Ο Λευτέρης Μαντζούκας μιλώντας ενόψει του αγώνα με την Ζαλγκίρις Κάουνας, ανέφερε πως οι «πράσινοι» θα κάνουν τα πάντα για τη νίκη, ενώ υπογράμμισε πως εκείνος είναι έτοιμος να πάρει όποια ευκαιρία του δώσει ο Δημήτρης Πρίφτης.
«Σε κάθε παιχνίδι προσπαθούμε για το καλύτερο δυνατό, πρώτα απ’ όλα για τον κόσμο μας αλλά και για εμάς και για όλους όσοι μας στηρίζουν. Όπως κάνουμε σε όλα τα ματς έτσι και στο αυριανό θα δώσουμε τα πάντα για το καλύτερο».
Για τον χρόνο συμμετοχής του στο προηγούμενο παιχνίδι αλλά και τη θετική παρουσία τόσο του ίδιου όσο και του Βασίλη Καββαδά σε αυτό: «Σίγουρα, κάνω ό,τι μπορώ κάθε μέρα στην προπόνηση και επιδιώκω να αρπάζω κάθε ευκαιρία που μου δίνεται. Ο Βασίλης τα πήγε εξαιρετικά απέναντι στον Ερυθρό Αστέρα και απέδειξε πάρα πολλά πράγματα, στον ίδιο του τον εαυτό πάνω απ’ όλα. Το κάθε παιχνίδι αντιμετωπίζεται ξεχωριστά. Θα έχουμε και πάλι πολλές απουσίες αλλά θα προσπαθήσουμε σκληρά».
Για τα «κλειδιά» του αυριανού αγώνα: «Η Ζαλγκίρις είναι μια ομάδα με πολλούς έμπειρους παίκτες. Θα προσπαθήσουμε να τρέξουμε, να βάλουμε κάποια καλάθια στον αιφνιδιασμό και να περιορίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο το παιχνίδι πέντε εναντίον πέντε».
Για τον πόλεμο της Ουκρανίας και τις συνέπειες που έχει στην Euroleague σχετικά με τις ρωσικές ομάδες με τις αποχωρήσεις αθλητών και τις αναβολές αγώνων: «Είναι ένα τρομερό γεγονός για όλη την Υφήλιο, όλοι στεναχωριόμαστε με αυτά που συμβαίνουν. Σε τέτοιες περιπτώσεις το μπάσκετ είναι τελείως δευτερεύον. Ο κάθε παίκτης, ο κάθε άνθρωπος έχει την επιλογή να κάνει ό,τι θέλει. Σίγουρα είναι κάτι θλιβερό και εύχομαι να σταματήσει το συντομότερο με όσο το δυνατόν λιγότερα θύματα».
Ο Δημήτρης Πρίφτης μιλώντας για τον αγώνα του Παναθηναϊκού κόντρα στην Ζαλγκίρις Κάουνας, έκανε την καταμέτρηση των πολλών απουσιών που θα έχει το «τριφύλλι», ενώ μίλησε και για τα όσα συμβαίνουν αυτές τις ημέρες στην Ουκρανία.
«Έχουμε πει ότι ασχέτως της βαθμολογικής μας θέσης δεν θα τα παρατήσουμε. Τόσο για τους προσωπικούς του στόχους ο καθένας ξεχωριστά, αλλά κυρίως για την ομάδα, θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Προφανώς όσο μας το επιτρέπουν οι συνθήκες, καθώς θα πάμε σε αυτό το παιχνίδι με πολλά προβλήματα, ίσως και περισσότερα από το προηγούμενο. Είναι ένα περιπετειώδες παιχνίδι που έχει ήδη αναβληθεί δύο φορές, να δούμε πως θα εξελιχθεί».
Για τις απουσίες: «Ο Ιωάννης Παπαπέτρου, ο Οκάρο Γουάιτ, ο Γιώργος Παπαγιάννης, ο οποίος θα έρθει λίγο πριν το παιχνίδι καθώς θα ταξιδέψει το πρωί, ενώ και ο Μποχωρίδης είναι αμφίβολος κατά 99%. Αν είναι θα είναι απλά για να βρίσκεται στην εννιάδα ή δεκάδα που θα κατεβάσουμε.
Δυστυχώς, δεν θα έχουμε και τον Χουγκάζ διότι είναι ένα εξ’ αναβολής παιχνίδι και δεν έχει το δικαίωμα συμμετοχής. Σε συνδυασμό με την απουσία του Γουάιτ είναι και αυτό ένα πρόσθετο πρόβλημα και, αν κρίνουμε και από την πολύ θετική του απόδοση στο προηγούμενο ματς, αποτελεί ακόμα μια απουσία. Φυσικά και του Γιόβιτς η απουσία είναι σημαντική. Κάναμε αυτή την προσθήκη, αλλά δυστυχώς πάνω που άρχισε να βρίσκει τον ρυθμό του τον χάσαμε. Εφόσον δεν παίξει και ο Μποχωρίδης συρρικνώνεται πάρα πολύ η σχέση των γκαρντ».
Για τις ευκαιρίες που δίνει στους νεαρούς αθλητές της ομάδας: «Λίγο πολύ το κάναμε και όταν το ρόστερ μας ήταν σχεδόν πλήρες. Και άλλοτε δώσαμε ευκαιρίες, ειδικά στον Μαντζούκα. Είναι πολύ ευχάριστο που στο προηγούμενο ματς έπαιξε και ο Χουγκάζ, ενώ και ο Αβδάλας παίρνει χρόνο συμμετοχής, κυρίως στο ελληνικό πρωτάθλημα. Είναι μια βούληση που έχουμε αυτή, συν το γεγονός ότι τη δεδομένη στιγμή οι συνθήκες μας οδηγούν προς αυτήν την κατεύθυνση. Είναι πολύ σημαντικό ότι τα παιδιά ανταποκρίνονται γιατί προπονούνται, φυσικά».
Για τον πόλεμο της Ουκρανίας και τις εξελίξεις αναφορικά με τη συμμετοχή των ρωσικών ομάδων στη διοργάνωση: «Θα έλεγα πως ό,τι προείπαμε είναι ίσως το 10%-20% της έννοιας μας αυτή την περίοδο. Προφανώς, το μυαλό όλων μας είναι εκεί. Ελπίζουμε οι εξελίξεις που αναμένουμε να είναι θετικές. Βλέπετε πως υπάρχει αντίκτυπος και στον αθλητισμό. Δεν είμαι βέβαιος ότι τα παιχνίδια της Ευρωλίγκας για τις ρώσικες ομάδες θα αναβληθούν απλά ή θα γίνουν σε ουδέτερες έδρες. Νομίζω αυτή η προσέγγιση είναι πολύ αισιόδοξη και πως ούτε αυτό θα γίνει. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να περιμένουμε τις εξελίξεις. Είναι δυσάρεστα όλα αυτά και αν συνδυαστούν με την πανδημία που προηγήθηκε, νομίζω πως γενικά ο πλανήτης μας περνά μια δύσκολη περίοδο».
Έπειτα από τις σπουδαίες κατακτήσεις της Μαρινάκου στα 1500μ. και στα 3000μ. τη δεύτερη θέση της Κυριακοπούλου στα 1500μ και την δεύτερη θέση της Αναστασίου στα 60μ. ήρθαν χτες το βράδυ νέες επιτυχίες.
Στα 800μ. η Κοραϊνη Κυριακοπούλου ήταν δεύτερη στα 800μ. με 2:12.43 και η Πηνελόπη Νίκα ήταν 5η με 2:17.41.
Επιπλέον ο Παναγιώτης Τριβυζάς στους άνδρες κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στα 200μ. με 21.63.
Τέλος, στο τελευταίο χρονικά αγώνισμα με Παναθηναϊκό ενδιαφέρον η Μελίνα Αναστασίου κέρδισε και πάλι τις εντυπώσεις στα 200μ. με νέο Παναθηναϊκό ρεκόρ και πρωτιά σε χρόνο 23.96.
Ο Παναθηναϊκός υποδέχεται την Τρίτη 1 Μαρτίου την τουρκική Χάλκμπανκ, στη ρεβάνς της ήττας του με 3-0 στην Τουρκία. Οι «πράσινοι» έχουν ως στόχο την ανατροπή του εις βάρος τους σκορ, για να πάρουν την πρόκριση στους τελικούς του Challenge Cup.
Ο Θανάσης Πρωτοψάλτης μίλησε για το εν λόγω παιχνίδι, υπογραμμίζοντας πως τόσο εκείνος όσο και οι συμπαίκτες του είναι έτοιμοι να δώσουν μεγάλη μάχη.
Αναλυτικά ο Έλληνας ακραίος είπε: «Είναι το πιο σημαντικό ματς της σεζόν μέχρι το επόμενο. Θα δώσουμε το 100%, είμαστε προετοιμασμένοι και έτοιμοι για μια μεγάλη μάχη. Είναι πάντα χαρά μας να αγωνιζόμαστε στην έδρα μας και να έχουμε τους φιλάθλους μας στο πλευρό μας».
Την απαραίτητη έγκριση από το Υπουργείο Ανάπτυξης πήρε επίσημα το κονδύλι των 115 εκατομμυρίων ευρώ για την κατασκευή του ποδοσφαιρικού γηπέδου του Παναθηναϊκού στον Βοτανικό. Η απόφαση δημοσιεύθηκε το πρωί της Δευτέρας (28/2) στην Διαύγεια και μπορείτε να την διαβάσετε ολόκληρη ΕΔΩ.
Μεταξύ άλλων η απόφαση αναφέρει:
«1. Εγκρίνουμε την ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) 2022, στη ΣΑΕ 075 του έργου με τα αντίστοιχα οικονομικά του στοιχεία όπως περιγράφονται στον "πίνακα" της απόφασης αυτής.
2. Με ευθύνη του Φορέα Χρηματοδότησης, από το ενάριθμο 2022ΣΕ07500001 δεν δύνανται να αναληφθούν νομικές δεσμεύσεις ή/ και να πραγματοποιηθούν πληρωμές, μέχρι α) την έκδοση από την Ε.Ε. εγκριτικής απόφασης αναφορικά με τη συμβατότητα της εν λόγω χρηματοδότησης με το άρθρο 107 της Σ.Λ.Ε.Ε., και β) την ένταξη του έργου στο Εθνικό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
3. Οι εγκρίσεις αυτές θα περιληφθούν στην τροποποίηση 00 της ΣΑΕ 075 οπότε παύει να ισχύει η παρούσα απόφαση.
4. Η Τράπεζα της Ελλάδος στην οποία κοινοποιείται η παρούσα απόφαση μπορεί από την υπογραφή της να εκτελεί πληρωμές μέχρι του ύψους των πιστώσεων που εγκρίνονται με την παρούσα απόφαση για τα παρακάτω έργα».
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός με ανακοίνωσή της ενημέρωσε πως τα εισιτήρια για τα παιχνίδια στο ΟΑΚΑ κόντρα σε Ζαλγκίρις και Αρμάνι παραμένουν διαθέσιμα.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ενημερώνει τους φιλάθλους της πως συνεχίζεται η προπώληση των εισιτηρίων για τις αναμετρήσεις με την Zalgiris Kaunas (1/3, 21.00) και την AX Armani Exchange Milan (4/3, 21.00).
Κλείστε τη θέση σας με τους κάτωθι τρόπους:
Για την έκδοση εισιτηρίου που αφορά Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ) με αμαξίδιο καλέστε στο 214 402 2541, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 μέχρι τις 18:00.
ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ
Η KAE Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ επισημαίνει στους φιλάθλους της πως, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, ισχύουν τα κάτωθι ως προς τους όρους προσέλευσής τους στους προσεχείς αγώνες:
- Οι κάτοχοι κάρτας διαρκείας ή απλού εισιτηρίου οφείλουν να προσέρχονται στο γήπεδο με το πιστοποιητικό εμβολιασμού ή το ΕΓΚΥΡΟ πιστοποιητικό νόσησης, το οποίο θα επιδεικνύουν στους προελέγχους, μαζί με το έγγραφο ταυτοποίησης (ταυτότητα, διαβατήριο ή άδεια παραμονής).
- Σχετικά με την είσοδο των ανήλικων φιλάθλων (4 έως 17 ετών) στο γήπεδο, θα γίνεται με τη βεβαίωση αρνητικού ελέγχου με PCR τεστ εντός εβδομήντα δύο (72) ωρών ή rapid test εντός σαράντα οκτώ (48) ωρών προ της διεξαγωγής του αγώνα ή με αρνητικό self – test που έχει διενεργηθεί την ημέρα του αγώνα.
- Σε περίπτωση που κάποιος ενήλικος φίλαθλος δεν έχει στην κατοχή του έγκυρο πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση νόσησης ή κάποιος ανήλικος κάτι από τα ανωτέρω, δεν θα του επιτρέπεται η είσοδος στην εγκατάσταση.
- Οι φίλαθλοι κατά την είσοδό τους, αλλά και κατά την παραμονή τους στο γήπεδο πρέπει να φορούν προστατευτική μάσκα.
-Υπενθυμίζεται ότι η δυνατότητα παρουσίας θεατών υφίσταται αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμούς η νοσησαντες κατά το τελευταίο τρίμηνο θεατές και έως πέντε τοις εκατό (5%) του επιτρεπτό αριθμού θεατών για μη εμβολιασμένους και μη νοσήσαντες ανήλικους
- Τα εισιτήρια διαρκείας θα ισχύουν κανονικά, οπότε όλοι οι κάτοχοι διαρκείας θα μπορούν να εισέλθουν με το διαρκείας τους και έχοντας μαζί τους τα απαραίτητα έγγραφα/πιστοποιητικά που ορίζει η κείμενη νομοθεσία.
- Σημειώνεται πως τα πάνω διαζώματα του ΟΑΚΑ (401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411) θα παραμείνουν κλειστά.
Σε περίπτωση τροποποίησης της νομοθεσίας θα ακολουθήσει νεότερη ανακοίνωση.
Ο Φοίνικας Σύρου θα είναι ο αντίπαλος της ομάδας βόλεϋ ανδρών του Παναθηναϊκού στην προημιτελική φάση του Κυπέλλου Ελλάδας.
Όπως προέκυψε από τη σημερινή κλήρωση η νησιωτική ομάδα θα είναι εκείνη που θα βρεθεί στο δρόμο του «τριφυλλιού», με το νοκ-άουτ παιχνίδι να γίνεται στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι την Τετάρτη 9 Μαρτίου.
Παναθηναϊκός Α.Ο. - Φοίνικας Σύρου ΟΝΕΧ
Ολυμπιακός ΣΦΠ - ΑΟΝΣ Μίλων
ΑΣ Κέρκης Σάμου - ΠΑΟΚ
Πήγασος Πολίχνης - ΟΦΗ
Σημαντική χαρακτήρισε τη νίκη του Παναθηναϊκού επί της ΑΕΚ ο Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος, με τον διεθνή μέσο των «πράσινων» να μιλάει για τα λάθη του «τριφυλλιού», αλλά και το καλό κλίμα που υπάρχει στα αποδυτήρια.
Για το σημερινό ματς: «Σκοράραμε ένα πρώτο γκολ. Σταθήκαμε τυχεροί. Ήταν πολύ ικανοποιητικό ότι η ομάδα σκόραρε γρήγορα το πρώτο τέρμα. Μπήκαμε στο παιχνίδι με το μαχαίρι στα δόντια. Είπαμε ότι δεν είναι σωστό ως Παναθηναϊκός να μην έχουμε κερδίσει ένα ντέρμπι».
Για τη νίκη επί την ΑΕΚ και το κλίμα στα αποδυτήρια: «Πήραμε μια σημαντική νίκη και σαν ομάδα. Είμαστε μια γροθιά».
Για το βήμα των playoffs: «Έχουμε κάνει πολλά λάθη σαν ομάδα. Είναι άσχημα να μιλάμε για playoffs αλλά προχωράμε παρακάτω».
Στην ψυχολογική ανάταση που θα προσφέρει στους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού η νίκη επί της ΑΕΚ αναφέρθηκε ο Φώτης Ιωαννίδης, ενώ στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αθηναϊκού ντέρμπι ο επιθετικός του «τριφυλλιού» εξέφρασε τη θέλησή του να κληθεί στην Εθνική Ελλάδας των Ανδρών.
«Είχαμε οργανώσει πολλά πλάνα που πήγαν καλά και καταφέραμε να το βγάλουμε στο γήπεδο με ωραίο ποδόσφαιρο. Στόχος ήταν να έχουμε κατοχή και ισορροπία.
Ήταν κάτι που το ψάχναμε αρκετό καιρό, αυτή η νίκη μας δίνει ψυχολογία και θέλουμε να μπαίνουμε με τον ίδιο ζήλο στα ματς, για να παίρνουμε τις νίκες από εδώ και πέρα.
Η είσοδος στα πλέι οφ έπρεπε να είναι δεδομένη δυσκολευτήκαμε, αλλά δεν πρέπει να σταματήσουμε για να καταφέρουμε τους στόχους μας».
Για την Εθνική: «Θα συνεχίσω την σκληρή δουλειά για να βελτιώνομαι και να παλεύω σε κάθε ματς γιατί είναι τιμή για εμένα το να υπολογίζομαι για την Εθνική».