Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στους αγώνες της 25ης αγωνιστικής στην Super League 1 ανακοίνωσε η ΚΕΔ, εκεί όπου ξεχωρίζει το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με την ΑΕΚ, την Κυριακή 27 Φεβρουαρίου στη Λεωφόρο.
Για το συγκεκριμένο ματς η ΚΕΔ όρισε τον Πορτογάλο, Αντόνιο Νόμπρε. Ο 33χρονος ρέφερι που σφύριξε και στα περσινά playoffs το Αστέρας - Παναθηναϊκός (2-2 με το γκολ του τερματοφύλακα Παπαδόπουλου στις καθυστερήσεις) θα έχει για βοηθούς τους Νικολακάκη και Νικολαΐδη, τέταρτος θα είναι ο Τσακαλίδης, ενώ στο VAR ορίστηκε ο Πορτογάλος Κορέια με τον Παπαδάκη.
Τον Ερυθρό Αστέρα φιλοξενεί απόψε στο ΟΑΚΑ ο Παναθηναϊκός στο πλαίσιο της 27ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου της Euroleague (21:00, Novasports Prime).
Οι «πράσινοι» μετά την απώλεια του Κυπέλλου Ελλάδας, επιστρέφουν στις υποχρεώσεις τους για την Ευρωλίγκα, αντιμετωπίζοντας την σερβική ομάδα στο ΟΑΚΑ με στόχο να επανέλθουν στα θετικά αποτελέσματα. Φυσικά το έργο του «τριφυλλιού» μόνο εύκολο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού οι «πράσινοι» θα παραταχθούν με πολλές και σημαντικές απουσίες.
Συγκεκριμένα εκτός «μάχης» έχουν τεθεί ο Ιωάννης Παπαπέτρου, που αναρρώνει από την εγχείρηση που πραγματοποίησε στη μύτη του, αλλά και ο Στέφαν Γιόβιτς που υπέστη θλάση στον προσαγωγό και θα απουσιάσει για περίπου 20 ημέρες. Παράλληλα από το παιχνίδι θα απουσιάσει και ο Γιώργος Παπαγιάννης ο οποίος θα αγωνιστεί με την Εθνική ομάδα κόντρα στην Τουρκία.
Από κει και πέρα αμφίβολοι είναι οι Οκάρο Ουάιτ και Νεμάνια Νέντοβιτς, που αντιμετωπίζουν μικροπροβλήματα και η συμμετοχή τους θα κριθεί λίγο πριν το τζάμπολ.
Οι Ντάνιελ Ιερεθουέλο, Αν Πάντερ και Σέφι Σεμές θα είναι οι τρεις διαιτητές που θα σφυρίξουν στο σημερινό αγώνα.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Εκτός δράσης για τις επόμενες τρεις εβδομάδες θα παραμείνει ο Στέφαν Γιόβιτς, ο οποίος υπέστη θλάση στον προσαγωγό στον τελικό Κυπέλλου με τον Ολυμπιακό.
Η θλάση που έχει υποστεί ο Σέρβος γκαρντ βαθμονομήθηκε δευτέρου βαθμού, μετά τις εξετάσεις που πραγματοποίησε και έτσι βγαίνει νοκ-άουτ για τις επόμενες 20 περίπου ημέρες.
Ως εκ τούτου ο Γιόβιτς θα απουσιάσει από τις αναμετρήσεις της Euroleague με τον Ερυθρό Αστέρα (25/2), τη Ζαλγκίρις (1/3), την Αρμάνι Μιλάνο (4/3) και τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης (11/3), ευελπιστώντας να είναι έτοιμος για το ντέρμπι «αιωνίων» με τον Ολυμπιακό (17/3).
Μετ' εμποδίων πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση στον Παναθηναϊκό, ο οποίος θα αγωνιστεί με απουσίες κόντρα στον Ερυθρό Αστέρα, οι οποίες μάλιστα ενδέχεται να πληθύνουν πριν από το τζάμπολ.
Στη σημερινή του «τριφυλλιού» δεν συμμετείχαν ο Γιώργος Παπαγιάννης, ο οποίος βρίσκεται με την Εθνική ομάδα, όπως και ο Ιωάννης Παπαπέτρου που αναρρώνει από την εγχείρηση που πραγματοποίησε στη μύτη του. Αμφότεροι μάλιστα δεν υπολογίζονται από τον Δημήτρη Πρίφτη για το ματς κόντρα στους Σέρβους. Το ίδιο ισχύει και για τον Στέφαν Γιόβιτς που έχει υποστεί θλάση στον προσαγωγό!
Από κει και πέρα εκτός προπόνησης έμειναν σήμερα ο Οκάρο Ουάιτ που αντιμετωπίζει πρόβλημα στην ποδοκνημική, όπως και ο Νεμάνια Νέντοβιτς που υποβλήθηκε σε προγραμματισμένες εξετάσεις. Η συμμετοχή και τον δύο στο ματς με τον Ερυθρό Αστέρα είναι αμφίβολη και θα αποφασιστεί αύριο, λίγο πριν το τζάμπολ.
Την «πόρτα» της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού πέρασε και πάλι ο κορωνοϊός! Όπως ανακοίνωσε επίσημα το «τριφύλλι» ένα μέλος του επιτελείου των «πρασίνων» διαγνώστηκε θετικό στον COVID-19.
Το κρούσμα απομονώθηκε και η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ακολουθεί όλα όσα προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει πως έπειτα από τον μοριακό έλεγχο που διενεργήθηκε ένα μέλος του επιτελείου της ομάδας μας διεγνώσθη θετικό στον COVID-19.
Από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ακολουθούνται όλα τα προβλεπόμενα υγειονομικά πρωτόκολλα διαχείρισης κρουσμάτων.
Ο Τζέρεμι Έβανς μιλώντας στην Media Day του παναθηναϊκού ενόψει του αγώνα με τον Ερυθρό Αστέρα είπε πως οι «πράσινοι» θα συνεχίσουν να παλεύουν σε όλα τα παιχνίδια, ανεξάρτητα της θέσης τους, ενώ θυμήθηκε και χαρακτήρισε ντροπιαστική την ήττα του πρώτου γύρου στο Βελιγράδι.
Για την απώλεια του Κυπέλλου Ελλάδος: «Θέλαμε πολύ να πάρουμε το Κύπελλο, αλλά δεν τα καταφέραμε. Κάναμε κάποια λάθη τα οποία πληρώσαμε ακριβά και δεν πρέπει να επαναλάβουμε. Πολεμήσαμε σκληρά στον τελικό, αλλά και εκείνοι το ήθελαν πολύ και το κατάφεραν στις λεπτομέρειες».
Για την πορεία του Παναθηναϊκού στην Euroleague: «Η θέση που έχουμε θεωρώ πως δεν μας αντιπροσωπεύει. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε όλα τα ματς μέχρι το τέλος της κανονικής περιόδου προκειμένου να βελτιώσουμε τη θέση μας. Δεν θα τα παρατήσουμε. Πρέπει να δείξουμε χαρακτήρα. Θέλουμε να συνεχίσουμε να παλεύουμε και να πάρουμε όσες περισσότερες νίκες μπορούμε».
Για το αν εκείνος και οι συμπαίκτες του βλέπουν το αυριανό ματς ως ευκαιρία να εκδικηθούν για την βαριά ήττα τους στον αγώνα του πρώτου γύρου: «Έχουμε αυτό το ματς στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Αυτό που συνέβη στο Βελιγράδι ήταν ντροπιαστικό για εμάς. Θέλουμε να εκμεταλλευτούμε το πλεονέκτημα που μας δίνει η έδρα μας και με τον κόσμο στο πλευρό μας να τα δώσουμε όλα για τη νίκη».
Για τα «όπλα» της Σερβικής Ομάδας, ανέφερε ότι και το «κλειδί» του αγώνα: «Δεν έχουμε τόσο το μυαλό μας στον αντίπαλο όσο στους εαυτούς μας. Θέλουμε να βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς, να παίξουμε καλή άμυνα και να πάρουμε τη νίκη. Θεωρώ πως το κλειδί είναι να παίξουμε δυνατά, να παλεύουμε σε κάθε φάση κάτι που δεν κάναμε στο Βελιγράδι».
Για τη σημασία της επιστροφής του κόσμου στο γήπεδο: «Πάντα είναι σημαντικό να έχουμε τους φιλάθλους στο πλευρό μας. Ξέρουμε πως πάντα είναι δίπλα μας και θέλουμε να τους το ανταποδώσουμε».
Ο Δημήτρης Πρίφτης αναφέρθηκε σε δηλώσεις του για το ματς του Παναθηναϊκού με τον Ερυθρό Αστέρα και στάθηκε στις πολλές απουσίες που υπάρχουν τις τελευταίες ημέρες στους «πράσινους».
Για το τι πρέπει να κάνει ένας προπονητής μετά την απώλεια ενός στόχου: «Ο προπονητής πρέπει να έρθει πιο κοντά με τους παίκτες του, να κοιτάξει την επόμενη ημέρα και να τη διαχειριστεί ξεχωριστά. Πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει μαζί με τους παίκτες. Το γεγονός πως υπάρχουν συνεχόμενες αγωνιστικές υποχρεώσεις δεν σε αφήνει να σκεφτείς πολύ, είναι ένα θετικό κομμάτι, από την άλλη έχουμε αρκετά θέματα που πρέπει να αντιμετωπίσουμε και η διαδοχή των αγώνων δεν μας βοηθάει».
Για τις απουσίες εν όψει του αυριανού αγώνα: «Πέραν του Παπαπέτρου και του Γιόβιτς, οι τρεις ημέρες που ακολούθησαν μετά τον τελικό δεν ήταν εύκολο διάστημα, κάνουμε προπόνηση με 8 άτομα, απουσίαζε ο Γουάιτ από την χθεσινή προπόνηση, θα δούμε εάν θα κάνει μέρος της σημερινής, καλά καλά δεν ξέρω πως θα εμφανιστούμε αύριο».
Για τη συνολική πορεία του Παναθηναϊκού στην Euroleague: «Έχουμε κάνει κάποια καλά παιχνίδια, έχουμε εκλάμψεις τις οποίες πρέπει να παρουσιάσουμε σε συχνότερο βαθμό. Αλλά κάποια πράγματα δεν μας επιτρέπουν. Οι απουσίες, μαζί με τον Παπαγιάννη που θα είναι με την εθνική ομάδα, μας περιορίζουν αλλά θα «πολεμήσουμε» όσο το δυνατόν περισσότερο».
Αναφορικά με την αναμέτρηση με τη σερβική ομάδα: «Περιμένω ένα σκληρό παιχνίδι, θα είναι παιχνίδι επαφών, με μεγάλη ένταση, με δυνατή άμυνα, πρέπει να αποφύγουμε τα λάθη, να μην δώσουμε εύκολα καλάθια, να πάμε σε set παιχνίδι, να ελέγξουμε τον ρυθμό, να αποφύγουμε λάθη που θα δώσουν εύκολα καλάθια στον αντίπαλο και κατοχή κατοχή να «πολεμήσουμε».
Σχετικά με την Εθνική Ομάδα και το γεγονός ότι ο Παναθηναϊκός εκπροσωπείται από τον Γιώργο Παπαγιάννη: «Η κατάσταση που επικρατεί στην εθνική ομάδα αυτή τη στιγμή είναι πολύ ελπιδοφόρα, φαίνεται ότι όλοι είναι αρωγοί στην προσπάθεια που γίνεται, εμείς ως Παναθηναϊκός το αποδεικνύουμε περίτρανα, με την παρουσία του Παπαγιάννη σε ημέρα αγώνα, όσο κι εάν δεν έχουμε μεγάλες βλέψεις στην Euroleague ή βαθμολογικό ενδιαφέρον και ειδικά με την κατάσταση που βιώνουμε στο διάστημα μετά τον τελικό, είναι πολύ δύσκολη απόφαση του συλλόγου να μπορέσει ο Γιώργος να συμμετάσχει. Νομίζω ότι αποδεικνύουμε, κι έτσι είναι, ότι η εθνική είναι πάνω απ’ όλα, το ελληνικό μπάσκετ είναι ενιαίο, είναι ευρύτερο, δεν πρέπει να έχει χρώματα, να μην έχει συμφέροντα, πρέπει να είναι μια ομάδα όλων μας και πρέπει να το αποδεικνύουμε με τις πράξεις μας».
Με τις γνωστές απουσίες πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού, καθώς στο Κορωπί συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον κυριακάτικο αγώνα με την ΑΕΚ.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, rondo, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας, τακτική και παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Λούκας Βιγιαφάνιες και Μαουρίσιο, που για μία ακόμα ημέρα έμειναν εκτός κανονικού προγράμματος. Από κει και πέρα σε θεραπεία υποβλήθηκαν οι Φεντερίκο Μακέντα, Ραμόν Λούντκβιστ και Γιασίν Αγιούμπ.
Σε ότι αφορά τους δύο πρώτους να πούμε πως ο Μαουρίσιο κατά πάσα πιθανότητα θα βρίσκεται στην αποστολή των «πρασίνων» για το κυριακάτικο ντέρμπι, ενώ αμφίβολος παραμένει ο Λούκας Βιγιαφάνιες, με τις πιθανότητες αυτές τη στιγμή να είναι μοιρασμένες.
Ο Ηλυσιακός θα είναι η ομάδα που θα αντιμετωπίσει το τμήμα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού στο Final 4 του Κυπέλλου με στόχο να πάρει την πρόκριση στον μεγάλο τελικό.
Αυτό προέκυψε από την σημερινή κλήρωση με το άλλο ζευγάρι να είναι εκείνο μεταξύ της Θέτιδας Βούλας και του ΑΟ Θήρας.
Το Final 4 θα διεξαχθεί το διήμερο 11-12 Μαρτίου 2022 στο κλειστό γυμναστήριο Λίντο στο Ηράκλειο Κρήτης.
ΑΣΠ Θέτις - ΑΟ Θήρας
Ηλυσιακός ΑΟ - Παναθηναϊκός ΑΟ
Τον τρόπο με τον οποίο θα εισέλθουν οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού στο κλειστό του Αγίου Θωμά στης ρεβάνς της ανδρικής ομάδας βόλεϋ με τη Χάλκμπανκ, γνωστοποίησε ο Παναθηναϊκός.
Παράλληλα το «τριφύλλι» ανακοίνωσε πως θα πωλούνται και εισιτήρια από την κεντρική είσοδο (Θύρα 6) μέχρις ότου συμπληρωθεί ο αριθμός φιλάθλων που ορίζουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει τους φιλάθλους του για τον εντός έδρας αγώνα βόλεϊ ανδρών με την Χαλκμπανκ για την Τρίτη 1η Μαρτίου στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι στις 8μ.μ.
Η διοίκηση του «τριφυλλιού» ενημερώνει ότι για τον συγκεκριμένο αγώνα οι κάτοχοι διαρκείας θα μπαίνουν από την Θύρα 3.
Παράλληλα θα πωλούνται και εισιτήρια από την κεντρική είσοδο (Θύρα 6) μέχρις ότου συμπληρωθεί ο αριθμός φιλάθλων που ορίζουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα.
Παρακαλούνται οι κάτοχοι διαρκείας να βρίσκονται μία ώρα πριν την έναρξη του παιχνιδιού στην Θύρα 3.