ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Όλος ο Παναθηναϊκός στο ΟΑΚΑ τιμά τον Παύλο Γιαννακόπουλο

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018 18:37

Ανακοίνωση με την οποία γνωστοποίησε πως σύσσωμος ο Σύλλογος Παναθηναϊκός θα βρίσκεται στο ΟΑΚΑ για να τιμήσει τον Παύλο Γιαννακόπουλο στο 1ο τουρνουά που φέρει το όνομα του ιστορικού ηγέτη του «τριφυλλιού» εξέδωσε η ΚΑΕ, κάνοντας λόγο μεταξύ άλλων πως πρόκειται για μια ιστορική στιγμή.

Αναλυτικά το σχετικό δελτίο Τύπου:

«Μια ιστορική στιγμή για τον Παναθηναϊκό θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν όλοι όσοι βρεθούν την Πέμπτη (27/9) το απόγευμα στο ΟΑΚΑ για το 1ο Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος».

Εις μνήμην του ιστορικού ηγέτη του Παναθηναϊκού θα συγκεντρωθούν στο Κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων όλοι οι Αθλητές που φορούν και τιμούν τη φανέλα με το τριφύλλι, απ’ όλα τα αθλήματα.

Συγκεκριμένα, πέραν της ομάδας μπάσκετ, που θα αγωνιστεί στο 1ο Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», στο ΟΑΚΑ θα βρεθεί σύσσωμη η ομάδα ποδοσφαίρου, καθώς και όλοι οι αθλητές των 19 τμημάτων του Παναθηναϊκού Α.Ο., ως επίσημοι προσκεκλημένοι της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ! Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή που θα πάρει για πρώτη φορά «σάρκα και οστά» μετά από πολλές δεκαετίες.

Θα βρίσκονται όλοι μαζί εκεί από νωρίς το απόγευμα της Πέμπτης 27/9, όπως και οι χιλιάδες φίλων του Παναθηναϊκού, οι οποίοι θα γεμίσουν το ΟΑΚΑ, ώστε να ζήσουν από κοντά όλες τις σημαντικές εκδηλώσεις που θα λάβουν χώρα στη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου.  

Αποκορύφωμα αυτών, θα είναι τα αποκαλυπτήρια του λαβάρου του Παύλου Γιαννακόπουλου, που από τις 27/9 θα κοσμεί για πάντα την οροφή του ΟΑΚΑ! 

Προκειμένου να μην χάσει κανείς αυτή την ιστορικής σημασίας ενέργεια, σας ενημερώνουμε πως θα πραγματοποιηθεί μετά το τέλος του πρώτου ημιτελικού μεταξύ της Μακάμπι Fox Τελ Αβίβ και της Φενέρμπαχτσε (ώρα έναρξης 18.30).

Υπενθυμίζεται πως όλα τα έσοδα από το τουρνουά, τόσο από πλευράς εισιτήριων, όσο και από τις πωλήσεις του PAOSHOP, θα διατεθούν σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, μέσω του Ιδρύματος «ΠΑΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ».

Θα είμαστε όλοι εκεί… Στο ΟΑΚΑ. Για τον Παύλο Γιαννακόπουλο!

Αποκτήστε τώρα τα εισιτήριά σας από τα κάτωθι σημεία:

*Τα εκδοτήρια του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», Λ. Αλεξάνδρας, Θύρα 10 (Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα με Παρασκευή 10.00-18.00), Τηλ. Επικοινωνίας: 2106440010.

*Με Ηλεκτρονική αγορά μέσω του viva.gr

*Τηλεφωνικά στο 11876 (Χρέωση από σταθερό: 0,96€ / λεπτό και από κινητό: 1,09€ / λεπτό).

*Την Πέμπτη 27/9 τα εκδοτήρια στο ΟΑΚΑ θα λειτουργούν από τις 15.00 μέχρι τις 21.30, ενώ την Παρασκευή 28/9 θα λειτουργούν από τις 15.00 μέχρι τις 21/00. Τα σημεία των εκδοτηρίων είναι στο σταθμό ΗΣΑΠ «Ειρήνη» και στο Parking 5.

* Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει πως τα εισιτήρια είναι αυστηρώς προσωπικά και ότι -βάσει νόμου- απαγορεύεται η μεταπώληση ή η ανταλλαγή τους. Προμηθευτείτε τα εισιτήριά σας αποκλειστικά με τους παραπάνω νόμιμους τρόπους.

*Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ σας υπενθυμίζει πως για την αγορά εισιτηρίου είναι απαραίτητη  η  αναφορά του ΑΜΚΑ (Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης)!

*Στο Τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» θα ισχύσουν κανονικά τα εισιτήρια διαρκείας.

* Τα εισιτήρια για την κάθε ημέρα του τουρνουά τιμώνται προς 15 ευρώ (η τιμή περιλαμβάνει και τους δύο αγώνες).

* Για τους μικρούς φίλους της ομάδας (μέχρι 14ων ετών) το εισιτήριο θα τιμάται προς 3 ευρώ.

Το πρόγραμμα του τουρνουά:

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου

14.00: Συνέντευξη Τύπου στο Ξενοδοχείο Semiramis

18.30: Φενέρμπαχτσε–Μακάμπι FOX Τελ Αβίβ

21.15:Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ-Χίμκι

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου

18.00: Μικρός Τελικός

20.30: Τελικός».

Παρών ο Ερασιτέχνης στο «Παύλος Γιαννακόπουλος»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018 16:37

Το παρόν στο ΟΑΚΑ για το τουρνουά "Παύλος Γιαννακόπουλος" θα δώσει ολόκληρος ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, όπως ανακοίνωσε επίσημα μέσω ανακοίνωσης η "Μάνα του λόχου".

Έτσι αν κανείς σκεφτεί πως παρούσα θα είναι και η ομάδα ποδοσφαίρου τότε είναι ξεκάθαρο πως όλα τα τμήματα του συλλόγου θα έχουν εκπροσώπηση.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ολόκληρη η  οικογένεια του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου (αθλητές-διοικητικό προσωπικό)  θα βρίσκεται στο κλειστό του ΟΑΚΑ το διήμερο (27-28 Σεπτεμβρίου) για να αποθέσει το δικό της φόρο τιμής στον Παύλο Γιαννακόπουλο στο τουρνουά που διοργανώνεται  στη μνήμη του.

Άλλωστε ο Παύλος Γιαννακόπουλος ήταν ένας από τους παράγοντες που στήριζε διαχρονικά  και ανιδιοτελώς τη «μάνα του λόχου» ενώ διατέλεσε πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. από το 1987 μέχρι το 1997.

Στην «πράσινη» γιορτή μνήμης για τον κορυφαίο παράγοντα είναι καλεσμένοι από την ΚΑΕ  όλοι οι αθλητές ,το διοικητικό προσωπικό, καθώς και οι αθλητές των ακαδημιών του Ερασιτέχνη  συνοδευόμενοι από τους κηδεμόνες τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η γυναικεία ομάδα βόλεϊ του Παναθηναϊκού θα εκπροσωπηθεί από τη μία εκ των τριών αρχηγών του τμήματος ,Μαρία Λαμπρινίδου καθώς το τμήμα  έχει αγωνιστικές υποχρεώσεις στην Κύπρο σε διεθνές τουρνουά».

Άλτμαν: «Λίγο έμεινε» (pic)

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018 15:29

Ο Όμρι Άλτμαν ήταν ο μεγάλος άτυχος της περσινής χρονιάς, καθώς τραυματίστηκε σοβαρά στα τελευταία λεπτά του ντέρμπι στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης», ωστόσο ο ισραηλινός μεσοεπιθετικός μετράει αντίστροφα για την επιστροφή του.

Αυτό έσπευσε να γνωστοποιήσει και ο ίδιος, ο οποίος με μία ανάρτηση που έκανε, ανεβάζοντας μια φωτογραφία του τη συνόδευσε με το μήνυμα «Λίγο έμεινε».

Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως ο Άλτμαν αναμένεται να είναι στη διάθεση του Γιώργου Δώνη στο τέλος του Σεπτέμβρη ή στις αρχές του Οκτώβρη.

Δείτε την ανάρτηση

Βγήκαν τα εισιτήρια για τον ΠΑΣ Γιάννινα

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018 15:02

Στη διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού βρίσκονται τα εισιτήρια για τον αγώνα της 5ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκα, μεταξύ του «τριφυλλιού» και του ΠΑΣ Γιάννινα.

Οι τιμές κυμαίνονται από 10 έως 60 ευρώ, ενώ δύο ευρώ λιγότερο θα πληρώσουν όσοι τα αγοράσουν ηλεκτρονικά.  

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:

«Σε κυκλοφορία από σήμερα μέσω Internet και στα εκδοτήρια

Στην διάθεση των φιλάθλων του Παναθηναϊκού ειναι από σήμερα το πρωί τα εισιτήρια του αγώνα της 5ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Superleague, Παναθηναϊκός– ΠΑΣ Γιάννινα που θα διεξαχθεί στις 29/09 στο Ολυμπιακό Στάδιο στις 19:00 (προμηθευτείτε ηλεκτρονικά το εισιτήριό σας πατώντας εδώ).

Οι τιμές των εισιτηρίων προς διάθεση κυμαίνονται από 10€ έως 60€ από τα εκδοτήρια του Παναθηναϊκού και από 8€ έως 58€ μέσω internet και των VIVA Spots. Οι τιμές ανά θύρα είναι:

- Θύρα 3, 15: 8 ευρώ μέσω Internet, 10 ευρώ από τα εκδοτήρια.

- Θύρες 5, 13: 13 ευρώ μέσω Internet, 15 ευρώ από τα εκδοτήρια.

- Θύρες 7, 11Α: 18 ευρώ από το Internet, 20 ευρώ από τα εκδοτήρια.

- Θύρα 9: 23 ευρώ από το Internet, 25 ευρώ από τα εκδοτήρια.

- Θύρα 29: 38 ευρώ από το Internet, 40 ευρώ από τα εκδοτήρια.

- Ρ1: 58 ευρώ από το Internet, 60 ευρώ από τα εκδοτήρια.

Παράλληλα οι φίλαθλοι, μπορούν να εξυπηρετούνται από τα εξουσιοδοτημένα σημεία της Viva.

Επίσης, διατίθενται και εισιτήρια για άτομα με αναπηρικό αμαξίδιο στις θύρες 5Γ και 13Γ. Οι συγκεκριμένοι φίλαθλοι θα πρέπει να προσκομίζουν στα εκδοτήρια πιστοποιητικό ΑΜΕΑ.

Βάσει νόμου απαραίτητος για την έκδοση εισιτηρίου είναι ο ΑΜΚΑ. Χωρίς ΑΜΚΑ ουδείς δύναται να αγοράσει εισιτήριο.

Για την αγορά των απλών (ονομαστικών) εισιτηρίων καθώς και για την είσοδο στο γήπεδο, απαιτείται η επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας, διαβατηρίου ήδιπλώματος οδήγησης.

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να καλείτε στο τηλεφωνικό κέντρο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός στο 210-8709000 καθημερινές 09:30 – 17:30 ή να στέλνετε e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.».

Αντετοκούνμπο: «Ιδρώνουμε για τον Παύλο Γιαννακόπουλο» (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018 14:51

Το πολυαναμενόμενο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» μετράει αντίστροφα και ο Θανάσης Αντετοκούνμπο δύο ημέρες πριν την έναρξη μέσω ενός βίντεο στέλνει το δικό του μήνυμα.

Γνωστός για το παθιασμένο και δυναμικό παιχνίδι του ο Έλληνας φόργουορντ ανέφερε χαρακτηριστικά: «Σε 2 μέρες ιδρώνουμε στο παρκέ και στην κερκίδα, για τον Παύλο Γιαννακόπουλο».

Δείτε το βίντεο

Λάνγκφορντ: «Έχω ακόμη βενζίνη στο ρεζερβουάρ μου»

ΜΠΑΣΚΕΤ Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018 14:42

Στη δύσκολη χρονιά που πέρασε πέρυσι, αλλά και στην επιστροφή του στα παρκέ της Ευρωλίγκα στάθηκε σε δηλώσεις του ο Κιθ Λάνγκφορντ.

Ο Αμερικανός άσσος δήλωσε χαρούμενος που πλέον ανήκει στον Παναθηναϊκό (κάτι που έπρεπε να είχε κάνει από πέρυσι), ενώ συνεχίζοντας να μιλά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ είπε πως η φετινή ομάδα του «τριφυλλιού» είναι η καλύτερη που έχει αγωνιστεί σε όλη του την καριέρα.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Κιθ Λάνγκφορντ στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ):

- Στο χώρο του μπάσκετ κυριαρχεί η άποψη ότι η άμυνα φέρνει τα τρόπαια... Ήρθε λοιπόν η στιγμή για έναν χαρισματικό σκόρερ όπως εσύ να αποκαλύψεις το αμυντικό σου ταλέντο;

«Αρχίσαμε με δύσκολες ερωτήσεις (σ.σ. γελάει)... Οκ, μπορεί να μην έχω αναδειχθεί στην καριέρα μου κορυφαίος αμυντικός της χρονιάς στην Euroleague, μπορεί όλοι να θεωρούν ότι δεν τα πάω καλά με την άμυνα, γιατί με βλέπουν κυρίως να σκοράρω, αλλά δεν είναι έτσι. Αν παρακολουθήσει κανείς τους αγώνες μου θα εστιάσει αυτομάτως στα... κατορθώματα μου στην επίθεση, αλλά θα δει ότι παίζω και άμυνα. Σίγουρα δεν είμαι ο αδύναμος κρίκος στην άμυνα. Όταν έρθει η στιγμή φέτος θα παίξω σωστά το ρόλο μου και στην άμυνα».

- Ας αφήσουμε την άμυνα και να επικεντρωθούμε λίγο στην αγαπημένη σου... συνήθεια. Θα είσαι λοιπόν ο παίκτης που θα παίρνει την τελευταία κρίσιμη επίθεση;

«Όλα αυτά είναι θεωρητικά. Αν είμαι στο παρκέ στα τελευταία κρίσιμα λεπτά θα ήθελα να είμαι ο παίκτης που θα προσπαθήσει για το νικητήριο σουτ. Ωστόσο καταλαβαίνω ότι στην ομάδα του Παναθηναϊκού υπάρχουν και οι "παλιοί", οπότε μπορεί να μην είμαι εγώ ο "ήρωας" του αγώνα. Όπως προείπα, όμως, θα ήθελα να πάρω το τελευταίο κρίσιμο σουτ και να δείξω την αξία μου». 

- Είσαι χαρούμενος που επέστρεψες στα παρκέ της Euroleague;

«Σίγουρα. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Πέρυσι ήταν μία δύσκολη χρονιά για μένα. Ίσως το γεγονός ότι έμεινα εκτός για ένα χρόνο με βοήθησε να εκτιμήσω το χρόνο μου εδώ. Φέτος όμως επέστρεψα και αυτή η επιστροφή είναι πολύ γλυκό συναίσθημα».

- Το ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού ήταν δεδομένο τα τελευταία χρόνια. Μετανιώνεις που δεν ήρθες εδώ νωρίτερα;

«Μετανιώνω πάρα πολύ. Ειδικά για την περσινή χαμένη ευκαιρία. Η περασμένη σεζόν ήταν μία καλή ευκαιρία, είχα μιλήσει με τον κύριο Γιαννακόπουλο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, γνώριζα το εξαιρετικό υλικό που είχε ομάδα, όπως τον Σίγκλετον, όπως γνώριζα ότι ήταν ένας αθλητικό σύνολο. Ωστόσο, ήμουν κουρασμένος, κυρίως πνευματικά, ήθελα ένα διάλλειμα, αλλά σημασία έχει ότι τώρα είμαι εδώ».

- Το φετινό ρόστερ του Παναθηναϊκού έχει πληρότητα και βάθος σε όλες τις θέσεις. Σου εμπνέει εμπιστοσύνη η ομάδα;

«Για μένα η φετινή ομάδα του Παναθηναϊκού είναι καλύτερη που έχω αγωνιστεί στην καριέρα μου. Έχω περάσει από ομάδες που δεν ήταν τόσο δυνατές, όπως όταν ήμουν στο Καζάν και με την Ούνιξ είχαμε κερδίσει την μετέπειτα πρωταθλήτρια Ευρώπης Φενερμπαχτσέ, οπότε τώρα που υπάρχει εμπιστοσύνη στο υλικό μου διευκολύνει το έργο. Διαθέτουμε μία ομάδα με παίκτες που σχεδόν όλοι έχουν μεγάλη εμπειρία από την Euroleague. Οπότε το επίπεδο είναι υψηλό και δεν ανησυχούμε για τίποτα και κανέναν αντίπαλο».

- Μέχρι στιγμής διαρρέει ότι η ατμόσφαιρα στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού είναι εξαιρετική. Αυτό εκτιμάς ότι θα είναι το μεγάλο σας «όπλο», ενόψει μίας απαιτητικής χρονιάς;

«Ναι! Είναι απίστευτο αυτό που συνέβη! Από την πρώτη στιγμή, από το πρώτο λεπτό που μπήκα στα αποδυτήρια του Παναθηναϊκού και γνώρισα τους συμπαίκτες μου αισθάνθηκα τη χημεία που είχαμε μεταξύ μας. Ήταν εύκολη λοιπόν η προσαρμογή μου και το "δέσιμο" με τους συμπαίκτες μου. Μιλάμε για τα πάντα, γελάμε και σκεφτόμαστε μόνο το καλύτερο για τον σύλλογο». 

- Φαντάζομαι ότι θα μιλάτε περισσότερο για την κατάκτηση του τροπαίου στην Euroleague...

«Ξέρεις διάβαζα κάπου μία συνέντευξη του Πασκουάλ, στην οποία έλεγε ότι ο Παναθηναϊκός είναι ένας σύλλογος που δεν μπορείς να κρυφτείς. Πρέπει να γνωρίζεις που είσαι και τι αντιπροσωπεύεις. Η κατάκτηση της Euroleague είναι ο πρωταρχικός μας στόχος, αλλά πρώτα πρέπει να σεβαστούμε τη δουλειά που έχουμε μπροστά μας και τους φιλάθλους». 

- Κιθ τι να περιμένουν εφέτος από εσένα οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού; Έχεις κάποια υπόσχεση να τους δώσεις;

«Υπόσχεση... Είναι μία βαριά λέξη. Στο μπάσκετ δεν μπορείς να υποσχεθείς τίποτα. Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι ο κόσμος θα εκπλαγεί από αυτά που θα δει από εμένα φέτος. Έχω ακόμα βενζίνη στο... ρεζερβουάρ μου. Οπότε τους προειδοποιώ ότι θα πρέπει να είναι έτοιμοι για πολλές εκπλήξεις». 

- Αυτό είναι ένα μήνυμα και προς τον «αιώνιο» αντίπαλο τον Ολυμπιακό;

«Μμμμ (σ.σ. γελάει)... Κοίτα, καταλαβαίνω την αντιπαλότητα μεταξύ των δύο ομάδων, αλλά θα πρέπει να ζήσω την ατμόσφαιρα πρώτα σε ένα μεταξύ μας παιχνίδι για να μπω στο κλίμα. Μετά θα μπορώ να σου πω και περισσότερα... ».

- Τώρα έχετε μπροστά σας το 1ο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», το οποίο είναι επιπέδου Euroleague. Είναι μία καλή... προπόνηση πριν την έναρξη της κανονικής περιόδου της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης;

«Σίγουρα! Χρειαζόμασταν πνευματικά ένα τουρνουά σαν αυτό πριν αρχίσει η χρονιά. Πρόκειται για τους πρώτους σοβαρούς αγώνες, ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Αυτοί οι αγώνες που θα δώσουμε αποτελούν τον καλύτερο τρόπο για εμάς, πριν το άνοιγμα της αυλαίας της σεζόν».

Κλήθηκε σε απολογία ο Παναθηναϊκός

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018 14:33

Σε απολογία από το Μονομελές Πειθαρχικό όργανο της Σούπερ Λίγκα κλήθηκε ο Παναθηναϊκός, όπως ανακοινώθηκε επίσημα.

Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Tο Πρωτοβάθμιο Μονομελές Πειθαρχικό όργανο κάλεσε σε απολογία (για την Πέμπτη 27-09-18 και ώρα 13:00) τις παρακάτω ΠΑΕ στο πλαίσιο των συναντήσεων για την 4η αγωνιστική. 

Α) ΠΑΕ Ατρόμητος Αθηνών: «Βάσει των αναφερομένων στο από 22/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 22/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 1000/3/65/5-ρπθ’ από 24/09/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Ατρόμητος Αθηνών-ΠΑΕ ΑΕΛ.

* Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 2 περ. α’ , 3 περ. α΄ του Π.Κ. της ΕΠΟ.

 
Β) ΠΑΕ Παναθηναϊκός: «Βάσει των αναφερομένων στο από 23/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 23/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 2247/18/1904352 από 24/09/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της καθώς επίσης και για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Παναθηναϊκός-ΠΑΕ Λεβαδειακός.

*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄ και γ’, 15 παρ. 1 περ. γ΄, 3 περ. α΄ του Π.Κ. της ΕΠΟ.


Γ) ΠΑΕ Πανιώνιος: «Βάσει των αναφερομένων στο από 24/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.) και στην από 24/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ Πανιώνιος-ΠΑΕ Ολυμπιακός.

*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 2 περ. α΄, β΄ και ε’, 3 περ. α΄ και στ’,  του Π.Κ. της ΕΠΟ.


Δ) ΠΑΕ ΠΑΟΚ: «Βάσει των αναφερομένων στο από 23/09/2018 Φύλλο Αγώνα, το οποίο σας γνωστοποιήθηκε, κατ’ άρθρο 15 του Κανονισμού Αγώνων Ποδοσφαίρου (Κ.Α.Π.), στην από 23/09/2018 Έκθεση Παρατηρητή Αγώνα, καθώς και στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 3592/18/1907799 από 24/09/2018 Έκθεση της Αστυνομίας»: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της στον αγώνα ΠΑΕ ΠΑΟΚ-ΠΑΕ ΑΕΚ.

*Επί παραβάσει των άρθρων 1, 5 επ, 14 παρ. 1, 2, 3 και 4 περ. α΄, 15 παρ. 2 περ. α΄, β΄, γ’ και ε’, 3 περ. α΄ και στ’, 4 περ. α’  του Π.Κ. της ΕΠΟ.

Σύσσωμη η ποδοσφαιρική ομάδα στο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» (pic)

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018 21:39

Εκτός από τους χιλιάδες φιλάθλους του Παναθηναϊκού που θα δώσουν το παρόν στο τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος», στο ΟΑΚΑ θα βρεθεί σύσσωμη και η ποδοσφαιρική ομάδα του τριφυλλιού τιμώντας με αυτό τον τρόπο τη μνήμη του ιστορικού και μεγαλύτερου ηγέτη στην ιστορία του συλλόγου.

Το γεγονός αυτό το γνωστοποίησε με ανάρτησή της στο facebook η «πράσινη» ΠΑΕ αναφέροντας:

«Την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα θα βρεθεί στο κλειστό γήπεδο του ΟΑΚΑ στο τουρνουά μπάσκετ «Παύλος Γιαννακόπουλος» για να τιμήσει τη μνήμη του κορυφαίου παράγοντα της οικογένειας του Παναθηναϊκού, Παύλου Γιαννακόπουλου»!

Δείτε την ανάρτηση

Χωρίς τέσσερις η προπόνηση, χάνει ΠΑΣ Γιάννινα ο Κάτσε

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018 21:07

Χωρίς τον Έργκους Κάτσε αλλά και τρεις ακόμα παίκτες πραγματοποιήθηκε η σημερινή προπόνηση του Παναθηναϊκού. Ο αμυντικός μέσος του «τριφυλλιού» ο οποίος στα τελευταία λεπτά του χθεσινού αγώνα τραυματίστηκε στην αριστερή ποδοκνημική σε σημείο προηγούμενου τραυματισμού στον έσω σύνδεσμο, ξεκίνησε σήμερα αντιφλεγμονώδη και φυσικοθεραπεία και θα μείνει εκτός προπονήσεων για μία εβδομάδα.

Από κει και πέρα ατομικό πρόγραμμα συνέχισε ο Τζανδάρης, όπως και ο Αποστολάκης, ενώ το Σάββατο στον αγώνα της Κ19 ο Σέχου τραυματίστηκε στην αριστερή ιερολαγωνία και η μαγνητική που έκανε στο ΥΓΕΙΑ  έδειξε αμβλύ τραύμα στην περιοχή με εκτεταμένο αιμάτωμα στους γλουτιαίους. Έτσι ο νεαρός επιθετικός ξεκίνησε αντιφλεγμονώδη και φυσικοθεραπεία και θα μείνει εκτός προπονήσεων για μία εβδομάδα.

Σε ότι αφορά τη σημερινή προπόνηση έγινε σε δύο γκρουπ. Στο πρώτο, όσοι αγωνίστηκαν στον χθεσινό αγώνα με τον Λεβαδειακό έκαναν αποφόρτιση, ενω στο δεύτερο οι υπόλοιποι, μαζί με όσους ήταν εκτός αποστολής, έπαιξαν σε έντονους ρυθμούς αγωνιστικά παιχνίδια.

Αντετοκούνμπο: «Θα είμαστε η πιο εκρηκτική και αθλητική ομάδα της Ευρωλίγκα»

ΜΠΑΣΚΕΤ Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2018 20:20

Αποτελεσματικός στην άμυνα αλλά και η πιο εκρηκτική και αθλητική ομάδα της Ευρωλίγκα θα είναι ο Παναθηναϊκός σύμφωνα με όσα υποστήριξε σε δηλώσεις του ο Θανάσης Αντετοκούνμπο, μιλώντας στον αέρα ραδιοφωνικού σταθμού.    

Aναλυτικά όσα είπε ο διεθνής φόργουορντ στον ΣΠΟΡ FM 94,6:

Για τις εντυπώσεις του από την προετοιμασία: «Ακόμη γνωριζόμαστε, αφού για ένα διάστημα λείπαμε από τις προπονήσεις οι διεθνείς. Από εκεί και πέρα, πιστεύω πως έχουμε πολύ καλό κλίμα και πολύ καλές προσθήκες». 

Για τις διαφορές στο στιλ της φετινής ομάδας σε σχέση με πέρσι: «Φέτος, περιμένω να είμαστε σούπερ αποτελεσματικοί στην άμυνα και να είμαστε η πιο εκρηκτική και αθλητική ομάδα στην Ευρώπη. Θέλουμε να «βρεθούμε» μεταξύ μας και πιστεύω ότι φέτος θα βοηθήσει το γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί παίκτες που παίζουν σε περισσότερες θέσεις. Αυτό νομίζω ότι θα μας κάνει πολύ καλό». 

Για το χθεσινό (23/9) φιλικό με την Κλουζ: «Είπα και πριν πως ακόμη γνωριζόμαστε. Ψάχνουμε να βρούμε τα πατήματά μας, θέλουμε λίγο ακόμη». 

Για το τουρνουά στη μνήμη του Παύλου Γιαννακόπουλου: «Πέρα από το γεγονός ότι θα συμμετάσχουν τέσσερις από τις κορυφαίες ομάδες της Euroleague, ο κόσμος πρέπει να καταλάβει τι σημαίνει αυτό το τουρνουά για όλους. Για τους παίκτες, τους προπονητές, για τον Παναθηναϊκό συνολικά, για τον κ. Δημήτρη και πάνω απ’ όλα τι σημαίνει για τον κ. Παύλο, τον οποίο θέλουμε να τιμήσουμε». 

Για τι καινούργιο να περιμένει ο κόσμος από τον Θανάση Αντετοκούνμπο: «Αυτό που θέλω είναι να ανεβάσω λίγο περισσότερο την ένταση και την ενέργειά μου στην άμυνα και να είμαι πιο αποτελεσματικός στην επίθεση. Σίγουρα ο κόσμος θα δει να βάζω περισσότερα σουτ. Συνεχίζουμε τη σκληρή δουλειά. Χαμηλά το κεφάλι και προχωράμε».