλαίσιο της 16ης Αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Υποδομής Super League - K17 και κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 1, 2 και 3 του άρθρου 8 του Πειθαρχικού Κώδικα της Ε.Π.Ο., σας γνωστοποιούμε, με την παρούσα, ότι, κατόπιν αποβολής από τον αγωνιστικό χώρο του αξιωματούχου της ομάδας Α.Ε.Λ. Κ-17 και δη του δηλωθέντος ως προπονητή αυτής, κου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ, με βάση σχετική εντολή του διαιτητή του ανωτέρω αγώνα, έχει επέλθει αυτόματα ο αποκλεισμός του από τον επόμενο ποδοσφαιρικό αγώνα πρωταθλήματος ή κυπέλλου της ως άνω ομάδας».
Ωστόσο, παρ’ ότι λάβατε εγκαίρως γνώση της ως άνω Πράξης μας, ο ανωτέρω τιμωρηθείς Κ. Ταξιάρχης συμμετείχε ως προπονητής της ΠΑΕ Α.Ε.Λ. στον αγώνα του πρωταθλήματος Κ-17 που έλαβε χώρα στην Ξάνθη στις 19-1-2019 και ώρα 14.00 μεταξύ των ομάδων ΠΑΕ Α.Ο. ΞΑΝΘΗ – ΠΑΕ Α.Ε.Λ., ως τούτο προκύπτει από το από 19-1-2019 φύλλο αγώνα, το οποίο σας επισυνάπτουμε.
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 8 παρ. 3 περ. β’ του Π.Κ. της ΕΠΟ «Η τυχόν αντικανονική συμμετοχή του (τιμωρηθέντος) στον επόμενο αγώνα ή στους επόμενους αγώνες δεν συνεπάγεται έκτιση της ποινής».
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 19 παρ. 5 του Κ.Α.Π. «Απαγορεύεται η είσοδος στον αγωνιστικό χώρο κάθε τιμωρηθέντος προσώπου (εφόρου, προπονητή, φυσικοθεραπευτή κ.λπ.). Στην περίπτωση εισόδου, η υπαίτια ομάδα τιμωρείται με χρηματική ποινή 5.000,00 έως 20.000,00 Ευρώ αν είναι ΠΑΕ και 300,00 έως 1.000,00 Ευρώ εάν είναι σωματείο. Απαγορεύεται επίσης η είσοδος στον αγωνιστικό χώρο και η συμμετοχή στον αγώνα ως ποδοσφαιριστή, φυσικού προσώπου που έχει τιμωρηθεί με οποιαδήποτε ιδιότητα (εφόρου, προπονητή, φυσικοθεραπευτή κ.λπ.).».
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Καλείσθε ενώπιόν μας, την Πέμπτη 24-1-2019 και ώρα 13:00, συντέμνοντας την προθεσμία κλητεύσεώς σας κατ’ άρθρα 8 και 33 του Δικονομικού Κανονισμού Λειτουργίας Δικαστικών Οργάνων της Ε.Π.Ο., προς απολογία για την ως άνω πειθαρχική παράβαση, που προβλέπεται και τιμωρείται από τα άρθρα 1, 2, 3 παρ. 3 περ. γ’, 8 παρ. 3 περ. β’ ΠΚ και 19 παρ. 5 Κ.Α.Π.»: Απαλλάσσει την εγκαλουμένη