Μία νίκη και μία ήττα, ήταν ο σημερινό απολογισμός για την γυναικεία ομάδα πινγκι πονγκ του Παναθηναϊκού, στην προσπάθεια που κάνει για να επιστρέψει στην Α1 κατηγορία.
Οι «πράσινες» αγωνίστηκαν στους δύο σημερινούς αγώνες στην Αλεξανδρούπολη και πάλι χωρίς την Ελίτσα Ζαμφίροβα που αντιμετωπίζει πρόβλημα τραυματισμού και στη θέση της αγωνίστηκε η προπονήτρια Ηρώ Μαλλιαρού.
Στο πρώτο ματς χρονικά ο ΠΑΟ επικράτησε του τοπικού Εθνικού Αλεξανδρούπολης με 4-3 ενώ στη συνέχεια γνώρισε την ήττα από τη ΧΑΝΘ με 1-4.
Αναλυτικά οι αγώνες από το νικηφόρο ματς του ΠΑΟ
Νέλι Τουσλέκοβα –Βασιλειάδου 2-3 (11-2, 8-11, 11-7, 8-11, 11-13)
Ηρώ Μαλλιαρού-Πιστόλα 1-3 (11-4, 12-14, 4-11, 5-11)
Μαρία Αρτσέτου-Χατζηκύρκα 3-1 (5-11, 11-9, 11-6, 13-11)
Νέλι Τουσλέκοβα-Πιστόλα 3-0 (11-6, 11-3, 11-2)
Μαρία Αρτσέτου-Βασιλειάδου 3-0 (11-8, 13-11, 11-6)
Ηρώ Μαλλιαρού-Χατζηκύρκα 0-3 (2-11, 8-11, 7-11)
Αρτσέτου/Τουσλέκοβα- Χατζηκύρκα/Πιστόλα 3-0 (11-9, 11-8, 11-5)
Οι αγώνες από την ήττα του «τριφυλλιού»
Νέλι Τουσλέκοβα-Κάροβα 3-0 (11-8, 11-5, 11-6)
Ηρώ Μαλλιαρού-Ντίμοβα 0-3 (3-11, 6-11, 2-11)
Μαρία Αρτσέτου-Σωτηροπούλου 1-3 (5-11, 5-11, 11-5, 4-11)
Νέλι Τουσλέκοβα-Ντίμοβα 0-3 (4-11, 9-11, 3-11)
Μαρία Αρτσέτου-Κάροβα 1-3 (7-11, 11-9, 6-11, 4-11)
Το Τμήμα Τοξοβολίας του Παναθηναϊκού συμμετέχει για πρώτη φορά στην ιστορία του και εκπροσωπώντας την Ελλάδα για πρώτη φορά σε επίπεδο συλλόγων, στο Παγκόσμιο Τουρνουά Τοξοβολίας στη Νίμ της Γαλλίας στις 18-20.
Ο νεαρός αθλητής του «τριφυλλιού» Παναγιώτης Θέμελης (ολυμπιακό τόξο νέων) έχοντας καλή απόδοση κατέκτησε την 63η θέση με σκορ 540.
Σε ότι αφορά την Ευγενία Σκάρτσιαρη (ολυμπιακό τόξο) πήρε την 71η θέση με σκορ 481 ενώ τέλος ο Γιώργος Φούντζουλας ήταν 181ος στο σύνθετο τόξο ανδρών με σκορ 562.
Με νέο πρόσωπο τον Πάνο Αρμενάκα, ο οποίος ενσωματώθηκε στην ομάδα, πραγματοποιήθηκε η σημερινή πρωινή προπόνηση του Παναθηναϊκού στις αθλητικές εγκαταστάσεις στο Κορωπί.
Ο Έλληνας μεσοεπιθετικός αν και έχει μόλις λίγες ώρες στην Αθήνα βρέθηκε σήμερα το πρωί στο «Γεώργιος Καλαφάτης» και έθεσε τον εαυτό του στη διάθεση του Γιώργου Δώνη.
Από κει και πέρα στην προτελευταία προπόνηση ενόψει του αγώνα της Δευτέρας κόντρα στη Λαμία, το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση και παιχνίδι με τους ποδοσφαιριστές χωρισμένους σε τρείς ομάδες.
Απόντες ήταν οι Πούγγουρας, Κότσαρης και Κουρμπέλης που ακολούθησαν και σήμερα ατομικό πρόγραμμα, ενώ κανονικά προπονήθηκαν οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές. Η τελευταία προπόνηση έχει οριστεί για την Κυριακή το μεσημέρι και αμέσως μετά θα ανακοινωθεί η αποστολή του αγώνα της Δευτέρας.
Θυμηθείτε τις δηλώσεις του νέου μεταγραφικού αποκτήματος του Παναθηναϊκού.
O Πάνος Αρμενάκας από χθες το απόγευμα βρίσκεται στην Αθήνα προκειμένου να ολοκληρώσει την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό.
Ο νεαρός μεσοεπιθετικός ο οποίος αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο 2,5 ετών με το «τριφύλλι», φιλοξενήθηκε στον αέρα του ραδιοφωνικού σταθμού Σπορ FM 94,6 μιλώντας μεταξύ άλλων για τη νέα σελίδα που ανοίγει στην καριέρα του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
Για το πως αισθάνεται που έρχεται στην Ελλάδα για δεύτερη φορά σε σύντομο χρονικό διάστημα: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι ξανά εδώ. Αγαπώ την Ελλάδα, τη χώρα τους ανθρώπους. Όμως είμαι εδώ για να παίξω ποδόσφαιρο, σε ένα μεγάλο κλαμπ και ανυπομονώ να υπογράψω».
Για το πόσο έτοιμος είναι ώστε να ενσωματωθεί στην ομάδα: «Το μυαλό είναι προετοιμασμένο και στη φυσική κατάσταση είμαι έτοιμος. Ωστόσο, χρειάζομαι προπόνηση μαζί με την ομάδα για να παρουσιαστώ πανέτοιμος. Στο τέλος ο προπονητής έχει πάντα τον πρώτο λόγο για το πότε και ποίος θα αγωνιστεί. Εγώ πάντως, ήρθα για να βοηθήσω την ομάδα. να εκπληρώσει τους στόχους της. Είναι λίγο σκληρό να μην αγωνίζεσαι , όμως έχω διάθεση και ψυχολογία να προσφέρω. Έκανα ακόμη και προπονήσεις μόνος μου καθημερινά και να που βρίσκομαι εδώ».
Για τις προσδοκίες του με το «τριφύλλι»: «Η ομάδα ήδη τα πηγαίνει καλά , οπότε στόχος μου είναι να τη βοηθήσω να πάει ακόμη καλύτερα. Προσωπικός μου στόχος είναι σίγουρα να καταφέρω να βρω μια θέση στην ενδεκάδα. Θα κάνω το καλύτερο δυνατό. Όσο καλύτερα πηγαίνει η ομάδα τόσο καλά θα αισθάνομαι και εγώ. Γνωρίζω ήδη τους συμπαίκτες μου από τις προπονήσεις που έκανα και αυτό θα κάνει τα πράγματα ακόμη πιο εύκολα, ώστε να προσαρμοστώ ακόμη γρηγορότερα».
Για το αν παρακολουθούσε την ομάδα όσο καιρό έλειπε: «Όποτε είχαν την ευκαιρία παρακολουθούσα τον Παναθηναϊκό. Θα είναι η ομάδα μου. Ήρθα στην Ελλάδα, με είδαν και μου προσφέρουν μια σημαντική ευκαιρία να υπογράψω συμβόλαιο. Οπότε, ναι… Είτε όταν μπορούσα online , είτε με live streaming έβλεπα τα παιδιά».
Για το ποια θέση του αρέσει περισσότερο: «Είμαι αριστεροπόδαρος, έτσι μου αρέσει να παίζω από τα δεξιά ως επιθετικός, αλλά για μένα η καλύτερη θέση είναι ως 10άρι πίσω από τον στράικερ. Μπορώ να παίξω όμως οπουδήποτε. Μου αρέσει πολύ όμως να παίρνω την μπάλα από το κέντρο ή να έρχομαι από τα δεξιά. Θα το δείτε».
Για το λόγο που ήρθε στον Παναθηναϊκό και όχι κάπου αλλού: «Νομίζω όλοι είμαστε σαν μια μεγάλη οικογένεια εδώ. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που ήθελα να υπογράψω στον Παναθηναϊκό. Είδα ότι όλοι ήταν στο πλευρό μου. Από τις προπονήσεις διαπίστωσα πως ο προπονητής είναι σπουδαίος, ενώ και ο Νταμπίζας επίσης ήταν πολύ καλός μαζί μου.
Αυτοί οι άνθρωποι έχουν μεγάλη εμπειρία στο ποδόσφαιρο και έπαιξαν σε πολύ υψηλό επίπεδο. Είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Όταν ήμουν μικρότερος ήταν το όνειρο μου να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής σε οποιοδήποτε επίπεδο, άλλα δεν ήξερα πως θα βρίσκομαι σε αυτό το υψηλό επίπεδο με τον Παναθηναϊκό. Πίστευα πάντα όμως πως θα τα καταφέρω».
Για το αν ο Παναθηναϊκός είναι σημείο επανεκκίνησης για τον ίδιο: «Νομίζω πως στα media γράφονται κάποιες σωστές πληροφορίες, αλλά και άλλες αναληθείς. Οι δυο τελευταίες σεζόν μου ήταν δύσκολες, για άλλους λόγους. Δεν νομίζω πως θεωρεί κανείς πως κάνω restart στην καριέρα μου με τον Παναθηναϊκό που είναι ένα από τα μεγαλύτερα clubs της Ευρώπης. Ανυπομονώ να ξεκινήσω την επαγγελματική μου καριέρα εδώ και θεωρώ ο Παναθηναϊκός είναι ένα πολύ καλό βήμα για μένα».
Την ευγνωμοσύνη του προς τους φιλάθλους του Παναθηναϊκού που έκαναν το ταξίδι Αθήνα-Κάουνας προκειμένου να βρεθούν στο πλευρό του «τριφυλλιού» στον εκτός έδρας αγώνα κόντρα στη Ζαλγκίρις έδειξε ο Ρικ Πιτίνο.
Όπως φαίνεται στο βίντεο που δημοσίευσε στα μέσα κοινωνικής δικτύωση της ΚΑΕ, ο Αμερικανός τεχνικός χαιρέτησε προσωπικά όλους τους «πράσινους» οπαδούς που ταξίδεψαν μαζί με την ομάδα στην πτήση τσάρτερ. Μάλιστα δεν έλειψαν και τα χειροκροτήματα για το 66χρονο τεχνικό παρόλο την έντονη απογοήτευση που υπήρχε από την ήττα.
Δείτε το βίντεο
Την κατάσταση της υγείας του Δημήτρη Κουρμπέλη περιμένουν να δουν οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού, με τον αμυντικό μέσο του συλλόγου να παραμένει εκτός κανονικών ρυθμών προπονήσεων, λόγω των συνεχιζόμενων ενοχλήσεων στο γόνατο.
Όπως έχουμε αναφέρει οι ιθύνοντες αλλά και ο αρχηγός του «τριφυλλιού» επαναξιολογούν μέρα με τη μέρα την πορεία του προβλήματος, εκκρεμώντας η απόφαση για το αν θα συνεχίσουν να το αντιμετωπίζουν με συντηρητική αγωγή ή τελικά ο Έλληνας μέσος θα υποβληθεί σε αρθροσκόπηση.
Η απόφαση αναμένεται να παρθεί τις προσεχείς ημέρες, ενώ να θυμίσουμε πως ο 25χρονος αμυντικός μέσος έχει τεθεί νοκ άουτ από τον αγώνα της Δευτέρας κόντρα στη Λαμία.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο εκτεταμένα στιγμιότυπα από την ήττα του Παναθηναϊκού κόντρα στη Ζαλγκίρις Κάουνας με 82-69, η οποία των έφερε στη 12η θέση του βαθμολογικού πίνακα της Ευρωλίγκα.
Την πεποίθησή του πως ο Παναθηναϊκός θα βελτιωθεί εξέφρασε στις δηλώσεις του στη συνέντευξη τύπου ο Ρικ Πιτίνο.
Ο Αμερικανός τεχνικός σχολίασε πως το πρώτο ημίχρονο του Παναθηναϊκού είναι το καλύτερο από τη στιγμή που έχει αναλάβει, ενώ στάθηκε και στα σημεία που οι «πράσινοι» αγωνίστηκαν χωρίς πειθαρχεία.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του
«Τρομερή ατμόσφαιρα, τρομερό γήπεδο. Ήταν το καλύτερο πρώτο ημίχρονο από την ώρα που έχω έρθει. Κυκλοφορήσαμε καλά την μπάλα, παίξαμε καλά στην άμυνα. Μετά είδαμε γιατί χάνουμε τα παιχνίδια στο δεύτερο ημίχρονο. Κάναμε κακές πάσες, δεν τηρήσαμε τους ρόλους στην επίθεση. Οι παίκτες μας έδειξαν πως έπαιξαν χωρίς πειθαρχία κάποιες στιγμές. Πρέπει να μάθουμε πως να γυρίζουμε τα παιχνίδια εκτός έδρας και να κερδίζουμε. Είμαι πολύ ευχαριστημένος με το πρώτο μέρος και ιδιαίτερα απογοητευμένος με το δεύτερο.
Κάναμε λάθη επιθετικά. Προσπαθήσαμε να παίξουμε σε post καταστάσεις μακριά από την ρακέτα και αυτό δεν μπορεί να δουλέψει σε μία ομάδα όπως αυτή. Στο πρώτο μέρος δημιουργήσαμε τις καταστάσεις που έπρεπε, στο δεύτερο μας οδήγησαν σε παγίδες και σε σουτ, που δεν είναι το δυνατό μας σημείο. Γυρίσαμε σε αυτά που αναγκάζουν αυτή την ομάδα να χάνουν εκτός έδρας. Ήταν ακόμα ένα μάθημα, θα προσπαθήσουμε να το διορθώσουμε στα επόμενα παιχνίδια».
Για το τι άλλαξε στο δεύτερο ημίχρονο: «Τους έσπρωξαν στο ζωγραφιστό, αλλά μετά το κάναμε αυτό μακριά από την ρακέτα. Εσύ το αναγνώρισες αυτό, αλλά οι παίκτες μου όχι! Όταν πας στα αποδυτήρια, να τους το πεις σε παρακαλώ! Είμαι εντυπωσιασμένος με τους ανθρώπους εδώ, τρομερές εγκαταστάσεις. Έχω δει λίγα πράγματα σαν αυτό εδώ! Αγαπάτε το μπάσκετ, το πνεύμα σας είναι εξαιρετικό».
Τέλος ο Ρικ Πιτίνο ανέφερε: «Θα γίνουμε υγιείς, θα βελτιωθούμε. Θέλουμε το επίπεδο μας να συμβαδίζει με το πνεύμα των φιλάθλων μας. Είδαμε ανθρώπους να οδηγούν έξι μέρες για να έρθουν να μας δουν. Θα μπει στη νομάδα και ο Πέιν, τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα στο σουτ. Ευχαριστώ».
Στο κακό πεντάλεπτο της τρίτης περιόδου αλλά και στην αλλαγή της τακτικής από τη μεριά της Ζαλγκίρις που δεν μπόρεσε να διαβάσει ο Παναθηναϊκός, απέδωσε την ήττα του Παναθηναϊκό ο Γιώργος Βόβορας.
Επιπλέον ο Έλληνας ασίσταντ κόουτς σχολίασε πως το «τριφύλλι» πρέπει να ξεκινήσει να κερδίζει και εκτός έδρας.
Ο συνεργάτης του Ρικ Πιτίνο είπε στην κάμερα της NOVA:
«Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε εξαιρετική άμυνα. Σκοράραμε 18 πόντους από αιφνιδιασμό χάρη στην άμυνά μας αλλά και από επιθετικά ριμπάουντ. Στο τρίτο δεκάλεπτο αυτό που είπαμε ήταν ότι η Ζάλγικιρς θα προσπαθούσε να πιέσει και θα έπρεπε να είμαστε επιθετικοί στα πρώτα λεπτά. Κάναμε εύκολα λάθη και τονώσαμε την αυτοπεπόίθηση της Ζαλγκίρις. Τους δώσαμε την ευκαιρία και δεν σταματήσαμε την μπάλα στα πλαϊνά πικ εν ρολ. Αν θες να κερδίσεις εκτός έδρας δεν πρέπει να κάνεις τέτοια πράγματα».
Για το πρόβλημα στο 5 εναντίον 5: «Στο δεύτερο ημίχρονο που άλλαξε η τακτική της Ζαλγκίρις στα πικ εν ρολ άλλαξαν τα πράγματα. Δεν είχαμε καλό διάβασμα και είχαμε πολλές κακές επιλογές. Δεν διαβάσαμε τη φάση και δεν μπορούσαμε μέσα από το μις ματς να βάλουμε τη μπάλα στο καλάθι».
Για την πίεση στην βαθμολογία: «Είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να κάνουμε νίκες εκτός έδρας. Πρέπει να είμαστε συνεπείς στην τακτική για 40 λεπτά. Δεν πρέπει να δίνουμε ευκαιρίες, που για εκτός έδρας παιχνίδι είναι δύσκολο με την εικόνα που είχαμε στο πρώτο πεντάλεπτο της τρίτης περιόδου. Είναι ξεκάθαρο πως ο νέος προπονητής περνά τη φιλοσοφία του, αλλά τώρα έχουμε ένα οριακό παιχνίδι κόντρα στην Μακάμπι. Πρέπει να δούμε τα λάθη μας και να φανούμε έτοιμοι για το επόμενο παιχνίδι».
Στη 12η θέση με ρεκόρ 8 νίκες και 11 ήττες βρίσκεται πλέον στη βαθμολογία της Ευρωλίγκα ο Παναθηναϊκός, μετά τη νέα εκτός έδρας ήττα κόντρα στη Ζαλγκίρις Κάουνας.
Οι «πράσινοι» ισοβαθμούν με τις Ζαλγκίρις και Μακάμπι, την οποία αντιμετωπίζουν την επόμενη αγωνιστική, ενώ μία νίκη επιπλέον έχει η Μπάγερν Μονάχου, με το «τριφύλλι» να έχει το πλεονέκτημα σε περίπτωση ισοβαθμίας με τους «βαυαρούς».
Η βαθμολογία
