Μικρό είναι τελικά το κακό που προέκυψε στον αστράγαλο του Μπαρτ Σένκεφελντ, μετά τον τραυματισμό που υπέστη ο Ολλανδός αμυντικός στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού Β’ κόντρα στην ΑΕΚ Β’.
Ο έμπειρος αμυντικός στο 35ο λεπτό αποχώρησε τραυματίας από το γήπεδο έχοντας υποστεί διάστρεμμα. Τελικά όπως έδειξε η μαγνητική στην οποία υποβλήθηκε ο παίκτης, το διάστρεμμα είναι ελαφρύ και σε λίγες ημέρες ο Σένκεφελντ θα είναι και πάλι έτοιμος για να αγωνιστεί.
Αυτό που μένει να φανεί τις επόμενες ημέρες είναι εάν θα καταφέρει να είναι έτοιμος για τον αγώνα της προσεχούς Δευτέρας κόντρα στη Λαμία. Ωστόσο αυτή τη στιγμή κρίνεται ως αμφίβολος, σήμερα έκανε θεραπεία και οι επόμενες ημέρες θα κρίνουν εάν θα μπορέσει να συμπεριληφθεί στην «πράσινη» αποστολή που θα ταξιδέψει στην πόλη της Φθιώτιδας.
Ο Παναθηναϊκός αγωνίζονται την Τρίτη 16 Νοεμβρίου στις 3.30 μ.μ. κόντρα στον ΟΦΗ στον δεύτερο αγώνα της προημιτελικής φάσης του League Cup «Νίκος Σαμαράς» και ο Άξελ Γιάκομπσεν σημείωσε πως παρά τη νίκη με 3-0 στον πρώτο αγώνα, είναι σημαντικό για το «τριφύλλι» να πανηγυρίσει την πρόκριση με νέα νίκη.
Αναλυτικά ο πασαδόρος του «τριφυλλιού» επισήμανε: «Πήραμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στο Ηράκλειο στον πρώτο αγώνα , όμως πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και πάλι για να πάμε στο φάιναλ φορ.
Είναι πολύ σημαντικό για εμάς να νικήσουμε και πάλι , ωστόσο θα πρέπει να σεβαστούμε τον ΟΦΗ γιατί έχει καλούς παίκτες και το έδειξε και στο ματς με την Κηφισιά, ότι μπορούν να παίξουν καλά. Θέλει απόλυτη συγκέντρωση ο συγκεκριμένος αγώνας και μετά να σκεφτούμε τα υπόλοιπα παιχνίδια».
H KAE Παναθηναϊκός με ανάρτησή της εξέφρασε τα συλλυπητήριά της για τον χαμό της πρώην αθλήτριας μπάσκετ, Βάσως Μπεσκάκη που είχε αφήσει τη δική της σφραγίδα στο χώρο του γυναικείου μπάσκετ αγωνιζόμενη με την ομάδα του Σπόρτινγκ.
«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ εκφράζει τη βαθύτατη θλίψη της για την απώλεια της Βάσως Μπεσκάκη. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά της».
Με πολλές απουσίες ξεκίνησε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για τον εκτός έδρας αγώνα της προσεχούς Δευτέρας κόντρα στη Λαμία.
Στην πρωινή προπόνηση που πραγματοποιήθηκε στο «Γ. Καλαφάτης», τα προβλήματα δεν έλειψαν για μία ακόμα φορά. Συγκεκριμένα θεραπεία ακολούθησαν οι Ιωαννίδης, Σένκεφελντ, Αγιούμπ και Πούγγουρας, πρόγραμμα αποφόρτισης έκαναν οι Πέρεθ και Παλάσιος, ενώ ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Μπεκ και Κουρμπέλης, με τον αρχηγό να επιστρέφει στην Αθήνα μετά από 90 περίπου ημέρες που ακολούθησε ειδικό πρόγραμμα στην Τρίπολη. Απών με την εθνική ομάδα ήταν ο Χριστογεώργος.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε προθέρμανση, ασκήσεις κυκλοφορίας μπάλας και παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Θέμα με την ώρα διεξαγωγής του ντέρμπι στο ΣΕΦ την ερχόμενη Δευτέρα (22/11) ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό έχει προκύψει, αφού η αστυνομία για λόγους ασφαλείας κατέθεσε αίτημα να αλλάξει η ώρα διεξαγωγής και από τις 19:30 να μεταφερθεί στις 17:30.
Ωστόσο το αίτημα της ΕΛ.ΑΣ δεν έχει γίνει δεκτό αφού η ΕΡΤ, που έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα του αγώνα «κλοτσάει» καθώς θεωρεί αντιεμπορική την ώρα που επιθυμεί την έναρξη του αγώνα η αστυνομία, θεωρώντας πως θα χαθούν δυνάμει τηλεθεατές.
Η δημόσια τηλεόραση θα συσκεφθεί με τις ομάδες και θα αποφασίσουν, με όλα τα ενδεχόμενα να είναι αυτή τη στιγμή ανοιχτά. Η απόφαση πιθανότατα θα ανακοινωθεί αύριο (16/11).
Τους διαιτητές που θα σφυρίξουν στον αγώνα του Παναθηναϊκού στο Κάουνας απέναντι στη Ζαλγκίρις (16/11, 20:00) ανακοίνωσε η Euroleague.
Όπως έγινε γνωστό από τη διοργανώτρια αρχή, στο ματς του «τριφυλλιού» στην Λιθουανία για την 10η αγωνιστική της regular season θα σφυρίξουν οι Σρέτεν Ράντοβιτς, Εμίλιο Πέρεζ και Έντουαρντ Ουντιάνσκι.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο Παναθηναϊκός αναχώρησε για το Κάουνας, για το εκτός έδρας παιχνίδι κόντρα στην Ζαλγκίρις και ο Δημήτρης Πρίφτης περιμένει από την ομάδα του να παρουσιάσει πιο ανταγωνιστικό πρόσωπο απ' ότι στο ματς του Βελιγραδίου με τον Ερυθρό Αστέρα.
«Στόχος μας είναι να επιδιώξουμε μια εκτός έδρας νίκη, ωστόσο αυτό δεν θα είναι εύκολο. Η έδρα της Ζαλγκίρις είναι σκληρή καθώς ο κόσμος γεμίζει το γήπεδο και δημιουργεί δύσκολη ατμόσφαιρα για κάθε αντίπαλο. Από εκεί και πέρα η ομάδα της Ζαλγκίρις επιζητεί την πρώτη της νίκη στη διοργάνωση και θα παλέψει αρκετά. Πιστεύω πως θα γίνει δυνατό παιχνίδι και ελπίζω ότι θα εμφανιστούμε πιο συγκεντρωμένοι σε σχέση με τον αγώνα του Βελιγραδίου ώστε να είμαστε περισσότερο ανταγωνιστικοί».
Για τη στήριξη του κόσμου στην ομάδα και την ένθερμη παρουσία που είχε στον αγώνα με την ΑΕΚ: «Το ευχαριστώ είναι λίγο. Ο κόσμος δεν μας γυρνά την πλάτη και μας στηρίζει σε αυτή την δύσκολη περίοδο γεγονός που δείχνει και το μέγεθος της ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού. Ο κόσμος είναι παρών. Οι φίλοι του Παναθηναϊκού είναι οπαδοί της ομάδας όχι οπαδοί της… νίκης. Αυτό αποδεικνύεται όλα τα τελευταία χρόνια».
Ο Οκάρο Ουάιτ κατά την αναχώρηση του Παναθηναϊκού για την Λιθουανία υπογράμμισε πως το «τριφύλλι» οφείλει να παίξει δυνατά για να φύγει με το διπλό από το Κάουνας, ενώ υπογράμμισε πως περιμένει ένα δύσκολο ματς και μία «καυτή» ατμόσφαιρα.
«Είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Είναι η πρώτη φορά που πηγαίνω εκεί. Γνωρίζω πως έχουν καλή ατμόσφαιρα στο γήπεδό τους, που τη δημιουργούν οι οπαδοί τους. Όμως και οι δύο ομάδες χρειάζονται αυτή την νίκη. Θα είναι ένα δύσκολο ματς, πρέπει να παίξουμε σκληρά και δυνατά.
Το κλειδί θα είναι να έχουμε αυτή τη σκληράδα, να παίξουμε καλή άμυνα. Όποιος παίξει πιο δυνατά θα νικήσει».
Χωρίς τον Νεμάνια Νέντοβιτς στην αποστολή του θα ταξιδέψει τελικά στο Κάουνας ο Παναθηναϊκός για το πρώτο από τα δύο παιχνίδια που έχει να δώσει αυτή την εβδομάδα για την Euroleague κόντρα σε Ζαλγκίρις και Μπάγερν.
Ο Σέρβος γκαρντ ταλαιπωρείται από ίωση και έτσι θα μείνει στην Αθήνα. Έτσι ο Δημήτρης Πρίφτης θα πρέπει να πορευτεί χωρίς τον έμπειρο άσσο. Έτσι οι «πράσινοι» θα στερηθούν για μία ακόμα φορά τις υπηρεσίες του ποιοτικού πλην άτυχου άσσου, σε ένα ματς όπου θα επιδιώξουν να πάρουν την πρώτη τους εκτός έδρας νίκη.
Από κει και πέρα οι υπόλοιποι παίκτες θα μπουν κανονικά στο αεροπλάνο για τη Λιθουανία.
Σειρήνες από την Ισπανία ηχούν για τον Χουάνκαρ, ο οποίος έχει μπει στον τελευταίο χρόνο διάρκειας του συμβολαίου του με τον Παναθηναϊκό.
Ο αριστερός μπακ του Παναθηναϊκού από την 1η Ιανουαρίου θα μπορεί να υπογράψει σε άλλη ομάδα αφού το καλοκαίρι λήγει το συμβόλαιό του και έτσι ομάδες από τη χώρα του καλοβλέπουν τον βασικό και αναντικατάστατο άσσο του «τριφυλλιού».
Η Χετάφε, η Έλτσε και η Κάντιθ ενδιαφέρονται για τον παίκτη, όμως προτεραιότητα του Χουάνκαρ είναι να παραμείνει στον Παναθηναϊκό. Θυμίζουμε πως μέσα στο προσεχές διάστημα οι «πράσινοι» θα ξεκινήσουν τις επαφές προκειμένου να ανανεωθεί η συνεργασία τους.