Εντός έδρας συνεχίζει τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις για το πρωτάθλημα της A1 Μπάσκετ Γυναικών ο Παναθηναϊκός, φιλοξενώντας απόψε στο κλειστό «Παύλος Γιαννακόπουλος» τον Παναθλητικό στο πλαίσιο της 14ης αγωνιστικής (14:30, PAO TV).
Οι «πράσινες» είναι το απόλυτο φαβορί του αγώνα κόντρα στην ομάδα που βρίσκεται στην προτελευταία θέση της βαθμολογίας και θέλουν να πάρουν όσο το δυνατόν πιο ξεκούραστα τη νίκη, αφού σε λίγες ημέρες (12/1) στο Ισραήλ, έχουν να δώσουν τη ρεβάνς ενάντια στην Ελιτζούρ Χολόν για το EuroCup.
Η Ελένη Καπογιάννη αναμένεται να μοιράσει το χρόνο συμμετοχής στις παίκτριες της, ενώ το ντεμπούτο της θα κάνει η Ελεάννα Χριστινάκη, που αποτελεί μία πολύ σημαντική προσθήκη για τις εγχώριες διοργανώσεις του «τριφυλλιού».
Οι Τσακιράκη, Μπακετέα και Μπαβέλας θα είναι οι τρεις διαιτητές της σημερινής αναμέτρησης.
Δείτε τη βαθμολογία της Α1 Μπάσκετ Γυναικών κάνοντας κλικ ΕΔΩ.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης στις δηλώσεις του μετά τη νίκη του Παναθηναϊκού επί του Άρη, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην ενίσχυση που έχει πραγματοποιηθεί στο ρόστερ με μεταγραφές, ενώ στάθηκε και στην σταθερότητα που έδειξαν οι «πράσινες» στην υποδοχή.
«Αρχικά, εύχομαι σε όλους καλή χρονιά με υγεία πάνω απ' όλα και τα υπόλοιπα θα έρθουν.
Αναφορικά με το ματς, ξεκινήσαμε καλά και είχαμε πολυφωνία στο σκοράρισμα. Όσο περνάει ο καιρός γεμίζουμε το ρόστερ, το οποίο αποτελεί μεγάλο ευτύχημα για έναν προπονητή να έχει πολλές αθλήτριες που να μπορούν να σταθούν σε αυτό το επίπεδο.
Ήμασταν σοβαροί σήμερα! Δεν παίξαμε στο 100%, αλλά κάποια πράγματα που είχαμε σχεδιάσει βγήκαν στο γήπεδο και τα κάναμε σε μεγάλο βαθμό. Φυσικά, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αλλά είμαι σίγουρος πως βήμα-βήμα θα είμαστε καλύτεροι».
Για την υποδοχή του Παναθηναϊκού: «Η υποδοχή είναι ένα βασικό στοιχείο στο βόλεϊ. Από εκεί ξεκινάει η επιθετική ανάπτυξη. Είμαστε αρκετά σταθεροί στην υποδοχή, σε γενικές γραμμές, συν το ότι έχουμε μία πολύ καλή και έμπειρη πασαδόρο που μπορεί να μοιράσει σωστά την μπάλα. Βέβαια, είμαστε πολύ βελτιωμένοι στην μπλοκ-άμυνα, πράγμα που βοηθά εξίσου στο παιχνίδι μας».
Για τις νέες προσθήκες: «Το να έχεις πολλές αθλήτριες είναι ευτύχημα, αλλά και ένας μικρός... πονοκέφαλος. Υπάρχει υγιής ανταγωνισμός και στις προπονήσεις γίνεται... σφαγή, αλλά δυστυχώς μόνο έξι χωράει το κουτί».
Εμφατική νίκη πήρε ο Παναθηναϊκός επί του Άρη, επικρατώντας με 3-0 σετ για την 11η και τελευταία αγωνιστική του πρώτου γύρου της Volley League Γυναικών.
Με τη νίκη αυτή το «τριφύλλι» πλησίασε στους 4 βαθμούς από την κορυφή και πλέον κοιτά τη συνέχεια των υποχρεώσεών του σε Ελλάδα και Ευρώπη, καθώς ακολουθεί η αναμέτρηση του Challenge Cup με την Κιέρι στην Ιταλία (10/1, 21:00)
Ο Παναθηναϊκός ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του αγώνα και πήρε τους τρεις βαθμούς χωρίς προβλήματα μέσα σε 67 λεπτά.
Στο πρώτο σετ οι δύο ομάδες πήγαιναν πόντο πόντο μέχρι το προβάδισμα του ΠΑΟ με +2 (10-8). Έκτοτε οι «πράσινες» είχαν τον έλεγχο μέχρι την ισοφάριση του Άρη σε 21-21. Η απάντηση ήρθε από την Ανθούλη (22-21) και την Ανάε που με άσσο έδωσε αέρα +2 πόντων (23-21) σε κρίσιμο σημείο. Η Χατζηευστρατιάδου «τέλειωσε» το σετ (25-21) για το 1-0 υπέρ του ΠΑΟ.
Στο δεύτερο σετ ο Παναθηναϊκός δεν άφησε περιθώρια στον Άρη και «καθάρισε» εύκολα το σετ με 25-16 για το 2-0.
Με την ίδια φόρα μπήκε και στο τρίτο σετ το «τριφύλλι» δημιουργώντας από νωρίς διαφορά ασφαλείας (12-6). Έχοντας τον απόλυτο έλεγχο και τον Άρη να μη βρίσκει λύσεις, ο Παναθηναϊκός πήρε το σετ 25-19 και το ματς με 3-0.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 7 άσσους, 50 επιθέσεις, 7 μπλοκ και 11 λάθη αντιπάλων και του Άρη προήλθαν από 4 άσσους, 26 επιθέσεις, 40 μπλοκ και 22 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-21, 25-16, 25-19)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Γιάννης Καλμαζίδης): Χατζηευστρατιάδου 14 (11/14 επ., 1 άσσο, 2 μπλοκ), Ανάε 12 (9/21 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ, 77% υπ-31% άριστες), Γκρότους 7 (7/14 επ., 68% υπ.-42% άριστες), Παπαφωτίου 3 (1/2 επ., 1 άσσο, 1 μπλοκ), Ανθούλη 13 (11/25 επ., 1 άσσο, 1 μπλοκ), Μέντιτς 11 (7/10 επ., 2 άσσοι, 2 μπλοκ) / Ρόγκα (λ, 53% υπ.-18% άριστες), Νικολογιάννη 4 (4/5 επ.), Μεταξά
Α.Σ. ΑΡΗΣ (Γιάννης Τσαϊρέλης): Τάνη 1 (1 άσσο), Απλαδά 3 (3/4 επ.), Τσούμπα 15 (13/41 επ., 1 άσσο, 1 μπλοκ), Σίλβα 3 (1/6 επ., 2 μπλοκ), Καϊσέδο 8 (7/13 επ., 1 άσσο, 32% υπ.-07% άριστες), Μπέτσεβα 4 (2/8 επ., 1 άσσο, 1 μπλοκ, 47% υπ.-00% άριστες) / Κακουράτου (λ, 38% υπ.00% άριστες), Κεραμιτσοπούλου, Αποστολίδου, Σαλαγκούδη.
Την ήττα με 8-12 γνώρισε από ο Παναθηναϊκός από τον Πανιώνιο στο κολυμβητήριο στο Γουδή για την 13η αγωνιστική της Α1 Πόλο Ανδρών.
Οι «πράσινοι» έπαιξαν στα ίσια κόντρα στους Νεοσμυρνιώτες που βρίσκονται στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας του ομίλου και έδειξαν ότι δεν υπάρχει μεγάλη απόσταση. Το «τριφύλλι» έχει εξασφαλίσει την τρίτη θέση της βαθμολογίας και πλέον άπαντες στο «πράσινο» στρατόπεδο έχουν στο μυαλό τους τον αγώνα κυπέλλου κόντρα στην ΑΕΚ.
Στο αγωνιστικό μέρος ο Παναθηναϊκός ήταν πολύ καλός στο πρώτο οκτάλεπτο και είχε το προβάδισμα με 5-4. Δυστυχώς στο δεύτερο οκτάλεπτο ο Παναθηναϊκός δεν έπιασε την αντίστοιχη απόδοση με αποτέλεσμα να μείνει πίσω με 5-8.
Στο τρίτο οκτάλεπτο ήταν και πάλι καλός ειδικά αμυντικά που δεν δέχτηκε τέρμα από τον αντίπαλο του και μείωσε στο 6-8. Στο τελευταίο οκτάλεπτο το ματς άνοιξε και έληξε τελικά με 8-12.
Τα οκτάλεπτα: 5-4, 0-4, 1-0 και 2-4.
Παναθηναϊκός (Μάζης): Ριστίτσεβιτς, Τζελάτης, Κανδανολέων, Γ.Σιαμάς, Δευτεραίος, Τόττης 1, Άντζιτς 1, Σγουρίδης 2, Χταζηγούλας, Δερμιτζάκης, Π.Σιαμάς, Αλβέρτης 3, Βασιλάκης, Χ.Σιαμάς 1 και Ζερβουδάκης.
Πανιώνιος: Λιμαράκης, Κοπελιάδης 1, Μπουζάλας, Γκιουβέτσης 3, Μπιτάτζε 2, Νταλάπας, Καλαϊτζής, Μουρατίδης, Ζαπάκος, Γούνας 3, Κατραούρας, Καπετανάκης 3, Αναγνώστου,, Λοράντος και Κανελλόπουλος.
Με δύο νίκες συνέχισαν την αγωνιστική τους δραστηριότητα οι άνδρες του Παναθηναϊκού στο πινγκ πονγκ, καθώς επιβλήθηκαν του ΑΣΕΑ Καβάλας και του ΓΑΣ Ελευσίνας για τις υποχρεώσεις του στο πρωτάθλημα.
ΑΣΕΑ Καβάλας-Παναθηναϊκός 0-4
Αλαρούπι-Αγγελάκης 0-3 (1-11, 6-11, 5-11)
Τόπτσης-Κ.Κωνσταντινόπουλος 0-3 (3-11, 1-11, 6-11)
Αργυρόπουλος-Αντωνιάδης 0-3 (5-11 4-11 7-11)
Αλαρούπι-Κ.Κωνσταντινόπουλος 0-3 (8-11, 3-11 8-11)
Παναθηναϊκός-ΓΑΣ Ελευσίνας 4-1
Αγγελάκης-Στάμου 3-0 (11-8, 11-6 11-3)
Αντωνιάδης-Ποπόφ 1-3 (11-2, 5-11, 6-11, 5-11)
Κωνσταντινόπουλος-Στάμπου 3-0 (11-5, 11-4 11-6)
Αγγελάκης-Ποπόφ 3-0 (11-6 11-7, 11-6)
Κωνσταντινόπουλος-Στάμου 3-1 (11-6, 10-12 , 11-2, 11-2)
Το γυναικείο τμήμα πινγκ πονγκ του Παναθηναϊκού κατάφερε και πέτυχε δύο νίκες στο ΣΕΦ, καθώς αρχικά επικράτησε του Άρη 2006, ενώ στη συνέχεια «λύγισε» τον ΑΣ Πέρα, συνεχίζοντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο τις υποχρεώσεις του για το πρωτάθλημα.
ΑΟ Άρης 2006-Παναθηναϊκός 1-4
Κορδούτη-Παρίδη 1-3 (11-8, 1-11, 3-11, 2-11)
Παπαδάκη-Τόλιου 0-3 (9-11 1-11, 3-11)
Χοβσεπιάν-Αρτσέτου 3-0 (11-3 11-9, 11-9)
Κορδούτη-Τόλιου 0-3 (4-11 5-11, 8-11)
Χοβσεπιάν-Παρίδη 0-3 (8-11, 1-11, 9-11)
ΑΣ Πέρα-Παναθηναϊκός 3-4
Τσεκούρα-Αρτσέτου 3-0 (11-5, 11-6, 11-4)
Αβράαμ-Τόλιου 0-3 (3-11, 5-11 ,7-11)
Κνέζεβιτς-Παρίδη 3-0 (11-5, 14-12, 11-5)
Τσεκούρα-Τόλιου 0-3 (5-11, 10-12, 7-11)
Κνέζεβιτς-Αρτσέτου 3-0 (11-4, 11-2, 11-6)
Αβράαμ-Παρίδη 0-3 (4-11 8-11 11-13)
Κνέζεβιτς/Τσεκούρα-Τόλιου/Παρίδη 1-3 (5-11 9-11 11-7, 9-11)
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος έμεινε ικανοποιημένος από την απόδοση του Παναθηναϊκού στη νίκη επί του ΟΦΗ, σημείωσε πως το πρόγραμμα είναι ιδιαιτέρως βαρύ για το «τριφύλλι», ωστόσο υπογράμμισε πως σιγά σιγά οι «πράσινοι» βγάζουν την ποιότητά τους.
Για την εμφάνιση της ομάδας του: «Παίξαμε πάρα πολύ καλά! Στο γήπεδο μας. Ναι μεν, οι ομάδες έχουν διαφορά, αλλά και εμείς ήμασταν σταθερά καλοί».
Για την κόπωση της ομάδας: «Η αλήθεια είναι πως η ταλαιπωρία δεν καλύπτεται, γιατί υπάρχουν και μικροτραυματισμοί οι οποίοι δεν αφήνουν τα παιδιά να ολοκληρώσουν προπονήσεις. Σιγά - σιγά βρίσκουμε την ποιότητά μας ως ομάδα, αλλά πρέπει πάντα να υπολογίζουμε και αυτή την παράμετρο. Δηλαδή θα βάζουμε συνέχεια στην εξίσωση και την κόπωση, λόγω των αγώνων, των ταξιδιών».
Για τον Γιάκομπσεν: «Αυτό για εμάς έχει διαφορετική ανάγνωση. Όσο σταθεροποιείς την υποδοχή σου, τόσο πιο εύκολος είναι και ο πλουραλισμός στις επιθέσεις μας και οι πάσες του πασαδόρου μας γίνονται καλύτερες και πιο εύκολες».
Για το επερχόμενο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ: «Το πρόγραμμά είναι... βαρύ! Την Τρίτη φεύγουμε για Ολλανδία για ένα πολύ σκληρό παιχνίδι, γυρνάμε την Πέμπτη το απόγευμα και την Παρασκευή φεύγουμε για να δώσουμε ένα πολύ μεγάλο ντέρμπι για το ελληνικό πρωτάθλημα κόντρα στον ΠΑΟΚ. Αυτή είναι η ζωή, όμως».
Καμία αντίσταση δεν συνάντησε ο Παναθηναϊκός από τον ΟΦΗ, με τους «πράσινους» να επικρατούν με 3-0 στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι για τη 10η αγωνιστική της Volley League Ανδρών.
Οι «πράσινοι» συνέχισαν με φόρα από την κατάκτηση του Super Cup και τη νίκη επί του ΠΑΟΚ και σε περίπου 75 λεπτά πήραν «καθαρή» νίκη και τους τρεις βαθμούς αυτής επί της ομάδας του Ηρακλείου. Ο Γίρι Κόβαρ και ο Φερνάντο Ερνάντες ήταν οι κορυφαίοι του «τριφυλλιού».
Ως προς το αγωνιστικό κομμάτι, ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε δυνατά στο πρώτο σετ, μπήκε από την αρχή σε θέση οδηγού και χωρίς προβλήματα προηγήθηκε με 1-0 σετ (25-17).
Με τον ίδιο ρυθμό συνέχισαν οι «πράσινοι» και στο δεύτερο σετ και «έχτισαν» ένα +5 (8-3). Κατάφεραν να διατηρήσουν μια σημαντική διαφορά ασφαλείας για το 25-12 (2-0).
Στο τρίτο σετ ο ΠΑΟ προηγήθηκε με 5-3 αλλά ο ΟΦΗ ισοφάρισε σε 6-6. Οι αθλητές του κόουτς Ανδρεόπουλου ανέβασαν στροφές και πέρασαν μπροστά με +7 (19-12). Στη συνέχεια ο Παναθηναϊκός άνοιξε το rotation του και οι «Κρητικοί» μείωσαν στο -3 (22-19). Με τον Φράγκο όμως να διαμορφώνει το 24-20 και τον Γιάκομπσεν το 25-21, ο Παναθηναϊκός πήρε τη νίκη με 3-0 σετ.
Οι πόντοι του Παναθηναϊκού προήλθαν από 4 άσσους, 46 επιθέσεις, 4 μπλοκ, 21 λάθη αντιπάλων και του ΟΦΗ προήλθαν από 2 άσσους, 33 επιθέσεις, 2 μπλοκ, 13 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-17, 25-12, 25-21)
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α.Ο. (Δημήτρης Ανδρεόπουλος): Κόβαρ 11π. (9/16επ., 2 άσσοι, 58%υπ., 25%αρ.), Πετρέας 7 (6/7επ., 1 μπλοκ), Γιάκομπσεν 3 (1/1επ., 1 μπλοκ, 1 άσσος), Ρανγκέλ 9 (8/9επ., 1 μπλοκ), Φράγκος 8 (7/12επ., 1 μπλοκ, 67%υπ., 22%αρ.), Ερνάντεζ 16 (15/18επ., 1 άσσος) / Ζήσης (λ. - 67%υπ., 22%αρ.), Κωστόπουλος (50%υπ.), Μάρκου, Μπάσης, Γεωργίου.
Ο.Φ.Η. (Κώστας Δεληκώστας): Τζάρβις 1π. (1/4επ., 40%υπ.), Χήρας 1 (1/2επ.), Σικούκου 16 (14/29επ., 2 άσσοι), Αντάμι 1 (1/1επ.), Βαϊόπουλος 5 (5/9επ.), Ροντρίγκο Αμπράο 8 (7/17επ., 1 μπλοκ, 44%υπ., 20%αρ.) / Τσαδήμας (λ. - 32%υπ., 21%αρ.), Αραμπόπουλος 4 (3/5επ., 1 μπλοκ, 64%υπ., 36%αρ.), Τσαλικιάν, Γκόνας 1 (1/2επ.).
Το τμήμα μπάσκετ με αμαξίδιο του Παναθηναϊκού επικράτησε εκτός έδρας του Άτλαντα με 75-76 στο Μετς σε ένα ματς για γερά νεύρα.
Αν και οι «πράσινοι» ήταν συνεχώς πίσω στο σκορ, εντούτοις κατάφεραν στο κρίσιμο σημείο να πάρουν το προβάδισμα και τη νίκη στις λεπτομέρειες.
Η τριάδα Μαρτσάκη, Αχμέντ και Νέλσον σήκωσαν το βάρος του σκοραρίσματος, ενώ πολύ σημαντική ήταν η συμβολή του Δίτση. Κρίσιμες φάσεις πήραν πάνω τους και οι Κοντογιάννης,Μιχαλοπούλου, Σπαθής που είχαν τη δική τους συμβολή στο αποτέλεσμα.
Άτλας: Μπλερ 49(4), Ρος 4,Ντομγκιόνι 4,Γκοτζαραϊ 4,Ράσα 6,Κωνσταντινόπουλος 8 και Ζώης.
Παναθηναϊκός (Χρόνης-Γκανάς): Κοντογιάννης 4,Δίτσης 12,Μαρτσάκης 21,Νέλσον 16, Αχμέντ 19,Μιχαλοπούλου 4 και Σπάθης.
Τη δυνατότητα να φωτογραφηθούν με το τρόπαιο του Super Cup θα έχουν οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού που θα βρεθούν απόψε (7/1) στο κλειστό του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι για τον αγώνα του «τριφυλλιού» κόντρα στον ΟΦΗ.
Όπως ανακοίνωσαν οι «πράσινοι» το τρόπαιο θα βρίσκεται στο γήπεδο και όλοι οι φίλαθλοι του Παναθηναϊκού θα μπορούν να βγάλουν φωτογραφία με την κούπα και με τους αθλητές της ομάδας!