Ο Δημήτρης Πρίφτης στις δηλώσεις του κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου του Final 4 του Κυπέλλου Ελλάδας τόνισε πως ο στόχος του Παναθηναϊκού είναι η κατάκτηση του τροπαίου, ενώ αναφέρθηκε με καλά λόγια και για την διεξαγωγή του Final 4 ως τελική φάση του θεσμού.
«Συγχαρητήρια στις ομάδες που συμμετέχουν στο Final Four, θέλουμε να το χαρεί ο κόσμος. Επισημαίνω και εγώ ότι είναι ελπιδοφόρο και αισιόδοξο ότι γίνεται ένα Final Four για την τελική φάση του Κυπέλλου. Εύχομαι στο μέλλον να γίνει και F8. Είναι ένα αισιόδοξο γεγονός. Τα τελευταία γεγονότα ήταν δυσάρεστα και όλοι τα καταδικάζουμε στην κοινωνία μας. Αυτό το Final Four είναι μια μικρή απάντηση. Ελπίζω να αναπτύξουμε όσα χρειάζεται για να καθιερωθεί αυτό το τουρνουά».
Για το αν το Κύπελλο είναι πλέον μία σημαντική διοργάνωση: «Προφανώς, οι ελληνικές ομάδες έχουν αφήσει μια τεράστια κληρονομιά τα τελευταία 30 χρόνια στο μπάσκετ. Αυτή ανεβάζει τις προσδοκίες του φίλαθλου και του οπαδικού κοινού. Σαφέστατα έχουν αλλάξει κάποια δεδομένα σε σχέση με την Ευρώπη. Προφανώς, εμείς διανύουμε μια μεταβατική περίοδο. Το Κύπελλο είναι πολύ σημαντικός στόχος για εμάς. Το σημαντικό είναι να φτάσουμε στο υψηλότερο επίπεδο με βάση τις ικανότητές μας. Να πιάσουμε τα καλύτερα όρια απόδοσής μας σαν γκρουπ, για να διεκδικήσουμε το τρόπαιο. Και θα το κάνουμε μέσα στο γήπεδο».
Την προετοιμασία του για το εκτός έδρας παιχνίδι του προσεχούς Σαββάτου κόντρα στον Παναιτωλικό ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός, μία ημέρα μετά τη νίκη του «τριφυλλιού» στη Ριζούπολη επί του Απόλλωνα.
Όπως συνηθίζεται στην πρώτη προπόνηση μετά από κάθε παιχνίδι, το πρόγραμμα υλοποιείται με τους παίκτες χωρισμένους σε δύο γκρουπ. Όσοι συμμετείχαν στο αρχικό σχήμα του παιχνιδιού κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης ακολούθησαν αποθεραπεία. Οι υπόλοιποι ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo και ολοκλήρωσαν με παιχνίδι σε μικρό χώρο.
Το ευχάριστο νέο ήρθε από τον Γιάννη Κώτσιρα, ο οποίος ακολούθησε το μεγαλύτερο μέρος του προγράμματος δείχνοντας πως βρίσκεται στο δρόμο της επιστροφής. Αντίθετα ο Μαουρίσιο συνέχισε με ατομικό, θεραπεία έκαναν οι Λούντκβιστ και Πούγγουρας, ενώ απουσίαζε ο Μακέντα που χειρουργήθηκε στον αστράγαλο και θα μείνει εκτός δράσης 2-2,5 μήνες.
Τις νέες ημερομηνίες όπου θα γίνουν τα παιχνίδια που έχουν αναβληθεί ανακοίνωσε η Ευρωλίγκα, περιλαμβάνοντας και αυτό του Παναθηναϊκού κόντρα στη Ζαλγκίρις Κάουνας στο ΟΑΚΑ.
Όπως έγινε γνωστό το εν λόγω ματς ορίστηκε για την 1 Μαρτίου, ενώ θυμίζουμε πως για τις 29 του ίδιου μήνα έχει προγραμματιστεί το ματς με την Μακάμπι και πάλι στο ΟΑΚΑ.
Οι ημερομηνίες για όλα τα ματς που αναβλήθηκαν νωρίτερα στη σεζόν:
18η αγωνιστική
20/3 Ολυμπιακός - ΤΣΣΚΑ
1/3 Παναθηναϊκός - Ζαλγκίρις
19η αγωνιστική
27/2 Ερυθρός Αστέρας - Φενέρμπαχτσε
27/2 ΤΣΣΚΑ Μόσχας - Μπαρτσελόνα
1/3 Μακάμπι Τελ Αβίβ - Μπασκόνια
15/3 Ζαλγκίρις - Ολυμπιακός
29/3 Αρμάνι Μιλάνο - Ζενίτ
29/3 Εφές - Μπάγερν
20η αγωνιστική
22/2 Μονακό - Ούνικς Καζάν
1/3 Ζενίτ - Βιλερμπάν
8/3 Ερυθρός Αστέρας - Ρεάλ Μαδρίτης
8/3 Μπασκόνια - Εφές
21η αγωνιστική
1/3 Αρμάνι Μιλάνο - Ούνικς Καζάν
8/3 Ολυμπιακός - Ζενίτ
29/3 Παναθηναϊκός - Μακάμπι
29/3 Φενέρμπαχτσε - Άλμπα
3/4 Ζαλγκίρις - Ερυθρός Αστέρας
26η αγωνιστική
15/3 Φενέρμπαχτσε - Μπάγερν Μονάχου
Το δικό του μήνυμα λίγο μετά την επέμβαση που πραγματοποίησε για να αποκαταστήσει το πρόβλημα που έχει στον αστράγαλο έστειλε ο Φεντερίκο Μακέντα, μέσα μάλιστα από το νοσοκομείο.
Ο Ιταλός επιθετικός, ποζάροντας μπροστά στο φακό με μπλουζάκι που γράφει, «Οι κορυφαίοι δεν παραιτούνται», ανήρτησε τη φωτογραφία στο Instagram και τη συνόδευσε με ένα μήνυμα στο οποίο υπογραμμίζει πως οι πόνοι ήταν αφόρητοι και ότι θα επιστρέψει για το τέλος της σεζόν πιο δυνατός από ποτέ.
«Ήταν 8 δύσκολοι μήνες, γεμάτοι πόνο, υπέφερα, ενέσεις και θεραπείες. Δυστυχώς ο τραυματισμός μου αποδείχθηκε πιο σοβαρός απ’ όσο περίμενα. Ένα σπασμένο έξτρα κόκαλο στο πίσω μέρος του αστραγάλου μου, που ονομάζεται os trigonum, ήταν η αιτία.
Παρότι δοκίμασα τα πάντα για να είμαι εντάξει, ο πόνος, ειδικά στο γήπεδο ήταν ανυπόφορος και το να παίζω σε αυτή την κατάσταση ήταν πολύ δύσκολο και απογοητευτικό.
Έτσι το να κάνω εγχείρηση ήταν η μόνη λύση. Ευχαριστώ όλους για τη συμπαράστασή τους και ειδικά τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου όλο αυτό τον καιρό. Κοιτάω μπροστά για την αποθεραπεία όσο το δυνατόν γρηγορότερα, προκειμένου να επιστρέψω για το τέλος της σεζόν πιο δυνατός από ποτέ!».
Στην απόφαση να περάσει την πόρτα του χειρουργείου για να αποκαταστήσει το πρόβλημα που αντιμετωπίζει στον αστράγαλο, προχώρησε ο Φεντερίκο Μακέντα.
Ο Ιταλός επιθετικό του Παναθηναϊκού μετέβη στην πατρίδα του όπου και πραγματοποίησε την επέμβαση, ενώ σήμερα αναμένεται να βγει από το νοσοκομείο και από αύριο θα ξεκινήσει την αποκατάστασή του. Στην Ελλάδα αναμένεται να επιστρέψει σε περίπου δύο εβδομάδες, ενώ η επιστροφή του στους αγωνιστικούς χώρους υπολογίζεται σε 2 με 2,5 μήνες.
Ως εκ τούτου ο έμπειρος άσσος κατά πάσα πιθανότητα δύσκολα θα προλάβει να αγωνιστεί σε κάποιο από τα εναπομείναντα παιχνίδια της φετινής σεζόν, με εξαίρεση ενδεχομένως τον τελικό του Κυπέλλου, αν το «τριφύλλι» προκριθεί σε αυτόν.
Η ακαδημία μπάσκετ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός (PAO BC ACADEMY) σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής προχωρούν στην υλοποίηση αθλητικών δράσεων για παιδιά και νέους στο φάσμα της διαταραχής του αυτισμού.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη διοργάνωση μαθημάτων μπάσκετ σε ειδικά τμήματα, με τις προπονήσεις να πραγματοποιούνται στο Βοηθητικό γήπεδο Μπάσκετ του ΟΑΚΑ (Μαρούσι) και είναι χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους γονείς. Για δηλώσεις συμμετοχής, θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος. Στο πρόγραμμα δύναται να υπαχθούν και άτομα με αυτισμό ανεξαρτήτου ηλικίας.
Ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης προχώρησε στην υπογραφή Συμφώνου Συνεργασίας με την Ακαδημία της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ με στόχο την υλοποίηση σειράς αθλητικών δράσεων για παιδιά και νέους που βρίσκονται στο Φάσμα της Διαταραχής του Αυτισμού (ASD – AutismSpectrumDisorder).
Η υπογραφή του Συμφώνου έγινε από τον Περιφερειάρχη και το Γενικό Διευθυντή της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ Φ. Αλβέρτη. Παρόντες ήταν ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών Ν. Πέππας, ο Διευθυντής Στρατηγικών ΣχέσεωντηςΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠΓ. Καλαϊτζής, ο Μ. Ραχωβίτσας Διευθυντής Λειτουργίας PAO BC ACADEMY, ο Διευθυντής του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Σ. Νικολαρόπουλος, ο Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Δ. Δρόσης, η Συνεργάτιδατου Περιφερειάρχη σε θέματα Αθλητισμού Χ. Γαλανοπούλου και υπηρεσιακά στελέχη.
Η συγκεκριμένη δράση πραγματοποιείται με τη στήριξη της Περιφέρειας Αττικής και ειδικότερα του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης μέσω της Δομής υποστήριξης δράσεων κοινωνικής συνοχής και αναπτυξιακής παρέμβασης – Social Network Αττική». Το πρόγραμμα έχει τίτλο«Δράσεις αθλητισμού – ομαδικού αθλήματος- για παιδιά και νέους στο Φάσμα της Διαταραχής του Αυτισμού», και χρηματοδοτείται από πόρους του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου (ΕΚΤ) του Ε.Π. «Αττική» 2014-2020.
Με αφορμή την υπογραφή του Συμφώνου ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης δήλωσε:
«Στηρίζουμε έμπρακτα κάθε δράση με ισχυρό κοινωνικό πρόσημο και συμβάλλουμε στη μείωση φαινομένων κοινωνικού αποκλεισμού. Θέλω να συγχαρώ την ομάδα του Παναθηναϊκού και την ακαδημία που θα συμβάλει στην υλοποίηση αυτού του προγράμματος μέσω του οποίου δίδεται μια ευκαιρία στα παιδιά να βρουν μια δημιουργική διέξοδο και ενασχόληση με τον αθλητισμό. Η άθληση αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι για την ίδια τη θεραπεία. Θα ήθελα να συγχαρώ τον Φραγκίσκο Αλβέρτη και τον Γιώργο Καλαϊτζή που με τις δράσεις τους αφήνουν τη σφραγίδα τους στην ιστορία του μπάσκετ και συμβάλλουν μαζί με όλα τα στελέχη της ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ στη δημιουργία ενός κοινωνικού πρόσημου Αλληλεγγύης και Ανθρωπιάς. Η Περιφέρεια Αττικής και τα στελέχη της, όπως ο Αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών Ν. Πέππας και η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος Μ. Βάρσου, παραμένουμε σταθερά αρωγοί σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Πάνω από όλα, προτεραιότητα όλων μας αποτελούν τα παιδιά μας, η ενίσχυση της εκπαίδευσής τους και η εξασφάλιση ίσων ευκαιριών σε υγιείς δραστηριότητες όπως είναι ο αθλητισμός και άλλοι τομείς. Συνεχίζουμε.
Από την πλευρά του ο Φ. Αλβέρτης δήλωσε:
Θέλουμε πραγματικά να ευχαριστήσουμε τον Περιφερειάρχη και όλους τους συνεργάτες του που συνέβαλαν ώστε το συγκεκριμένο πρόγραμμα να υλοποιηθεί και να μας δοθεί η δυνατότητα να συνεχίσουμε με περισσότερη δύναμη να βοηθάμε τα παιδιά. Είναι μία πολύ σημαντική και συγκινητική προσπάθεια και ελπίζουμε να μεγαλώσει ώστε να μπορέσουμε να δώσουμε χαρά και ελπίδα σε πάρα πολύ κόσμο. Είναι πραγματικά μεγάλη βοήθεια και τους ευχαριστούμε.
Η αθλητική δράση
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τη διοργάνωση μαθημάτων μπάσκετ σε ειδικά τμήματα διαμορφωμένα για τις ανάγκες των ωφελούμενων στο φάσμα του αυτισμού (οι ωφελούμενοι θα διαχωρίζονται με κριτήριο το επίπεδο λειτουργικότητάς τους, με μεθοδολογία κατάταξης από εξειδικευμένο προσωπικό του φορέα). Οι προπονήσεις θα πραγματοποιούνται στο Βοηθητικό γήπεδο Μπάσκετ του ΟΑΚΑ (Μαρούσι) και είναι χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τους γονείς. Για δηλώσεις συμμετοχής, θα ακολουθήσει σχετική ανακοίνωση Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος. Στο πρόγραμμα δύναται να υπαχθούν και άτομα με αυτισμό ανεξαρτήτου ηλικίας.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram



Ο Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος με δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Απόλλωνα Σμύρνης σημείωσε πως οι «πράσινοι» αξίζουν να βρίσκονται στα Play Off, εκφράζοντας την πίστη του πως στο τέλος της κανονικής περιόδου θα βρεθούν στο μίνι πρωτάθλημα που θα ακολουθήσει.
«Ήταν μια νίκη που χρειαζόμασταν. Σκοράραμε νωρίς, μπορούσαμε κι ένα τρίτο γκολ για να τελειώσουμε νωρίτερα το ματς. Είχαμε αρκετές ευκαιρίες αλλά τις χάσαμε, είτε στην τελική πάσα είτε στην τελική προσπάθεια. Νικήσαμε όμως και αυτό είναι το σημαντικό, έχουμε κι άλλο ματς και κοιτάζουμε μπροστά.
Υπάρχει κούραση, είχαμε τραυματισμούς, κι εγώ ταλαιπωρήθηκα. Πρέπει να είμαστε μαζί όλοι σαν ομάδα ως το τέλος.
Πιστεύω ότι βάσει ποιότητας αξίζουμε να είμαστε στα Play Off. Με αυτές τις νίκες και αυτό τον τρόπο παιχνιδιού πιστεύω ότι θα είμαστε εκεί. Θα είμαστε εκεί που πρέπει. Το πρωτάθλημα είναι δύσκολο, υπάρχουν δυνατές ομάδες και είναι πιο ανταγωνιστικό».
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Ανδρεόπουλος μετά την ήττα από τον Φοίνικα Σύρου σημείωσε πως δεν ήρθε το τέλος του κόσμου, υπογραμμίζοντας πως οι «πράσινοι» θα συνεχίσουν την σκληρή δουλειά μέχρι το τέλος.
«Προσπαθήσαμε στον αγώνα. Δε μας βγήκαν αυτά που θέλαμε. Δεν ήρθε το τέλος του κόσμου. Δώσαμε σκληρό αγώνα. Φτάσαμε κοντά σε παρατάσεις, ειδικά στο 2ο σετ. Είχαμε ευκαιρία να το κατακτήσουμε για να φέρουμε το ματς στα ίσια αλλά δεν τα καταφέραμε. Κάναμε μία ήττα. Αυτό είναι όλο. Οι μάχες που δίνονται έχουν και ήττες που είναι στο πρόγραμμα. Συνεχίζουμε τη δουλειά μας μέχρι το τέλος θέλοντας να πετύχουμε τους μεγάλους στόχους που έχουμε θέσει».
Στα δύο γρήγορα πέναλτι αλλά και στη δουλειά που γίνεται στις προπονήσεις απέδωσε ο Σεμπάστιαν Παλάσιος την ευκολία με την οποία πήρε τη νίκη επί του Απόλλωνα Σμύρνης ο Παναθηναϊκός, υπογραμμίζοντας πως οι «πράσινοι» δεν πρέπει να χάνουν τόσες ευκαιρίες.
«Πιστεύω ότι τα πέναλτι ήρθαν γρήγορα και αυτό μας βοήθησε αλλά στη συνέχεια είχαμε πολλές ευκαιρίες που δεν μπορέσαμε να κάνουμε γκολ. Όμως αυτό δείχνει και τη δουλειά που κάνουμε στη διάρκεια όλης της εβδομάδας αλλά δεν πρέπει να τις χάνουμε».
Για το πόσο τον βοηθάει ο Γκατσίνοβιτς: «Ο Μιγιάτ είναι ένας μεγάλος ποδοσφαιριστής με βοηθάει πολύ βρίσκεται δίπλα μου, μου δίνει ελευθερία στις κινήσεις μου, και με βοηθάει ως εξτρέμ».
Για το αν διανύει την καλύτερη σεζόν της καριέρας του: «Πράγματι είναι μια καλή στιγμή στην καριέρα μου αυτό μου συνέβη και όταν έπαιζα σε άλλους συλλόγους στην πατρίδα μου. Αυτό επιδίωκα να παίξω και να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα μου».