Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα με τον Ηρακλή ο Δημήτρης Πρίφτης τόνισε πως το μυαλό των «πράσινων» δεν ήταν στο γήπεδο, ενώ υπογράμμισε πως ο Γιόβιτς ανεβάζει στροφές.
«Είναι σημαντικό ότι κερδίσαμε. Είναι σαφές ότι το μυαλό μας δεν ήταν εδώ, δεν είχαμε συγκέντρωση. Είχαμε έρθει να παίξουμε ένα εύκολο παιχνίδι. Σε κάθε ματς υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να τα κάνεις και τα δύο βασικά είναι να τρέχεις και να ακουμπάς τον αντίπαλο. Είναι ενδεικτικό πως σε όλο το παιχνίδι είχαμε δύο - τρία επιθετικά ριμπάουντ και στο τελευταίο δεκάλεπτο πήραμε οκτώ. Προφανώς, είχαμε κακή νοοτροπία στο μεγαλύτερο διάστημα, με βάση την ένταση που δείξαμε. Το σβήσουμε αυτό τώρα γιατί έχουμε μια δύσκολη και κρίσιμη εβδομάδα μπροστά μας. Συγχαρητήρια στον Ηρακλή για τον τρόπο που αγωνίστηκε».
Για την προσαρμογή του Νίκου Χουγκάζ: «Θα μπορούσε να παίξει σήμερα, αν ήμασταν από την αρχή σοβαροί. Είναι εδώ κάποιες μέρες. Και άλλοι θα μπορούσαν να αγωνιστούν. Δεν ήμασταν σοβαροί από την αρχή και το σημαντικό είναι να κερδίζουμε τα ματς».
Για τον Ιωάννη Παπαπέτρου και την απουσία του από το Final Four: «Είπα πως αυτό είναι το πιθανότερο».
Για το αν υπάρχει θέμα συμμετοχής του Νεμάνια Νέντοβιτς: «Όχι, όχι. Θα αγωνιστεί κανονικά, εκτός απροόπτου».
Για τους Νέντοβιτς - Γιόβιτς: «Ο Γιόβιτς αισθάνεται καλύτερα σε θέμα καρδιοαναπνευστικού στα τελευταία δύο παιχνίδια, αυτό είναι σαφές. Σε ό,τι αφορά τον Νέντοβιτς, έχουμε μπροστά μας δύο παιχνίδια, πρώτα ο Θεός. Στα τελευταία ματς έχει παίξει 30+ λεπτά. Προτιμώ να είναι πιο ξεκούραστος και να αποφύγουμε τους κινδύνους, παρά να τον εξαντλήσω. Δεν υποτιμώ κανένα παιχνίδια, αλλά πήραμε μια απόφαση από κοινού για τη σημερινή αναμέτρηση. Έχει ρυθμό, έχει παίξει αρκετά στα τελευταία παιχνίδια».
Ο Λεωνίδας Κασελάκης απέδωσε το κακό πρώτο ημίχρονο του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ηρακλή στην έλλειψη ενέργειας, ενώ αναφέρθηκε και στο προσεχές Final 4 του Κυπέλλου και τον αγώνα με τον Προμηθέα Πάτρας.
«Στο πρώτο ημίχρονο είχαμε ένα θέμα ενέργειας. Δεν καταφέραμε να είμαστε συγκεντρωμένοι στα σημεία που θέλαμε. Ο Ηρακλής βρήκε αυτοπεποίθηση μέσα από αυτό και μας έβαλε δύσκολα. Στο δεύτερο ημίχρονο παρουσιαστήκαμε καλύτεροι. Είχαμε και το μυαλό μας στο επόμενο παιχνίδι. Δεν γίνεται να συγκεντρωθείς 100% σε ένα παιχνίδι, σκέφτεσαι και το επόμενο, κάτι που ίσως είναι λάθος.
Το Σαββατοκύριακο έχουμε έναν πολύ σημαντικό στόχο μπροστά μας, ήμασταν και σε κάποια σουτ άστοχοι. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να σκύψουμε το κεφάλι και να δουλέψουμε για να παρουσιαστούμε έτοιμοι. Δεν είναι κανένα ματς εύκολο, πρέπει να ματώνεις για να κερδίσεις. Πάμε να παίξουμε δύο τελικούς. Ο πρώτος είναι με τον Προμηθέα, ξέρουμε ότι είναι μία καλή ομάδα, που κάνει σταθερά βήματα ανόδου. Έχουμε συγκεντρωθεί εκεί δεν βλέπουμε μπροστά μας, γιατί για να παίξεις την Κυριακή, πρέπει να κερδίσεις την Παρασκευή. Είναι σημαντικό να μην επαναλάβουμε τα λάθη που κάναμε σήμερα, αλλά και με την Λάρισα. Πρέπει να μπούμε δυνατοί όπως με τη Βιλερμπάν για να δώσουμε τον ρυθμό του αγώνα».
Χωρίς τον Ιωάννη Παπαπέτρου θα παραταχθεί πιθανότατα στο Final 4 του Κυπέλλου στην Κρήτη ο Παναθηναϊκός, όπως τόνισε στις δηλώσεις του ο Δημήτρης Πρίφτης μετά τη νίκη του «τριφυλλιού» επί του Ηρακλή στο ΟΑΚΑ.
Για το ματς με τον Ηρακλή: «Είναι σαφές ότι το μυαλό μας δεν ήταν εδώ σε όλο το παιχνίδι. Προς το τέλος ανεβήκαμε αμυντικά και κερδίσαμε καθαρά. Δεν είχαμε το μυαλό μας εδώ, είναι προφανές, δεν παίξαμε δυνατά».
Για το αν οι παίκτες του είχαν το μυαλό τους στο Κύπελλο: «Το Κύπελλο είναι την Παρασκευή. Δεν θα έπρπεε να είναι εκεί το μυαλό μας. Σήμερα είναι Δευτέρα, έχουμε δουλειές».
Για τον Ιωάννη Παπαπέτρου και την πιθανή απουσία του στο Final Four: «Θα λείπει ο Παπαπέτρου, αυτό είναι το πιο πιθανό».
Έχοντας ως απόλυτο πρωταγωνιστή τον Οκάρο Ουάιτ ο Παναθηναϊκός αν και δυσκολεύτηκε επικράτησε του Ηρακλή στο ΟΑΚΑ με 70-58 σε εξ’ αναβολής παιχνίδι για την 13η αγωνιστική της Basket League.
Oι «πράσινοι» λίγες μόλις ημέρες πριν το Final 4 του Κυπέλλου έδειξαν να δυσκολεύονται απέναντι στον «Γηραιό» ο οποίος για 35 λεπτά ήταν μέσα στη διεκδίκηση της νίκης παρόλο που αγωνίστηκε με μόλις 9 παίκτες στη σύνθεσή του. Ωστόσο με κορυφαίο τον Αμερικανό φόργουορντ (νταμπλ-νταμπλ με 19 πόντους και 10 ριμπάουντ) το «τριφύλλι» μίλησε στο τέλος, πήρε το ζητούμενο και πλέον στρέφει την προσοχή του στην κατάκτηση του Κυπέλλου.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τους Γιόβιτς, Μέικον, Μαντζούκα, Ουάιτ και Παπαγιάννη, ενώ οι πρώτοι πέντε για τον Ηρακλή ήταν οι Σταμάτης, Φίλλιος, Χένρι, Ντολεζάι και Γκάρετ.
Το ξεκίνημα του Παναθηναϊκού ήταν νωθρό και ο πιο αποτελεσματικός Ηρακλής το εκμεταλλεύτηκε παίρνοντας το προβάδισμα με 4-9 στο 3’. Οι φιλοξενούμενοι παρόλο το γεγονός πως είχαν περιορισμένο αριθμό παικτών (μόλις 9) συνέχισαν να βγάζουν μεγάλη ενέργεια στην άμυνα και έχοντας «ζεστό» τον Χένρι διεύρυναν το προβάδισμά τους στο 4-13 (στο 5’) την ώρα που ο Παναθηναϊκός είχε κολλήσει στην επίθεση. Ο Δημήτρης Πρίφτης φρέσκαρε την πεντάδα του περνώντας στο παρκέ τους Κασελάκη, Σαντ Ρος και Έβανς, όμως και πάλι το επιθετικό πρόβλημα του «τριφυλλιού» ήταν εμφανές. Έτσι ο Ηρακλής διατήρησε με άνεση διαφορά 8 πόντων (10-18 στο 8’) και έκλεισε το δεκάλεπτο στο +6 (12-18).
Ο Παναθηναϊκός στην έναρξη της δεύτερης περιόδου βρήκε κάποιους πόντους, έφτασε το σερί του στο 7-0 και με τρίποντο του Κασελάκη μείωσε σε 17-18 (12’). Ωστόσο ο Ηρακλής «τρυπούσε» συνεχώς την προβληματική άμυνα των «πρασίνων» με διεισδύσεις και πήγε τη διαφορά για πρώτη φορά στο +10 (21-31) πέντε λεπτά πριν το τέλος του ημιχρόνου. Οι φωνές του Δημήτρη Πρίφτη προς τους παίκτες του ακούγονταν σε όλο το ΟΑΚΑ και απ’ ότι φαίνεται αφύπνισαν τους «πράσινους» που με σερί 6-0 μείωσαν σε 27-31 στο 18’. Την ίδια ώρα ο «γηραιός» είχε σταματήσει να είναι εύστοχος, έχοντας κολλήσει για περισσότερα από τέσσερα λεπτά χωρίς σκορ στους 31 πόντους και έτσι με τρίποντο του Μποχωρίδη η διαφορά πήγε και πάλι στην μικρότερη τιμή της (30-31 στο 19’). Το κακό πρώτο ημίχρονο για τον άτονο Παναθηναϊκό ολοκληρώθηκε με τους «πράσινους» να υπολείπονται τριών πόντων (32-35) και φυσικά να καλούνται να αλλάξουν πολλά στο δεύτερο μέρος.
Το ξεκίνημα του Παναθηναϊκού ήταν κακό στο δεύτερο ημίχρονο. Οι «πράσινοι» παρέπαιαν στην άμυνα και ο Ηρακλής κατάφερε να ξεφύγει και πάλι με 8 (34-42), αφού το «τριφύλλι» δεν σταματούσε να δίνει δικαιώματα στους φιλοξενούμενους με την απόδοσή του. Όπως και στο πρώτο ημίχρονο, ο Παναθηναϊκός σοβαρεύτηκε και με σερί 9-2 κατάφερε να κατεβάσει και πάλι τη διαφορά στον πόντο (43-44 στο 27’) έπειτα από εύστοχο τρίποντο του Μέικον και καλάθι του Σαντ Ρος στον αιφνιδιασμό μετά από κλέψιμο. Μετά από το αρχικό προβάδισμα στην πρώτη περίοδο (σκορ 2-0), ο Παναθηναϊκός προσπέρασε με τρίποντο του Ουάιτ (46-44 στο 29’) ολοκληρώνοντας έτσι την αντεπίθεσή του στο τρίτο δεκάλεπτο. Η τρίτη περίοδος ολοκληρώθηκε με το σκορ στο ισόπαλο 48-48 αφήνοντας όλα τα σενάρια ανοιχτά για τα τελευταία δέκα λεπτά της αναμέτρησης.
Ο Παναθηναϊκός έδειξε να σοβαρεύεται στην τέταρτη περίοδο και τρέχοντας ένα σερί 10-0 στα τρία λεπτά πήγε στο +10 (51-41) έχοντας ως κορυφαίο και στις δύο πλευρές του παρκέ τον Οκάρο Ουάιτπου έδινε πολύτιμες λύσεις. Ο Ηρακλής κατάφερε και πάλι να μαζέψει τη διαφορά (58-55 στο 35’) αφού οι παίκτες του «τριφυλλιού» δεν είχαν την απαιτούμενη σκληράδα αλλά και συγκέντρωση στην άμυνα, καθώς δεν έμπαιναν στην λογική να χρησιμοποιήσουν τα φάουλ τους (1 ομαδικό) για να σταματήσουν τον «γηραιό». Το τάιμ άουτ του Πρίφτη επανέφερε και πάλι στην τάξη τους γηπεδούχους που αντέδρασαν στο σερί του Ηρακλή και επανέφερε τη διαφορά στο +10 (65-55 στο 38’) «καθαρίζοντας» ουσιαστικά το ματς. Ο Παναθηναϊκός πήρε εν τέλει τη νίκη με τελικό σκορ 70-58.
Τα δεκάλεπτα: 12-18, 32-35, 48-48, 70-58
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο Δημήτρης Διαμαντίδης στο ημίχρονο του αγώνα του Παναθηναϊκού με τον Ηρακλή μίλησε για την πορεία του Παναθηναϊκού στην Ευρωλίγκα, αλλά και για τους εγχώριους τίτλους που θα διεκδικήσει το «τριφύλλι», ενώ αναφέρθηκε και στη βοήθεια που προσφέρει στην Κύπρο που θέλει να πάρει η Κύπρος στο Eurobasket 2025, με τον ίδιο να είναι πρεσβευτής της εν λόγω υποψηφιότητας.
Για τον Όμιλο που θέλει να πάρει η Κύπρος στο Eurobasket 2025, με τον ίδιο να είναι πρεσβευτής της εν λόγω υποψηφιότητας: «Γίνεται μία προσπάθεια από την Κύπρο για έναν όμιλο στο Πανευρωπαϊκό. Έγινε μια συζήτηση με τους ανθρώπους της ομοσπονδίας, ζήτησαν τη βοήθειά μου και δέχθηκα με χαρά. Παλεύουμε για να φέρουμε εις πέρας αυτόν τον στόχο και να αναλάβει η Κύπρος τον Όμιλο. Η απόφαση θα ληφθεί τέλη Μαρτίου, ακούμε καλά πράγματα. Είμαστε κοντά. Η Κύπρος διεκδικεί για πρώτη φορά ένα κομμάτι τέτοιας διοργάνωσης. Θεωρώ πως θα πάνε όλα καλά και θα είναι σημαντικό και για τη δική μας Εθνική. Εφόσον προκριθεί η Ελλάδα, η ομοσπονδία της Κύπρου έχει δικαίωμα να καλέσει μία ομάδα. Θα είναι καλό για την Εθνική μας, θα παίζει εντός έδρας. Η Κύπρος και η Ελλάδα είναι πολύ κοντά, θα είναι κάτι πολύ όμορφο εφόσον το καταφέρει η κυπριακή ομοσπονδία. Περιμένουμε...».
Για τον Παναθηναϊκό: «Τον τελευταίο 1,5 χρόνο ο Παναθηναϊκός είναι σε δύσκολη κατάσταση. Ένα γκρουπ ανθρώπων που ασχολούμαστε προσπαθούμε να κρατήσουμε την ομάδα ανταγωνιστική. Πέρυσι πήραμε το Κύπελλο και το πρωτάθλημα. Φέτος θα θέλαμε να έχουμε καλύτερη πορεία στην Euroleague. Έχουμε 10-11 παιχνίδια, θέλουμε να είμαστε καλύτεροι. Μένει το πρωτάθλημα, που είναι μεγάλος στόχος και το Κύπελλο σε λίγες μέρες».
Για το Final Four του Κυπέλλου Ελλάδας: «Είναι ένας στόχος που θέλουμε. Πρέπει να είμαστε αγωνιστικά πολύ καλοί για να κατακτήσουμε τον στόχο. Δεν θέλουμε ατυχίες τραυματισμών και κορωνοϊό. Έχουμε μπροστά μας έναν δύσκολο ημιτελικό απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα, τον Προμηθέα και θέλουμε να προκριθούμε στον τελικό».
Την προετοιμασία του για τον αγώνα της προσεχούς Τετάρτης (16/2) κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης ξεκίνησε με μία προπόνηση στο «Γ. Καλαφάτης» ο Παναθηναϊκός, μία ημέρα με τη νίκη του επί της Λαμίας.
Το πρόγραμμα της Δευτέρας (14/2) πραγματοποιήθηκε σε δύο γκρουπ. Όσοι βρέθηκαν στο αρχικό σχήμα του αγώνα κόντρα στη Λαμία έκαναν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Μαουρίσιο και Κώτσιρας, ενώ θεραπεία έκαναν οι Μακέντα και Λούντκβιστ. Θυμίζουμε πως ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα που αποχώρησε τραυματίας στο παιχνίδι με τη Λαμία, υπολογίζεται κανονικά από τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς αφού ο τραυματισμός του αποδείχτηκε επιπόλαιος.
Το ντεμπούτο του με τον Παναθηναϊκό θα πραγματοποιήσει στον αγώνα κόντρα στον Ηρακλή ο Νίκος Χουγκάζ.
Ο 22χρονος φόργουορντ λίγες ημέρες μετά την επιστροφή του στο ρόστερ των «πρασίνων» βρίσκεται στη 12άδα των πρωταθλητών και έτσι αναμένεται να πάρει τα πρώτα του λεπτά συμμετοχής με την πράσινη φανέλα.
Από κει και πέρα εκτός αποστολής έχει μείνει ο Νεμάνια Νέντοβιτς για λόγους ξεκούρασης και ο Ιωάννης Παπαπέτρου που συνεχίζει την αποθεραπεία του μετά την εγχείρηση που πραγματοποίησε στο ιγμόρειο.
Η 12άδα του Παναθηναϊκού: Μέικον, Παπαγιάννης, Μποχωρίδης, Καββαδάς, Κασελάκης, Ουάιτ, Αβδάλας, Γιόβιτς, Χουγκάζ, Έβανς, Μαντζούκας, Σαντ Ρος
Ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα αποχώρησε τραυματίας κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης με την Λαμία, μετά από μία σύγκρουση που είχε, η οποία δεν του επέτρεψε να συνεχίσει στο παιχνίδι.
Ο Ισπανός εξτρέμ του «τριφυλλιού» αποκόμισε ένα μικρό αιμάτωμα στην γάμπα, το οποίο δεν είναι κάτι σοβαρό, παρά τους έντονους πόνους που είχε αρχικά στο παιχνίδι και ανησύχησε τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού.
Όπως όλα δείχνουν λοιπόν ο Κανταλαπιέδρα θα είναι διαθέσιμος για το προσεχές παιχνίδι με τον Απόλλωνα Σμύρνης στη Ριζούπολη, την Τετάρτη (16/2). Το ίδιο μάλιστα ισχύει και για τον Σωτήρη Αλεξανδρόπουλο. Τέλος σε ότι αφορά τον Μαουρίσιο, η συμμετοχή του θα ξεκαθαριστεί τις επόμενες ημέρες.
Ο Μιγιάτ Γκατσίνοβιτς αγωνίστηκε ως βασικός στο πρώτο του εντός έδρας παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό, το οποίο συνδυάστηκε με τη νίκη του «τριφυλλιού» επί της Λαμίας με 2-0.
Σε ανάρτησή του μετά την επιστροφή στις νίκες του Παναθηναϊκού ο Σέρβος δήλωσε χαρούμενος για τη νίκη και την καλή εμφάνιση, ενώ έδωσε συγχαρητήρια στον Φώτη Ιωαννίδη που ήταν και ο σκόρερ των δύο τερμάτων.
Συγκεκριμένα έγραψε: «Χαρούμενος που πήραμε τη νίκη στο πρώτο μου εντός έδρας ματς. Καλή εμφάνιση από την ομάδα, ας συνεχίσουμε έτσι. Μπράβο φίλε Φώτη Ιωαννίδη».
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έδωσε στη δημοσιότητα το βίντεο από την παρακάμερα της νίκης του «τριφυλλιού» με τη Λαμία, όπου ξεχωρίζει ο πανηγυρισμός του Δημήτρη Κουρμπέλη στο πρώτο γκολ του Φώτη Ιωαννίδη, φωνάζοντας από τον πάγκο «μπράβο ρε Φώτη», αλλά και ο πανηγυρισμός... κουτσό του Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα, ο οποίος αν και τραυματίας μπήκε μέσα στο γήπεδο στο δεύτερο γκολ του Έλληνα επιθετικού.