Την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους έκοψαν τα τμήματα του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου. Η γιορτή χωρίστηκε σε τρία μέρη, ξεκινώντας με την κοπή πίτας των τμημάτων ΑμεΑ, ακολούθησε αυτή των ομαδικών και ατομικών αθλημάτων και στη συνέχεια ολοκληρώθηκε με την κοπή πίτας του διοικητικού συμβουλίου και των εργαζομένων.
Τις ετήσιες πίτες του έκοψε ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος το απόγευμα της Δευτέρας 14 Φεβρουαρίου, στη Λεωφόρο, παρουσία όλων των τμημάτων του.
Ο Σύλλογος αποφάσισε τη μέρα των ερωτευμένων να καλέσει όλα τα τμήματά του στη Λεωφόρο για να κόψει τις πρωτοχρονιάτικες πίτες και να ευχηθεί σε όλους τους αθλητές, τις αθλήτριες και τους προπονητές του.
Η γιορτή χωρίστηκε σε τρία μέρη, ξεκινώντας με την κοπή πίτας των τμημάτων ΑμεΑ στη θύρα 12 του γηπέδου «Απόστολος Νικολαΐδης», παρουσία όλων των αθλητών ΑμεΑ του Παναθηναϊκού και της διοίκησης.
Στη συνέχεια, ακολούθησε η κοπή της πίτας για τα ομαδικά και ατομικά αθλήματα του «τριφυλλιού» στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος», παρουσία όλων των αθλητών και προπονητών. Οι παραβρισκόμενοι αντάλλαξαν ευχές μαζί με τη διοίκηση και όλοι ευελπιστούν σε μια επιστροφή στην κανονικότητα και στην επίτευξη των στόχων του Συλλόγου.
Αργότερα, στο χώρο του Baraonda ολοκληρώθηκε η εορταστική ημέρα με την κοπή πίτας του διοικητικού συμβουλίου και των εργαζομένων, παρουσία αντιπροσωπείας όλων των τμημάτων.
Οι τυχεροί που κέρδισαν το φλουριά τους δόθηκε ένα συμβολικό ποσό που είχε οριστεί σαν δώρο από τη διοίκηση.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram








Την προετοιμασία του για το αυριανό εξ αναβολής εκτός έδρας παιχνίδι της 14ης αγωνιστικής κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης ολοκλήρωσε ο Παναθηναϊκός με μία προπόνηση που έλαβε χώρα στο Κορωπί.
Οι «πράσινοι» στην τελευταία προπόνηση ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, ασκήσεις τακτικής και παιχνίδι στο μισό γήπεδο.
Θεραπεία ακολούθησε ο Πούγγουρας που αισθάνθηκε κάποιες ενοχλήσεις στην πλάτη, όπως και οι Μακέντα και Λούντκβιστ, ενώ ατομικό πρόγραμμα έκαναν οι Μαουρίσιο και Κώτσιρας. Και οι πέντε παίκτες δεν συμπεριλήφθησαν στην αποστολή του «τριφυλλιού», όπως και ο Ζβόνιμιρ Σάρλια που έχει δηλωθεί να εκτίσει την ποινή μίας αγωνιστικής λόγω καρτών. Στον αντίποδα στην αποστολή των «πρασίνων» επέστρεψε ο Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος.
Στην αποστολή που ανακοίνωσε ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς συμπεριλαμβάνονται οι: Διούδης, Μπρινιόλι, Ξενόπουλος, Βαγιαννίδης, Χουάνκαρ, Βέλεθ, Σένκεφελντ, Αλεξανδρόπουλος, Ιωαννίδης, Αγιούμπ, Καρλίτος, Χατζηγιοβάνης, Χατζηθεοδωρίδης, Σάντσες, Ρούμπεν, Βιγιαφάνιες, Κουρμπέλης, Αϊτόρ, Σιδεράς, Παλάσιος, Γκατσίνοβιτς, Βιτάλ.
Την πρόσληψη του Γιάννη Καλιτζάκη ως γενικό αρχηγό στον Παναθηναϊκό Β' ανακοίνωσε επίσημα η «πράσινη» ΠΑΕ, καλωσορίζοντας τον άλλοτε κεντρικό αμυντικό της ομάδας στο σπίτι του, όπως καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με ένα μέλος της οικογένειας του Τριφυλλιού, τον Γιάννη Καλιτζάκη, ο οποίος αναλαμβάνει άμεσα χρέη γενικού αρχηγού στη Β’ ομάδα.
Ο Γιάννης Καλιτζάκης -σε δύο ημέρες συμπληρώνει 56 χρόνια ζωής- φόρεσε για μια δεκαετία τη φανέλα του Παναθηναϊκού (1987 – 1997) καταγράφοντας 259 συμμετοχές στο πρωτάθλημα και 345 σε όλες τις διοργανώσεις, όντας στην πρώτη 15άδα των συμμετοχών όλων των εποχών στην ιστορία του Τριφυλλιού! Ο «Νίντζα», όπως ήταν το προσωνύμιό του, κατέκτησε με τον Παναθηναϊκό 4 πρωταθλήματα, 6 Κύπελλα, 3 Σούπερ Καπ και βέβαια ήταν βασικό στέλεχος στην ομάδα που άγγιξε τη συμμετοχή στον τελικό του Champions League τη σεζόν 1995-96.
Το 2009 επανήλθε στον Παναθηναϊκό ως μέλος του τμήματος σκάουτινγκ, θέση που διατήρησε για ένα χρόνο.
Καλωσορίζουμε τον Γιάννη Καλιτζάκη πίσω στο σπίτι του!
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος γιόρτασε το βράδυ του Αγίου Βαλεντίνου και τίμησε τους κορυφαίους «πράσινους» της χρονιάς που πέρασε απονέμοντας τα «Παναθηναϊκά Βραβεία». Οι Κώστας Γκελαούζος, Δέσποινα Γεωργιάδου και Ρούλης Αγραπιδάκης τιμήθηκαν από τη διοίκηση όπως σας έχουμε ήδη αναφέρει.
Σε μια άκρως «πράσινη» βραδιά στο Baraonda ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος απέδειξε για ακόμα μια φορά ότι είναι μια μεγάλη οικογένεια και χτες βρέθηκαν αντιπροσωπείες από όλα τα τμήματα για να απονείμουν τα εύσημα και τα τρία Παναθηναϊκά βραβεία της χρονιάς που πέρασε.
Ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Αθλητικού Ομίλου κ. Παναγιώτης Μαλακατές τόνισε: «Τα Παναθηναϊκά βραβεία είναι ένας θεσμός που ήρθε για να μείνει. Πρόκειται ουσιαστικά για μια αναβίωση του θεσμού του Χρυσού Τριφυλλιού που έδινε τις περασμένες δεκαετίες η διοίκηση του «τριφυλλιού». Για εμάς η ιστορία μας είναι ο οδηγός μας και για αυτό το λόγο υπάρχουν και τα βραβεία όλων των ετών τιμής ένεκεν σε όλες και όλους από το 1908».
Σε μια ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε ειπώθηκαν όλες οι μεγάλες επιτυχίες σε Ελλάδα και Ευρώπη το 2021 και οι 30 επίσημοι τίτλοι που πήρε ο Σύλλογος.
Πρώτη χρονικά τιμήθηκε η Δέσποινα Γεωργιάδου ως καλύτερη αθλήτρια του Παναθηναϊκού για το 2021 χάρη στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη σπάθη. Η «πράσινη» πρωταθλήτρια βρίσκεται στη Γαλλία και συνεχίζει την προετοιμασία της και έστειλε μέσω βίντεο το δικό της μήνυμα «Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση του Παναθηναϊκού για αυτή την πραγματικά μεγάλη τιμή και να δώσω και τα συγχαρητήρια μου σε όλους τους αθλητές και τις αθλήτριες του Συλλόγου που καθημερινά μοχθούν».
Το βραβείο παρέλαβε από τον Πρόεδρο ο προπονητής της Χρήστος Σαϊνης που ανέφερε «Η επιτυχία της Δέσποινας και του Κώστα (Γκελαούζου) ήρθε με διάστημα λίγων ωρών και ζήσαμε και εγώ με την Δέσποινα με μεγάλη χαρά και υπερηφάνια την επιτυχία του Γκελαούζου. Η Γεωργιάδου θέλω να πω ότι πριν το Παγκόσμιο είχε έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό και παράλληλα πέρασε και Covid. Αυτομάτως η επιτυχία αυτή νομίζω ότι γίνεται ακόμα μεγαλύτερη αν υπολογίσουμε αυτά τα δεδομένα. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο για τη στήριξη που έχουμε και θα κάνουμε τα πάντα για να συνεχίσουμε να τιμούμε τα χρώματα του Παναθηναϊκού».
Κατόπιν ανακηρύχτηκε κορυφαίος αθλητής του Παναθηναϊκού ο Κώστας Γκελαούζος ο οποίος και τιμήθηκε από τον Αντιπρόεδρο κ. Δημήτρη Βρανόπουλο.
Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι πρώτος πήρε τον λόγο για την συγκεκριμένη βράβευση ο μεγάλος αντίπαλος του Κώστα Γκελαούζου, ο Παναγιώτης Καραϊσκός του Πανελληνίου Γ.Σ. που ήταν επίσημος φιλοξενούμενος.
Εξήρε την αγωνιστική και την εξωαγωνιστική αξία του Κώστα Γκελαούζου και μίλησε για την σπουδαία επιτυχία του αντιπάλου του με την επιθυμία να συνεχίζουν να καταπίνουν παρέα τα χιλιόμετρα.
Ο Κώστας Γκελαούζος ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που παίρνω την συγκεκριμένη διάκριση και αυτό που θέλω να πω είναι ότι για μένα είναι πιο τιμητικό ότι η επιτυχία που είχα στον Μαραθώνιο ανήκει στον Σύλλογο, παρά το ότι ανήκει σε εμένα».
Ο Αντιπρόεδρος του Συλλόγου κ. Δημήτρης Βρανόπουλος επισήμανε: «Για τον Κώστα δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα , μιλάνε οι επιτυχίες του από μόνες τους. Θέλω να πω μόνο ότι ο Γκελαούζος είναι η προσωποποίηση του Παναθηναϊκού μας , το ήθος του και η αγωνιστική του αξία είναι σπουδαία και είναι τιμή να τον έχουμε στον Σύλλογο».
Τέλος, ο «εκλεκτός» για το βραβείο ήθους ήταν ο Ρούλης Αγραπιδάκης ο οποίος είναι η ζωντανή ιστορία του τμήματος βόλεϊ του Συλλόγου. Ο Αγραπιδάκης δεν ήταν παρόντας λόγω ενός προβλήματος υγείας ωστόσο ο Σωτήρης Πανταλέων μίλησε εκ μέρους του.
«Θέλω να μεταφέρω τους χαιρετισμούς του Ρούλη στην αποψινή βραδιά ωστόσο ένα πρόβλημα υγείας δεν του επέτρεψε να είναι μαζί μας. Θα ήθελα να πω πολλά πράγματα για τον Ρούλη και μάλιστα έχω γράψει και κάποια πράγματα για εκείνον. Θα τα κρατήσω για να τα πω και να είναι και αυτός παρόντας και για αυτό τον λόγο θα βραβευτεί από κοντά σε ένα από τα επόμενα ματς του Συλλόγου».
Την διαιτητική ομάδα που θα διευθύνει το εξ' αναβολής παιχνίδι του Παναθηναϊκού στη Ριζούπολη κόντρα στον Απόλλων Σμύρνης ανακοίνωσε η ΚΕΔ.
Στο εκτός έδρας ματς του «τριφυλλιού» (16/2, 18:30) θα βρεθεί ο ο διεθνής Άγγελος Ευαγγέλου. Ο Έλληνας ρέφερι θα έχει βοηθούς τους Απτόσογλου, Νιδριώτη, 4ος θα είναι Μαλούτας και στο VAR θα καθίσουν οι Ζαμπάλας και Σαμοΐλης.
Ένας άνθρωπος ο οποίος έχει συνδέσει το όνομά του με τον Παναθηναϊκό επιστρέφει στο «τριφύλλι» μετά από πολλά χρόνια για να αναλάβει ρόλο γενικού αρχηγού στην Β’ ομάδα του «τριφυλλιού». Ο λόγος για τον Γιάννη Καλιτζάκη.
Ο «νίντζα», ο οποίος φόρεσε τη φανέλα με το «τριφύλλι» από το 1987 μέχρι το 1997 επιστρέφει στην ομάδα με την οποία έγραψε χρυσές σελίδες στην ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου για να προσφέρει και πάλι τις υπηρεσίες του, αυτή τη φορά από άλλο πόστο.
Ο Καλιτζάκης θα αναλάβει επίσημα τα νέα του καθήκοντα από την Τρίτη (15/2), όταν και η ΠΑΕ Παναθηναϊκός θα προχωρήσει στην επίσημη ανακοίνωση.
Αξίζει να σημειωθεί πως το περασμένο Σάββατο το μεσημέρι, βρέθηκε στο γήπεδο του Ασπροπύργου και είδε τη νίκη επί της Κηφισιάς με σκορ 1-0 από τις εξέδρες του γηπέδου μαζί με τους σκάουτ του ΟΦΗ, Δημήτρη Μάρκο και Αλέξη Αλεξούδη, ενώ εκεί ήταν ένας ακόμη πρώην παίκτης του «τριφυλλιού» και ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής Ελπίδων, ο Γιώργος Σίμος.
Την 112η νίκη του στους πάγκους της Basket League έφτασε ο Δημήτρης Πρίφτης μετά από την επικράτηση του Παναθηναϊκού επί του Ηρακλή στο ΟΑΚΑ προσπερνώντας τον αείμνηστο Μάκη Δενδρινό.
Ο Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επέκτεινε το νικηφόρο σερί του στη Stoiximan Basket League, αφού η επικράτηση του επί του Ηρακλή στο εξ αναβολής παιχνίδι της 13ης αγωνιστικής ήταν η 12η συνεχόμενη. Είχε μία επιπλέον, στατιστική αξία για τον προπονητή του. Δημήτρη Πρίφτη, που «σκαρφάλωσε» μία θέση στην ιστορική λίστα των προπονητών με τις περισσότερες νίκες.
Ο Πρίφτης σημείωσε την 112η νίκη του στους πάγκους της κατηγορίας και ανέβηκε στην 24η θέση της σχετικής λίστας από καταβολής Α’ Εθνικής (από το 1963-64) αφού προσπέρασε τον αείμνηστο Μάκη Δενδρινό έχοντας πάντως 11 αγώνες περισσότερους από τον «Βούδα» (208 έναντι 197).
Ο τεχνικός των «πράσινων» βάζει πλώρη για την 20άδα της λίστας αφού μπροστά του βρίσκονται ο Στιβ Γιατζόγλου με 114, ο Βλάντο Τζούροβιτς με 116, ο Ανέστης Πεταλίδης με 119 και ο Θέμης Χολέβας με 120 νίκες.
Ακόμη για τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ…
*Ο Οκάρο Ουάιτ σημείωσε ρεκόρ αμυντικών ριμπάουντ για τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ με τα 10 που είχε, αφού πριν το σημερινό αγώνα δεν υπήρχε κάποιος με περισσότερα από οχτώ, όσα είχαν ο Παπαγιάννης στο εντός έδρας παιχνίδι με το Λαύριο Megabolt και ο Λεωνίδας Κασελάκης στο εκτός έδρας ματς με τον Απόλλωνα Oscar.
Πρόκειται για μία επίδοση που συνιστά ρεκόρ τριετίας για τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ αφού ο τελευταίος παίκτης του που έφτασε σε διψήφια επίδοση αμυντικών ριμπάουντ, ήταν ο Γιώργος Παπαγιάννης με 14 στο εντός έδρας παιχνίδι της σεζόν 2018-19 κόντρα στον Κολοσσό H Hotels.
Ο Ουάιτ σημείωσε το πρώτο του double-double με τον Παναθηναϊκό (19π, 10ρ.) κάτι που έκανε και ο Τζέρεμι Έβανς (11π, 10ρ.). Έτσι έγιναν το πέμπτο δίδυμο που φτάνει σε τέτοια επίδοση στο ίδιο παιχνίδι στη φετινή Stoiximan Basket League μετά τους Έρικ Λόκετ-Τζέιμς Κέλι στο ματς του Άρη με τον Προμηθέα για την 6η, τους Μουσταφά Φαλ-Σάσα Βεζένκοφ στο ματς του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό ΟΠΑΠ για την 8η, τους Μάρβιν Τζόουνς-Ντέιβιντ ΝτιΛέο του ΠΑΟΚ Mateco κόντρα στο Λαύριο Megabolt για τη 14η και τους Μάικ Χένρι-Μπράντον Γκάρετ στο σαββατιάτικο παιχνίδι του Ηρακλή στο Περιστέρι για τη 15η αγωνιστική.
*Ο Έβανς έφτασε στο double-double παραμένοντας για μόλις 21:04 στο παρκέ. Ήταν το τρίτο πιο γρήγορο double-double του φετινού Πρωταθλήματος μετά από εκείνα του Γάιου Σκορδίλη στο παιχνίδι του Περιστερίου Vitabiotics με το Λαύριο Megabolt εκτός έδρας για τη 13η αγωνιστική (18:36) και του Τσαντ Μπράουν επίσης του Περιστερίου Vitabiotics στο εντός έδρας παιχνίδι της 6ης αγωνιστικής με τον Ολυμπιακό (20:39).
*Στην 130ή εμφάνιση του στη Stoiximan Basket League, ο Γιώργος Παπαγιάννης έφτασε τις 100 εύστοχες βολές. Είχε 1/2 και μετράει πλέον 100/138 (72,46%).
*Το μοναδικό επιθετικό ριμπάουντ που είχε σήμερα ο Λεωνίδας Κασελάκης ήταν το 250ό του σε 277 αγώνες στην κατηγορία.
Ο Ηρακλής ο πρώτος με διψήφιο προβάδισμα στο ΟΑΚΑ
Μπορεί να έφυγε για 45η συνεχόμενη φορά ηττημένος από την έδρα του Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ –η μοναδική φορά που τον νίκησε ήταν εκείνη της σεζόν 1969-70 με 83-71- όμως ο Ηρακλής είχε δύο επιδόσεις που μπορούν να θεωρηθούν και «παράσημα» γι’ αυτόν…
*Έγινε η πρώτη ομάδα που προηγήθηκε ακόμη και με 10 πόντους μέσα στο ΟΑΚΑ στη φετινή Stoiximan Basket League. Στα προηγούμενα έξι εντός έδρας παιχνίδια του Παναθηναϊκού, η ΑΕΚ είχε πάρει τη μεγαλύτερη διαφορά προηγούμενη ακόμη και με οχτώ πόντους.
*Ο Ηρακλής ηττήθηκε τελικά με 12 πόντους ενώ στις έξι προηγούμενες επισκέψεις του στην έδρα των «πράσινων» γνώρισε ήττες με διαφορά 30,5 πόντων κατά μέσο όρο ενώ δεν έχασε με διαφορά μικρότερη των 19 (76-57 στη σεζόν 2005-06).
*Οι «κυανόλευκοι» ωστόσο «έγραψαν» ένα αρνητικό ρεκόρ για τη φετινή Stoiximan Basket League αφού δεν πήραν ούτε πόντο από τα εννιά επιθετικά ριμπάουντ τους ενώ δύο μέρες πριν είχαν 16 πόντους από τις 21 δεύτερες επιθέσεις τους στο Περιστέρι. Η μηδενική επίδοση που είχαν σήμερα είναι η πρώτη του φετινού Πρωταθλήματος αφού το αρνητικό ρεκόρ της σεζόν ήταν εκείνο των δύο πόντων από επιθετικά ριμπάουντ που είχαν ο Απόλλων Oscar στα εντός έδρας παιχνίδια του με Ιωνικό και ΠΑΟΚ Mateco κι ακόμη ο Κολοσσός H Hotels απέναντι στον Ηρακλή και ο Ολυμπιακός απέναντι στη Λάρισα.
Σε ατομικό επίπεδο…
*Λίγο πριν το τέλος του αγώνα, ο Γάιος Σκορδίλης ευστόχησε σε τρίποντο. Ο 34χρονος σέντερ εκτέλεσε για πρώτη φορά φέτος από τη γραμμή του τριπόντου και σημείωσε το τέταρτο εύστοχο σουτ του σε σύνολο 28 προσπαθειών, στους 216 αγώνες του στη Stoiximan Basket League.
*Ο Κώστας Παπαδάκης με τους πέντε πόντους που είχε στο ΟΑΚΑ, ξεπέρασε τους 400 σε 115 αγώνες στην κατηγορία.
*Ο Δημήτρης Σταμάτης έφτασε τα 200 ριμπάουντ καριέρας σε 177 αγώνες στη Stoiximan Basket League, με τα δύο που μάζεψε σήμερα.
*Ο Μάικ Χένρι είχε διψήφιο αριθμό πόντων και ranking και στο δεύτερο παιχνίδι του με τον Ηρακλή, όμως όπως στο πρώτο κόντρα στο Περιστέρι Vitabiotics έτσι και στο σημερινό είχε επτά άστοχα δίποντα (3/10 σήμερα, 4/11 το Σάββατο).
Τα «Παναθηναϊκά Βραβεία» εκτός από τον αθλητή και την αθλήτρια της χρονιάς, περιλαμβάνουν και το «Βραβείο Ήθους». Για το 2021 το βραβείο αυτό παραχωρήθηκε στον Ρούλη Αγραπιδάκη.
Ο τιμ μάνατζερ του «τριφυλλιού», ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες του στο τμήμα βόλεϋ των «πρασίνων» για περισσότερα από 50 χρόνια από πολλά και διαφορετικά πόστα, δεν μπόρεσε να παρευρεθεί στην κοπή της πίτας του «τριφυλλιού» για να παραλάβει το βραβείο. Έτσι ο Σωτήρης Πανταλέων που ήταν επιφορτισμένος με την βράβευση του ιστορικού στελέχους των «πρασίνων» μίλησε με λόγια καρδιάς για εκείνον.
«Όταν μου ζήτησε η διοίκηση να κάνω αυτή τη βράβευση στον Ρούλη Αγραπιδάκη η αλήθεια ήταν ότι ήταν πολύ συγκινητικό για μένα. Καταρχάς μόνο και μόνο που μου το ζήτησε η διοίκηση αυτό. Επειδή έτυχε να είμαστε σε ένα ταξίδι με την ομάδα έγραψα κάποια λόγια που θέλω να τα διαβάσω όταν θα είναι και ο Ρούλης παρόντας να τα ακούσει γιατί είναι μέσα από την καρδιά μου. Είναι καλά μιλάμε κάθε μέρα. Μιλήσαμε και πριν από λίγο. Όπως ξέρετε η καρδιά του Ρούλη έχει αγάπη για όλον τον κόσμο. Είναι σημαντικό να έχουμε τέτοιους ανθρώπους στον σύλλογο. Αν προσωποποιούσαμε με κάποιον τρόπο την αγάπη, την αφοσίωση προς τον σύλλογο, το πρόσωπο αυτό θα ήταν ο Ρούλης Αγραπιδάκης. Του στέλνουμε τη θετική μας ενέργεια και σε λίγες ημέρες να είναι και πάλι στα γήπεδα» είπε ο διευθυντής αθλητικών τμημάτων του Παναθηναϊκού.
Ο Παναθηναϊκός θεσμοθετεί από φέτος τα «Παναθηναϊκά Βραβεία» στα οποία μεταξύ άλλων θα βραβεύεται ο αθλητής και η αθλήτρια του «τριφυλλιού» που ξεχώρισαν στη χρονιά που πέρασε.
Στο πλαίσιο λοιπόν της κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίττας το «τριφύλλι» βράβευσε τους Κώστα Γκελαούζο και Δέσποινα Γεωργιάδου που αναδείχτηκαν αθλητές της χρονιάς για το 2021.
Ο νικητής του αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας, Κώστας Γκελαούζος κατά την παραλαβή του βραβείου του είπε:«Ευχαριστώ για την τιμή να με ανακηρύξετε αθλητή του Παναθηναϊκού. Έχω μιλήσει πολλές φορές, έχω πει πόσο Παναθηναϊκός είμαι και πόσο αγαπώ αυτό που κάνω και πόσο μάλλον τώρα που είμαι στην ομάδα επτά χρόνια. Σκοπός μου είναι να καταφέρω να φτάσω ακόμη πιο ψηλά και τον εαυτό μου και τον σύλλογο. Μαζί να έχουμε αυτή την κοινή πορεία.
Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ετοιμάσει κάτι για σήμερα. Αλλά σκεφτόμουν ότι αυτή την στιγμή αν με ρωτήσεις τι είναι πιο σημαντικό, ότι έκανα 2:16.49 ή ότι έδωσα αυτό το ρεκόρ στον Παναθηναϊκό, νομίζω ότι είναι αυτό. Ότι έδωσα αυτό το ρεκόρ στον Παναθηναϊκό. Όχι γιατί ο χρόνος είναι κακός, πιστεύω ότι μπορώ να το φτάσω ακόμη πιο ψηλά. Πιστεύω ότι αυτό το ρεκόρ μπορεί να το φτάσω ακόμη πιο ψηλά και με τον σύλλογό μου να πάμε και να σπάσουμε και το πανελλήνιο ρεκόρ. Να δώσω κι άλλες νίκες και επιτυχίες στον Παναθηναϊκό. Εύχομαι σε όλους τους αθλητές υγεία πάνω απ' όλα, επιτυχίες πάρα πολλές και να φτάσουμε τον σύλλογο ψηλά».
Σε ότι αφορά την ξιφομάχο του «τριφυλλιού», Δέσποινα Γεωργιάδου δεν μπόρεσε να δώσει το παρών καθώς απουσιάζει για προετοιμασία στο εξωτερικό.
Ο Παναθηναϊκός αν και δυσκολεύτηκε για 35 λεπτά, εν τέλει επικράτησε του Ηρακλή στο ΟΑΚΑ με 70-58 σε εξ’ αναβολής παιχνίδι για την 13η αγωνιστική της Basket League, έχοντας ως κορυφαίο παίκτη του τον Οκάρο Ουάιτ που σημείωσε νταμπλ-νταμπλ με 19 πόντους και 10 ριμπάουντ.