Τον τρόπο με τον οποίο θα σχηματιστεί η νέα βαθμολογία της Euroleague σε περίπτωση που εν τέλει οι ρωσικές ομάδες αποβληθούν από τη διοργάνωση, ψάχνει η διοργανώτρια αρχή, η οποία πρότεινε προς τις ομάδες ένα νέο τρόπο υπολογισμού.
Αρχικά η Euroleague είχε προτείνει να ακυρωθούν όλα τα παιχνίδι κόντρα στις ρωσικές ομάδες (ΤΣΣΚΑ Μόσχας, τη Ζενίτ Αγίας Πετρούπολης και την Ούνικς Καζάν), κάτι το οποίο δεν βρήκε σύμφωνες όλες τις υπόλοιπες.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα αναφέρει το «BasketNews», η Euroleague πρότεινε σήμερα έναν νέο τρόπο υπολογισμού με ποσοστό επί τοις εκατό νικών - ηττών. Συγκεκριμένα η νέα πρόταση αναφέρει ότι τα αποτελέσματα κόντρα στις ρώσικες ομάδες (όσες έχουν παίξει) θα μείνουν όπως είναι, τα μελλοντικά παιχνίδια με τις ρωσικές ομάδες ακυρώνονται χωρίς όμως να υπάρχουν νίκες με 20-0 στα χαρτία και η βαθμολογία θα σχηματιστεί με ποσοστό νικών επί τοις εκατό και όχι με το ρεκόρ νικών - ηττών που ισχύει σήμερα.
Μάλιστα η λιθουανική ιστοσελίδα αναφέρει πως οι 15 ομάδες της Euroleague θα κληθούν να ψηφίσουν υπέρ ή κατά εντός του Σαββατοκύριακου. Σημειώνεται πως κάτι τέτοιο θα τεθεί σε ισχύ μόνο αν αποβληθούν οριστικά οι τρεις ρωσικές ομάδες για την τρέχουσα σεζόν, με την προθεσμία να εκπνέει στις 21 Μαρτίου.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Νέο κάλεσμα προς τα μέλη να ανανεώσουν τη συνδρομή τους προκειμένου να έχουν δικαίωμα ψήφου στην επερχόμενη ψηφοφορία υπέρ ή κατά της Διπλής Ανάπλασης, έκανε με ανακοίνωσή του ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ενημερώνει ότι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή τα μέλη με δικαίωμα ψήφου είναι 3.011, ενώ ο συνολικός αριθμός μελών που είναι εγγεγραμμένα και δυνητικά θα είχαν δικαίωμα ψήφου είναι 17.872.
Όσοι/ες επιθυμούν να έχουν δικαίωμα ψήφου σε αυτή την ιστορική απόφαση σχετικά με τη Διπλή Ανάπλαση, θα πρέπει να τακτοποιήσουν τις οικονομικές τους εκκρεμότητες μέχρι και τις 18 Μαρτίου. Μπορούν να επικοινωνήσουν καθημερινά με το τμήμα μελών στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.. ή στο τηλέφωνο 2114117600.
Επισημαίνουμε ότι η κατάσταση των μελών με δικαίωμα ψήφου θα αναρτηθεί στη ιστοσελίδα μας, σύμφωνα με το καταστατικό μας και τον αθλητικό νόμο, δέκα πλήρεις ημερολογιακές ημέρες πριν την Γενική Συνέλευση δηλαδή, μέχρι και τις 18 Μαρτίου 2022 (βάσει όσων αναφέρονται στα άρθρα 27 και 28 του καταστατικού του Συλλόγου).
Είναι αυτονόητο ότι σε αυτή την ιστορική Γενική Συνέλευση είναι πολύ σημαντικό τα μέλη μας που θα λάβουν την απόφαση ΥΠΕΡ ή ΚΑΤΑ να είναι όσο το δυνατόν περισσότερα και οποιοδήποτε αποτέλεσμα να είναι αντιπροσωπευτικό του μεγέθους του μεγαλύτερου Συλλόγου της χώρας, του Παναθηναϊκού μας.
Χωρίς τον Λούκας Βιγιαφάνιες θα αγωνιστεί και κόντρα στον Ατρόμητο ο Παναθηναϊκός, ο οποίος συνέχισε την προετοιμασία του για το ματς της Κυριακής στο Περιστέρι.
Οι «πράσινοι» στην προπόνηση της Παρασκευής (4/3) είδαν για μία ακόμα φορά τον Αργεντινό μεσοεπιθετικό να ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα και αυτόματα να τίθεται εκτός πλάνων του Ιβάν Γιοβάνοβιτς αφού πρακτικά δεν προλαβαίνει την αναμέτρηση.
Πέραν του Βιγιαφάνιες, ατομικό πρόγραμμα έκανε και ο Ραμόν Λούντκβιστ, ενώ με θεραπεία συνέχισαν οι Φεντερίκο Μακέντα και Γιασίν Αγιούμπ.
Το βάρος από το προπονητικό επιτελείο του Παναθηναϊκού «έπεσε» στην τακτική. Οι «πράσινοι» ξεκίνησαν με προθέρμανση, συνέχισαν με rondo, έπειτα αφοσιώθηκαν για αρκετή ώρα σε παιχνίδι τακτικής, ενώ ολοκλήρωσαν με εξάσκηση στις στατικές φάσεις.
Αφιέρωμα στους δύο «μύθους» του Παναθηναϊκού, τον Φραγκίσκο Αλβέρτη και τον Δημήτρη Διαμαντίδη ετοίμασε η Euroleague με αμφότερους να παραχωρούν δηλώσεις στην κάμερα της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης.
«Ο Παναθηναϊκός αποτελεί το 85% της καριέρας μου. Πέρασα τόσα καλά χρόνια. Κέρδισα τίτλους. Τρία ευρωπαϊκά. Το 2007 στην Αθήνα που το χάρηκα πολύ μέσα στο γήπεδο μας, το 2009 που είχαμε μία εξαιρετική ομάδα. Και το 2011 στη Βαρκελώνη, μετά την πρόκριση επί της Μπαρτσελόνα στα playoffs. Αμέσως μετά νιώσαμε τόσο δυνατοί και σίγουροι πως θα κερδίσουμε την EuroLeague και το καταφέραμε.
Έκανα σπουδαίες φιλίες. Ήταν καταπληκτικό το συναίσθημα κι ακόμα νιώθω χαρούμενος που αποτελώ μέρος αυτού του κλαμπ. Δεν είμαι ο τυπικός GM. Προσπαθώ να βοηθήσω τους παίκτες μαζί με τον Φραγκίσκο με την εμπειρία μας», είπε ο Δημήτρης Διαμαντίδης.
Από τη μεριά του ο Φραγκίσκος Αλβέρτης ανέφερε: «Πέρασα τα 2/3 της ζωής μου εδώ. Κάτι σημαίνει αυτό. Δεν είναι μόνο θέμα μπάσκετ, αλλά και θέμα ζωής. Είναι σαν το σπίτι μου, η οικογένεια μου. Έζησα τόσες ξεχωριστές στιγμές, δυνατές. Ήμουν πολύ τυχερός. Δεν ένιωσα ποτέ την ανάγκη να αλλάξω ομάδα.
Έζησα τα καλύτερα χρόνια του Παναθηναϊκού. Πάντα παλεύαμε για κάτι και τα καταφέραμε πολλές φορές. Ακόμα το κάνουμε, έστω και σε διαφορετικές καταστάσεις. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου μπορούμε να επιστρέψουμε. Έχουμε την ίδια νοοτροπία με τον Δημήτρη. Συμφωνούμε στα πάντα. Είναι εξαιρετική βοήθεια να έχουμε ο ένας τον άλλον κοντά».
«Συναγερμός» σήμανε στον Παναθηναϊκό, καθώς στους τελευταίους ελέγχους που έγιναν για τον κορωνοϊό, εντοπίστηκε ένα κρούσμα, το οποίο αφορά ποδοσφαιριστή της ομάδας!
Αμέσως οι «πράσινοι» προχώρησαν σε όλες τις κινήσεις που προβλέπουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα, απομόνωσαν τον παίκτη και φυσικά στις επόμενες ημέρες θα επαναλάβουν τα τεστ για να φανεί εάν έχει υπάρξει μεγαλύτερη διασπορά του ιού.
Όπως είναι φυσικό ο παίκτης θα απουσιάσει από την αναμέτρηση της Κυριακής στο Περιστέρι κόντρα στον Ατρόμητο και από εβδομάδα θα τεθεί ξανά στη διάθεση του προπονητή του.
Ο Νικ Καλάθης είναι πλέον ο κορυφαίος παίκτης σε ασίστ στην Ευρωλίγκα και έτσι ο Παναθηναϊκός δεν έχασε την ευκαιρία να συγχαρεί τον άλλοτε αρχηγό του.
Έχοντας αγωνιστεί στο «τριφύλλι» από το 2009 μέχρι το 2012 και από το 2015 μέχρι το 2020, η επιτυχία του Έλληνα γκαρντ έχει φυσικά έντονο «πράσινο» χρώμα. Ως εκ τούτου η «πράσινη» ΚΑΕ μέσω twitter αναφέρθηκε στο επίτευγμα του Καλάθη και αφού τον χαρακτήρισε ασταμάτητο τον συνεχάρη.
Συνέχεια στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για την Euroleague δίνει απόψε ο Παναθηναϊκός απέναντι στην Αρμάνι Μιλάνο, την οποία και φιλοξενεί στο ΟΑΚΑ στο πλαίσιο της 28ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου (21:00, Novasports 4).
Οι «πράσινοι» μετά από μία ακόμα κακή εμφάνιση και ήττα από την Ζαλγκίρις Κάουνας την περασμένη Τρίτη, ψάχνουν την αντίδραση και μία καλή εμφάνιση απέναντι στην ομάδα του Ετόρε Μεσίνα. Από τη μεριά της η ιταλική ομάδα θέλει και εκείνη τη νίκη για να παραμείνει στην τρίτη θέση του βαθμολογικού πίνακα και να μπορεί να «κοιτάξει» και ακόμα ψηλότερα, με σκοπό φυσικά να κατοχυρώσει το πλεονέκτημα έδρας στα Play off.
Αγωνιστικά προβλήματα για το «τριφύλλι» υπάρχουν για μία ακόμη φορά, ωστόσο είναι λιγότερα σε σχέση με τα προηγούμενα δύο παιχνίδια. Ο Δημήτρης Πρίφτης δεν μπορεί να υπολογίζει στους Ιωάννη Παπαπέτρου και Στέφαν Γιόβιτς, ωστόσο είδε στην τελευταία προπόνηση του Οκάρο Ουάιτ και Λευτέρη Μποχωρίδη να ξεπερνούν τα προβλήματά τους και να τίθενται στη διάθεσή του.
Στην αντίπερα όχθη η Αρμάνι δεν μπορεί να υπολογίζει στον τραυματία Τζίτζι Ντατόμε που έμεινε στην Ιταλία, ωστόσο οι «πράσινοι» θα βρουν απέναντί τους δύο παλιούς γνώριμους και συγκεκριμένα τον Ντίνο Μήτογλου και Μπεν Μπέντιλ που επιστρέφουν στο ΟΑΚΑ ως αντίπαλοι.
Οι Σρέτεν Ράντονιτς, Κάρλος Κόρτες και Σάσο Πέτεκ θα είναι οι διαιτητές της αναμέτρησης.
Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram
Ίσως το πιο σημαντικό παιχνίδι στην προσπάθεια που κάνει για την κατάκτηση του πρωταθλήματος δίνει απόψε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται εκτός έδρας με τον ΠΑΟΚ για τη 2η αγωνιστική της Β’ Φάσης της Volley League Ανδρών (19:15, ΕΡΤ-3).
Με δεδομένο πως δεν υπάρχουν Play Off για την ανάδειξη του πρωταθλητή ο αγώνας είναι ένας «μικρός τελικός», καθώς οι «πράσινοι» βρίσκονται 2 βαθμούς πίσω από τον «δικέφαλο». Ως εκ τούτου το «τριφύλλι» με καθαρή νίκη θα περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα χάσει πολύτιμο έδαφός, αφού ο ΠΑΟΚ θα πάει στο +5, την ώρα που ο Ολυμπιακός ακολουθεί κατά πόδας.
Ο Παναθηναϊκός προέρχεται από τη υπερπροσπάθεια της ρεβάνς με την Χάλκμπανκ, ωστόσο παρά την κούραση που υπάρχει ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος και οι παίκτες του έχουν στρέψει για τα καλά την προσοχή τους στο πρωτάθλημα που είναι και ο βασικός στόχος.
Η προϊστορία είναι με τη μεριά των «πρασίνων» καθώς σε 73 αγώνες πρωταθλήματος ο Παναθηναϊκός προηγείται στις νίκες 44-29.
Οι Παπαδογούλας και Βασιλειάδης θα είναι οι διαιτητές του σημερινού αγώνα.
Φιλοξενούμενος του γαλλικού καναλιού «Bein Sports» ήταν ο Γιώργος Καραγκούνης, ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στον Παναθηναϊκό.
Ο παλαίμαχος άσσος ανάμεσα στα είπε τόνισε πως από μικρός ήταν Παναθηναϊκός και για αυτό προτίμησε να αγωνιστεί στο «τριφύλλι», αλλά και από το γεγονός πως οι «πράσινοι» είχαν καλές πορείες στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Παράλληλα σημείωσε πως το γκολ που είχε βάλει εκτός έδρας κόντρα στην Βέρντερ Βρέμης για το Champions League είναι το καλύτερο της καριέρας του.
Για το πρότζεκτ της Εθνικής Ελλάδας με τον Πογιέτ: «Αυτό που έχει σημασία για την Εθνική είναι να υπάρχει ένα καλό κλίμα και περιβάλλον στην ομάδα. Ο Πογιέτ είναι ένας καλός προπονητής και πιστεύω ότι αν δουλέψουν όλοι σωστά θα πετύχουν πολλά. Εύχομαι στον Πογιέτ και την Εθνική πολλές επιτυχίες και να κατακτήσουν όλους τους στόχους που θα θέσουν».
Για τον Παναθηναϊκό: «Ήταν το όνειρο μου να παίξω στον Παναθηναϊκό. Με τον Παναθηναϊκό κατέκτησα πρωταθλήματα και τίτλους. Κάτι που ονειρεύεται ο κάθε αθλητής. Πέρασα όμορφα χρόνια στον Παναθηναϊκό».
Για τον λόγο που διάλεξε τον Παναθηναϊκό και όχι τον Ολυμπιακό: «Καταρχάς ήμουν Παναθηναϊκός από μικρός. Από την άλλη, έβλεπα τον Παναθηναϊκό να κάνει καλές πορείες στην Ευρώπη και έτσι ήθελα να παίξω σε αυτή την ομάδα κάποια στιγμή».
Για το αν βλέπει τον εαυτό του προπονητή: «Έχω πάρει το δίπλωμα, το UEFA Pro, ωστόσο δεν νομίζω ότι θα ήμουν καλός προπονητής. Θέλω όταν κάνω κάτι να αγαπώ πολύ και προς το παρόν δεν μου έχει έρθει αυτή η αγάπη για αυτό».
Για το τάβλι: «Με τον Χαριστέα παίζαμε πολύ τάβλι. Μία φορά μάλιστα μας περίμενε το λεωφορείο και εμείς ήμασταν 6-6 και κάποιος έπρεπε να πάει στο 7 και να κερδίσει. Παραλίγο να έφευγε ο Ρεχάγκελ. Ποιος τον άκουγε μετά».
Για το γκολ με τη Βέρντερ Βρέμης: «Είναι ίσως το καλύτερο που έχω βάλει. Επίσης αποτελεί ένα πολύ κομβικό γκολ γιατί μετά από αυτή τη νίκη (0-3 στη Γερμανία) είχαμε περισσότερες πιθανότητες να περάσουμε και έτσι έγινε… Καταπληκτικό σουτ, τρομερό γκολ, ίσως το καλύτερο στη δεκαετία».
Την προετοιμασία του για τον κυριακάτικο αγώνα με τον Ατρόμητο στο Περιστέρι, συνέχισε σήμερα (3/3) ο Παναθηναϊκός, καθώς οι «πράσινοι» προπονήθηκαν στο Κορωπί.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς ανέβασε την ένταση στη σημερινή προπόνηση, η οποία περιελάμβανε προθέρμανση, rondo και παιχνίδι τεσσάρων ομάδων σε περιορισμένο χώρο.
Ο Φραν Βέλεθ ακολούθησε πρόγραμμα αποφόρτισης προληπτικά, καθώς ο Ισπανός αμυντικός έχει επιβαρυνθεί με πολλά παιχνίδια. Ατομικό πρόγραμμα ακολούθησαν οι Λούκας Βιγιαφάνιες και Ραμόν Λούντκβιστ, ενώ θεραπεία έκαναν οι Φεντερίκο Μακέντα και Γιασίν Αγιούμπ, που δεν υπολογίζονται για το προσεχές ματς.