Με τον Νικ Καλάθη να ενσωματώνεται από αύριο στην αποστολή του Παναθηναϊκού θα συνεχιστεί η προετοιμασία του «τριφυλλιού» για το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» που είναι προγραμματισμένο για την επόμενη εβδομάδα.
Ο Έλληνας γκαρντ λόγω υποχρεώσεων για την Ευρωλίγκα απουσίασε και από τη σημερινή προπόνηση, με όλους τους υπόλοιπους παίκτες να συμμετέχουν κανονικά σε αυτή και να ολοκληρώνουν το πρόγραμμα χωρίς απρόοπτα.
Με απουσίες πραγματοποιήθηκε και η σημερινή προπόνηση στον Παναθηναϊκό που συνεχίζει την προετοιμασία του για τον αγώνα της Κυριακής κόντρα στον Λεβαδειακό.
Συγκεκριμένα εκτός προγράμματος έμειναν οι Αντονί Μουνιέ και Εργκους Κάτσε που ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα, με τον Γάλλο μεσοεπιθετικό να έχει τεθεί εκτός από το ματς της 4ης αγωνιστικής, ενώ στον αντίποδα ο αμυντικός μέσος του «τριφυλλιού» όπως όλα δείχνουν να μπαίνει αύριο στο κανονικό πρόγραμμα.
Από κει και πέρα το πρόγραμμα για τους παίκτες που αγωνίστηκαν στο χθεσινό φιλικό κόντρα στην ομάδα Κ19 περιελάμβανε αποφόρτιση, ενώ για τους υπόλοιπους ασκήσεις κατοχής και διπλό με έμφαση στην τακτική. Απών ήταν ο Κώστας Αποστολάκης που ξεκίνησε θεραπεία.
Τέλος να σημειωθεί πως η αυριανή προπόνηση είναι προγραμματισμένη στις 18:30.
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό, το Σαββατοκύριακο 22 και 23 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του «Παύλος Γιαννακόπουλος», θα λάβει χώρα στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, ένα τουρνουά Ακαδημιών με παιδιά γεννημένα το 2006, με τη συμμετοχή του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ, του Περιστερίου και του Πανιωνίου και δωρεάν είσοδο για τους φιλάθλους. Το διοργανώνει η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ως… πρόγευση του μεγάλου της τουρνουά, που θα διεξαχθεί το διήμερο 27 και 28 Σεπτεμβρίου στο ΟΑΚΑ με τη συμμετοχή της Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ, της Φενέρμπαχτσε και της Χίμκι.
Στο πλαίσιο αυτό ο πρώην προπονητής και νυν τεχνικός διευθυντής AEK B.C. καθώς και της AEK B.C. ACADEMY, η οποία έχει πάρει πια το όνομά του, ο Ντράγκαν Σάκοτα, έκανε δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
«Αρχικά θα ήθελα να πω ότι χαιρετίζω κάθε προσπάθεια που δίνει τη δυνατότητα σε μικρά παιδιά να αθλούνται και να διασκεδάζουν μέσα από το παιχνίδι. Να μαθαίνουν από νεαρή ηλικία να αγαπούν το μπάσκετ και να σέβονται συμπαίκτες και αντιπάλους. Έτσι μεγάλωσα και αυτό προσπαθώ να μεταλαμπαδεύσω στα παιδιά» τόνισε αρχικά ο κ. Σάκοτα, ο οποίος ήρθε στην Ελλάδα το 1990 και «ρίζωσε» εδώ.
Ο Ελληνοσέρβος προπονητής είχε μόνο καλά πράγματα να πει για τον αείμνηστο Παύλο Γιαννακόπουλο: «Το τουρνουά στο οποίο θα συμμετάσχουν και οι Ακαδημίες της AEK B.C. γίνεται για έναν ακόμη ιδιαίτερο λόγο, εις μνήμην του Παύλου Γιαννακόπουλου. Ενός πραγματικού κυρίου, ενός σπουδαίου ανθρώπου με ανεκτίμητη προσφορά στην ελληνική κοινωνία και στον αθλητισμό. Το όνομά του ήταν γνωστό από την πρώτη μέρα που πάτησα το πόδι μου στην Ελλάδα, το 1990. Ασχολείτο με τον Παναθηναϊκό, όταν η ομάδα αγωνιζόταν στον “Τάφο του Ινδού”, το οποίο έχει πλέον πάρει το όνομά του. Τότε δεν φαινόταν ότι τα επόμενα χρόνια ο Παναθηναϊκός θα έφτανε τόσο ψηλά. Θα έφτανε δηλαδή να κατακτήσει έξι ευρωπαϊκά τρόπαια και να έχει τόσες πολλές επιτυχίες εντός Ελλάδας. Είμαι μάρτυρας όλης αυτής της ιστορίας που έγραψε ο Παύλος Γιαννακόπουλος στον Παναθηναϊκό.
Ο Ντούσαν, ο γιος μου, ήταν για χρόνια στον Παναθηναϊκό και πάντοτε ο Παύλος αλλά και όλη η οικογένεια Γιαννακόπουλου ήταν φιλικοί προς την δική μας οικογένεια. Ήταν πάντοτε δίπλα σε όποιον είχε ανάγκη και αυτό είναι κάτι που δεν ξεχνιέται.
Η εκτίμησή μου προς το πρόσωπό του για τον χαρακτήρα του και το έργο του στον αθλητισμό είναι απεριόριστη. Πρόκειται για έναν παράγοντα ο οποίος έχει αφήσει το στίγμα του όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Στην Σερβία γνωρίζω πολύ καλά πως υπάρχει τεράστιος σεβασμός για τον Παύλο Γιαννακόπουλο, ενώ το ίδιο ισχύει και στις υπόλοιπες χώρες.
Παραδοσιακά υπάρχει αντιπαλότητα ανάμεσα στην ΑΕΚ και στον Παναθηναϊκό, ωστόσο δεν μπορεί να μην αναγνωρίσουμε άπαντες την προσπάθεια και το όραμα ανθρώπων όπως ο Παύλος Γιαννακόπουλος.
Η συμμετοχή μας σε αυτό το τουρνουά αποτελεί έναν τρόπο για να τιμήσουμε τη μνήμη του και να τον ευχαριστήσουμε για ό,τι προσέφερε στο μπάσκετ και συνολικά στον αθλητισμό» σημείωσε.

Συνέντευξη στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ) παραχώρησε ο Γιώργος Παπαγιάννης, ο οποίος μεταξύ άλλων μίλησε για την επιστροφή του στον Παναθηναϊκό.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Γιώργου Παπαγιάννη στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ):
Τι σημαίνει για τον Παναθηναϊκό η επέκταση της συνεργασίας με τον ΟΠΑΠ για την επόμενη διετία;
«Είναι πάρα πολύ σημαντικό και για εμάς, αλλά και τον ΟΠΑΠ. Πρόκειται για δύο μεγάλες ομάδες ανθρώπων, οι οποίες εκτός από τον αθλητισμό προσφέρουν και στο κοινωνικό κομμάτι. Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για να στεφθεί με επιτυχία αυτή η συνεργασία. Πρόκειται για μία καλή συνεργασία και μία καλή ευκαιρία και για τις δύο εταιρίες να προσφέρουν στους ανθρώπους».
Στο αγωνιστικό κομμάτι, φαντάζομαι ότι ο απόλυτος στόχος του Παναθηναϊκού, ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου, είναι η επιστροφή στο φάιναλ φορ της Euroleague και γιατί όχι και η κατάκτηση του τροπαίου.
«Ο μεγαλύτερος στόχος που έχουμε θέσει σαν Παναθηναϊκός είναι να σηκώσουμε το 7ο τρόπαιο Ευρωλίγκας. Είμαι σίγουρος ότι θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για την επίτευξή του».
Γι' αυτό γύρισες;
«Ακριβώς... Γι' αυτό γύρισα!».
Κατά την παρουσία σου στην Εθνική Ανδρών και στις αναμετρήσεις στο «παράθυρο» του Σεπτεμβρίου για τα προκριματικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2019, σε είδαμε να ψάχνεις ακόμα τα «πατήματά» σου. Χρειάζεσαι χρόνο για να επιστρέψεις δυναμικά στα ευρωπαϊκά παρκέ;
«Πιστεύω ότι στις 11 Οκτωβρίου, όταν θα είναι ο πρώτος μας επίσημος ευρωπαϊκός αγώνας, απέναντι στη Μακάμπι Τελ Αβίβ, θα είμαι έτοιμος. Χρειάζομαι ένα διάστημα προσαρμογής, μετά τη θητεία μου στο ΝΒΑ».
Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό θα πρέπει να θεωρείται ο Χρήστος Μπέλος, ο οποίος όπως φαίνεται δεν θα ξαναφορέσει τη φανέλα με το «τριφύλλι».
Ο Έλληνας άσσος δεν έδωσε το παρόν στο τελευταίο φιλικό παιχνίδι των «πρασίνων» με την απουσία του να γίνεται αισθητή. Όπως φαίνεται ο λόγος είναι η νέα πρόταση που του κατατέθηκε από την πλευρά του διοίκησης την οποία και ο 28χρονος διαγώνιος δεν αποδέχτηκε.
Έτσι ο Έλληνας παίκτης αποφάσισε να απέχει από τις προπονήσεις, με το «τριφύλλι» να κινείται πλέον για την αντικατάσταση του. Μάλιστα ο νέος παίκτης θα είναι κατά πάσα πιθανότητα ξένος και αναμένεται να ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα.
Τη μεταξύ τους συνεργασία ανακοίνωσαν επίσημα Παναθηναϊκός και ΟΠΑΠ, με την ομάδα μπάσκετ του τριφυλλιού να δίνει σύσσωμη το παρόν προεξέχοντος του Δημήτρη Γιαννακόπουλου.
Αναλυτικά οι δηλώσεις
Τον λόγο πρώτος πήρε ο Οδυσσέας Χριστοφόρου (επικεφαλής εταιρικών και ρυθμιστικών υποθέσεων του ΟΠΑΠ), ο οποίος τόνισε:
«Με μεγάλη μας χαρά υποδεχόμαστε την Πρωταθλήτρια ομάδα του Παναθηναϊκού και τον κύριο Δημήτρη Γιαννακόπουλο. Η σημερινή εκδήλωση είναι σημαντική όχι μόνο για την ανανέωση της συνεργασίας αλλά και γιατί σηματοδοτεί τη μετονομασία της ομάδας σε ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ. Από τη μία συμπληρώνονται τα 100 χρόνια του μπασκετικού Παναθηναϊκού και από την άλλη ο ΟΠΑΠ γιορτάζει 60 χρόνια από την ίδρυσή του. Ο Eξάστερος είναι η πιο πετυχημένη ομάδα στην Ελλάδα κι από τις πιο πετυχημένες σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Έχει διαφημίσει το ελληνικό μπάσκετ παγκοσμίως. Ο ΟΠΑΠ στηρίζει αδιάλειπτα την οικονομία, την κοινωνία και τον αθλητισμό. Πρόσφατα παραδώσαμε δύο πλήρως καινούρια σχολεία στις περιοχές που επλήγησαν από τις πυρκαγιές. Θα ήθελα να ευχηθώ στους παίκτες και στο προπονητικό τιμ και στη διοίκηση της ομάδα, υγεία, επιτυχίες και ελπίζω του χρόνου τέτοια περίοδο ο Παναθηναϊκός να είναι επτάστερος».
Από την πλευρά του ο Πετρ Ματεγιόφσκι (CHIEF CUSTOMER OFFICER ΟΠΑΠ) υποστήριξε:
«Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που είστε εδώ σήμερα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε τον Παναθηναϊκό εδώ και συνεχίζουμε τη συνεργασία της και για πού θα φορά το λογότυπο Πάμε Στοίχημα στη φανέλα του. Η φετινή χρονιά είναι μία πολύ ειδική χρονιά και για τον ΟΠΑΠ Και για τον Παναθηναϊκό, γι’ αυτό και θέλουμε να βάλουμε την υπογραφή μας στο όνομα του Παναθηναϊκού ο οποίος μετονομάζεται σε Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ. Το μπάσκετ είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο δημοφιλή αθλήματα στην Ελλάδα γιατί προσφέρει πολλές αναμνήσεις. Ο Παναθηναϊκός και η κληρονομιά του είναι ένα σπουδαίο brand για το Πάμε Στοίχημα που θα βρίσκεται στη φανέλα του. Θα ήθελα να ευχηθώ κάθε επιτυχία στην ομάδα του Παναθηναϊκού».
Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, Μάνος Παπαδόπουλος, είπε:
«Θα ήθελα να εκφράσω τη μεγάλη μας χαρά για αυτή την σπουδαία συνεργασία η οποία είναι πολυετής, προέρχεται και από το παρελθόν και θα ήθελα εδώ να πω ότι είναι σημαντική γιατί συμβολίζει τις μεγάλες εταιρείες, Παναθηναϊκό και ΟΠΑΠ οι οποίες συμπληρώνουν τα 100 και 60 χρόνια λειτουργίας τους αντίστοιχα.
Ο Παναθηναϊκός στο μπάσκετ όλοι ξέρουμε ότι είναι ένα πολύ μεγάλο όνομα πανευρωπαϊκά, ενώ ο ΟΠΑΠ έχει μία τεράστια προσφορά όχι μόνο στον αθλητισμό αλλά και στην κοινωνία γενικότερα. Στον αθλητισμό όλοι ξέρουμε ότι συντηρεί όλη την Ελλάδα και κοινωνικά ξέρουμε το έργο που παράγει. Όλοι ξέρουν τι έχουν κάνει το τελευταίο διάστημα για τους ανθρώπους που επλήγησαν από τις φωτιές ο Παναθηναϊκός δηλώνει ότι έχει μία άριστη συνεργασία και θα δείξει το κοινωνικό του πρόσωπο»
Ο Τσάβι Πασκουάλ τόνισε τα εξής:
«Θα ήθελα να εκφράσω την ικανοποίηση μου που είμαστε εδώ να ανανεώσουμε τη συνεργασία μας με τον ΟΠΑΠ. Η συνεργασία που είχαμε τα δύο τελευταία χρόνια στέφθηκε με επιτυχία, ενώ συνοδεύτηκε και από τα δύο Πρωταθλήματα που κατακτήσαμε. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε με τέτοιες επιτυχίες αυτή τη χρονιά και αν μπορέσουμε να κάνουμε ακόμα ένα βήμα πιο ψηλά. Πρόσφατα ενημερώθηκε για αυτή την προσφορά του ΟΠΑΠ σε σχέση με τα δύο σχολεία στους πληγέντες και είμαι γεμάτος θαυμασμό και υπερηφάνεια που αποτελώ μέρος αυτής της ομάδας.
Από την πλευρά μας δεν θα κατεβάσουμε ποτέ ούτε στο ελάχιστον τον πήχη αναφορικά με τους στόχους μας που έχουμε ως ομάδα. Για εμάς αξίες όπως η προσπάθεια, ο επαγγελματισμός και η προσήλωση είναι πολύ σημαντικές. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας ώστε ο ΟΠΑΠ να είναι περήφανος για τους παίκτες, το προπονητικό επιτελείο και την ομάδα. Αυτή η συνεργασία θα ξεκινήσει με επίσημο τρόπο με το τουρνουά που διοργανώνει η ομάδα στη μνήμη του αείμνηστου Παύλου Γιαννακόπουλου, όπου θα δείξουμε τις αξίες που ανέφερα. Ελπίζουμε οι οπαδοί μας να έρθουν σε αυτό το τουρνουά που σημαίνει τόσο πολλά πράγματα. Θα δώσουμε ό,τι καλύτερο για να τιμήσουμε τη μνήμη του. Σας ευχαριστώ όλους και ελπίζω να συνεχίσουμε με την ίδια επιτυχία».
Ο Ιωάννης Παπαπέτρου υποστήριξε:
«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσει η ομάδα με τον ΟΠΑΠ. Ο ΟΠΑΠ πρεσβεύει αυτά που πρεσβεύει και ο Παναθηναϊκός. Έχει προσφέρει πάρα πολλά στον αθλητισμό και στην κοινωνία μας που είναι εξίσου σημαντικό. Ελπίζω να πετύχουμε τις ίδιες επιτυχίες γιατί έχουμε κοινούς στόχους, που είναι να παραμείνουμε στην κορυφή κι αυτό είναι το πιο σημαντικός»
Ο Νίκος Παππάς αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ερχόμενο τουρνουά εις μνήμην του Παύλου Γιαννακόπουλου:
«Όταν έχεις τη στήριξη τέτοιων χορηγών, όπως ο ΟΠΑΠ, όπου και οι δύο έχετε στόχο την κορυφή, σε βοηθάει ψυχολογικά», ανέφερε αρχικά σχετικά με τη συνεργασία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός με τον ΟΠΑΠ και συνέχισε, μιλώντας για την ομάδα και την προετοιμασία;
«Ο στόχος είναι να είμαστε έτοιμοι όταν αρχίσουν οι υποχρεώσεις, υπάρχουν μερικά καινούρια παιδιά στην ομάδα και πρέπει το επόμενο διάστημα να δουλέψουμε όλοι μαζί ακόμα περισσότερο για να είμαστε όπως πρέπει».
Για το τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος»: «Είναι ένα τουρνουά για το οποίο ανυπομονούμε αγωνιστικά και συναισθηματικά. Αγωνιστικά γιατί στην ομάδα θα είναι όλα τα παιδιά και οι διεθνείς, αλλά κυρίως συναισθηματικά λόγω του κύριου Παύλου. Προσωπικά είναι τιμή μου που θα συμμετάσχω».
Ο Τζέιμς Γκιστ τόνισε:
«Ξέρω ότι είναι η μεγαλύτερη στοιχηματική εταιρεία στην Ελλάδα. Συνεργαζόμαστε μαζί για αρκετά χρόνια και είχαμε πολλές επιτυχίες, οπότε χαίρομαι που αυτή η παράδοση θα συνεχιστεί», ανέφερε για τη συνεργασία με τον ΟΠΑΠ.
Για το πόσο δύσκολη είναι το χτίσιμο μιας νέας ομάδας: «Πάντα είναι δύσκολο να χτίζεις μία ομάδα, όμως φέτος αυτό που ξεχωρίζει είναι ότι είμαστε πραγματική ομάδα. Πέρυσι είχαμε πολύ ταλέντο, αλλά φέτος διαθέτουμε τα σωστά κομμάτια, παίκτες από μεγάλες ομάδες που ξέρουν να κερδίζουν. Δεν υπάρχει εγωισμός στην ομάδα, ο κόουτς Πασκουάλ έκανε πολύ καλές επιλογές και να δουλέψουμε σκληρά πιστεύω πως μπορούμε να πετύχουμε τους στόχους μας.»
Για τον Λάσμε: « Πάντα είναι ωραίο να έχεις συμπαίκτη έναν φίλο σου, όμως στο μπάσκετ έχουμε καριέρες, τη μία μέρα είμαστε μαζί, την άλλη όχι. Είναι ωραία που τον έχουμε πίσω μαζί μας, γιατί θέλει πάντα να κερδίζει».
Τέλος ο Κιθ Λάνγκφορντ, o οποίος τόνισε πως επέστρεψε για το Final-4:
«Αυτό ελπίζω και γι'αυτό γύρισα στην Euroleague. Είναι κάτι που μου λείπει και θέλω να το προσθέσω στο βιογραφικό μου. Μεγαλώνω και δεν θα έχω άλλες ευκαιρίες, οπότε πρέπει να παλέψουμε γι'αυτό».
Για τις πρώτες του εντυπώσεις στην ομάδα: «Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι εξαιρετικές. Με έχουν καλωσορίσει πολύ όμορφα, η ομάδα είναι κοντά μου. Όλα πηγαίνουν καλά. Τώρα είμαι στο στάδιο που μαθαίνω τους συμπαίκτες μου, εξερευνώ τις επιλογές. Είναι ακόμα η pre season».
Ενώ κλείνοντας κάλεσε τον κόσμο του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ στο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος»: «Ελάτε να μας υποστηρίξετε. Είναι μία καλή ευκαιρία να μας δείτε και να απολαύσετε καλό μπάσκετ. Θέλω να δω τους φιλάθλους μας να κάνουν αυτό που κάνουν πάντα. Θα παίξουμε απέναντι σε καλές ομάδες, από το υψηλότερο επίπεδο».
Χωρίς εκπρόσωπο του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ και κατ’ επέκταση της Pan Asia αναμένεται να διεξαχθεί την Παρασκευή 21/9, η προγραμματισμένη Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, που θα ορίσει τη νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω της οποία θα μπορέσει να «μπει» στην ΠΑΕ ο Ταϊλανδός.
Αυτό θα συμβεί καθώς ακόμα και τώρα οι δύο πλευρές δεν έχουν καταφέρει να έρθουν σε οριστική συμφωνία, κάτι που όπως είναι φυσικό γεννά πολλά ερωτηματικά για την τελική έκβαση της υπόθεσης.
Παρόλα αυτά όπως όλα δείχνουν η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί κανονικά, ενώ το ίδιο θα γίνει με την ΑΜΚ. Μάλιστα σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα η πλευρά του Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ έκανε λόγο πως θα καλύψει ένα μέρος αυτής για αρχή, βάζοντας περίπου 2-3 εκατομμύρια ευρώ!
Ίδωμεν
Χωρίς τον Κώστα Αποστολάκη θα πραγματοποιηθούν οι προπονήσεις του Παναθηναϊκού για περίπου μία εβδομάδα.
Ο νεαρός άσσος του «τριφυλλιού» στο χθεσινό φιλικό κόντρα στην ομάδα Κ19 δέχτηκε ένα χτύπημα στον αριστερό τετρακέφαλο, με τις εξετάσεις να δείχνουν πως έχει υποστεί αιμάτωμα στο κάτω μυοτενόντιο του ορθού μηριαίου.
Έτσι ο άσσος του Παναθηναϊκού θα ακολουθήσει θεραπευτική αγωγή και στη συνέχει θα μεπι σε ατομικό πρόγραμμα μέχρι να ξεπεράσει οριστικά το πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί.
Μπορεί το μυαλό όλων στον Παναθηναϊκό να είναι στην αυριανή Γενική Συνέλευση, ωστόσο όσο περνούν οι μέρες τα έξοδα τρέχουν.
Μάλιστα σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα τα χρήματα που πρέπει να καταβάλει το «τριφύλλι» εντός του Οκτώβρη για τις οικονομικές του υποχρεώσεις ανέρχονται στα 3.85 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία αφορούν ρυθμίσεις σε Εφορία και ΙΚΑ, διακανονισμούς αλλά και τη δόση του μήνα στους ποδοσφαιριστές.
Όμως το συγκεκριμένο ποσό δεν έχει ξεκαθαριστεί εάν θα το δώσει ο Γιάννης Αλαφούζος ή ο Παϊρόζ Πιεμπονγκσάντ, ο οποίος από αύριο θα μπορεί να καλύψει το ποσό των 10 εκατομμυρίων ευρώ μέσω της Αύξησης Μετοχικού Κεφαλαίου που θα οριστεί από τη Γ.Σ.
Ωστόσο από το περιβάλλον του Ταϊλανδού γίνεται λόγος πως τα πρώτα χρήματα της ΑΜΚ θα μπουν την ερχόμενη εβδομάδα, επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο την είσοδό του στην ΠΑΕ, ενώ παράλληλα θα καλύψει τα απαραίτητα έξοδα για τη συνέχιση την εύρυθμης λειτουργίας της ομάδας.
Την τρίτη εμφάνιση του Παναθηναϊκού για τη νέα σεζόν παρουσίασε σήμερα η Adidas, στην οποία για πρώτη φορά παρουσιάζεται το ειδικό λογότυπο των 100 χρόνων του τμήματος μπάσκετ του «τριφυλλιού».
Σχεδιασμός adidas
Η τρίτη φετινή εμφάνιση είναι η κοντομάνικη φανέλα σχεδιασμένη για τους φίλους του τριφυλλιού ώστε να μπορούν να την φορούν άνετα εντός και εκτός γηπέδου και να νιώθουν κοντά στην αγαπημένη τους ομάδα. Στη φανέλα κυριαρχεί το πράσινο χρώμα, ενώ παράλληλα οι λευκές λεπτομέρειες στο γιακά και στα μανίκια δίνουν μια αίσθηση φωτεινότητας και αντίθεσης.

Tεχνολογίες adidas

