Βήμα βήμα θα προχωρήσει ο Παναθηναϊκός σύμφωνα με τον Φεντερίκο Μακέντα, ο οποίος σε δηλώσεις του ευχαρίστησε τον Γιώργο Δώνη για την στήριξη που του παρέχει.
Αναλυτικά όσα είπε ο Μακέντα στην ΕΡΤ:
«Ευχαριστώ τον προπονητή για την στήριξη, έχουμε μια καλή σχέση, εκείνος μου ζήτησε να βοηθήσω να επιταχύνουμε τον ρυθμό. Αυτός ήταν ο σκοπός να δώσω μεγαλύτερο ρυθμό στην ομάδα».
Για τον στόχο του Παναθηναϊκού: «Δεν έχουμε κάποιο στόχο αυτή τη στιγμή, από εκεί και πέρα είμαστε μία ομάδα από νέους παίκτες, που στόχος μας είναι βήμα βήμα να προχωρήσουμε με την βοήθεια του κόσμου που θέλουμε πάντα δίπλα μας. Αυτό που πρέπει να κοιτάξουμε είναι η βελτίωσή μας κι από εκεί και πέρα θα δούμε που θα έχουμε φτάσει».
Με το «δεξί» ξεκίνησε τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού για τη νέα αγωνιστική σεζόν, καθώς οι «πράσινοι» επιβλήθηκαν με 10-1 επί της Επίλεκτης Ακαδημίας Αθηνών στο κλειστό της Κυψέλης.
Το «τριφύλλι» δυσκολεύτηκε στο πρώτο ημίχρονο που ήταν μπροστά στο σκορ με 3-1 ωστόσο στο δεύτερο μέρος ανέβασε στροφές και δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης στον αντίπαλο.
Τα γκολ του Παναθηναϊκού πέτυχαν οι Οικονομόπουλος 4, Μπελτσίδης , Γκαϊφύλλιας, Ντάρλας 2, Λαμπάι και Χατζηφωτίου.
Ο Παναθηναϊκός αγωνίστηκε με τους: Μπάρδη, Ντάρλα, Γκαϊφύλλια, Γκρίτζαλη, Μπελτσίδη, Λαμπάι, Χατζηφωτίου, Οικονομόπουλο, Κάλκο, Παούρη και Αλαφούζο.
Στα καλά αλλά και στα διαστήματα τα οποία ο Παναθηναϊκός υπέπεσε σε αρκετά λάθη στάθηκε σε δηλώσεις του ο άμεσος συνεργάτης του Τσάβι Πασκουάλ, Γιώργος Βόβορας μετά το τέλος του φιλικού αγώνα κόντρα στην Κλουζ.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Βόβορα στην ιστοσελίδα της ΚΑΕ:
«Αρχικά θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε πάρα πολύ τους ανθρώπους της ομάδας, τους διοργανωτές του τουρνουά και τις τοπικές αρχές για την άψογη φιλοξενία τους. Ήταν μία πάρα πολύ ωραία εμπειρία αυτό το ταξίδι και αυτό το φιλικό, ο κόσμος γέμισε το γήπεδο και έδειξε πόσο αγαπάει το μπάσκετ. Στο αγωνιστικό κομμάτι, μετά την επιστροφή των διεθνών, ήταν σημαντικό για την ομάδα που έδωσε ένα δυνατό φιλικό. Είχαμε πολλές διακυμάνσεις στην απόδοσή μας, με κάποια καλά διαστήματα, αλλά και διαστήματα όπου κάναμε λάθη σε άμυνα και επίθεση. Αρχής γενομένης από το “Τουρνουά Παύλος Γιαννακόπουλος” θέλουμε να φτάσουμε στο μάξιμουμ των δυνατοτήτων μας ενόψει των επίσημων αναμετρήσεων. Για εμάς είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό τουρνουά, κυρίως λόγω της ιδιαιτερότητάς του καθώς διοργανώνεται στη μνήμη ενός πολύ σπουδαίου παράγοντα και ανθρώπου, του Παύλου Γιαννακόπουλου. Από εκεί και πέρα, τα ματς που θα δώσουμε απέναντι σε ισχυρούς αντιπάλους, θα τα αντιμετωπίσουμε ως επίσημα».
Πολλά και ενδιαφέροντα είχε να πει κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού κόντρα στον Λεβαδειακό ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Γιώργος Δώνης, ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε πως στο Κορωπί γίνονται μαθήματα Παναθηναϊκής ιστορίας στους παίκτες!
Αναλυτικά όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου:
Για το πως θα χαρακτήριζε τη σημερινή νίκη και πότε θα δούμε τον Μακέντα να βγάζει 90λεπτο: «Σαν σκορ είναι ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα για εμάς. Στο πρώτο ημίχρονο παίξαμε καλό ποδόσφαιρο, είχαμε κατοχή μπάλας και ήμασταν αποτελεσματικοί. Η εικόνα μας στο δεύτερο ημίχρονο ήταν ένα πρόβλημα, φανήκαμε υποτονικοί, δεν είχαμε τα τρεξίματα των προηγούμενων παιχνιδιών αλλά υπάρχει ένα πολύ θετικό στοιχείο. Η τετράδα της άμυνας με τον τερματοφύλακα λειτούργησαν θετικά και παίρνουν μεγάλο βαθμό. Πρέπει να βρούμε γιατί κάναμε ένα τόσο κακό ημίχρονο, από την άλλη ξέρουμε πολύ καλά ότι δυστυχώς υπάρχουν και τέτοια παιχνίδια. Για τον Φεντερίκο θα έλεγα ότι έχει κάνει ένα πολύ δυνατό πρόγραμμα, δουλεύει πολύ σκληρά, αλλά θα πρέπει να πιέσει κι άλλο τον εαυτό του να βρει ρυθμό, δεν είναι εύκολο, δεν έχει κάνει και προετοιμασία. Παιχνίδι με παιχνίδι θα κερδίζει περισσότερο χρόνο».
Για την εικόνα του ΟΑΚΑ και την αποθέωση στο τέλος: «Το πρώτο πράγμα που λέω στους παίκτες μου όταν τους φωνάζω στο γραφείο μου είναι ότι αν ξεκινάμε και οι δρόμοι μας είναι διαφορετικοί είναι δύσκολο να έρθουν μαζί. Αν είναι λίγο διαφορετικοί, είναι εύκολο να έρθουμε λίγο δεξιά, λίγο αριστερά, πιο κοντά στο τέλος. Αυτή τη σεζόν αρχίσαμε με παίκτες με μεγάλη ανασφάλεια, με τον κόσμο προβληματισμένο, αλλά παρότι δεν τους δώσαμε αυτό που έπρεπε στο δεύτερο ημίχρονο, μας χειροκρότησαν. Από την πρώτη μας μέρα δείξαμε προς τα έξω ότι ο κόσμος πρέπει να μας εμπιστευτεί, ότι υπάρχει υγεία. Το έχω ξαναπεί. Ο κόσμος του Παναθηναϊκού έχει την ποιότητα να αντιλαμβάνεται τα πράγματα και είμαι πολύ χαρούμενος για το χειροκρότημα».
Για το 4-3-3: Υπάρχει ένα στυλ και μια φιλοσοφία ανεξάρτητα με τον αντίπαλο. Κάθε ματς είναι μια διαφορετική ιστορία. Το βλέπω σαν παιχνίδι που κρίνεται ένας τίτλος, όχι ματς πρωταθλήματος. Η προηγούμενη εβδομάδα ήταν λίγο περίεργη, καθώς περιμέναμε τη Λάρισα να παίξει με πεντάδα. Το σημερινό ήταν όπως το περιμέναμε. Τα περισσότερα παιχνίδια στο ΟΑΚΑ ΘΑ είναι με τετράδα στην άμυνα».
Για το αν προτιμάει ΟΑΚΑ ή Λεωφόρο: «Δεν μπορώ να το απαντήσω. Σαν προπονητής δεν έχω αισθανθεί τη Λεωφόρο. Η Λεωφόρο είναι έδρα. Το ΟΑΚΑ που είναι πολύ πιο οικείο. Αν ανεβάσουμε το μέσο όρο του κόσμου, το ίδιο μπορεί να γίνει κι εδώ»
Για το ότι ο κόσμος φώναξε το όνομα του: «Είναι πολύ ωραίο το συναίσθημα. Πέραν του ότι πρέπει να ευχαριστήσω τον κόσμο, πρέπει να ευχαριστήσω και την ομάδα και κάθε παιχνίδι. Είμαι χαρούμενος από την πρώτη ημέρα. Ήταν το όνειρό μου να γυρίσω στον Παναθηναϊκό. Η ζωή είναι περίεργη, θέλω να το ζήσω και το ζω πάρα πολύ έντονα».
Για πιθανό δίδυμο στην επίθεση Καμπετσή-Μακέντα: «Φυσικά και σκέφτομαι και σχήμα με δύο επιθετικούς, αλλά είναι ανάλογα το παιχνίδια. Πρέπει να μου το δείχνουν σε κάθε προπόνηση».
Για το αν αναθεωρούνται οι στόχοι της ομάδας: «Πρέπει να το βλέπουμε ρεαλιστικά. Να ξέρετε ότι γίνονται και μαθήματα ιστορίας στα αποδυτήρια. Πρέπει να παίρνουμε αισιοδοξία μέσα από τα ματς. Έχουμε βάλει διάφορα στοιχήματα. Αν κάθε παίκτης βελτιώνεται, θα βελτιώνεται και η ομάδα».
Το Περιστέρι κατέκτησε το 1ο Τουρνουά Ακαδημιών στη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου, που διοργάνωσε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ με παιδιά γεννημένα το 2006 και το οποίο έλαβε χώρα στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, επικρατώντας στον τελικό του Παναθηναϊκού με 74-52. Στον μικρό τελικό ο Πανιώνιος επιβλήθηκε της ΑΕΚ με 68-22. Οι απονομές των Κυπέλλων θα γίνουν την Πέμπτη (27/9) στο ΟΑΚΑ.
Με αυτό το τουρνουά άνοιξε η… αυλαία της μεγάλης διοργάνωσης, που θα διεξαχθεί το διήμερο 27 και 28 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ με τη συμμετοχή του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ, της Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ,της Φενέρμπαχτσε και της Χίμκι εις μνήμην του Παύλου Γιαννακόπουλου.
Το σημαντικότερο, βέβαια, είναι πως τα παιδιά και από τις τέσσερις συμμετέχουσες ομάδες ευχαριστήθηκαν το παιχνίδι παίζοντας έναν σπουδαίο σκοπό.
Μετά το τέλος των αγώνων φωτογραφήθηκαν όλα μαζί με τα μπλουζάκια που δημιουργήθηκαν ειδικά για το Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος». Πλέον, ξεκίνησε για τα καλά και η αντίστροφη μέτρηση για το μεγάλο 1ο Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στη μνήμη του κορυφαίου παράγοντα του τριφυλλιού. Του ανθρώπου που αφιέρωσε ολόκληρη τη ζωή του, στο όραμα να κάνει τον Παναθηναϊκό την καλύτερη ομάδα στα χρονικά του ελληνικού αθλητισμού και παράλληλα συνεχή αρωγό σε δράσεις κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης.
Υπενθυμίζεται πως όλα τα έσοδα από το τουρνουά, τόσο από πλευράς εισιτήριων, όσο και από τις πωλήσεις του PAOSHOP, θα διατεθούν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, μέσω του Ιδρύματος «ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ».
Θα είμαστε όλοι εκεί… Στο ΟΑΚΑ. Για τον Παύλο Γιαννακόπουλο!
Αποκτήστε τώρα τα εισιτήριά σας από τα κάτωθι σημεία:
*Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010.
*Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr
*Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό).
*Θα ισχύσουν κανονικά τα εισιτήρια διαρκείας.
* Τα εισιτήρια για την κάθε ημέρα του τουρνουά τιμώνται προς 15 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει και τους δύο αγώνες).
* Για τους μικρούς φίλους της ομάδας (μέχρι 14ων ετών) το εισιτήριο θα τιμάται προς 3 ευρώ.
Το πρόγραμμα του τουρνουά:
Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου
14.00: Συνέντευξη Τύπου στο Ξενοδοχείο Semiramis
18.30: Φενέρμπαχτσε–Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ
21.15:Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Χίμκι
Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου
18.00: Μικρός Τελικός
20.30: Μεγάλος Τελικός
Χωρίς να ανεβάσει στροφές ο Παναθηναϊκός επικράτησε της Κλουζ με 72-79 σε ένα ακόμα φιλικό όπου ο Τσάβι Πασκουάλ είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει παίκτες και συστήματα.
Το «τριφύλλι» ξεκίνησε καλύτερα τον αγώνα έχοντας από την αρχή το προβάδισμα. Στο 8’ ξέφυγε με 19-12, αλλά η Κλουζ μείωσε σε 19-17 με το τέλος του πρώτου δεκαλέπτου. Οι «πράσινοι» ξέφυγαν με 31-24 στην εκκίνηση της δεύτερης περιόδου, οι γηπεδούχοι μείωσαν σε 31-30, όμως το ημίχρονο ολοκληρώθηκε με 41-33.
Η ομάδα του Τσάβι Πασκουάλ ανέβασε… στροφές και πήρε προβάδισμα 19 πόντων (37-56), ενώ το φινάλε του τρίτου δεκαλέπτου τη βρήκε προηγούμενη με 63-49. Η Κλουζ έτρεξε ένα σερί 10-2 και μείωσε σε 65-59, όμως η αντίδραση του «τριφυλλιού» ήταν άμεσα για το 72-61. Τελικά, ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ πήρε τη νίκη με 79-72.
Τα δεκάλεπτα: 17-19, 33-41, 49-63, 72-79
Κλουζ: Ντικς 19 (1), Μολντοβεάνου 2, Μουρεσάν, Καλνιτσένκο 5 (1), Ίσλεϊ 13, Τορόκ, Ράσιτς 16 (3), Μαρίνοφ 7, Κούτι, Σταμένκοβιτς 4, Τέιρ, Βασμπούμ 6.
Παναθηναϊκός: Τόμας 8, Λάνγκφορντ 12(1),Παπαγιάννης 3, Λάσμε 11(1), Σακελλαρίου, Παπαπέτρου 6, Γκιστ 6, Βουγιούκας 1, Λεκαβίτσιους 4, Λοτζέσκι 8(2), Καλάθης 12(1), Αντετοκούνμπο 3, Μήτογλου 5
Το 4 στα 4 έκανε ο Παναθηναϊκός με τα «μωρά» του Γιώργου Δώνη σε μία ακόμα «παράσταση» να επικρατούν αυτή τη φορά του Λεβαδειακού με 3-0 και να συνεχίζουν αήττητοι στη διοργάνωση. Οι «πράσινοι» ήταν και πάλι κυρίαρχοι στον αγωνιστικό χώρο και παίζοντας ποδόσφαιρο κατοχής δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα για να φτάσουν σε μία ακόμα νίκη. «Άνοιξαν λογαριασμό» οι Καμπετσής και Χατζηθεοδώριδης με τον δεύτερο να αγωνίζεται στην τριάδα πίσω από τον επιθετικό στο 4-2-3-1 του Δώνη. Ντεμπούτο στο 75’ ο Φεντερίκο Μακέντα, σκόραρε ξανά ο Γιόχανσον.
Ο Γιώργος Δώνης παρέταξε τον Παναθηναϊκό με 4-2-3-1 και συγκεκριμένα τους Διούδη στο τέρμα, τον Γιόχανσον σε θέση δεξιού μπακ, τον Ινσούα αριστερό και τους Κολοβέτσιο και Μαυρομμάτη στο κέντρο της άμυνας. Οι Κουρμπέλης και Δώνης πήραν θέση στον άξονα με τους Χατζηγιοβάνη και Χατζηθεοδωρίδη να βρίσκονται δεξιά και αριστερά στην επίθεση, την ίδια ώρα που ο Μπουζούκης ήταν το στήριγμα του Καμπετσή που αγωνίστηκε στην κορυφή της επίθεσης.
Οι «πράσινοι» από το πρώτο δευτερόλεπτο πήραν την κατοχή της μπάλας δείχνοντας πως αυτοί θα ήταν που θα έκαναν κουμάντο στην αναμέτρηση. Μάλιστα οι προσπάθειες των παικτών του Δώνη απέδωσαν άμεσα καθώς μόλις στο 5ο λεπτό ο Χατζηγιοβάνης έβγαλε τη σέντρα από τα δεξιά, με τον Καμπετσή να πετάγεται στην «καρδιά» της άμυνας του Λεβαδειακού και με ένα ακούμπημα να παραβιάζει την εστία του Επασί κάνοντας το 1-0.
Οι γηπεδούχοι δεν επαναπαύτηκαν στο γρήγορο γκολ που σημείωσαν συνεχίζοντας να έχουν την κατοχή της μπάλας και τον έλεγχο του αγώνα την ίδια στιγμή που οι παίκτες του Λεβαδειακού προσπαθούσαν να βρουν ανοργάνωτη την «πράσινη» άμυνα και να χτυπήσουν στην κόντρα. Στο 23’ οι φιλοξενούμενοι απείλησαν για πρώτη φορά καθώς μετά από σέντρα του Χατζηλάμπρου, η μπάλα βρήκε στον Κολοβέτσιο με τον αμαρκάριστο Μαρκόφσκι να γίνεται κάτοχος αλλά το γυριστό σουτ που επιχείρησε μέσα από την περιοχή του Διούδη πέρασε άουτ.
Στο 36’ ο Παναθηναϊκός έφτασε πολύ κοντά στο 2-0, όμως μετά το τεχνικό πλασέ που έκανε ο Χατζηγιοβάνης είδε τη μπάλα να καταλήγει στο οριζόντιο δοκάρι του Επασί και ένα λεπτό αργότερα ο Διούδης με τρομερή επέμβαση είπε όχι στον Όμο ο οποίος εξαπέλυσε ένα κεραυνό, ωστόσο ο Έλληνας γκολκίπερ ήταν σε ετοιμότητα και κράτησε το μηδέν.
Ο Παναθηναϊκός λίγα δευτερόλεπτα πριν ολοκληρωθεί το πρώτο ημίχρονο «χτύπησε» για δεύτερη φορά με τον Ινσούα να σεντράρει στην «πλάτη» της άμυνας του Λεβαδειακού στον Χατζηγιοβάνη, ο οποίος έτρεξε μερικά μέτρα και έσπασε τη μπάλα στο σημείο του πέναλτι, όπου ο Χατζηθεοδωρίδης ανενόχλητος παραβίασε για δεύτερη φορά την εστία του Επασί κάνοντας το 2-0.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε χωρίς αλλαγές σε αντίθεση με τον Λεβαδειακό, ο οποίος αντικατέστησε τον Νάγκις, με τον Άκη Μάντζιο να περνά στη θέση του τον Γιακουμάκη. Ο ρυθμός στα πρώτα 15 λεπτά της επανάληψης ήταν αισθητά πεσμένος, ωστόσο οι γηπεδούχοι δεν αντιμετώπιζαν κανένα πρόβλημα στην αμυντική του λειτουργία.
Μετά το 60’ ο Λεβαδειακός ανέβασε κάπως την απόδοσή του προσπαθώντας να γίνει απειλητικός και έτσι ο Γιώργος Δώνης προχώρησε σε διπλή αλλαγή στο 66’ περνώντας στη θέση των Χατζηθεοδωρίδη και Δώνη τους Κάτσε και Εμμανουηλίδη. Μετά τις αλλαγές οι γηπεδούχοι ισορρόπησαν το ματς και ξαναπήραν τα ηνία χωρίς ωστόσο να πραγματοποιήσουν κάποια καλή ευκαιρία μπροστά στην εστία του Επασί.
Στο 75’ ο Φεντερίκο Μακέντα έκανε το ντεμπούτο του με τα «πράσινα» παίρνοντας τη θέση του Καμπετσή. Στα τελευταία 15 λεπτά συν τις καθυστερήσεις οι δύο ομάδες είχαν δεχτεί τους ρόλους τους στην αναμέτρηση, με τον ρυθμό να είναι πολύ πεσμένος και όλα έδειχναν ότι τίποτα δεν μπορούσε να αλλάξει, ωστόσο ο Ματίας Γιόχανσον είχε αντίθεση άποψη και στην τελευταία φάση του αγώνα πήρε την τρομερή πάσα «πάρε βάλε» με τακουνάκι του Μακέντα και πλασάροντας στη γωνία του Επασί έκανε το τελικό 3-0.
Παναθηναϊκός (Γιώργος Δώνης): Διούδης, Γιόχανσον, Κολοβέτσιος, Μαυρομμάτης, Ινσούα, Κουρμπέλης, Δώνης (67’ Εμμανουηλίδης), Χατζηγιοβάνης, Μπουζούκης, Χατζηθεοδωρίδης (66’ Κάτσε), Καμπετσής (75’ Μακέντα)
Λεβαδειακός (Άκης Μάντζιος): Επασί, Τσαμπούρης, Φαβαρό, Ζησόπουλος, Χατζηλάμπρος, Όμο (46’ Κρνέτα), Καραχάλιος, Σουμπίνιο (72’ Μανγκά), Νανγκίς (46’Γιακουμάκης), Σαβαντόγκο, Μαρκόβσκι
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός μετράει αντίστροφα για την παρουσίαση της νέας φανέλας και μέσω του διαδικτύου έδωσε στη δημοσιότητα μία εικόνα teaser για το τι πρόκειται να αποκαλυφθεί στις 17 Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος».
Συγκεκριμένα οι πρωταθλητές Ελλάδας ανέβασαν στο twitter μία εικόνα που δείχνει ένα σημείο της νέας φανέλας, η οποία θα έχει πράσινη και λευκή ρίγα και προέτρεψε τους φιλάθλους του «τριφυλλιού» να μείνουν συντονισμένοι για περισσότερες λεπτομέρειες.
Δείτε την ανάρτηση της ΚΑΕ
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός συνεχίζει τις σχετικές αναρτήσεις με το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» με την τελευταία να έχει πρωταγωνιστεί τον Φραγκίσκο Αλβέρτη.
Ο «φράνκι» με μήνυμα του προς τον κόσμο του Παναθηναϊκού τόνισε πως: «Σε τέσσερις μέρες θα προσθέσουμε το πιο σημαντικό μας λάβαρο. Για τον Παύλο Γιαννακόπουλο».
Δείτε το βίντεο
Στην 12η θέση κατετάγη ο ξιφομάχος του Παναθηναϊκού Νίκος Ισμαγκίλοβ που εκπροσώπησε το «τριφύλλι» στο κύπελλο Ελλάδας ανδρών στη σπάθη.
Ο αθλητής του συλλόγου μέτρησε δύο νίκες, 4-2 στον πρώτο γύρο και εν συνεχεία επικράτησε με 15-7 του Καρακώστα του Απόλλωνα Βριλησίων, ωστόσο στη συνέχεια ηττήθηκε από τον Γιακουμάτο του Ηλυσιακού με 15-9 και έτσι ολοκλήρωσε τη συμμετοχή του.