Ερασιτέχνης

Πάνω στο Παναθηναϊκός – ΟΦΗ το ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός!

ΒΟΛΕΥ Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου 2022 10:38

Την περασμένη Τετάρτη (21/12) οι φίλοι του Παναθηναϊκού δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν και τα δύο παιχνίδια που έδωσε η ποδοσφαιρική ομάδα κόντρα στον Ιωνικό και η ανδρική ομάδα του βόλεϋ ενάντια στην Κηφισιά.

Αιτία για αυτό ήταν η σχεδόν κοινή ώρα διεξαγωγής τους, αφού το παιχνίδι των πρωταθλητών με την ομάδα των βορείων προαστίων για την 9η αγωνιστική της Volley League είχε ώρα έναρξης στις 21:15, ενώ η σέντρα στη Νίκαια για τους Κυπελλούχους Ελλάδας στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής της Super League έλαβε χώρα 15 λεπτά αργότερα, δηλαδή στις 21:30.

Μία εβδομάδα αργότερα, δηλαδή την Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου, οι φίλοι του Παναθηναϊκού αναμένεται να γίνουν και πάλι στο… ίδιο έργο θεατές. Αυτό γιατί βάσει προγράμματος στις 21:30 θα ξεκινήσουν τόσο το Παναθηναϊκός – ΟΦΗ στη Λεωφόρο για την 15η αγωνιστική της Super League, όσο και ο κρίσιμος επαναληπτικός αγώνας για το League Cup «Νίκος Σαμαράς» κόντρα στον ΠΑΟΚ στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος θα κρίνει την πρόκριση στα ημιτελικά (στο πρώτο παιχνίδι ο Παναθηναϊκός είχε επικρατήσει με 3-2).

Έτσι για μία ακόμα φορά οι φίλοι του Παναθηναϊκού θα βρεθούν στη δυσάρεστη θέση να πρέπει να επιλέξουν ποιο παιχνίδι της αγαπημένης τους ομάδας θα δουν ή ποιο δε θα δουν!

Να σημειωθεί πως το ματς του ποδοσφαίρου θα καλυφθεί τηλεοπτικά από την Cosmote TV, ενώ του βόλεϋ από την ΕΡΤ3.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Τα στιγμιότυπα από το διπλό του Παναθηναϊκού στο ΣΕΦ (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2022 22:02

Πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ με 60-66 και μαζί την πρόκριση για το Final Four του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ γυναικών.

Δείτε το στιγμιότυπα του αγώνα

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Διπλό στο ΣΕΦ για τον Παναθηναϊκό και πρόκριση στο Final Four!

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2022 19:16

Μεγάλη νίκη και πρόκριση πήρε ο Παναθηναϊκός στο ΣΕΦ, που επιβλήθηκε με 60-66 του Ολυμπιακού, κλείνοντας θέση στο Final Four του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ γυναικών.

Οι «πράσινες» πραγματοποιώντας εξαιρετικό πρώτο ημίχρονο και διατηρώντας την ψυχραιμία τους στα κρίσιμα σημεία του δεύτερου μέρους, κατάφεραν να κλείσουν και πάλι το... σπίτι των «ερυθρολεύκων» και πλέον είναι το απόλυτο φαβορί για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδας.

Κορυφαία για τον Παναθηναϊκό η Τσάστιτι Ριντ με 16 πόντους και 4 ριμπάουντ, η Αρίκα Κάρτερ πρόσθεσε 16 πόντους, ενώ μάζεψε 6 ριμπάουντ. 12 πόντους για την Έμιλυ Πότερ, ενω 11 πόντους και 4 ασίστ είχε η καθοριστική Διονυσία Αλεξανδρή. Για τον Ολυμπιακό κορυφαία ήταν η Μέγκαν Γκούσταφσον με 26 πόντους και 15 ριμπάουντ, με την Άννα - Νίκη Σταμολάμπρου να προσθέτει άλλους 16.

Οι Νίκη Λευκάδας, Ελευθερία Μοσχάτου και ΠΑΣ Γιάννινα είναι μαζί με τον Παναθηναϊκό η τετράδα του Final Four.

Ο αγώνας

Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τις Παυλοπούλου, Κάρτερ, Σωτηρίου, Ριντ και Πότερ, ενώ οι πρώτες πέντε για τον Ολυμπιακό ήταν οι Σταμολάμπρου, Σταμάτη, Νικολοπούλου, Γκούσταφσον και Σουκ.

Οι «πράσινες» μπήκαν καλύτερα στον αγώνα και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να προηγηθούν με 0-5 μετά το πρώτο δίλεπτο, διαφορά που το «τριφύλλι» διατήρησε μέχρι και τα μέσα της πρώτης περιόδου 9-14, καθώς έβρισκε λύσεις στο σκοράρισμα με τις Κάρτερ και Ριντ. Για πρώτη φορά στο ματς η Πότερ έστειλε τον Παναθηναϊκό στο +10 (11-21 στο 7’), ενώ η ομάδα της Ελένης Καπογιάννη πήγε και στο +14 (11-25 στο 10’), για να ολοκληρωθεί το πρώτο δεκάλεπτο με το σκορ στο 13-25.

Στη δεύτερη περίοδο ο Παναθηναϊκός συνέχισε να ελέγχει τον αγώνα, αλλά ο Ολυμπιακός είχε βελτιωμένο πρόσωπο, μειώνοντας τη διαφορά στο -9 (20-29) στο 13’. Οι «πράσινες» δεν έβρισκαν στόχο με την ίδια ευκολία που το έκαναν στην πρώτη περίοδο, αλλά με συνέπεια στην άμυνα σε καμία περίπτωση δεν επέτρεπαν στις γηπεδούχες να πλησιάσουν περισσότερο (24-33 στο 17’). Ωστόσο ένα επιθετικό κόλλημα στα τελευταία δύο λεπτά επέτρεψαν στις «ερυθρόλευκες» να μειώσουν σε 27-34, που ήταν και το σκορ του ημιχρόνου.

Η εικόνα του αγώνα δεν άλλαξε ούτε στο τρίτο δεκάλεπτο όπου ο Παναθηναϊκός διατηρούσε με άνεση ένα σεβαστό προβάδισμα (34-45 στο 25’), την ώρα που οι γηπεδούχες παρουσιάζονταν ιδιαίτερα άστοχες πίσω από τη γραμμή των 6,75. Το «τριφύλλι» κόλλησε στους 45 πόντους και έδωσε την ευκαιρία στις γηπεδούχες να μειώσουν σε 38-45 (27’), ενώ το επιθετικό πρόβλημα συνεχίστηκε μέχρι το τέλος του τρίτου δεκαλέπτου επιτρέποντας στις γηπεδούχες δια χειρός της Γκούσταφσον να κατεβάσουν τη διαφορά στο καλάθι (45-47).   

Ο Ολυμπιακός πέρασε μπροστά στο σκορ για πρώτη φορά στο 33’ έπειτα από καλάθι της Σταμολάμπρου, που με πέντε σερί πόντους διαμόρφωσε στο 50-49. Ο Παναθηναϊκός ανέκτησε το προβάδισμα (51-55 στο 35’), αλλά οι γηπεδούχες με σερί 7-0 προσπέρασαν εκ νέου (58-55) ενώ απέμεναν 3:54 για το τέλος του αγώνα. Το «τριφύλλι» διατήρησε την ψυχραιμία του και με κορυφαία τη Ριντ και τρίποντο «μαχαιριά» της Αλεξανδρή, έγραψε το 60-62, τη στιγμή που απέμεναν 26,1 δευτερόλεπτα για το τέλος του αγώνα. Ο Παναθηναϊκός έφυγε εν τέλει νικητής από το ΣΕΦ με 60-66, παίρνοντας την πρόκριση για το Final Four.

Τα δεκάλεπτα: 13-25, 27-34, 45-47, 60-66

Ολυμπιακός (Ζίμπαρτς): Σταμολάμπρου 16(1), Σταμάτη 3(1), Αγιούσο 5, Σπυριδοπούλου, Σύρρα, Γκούσταφσον 26(1), Νικολοπούλου 4, Δίελα, Σουκ 6, Βαμβακά.

Παναθηναϊκός (Καπογιάννη): Ριντ 16, Κωτούλα, Παυλοπούλου 2, Πότερ 12, Σωτηρίου 5, Μπουντούρη, Αλεξανδρή 11(1), Κάρτερ 16(4), Θεοδωρομανωλάκη, Χαιριστανίδου 4.

Δείτε ολόκληρο τον αγώνα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ο αγώνας: Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός (vid)

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2022 16:19

Ο Παναθηναϊκός πήρε μεγάλη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό με 60-66 και μαζί την πρόκριση στο Final Four του Κυπέλλου Ελλάδας μπάσκετ γυναικών

Δείτε τον αγώνα

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Εκτός έδρας ισοπαλία για το Futsal του Παναθηναϊκού

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2022 09:14

Το τμήμα ποδοσφαίρου σάλας του Παναθηναϊκού αναδείχτηκε ισόπαλο 1-1 εκτός έδρας στο ντέρμπι κόντρα στον ΑΟΔ Κορυδαλλού σε ένα ματς για γερά νεύρα.

Οι «πράσινοι» κατάφεραν και διατήρησαν το αήττητο και συγκατοικούν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας με τον ΑΟΔ Κορυδαλλού.

Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικός από την αρχή ως το τέλος και η μοιρασιά κρίνεται δίκαιη και πλέον οι δύο ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να λύσουν τις διαφορές τους στο Μετς στο ματς του δευτέρου γύρου που κατά πάσα πιθανότητα θα κρίνει και τον πρώτο στον όμιλο.

Στο αγωνιστικό μέρος οι γηπεδούχοι είχαν τις ευκαιρίες στο πρώτο ημίχρονο ωστόσο ο Πάνος Μπελτσίδης δεν τους επέτρεψε να βρουν τον δρόμο προς τα δίχτυα.

Στο δεύτερο μέρος ανέβασε στροφές ο Παναθηναϊκός και κατάφερε να πάρει το προβάδισμα με τέρμα που σημείωσε ο έμπειρος Άκης Ηλιάδης. Η ομάδα του Κορυδαλλού κατάφερε να ισοφαρίσει σε μια τυχερή φάση που η μπάλα της έκανε το χατίρι και πέρασε τη γραμμή.

Από πλευράς Παναθηναϊκού ο κόουτς Απόστολος Μπελτσίδης χρησιμοποίησε τους εξής: Π. Μπελτσίδη, Ροντρίγκεζ, Κατεβτσιάν, Λιαρόπουλο, Κρασώνη,  Ηλιάδη, Γ,Μπελτσίδη, Γιώτη, Παούρη, Παναγιωτόπουλο Μουρτζούκο και Ηλιάδη ενώ στον πάγκο ήταν οι: Ζαφειράτος, Σχοινάς και Κωνσταντίνου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την αναμέτρηση παρακολούθησαν ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. Παναγιώτης Μαλακατές και περίπου 20 φίλαθλοι του «τριφυλλιού».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός: Με πίστη για την πρόκριση στο ΣΕΦ οι «πράσινες»

ΜΠΑΣΚΕΤ ΓΥΝΑΙΚΩΝ Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2022 09:06

Στο ΣΕΦ θα βρεθεί απόψε ο Παναθηναϊκός για να κοντραριστεί με τον Ολυμπιακό (17:30, Live Streaming), με στόχο να πάρει την πρόκριση στο Final Four του Κυπέλλου μπάσκετ γυναικών.

Το «τριφύλλι» στο μεγάλο ντέρμπι της προημιτελικής φάσης του θεσμού, θέλει να αφήσει εκτός συνέχειας τις «ερυθρόλευκες» και να πάρει τη νίκη πρόκριση σε ένα παιχνίδι που μοιάζει περισσότερο με πρόωρο τελικό.

Οι παίκτριες της Ελένης Καπογιάννη είναι έτοιμες για τη μεγάλη «μάχη» και στο «πράσινο» στρατόπεδο υπάρχει αισιοδοξία και πίστη στις ικανότητες της ομάδας.

Διαιτητές του ντέρμπι θα είναι οι Συμεωνίδης, Κατραχoύρας και Κωνσταντινίδου.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ενίσχυση με την Γιοάνα Παλάσιο για τον Παναθηναϊκό!

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2022 19:10

Στην ενίσχυσή της ομάδας βόλεϋ γυναικών προχώρησε ο Παναθηναϊκός, ο οποίος απέκτησε την 32χρονη Κουβανή διαγώνια, Γιοάνα Παλάσιο!

Το «τριφύλλι» βρίσκονταν σε αναζήτηση διαγώνιας μετά την αποχώρηση της Αναστασία Ίβκοβιτς και εν τέλει κάλυψε το κενό με μία έμπειρη παίκτρια, με διεθνείς παραστάσεις από το κορυφαίο επίπεδο, αλλά και μέλος της Εθνικής ομάδας γυναικών της Κούβας.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Κουβανή, Γιοάνα Παλάσιο για το γυναικείο τμήμα βόλεϊ.

Μια πολύ σημαντική μεταγραφική προσθήκη για το «τριφύλλι» κατά τη χειμερινή περίοδο καθώς ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του την Γιοάνα Παλάσιο.

Η 32χρονη διαγώνια (1.84μ.)  αναμένεται να βοηθήσει πάρα πολύ τον Παναθηναϊκό και να τον ενισχύσει εν όψει των δύο φετινών εγχώριων στόχων αλλά και του Challenge Cup.

Έχει πλούσια τροπαιοθήκη καθώς έχει κατακτήσει τρία πρωταθλήματα Κούβας, ένα πρωτάθλημα Αζερμπαϊτζάν, 3η θέση στο CEV Cup, ένα ασημένιο μετάλλιο Παναμερικανικούς αγώνες και δύο χάλκινα μετάλλια Norceca.

Το βιογραφικό της έχει ως εξής:

2009-2011 Καπιταλίνας (Κούβα)

20011-2013  Σιουντάντ  Αβάνα  (Κούβα)

2013-2015 Ραμπίτα Μπακού (Αζερμπαϊτζάν)

2016  Μπεσίκτας (Τουρκία)

2016-2017 Πανεπιστήμιον Γιουνάν (Κίνα)

2017-2019 Σέσι (Βραζιλία)

2019-2021 Ζετίσου (Καζακστάν)

2021-2022 Ίλμπανκ (Τουρκία)

Σε δήλωση της στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟ η Παλάσιο ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που έρχομαι στον Παναθηναϊκό, μια ομάδα που είναι γνωστή στην Ευρώπη. Ξέρω ότι η ομάδα είναι μέσα στους στόχους της και θα προσπαθήσω από την πλευρά μου να κάνω ότι μπορώ για να τα καταφέρουμε. Ξέρω ότι το κοινό μας είναι ιδιαίτερα ένθερμο και ανυπομονώ να παίξω για αυτούς».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Ανδρεόπουλος: «Περήφανος για τους παίκτες μου - Όχι και τόσο αρνητικό το αποτέλεσμα»

ΒΟΛΕΥ Πέμπτη, 22 Δεκεμβρίου 2022 00:26

Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού με 3-2 επί της Κηφισιάς δήλωσε περήφανος για τους παίκτες του και σημείωσε πως το αποτέλεσμα δεν είναι και τόσο αρνητικό.

Αναλυτικά όσα είπε ο προπονητής του Παναθηναϊκού:

«Έχουμε ταλαιπωρηθεί αρκετά στο τελευταίο διάστημα. Αρκετοί παίκτες είναι άρρωστοι. Η Κηφισιά είχε καλό σερβίς και σημάδευε τις γραμμές. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου και θεωρώ το αποτέλεσμα όχι και τόσο αρνητικό».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Άφησε βαθμό κόντρα στην Κηφισιά ο Παναθηναϊκός!

ΒΟΛΕΥ Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2022 23:43

Με νίκη αλλά και ένα χαμένο βαθμό ολοκλήρωσε τον πρώτο γύρο στην Volley League ο Παναθηναϊκός, ο οποίος σε ένα γεμάτο παιχνίδι επικράτησε της Κηφισιάς με 3-2 σετ.

Οι «πράσινοι» έμειναν δύο φορές πίσω στο σκορ από την ομάδα των βορείων προαστίων, όμως κατάφεραν να ισοφαρίσουν ισάριθμες και να στείλουν το ματς στο τάι μπρέικ. Εκεί η Κηφισιά είχε τριπλό ματς μπολ, όμως το «τριφύλλι» ανέτρεψε την εις βάρος του κατάσταση και έφτασε στη νίκη, χωρίς όμως να αποφύγει την απώλεια βαθμού, που τον άφησε ακόμα πιο πίσω από την πρώτη θέση. 

Ο αγώνας

Το πρώτο σετ ήταν ισορροπημένο. Ο Παναθηναϊκός πήρε ένα μικρό προβάδισμα (8-6), αλλά η Κηφισιά πολύ γρήγορα έφερε στα ίσια το σετ (8-8). Οι δύο ομάδες συνέχισαν να πηγαίνουν χέρι-χέρι στο σκορ μέχρι το σημείο όπου το «τριφύλλι» προηγήθηκε με 21-19 και 23-22. Οι φιλοξενούμενοι απάντησαν με σερί 0-3 και κατέκτησαν το σετ με σκορ 25-23.

Ο Παναθηναϊκός στο δεύτερο σετ προηγήθηκε και πάλι με +2 (8-6) και συνεχίζοντας να παίζει με ενέργεια αύξησε το προβάδισμά της στο +5 (18-13). Η ομάδα των βορείων προαστίων μείωσε σε 19-17, αλλά στην τελική ευθεία του σετ οι «πράσινοι» τα έκαναν όλα καλά φτάνοντας στο 25-19 και το 1-1 στα σετ.

Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός παρουσίασε και πάλι σημαντικές αδυναμίες και η Κηφισιά δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη κάνοντας το 4-9. Ο Παναθηναϊκός είχε χάσει τη συγκέντρωσή του και είδε τη διαφορά να μεγαλώνει υπέρ της Κηφισιάς (6-15). Το σετ κατέληξε με άνεση στους φιλοξενούμενους που με 25-17 προηγήθηκαν εκ νέου στα σετ (1-2).

Στο τέταρτο σετ, η απάντηση του Παναθηναϊκού ήταν τέτοια που δεν άφησε περιθώριο αντίδρασης στην Κηφισιά. Μετά το 11-10 και έχοντας τον Ερνάντεζ στο σερβίς, το «τριφύλλι» έτρεξε ένα σερί 6-0 και απέκτησε προβάδισμα ασφαλείας. Οι «πράσινοι» πήραν εύκολα το σετ με 25-15 και ισοφάρισαν σε 2-2, στέλνοντας το ματς στο tie-break.

Στο πέμπτο και τελευταίο σετ ο Παναθηναϊκός προηγήθηκε (9-7), αλλά η Κηφισιά έβγαλε αντίδραση, ανατρέποντας το σκορ (11-12). Η ομάδα του Κώστα Χριστοφιδέλη έφτασε στο 13-14, όμως δεν μπόρεσε να βρει τον πόντο που θα της έδινε τη νίκη, κάτι που επαναλήφθηκε και στα υπόλοιπα match ball. Έτσι ο Παναθηναϊκός με τον Κόβαρ να «καθαρίζει» διαμόρφωσε το 19-17 και το τελικό 3-2στα σετ.

Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 12 άσσους, 57 επιθέσεις, 13 μπλοκ και 27 λάθη αντιπάλων και της Κηφισιάς προήλθαν από 9 άσσους, 56 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 30 λάθη αντιπάλων.

Τα σετ: 3-2 (23-25, 25-19, 17-25, 25-15, 19-17)

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 24 (21/27 επ., 3 άσσοι, 44% υπ. - 16% άριστες), Πετρέας 8 (5/11 επ., 3 μπλοκ), Γιάκομπσεν 3 (2/5 επ., 1 μπλοκ), Μπάσης 4 (0/3 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Φράγκος 16 (10/22 επ., 3 άσσοι, 3 μπλοκ, 60% υπ. - 13% άριστες), Ερνάντεζ 26 (19/37 επ., 3 άσσοι, 4 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 21% υπ. - 0% άριστες), Γεωργίου, Κωστόπουλος 1 (0/6 επ., 1 μπλοκ, 25% υπ. - 25% άριστες).

Α.Ο.Π. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Κώστας Χριστοφιδέλης): Οκοσάνοβιτς 30 (26/54 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ), Στιβαχτής 1 (1 άσσος), Ρέγκο 11 (9/19 επ., 2 άσσοι, 37% υπ. - 14% άριστες), Σπηλιώτης 1 (1 μπλοκ), Μορέιρα 13 (8/9 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Τσάβερς 15 (13/34 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 37% υπ. - 13% άριστες) / Κοντοστάθης (λ, 32% υπ. - 14% άριστες), Ρουσσόπουλος, Παπαδόπουλος, Φιλιππακόπουλος, Δραβόπουλος.

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram

Βραβεύτηκε από τον ΠΣΑΤ η Δημητρίου

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2022 15:06

Ο ΠΣΑΤ βράβευσε την ποδοσφαιρίστρια του Παναθηναϊκού, Χαρά Δημητρίου για την προσφορά της στο άθλημα εντός και εκτός αγωνιστικών χώρων.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

«Ο  ΠΣΑΤ βραβεύει την καταξιωμένη διεθνή μέσο του Παναθηναϊκού, Δημητρίου Χαρούλα, η οποία δίνει αγώνες για το ποδόσφαιρο γυναικών όχι μόνο μέσα στο γήπεδο, αλλά και ως γενική γραμματέας του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών και Ποδοσφαιριστριών (ΠΣΑΠΠ).

Ο ΠΣΑΠΠ ενέταξε τις ποδοσφαιρίστριες στη δύναμή του αλλάζοντας το καταστατικό του στις 31 Μαΐου 2021, ενώ δύο γυναίκες μετέχουν στο Δ.Σ. του από 12 Μαΐου 2022».

Βρείτε μας στο Facebook, στο Twitter και στο Instagram