Την Ελιτζούρ Χολόν αντιμετωπίζει απόψε στο ΟΑΚΑ ο Παναθηναϊκός στον πρώτο αγώνα των δύο ομάδων για τον πρώτο γύρο των Play Off του EuroCup Γυναικών (19:00, Live Streaming & PAO TV).
Τo «τριφύλλι» θέλει να πάρει τη νίκη και να κάνει το πρώτο βήμα για την πρόκρισή του στην επόμενη φάση, ενόψει του επαναληπτικού αγώνα στο Ισραήλ. Η ομάδα της Ελένης Καπογιάννη γνωρίζει πως δε θα έχει εύκολο έργο, ωστόσο είναι έτοιμη και αισιοδοξεί στον πρώτο της αγώνα το 2023.
Να σημειωθεί πως στη φάση των ομίλων η Ελιτζούρ Χολόν πέρασε ως δεύτερη από τον πέμπτο όμιλο, με ρεκόρ 4-2, πίσω από την αήττητη Σέπσι (6-0).
Διαιτητές του σημερινού αγώνα θα είναι οι Μιχέιλ Βαρτάνοφ και Κιρίλ Τβάουρι από τη Γεωργία και ο Ντούχαν Κούγιτσι από την Τουρκία.
Ο Παναθηναϊκός επικράτησε με 3-1 σετ του ΠΑΟΚ στον τελικό του Super Cup, κατακτώντας το τρόπαιο για δεύτερη φορά στην ιστορία του.
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος στις δηλώσεις του μετά την κατάκτηση του Super Cup από τον Παναθηναϊκό, δεν ξέχασε το Νίκο Σαμαρά, ενώ σημείωσε πως η δίψα των παικτών ήταν αυτή που έδωσε το τρόπαιο στο «τριφύλλι».
Για το Νίκο Σαμαρά: «Σήμερα είναι μία μέρα, όπου πριν από 10 χρόνια το ελληνικό βόλεϋ έχασε ένα μεγάλο παίκτη και πολλοί από εμάς χάσαμε ένα φίλο. Το λέω γιατί θέλω να τον θυμόμαστε όλοι».
Για το παιχνίδι: «Έγινε ένα πολύ δυνατό και ποιοτικό παιχνίδι και γι΄αυτό είμαι διπλά χαρούμενος. Αφενός γιατί έχουν δημιουργήσει ένα νικηφόρο σερί κόντρα σε μία πολύ καλή ομάδα, αφετέρου γιατί οι παίκτες μου έδειξαν τεράστια δίψα και κατάφεραν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που προκλήθηκαν από τους τραυματισμούς των προηγούμενων ημερών.
Οι δύο ομάδες έχουν παίξει ήδη τέσσερα παιχνίδια. Γνωρίζονται καλά πλέον και δεν υπάρχουν πολλές εκπλήξεις. Στο σημερινό παιχνίδι, ο ΠΑΟΚ αντέστρεψε τους δύο ακραίους γεγονός που μας προβλημάτισε μέχρι να βρούμε τη λύση. Τα σετ κρίθηκαν στα τελειώματα τους και το ματς στις λεπτομέρειες.
Όποιος φίλαθλος του Παναθηναϊκό ή του βόλεϋ γενικότερα θυμάται τον Παναθηναϊκό πριν από κάποια χρόνια, η ομάδα δεν μπορούσε να κοιτάξει ούτε τους τελικούς. Πλέον, ο στόχος μας είναι να είμαστε κοντά στους τελικούς ή στους τελικούς, από τους οποίους κάποιους θα κερδίσουμε και κάποιους θα τους χάσουμε».
«Πράσινο» βάφτηκε το Super Cup στο βόλεϋ ανδρών καθώς ο Παναθηναϊκός επικράτησε του ΠΑΟΚ με 3-1 σετ στον τελικό του Ηρακλείου και πήρε τον πρώτο τίτλο της σεζόν!
Το «τριφύλλι» είχε σε πολύ μεγάλη ημέρα τον «καυτό» Φερνάντο Ερνάντεζ που με τα σερβίς του κατέστρεψε την υποδοχή του ΠΑΟΚ και σε συνδυασμό με τις καλές επιλογές στην επίθεση έφτασε στη νίκη και την κατάκτηση του τροπαίου. Αυτή είναι η τέταρτη συνεχόμενη φορά που ο Παναθηναϊκός επικρατεί του «δικεφάλου» τη φετινή σεζόν, δείχνοντας πως του έχει πάρει τον αέρα.
Ενός λεπτού σιγή τηρήθηκε πριν την έναρξη του ματς καθώς ο σημερινός τελικός πραγματοποιήθηκε δέκα χρόνια μετά τον απρόσμενο θάνατο του Νίκου Σαμαρά που μεταξύ άλλων φόρεσε και τη φανέλα του Παναθηναϊκού στην καριέρα του.
Δεύτερο Super Cup στην ιστορία του Παναθηναϊκού, μετά από την κατάκτηση του τροπαίου το 2006!
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε τον αγώνα με τον Ζήση ως λίμπερο, τον Γιάκομπσεν στην πάσα, ακραίους τους Κόβαρ και Φράγκο, κεντρικούς τους Ρανγκέλ και Πετρέα και διαγώνιο τον Ερνάντεζ.
Το πρώτο διψήφιο προβάδισμα για το «τριφύλλι» (5-3) βρήκε τον ΠΑΟΚ σε ετοιμότητα που πολύ γρήγορά ισοφάρισε (5-5).Ο Ερνάντεζ είχε ξεκινήσει «ζεστός» και ο Κουβανός οδήγησε τον Παναθηναϊκό στο 12-10, όμως παρά τα πολλά λάθη στο σερβίς, ο «δικέφαλος» χάρη στο μπλοκ του μπόρεσε να ισοφαρίσει και πάλι σε 15-15. Ο Φράγκος ήταν αυτός που με μπλοκ άουτ «έγραψε» λίγο αργότερα το 20-18, δίνοντας έτσι και πάλι το προβάδισμα στους τυπικά γηπεδούχους την ώρα που το πρώτο σετ περνούσε στην τελική του ευθεία. Οι «πράσινοι» ήταν καταπληκτικοί στο τελείωμα του σετ, ο Ερνάντεζ με άσσο έκανε το 22-18, ο Κόβαρ έβγαλε τρομερή άμυνα για να έρθει το 24-19 και λίγο αργότερα διαμορφώθηκε το 25-20, που έδωσε το πρώτο σετ στον Παναθηναϊκό.
Στο δεύτερο σετ ο ΠΑΟΚ ήταν αυτός που προηγήθηκε με 4-6, αλλά ο Ερνάντεζ είχε πάρει την επίθεση του Παναθηναϊκού επ’ ώμου και ισοφάρισε σε 6-6. Κάποιες λάθος επιλογές στην επίθεση των «πράσινων» έδωσαν την ευκαιρία στους τυπικά φιλοξενούμενους να προσπεράσουν με 9-12, ύστερα από άουτ χτύπημα του Φράγκου. Το «τριφύλλι» εκτός από τα λάθη του είδε και την τύχη να του γυρίζει στην πλάτη, καθώς με άσσο του Βαν Ντεν Ντρις, αφού η μπάλα άλλαξε πορεία στο φιλέ, έγινε το 12-16, με αποτέλεσμα ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος να καλέσει τάιμ άουτ. Το 15-20 έδινε σημαντικό προβάδισμα στον ΠΑΟΚ για την κατάκτηση του δεύτερου σετ, αλλά οι Κόβαρ και Ερνάντεζ σήμαναν την αντεπίθεση και σε συνδυασμό με ένα λάθος του Ράπτη που ακούμπησε το φιλέ, ο Παναθηναϊκός μείωσε σε 21-22. Με το σκορ στο 23-24, ο Παναθηναϊκός έβγαλε τρομερές άμυνες σε τρεις ισάριθμες επιθέσεις του ΠΑΟΚ και ο Φράγκος σε κόντρα μπάλα ισοφάρισε σε 24-24! Το προβάδισμα άλλαξε πολλές φορές χέρια από κει και μετά, αλλά στις λεπτομέρειες ο ΠΑΟΚ με32-34, πήρε το σετ και ισοφάρισε σε 1-1.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε φουριόζος στο τρίτο σετ και με μπλοκ του Κόβαρ στον Ντεν Ντρις προηγήθηκε με 7-4. Οι «πράσινοι» εκμεταλλευόμενοι τα χαμένα σερβίς του ΠΑΟΚ, τις κακές επιλογές του «δικεφάλου» στην επίθεση, αλλά και τον εκνευρισμό που είχε ο αντίπαλός τους, μεγάλωσαν το προβάδισμα σε 14-9, το οποίο στη συνέχεια έγινε 17-11. Με μεγάλη ευκολία το «τριφύλλι» διαμόρφωσε το 20-14 και στη συνέχεια τελείωσε το σετ με 25-20, παίρνοντας εκ νέου το προβάδισμα με 2-1 στα σετ.
Οι δύο ομάδες πήγαιναν χέρι-χέρι στο σκορ στο τέταρτο σετ (6-6), αλλά κάποιες διαμαρτυρίες των «πρασίνων» προς το διαιτητή μετά από πόντο του ΠΑΟΚ, συνέβαλαν στο να διαμορφωθεί το 6-9. Ο Παναθηναϊκός βελτιώθηκε έχοντας πάντα κορυφαίο τον Ερνάντεζ, αλλά ο Ρανγκέλ με δύο σημαντικούς πόντους έφερε το ματς στα ίσια 13-13, αναγκάζοντας τον τεχνικό του ΠΑΟΚ να καλέσει τάιμ αουτ. Το «τριφύλλι» πιέζοντας από το σερβίς και παίρνοντας τις σωστές αποφάσεις στην επίθεση προσπέρασε με 18-16 και αργότερα με 20-17 ύστερα από μονό μπλοκ του Ερνάντεζ. Με το σκορ στο 21-17, ο ΠΑΟΚ έτρεξε σερί 3-0 μειώνοντας σε 21-20, αφού η είσοδος του Τακουρίδη βοήθησε το «δικέφαλο». Ο Ανδρεόπουλος κάλεσε τάιμ άουτ, ο Παναθηναϊκός ηρέμησε και ο Ερνάντεζ με ένα μπλοκ-άουτ και έναν άσσο έκανε το 23-20. Ο Παναθηναϊκός δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη και διαμορφώνοντας το 25-22, έκανε το 3-1 στα σετ και πήρε το Super Cup.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 59 επιθέσεις, 9 μπλοκ και 32 λάθη αντιπάλων και του ΠAOK προήλθαν από 2 άσσους, 51 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 32 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-20, 32-34, 25-20, 25-22)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 22 (18/29 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ, 68% υπ. - 28% άριστες), Πετρέας 6 (5/7 επ., 1 μπλοκ), Γιάκομπσεν 2 (2 μπλοκ), Ρανγκέλ 7 (5/9 επ., 2 μπλοκ), Φράγκος 10 (10/28 επ., 50% υπ. - 11% άριστες), Ερνάντεζ 28 (21/40 επ., 5 άσσοι, 2 μπλοκ) / Ζήσης (λ, 64% υπ. - 36% άριστες), Μπάσης.
Π.Α.Ο.Κ. (Γιόσκο Μιλενκόσκι): Γιόρνα 8 (7/10 επ., 1 μπλοκ, 50% υπ. - 25% άριστες), Κόστα 9 (6/12 επ., 3 μπλοκ), Γουόλς 2 (1/1 επ., 1 μπλοκ), Βουλκίδης 8 (6/12 επ., 2 μπλοκ), Ράπτης 13 (11/27 επ., 2 μπλοκ, 36% υπ. - 14% άριστες), Βαν Ντε Ντρις 21 (18/39 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ) / Κοκκινάκης (λ, 62% υπ. - 24% άριστες), Ηλίας, Σωτηρίου 1 (1/3 επ.), Γάτσης, Τακουρίδης, Μπούτος 1 (1/1 επ.).
Ρεπορτάζ: Βασίλης Δ. Κασιμάτης
Τον πρώτο τίτλο της σεζόν θα διεκδικήσει απόψε στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, στο Ηράκλειο της Κρήτης ο Παναθηναϊκός, ο οποίος κοντράρεται με τον ΠΑΟΚ στον τελικό του Super Cup βόλεϋ ανδρών (19:15, ΕΡΤ3).
Μία εβδομάδα μετά τη μονομαχία τους στον επαναληπτικό προημιτελικό του League Cup «Νίκος Σαμαράς» στο PAOK Sports Arena, ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ θα δώσουν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς και μάλιστα την ημέρα που συμπληρώνονται 10 χρόνια από το θάνατο του Νίκου Σαμαρά και για το λόγο αυτό θα κρατηθεί και ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του μεγάλου βολεϊμπολίστα.
Το «τριφύλλι» όπως απέδειξε πρόσφατα μπορεί να πάρει τη νίκη κόντρα στο «δικέφαλο» και το ίδιο θα προσπαθήσει να κάνει και σήμερα, με σκοπό να φέρει την Αθήνα το πρώτο από τα πέντε τρόπαια που διεκδικεί.
Προβλήματα για την ομάδα του Δημήτρη Ανδρεόπουλου δεν υπάρχουν, με τον Έλληνα τεχνικό να υπολογίζει σε όλους τους παίκτες του, πλην του νεοαποκτηθέντα, Μπρέντεν Σάντερ.
Ο Αλέξανδρος Μυλωνάκης και ο Στέλιος Παπακοσμάς θα είναι οι δύο διαιτητές του αγώνα.
Την απόκτηση της Σοφίας Βασιλαντωνάκη για το γυναικείο τμήμα βόλεϋ ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός, εντάσσοντας στο ρόστερ του την 24χρονη διαγώνιο.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τη Σοφία Βασιλαντωνάκη για το γυναικείο τμήμα βόλεϊ για το 2023.
Μια σημαντική προσθήκη για τα «φίνα κορίτσια» στη χειμερινή μεταγραφική περίοδο αφού ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό τους την Σοφία Βασιλαντωνάκη.
Η 24χρονη διαγώνιος (1.87μ.) αναμένεται να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό στη δύσκολη συνέχεια της σεζόν που βρίσκεται μέσα σε όλους τους στόχους.
Σε δήλωσή της η Βασιλαντωνάκη ανέφερε: «Είμαι πολύ χαρούμενη που εντάσσομαι στην ομάδα του Παναθηναϊκού. Για εμένα είναι μια μοναδική ευκαιρία να συνεργαστώ με υψηλού επιπέδου προπονητές και αθλήτριες και υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να συμβάλλω και εγώ στην κατάκτηση τον στόχων! Ανυπομονώ να παίξω μπροστά στον κόσμο του Παναθηναϊκού και τα λέμε στο γήπεδο»!
Σε ότι αφορά το βιογραφικό της
2014-2015 Ένωση Βύρωνα
2015-2017 Νέες Βύρωνα
2017-2018 Πανεπιστήμιο Φλόριντα
2018-2019 Νίκη Αμαρουσίου
2019-2020 Ηλυσιακός
2020-2021 Κόρινθος
2021-2023 Πανιώνιος
Κοινό εισιτήριο με κόστος μόλις 10 ευρώ όρισε ο Παναθηναϊκός Α.Ο. για τους δύο προσεχείς αγώνες των ομάδων βόλεϋ ανδρών και γυναικών κόντρα στο ΟΦΗ και Άρη, αντίστοιχα, που είναι προγραμματισμένοι για το προσεχές Σάββατο στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Τα τμήμα βόλεϊ ανδρών και γυναικών του Παναθηναϊκού δίνουν δύο κρίσιμα ματς το Σάββατο στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι και οι φίλαθλοι της ομάδας μπορούν να τα παρακολουθήσουν και τα δύο με 10 ευρώ.
Αναλυτικά η σειρά των αγώνων εκείνη την ημέρα
16:30 κλ. Αγίου Θωμά Μαρούσι, Παναθηναϊκός-ΟΦΗ, Volleyleague ανδρών
20:00 κλ. Αγίου Θωμά Μαρούσι, Παναθηναϊκός-Άρης, Volleyleague γυναικών
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να κλείσουν θέση στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.viva.gr/tickets/sports/volley-league-andron-gynaikon
Την απόκτηση του Βασίλη Μυριανθόπουλου ανακοίνωσε ο Παναθηναϊκός ενισχύοντας το τμήμα στίβου με έναν πολλά υποσχόμενο σπρίντερ.
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Βασίλη Μυριανθόπουλο για το 2023 στο τμήμα στίβου.
Μια ακόμα σπουδαία μεταγραφική κίνηση για το τμήμα στίβου του Παναθηναϊκού αφού ενέταξε στο έμψυχο δυναμικό του έναν αξιόλογο αθλητή.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι μια σπάνια περίπτωση αθλητή που… γκάζωσε στον στίβο τα τελευταία χρόνια αφού αγωνιζόταν στην ποδοσφαιρική ομάδα του Πανιωνίου και είχε φτάσει μέχρι την Κ17 των «κυανέρυθρων».
Εν συνεχεία η γνωριμία του με τον στίβο ήταν άμεση και ο ίδιος κατάφερε πράγματα και… θαύματα σε μικρό χρονικό διάστημα.
Ο 21χρονος Νεοσμυρνιώτης που αποκτήθηκε από τον Πανιώνιο ήταν πρωταθλητής Ελλάδας στα 200μ. κλειστού στίβου ενώ κατέκτησε τα ασημένια μετάλλια στο πρωτάθλημα Κ20 στα 100μ. και στα 200μ.
Σε δήλωση του ο Μυριανθόπουλος επισήμανε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που εντάσσομαι στην οικογένεια του Παναθηναϊκού. Ευελπιστώ να δικαιώσω τους ανθρώπους του Συλλόγου για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπο μου και να πάμε όλοι μαζί τον Σύλλογο ένα σκαλοπάτι παραπάνω».
Με επίσημη δήλωσή του, ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο. Τάκης Μαλακατές αποκάλυψε πως οι μεταγραφές που πραγματοποιήθηκαν την χειμερινή περίοδο στα τμήματα του Ερασιτέχνη έγιναν με την οικονομική στήριξη του Γιάννη Αλαφούζου, τον οποίο και ευχαρίστησε δημόσια!
Μία χρονιά έκλεισε με σημαντικές αγωνιστικές αλλά και εξωαγωνιστικές επιτυχίες για την ομάδα μας, που όλοι γνωρίζετε, και δεν υπάρχει λόγος να τις αναφέρω.
Μία νέα χρονιά είναι μπροστά μας με πολύ σημαντικές προκλήσεις. Αγωνιστικά θέλουμε να επαναλάβουμε τουλάχιστον τις περυσινές κατακτήσεις.
Με την βοήθεια όλων σας δημιουργήσαμε ομάδες που έχουν την δυνατότητα να το επιτύχουν, και έχουμε μπροστά μας τις ευρωπαϊκές προκλήσεις με την ευχή και την ελπίδα να έρθει άλλος ένας Ευρωπαϊκός τίτλος στην τροπαιοθήκη μας.
Για αυτό τον λόγο και όχι μόνο θα ενισχύσουμε τις ομάδες μας ακόμα περισσότερο προκειμένου να φτάσουμε τον Παναθηναϊκό μας εκεί που όλοι ονειρευόμαστε.
Θέλω προσωπικά να ευχαριστήσω τον κ. Γιάννη Αλαφούζο που είναι δίπλα στον Ερασιτέχνη και ανέλαβε το κόστος ενίσχυσης των ομάδων μας και για τις μεταγραφές-προσθήκες της χειμερινής μεταγραφικής περιόδου.
Μεταγραφές από το πάνω ράφι που θέλω να πιστεύω ό,τι θα καταστήσουν τις ομάδες μας πανίσχυρες και ικανές να κάνουν τα όνειρα μας πραγματικότητα.
Στόχοι για καλύτερη οργάνωση σε όλα τα επίπεδα υπάρχουν και θέλω να ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να τους υλοποιήσουμε για να γίνει ο Παναθηναϊκός μας ακόμη ισχυρότερος
Η Διπλή Ανάπλαση προχωράει με μικρές καθυστερήσεις αλλά χωρίς εμπόδια.
Έχει ολοκληρωθεί και εγκριθεί από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και από τον Α.Ο. η οριστική προμελέτη των εγκαταστάσεών μας.
Πλέον βρισκόμαστε στο στάδιο να ξεκινήσει η οριστική μελέτη και σύντομα πιστεύω θα είμαστε σε θέση να πούμε και να παρουσιάσουμε πολλά περισσότερα όσον αφορά το μεγάλο πρότζεκτ του Παναθηναϊκού που θα εκτοξεύσει τον Σύλλογο μας σε όλα τα επίπεδα
Εύχομαι σε όλους σας καλή χρονιά με υγεία και στον Παναθηναϊκό μας να επιτύχει όλους τους στόχους του.
Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και όλες που στηρίζουν ο καθένας στο μέτρο που μπορεί την προσπάθειά μας.
Καλή χρονιά.
Σύλλογος μεγάλος δεν υπάρχει άλλος.
Τάκης Μαλακατές.
Στην ενίσχυση της γυναικείας ομάδας μπάσκετ προχώρησε ο Παναθηναϊκός, ανακοινώνοντας την απόκτηση της Ελεάννας Χριστινάκη, η οποία επιστρέφει στις «πράσινες» μετά το διάστημα 2011-2014, όπου φόρεσε και πάλι την πράσινη φανέλα!
Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Ελεάννα Χριστινάκη για το γυναικείο τμήμα μπάσκετ για το υπόλοιπο της σεζόν 2022-2023.
Ο Παναθηναϊκός ενισχύθηκε σημαντικά καθώς κατάφερε και ενέταξε και πάλι στο ρόστερ του την 27χρονη Ελληνικύπρια σμολ φόργουορντ Ελεάννα Χριστινάκη.
Η Χριστινάκη ξεκίνησε την καριέρα της από τον Παναθηναϊκό και έφτασε η ώρα να επιστρέψει στον Σύλλογο που έκανε τα πρώτα της βήματα. Με το «τριφύλλι» πανηγύρισε το πρωτάθλημα του 2013 ενώ κατέκτησε το Eurocup με τον Αθηναϊκό και εισήλθε τρεις φορές στην λίστα με τους πέντε πολυτιμότερους αθλητές-τριες στην Ελλάδα.
Ήταν διεθνής με την Εθνική ομάδα της Κύπρου Κ16 και κατόπιν εντάχθηκε στην Εθνική Ελλάδας Κ20 και εν συνεχεία στην Εθνική ομάδα γυναικών της Ελλάδας. Είναι το δεύτερο νεότερο μέλος που επιλέχθηκε να μπει σε εθνική ομάδα γυναικών.
Κατέλαβε την 4η θέση με την ελληνική εθνική ομάδα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Καλαθοσφαίρισης Γυναικών 2017 και την 9η θέση με την ελληνική εθνική ομάδα στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα στην Τενερίφη.
Το βιογραφικό της :
2011-2014 Παναθηναϊκός
2014-2015 Αθηναϊκός
2015-2017 Κολλέγιο Φλόριντα
2017-2018 Κολλέγιο Μέριλαντ
2018-2019 Γκέρνικα (Ισπανία)
2019 Κάστορς Μπράινε (Βέλγιο)
2020 Ναντέζντα Όρενμπουργκ (Ρωσία)
2020-2021 Αλ-Κάθερες (Ισπανία)
2021-2022 Αράσκι (Τουρκία)
2022 Σκίο (Ιταλία)
2022 Βαλένθια (Ισπανία)
Σε δήλωση της στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΟ η Χριστινάκη ανέφερε: «Είμαι χαρούμενη που επιστρέφω στον Παναθηναϊκό μετά από χρόνια. Για μένα είναι ένα γνώριμο και αγαπημένο περιβάλλον και έχω συναισθηματική σύνδεση με την ομάδα.
Για την επιστροφή μου και την επιλογή μου να παραμείνω στην Ελλάδα έπαιξε καθοριστικό ρόλο η προσέγγιση της διοίκησης αλλά και η κόουτς Ελένη Καπογιάννη.
Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού με ενέπνευσαν καθώς βλέπω ότι υπάρχει ένα όραμα που καλύπτει και τις δικές μου φιλοδοξίες. Από κει και πέρα ανυπομονώ να αγωνιστώ και πάλι μπροστά στο κοινό του Παναθηναϊκού που ξέρω πολύ καλά την ατμόσφαιρα που δημιουργεί».