Ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα ήταν από τους κορυφαίους σε απόδοση παίκτες του Παναθηναϊκού στη νίκη επί της ΑΕΚ και αμέσως μετά το τέλος του αγώνα αναφέρθηκε στο γρήγορο τέρμα των «πρασίνων», υπογραμμίζοντας παράλληλα πως του αρέσει ο τρόπος με τον οποίο αγωνίζεται.
«H ομάδα έπαιξε εξαιρετικά κόντρα σε έναν δύσκολο αντίπαλο. Δουλέψαμε σκληρά ακολουθήσαμε τις οδηγίες του προπονητή από το πρώτο λεπτό και η μπάλα αυτή τη φορά μπήκε στα δίχτυα, είναι μία σημαντική νίκη και είμαστε χαρούμενοι για τους φιλάθλους μας και για τους πόντους που πήραμε.
Προετοιμάσαμε πολύ καλά τον αγώνα και τα κάναμε όλα όπως έπρεπε. Όλα αλλάζουν όταν η μπάλα μπαίνει στα δίχτυα και όταν όχι. Όταν όλα δουλεύουν έχουμε αποτελέσματα, πάνω από όλα όμως θέλω να πω ευχαριστώ στους φιλάθλους που ήταν ο δωδέκατος παίκτης.
Όταν παίζουμε εντός έδρας γινόμαστε ένα και πάντοτε μας δίνουν δύναμη όσοι έρχονται και ελπίζω έτσι να συνεχίσουμε. Είμαι πολύ καλά και αυτό είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, παίζουμε καλό ποδόσφαιρο και μου αρέσει όπως παίζουμε, ο σκοπός είναι να τα δώσω όλα, έχω πολλά να δώσω και να ανεβάσω περισσότερο τον Παναθηναϊκό.
Ο στόχος είναι να φτάσουμε ψηλά και να βγούμε Ευρώπη. Ερχόμαστε από μια δύσκολη περίοδο. Το κύπελλο εξαρτάται από εμάς, παίζουμε κόντρα σε έναν δύσκολο αντίπαλο αλλά θέλουμε να φτάσουμε στον τελικό και να το κατακτήσουμε».
Στην αποτελεσματικότητα του Παναθηναϊκού απέδωσε τη νίκη επί της ΑΕΚ ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μιλώντας για το παιχνίδι, ενώ ο τεχνικός των «πρασίνων» αφού ευχαρίστησε τους παίκτες του και τους φιλάθλους τόνισε πως θα συνεχίσουν να παλεύουν.
«Ήταν πολύ δύσκολο παιχνίδι και προερχόμασταν από αποτελέσματα που δεν είναι στο επίπεδο του Παναθηναϊκού, θέλω να πω ευχαριστώ στα παιδιά που πάλεψαν, αλλά και τους φιλάθλους που παρά το ότι τους έχουμε απογοητεύσει πάρα πολύ μας βοήθησαν με τον παλμό και την ενέργειά τους.
Το παιχνίδι κρίθηκε στο πρώτο μέρος και το τρανζίσιον που είχαμε, σίγουρα είμαι χαρούμενος που ήμασταν στην πλευρά των νικητών και παρά το ότι η ΑΕΚ έπαιξε καλά ήμασταν αποτελεσματικοί και πήραμε αυτό που θέλαμε.
Το να είναι ο Παναθηναϊκός να είναι σε αυτή τη θέση δεν είναι ευχάριστο, έχουμε υποχρέωση να παλέψουμε στο πρωτάθλημα για την Ευρώπη και το κύπελλο, δεν πρέπει να περιφανευόμαστε για τη θέση που είμαστε αλλά να παλέψουμε μέχρι το τέλος».
Μεγάλη νίκη με 3-0 πήρε ο Παναθηναϊκός κόντρα στην ΑΕΚ στο αθηναϊκό ντέρμπι της 25ης αγωνιστικής της Super League.
Οι «πράσινοι» πραγματοποιώντας ένα εκπληκτικό πρώτο 30λεπτο, κατάφεραν να πετύχουν τρία γκολ (Κανταλαπιέδρα 16’ (πεν), Παλάσιος 18’ και Ιωαννίδης 29’) σε ισάριθμες φορές που επισκέφτηκαν την εστία την «Ένωσης», κάνοντας έτσι το μεγαλύτερο βήμα για τη νίκη. Στο δεύτερο μέρος η ΑΕΚ μπήκε με σκοπό να πετύχει το γρήγορο γκολ που θα την έβαζε ξανά στη διεκδίκηση του ματς, ο Διούδης όποτε χρειάστηκε δήλωσε παρών και κάπως έτσι οι «πράσινοι» «κλείδωσαν» το τρίποντο.
Με αυτή τη νίκη ο Παναθηναϊκός μείωσε τη διαφορά στους τρεις βαθμούς από την ΑΕΚ, η οποία ωστόσο έχει ένα παιχνίδι λιγότερο (κόντρα στον ΠΑΟΚ), ενώ «σφράγισε» θέση για τα Play Off. Πρώτη νίκη των «πρασίνων» σε ντέρμπι για τη φετινή περίοδο.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς παρέταξε τον Παναθηναϊκό με σχηματισμό 4-3-3. Ο Διούδης ήταν στο τέρμα, ο Χουάνκαρ πήρε θέση στο αριστερό άκρο της άμυνας, ο Σάντσες στο δεξί, ενώ οι οι Βέλεθ και Σένκεφελντ συνέθεσαν το δίδυμο στα στόπερ. Ο Πέρεθ αποτέλεσε το αμυντικό χαφ, έχοντας δίπλα του τους Αλεξανδρόπουλο και Γκατσίνοβιτς ως εσωτερικούς μέσους. Τέλος, οι Παλάσιος και Κανταλαπιέδρα αγωνίστηκαν δεξιά και αριστερά, αντίστοιχα, στις πτέρυγες και ο Ιωαννίδης στην κορυφή της επίθεσης.
Από τη μεριά του ο Αργύρης Γιαννίκης επέλεξε για την ΑΕΚ σχηματισμό 4-2-3-1. Ο Τσιντώτας πήρε θέση στην εστία. Ο Ρότα αγωνίστηκε στο δεξί άκρο της άμυνας, ο Χατζισαφί στο αριστερό, ενώ οι Τζαβέλλας και Βράνιες ήταν οι δύο κεντρικοί αμυντικοί. Οι Σιμόες και Σάκχοφ ήταν τα δύο αμυντικά χαφ, ενώ οι Τσούμπερ (αριστερά), Άμραμπατ (κέντρο) και Γκαρσία (δεξιά) αποτέλεσαν την υποστηρικτική τριάδα πίσω από τον Ανσαριφάρντ, που ήταν η αιχμή του δόρατος για την «ένωση».
Η πρώτη ευκαιρία στον αγώνα ήταν για την ΑΕΚ στο 5ο λεπτό, όταν από εκτέλεση κόρνερ ο Βράνιες πήρε την κεφαλιά, ψηλότερα από όλους, αλλά η μπάλα πέρασε πάνω από τα δοκάρια του Διούδη, σε μία φάση που ήλεγχε ο τερματοφύλακας των «πρασίνων». Οι φιλοξενούμενοι είχαν ξεκινήσει καλύτερα στο ματς, είχαν την κατοχή της μπάλας και δημιούργησαν μία ακόμα φάση στο 11’ με σουτ του Λιβάι Γκαρσία, αλλά και πάλι η μπάλα πέρασε άουτ.
Ο Παναθηναϊκός στην πρώτη του επίθεση στα καρέ της ΑΕΚ ευτύχησε να ανοίξει το σκορ. Στο 15’ ο Αλεξανδρόπουλος μετά από ωραία προσπάθεια και γύρισμα μέσα από την περιοχή, ανατράπηκε από τον Ρότα και ο Πορτογάλος διαιτητής με τη βοήθεια του VAR καταλόγισε πέναλτι. Ο Κανταλαπιέδρα στο 16’ ανέλαβε την εκτέλεση, ευστόχησε σημαδεύοντας στο κέντρο της εστίας του Τσιντώντα κάνοντας το 1-0.
Στο 18ο λεπτό οι γηπεδούχοι βρήκαν και δεύτερο γκολ σε ένα εκρηκτικό ξεκίνημα στο ντέρμπι. Ο Σάντσες έκλεψε υποδειγματικά την μπάλα και άνοιξε δεξιά για τον Παλάσιος που πήρε μέτρα από τα δεξιά, αφού νωρίτερα είχε αδειάσει με υπέροχο τσίμπημα τον Τζαβέλλα, και έπειτα από κούρσα 40 μέτρων, με διαγώνιο σουτ, που κόντραρε, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα για το 2-0!
Η ΑΕΚ αντέδρασε στα δύο απανωτά γκολ του «τριφυλλιού» έχοντας δύο δοκάρια σε διάστημα δύο λεπτών. Στο 25’ από διαγώνιο σουτ του Ανσαριφάρντ η μπάλα κόντραρε σε παίκτη του Παναθηναϊκού, βρήκε στο οριζόντιο δοκάρι του Διούδη και κατέληξε κόρνερ. Από το κόρνερ αυτό, στο 26’, η μπάλα έφτασε στον Τσούμπερ που σούταρε με δύναμη έξω από τη μεγάλη περιοχή του Διούδη, αλλά και πάλι η μπάλα προσέκρουσε στο δεξί δοκάρι του Έλληνα γκολκίπερ.
Το ρεσιτάλ ευστοχίας του «τριφυλλιού» συνεχίστηκε, καθώς ο Παναθηναϊκός σε νέα επίσκεψη στην εστία του «δικεφάλου» βρήκε και τρίτο γκολ. Στο 29’ από σέντρα του Κανταλαπιέδρα, ο Ιωαννίδης πετάχτηκε στο πρώτο δοκάρι και με ένα απλό ακούμπημα στην μπάλα την έστειλε στην άλλη γωνία του Τσιντώντα «γράφοντας» το 3-0 βάζοντας φωτιά στη Λεωφόρο.
Οι φιλοξενούμενοι στο 31’ είχαν μία ακόμα κεφαλιά με τον Σάκχοφ, αλλά και πάλι η μπάλα πέρασε άουτ. Στο 39’ ο Κανταλαπιέδρα έχοντας ένα γκολ και μία ασίστ πήγε να σκοράρει με απευθείας εκτέλεση κόρνερ, αλλά η μπάλα δεν του έκανε το χατίρι προσκρούοντας στο αριστερό δοκάρι του Τσιντώντα.
Οι γηπεδούχοι έφτασαν κοντά και στο τέταρτο γκολ, στο 44’ όταν από προσπάθεια του Αλεξανδρόπουλου, η μπάλα πέρασε στον Ιωαννίδη που από θέση φουνταριστού, ρόλαρε πάνω στον αμυντικό της ΑΕΚ και βρέθηκε πρόσωπο με τον Τσιντώντα, αλλά το τελείωμά του ήταν αδύναμο, δίνοντας την ευκαιρία στον τερματοφύλακα των φιλοξενούμενων να μπλοκάρει, διατηρώντας το 3-0 μέχρι το τέλος του ημιχρόνου.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν άλλαξε κάτι στην έναρξη του δεύτερου ημιχρόνου, αν αντιθέσει με τον Αργύρη Γιαννίκη που προχώρησε σε τριπλή αλλαγή περνώντας στο ματς τους Μοχαμάντι, Μάνταλο και Αραούχο, αντί των Χατζισαφί, Τσούμπερ και Ανσαριφάρντ.
Μάλιστα στο 48’ ο Αραούχο απείλησε με χαμηλό δυνατό σουτ, σημαδεύοντας τη δεξιά γωνία του Διούδη, αλλά ο τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού με εκπληκτική επέμβαση έδιωξε σε κόρνερ. Η «Ένωση» που είχε μπει φουριόζα στο δεύτερο μέρος είχε και νέα μεγάλη ευκαιρία με τον Αραούχο στο 56’, ο οποίος από πλεονεκτική θέση πλάσαρε, αλλά ο Σένκεφελντ παρενέβη βγάζοντας την μπάλα κόρνερ.
Η πρώτη πολύ μεγάλη στιγμή για τον Παναθηναϊκό ήρθε στο 60ο λεπτό, όταν από κόρνερ, ο Σένκεφελντ πήρε την κεφαλιά, η άμυνα την ΑΕΚ απομάκρυνε, η μπάλα έφτασε στον Παλάσιος που σούταρε με δύναμη προς την εστία, αλλά εκ νέου οι παίκτες του «δικεφάλου» απομάκρυναν. Στο 61’ το «τριφύλλι» είχε και νέα μεγάλη ευκαιρία, όταν ο Ιωαννίδης έγινε τελικός αποδέκτης της μπάλας από μία κόντρα των «πρασίνων», πέρασε τον Τσιντώτα και πλάσαρε, αλλά ο Ρότα έκοψε τη μπάλα πριν αυτή περάσει την γραμμή του τέρματος. Στη συνέχεια ο Αλεξανδρόπουλος που είχε «κυνηγήσει» τη φάση έκλεψε τη μπάλα και ανατράπηκε από τον Ρότα, όμως ο διαιτητής έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι.
Η πρώτη αλλαγή για τον Παναθηναϊκό ήταν ο Κουρμπέλης που αντικατέστησε τον Γκατσίνοβιτς στο 66’. Οκτώ λεπτά αργότερα ο Λε Ταλέκ μπήκε στο ματς αντί του Σιμόες σε μία ακόμα αλλαγή του Γιαννίκη. Στο 77’ ο Γιοβάνοβιτς πέρασε στο ματς τους Καρλίτος και Βιτάλ αντί των Ιωαννίδη και Αλεξανδρόπουλου. Οι αλλαγές αυτές έφεραν και αλλαγή σχηματισμού, αφού το «τριφύλλι» αγωνίζονταν πλέον με 4-4-2, έχοντας στην επίθεση τους Καρλίτος και Παλάσιος, δεξιά τον Κανταλαπιέδρα, αριστερά τον Βιτάλ και στο κέντρο του Πέρεθ και Κουρμπέλη.
Μία κεφαλιά του Τζαβέλλα αποδείχτηκε εύκολη λεία για τον Διούδη, την ώρα που το παιχνίδι περνούσε στο τελευταίο δεκάλεπτο. Ο Κανταλαπιέδρα αποχώρησε στο 87’ για να μπει στη θέση του ο Χατζηγιοβάνης, την ώρα που το ματς είχε κριθεί. Στο χρόνο που απέμενε δεν άλλαξε τίποτα και έτσι ο Παναθηναϊκός έφτασε στη νίκη με τελικό σκορ 3-0.
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Φοβερή κούρσα για την κολυμβήτρια του Παναθηναϊκού, Άννα Ντουντουνάκη στο Πανελλήνιο χειμερινό πρωτάθλημα στο ΟΑΚΑ.
Η «πράσινη» πρωταθλήτρια κατέκτησε την πρώτη θέση στα 50μ. πεταλούδα με 26.38 και έσπασε το Παναθηναϊκό ρεκόρ που είχε η ίδια από το πρωί με 27.32.
Με αυτό το χρόνο η Ντουντουνάκη έπιασε το όριο για την συμμετοχή του για το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα της Ρώμης. «Μπορούσα να πάω καλύτερα», τόνισε η σπουδαία κολυμβήτρια.
Εξαιρετική παρουσία είχε και σήμερα (27/2) το τμήμα κολύμβησης του Παναθηναϊκού με τη Νόρα Δράκου να κατακτά το χρυσό μετάλλιο στα 100μ. ελεύθερο και την Άννα Ντουντουνάκη να «σπάει» το Παναθηναϊκό ρεκόρ στα 50μ. πεταλούδα .
Πιο συγκεκριμένα η Νόρα Δράκου πέρασε με τον 8ο καλύτερο χρόνο στον τελικό των 100μ. ελεύθερο και στον τελικό κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο με 56.53 «Δεν είμαι ευχαριστημένη από το χρόνο μου-είπε. Καλή είναι η νίκη αλλά για εμένα μετράει και ο χρόνος».
Σε ότι αφορά την Άννα Ντουντουνάκη έσπασε το Παναθηναϊκό ρεκόρ στα προκριματικά με 27.32 , ρεκόρ που κατείχε η Μαρίλεια Δρασίδου με 27.62 από το 2018 στα 50μ. πεταλούδα και πέρασε με τον καλύτερο χρόνο στον τελικό. Παράλληλα στο ίδιο αγώνισμα η Ζαΐμη ήταν 16η.
Επιπλέον στους πρωινούς προκριματικούς ξεχώρισε η πρόκριση στον τελικό του Χρήστου Κατραντζή στα 50μ. πεταλούδα με 24.31, της Φωτεινής Χαρίτου με την 7η καλύτερη επίδοση στα 100μ. πρόσθιο και του Σταμάτη Κούτσουλα στα 100μ. πρόσθιο.
Με τον Φώτη Ιωαννίδη στην κορυφή της επίθεσης αντί του Καρλίτος θα αγωνιστεί ο Παναθηναϊκός στο ντέρμπι με την ΑΕΚ για την 25η αγωνιστική.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς επέλεξε για την ενδεκάδα σχηματισμό 4-3-3. Ο Διούδης θα είναι στο τέρμα, ο Χουάνκαρ στο αριστερό άκρο της άμυνας, ο Σάντσες στο δεξί και οι Βέλεθ και Σένκεφελντ στα στόπερ. Ο Πέρεθ θα είναι το αμυντικό χαφ, έχοντας δίπλα του τους Αλεξανδρόπουλο και Γκατσίνοβιτς. Τέλος οι Παλάσιος και Κανταλαπιέδρα θα είναι στα δύο άκρα της επίθεσης και ο Ιωαννίδης στην κορυφή.
Η Αναστασία Μαρινάκου περίπου ένα 24ώρο μετά την ανάδειξη της ως πρωταθλήτρια Ελλάδας στα 1500 μέτρα πήρε τον τίτλο της πρωταθλήτριας και στα 3000 μέτρα στο ΣΕΦ.
Η «πράσινη» αθλήτρια έκανε μια εξαιρετική κούρσα και στα 3000 μέτρα σήμερα το απόγευμα στο Φάληρο βάζοντας γερά θεμέλια για κατάκτηση του πανελληνίου πρωταθλήματος κλειστού στίβου στις γυναίκες από τον Σύλλογο.
Η Αναστασία Μαρινάκου τερμάτισε σε χρόνο 9.26.42 ενώ δεύτερη ήταν η Μαρία Κάσσου του Πανναξιακού με 9.31.16 που έκανε πανελλήνιο ρεκόρ Κ20. Τρίτη ήταν η Ντενίσα Μπάλλα του ΠΓΣ με 9.57.79.
Ήταν το τρίτο νταμπλ για τη Μαρινάκου στο πρωτάθλημα κλειστού στίβου :2014 (800-1.500μ) και 2021 (1.500-3.000μ).
Γεμάτη μετάλλια αποχώρησε η αποστολή πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού από το ΣΕΦ, καθώς κατάφερε και έκανε ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία της.
Οι αδερφοί Κώστας και Γιώργος Κωνσταντινόπουλος άφησαν την «πράσινη σφραγίδα» τους στο διπλό καθώς κατέκτησαν το πρωτάθλημα κόντρα σε όλους και όλα και πανηγύρισαν δεόντως τον τίτλο.
Παράλληλα η Κατερίνα Τόλιου έπαιξε πάλι σε υψηλό επίπεδο και κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στον τελικό του απλού καθώς λύγισε από την Παρίδη με 4-2 ενώ με την αντίπαλο της ήταν συμπαίκτριες στον τελικό του διπλού που έχασαν στις λεπτομέρειες από τις Κιούφη και Παπαδημητρίου με 3-2 και πήραν το ασημένιο μετάλλιο.
Τέλος, ο Παναθηναϊκός πήρε και δύο χάλκινα μετάλλια στα ατομικά ανδρών και γυναικών τα οποία κατέκτησαν οι Κώστας Κωνσταντινόπουλος και Ελισάβετ Τέρπου αντίστοιχα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι την «πράσινη» αποστολή στο ΣΕΦ συνόδευσε ο Αντιπρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. κ. Δημήτρης Βρανόπουλος.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram


Με πολλά προβλήματα παλιά και καινούργια ξεκίνησε σήμερα η προετοιμασία του Παναθηναϊκού εν όψει της εξ αναβολής αναμέτρησης με την Ζαλγκίρις Κάουνας την προσεχή Τρίτη (1/3) στο ΟΑΚΑ.
Ο Δημήτρης Πρίφτης στις ήδη πολλές απουσίες είδε σήμερα και τον Λευτέρη Μποχωρίδη να προστίθεται στη λίστα με τους τραυματίες. Συγκεκριμένα ο Έλληνας γκαρντ ταλαιπωρείται από σπασμό στη μέση και έτσι έμεινε εκτός. Το ίδιο ίσχυσε και για τους Στέφαν Γιόβιτς και Οκάρο Ουάιτ, με τον Σέρβο να είναι νοκ-άουτ, ενώ πιθανότατα στο προσεχές ματς δε θα είναι διαθέσιμος και ο Αμερικανός φόργουορντ.
Στις απουσίες συμπεριλαμβάνεται και ο Ιωάννης Παπαπέτρου που αναρρώνει από την εγχείρηση στη μύτη, ο Γιώργος Παπαγιάννης που βρίσκεται στην αποστολή της Εθνικής ομάδας και ο Νεοκλής Αβδάλας που ολοκλήρωσε σήμερα τις υποχρεώσεις του με την ομάδα των Rising Stars στην Πάτρα.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι στο παιχνίδι της προσεχούς Τρίτης δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής ο Νίκος Χουγκάζ, που δεν ήταν δηλωμένος στο ρόστερ του Παναθηναϊκού όταν είχε αρχικά οριστεί το ματς.