Ερασιτέχνης

Ο Ράιν Λόχτι στο 6ο Διεθνές Τρόπαιο Κολύμβησης του Παναθηναϊκού!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2022 15:58

Το Τρόπαιο Κολύμβησης διοργανώνει ο Παναθηναϊκός για έκτη συνεχόμενη χρονιά στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ. Η διοργάνωση θα διεξαχθεί σε δύο μέρη, το τριήμερο 2-4 Δεκεμβρίου και το Σαββατοκύριακο 10-11 Δεκεμβρίου.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός διοργανώνει για έκτη χρονιά το Τρόπαιο Κολύμβησης στο κλειστό κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ, ένα event που έχει γίνει θεσμός τα τελευταία χρόνια στον ελληνικό αθλητισμό και βρίσκεται στο Καλεντάρι των μεγάλων αγώνων κολύμβησης, σε συνεργασία με την παγκοσμίου φήμης εταιρεία αθλητικών ειδών TYR και την υποστήριξη της Περιφέρειας Αττικής, υπό την αιγίδα της Κ.Ο.Ε. και της Περιφερειακής Επιτροπής Αττικής.

Το Τρόπαιο κολύμβησης, όπως κάθε χρόνο θα πραγματοποιηθεί σε δύο μέρη. Στο πρώτο τριήμερο 2-4 Δεκεμβρίου θα λάβει χώρα το αγωνιστικό κομμάτι με παγκοσμίου φήμης Έλληνες και ξένους αθλητές.

Κορυφαία στιγμή το Διεθνές Open Star Event - TYR στις 3 Δεκεμβρίου, με καλεσμένους είδωλα του Παγκόσμιου κολυμβητικού χώρου, τον Αμερικανό Ράιαν Λόχτι και τον συμπατριώτη του Μίκαελ Άντριου.

Παράλληλα, ο κόσμος που θα βρεθεί στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά τους κορυφαίους Έλληνες κολυμβητές του Παναθηναϊκού, Κρίστιαν Γκολομέεβ, Άννα Ντουντουνάκη, Νόρα Δράκου, Χρήστο Κατραντζή και πολλούς άλλους καταξιωμένους αθλητές.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα του αγωνιστικού τριημέρου στο swimming.gr στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://swimming.gr/index.php/competition-schedule/

Θα βρείτε αναλυτικά όλες τις πληροφορίες διεξαγωγής των αγώνων και συμμετοχής στην Προκήρυξη της κολυμβητικής διοργάνωσης του Παναθηναϊκού Α.Ο. στο σύνδεσμο: 

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ-ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ-ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ-Α.Ο.

Τέλος, το Τρόπαιο Κολύμβησης του Παναθηναϊκού Α.Ο., ολοκληρώνεται με το εξίσου εντυπωσιακό δεύτερο μέρος, το Σαββατοκύριακο 10-11 Δεκεμβρίου, όπου πρωταγωνιστές θα είναι οι νεαροί κολυμβητές που θα πάρουν μέρος στις προαγωνιστικές κατηγορίες.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Γκελαούζος: «Όταν πέφτεις, θα πέφτεις με ψηλά το κεφάλι»

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2022 22:38

Σε ανάρτησή του ο Κώστας Γκελαούζος αναφέρθηκε στον αγώνα του στον 39ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια και ευχαρίστησε τον κόσμο για τα μηνύματα που του έχει στείλει.

Αναλυτικά η ανάρτηση έχει ως εξής:

Η πιο δυνατή ή η πιο αδύναμη στιγμή;!

Ο μαραθώνιος είναι σαν την ζωή έχουμε πει. Έχει τα πάνω του και τα κάτω του.

Απο το 28ο χλμ πάλευα με το εάν θα εγκαταλείψω.

Κάθε χιλιόμετρο άρχιζε και γινόταν όλο και πιο δύσκολο.

Δεν με ένοιαζε εάν ο ρυθμός έπεφτε διότι «το δύσκολο» είχε να κάνει με τα ποσά πρόβλημα μπορούσα ακόμη να αντέξω πάνω μου.

Μια σκέψη με κρατούσε όρθιο.

«Οι δικοί μου άνθρωποι με περιμένουν στον τερματισμό και θα φτάσω εκεί και ας καταρρεύσω».

Περίμενα μήπως και πέσω στο έδαφος ξαφνικά. Περίμενα να με πιάσει μια κράμπα, κάτι, να με σταματήσει απο την ξεροκεφαλιά μου που με είχε βάλει σε αυτό το μαρτύριο.

Έψαξα λόγους ώστε να ξυπνήσω, πιστεύοντας ότι από κάπου κάποια στιγμή θα έρθει λίγη δύναμη.

Το είπα πολλές φορές μέσα μου όμως.. «Θεέ μου κάνε με να τερματίσω και δεν θα ξανά τρέξω».

..σιγά σιγά φτάνω στο στάδιο...

3 κινήσεις θα κάνεις ακόμα Κώστα είπα, γιατί όταν πέφτεις, θα πέφτεις με ψηλά το κεφάλι.

1)Θα σηκώσεις το χέρι σου να χαιρετίσεις τον κόσμο.

2)Θα περάσεις την γραμμή του τερματισμού τρέχοντας.

3)Θα δώσεις το χέρι σου δυνατά στον φετινό νικητή του μαραθωνίου γιατί του αξίζει και με το παραπάνω.

Μπράβο Μπάμπη!! Μπράβο κύριε Ζώρζο!! Πολύ χάρηκα και για τους δυο να το ξέρετε!

Μετά ξάπλωσα και ένιωσα την ανάγκη να κλείσω για λίγο τα μάτια μου, ήθελα να κοιμηθώ. Δεν ένιωθα πολλά.

Σηκώθηκα.

Έκανα το καθήκον μου να είμαι παρών, με ότι δυνάμεις έβρισκα.

Ευτυχώς είμαι καλά στην υγεία μου τώρα.

Έτοιμος να ξεκουραστώ από το τρέξιμο.

Σας ευχαριστώ όλους για τα μηνύματα σας

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Μέσα στις κορυφαίες των ασίστ η Παυλοπούλου

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2022 15:23

Η Πηνελόπη Παυλοπούλου ξεχωρίζει στη στατιστική της Α1 γυναικών έπειτα από έξι αγωνιστικές στο πρωτάθλημα.

Η point guard του Παναθηναϊκού πραγματοποιεί αρκετά καλές εμφανίσεις και στην κατηγορία των ασίστ, που είναι από τα δυνατά της στοιχεία, φροντίζει να μοιράζει αρκετές.

Ήδη έχει φτάσει τις 27 ασίστ και είναι στην 5η θέση και απέχει μόλις μία ασίστ από τις αθλήτριες που είναι στην τέταρτη θέση της σχετικής βαθμολογίας.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Συμμετείχε στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα ο Μπούτης

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2022 14:57

Ο σκοπευτής του Παναθηναϊκού, Τάσος Μπούτης εκπροσώπησε επάξια το «τριφύλλι» στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα που έγινε στα ΗΑΕ και πήρε την τιμητική 27η θέση σήμερα.

O Έλληνας αθλητής αγωνίστηκε στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα του Αλ Αίν στο αγώνισμα του R5 - Mixed 10m Air Rifle Prone SH2 και η επίδοση που έκανε είναι 626.2.

Αναμφίβολα ήταν μια επιτυχημένη εμφάνιση που έγινε και με τη συμπαράσταση των οργανωμένων οπαδών του Παναθηναϊκού, καθώς το Green North Club και ο σύνδεσμος του Ρεθυύμνου τον βοήθησαν στον εξοπλισμό του.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Κορυφαίος ο Χατσισβίλι στην Καβάλα!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2022 15:37

Φοβερή εμφάνιση πραγματοποίησε ο αθλητής του Παναθηναϊκού, Γαβριήλ Χατσισβίλι που αναδείχθηκε πρωταθλητής στους Νέους άνδρες στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα άρσης βαρών στην Καβάλα.

Ο νεαρός αρσιβαρίστας του «τριφυλλιού» παρόλο που προέρχεται από σοβαρό τραυματισμό ήταν πρώτος στους Νέους άνδρες σε αρασέ, ζετέ και στο σύνολο με 132 και 160 κιλά (292 σύνολο).

Στην κατηγορία των ανδρών ήταν πρώτος στο αρασέ, δεύτερος στο ζετέ και στο σύνολο. Την πρώτη θέση κατέκτησε ο Στάθης Στρουμπής του ΠΑΟΚ με 131 και 165 κιλά.  

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram  

«Περίπατος» για τον Παναθηναϊκό κόντρα στις Εσπερίδες

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2022 14:35

Εύκολο μεσημέρι είχε ο Παναθηναϊκός απέναντι στις Εσπερίδες, με το «τριφύλλι» να επικρατεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» με 74-45 στο πλαίσιο της 6ης αγωνιστικής της Α1 Μπάσκετ Γυναικών.

Οι «πράσινες» ήταν ανώτερες από την ομάδα της Καλλιθέας σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και μέχρι το ημίχρονο «έχτισαν» μία καλή διαφορά, την οποία αύξησαν στην επανάληψη, φτάνοντας έτσι το 6 στα 6 στο πρωτάθλημα.

Κορυφαίες για την ομάδα της Ελένης Καπογιάννη ήταν οι Τσάστιτι Ριντ (11π, 5ρ, 4ασ), Έμιλυ Πότερ (11π και 9ρ) και Πηνελόπη Παυλοπούλου (12π, 3ρ, 5ασ, 2κλ).

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Κάρτερ, Σωτηρίου, Ριντ και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε για τις Εσπερίδες ήταν οι Βιργιόχε, Λουκάτου, Πρίφτη, Κασάπογλου και Χίγκινς.  

Το «τριφύλλι» είχε εκρηκτικό ξεκίνημα στην πρώτη περίοδο όπου έτρεξε σερί 9-0 στο πρώτο δίλεπτο. Ωστόσο η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού έχασαν την επαφή τους με το καλάθι, οι Εσπερίδες βελτιώθηκαν και στις δύο πλευρές του παρκέ και μείωσαν σε 11-9 στο 7’. Η Ελένη Καπογιάννη κάλεσε τάιμ άουτ και οι οδηγίες της Ελληνίδας τεχνικού έπιασαν τόπο αφού οι «πράσινες» παρουσιάστηκαν καλύτερες ολοκληρώνοντας την πρώτη περίοδο στο +5 (17-12).

Στο δεύτερο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός παρουσιάστηκε ακόμα καλύτερος και πολύ γρήγορα ανέβασε και πάλι τη διαφορά (20-12). Η ομάδα της Καλλιθέας δεν τα παράτησε και με τρίποντο της Κορρέ μείωσε σε 23-20 στο 12’. Από εκείνο το σημείο και μετά οι γηπεδούχες ανέβασαν σταδιακά την απόδοσή τους και με κορυφαία την Ριντ πήραν για πρώτη φορά διψήφια διαφορά (33-22) στο 18’, ενώ έκλεισαν το πρώτο ημίχρονο στο +16 (38-22).

Στο τρίτο δεκάλεπτο ο Παναθηναϊκός μπήκε με σκοπό να τελειώσει το ματς και στο 24’ πήγε για πρώτη φορά στο +21 (45-24), με καλάθι της Σωτηρίου. Η κυριαρχία των «πρασίνων» στο παιχνίδι ήταν ξεκάθαρη και έτσι σιγά σιγά η Ελένη Καπογιάννη ξεκίνησε το ροτέισιον, δίνοντας σταδιακά ανάσες στις βασικές παίκτριες. Ο Παναθηναϊκός συνέχισε να ελέγχει απόλυτα το ρυθμό του αγώνα και στα υπόλοιπα λεπτά του τρίτου δεκαλέπτου, το οποίο και ολοκλήρωσε προηγούμενος με 54-37.

Στην τέταρτη περίοδο ο Παναθηναϊκός καλούνταν απλά να υπερασπιστεί ή να μεγαλώσει τη διαφορά που είχε πάρει και να φτάσει σε μία ακόμα άνετη νίκη. Οι «πράσινες» έκαναν το δεύτερο φτάνοντας το +29 (66-37), ενώ απέμεναν έξι λεπτά για το τέλος του αγώνα. Η Καπογιάννη έριξε στο ματς τις νεαρές Ζιάκα και Παλάσκα για να πάρουν και αυτές χρόνο συμμετοχής. Μάλιστα η πρώτη με τρίποντο σημείωσε το 68-37 (35’), που ήταν και η μεγαλύτερη διαφορά στον αγώνα. Ο Παναθηναϊκός εν τέλει έφτασε στη νίκη με 74-45.

Τα δεκάλεπτα: 17-12, 38-22, 54-37, 74-45

Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 11, Ζιάκα 2, Κωτούλα 8(2), Παυλοπούλου 12, Πότερ 11, Σωτηρίου 4, Μπουντούρη 6, Αλεξανδρή 10(1), Παλάσκα, Κάρτερ 4, Θεοδωρομανωλάκη 2, Χαιριστανίδου 4

Εσπερίδες (Σόφτσης): Στολίγκα, Βιρχιόσε 13, Γασπαράτου 7(1), Λουκάτου, Γούναρη, Πρίφτη, Κορρέ 9(3), Μπενέκη 4, Κασάπογλου 7(1), Χίγκινς 5.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram        

Νίκησε τα Χανιά ο Παναθηναϊκός

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2022 12:17

Το αντρικό τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού επικράτησε του ΟΑ Χανίων με 4-0 στην 9η αγωνιστική του πρωταθλήματος που έγινε στο ΣΕΦ.

Το «τριφύλλι» αγωνίστηκε με τους Έλληνες αθλητές του, οι οποίοι συνέχισαν τις καλές εμφανίσεις παρά την κούραση από τις δύο χθεσινές αναμετρήσεις.

Αναλυτικά οι αγώνες:

Αντωνιάδης – Κορδούτης 3-0 (11-9, 11-9, 11-3)

Κωνσταντινόπουλος Κ. – Δούκερης 3-0 (11-8, 11-4, 11-4)

Αγγελάκης – Αλεξανδρόπουλος 3-0 (11-9, 11-3, 11-7)

Κωνσταντινόπουλος – Κορδούτης 3-0 (11-6, 11-1, 11-4)

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Δεύτερος στον Αυθεντικό Μαραθώνιο ο «γίγαντας» Γκελαούζος!

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2022 11:35

Στη δεύτερη θέση του 39ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας τερμάτισε ο Κώστας Γκελαούζος, αφού ο αθλητής του Παναθηναϊκού είδε στο τελευταίο χιλιόμετρο τον Μπάμπη Πιτσώλη να κάνει την αντεπίθεσή του και να κόβει πρώτος το νήμα του τερματισμού.  

Ο Γκελαούζος μπήκε σε θέση οδηγού από την αρχή της διαδρομής και παρέμεινε πρώτος έως και το 41ο χιλιόμετρο. Ωστόσο η κούραση για τον αθλητή του Παναθηναϊκού, είχε αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της πολύ νωρίτερα. Έτσι ο Μπάμπης Πιτσώλης έχοντας δυνάμεις προσπέρασε τον Γκελαούζο, εκείνος θέλησε να ξαναπάρει «κεφάλι» στην κούρσα, όμως δεν είχε τις δυνάμεις με αποτέλεσμα να τερματίσει δεύτερος μέσα σε χειροκροτήματα στο Παναθηναϊκό Στάδιο.

Κάπως έτσι μπήκε τέλος σε ένα σερί τεσσάρων συνεχόμενων νικών του Κώστα Γκελαούζου στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας.

2 ώρες 23 λεπτά και 43 δευτερόλεπτα ο χρόνος του Μπάμπη Πιτσώλη (ΓΑΣ Ιλισσός), 2:24:45 για τον Κώστα Γκελαούζο (Παναθηναϊκός), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Κώστας Σταμούλης (ΓΑΣ Αγρινίου) με 2:25:37

Αξίζει να σημειωθεί πως ο έτερος αθλητής του Παναθηναϊκού, Παναγιώτης Μπουρίκας βρέθηκε στην 5η θέση με χρόνο 2 ώρες και 27 λεπτά. 

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Παναθηναϊκός - Εσπερίδες: Για το 6Χ6 τα κορίτσια

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2022 10:17

Στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για το πρωτάθλημα επιστρέφει απόψε ο Παναθηναϊκός που φιλοξενεί στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» τις Εσπερίδες για την 6η αγωνιστική της Α1 Μπάσκετ Γυναικών (13:00, PAO TV).

Οι «πράσινες» έρχονται με φόρα από το 3Χ3 στο EuroCup και τη νίκη επί του Ερυθρού Αστέρα, στοχεύοντας στο να διατηρήσουν το αήττητο και στο πρωτάθλημα, θέλοντας να πάρουν την 6η διαδοχική τους νίκη σε ισάριθμα παιχνίδια.

Το «τριφύλλι» είναι το απόλυτο φαβορί του αγώνα, όμως οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη καλούνται να το επιβεβαιώσουν και στο παρκέ, μία μόλις εβδομάδα πριν από το μεγάλο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ.

Οι Σπυρόπουλος, Κονταράτος και Τεφτίκης θα είναι οι τρεις διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.

Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Μπάσκετ Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανδρεόπουλος: «Μόνο θετικά αφήνει το ματς - Αγκομαχάμε στην προπόνηση»

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 13 Νοεμβρίου 2022 00:06

Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος έμεινε ικανοποιημένος από τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Φοίνικα Σύρου, υπογραμμίζοντας πως το παιχνίδι αφήνει μόνο θετικά στοιχεία.

Αναλυτικά όσα είπε ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος στο PAO TV:

«Μόνο θετικά αφήνει το ματς. Δυο σπουδαίες ομάδες έπαιξαν καταπληκτικά. Πολλή δύναμη στο παιχνίδι στο σερβίς και στο φιλέ. Τίποτα δεν χάλασε στον Παναθηναϊκό. Όταν τα στοιχεία της μιας ομάδας πίεζαν την άλλη είναι λογικό να παίρνουν το ρυθμό. 

Όλα είναι τακτικές που πολλές φορές αλλάζει στο ματς. Εμείς σήμερα αλλάξαμε τακτική επιθετικά. Βλέπουμε τι λειτουργεί καλύτερα και το κάνουμε.

Μπράβο στον Γκρουμουσά και στον Κωστόπουλο, μας βοηθάνε πολύ. Έχουμε κουραστεί λίγο γιατί έχουμε φτάσει στα μέσα Νοεμβρίου και αγκομαχάμε στην προπόνηση με 7-8 παίκτες. Ελπίζουμε να λύσουμε τα προβλήματά μας»

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram