Ο Αϊτόρ Κανταλαπιέδρα παραχώρησε συνέντευξη στο match programme της αναμέτρησης με την ΑΕΚ, υπογραμμίζοντας πως ο Παναθηναϊκός πρέπει να είναι πιο προσεκτικός στην τελική προσπάθεια, ενώ είπε πως η ομάδα την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο είναι πολύ καλύτερη από πέρυσι.
Η κανονική περίοδος οδεύει προς το φινάλε κι ήρθε η ώρα για το ντέρμπι με την ΑΕΚ. Είναι ένα ματς γοήτρου αλλά και βαθμολογικής σημασίας καθώς η νίκη είναι απαραίτητη. Σε τι κατάσταση βρίσκεται η ομάδα πριν από αυτό το σημαντικό ματς;
«Νιώθουμε καλά και είμαστε αισιόδοξοι και αποφασισμένοι. Η άποψή μου είναι ότι η ομάδα παίζει καλά. Όταν όμως η μπάλα δεν θέλει να μπει μέσα, τότε υπάρχει πρόβλημα. Δυστυχώς, δεν τελειώνουμε τα παιχνίδια όπως πρέπει όταν έχουμε τις ευκαιρίες. Πρέπει λοιπόν να είμαστε περισσότερο συγκεντρωμένοι για να τελειώνουμε τις φάσεις που δημιουργούμε προκειμένου να σκοράρουμε και να κλείνουμε καλά τους αγώνες μας. Αυτό που είναι ξεκάθαρο όμως, είναι ότι έχουμε πίστη στο παιχνίδι μας και είμαστε αρκετά αισιόδοξοι διότι αποδίδουμε καλό ποδόσφαιρο».
Άρα θεωρείς πως η αναποτελεσματικότητα που παρουσιάζει η ομάδα σε κάποια παιχνίδια σχετίζεται κυρίως με την έλλειψη συγκέντρωσης σε συγκεκριμένες φάσεις είτε σε άμυνα, είτε σε επίθεση;
«Ναι το πιστεύω αυτό, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Γνωρίζουμε βέβαια ότι δεν σκοράρουμε εύκολα. Κι αν δεν πετυχαίνεις γκολ, δεν κερδίζεις βαθμούς. Θα πω όμως ότι θα ήμασταν πολύ πιο προβληματισμένοι αν δεν δημιουργούσαμε ευκαιρίες, αν δεν είχαμε την κατοχή της μπάλας, αν δεν κυριαρχούσαμε στο παιχνίδι, αν δεν είχαμε την όρεξη για να δώσουμε μάχες μέσα στο γήπεδο. Κι όλα αυτά είναι στοιχεία που βελτιώσαμε εφέτος. Απ’ το πρώτο λεπτό μπαίνουμε στον αγώνα αποφασισμένοι για να επιβάλλουμε το παιχνίδι μας και με στόχο να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες…»
Αναφέρθηκες στην ποδοσφαιρική βελτίωση του Παναθηναϊκού τους τελευταίους μήνες. Δεδομένου ότι διανύεις τη δεύτερη σεζόν στην ομάδα, κι έχοντας βιώσει εκ των έσω την περασμένη αγωνιστική περίοδο, εσύ ως παίκτης, νιώθεις έντονα αυτή τη διαφορά στο παιχνίδι του Παναθηναϊκού;
«Βέβαια, δεν υπάρχει αμφιβολία γι’ αυτό. Πιστεύω ότι εφέτος σε σύγκριση με πέρυσι, πραγματικά έχουμε υπερισχύσει σε όλους τους αγώνες. Είμαστε πολύ καλύτεροι ως ομάδα…»
Στο παιχνίδι του πρώτου γύρου με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ, ο Παναθηναϊκός ήταν εμφανώς ανώτερος, είχε τις μεγάλες φάσεις αλλά τελικά έχασε. Είναι το παιχνίδι της Λεωφόρου, εκτός των άλλων, και μια ευκαιρία για μια μικρή ρεβάνς;
«Ήμασταν καλύτεροι πράγματι, αλλά δεν πήραμε τίποτα απ’ το παιχνίδι. Τους τρεις βαθμούς, τους κέρδισαν οι αντίπαλοι. Ξέρουμε όμως τι πρέπει να κάνουμε και γνωρίζουμε τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες τους. Πρέπει να ξαναμπούμε στο γήπεδο αφοσιωμένοι και προσηλωμένοι στον στόχο μας απ’ το πρώτο δευτερόλεπτο. Τα ντέρμπι δεν τα παίζεις, τα ντέρμπι τα κερδίζεις…»
Σε εκείνο το ματς είχες μια τεράστια ευκαιρία για να σκοράρεις, αλλά όπως πολλές φορές μας έχει αποδείξει το ποδόσφαιρο, όλα μπαίνουν κι όλα χάνονται. Αποτελεί επιπλέον κίνητρο για εσένα εκείνη η φάση, για να αγωνιστείς με ακόμη μεγαλύτερο πείσμα;
«Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Τα χάνουν ακόμη κι ο Μέσι με τον Κριστιάνο! Άρα όλοι μπορεί να τα χάσουν. Η αλήθεια είναι πως ήταν μια άτυχη στιγμή, αλλά ανήκει στο παρελθόν. Τώρα θα κοιτάξουμε, κι εγώ προσωπικά, να κάνουμε τα πάντα στο παιχνίδι που έρχεται για να νικήσουμε».
Βλέπουμε ότι όσο περνάει ο καιρός ανεβάζεις την απόδοσή σου, σκοράρεις, μοιράζεις ασίστ, έχεις ενεργητικό ρόλο μέσα στην ομάδα, παίρνεις πρωτοβουλίες. Πώς νιώθει ο Αϊτόρ στο γήπεδο;
«Νιώθω πολύ καλά! Και η ομάδα, πέρα απ’ τα αποτελέσματα, βλέπω ότι έχει κάνει βήματα προόδου στο παιχνίδι της. Πραγματικά αισθάνομαι πολύ καλά μέσα στον αγωνιστικό χώρο και νομίζω ότι αυτό είναι ορατό. Φαίνεται! Θεωρώ ότι η τακτική μας και γενικά ο τρόπος που παίζουμε με βοηθάει για να αισθάνομαι καλά και άνετα και ελπίζω να συνεχίσουμε να αποδίδουμε καλό ποδόσφαιρο για να πετύχουμε σε όλους τους στόχους που έχουμε θέσει ως ομάδα».
Πού σου αρέσει να παίζεις περισσότερο μέσα στο γήπεδο;
«Μου αρέσει να κινούμαι ανάμεσα στις γραμμές και να είμαι πάντοτε σε επαφή με την μπάλα…»
Το περασμένο καλοκαίρι ήταν κάπως περίεργο για σένα καθώς υπήρξαν σενάρια περί αποχώρησής σου από την ομάδα. Έμεινες όμως και πλέον έχεις και πρωταγωνιστικό ρόλο. Πώς βίωσες εκείνη την περίοδο αλλά και όσα ακολούθησαν;
«Το καλοκαίρι πέρασε! Όντως όμως, εκείνη την περίοδο δεν ήμουν καλά σε πνευματικό επίπεδο μετά από την προηγούμενη σεζόν που ήταν πολύ κακή και για μένα και για όλους. Ωστόσο, ο προπονητής μας, ο Γιοβάνοβιτς, είναι ένας κόουτς που του αρέσει πολύ να παίζει ποδόσφαιρο, καλό ποδόσφαιρο. Μου άρεσε πολύ η ιδέα που έχει για το παιχνίδι. Και πραγματικά νιώθω πολύ καλά στον Παναθηναϊκό. Μου αρέσει που βρίσκομαι εδώ κι είμαι πολύ ευχαριστημένος που παρέμεινα».
Πώς είναι η ζωή σου στην Αθήνα;
«Περνάω όμορφα! Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Είμαι με τη γυναίκα μου και με τον σκύλο μου και περνάμε καλά. Ο καιρός είναι ωραίος κι η πόλη πανέμορφη…»
Πώς κυλάει ο ελεύθερος χρόνος σου έξω απ’ το ποδόσφαιρο και μακριά από τις προπονήσεις;
«Μου αρέσει να πηγαίνω βόλτες με τη γυναίκα μου, με τον σκύλο μου. Μου αρέσει να απολαμβάνω την ελληνική ζωή. Να πίνω έναν καφέ έξω στη λιακάδα με φίλους. Γενικά όμως μου αρέσει η ήσυχη ζωή. Είμαι άνθρωπος του σπιτιού. Μου αρέσει να βλέπω ταινίες και να περνάω ήρεμα τις ώρες μου».
Αγαπημένη κουζίνα;
«Η ιταλική!»
Και από ελληνικά φαγητά, τι σου αρέσει περισσότερο;
«Το κριθαράκι…»
Παρακολουθείς άλλα αθλήματα ή προτιμάς μόνο το ποδόσφαιρο;
«Βλέπω αμερικάνικο φούτμπολ! Μου αρέσει πολύ και το μπάσκετ και παρακολουθώ την Euroleague. Γενικά είμαι αθλητικός τύπος, μου αρέσουν όλα τα σπορ».
Στο τέλος της σεζόν ο Αϊτόρ με τι θα είναι ικανοποιημένος σε επίπεδο ομαδικών και ατομικών στόχων;
«Οι προσωπικοί μου στόχοι, είναι οι στόχοι της ομάδας. Προέχει λοιπόν, να πετύχει η ομάδα στους στόχους της απ’ τον προσωπικό στόχο ενός παίκτη. Θεωρώ ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε σε έναν βασικό στόχο που είναι η επιστροφή του Παναθηναϊκού στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις αλλά και στο Κύπελλο όπου βρισκόμαστε ήδη στους ημιτελικούς».
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος εντόπισε σκαμπανεβάσματα στην απόδοση του Παναθηναϊκού ενάντια στον Μίλωνα, ωστόσο υπογράμμισε πως αυτό είναι κάτι το φυσιολογικό για κάθε ομάδα μεσούσης της σεζόν.
«Πάντα είναι σημαντική η νίκη και τρεις βαθμοί. Είχαμε σκαμπανεβάσματα σήμερα, δίναμε εύκολους πόντους και γενικά χάσαμε τη συγκέντρωσή μας. Είναι μεγάλη η σεζόν και είναι λογικό να υπάρχει μια κάμψη σε κάποιο σημείο, όλες οι ομάδες το παθαίνουν».
Η ομάδα βόλεϋ γυναικών του Παναθηναϊκού επικράτησε της ΑΕΚ με 3-1 σετ στο μεγάλο ντέρμπι της 23ης αγωνιστικής της Volley League Γυναικών.
Η σπρίντερ του Παναθηναϊκού, Άρτεμις Μελίνα Αναστασίου έκανε εξαιρετική κούρσα στον τελικό κατέκτησε τη δεύτερη θέση και έσπασε παράλληλα το ρεκόρ Συλλόγου στα 60μ. στον κλειστό στίβο, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα που γίνεται στο ΣΕΦ.
Η «πράσινη» αθλήτρια έκανε μια γρήγορη κούρσα και τερμάτισε σε 7.41 σπάζοντας το Παναθηναϊκό ρεκόρ που κατείχε η ίδια με 7.44 από τις 29 Ιανουαρίου σε ημερίδα στον Άγιο Κοσμά.
Την πρώτη θέση πήρε η Ραφαέλα Σπανουδάκη με 7.23 ενώ στην Τρίτη θέση βρέθηκε η Μαρία Γάτου του ΠΑΟΚ με 7.47.
Τη δουλειά του έκανε ο Παναθηναϊκός στην εκκίνηση της Β’ φάσης της Volley League Ανδρών, καθώς οι «πράσινοι» δεν δυσκολεύτηκαν να πάρουν την εντός έδρας νίκη κόντρα στον Μίλωνα με 3-1 σετ.
Το «τριφύλλι» χωρίς να φορτσάρει, είχε σε καλή ημέρα τους Σάσο Στάλεκαρ, Μπραμ Βαν Ντεν Ντρις και Θανάση Πρωτοψάλτη, φτάνοντας εύκολα στο ζητούμενο που ήταν η νίκη και οι τρεις βαθμοί, παρά το γεγονός πως οι «πράσινοι» έχασαν το τρίτο σετ από την μαχητική ομάδα της Νέας Σμύρνης.
Έτσι η ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου παραμένει πίσω από τον πρωτοπόρο ΠΑΟΚ με δύο βαθμούς και φυσικά βρίσκεται γερά μέσα στο κυνήγι του πρωταθλήματος.
Επόμενο ματς για τον Παναθηναϊκό την Τρίτη 1 Μαρτίου κόντρα στην Χάλκμπανκ, στη ρεβάνς της ήττας με 3-0 σετ στην Τουρκία, όπου οι «πράσινοι» θα προσπαθήσουν να ανατρέψουν το σκορ για να πάρουν την πρόκριση στον τελικό του Challenge Cup. Έπειτα, το Σάββατο 5/3 ακολουθεί το ματς πρωταθλήματος εκτός έδρας κόντρα στον ΠΑΟΚ που ενδέχεται να είναι ο καθοριστικός για την υπόθεση τίτλος.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε πιέζοντας από το σερβίς τον Μίλωνα και ύστερα από άσσο του Στάλεκαρ και ακόμα δύο από τον Βαν Ντεν Ντρις οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με 7-2 αναγκάζοντας τον Σάκη Ψάρρα να καλέσει τάιμ άουτ. Η εικόνα του πρώτου σετ δεν άλλαξε στη συνέχεια, αφού οι γηπεδούχοι συνέχισαν να πιέζουν από το σερβίς φτάνοντας έτσι ξεκούραστα στο 15-9, με έναν ακόμα άσσο του Βαν Ντεν Ντρις. Το «τριφύλλι» σε ένα σετ που δεν χωράει πολλές αναλύσεις έφτασαν στο 20-13 και στη συνέχεια «καθάρισαν» το πρώτο σετ με 25-19.
Με μπλοκ άουτ του Ράπτη που είχε ξεκινήσει από το πρώτο σετ μαζί με τον Πρωτοψάλτη στα άκρα, οι «πράσινοι» προηγήθηκαν με 6-4 και στη συνέχεια 8-4 στο δεύτερο σετ. Παρά το καλό ξεκίνημα και τη σεβαστή διαφορά που πήραν οι «πράσινοι», ο Μίλωνας για πρώτη φορά στον αγώνα προβλημάτισε το «τριφύλλι» με το σερβίς του και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την ισοφάριση των φιλοξενούμενων σε 9-9. Ο Μίλωνας ήταν ανταγωνιστικός και κατάφερε να προσπεράσει με 15-16, ύστερα από χτύπημα του Σπύρου Χανδρινού από την πάιπ. Ο Στάλεκαρ ήταν καταπληκτικός και ύστερα από μία εντυπωσιακή άμυνα του Γκαρά με το πόδι και συγκεκριμένα με «τακουνάκι» ο Σλοβένος κεντρικός τελείωσε τη φάση, γράφοντας το 20-18 βάζοντας για τα καλά τον Παναθηναϊκό σε θέση οδηγού στην τελική ευθεία του δεύτερου σετ. Ο Παναθηναϊκός δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και προβάλλοντας την ποιότητα των Βαν Ντεν Ντρις και Πρωτοψάλτη επικράτησαν με 25-21 και έκαναν το 2-0 στα σετ.
Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός σκόπευε να «καθαρίσει» το σετ για να έχει όσο τη δυνατόν τις λιγότερες απώλειες από θέμα ενέργειας ενόψει της ρεβάνς με την Χάλκμπανκ, αλλά δεν τα κατάφερε. Οι «πράσινοι» πήραν και πάλι το προβάδισμα με 8-6. Ο Μίλωνας έφερε το ματς στα ίσια (11-11) μην έχοντας άλλα περιθώρια για απώλειες, με την ισοπαλία να παραμένει και στην εξέλιξη του σετ (16-16), που ήταν το πιο ανταγωνιστικό απ’ όσα είχαν προηγηθεί. Με δύο τρομερούς άσσους από τον Σπύρο Χανδρινό ο Μίλωνας πέρασε μπροστά για πρώτη φορά με δύο πόντους (20-18),αναγκάζοντας έτσι τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο να πάρει τάιμ άουτ για να βάλει τις φωνές στους παίκτες του αφού έβλεπε σημάδια χαλάρωσης. Ο Πρωτοψάλτης πήρε τις επιθέσεις σε εκείνο το σημείο και οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν σε 22-22, αλλά οι παίκτες του Ανδρεόπουλου δεν μπόρεσαν να κάνουν την ολική ανατροπή και έτσι ο Μίλωνας με 23-25 πήρε το σετ και μείωσε σε 2-1.
Ο Παναθηναϊκός μπήκε αποφασισμένος στο τέταρτο σετ και με άσσο του Ράπτη κατάφερε να πάρει το προβάδισμα με 9-5. Οι φιλοξενούμενοι μάζεψαν και πάλι τη διαφορά (11-10) με όπλο τους το καλό σερβίς και κάποιες μεγάλες άμυνες, ωστόσο δεν απέφυγαν κάποια λάθη που αύξησαν εκ νέου το προβάδισμα του «τριφυλλιού» στο 15-11. Από εκείνο το σημείο και μετά οι «πράσινοι» δεν βρήκαν κάποια αντίσταση και αφού διαμόρφωσαν το 20-14, έγραψαν το 25-17 και πήραν τη νίκη με 3-1 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 6 άσσους, 50 επιθέσεις, 11 μπλοκ, 32 λάθη αντιπάλων και του Μίλωνα οι πόντοι προήλθαν από 7 άσσους, 3 μπλοκ, 47 επιθέσεις, 25 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-19, 25-21, 23-25, 25-17)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Πρωτοψάλτης 11π. (10/15επ., 1 άσσος, 64%υπ., 29%αρ.), Γιάκομπσεν 3 (1/1επ., 2 μπλοκ), Ρανγκέλ 10 (8/11επ., 2 μπλοκ), Ράπτης 13 (10/20επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος, 53%υπ., 11%αρ.), Βαν ντε Ντρις 18 (13/23επ., 2 μπλοκ, 3 άσσοι), Στάλεκαρ 12 (8/13επ., 3 μπλοκ, 1 άσσος) / Γκαράς (λ. - 58%υπ., 23%αρ.), Συναδινός (λ), Μπάσης, Ρουσσόπουλος.
Α.Ο.Ν.Σ. ΜΙΛΩΝ (Σάκης Ψάρρας): Χανδρινός Σπύρος 16π. (14/30επ., 2 άσσοι, 50%αρ.), Μπράιν 2 (1/2επ., 1 μπλοκ), Ούρτσεβιτς 1 (1/1επ.), Σπυριούνης 15 (13/21επ., 2 άσσοι, 39%υπ., 15%αρ.), Καϊσλασάλο 16 (15/37επ., 1 άσσος), Ματσιέι 4 (1/4επ., 2 μπλοκ, 1 άσσος) / Χανδρινός Άρης (λ. - 45%υπ., 14%αρ.), Μούχλιας 1 (1/1επ.), Λάππας, Τσαρκάτογλου 2 (1/1επ., 1 άσσος), Βελούδης (λ).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Το ατομικό Πανελλήνιο πρωτάθλημα πινγκ πονγκ ξεκίνησε στο ΣΕΦ και ήδη οι αθλήτριες του Παναθηναϊκού, Ελισάβετ Τέρπου και Κατερίνα Τόλιου έκαναν το καθήκον τους και πέρασαν στα προημιτελικά που γίνονται αύριο (27/2).
Συγκεκριμένα, η Τέρπου κατάφερε και πέτυχε μια σημαντική νίκη απέναντι στην Φωτιάδου και αύριο θα διεκδικήσει την είσοδο της στα μετάλλια. Παράλληλα η Τόλιου κατάφερε και νίκησε τη Σοφρά και θέλει φυσικά να είναι και αυτή στα μετάλλια.
Τα δύο κορίτσια αγωνίζονται και στο διπλό αύριο, ενώ οι άνδρες ολοκληρώνουν τους αγώνες τους για την πρώτη φάση απόψε στις 9μ.μ.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μίλησε για το επερχόμενο ντέρμπι με την ΑΕΚ και ο προπονητής του Παναθηναϊκού υπογράμμισε στην αναγκαιότητα των «πρασίνων» για να πάρουν τους τρεις βαθμούς της νίκης κόντρα στην «ένωση».
«Πολύ καλή ομάδα η ΑΕΚ. Αρκετά ποιοτική και επίσης πολύ καλή στο τρανζίσιον. Θα είναι δύσκολο παιχνίδι. Από την άλλη εμείς δεν είμαστε στα καλύτερά μας, αλλά πρέπει να κάνουμε τα πάντα και να κερδίσουμε γιατί έχουμε ανάγκη τους βαθμούς».
Για το «κλειδί» του ντέρμπι: «Οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά σε αυτά τα παιχνίδια. Αλλά και πέρα από αυτό, μεγάλο ρόλο παίζει και το τι στάνταρ απόδοσης θα πιάσουν οι καλοί μας παίκτες, να κάνουν τη διαφορά και να φέρουν στο τέλος τη νίκη».
Στην αναβολή του ντέρμπι της γυναικείας ομάδας μπάσκετ του Παναθηναϊκού κόντρα στον Ολυμπιακό που ήταν προγραμματισμένος για την Κυριακή (27/2) προχώρησε η ΕΟΚ.
Το «τριφύλλι» για δεύτερη φορά την τρέχουσα περίοδο αντιμετωπίζει προβλήματα κορωνοϊού με τέσσερις αθλήτριες να έχουν βρεθεί θετικές στα τελευταία τεστ και έτσι η αναβολή του ντέρμπι της Α1 Μπάσκετ Γυναικών ήταν μονόδρομος.
Πλέον το παιχνίδι θα οριστεί σε μεταγενέστερο χρόνο.
«Λόγω επιβεβαιωμένων κρουσμάτων covid 19 σε αθλήτριες του σωματείου Παναθηναϊκός ΑΟ, ο αγώνας Παναθηναϊκός ΑΟ – Ολυμπιακός ΣΦΠ, για την 14η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Α1 Εθνικής κατηγορίας Γυναικών, τις 27/02/2022, αναβάλλεται».
Ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη με 3-1 σετ επί του Μίλωνα στον Άγιο Θωμά στο Μαρούσι στην πρεμιέρα της Β’ φάσης του πρωταθλήματος Volley League Ανδρών.
Η Ευρωλίγκα δημοσίευσε το βίντεο με τις 10 καλύτερες φάσεις από τα παιχνίδια που διεξήχθησαν για την 27η αγωνιστική και το τρομερό τρίποντο του Νέντοβιτς σχεδόν από το κέντρο του γηπέδου στο ματς με τον Ερυθρό Αστέρα βρίσκεται στην 9η θέση.